Kirjoittaja Aihe: Luota muhun, kyllä sä pysyt pystyssä [K-11] (slash, draama, fluff) ILMOITUSASIAA 21.4.2012!  (Luettu 67103 kertaa)

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
foxrain: Aaaa, nyt on jo ylihuominen! Jatkoa...? *puppyface*
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Suklaamurunen: Joo, huomasin itsekin eilen illalla että unohdin sen koko postauksen kun lähdin kaverin luo. Förlåt! Iloksenne olen kuitenkin vapaalla tänään, joten pian pian! ;) Tästä tulee nyt sitten tuplaposti mutta ei voi mitään. :D
« Viimeksi muokattu: 29.07.2009 13:21:16 kirjoittanut foxrain »
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Ikäraja: S
Genre: happy fluffy rainbow pop. :D
Yhteenveto: Aseman takana tapahtuu... ;)

A/N: Okei, sori että on vähän kestänyt. : D Nyt tää on kuitenkin tässä. Vähän lyhythän tämä on, mutta joo. Toivottavasti sisältö korvaa ;) Santerin on selvästi homo, kun se puhuu kuin tyttö : DD Mutta musta on kiva, jos pojatkin osaa olla vähän syvällisempiä, joten oon nyt kirjoittanut näistä sellasia. >_< Nauttikaa ja kommentoikaa! (Se oli käskymuoto. :P) Ai niin, ja Santerin mesenimi on ihan hölmö.

IV

Tatun ja Santerin Miettisten bileiden jälkeisestä kohtaamisesta oli kulunut jo viisi päivää, eikä Santeri ollut nähnyt Tatua koulussakaan kuin vilaukselta. Tavallaan se oli ihan helpottavaa, sillä hän pelkäsi, että seuraavan kerran, kun heillä olisi mahdollisuus jutella kunnolla, poika sivuuttaisikin hänet täysin. Tatun sanoma ”tarjoon joskus kahvit kiitokseks” oli jäänyt kummittelemaan Santerin mieleen, sillä se oli tavallaan tulkittavissa ehdotukseksi... tarjoukseksi... lupaukseksi... kutsuksi?

*

Sillä nimenomaisella hetkellä Santeri oli todella hyvällä tuulella. Kerrankin kaikki meni loistavasti; ei riitaa kavereiden kanssa, kotona oli rauhallista (vaikkei siellä kyllä paljoa tapeltukaan), koeviikko oli jo ohi, ja Tatu oli tänään virnistänyt hänelle. Tai hänen suuntaansa, mutta se riitti Santerille. Hänelle se tarkoitti sitä, ettei tämä ollut unohtanut heidän kohtaamistaan. Sitä hän ei kyllä oikein tajunnut, miksi virnistys, mutta sentään Tatu oli katsonut häntä, kiinnittänyt häneen huomiota. Joka tapauksessa, vaikka kotona olisi ollut täysi sota meneillään ja kaikki hänen ystävänsä olisivat vittuilleet hänelle päin naamaa, hän olisi ollut hyvällä tuulella. Santeria melkein laulatti ja hänen askelluksensa oli kevyt ja joustava kuin metsäjäniksellä.

*

”Moro, huomiseen!” Tatu huusi hyväntuulisesti asemarakennuksen pihaan jääville ystävilleen. Sanni vilkutti hänelle kuin robotti, mikä jostain syystä sai hänen sydämensä pistelemään syyllisyydestä. ”Huomenna kyllä kerron sille”, Tatu päätti ja hämmästyi itsekin omia ajatuksiaan. Ei hän koskaan ennen ollut kantanut huolta tytöistä, joiden sydämet melko tietoisesti särki. Oudot ajatukset eivät kuitenkaan pilanneet hänen mielialaansa, joka oli epäilyttävän korkealla. Hän oli viettänyt aivan tavallista torstai-iltaa kavereidensa seurassa niin kuin miljardi kertaa ennenkin. Mikä siis oli vetänyt hänet niin iloiseksi? Ei ainakaan Santeri Nyberg kävelemässä aseman pihan läpi. Tai etenkään Tatu virnistämässä Peten typerälle Pamela Andersson -vitsille juuri samaisella hetkellä, ja vilkaisu olan yli. Kaikkein viimeiseksi nyt se, että ennen kuin hän oli tajunnutkaan, hän oli katsonut Santeria silmiin yhä virnistäen, ja Santerin silmiin oli syttynyt nauravainen pilke tämän nyökätessä hänelle. Eihän tämä voinut olla syy fly high -tunnelmaan hänen päänsä sisällä ja ulkoisessa olemuksessaan? Muisto palasi taas hänen mieleensä, ja replay-pätkä sai hänet hymyilemään imelän pirteästi.

Jostain syystä ujo tummaverikkö oli kiehtonut Tatua jo kauan, mutta after-party-lauantain keskustelu oli kirvoittanut polttavan innon tutustua häneen kunnolla. Hänen teki mieli kovasti toteuttaa vihjailunsa kahveista, mutta niin epätatua kuin se olikin, hän pelkäsi tulevansa torjutuksi, sillä monet Santeri Nybergin kaltaiset pitivät Tatua (eikä syyttä, myönsi hän itselleenkin) ylimielisenä ja ärsyttävänä kusipäänä.

Kiinnostuksensa hiljaisempaa poikaa kohtaan hän oli ajatellut johtuvan siitä, että hän itse ja myös hänen kaverinsa olivat niin vastakohtia Santerille. Tämän äänetön vetovoima ja suloinen hymy olivat aina välillä aiemminkin sytyttäneet Tatuun oudon halun tehdä tuttavuutta pojan kanssa, mutta nyt hän ei enää aikonut jättää sitä suunnitelmatasolle.

Yhtäkkiä Tatu pysähtyi kuin seinään. Hän oli kulkenut ajatuksissaan, napit korvilla ja katse tiessä. Jos hän olisi vaivaantunut katsomaan eteensä, hän olisi huomannut vastaan kävelevän Santerin jo yhtä etäältä kuin Santeri oli huomannut Tatun. Tästä syystä Santeri oli valmistautunut kohtaamiseen, toisin kuin Tatu, joka henkäisi: ”SINÄ!” Santeri oli jo kelannut kaikki mahdolliset kohtaamistavat tunnistamattomasta ohituksesta iloiseen juttutuokioon, mutta tämä minä-tiedän-kuka-sinä-olet-ja-mitä-olet-tehnyt-mummolleni-tervehdys tuli kyllä kieltämättä puun takaa. Santeria alkoi väkistenkin naurattaa. ”No minäpä minä, hei vaan”, hän yritti sanoa vakavalla naamalla, vaikka hänen suupielensä nykivät. Tatukin tajusi, miten typerästi oli toista poikaa tervehtinyt ja nauroi. Tosi asiassa häntä vähän nolotti, mikä oli myös aivan uusi tuntemus hänelle. ”Perhanan suomenruotsalaiset, tulevat aina ja sotkevat kaiken”, hän virnisti mielessään, vaikkei Santeri ollut varsinaisesti mitään sotkenutkaan. Paitsi Tatun pään viime päivinä?

”Moi”, hän sanoi hymyillen, viimeinkin jotain normaalia keskustelua tapaillen. ”Mitäs sä täällä? Näin sut aseman pihassa tänään.” Santerilta oli mennä jalat alta. Tatu Huittinen puhui hänelle vapaaehtoisesti kahden kesken julkisella jalkakäytävällä jo toistamiseen, eikä ollut vielä edes niin pimeää ettei heitä olisi tunnistettu, joten kuka tahansa saattaisi nähdä Tatun taas nörtin seurassa ja seuraavana päivänä hirveä lissulauma tulisi ninja-asuissa ja murhaisi Santerin ja ja ja... Hän kuitenkin onnistui pitämään ihmetyksen, jännityksen ja ilon sekaisen pakokauhunsa sisällään ja vastasi kepeästi: ”Kotiin olen menossa. Joo niin näit, mitä sä oikein virnuilit mulle? Teinks mä jotain hauskaa, vai?” Tatun aiempi käytös oli ihmetyttänyt häntä pitkin iltaa, ja viimein hän sai tilaisuuden kysyä asiasta. Toisaalta Tatu vaikutti hieman erikoiselta, joten Santeri ei olisi kamalasti yllättynyt, jos Tatu olisi vastaukseksi vain kohauttanut olkiaan ja tokaissut: ”Huvikseen.” Sen sijaan Tatu kuitenkin naurahti tuskin kuuluvasti ja otti sitten harkitun kyllästyneen ilmeen kasvoilleen. ”No et, eikä tehnyt kukaa muukaan, mistä koko jutussa itse asias oli kyse. Mä virnuilin Petelle – tiiäthän sä sen mun apinan kaverin?” hän kysyi, ja Santeri nyökkäsi, jolloin Tatu jatkoi: ” – ja sen dorkille vitseille, tai siis sille, että se luuli olevansa hauska niin ku aina, vaikka kaikki aina oikeesti nauraakin sille, että se on niin vitun tyhmä eikä tajua sitä ja luulee kaikkien pitävän sitä ratkiriemukkaana, jonkun pitäis vissiin puhkasta se kupla, jossa se elää ja kertoo sille, että me naurettiin sen kertomille vitseille kolmosella, ja jo sillonkin säälistä...” Yhtäkkiä hänen selityksensä hiipui. Mikä ihme häntä vaivasi? Hän selitti täysin vieraalle ihmiselle asioita sellaisella vauhdilla, jonka ainoastaan hermostuneisuus sai hänellä päälle. ”Seeelvä”, Santeri vastasi selvästi myös yllättyneen huvittuneena.

”Minnes sä sit olit menossa, takasin asemalle vai?” Santeri kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen peläten kuollakseen, että keskustelu päättyisi siihen ja he lähtisivät eri suuntiin puhumatta yhtään mitään enää koskaan. Pieni ääni hänen päässään piipitti, että ilmeisesti Tatua kuitenkin kiinnosti jutella hänen kanssaan, mutta Santeri ei antanut sen häiritä pessimismiään. Tatun oli onnistunut saada siinä ajassa itsensä kasaan ja hän pystyi jo ajattelemaan selkeästi. Santeri kyllä tajusi, että hänen antamansa suuntavaihtoehto tuskin oli todennäköinen, koska Tatu tuli asemalta päin, mutta hän ei ehtinyt nyt välittää. ”No en mä, ku kotii kans”, Tatu hymyili ja jatkoi virnistäen syyllisesti: ”...ku vois joskus läksyjäki vaivaantua kattomaan, ja siskon kans lupasin pelata Crash Bandicootia.” Santeri naurahti: ”Joo, tykkäis varmaan Palinkin.”

Palin oli heidän yhteinen matematiikanopettajansa, jonka viimeisetkin harmaantuneet hiushapsut Tatu oli saanut tippumaan jo ensimmäisessä kurssissa. Poika kun ei koskaan tehnyt mitään sen paremmin tunneilla kuin kotonakaan, ja joutui siksi aina uusimaan kaikki matematiikan kokeet. Tatu nauroi lämpimästi. ”En vissiin oo sen suosikkeja, mut ei hätää, ku ei sekää oo mun. Ällö jätkä, ei se oo sen ongelma jos feilaan mun opinnot ja joudun ässän kassalle töihin.”
”Haaveammattinsa kullakin”, Santeri virnisti kiusoittelevasti. ”Sullon siis sisko?”

*

”Tässä mä asun. Aika läävä, mut kelpaa mulle, ku oon tämmönen minipossu”, Santeri vitsaili kotiportillaan. Heidän keskustelunsa oli jatkunut jalkakäytävällä yli kymmenen minuuttia, ja kun Santeri oli miettinyt ääneen, pitäisikö hänen jo lähteä kotiin, Tatu oli ilmoittanut saattavansa tämän. Tyrmistyneenä mutta erittäin mielissään Santeri oli hyväksynyt kutsun, tosin muodon vuoksi protestoiden ensin: ”Mutta sähän asut aivan vastakkaisessa suunnassa!” Tatu oli ilmoittanut, että matematiikka maistui paremmalta pienen kävelylenkin jälkeen, eikä Santerilla todellakaan ollut mitään ajatusta vastaan.

”No näähh, ihan siistin näkönen paikka. Onks toi sun koira?” Tatu kuittasi. Santeri vilkaisi taakseen ja näki ylivilkkaudesta kärsivän berninpaimenkoiransa lähestyvän uhkaavasti yltäpäätä ravassa. ”On”, hän voihkaisi kauhistuneena. ”SAMMY, EI!” hän kiljaisi säikähtäneenä, kun kurainen koira loikkasi suunnilleen hänen syliinsä. Tatu vain nauroi vieressä, kunnes iloinen hännänheiluttaja kävi tekemässä tuttavuutta hänen valkeiden Adidaksiensa kanssa. Santeri oli valmis tekemään rakkaasta lemmikistä ja ystävästään taljan takan eteen. Hän pyyteli vuolaasti anteeksi koiransa käyttäytymistä, mutta Tatu heilautti pehmeästi hymyillen kättään. ”Hei, tää nappisilmä on oikein iisi pikku hauva mun karvapetoon verrattuna. Se, mitä sen kielletään tekemästä, tapahtuu varmemmin ku mä saan nelosen matikasta”, Tatu kertoi muka kyrsiintyneenä. Todellisuudessa kultainennoutaja Hirotaro oli hänelle kahdeksantoistatuhatta kertaa tärkeämpi kuin yksikään lissu tai hännystelijä.

Koira-aiheeseen päästyään poikien juttu ei meinannut taaskaan lakata. Pian Santeri ei halunnutkaan takanedusmattoa vaan kilon koiran makupaloja, jotka voisi kiitollisuudenvelassa syöttää Sammylle. Lopulta keskustelu taukosi, kun Tatun adoptioäiti soitti tälle, että pojan pitäisi tulla kotiin. Kyllästyneen joojoo äitikulta oon koko ajan matkalla -vastauksen jälkeen Tatu siirsi huomionsa takaisin Santeriin kohauttaen hartioitaan pahoitellen. ”Sori, Santtu, mut Gestapo komentaa.” Santeri sanoi ymmärtävänsä kyllä, ja lisäksi hän oli pannut merkille, että hänen oma äitinsä oli vakoillut heitä muka huomaamattomasti makuuhuoneensa ikkunasta jo monta minuuttia. Siitä tämä kyllä vielä kuulisi... ”Mut joo, oli hei tosi kiva jutella, ku jäi vähä lyhyeks sillon lauantaina”, Tatu lausahti lähtöä tekien. Santeri vastasi umpionnellisena: ”Joo, niin oli. Nähdään huomenna, jea? Toivottavasti peittoot sen siskos.” Tatu virnisti ja vakuutti, ettei Nellalla olisi mitään mahdollisuuksia hänen kehittyneitä pleikkaritekniikoitaan vastaan ja lähti sitten lampsimaan rennon huolettomaan tyyliinsä sinne päin, minne oli jo lähes tunnin ollut matkalla.

”No mutta mutta, meidän pikku Santtuhan on löytänyt nättiä seuraa”, Elli-Noora Nyberg virnisteli heti ovella. Santeri pyöräytti silmiään. ”Joo, ja mistähän sä sen tiedät? Ja tosi nättiä juu, se oli jätkä, äiti.” Santeri kuitenkin tiesi mitä hänen äitinsä tarkoitti ja punastui. Äiti myhäili tietäväiseen sävyyn kuunnellessaan poikansa läksytystä stalkkaamisesta ja vihjailusta. ”Ei se mitään, ihan kivaahan teillä näytti olevan”, hän sanoi iloisena. Santerin kasvoille levisi autuas hymy. ”Joo, olihan meillä.”

Elli-Nooran vihjailut eivät olleet mitään hakuammuntaa. Lähes yhtä kauan kuin Santeri itsekin, oli hänen äitinsä tiennyt poikansa olevan homo, mutta se ei koskaan ollut haitannut häntä. Päin vastoin, pojan ripittäytyminen eräänä talvisena iltana kolmisen vuotta sitten oli lähentänyt heidän välejään merkittävästi, mistä Elli-Noora ja Santeri kumpikin olivat hyvin iloisia.

”Kuka se poika oli?” ovenpieleen nojaileva Elli-Noora uteli, kun Santeri kaivoi kirjoja repustaan. Ei ollut hänen tapaistaan antaa läksyjen jäädä, mutta ilma oli ollut niin hieno, että taas kerran hauskanpito oli mennyt velvollisuuksien edelle. ”Yks Tatu vaan... Huittinen. Se on adoptoitu Koreasta! Eiks oo siistiä?” Santeri hehkutti. Hän ei ollut varsinaisesti kertonut äidilleen olevansa ihastunut, mutta kyllä Elli-Noora oli sen hänen puheistaan aavistanut, ja viimeistään nyt tajunnut. ”No mikäs sen hienompaa. Näättekö te millon uudestaan?” Santerin pää-pilvissä-ilme lässähti hieman, kun hän kohautti hartioitaan ja vastasi mahdollisimman neutraalisti: ”En mä tiedä, ei puhuttu mitään.” Hänen äänestään kuitenkin kuulsi selvä pettymys.

Sinä iltana koulukirjat olisivat ihan yhtä hyvin voineet olla hieroglyfeillä kirjoitettuja, sillä Santeri olisi silloinkin tajunnut niistä yhtä paljon kuin nyt. Lopulta hän luovutti huokaisten ja istuutui LG:n kannettavansa ääreen. Hän kirjautui meseen ja avasi keskustelun Tommin kanssa huomattuaan ilokseen tämän olevan online-tilassa.

Santtu :P sanoo (22:38):
·   Tommi, auta! en tiiä pitäiskö muuttaa kellariin vielä ku voin pelastautua vai mitä...
tommylee sanoo (22:38):
·   no mitä oot menny tekee O_O
Santtu :P sanoo (22:39):
·   en mä varsinaisesti mitää :D
·   vaan oikeestaan... Tatu on.
tommylee sanoo (22:39):
·   !!!!! KERRO KAIKKI!!!!!
Santtu :P sanoo (22:41):
·   no siis, mähän kerroin siitä lauantaista jo, mut tänää se tuli vastaan ku olin menos     kotii... juteltiin melkein tunti ja se saatto mut kotii :OO se oli ihan järjettömän mukava ja kaikkee... AUTA
tommylee sanoo (22:43):
·   sori en hoksaa, mihin sä apua tarttet? toihan on siis ihan himoHYVÄ juttu?!
Santtu :P sanoo (22:44):
·   no onhan se, ku vaan tietäs että mitä hittoo se meinaa.
·   se oli ihan järjettömän hermostuneen olonen sillon alkuun, mut sit se rentoutu ja oli ihan mahtavaa seuraa :o
tommylee sanoo (22:45):
·   OOOHH meidän pikku santtu on ihastunu!!
Santtu :P sanoo (22:46):
·   siis et kyllä säkin ala -__-” äiti oli ihan tarpeeks...
tommylee sanoo (22:47):
·   no? :DDDD
Santtu :P sanoo (22:48):
·   kamala ristikuulustelu ja vihjailu XD
tommylee sanoo (22:47):
·   semmosta se on tuo nuorten rakastavaisten elämä :”D
·   mut entäs huomenna?
Santtu :P sanoo (22:48):
·   ei me sovittu mitää... sitäki mä mietin, että ollaanko me nyt kavereita tai sillee. et voinko mä vaikka sanoo sille moi.. ^^”
tommylee sanoo (22:47):
·   NO VOIT, JA SANOT
Santtu :P sanoo (22:48):
·   mut sillä oli se kamala lissu kainalossa siellä asemalla :o seurusteleekohan se taas?
tommylee sanoo (22:47):
·   ei millään pahalla sitä sun kultsias kohtaan, mutta niitä sen naurettavia kahen päivän sänkyyn ja ero -suhteita ei voi paljo seurusteluks luokitella... T_T
Santtu :P sanoo (22:48):
·   tiedän mut silti... ähh, pakko mennä nukkuu, vaik melkeen ku saisinki unta :D huomisee!
tommylee sanoo (22:47):
·   huomista odotellessa ;) muista vaihtaa lakanat ja ottaa sen kuva tyynyn alta ku se tulee sun luo ekaa kertaa yöks! x)

Ennen kuin Santeri oli ehtinyt puolustautua mitenkään Tommin kohtuullisen törkeää mutta kieltämättä huvittavaa vitsiä vastaan, hänen ystävänsä oli mennyt offline-tilaan. Santeri kirosi tämän terävän kielen ja vikkelät sormet, mutta hykerteli silti yksinään sulkiessaan koneensa. Silloin hän tajusi, mitä olisi voinut tehdä taatakseen hänen ja Tatun orastavan tutustumisen jatkumisen. ”Voi vitun vitun vittujen vittu, MIKS mä en kysyny sen mesee”, Santeri kirosi mielessään ja antoi tyynylleen sen selkäsaunan, jonka itse olisi typeryydestään ansainnut. Häiritty Sammy nosti päätään, sillä isännän riehuminen oli herättänyt sen. ”Sori poika, nuku vaan”, Santeri hymyili kaverilleen ja taputti sen päätä. Sitten hän huokaisi tuskastuneena ja valot sammutettuaan hautautui sänkyynsä kelaamaan kaikkea tapahtunutta.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2009 13:37:47 kirjoittanut foxrain »
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
EKAEKAEKA!!!

Ja awwws, mikä pätkä! Kyllä mä oon tätä oottanut, ja kyllä tämä sen arvoinen olikin. (:
Tatu, aww. Santtu, aww. Musta ei irtoa mitän järkevää. <3
juu aar mai hirou!
Kiit♥s,

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Dannie

  • ***
  • Viestejä: 53
Apua apua aaaaa ööööö apua ihanaa tähän on tullu jatkoo jee<3333

Aww ;) Tykkäsintykkäsin ♥♥

Joo osaan kommentoida + rakentava lähti vietttäää loppulomaa ;o mut jatka jatka jatka jatka ♥♥♥

pee äs tykkään tatusta <3<3<3

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Ihana <3 Rakastuin tähän novelliin heti eka luvussa :D

Awws, noi vaan on jotain niin ihanaa.

Rakastan homonovelleja :D Ne on niin sulosia <3

Jatkoa, ja nopeesti <3

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Paljon kommaa! Nyt oon kyllä ihan überiloinen ^__^ Kiitos kaikille!

Suklaamurunen: Totta kai sinä olet eka, ehdit jo käydä hoputtelemassakin mua >__<  Hero? OOOH hiihhih, rakastan sitä sanaa ;) (Se on mun lempibändin suosikkijäsenen artistinimi XD)

Dannie: Valitettavasti en voi auttaa, Tatu vaan vie kaikki naiset. Ja ilmeisesti miehet myös : D Ja koska kaikki tykkää Tatusta niin paljon, niin rakentavan puuttumista ei huomata ;) Kiitos kiitos, jatkoa tulee... öö pian. :D

wonderboy: Edelleen upea, että kirjoitustyyli kelpaa. Erityisen helpottunut olin siitä, että nuo englanninkieliset ilmaukset tuolla välissä eivät häirinneet. Jotkut sanovat, että ne varastaa liikaa huomiota, mutta minä kun niin tykkään englannista :") Ja ajattelen välillä englanniksi niin kuulostaa käännettynä tyhmältä. : D (Sitä paitsi, mitenkä suomennat "fly high -tunnelman"? T_+)

Ja totta kai rakas ystävämme mese oli tungettava mukaan, olemmehan diginatiiveja! (Meidän psykan ope jankutti meille koko viime vuoden, että "teidän sukupolvi on ns. diginativeeja" : DDD) Ja quottaamista saatan joskus harrastaa itsekin ::) Että siitä tykkään. <33 Kiitus kiitus.^^ Ja korjasin tuon virheen, hyvä että huomautit ;)

Riitu: Minäkin rakastan homonovelleja, mikäli se joltakin on vielä jäänyt huomaamatta x) Mutta totta, suloista on. Jatkoa tullee pian ;)
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Belladonna

  • Vieras
Voi luoja, mä olen koukussa ja pahasti!
Tää oli siis todella ihana. Mä kerronta on ollut hyvää jne.
Toi Valtteri on todella söpö, kun se aina välillä rohkaistuu puhumaan ja rentoutumaan toisen seurassa, ainakin silleen niiku päällepäin, mut sitte on kuiteski ihan paniikissa ;D
Ja sit toi Tatu. Sitä on hauska seurailla ku se yrittää tajuta itteensä ja on hämmentynyt :D

Lainaus
Yhtäkkiä Tatu pysähtyi kuin seinään. Hän oli kulkenut ajatuksissaan, napit korvilla ja katse tiessä. Jos hän olisi vaivaantunut katsomaan eteensä, hän olisi huomannut vastaan kävelevän Santerin jo yhtä etäältä kuin Santeri oli huomannut Tatun. Tästä syystä Santeri oli valmistautunut kohtaamiseen, toisin kuin Tatu, joka henkäisi: ”SINÄ!” Santeri oli jo kelannut kaikki mahdolliset kohtaamistavat tunnistamattomasta ohituksesta iloiseen juttutuokioon, mutta tämä minä-tiedän-kuka-sinä-olet-ja-mitä-olet-tehnyt-mummolleni-tervehdys tuli kyllä kieltämättä puun takaa. Santeria alkoi väkistenkin naurattaa. ”No minäpä minä, hei vaan”, hän yritti sanoa vakavalla naamalla, vaikka hänen suupielensä nykivät. Tatukin tajusi, miten typerästi oli toista poikaa tervehtinyt ja nauroi. Tosi asiassa häntä vähän nolotti, mikä oli myös aivan uusi tuntemus hänelle. ”Perhanan suomenruotsalaiset, tulevat aina ja sotkevat kaiken”, hän virnisti mielessään, vaikkei Santeri ollut varsinaisesti mitään sotkenutkaan. Paitsi Tatun pään viime päivinä?
Tuo kappale oli hauska omasta mielestäni... nauroin, kyllä kyllä... :D

Lainaus
”No näähh, ihan siistin näkönen paikka. Onks toi sun koira?” Tatu kuittasi. Santeri vilkaisi taakseen ja näki ylivilkkaudesta kärsivän berninpaimenkoiransa lähestyvän uhkaavasti yltäpäätä ravassa. ”On”, hän voihkaisi kauhistuneena. ”SAMMY, EI!” hän kiljaisi säikähtäneenä, kun kurainen koira loikkasi suunnilleen hänen syliinsä. Tatu vain nauroi vieressä, kunnes iloinen hännänheiluttaja kävi tekemässä tuttavuutta hänen valkeiden Adidaksiensa kanssa. Santeri oli valmis tekemään rakkaasta lemmikistä ja ystävästään taljan takan eteen
Weh, toi oli jotenkin niin ihana... :)

Sitte ne mese keskustelut oli kyllä ihan parhaita kanssa.
OK. Mä lopetan jaarittelut. Kirjoitathan ja laitathan pian jatkoa?

Love it :-*
-BellaDonna

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Ihanan pitkiä kommentteja, oi kiitos! <3 Mä tykkään lainauksista, kiitos niistäkin!

Riiku Alexa: "Parempi myöhään kuin ei milloinkaan." Joo, kansanviisaudet ei sovi mulle puoli kahden aikaan aamuyöllä.  :D Viimeinkin joku myöntää, että mä olen sekaisin päästäni >__< Kyllä, kuvaukseni ovat outoja ja sekavia, ja on ihan turha kysyä, mistä ne tulee mun mieleen. Mutta sitä parempi, jos ne kerran toimivat. : D Kivakivakiva, että luet ja tykkäät ja vielä kommentoitkin! Thankssss.<3

Belladonna: MÄ OLEN KOUKUTTANUT JONKUN KIRJOITUKSELLANI. O__O Oijjoijoi, nyt hymy pyllyssä nukkumaan :) Minä en oikein ennen ole osannut kirjoittaa minä-näkökulmasta, mutta nyt kun siihen on vähän tottunut, niin se alkaa tuntua luontevalta. Tässähän minä-kulmaa on aika vähän, mutta hyvä jos se on toiminut.^^ Santeri on hyvä peittämään ujoutensa, ja Tatu liian itsevarma ;) Oijj, sain sut nauramaan. Kuinka kivaa.

Jatkoa tulee taas epämääräiseen ajankohtaan. Nyt en ole ehtinyt postailla, kun olin rokkailemassa Kuopiossa, mutta nyt olen taas kotona, joten minun elämäni sisältörikkauden huomioiden aikaa pitäisi lyötyä. Eli keep on watching after this ;D
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
foxrain: Mä hoputan sua! TAAS! Alas lappaa meille satutanteria! <69
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Suklaamurunen: Gods, jo oli TAAS:lla kokoa. O________O Tuosta hyvästä avaan Wordin jo tänä iltana. Mutta itse asiassa se oli suunnitelmissa jo aiemmin, en vaan pysty kirjottamaan päivällä. ;)
« Viimeksi muokattu: 15.08.2009 23:37:58 kirjoittanut foxrain »
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Ikäraja: Selvästi K-7. Semmosta pornoo, ettei nuorimmat kestä. >__<
Genre: 731N14N65711!!!!!11 Ja vähän draamaa ja pikkuisenhiemanvain hattaraa. ; D
Yhteenveto: Jos elämä ois helppoo, niin sä asuisit yksinäs korpikuusen kannon alla ja eläisit kävyillä. Mutta kun satut käymään koulua ja harrastamaan kommunikointia muiden ihmisolentojen kanssa...
 
A/N: Joo, sori puhuin eilisillasta, mutta menin niin aikasin nukkumaan etten ehtinyt postaamaan :) Nyt sitten saatte. Voi tsiisus mä kuolaan tuota suklaantuoksuista Axea. *__*, Ja myönnetään, myönnetään, tuo Tatun joukkueen nimi on ihan läppä, mutta en todellakaan keksinyt parempaakaan. : DD Tän nyt pitäis olla jopa normaalipituinen. Kielellisesti tää on köyhä, mutta jospa juoni sitten korvaisi.^^ Nauttikaa ja kommatkaa! ;)

V

”Santtu hei, kello on jo yli kahdeksan!” Elli-Noora huuteli puisten kierreportaiden alapäästä. Santeri vain murahti ärsyyntyneenä ja käänsi kylkeä. Hän aikoi jo jatkaa uniaan, kun hänen aivonsa menivät viimeinkin päälle ja hän tajusi, että hän myöhästyisi, jos ei nousisi pian ylös. Seuraavaksi hän muisti edellisillan, eikä viime yön haaveilusta aiheutunut univelka painanut silmää enää tippaakaan. Hän ponkaisi ylös peuhatusta vuoteestaan kuin pikkuinen kettuterrieri, kiskoi eiliset farkut jalkaansa ja etsi kaapista puhtaan paidan. Suklaantuoksuinen Axe ja vähän lakkaa hiuksiin... mitä vielä? SUKAT!

Santeria alkoi pikkuhiljaa naurattaa hänen oma hermostuneisuutensa. Hän oli sentään menossa vain kouluun, siihen samaan, jossa hän oli viettänyt jo muutaman viikon. Ja päiväkin oli aivan tavallinen perjantai. Hän ei yleensä paljon hiuksiaan laitellut saatika miettinyt, mitä päälleen pisti. Tänään hän kuitenkin halusi tehdä mahdollisimman hyvän vaikutuksen, ja kehenkäs muuhun kuin Tatuun.

Aamiaisen jälkeen huolella valittu vaaleansininen puuvillapaita meni valitettavasti vaihtoon, koska sille tärisevistä käsistä läikkynyt kahvi ja maito eivät todellakaan olisi olleet tuota hyvää vaikutusta edistävä tekijä. Santeri huokaisi turhaantuneena ja loi kummastuneesti hihittävään äitiinsä vain väsyneen katseen kivutessaan kyllästynein askelin yläkertaan paitaa vaihtamaan. Kun hän lopulta selviytyi lähtemään, hän oli vain seitsemän minuuttia normaalista myöhässä. Kuntolenkki koulumatkasta tulisi, mutta pyörällä hän ehtisi kyllä.

Santeri läähätti kuin Sammy heinäkuun helteillä heittäessään reppunsa naulakon alle ja lysähtäessään istumaan Tommin, Eliaksen ja Elinin seuraan. Elias ja Elin olivat melko läheisiä, vaikkakin riitelivätkin jonkun verran. Kolmen sisaruksen omistajana Santeri kuitenkin tiesi, mitä elämä sisarusten kanssa saattoi olla, eikä siksi valittanut kaksosille näiden nahistelusta, vaikka se joskus porukan hermoja repikin. Joskus olisi kyllä tehnyt mieli huomauttaa heille, että heidän riitansa olivat lapsellisia, ja että jos heidän oli nuo ”keskustelut” pakko käydä, voisivatko he tehdä sen omalla ajallaan.

”Nnoo, mitäs Santulle?” Tommi myhäili tyrkkien ystäväänsä kyynärpäällä kylkeen. Santeri vilkaisi Tommia ärsyyntyneen onnellisen huvittuneena. ”No ihan normia, mitä pitäs?” hän vastasi huolettomasti. Eliaksella ei ollut harmainta aavistustakaan Tatusta tai edes Santerin homoudesta. Santeri oli kantapään kautta oppinut miettimään kahdesti, mitä Eliakselle kannatti kertoa, ja lisäksi hän oli aika varma, että Eliaksen reaktio olisi jokseenkin raivostuneen kuvottuneen kielteinen. Suuttuessaan Elias yritti usein satuttaa ihmisiä huutelemalla näiden yksityisasioita ja heikkouksia ympäriinsä. Yleensä jotkin hänen säälittävät ”VITUN EUNUKKI!” -huutonsa  lähinnä naurattivat, mutta nyt kyseessä oli asia, jolla Elias saisi oikeasti loukattua Santeria.

Juuri näistä syistä Elias ei esimerkiksi tiennyt, että Tommi oli ollut Eliniin ihastunut ala-asteelta asti, mutta koska tämä oli vielä Santeriakin ujompi, hän ei ollut uskaltanut tehdä mitään Santerin runsaista rohkaisuista huolimatta. Santeri oli nimittäin mielestään pannut merkille, että myös Elinillä saattaisi hyvinkin olla tunteita Tommia kohtaan, sen verran lämpimästi hän tätä katsoi. Elin hymyili koko ajan, kun Tommi oli paikalla ja viihtyi tämän seurassa muutenkin mainiosti. Santeri kuitenkin epäili myös, että Elias oli huomannut jotakin. Elias oli ylisuojelevainen sisartaan kohtaan eikä varmasti pitänyt ajatuksesta, että tämä rupeaisi seurustelemaan, vaikka kumppani sitten olisikin Tommi, joka inhosi kevyitä, lyhyitä suhteita ja välitti Elinistä ihan oikeasti, ja oli vieläpä kaksosten hyvä ystävä.

Santeri palasi nykyhetkeen ja huomasi Elinin vilkaisevan Santeria salamyhkäisesti virnistellen. Santeriakin huvitti, mutta heidän välissään istuva Elias esti heitä jatkamasta sanatonta viestintäänsä sen enempää. Valitettavasti he vähän myöhästyivät viisaudessaan, sillä Elias oli huomannut heidän muikeat ilmeensä. ”Mitä?” hän tivasi vilkuillen vuorotellen siskoaan, vuorotellen kahta ystäväänsä. ”Ei mitään”, Santeri yritti hymyillä rauhoittavasti, mutta oli myöhäistä. Elias Tamminen oli jälleen vauhdissa.

”Mulla on taas sellanen tunne, että te salaatte multa jotain”, Elias alkoi inttää nostaen kädet puuskaan rinnalleen. Santeri saattoi sielunsa silmin lähes nähdä Tommin läiskäisevän otsaansa turhaantuneena. Jep, ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, kun tämänkaltainen keskustelu käytiin Eliaksen aloitteesta. ”No, mitähän tällä kertaa?” Tommi kysyi happamana. Hän ei usein ollut vittumainen, mutta koko porukka alkoi olla kypsynyt Eliaksen käytökseen. Tosin tällä kertaa he oikeasti salasivatkin jotain...

Tilanne johti hetkessä siihen, mihin monesti aiemminkin. Elias karjui heille lähes hysteerisenä keräten turhankin paljon huomiota itsellensä, mistä Santeri ei oikein pitänyt. Varsinkin ohi kävelevän Tatun hämmentynyt vilkaisu ja tämän Santeriin luoma kysyvä katse saivat hänet tekemään päätöksen, että Elias oli saatava rauhoittumaan. ”Eltsu hei, älä viiti huutaa. Kaikki kattoo. Sä oot taas ihan tyhmä...” Santeri tajusi valinneensa sanansa väärin viimeistään siitä, että Elias alkoi huutaa entistä kovempaa. ”No vittuakohan mä vittu siitäkin välitän, ku vittu mun frendit kusee mua linssiin koko ajan?” hän karjui naama punaisena. Santeri pyöräytti silmiään ja tunki kätensä Eliaksen suun eteen saaden tämän vaikenemaan hämmästyksestä.

”Okei, Elin oli eilen meillä kahvilla ja sieltä oli yks insidejuttu, jota mä en valitettavasti kerro sulle tän kohtauksen jälkeen”, Santeri kertoi riisutun totuuden. Kuinka niin hän jätti oleellisia yksityiskohtia, kuten kaapista ulos tulemisen, mainitsematta? Elias katsoi häntä vihaisena, muttei enää yrittänyt huutaa. ”Joo, haistakaa paska. Mä kyl luulin, että...” Elias ei ehtinyt tuoda uskomuksiaan ihmisten ilmoille, kun jostain takaa kajahti huuto: ”Elin ja Tommi! Hyvät bileet perjantaina!”

Kaksi kutsuttua kääntyivät kauhistuneina katsomaan, kuka kentiesEliakseltasalatunfaktan oli mennyt kajauttamaan ilmoille. Elias käänsi kaventuneiden silmiensä raosta pilkistävän raivostuneen, epäluuloisen katseensa sisareensa. ”Elin..? Mitkä bileet? Ootsä vittu ollu juomassa?! Helvetin hullu, missä se mun sisko on, joka mulla tähän asti on ollu?!” hän sihahti aivan liian hiljaa, jotta se olisi voinut olla rauhallinen kysymys. Lisäksi hänen äänensä huokui kylmyyttä. ”No en! Mä olin Miettisessä Tommin ja Santun kanssa. En juonu paljo mitää, kunhan vaan pidin hauskaa. Onks se niin väärin?” Elin tiuskaisi veljelleen. Usein hän antoi kaksoissisaruksensa raivota tälle lähes rauhassa, mutta nyt Elias oli tietämättään yrittänyt jonkin tietyn rajan. Kenenkään heistä ei tarvinnut sietää enää yhtään enempää.



Eliasta oli aina häirinnyt se, että Tommi ja Santeri olivat toistensa parhaat ystävät. Kun Elinkin vielä näytti palvovan Tommia, jäi Eliakselle aika ulkopuolinen asema heidän porukassaan. Totta kai he olivat aina olleet hyviä ystäviä, mutta joskus tuntui, etteivät toiset pojat kertoneet hänelle mitään. Hänelle ei kuitenkaan koskaan ollut tullut mieleenkään, että se saattaisi johtua tavasta, jolla hän reagoi. Oli vain niin hänelle tyypillistä kiivastua jo pienimmästä loukkauksesta – tai loukkaukseksi luulemastaan asiasta – ja sen pohjalta pitää viikko mykkäkoulua, kunnes tuli jotain suurempaa, jolloin riita unohtui uuteen saakka. Se oli väsyttävää heille kaikille, ja siitä syystä Eliaksen oli vaikea tulla läheiseksi yhtään kenenkään kanssa. Hänen kanssaan vaatteiden väristä ja teelaaduista tapellessa yksinkertaisesti paloivat hermot.

Nyt hän kuitenkin ymmärsi menneensä liian pitkälle. Hän alkoi pikkuhiljaa herätä tajuamaan, miksi bileet oli pidetty häneltä tiukasti pimennossa. Hänhän oli raivonnut kuin heikkopäinen! Ja vain siksi, että hänen ystävillään oli insidevitsi, jota hän ei tiennyt, koska ei ollut ollut paikalla sen syntyessä... ”Hei, sori oikeesti... En mä... Ei mun pitäny... Elin...” hän soperteli hämmentyneenä. Hän ei ollut koskaan osannut pyytää anteeksi, mutta nyt tuntui olevan korkea aika opetella. Valitettavasti änkyttävät lauseenalut eivät auttaneet mitään, kun hänen ystävänsä nousivat hänen viereltään luoden kukin viileän silmäyksen häneen, ennen kuin noukkivat reppunsa ja katosivat luokkaan. Elin ei ollut ainoa, jonka silmissä kimmalsivat epäuskoiset kyyneleet. Elias itki ensimmäisen kerran vuosikausiin.



Santeria ärsytti, ettei juuri sinä päivänä ollut matikkaa. Kaikkina muina päivinä oli, mutta ei juuri perjantaisin. Aiemmin hän oli iltarukouksessaan kiittänyt yläkerran ukkia siitä, mutta tänään ei. Ei sillä, että Santeri mikään aktiivinen rukoilija olisi ollut. Hän uskoi Jumalaan kyllä, mutta uskonto oli pelkkä merkityksetön taustaseikka hänen elämässään. Mikään uskonto ei kuitenkaan auttanut sitä tosiasiaa, että matematiikka oli tässä jaksossa ainoa kurssi, joka hänellä ja Tatulla oli yhteisenä, ja juuri perjantain sarakkeessa MA-merkintä loisti poissaolollaan Santerin kiireessä taiteillussa lukujärjestyksessä.

Tatu ja Santeri eivät törmänneet koko aamupäivän aikana. Parilla ensimmäisillä tunneilla Tatulla oli varmaankin käsipalloharjoitukset, sillä hän pelasi koulun suhteellisen menestyvässä joukkueessa MBA:ssa. Nimi oli täysin huumoripohjainen ja tuli sanoista ”Me Ball-Ammattilaiset”, viitaten tietenkin NBA:an. Tatu oli jo jonkin aikaa ollut joukkueen kapteeni, ja oli senkin johdosta niin pidetty tyyppi, koska hänen johdollaan joukkueella oli alkanut melkoinen nousikausi. Käsipallon lisäksi Tatu oli eilen kertonut harrastavansa kesällä skeittaamista ja talvella jääkiekkoa ja lumilautailua. Santeri ei ollut ollut yhtään yllättynyt urheilupainotteisesta harrastuslistasta, sillä siltä Tatu näyttikin. Hän oli hoikka ja melko lihaksikas. Santeri oli joskus salaa vilkaissut tätä koulun liikuntatunnilla ja nähnyt kiinteät ja sirot vatsalihakset ja voimakkaat hauikset. Lisäksi Tatulla oli ihan järjettömän hyvä perse, mistä Santeri oli erittäin tietoinen; Tommin vittuilut perseenkyttäyksestä eivät siis olleet täysin tuulesta temmattuja.

Ruokailun jälkeen Santeri ja Tommi olivat menossa vessaan, kun he törmäsivät ala-aulassa Tatuun, Samiin, Peteen ja muutamiin niistä tyypeistä, jotka roikkuivat Tatun perässä ympäri vuorokauden. Eilistä pikkupissistä ei näkynyt missään, mistä Santeri oli enemmän kuin tyytyväinen. Tatukin huomasi Santerin ja hymy kohosi hänen kasvoilleen. ”Moi”, Santeri sanoi iloisesti, mutta juuri kun Tatu oli vastaamassa, Pete kiinnitti hänen huomionsa itseensä. Koska kummatkin liikkuivat koko ajan, he ehtivät ohittaa toisensa, ennen kuin Tatu sai tilaisuuden vastata.

”Mitä sä oikein luulet tekeväs?!” Tatu karjui Petelle, joka oli nykäissyt tätä hihasta juuri, kun Santeri oli kulkenut ohi häntä tervehtien. Peten takia hän ei ollut ehtinyt sanoa Santulle mitään takaisin, ja tämän ilme oli ollut melko hämmentynyt ja pettynyt sen pikaisen vilkaisun perusteella, jonka Tatu oli ehtinyt taakse suunnata, ennen kuin Pete oli alkanut häiriköidä. Pete näyttikin aika hämmästyneeltä. ”Mitä vittua sä riehut siinä, sehän oli vaan se yks nörtti. Miks se ees tervehti sua, yrittää varmaan päästä piireihin...” ”SANTTU EI VITTU OO MIKÄÄN NÖRTTI, JA ME OLLAAN KAVEREITA. SAAKELIN IDIOOTTI!” Tatu räjähti lopullisesti.

Hänen hermonsa olivat muutenkin olleet koko päivän aivan riekaleina, sillä hän oli aamulla toteuttanut edellisiltaisessa omantunnontuskassaan keksimänsä suunnitelman. Hän oli tavannut Sannin yläasteen nurkan takana, halannut tätä ja sanonut, että Sanni oli tosi nasta tyyppi, mutta hän ei halunnut aloittaa mitään juttua tämän kanssa, koska hän kuitenkin vain jättäisi tämän alle viikossa. Sanni oli ollut aivan järkyttynyt, ilmeisesti Tatu ei ollutkaan niin tunnettu player kuin hän oli aina uskonut olevansa. Sitten Sanni tietenkin oli suuttunut ja haukkunut surumielistä Tatua ties miksikä, kunnes oli hävinnyt paikalta ripsivärit poskilla ja jättänyt syyllisen Tatun tyrmistyneeseen hiljaisuuteen.

Santerin näkeminen oli piristänyt häntä. Itse asiassa jo Santerin ajatteleminen oli piristänyt häntä. ”Hitto, hyvänä ihmisenä oleminen ei ole helppoa”, Tatu oli ajatellut koululle lampsiessaan. Kuitenkin puhdas omatunto oli aika makea tunne. Ennen hänen omatuntonsa ei ollut sanonut mihinkään juuta eikä jaata, eikä Tatu voinut olla ihmettelemättä äkkinäistä muutosta itsessään. Hän toivoi hartaasti, että parannus olisi pysyvänlaista laatua, sillä se saattaisi tarkoittaa, että hän ehkä viimeinkin saisi luottamuksensa ihmisiin ja läheisyyteen takaisin ja pystyisi käyttäytymään taas sen mukaan, että hänelläkin oli sydän. Voin kunpa, kunpa, kunpa...

”Hä? Tatskaaaa?” Pete huhuili hänen korvansa juuressa ja sai ”Tatskan” hätkähtämään. ”Nii?” Tatu kysyi lähes kiinnostuneena. Pete muljautti silmiään ja toisti vastauksetta jääneen kysymyksensä kolmannen kerran: ”Niin että, johtuuks toi sun PMS-käyttäytyminen nyt siitä Sannasta?” Tatu katsahti Peteä laiskasti ja korjasi: ”Sannista. Ei.” Pete luovutti. Silloin harvoin, kun hänen yleensä niin hyväntuulinen ystävänsä sattui tuolle päälle, ei ollut toivoakaan, että normaali Tatu olisi palautunut takaisin, ennen kuin asia olisi tavalla tai toisella poissa päiväjärjestyksestä. Pete oli nyt kuitenkin tajunnut, että tästä Santusta kannatti pitää turpa pääasiassa kiinni, jos ei halunnut sitä suljettavan. ”Ihme neiti”, Pete ajatteli kyllästyneenä ja liittyi Tatun seuraksi viileään hiljaisuuteen.

Santeri ei puhunut suurin piirtein mitään enää koko loppupäivänä. Hän oli niin pettynyt hänen ja Tatun kohtaamisesta, tai oikeastaan Tatun reaktiosta. Tommin mielestä Tatu oli näyttänyt iloiselta ja yrittänyt tervehtiä Santeria takaisin, mutta hänen ystävänsä, Pete, oli juuri häirinnyt häntä. Santerille oli ”ihan sama”, mutta ei hän uskonut Tommia. ”Tatu oli varmaan kännissä eilen. Sit aamulla se heräs krapulassa, muisti mitä oli tehnyt ja oksens koko muiston vessanpönttöön. Ja huuhtoi mut siinä samalla viemäriin sen elämästä. Nice”, Santeri ajatteli katkerana. Miksi hän oli ollut niin typerä, että oli luullut, että the famous Tatu ”saan kaikki naiset” Huittinen ja hän voisivat olla mitään sen läheisempää kun saman koulun oppilaita?

Viimeinkin raastavan pitkä koulupäivä oli ohi. Santeri oli valmis myymään hippokampuksensa kupillisesta kuumaa kahvia ja kiihkeästä illasta historian kirjan kanssa. Niinpä hän sanoi huolestuneille ystävilleen pikaiset heipat ja lähti ripein askelin kävelemään kotiinsa. Noin puolessa välissä matkaa hän muisti tulleensa aamulla pyörällä, kirosi pari mummoa kumoon ja kääntyi takaisin koululle. Koulun pihalle päästyään hän katui sitä heti alkuunsa: Tatu käveli häntä kohti, eikä piiloutumisen mahdollisuutta ollut.

”Santtu! ... Santtu! ... Santtu, odota!” Tatu aneli hädissään nähdessään vihaisen pojan pahoinpitelemässä pyöränsä lukkoa. Hänen hartain toiveensa oli toteutunut hänen nähdessään Santerin pyörätelineillä. Hän tosin olisi varmaan mennyt tämän kotiovelle asti pyytämään anteeksi, mutta näin asia oli paljon helpompi ja nopeampi hoitaa.

”Ai, nytkö mä en ookaan liian hissukka sun tuttavapiiriis, ku sun kaverit ei oo näkemässä?” Santeri sähähti saaden jopa aina niin itsevarman Tatun värähtämään. Hetken korealaissyntyinen lukiolainen aukoi suutaan kuin kuivan maan karppi, mutta sitten hän sai taas kielensä toimimaan. ”Hei, kyse ei todellakaan ollut mistään sellasesta! Se vitun Pete vaan alko jotain säätää siinä just, ku olin sanomassa moi, ja sit mä missasin sen tilanteen... Arvaa huusinko mä sille, vittu se vihaa mua varmaan vieläkin...” Tatun selitys hiipui, ja hän jäi odottamaan iskua vasten kasvojaan. Santtu oli kuitenkin jättänyt raiskatun lukko-paran rauhaan ja kiinnittänyt kaiken huomionsa epätoivoiseen ihastukseensa.

”Ootsä tosissas..?” hän kuiskasi lähes kuuluvasti, mutta sai Tatun nostamaan toiveikkaan katseensa. Hän olisi voinut halata Santeria. Tämä uskoi häntä! Pete ei ollutkaan pilannut hänen ja kiehtovan suklaasilmän alkavaa ystävyyttä, hän saattaisi jopa kyetä antamaan dorkalle, huomionkipeälle duudsonilleen anteeksi... Tatu nyökkäsi ponnekkaasti ja henkäisi: ”Mulla ei oo hei mitään hävettävää siinä, että me ollaan kavereita. Oot loistotyyppi, arvaa vituttiko eilen, ku tajusin joskus kello kolme yöllä, etten ollu tajunnu kysyy sun mesee?!” Santtu piti hetken vakavaa naamaa saaden Tatun huolestumaan uudelleen, ettei Santeri enää uskoisikaan häntä, mutta sitten hänen söpöjä kasvojaan valaisi helpottunut hymy. ”No parempi ois niin olla. Ja mä muuten sain ihan saman kuningasajatuksen, tosin neljä tuntia sua aiemmin... Ja sä kiroilet ihan vitun paljon liikaa.” Tatu repesi nauruun, ja Santeri otti pyöränsä. Sitten he lähtivät kävelemään yhtä matkaa vilkkaasti jutellen.

Koulun pihalla seisoi Samia odotteleva Pete, joka katseli kulmat rypyssä kahta nauravaa hahmoa. Hän ei pitänyt Tatussa parina viime päivänä tapahtuneesta muutoksesta lainkaan, ja hän alkoi epäillä, että sen takana oli tuo tummahiuksinen poika, johon hänen paras ystävänsä tunsi jotain outoa vetoa. ”Vittu en tajuu sitä jätkää, ihme friikki”, Pete ajatteli juuri päätään pudistellen Tatusta, kun näki Santerin kaverin Tommin tulevan ulos koulun pääovista.

”Onks noi jotain kavereita?” kuului kantavalla, vähän haastavalla äänellä Tommin selän takaa. Tommi kyllä tunnisti äänen, sen verran usean matematiikantunnin ajan hän oli sitä saanut kuunnella, mutta hän ei voinut uskoa, että Pete Korhonen oli juuri puhunut Tommi Asikaiselle. Vapaaehtoisesti. Hän kääntyi hitaasti ja katsoi aivan toiseen sosiaaliseen maailmaan kuuluvaa poikaa ihmetyksen vallassa. Hänen ilmeensä olisi ollut varmaan aikalailla samanlainen, vaikka itse Jeesus olisi seissyt siinä hänen edessään juttelemassa mukavia.

”Öö, en mä tiedä... Kai ne on. Ainaski ne oli eilen jotai jutellu”, Tommi vastasi vaaleanruskeahiuksiselle ja siniharmaasilmäiselle pojalle, jonka yllä oli tummanvihreä skottiruudullinen takki ja oikeassa kädessä roikkui hopeanharmaa-musta mopokypärä. Peten toinen kulma kohosi yllättyneesti – ilmeisesti Tatu ei ollut puhunut tapaamisesta mitään. ”Vai nii. No, ei voi mitään”, Pete vastasi kylmästi ja häipyi paikalta sanomatta enää mitään. Tommi heitti mielessään kolmikiloisen kivenmurikan tämän ylimielisesti nyökkyvään takaraivoon.

Sillä välin Tatu ja Santeri olivat jälleen päässeet Santerin kotikadulle, vaikka Santeri oli ehdottanut, että saattaisi tällä kertaa Tatun kotiin. Tatu oli kuitenkin kieltäytynyt hymyillen. Vähän matkan päässä Santerin kotiportilta tuli vastaan Santerin kahdeksanvuotias pikkuveli Timi Sammyn kanssa. ”Timppa, miks sulla on Samppa?” Tatu kysyi hämmästyneenä, koska yleensä kukaan ei halunnut eikä muiden tarvinnutkaan ulkoiluttaa berniä, sillä se oli Santerin koira, ja hän teki sen enemmän kuin mielellään. ”Suutuin äitille, ku se on ihan tyhmä”, pikkupoika murahti ja jatkoi matkaansa luomatta toista katsausta Tatuun. Santeri katseli hetken hämmentyneenä kiukuttelevan veljensä perään, mutta kohautti sitten hartioitaan. ”Älä välitä, se on aina vähän tollanen. Uhmaikä tai jotai”, hän sanoi Tatulle, jota kohtaus myös oli ihmetyttänyt. ”Ei sen kyllä silti ois tarvinnu mun koiraa pölliä...” Santeri mumisi, mikä sai jo Tatun nauramaan. ”Mitä se äitis sit ois voinu tehdä, ku toi pikkukaveri noin loukkaantunu?” hän kysäisi nauraen. ”Luultavasti sanonu, että ei voi kattoa Turtles-leffaa neljättä kertaa tän vuorokauden puolella”, Santeri virnisti ja Tatu hymyili. ”Mä tykkään lapsista, ne on niin vilpittömiä”, Tatu totesi yllättäen Santerin.

Nybergien portilla he pysähtyivät, ja hetken oli hiljaista. Santeri pyöritteli mielessään sanoja, jotka hänen teki kovasti mieli lausua ääneen, mutta hän pelkäsi niiden vastareaktiota. Sitten hän huomasi Tatun liikehtivään vähän lähteväiseen malliin ja päätti ottaa riskin. ”Onks sulla kiire?” Santeri kysäisi hymyillen, ja Tatu pudisti iloisesti yllättyneen näköisenä päätään. ”Haluisiksä tulla kattoo ton meidän talon sisäpuoltakin?” Santeri kysäisi sydän takoen. Sano kyllä, sano kyllä, SANO KYLLÄ.

Valitettavasti Tatu ei vastannut kyllä. ”Juu, ois tosi siistiä”, hän sen sijaan naurahti innokkaasti. Santerin olisi tehnyt mieli kirmata Kiinaan ja takaisin. ”No jes, tätä päivää en kyllä uskonu näkeväni... Tatu Huittinen tulee käymään mun kotona!” ajatteli Santeri ja yritti saada pulssinsa tasaantumaan. ”Juotsä kahvia? Mä oon riippuvainen. Pakko saada päivän kofeiinilataus”, hän jutteli. ”No kuka ei ois, ei lukiosta voi selvitä ilman kahvia”, Tatu päivitteli.

”Mä tykkään tästä sun huoneesta. Tää on kodikas”, Tatu kehaisi, kun he istuskelivat siveellisen vierekkäin Santerin sängyllä, ja Tatu katseli ympärilleen. ”No kiva, että ees joku. Äiti aina valittaa sotkusta, vaikka oikeesti sen sotkee Samppa enkä mä...” Santeri tilitti, ja Tatu nauroi. ”Niinii, kyl mä uskon sua”, poika heitti mustanruskeat silmät ilkikurisesti tuikkien. Santeri muksaisi Tatua käsivarteen, ja Tatu tönäisi takaisin. Santeri horjahti, mutta otti vasemmalla kädellään vastaan ja kosti töytäisyn entistä suuremmalla voimalla. Varautumaton Tatu meinasi lentää hyökkäyksen voimasta sängyn päädyn yli. ”Sä oot niiiin kuollu”, hän uhkasi pahanilkisesti virnistäen ja loikkasi Santerin kimppuun.

Parinkymmenen minuutin kuluttua Santerin tyhjässä sängyssä makasi päällekkäin kaksi huohottavaa poikaa. Lakana, peitto ja tyynyt olivat lattialla sikin sokin mytyissä, ja Tatu oli voittanut Santerin. Nyt hän piteli Santeria ranteista ja makasi tämän päällä. ”Yrititsä muka päihittää mut, pätkä?” Tatu virnisteli kiusoittelevasti. Hän oli lukinnut Santerin kädet tämän pään yläpuolelle ja puristi polvillaan tämän jalkoja yhteen. Santerilla ei ollut mitään mahdollisuutta päästä irti. Ei asetelma häntä muuten haitannut, mutta hän pelkäsi, että jotain saattaisi alkaa tapahtua...

”No mä mikään pätkä oo, oon sua vaan kolme senttiä lyhempi!” Santeri protestoi ärhäkästi yrittäen samalla rimpuilla itseään vapaaksi – turhaan. Tatu laski päätään alemmas ja katsoi silmät haastavasti kiiluen alistamaansa poikaa. ”Sä et mua painissa voita.” Santeri nielaisi. Tatu oli niin lähellä, että parin sentin päännytkäytyksellä he olisivat suudelleet. Hän taisteli halua vastaan, hän ei saisi kohottaa päätään... Sitten hän keksi juonen, jolla päihittäisi kukkoilevan kaverinsa. Hän lähti kohottamaan päätään, hyvin, hyvin vähän, ja sai liikkellään Tatun henkäisemään terävästi. Toinen poika ilmeisesti oli huomannut saman kuin Santerikin. Tatu oli niin yllättynyt, järkyttynyt  ”- vai odottava?” Santeri mietti – ettei osannut yhtään odottaa voimakasta kierähdystä sivulle. Hetken ähinän jälkeen Tatu makasi kiikissä Santerin alla. ”Kukkokiekuu, Taateli”, Santeri irvaili. Lopulta hikiset ottelijat sopivat tasapelin, mutta kummankin ilmeestä näki, ettei mittelö loppuisi siihen. Santeri oli aivan haltioissaan. Painiskelu Tatun kanssa, varmaan jokaisen hänen märän unensa aihelma...

Illemmalla Tatu lähti. Hänellä oli ollut todella hauskaa, hauskempaa kuin yhdelläkään ryyppyreissulla Peten kanssa. Nuo kaksi, erottamattomat lapsuudenystävykset, olivat etääntyneet hälyttävän paljon, juominen oli lähes ainoa heitä nykyisin yhdistävä tekijä. Santeri ei juurikaan juonut, ei ainakaan humalaan asti, ja siitä oli parin viime kuukauden sekoilujen seurauksena tulossa Tatunkin alkoholinkäyttöihanne.

Kotimatkalla hän mietti kuumeisesti, mitä hänelle oikein oli tapahtumassa. Ensin omantunnontuskat Sannin sydämen särkemisestä, sitten yhtäkkinen polte tutustua Santeriin, tunne, että juuri Santerin seurassa hän sai olla enemmän oma itsensä kuin kenenkään muun. Peten seurassa hänen etenkin piti pitää roolia yllä, sillä Peten kunnioitus ja ystävyys ansaittiin kovuudella. Samin kanssa oli jo vähän aidompaa, mutta ei hän Samillekaan uskaltanut paljastaa mitään itsestään. Sonjalle piti aina uhota pikkuisen, sillä Sonja tuntui palvovan bad boyn piirteitä Tatussa, ja Tatuhan tunnetusti piti ihailusta ja huomiosta. Mutta Santeri... tuo viattoman ja kiltimmän oloinen poika oli saanut hänessä tiettyä suojeluvaistoa ja pehmeyttä esiin, ehkä sitä puolta, joka hänellä oli pinnassa, kun hän oli Nellan kanssa.

Santeri tuntui hyväksyvän hänet juuri sellaisena kuin hän oli, ja jos Tatu yritti vetää jonkin lukuisista rooleistaan päälle, Santeri huomasi sen heti ja joko hämmentyi tai viileni. Kaikkein hämmentävintä kuitenkin oli se, ettei Tatu tuntenut tarvetta esittää Santerille. Santerin vilpittömyys, tietynlainen viattomuus, lempeys, oikeudenmukaisuus ja iloisuus saivat hänet rentoutumaan enemmän kuin kukaan muu koskaan ennen. Tatun askeleet taukosivat hetkeksi, kun hän äkkiä tajusi jotain. Tuo kaikki, mitä hän oli juuri ajatellut Santerista ja tämän seurasta... ”Oon aina oottanu tyttöö, jolla ois samanlainen vaikutus. Oon uskonu, että saan kaipaamani syvällisen suhteen ja luottamuksen sit, ku tapaan tytön, jolle ykskään mun rooleista ei riitä, vaan se haluu mut sellasena ku mä oon. Voi Luoja..!” Hetken hänen sydämensä takoi astetta lujempaa, mutta heti perään Tatu tajusi vielä jotain muutakin: ajatuksen luoma mahdollisuus ei häirinnyt häntä lainkaan. Se päinvastoin sai hänet melkein hymyilemään.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2009 15:23:35 kirjoittanut foxrain »
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Aijin

  • ***
  • Viestejä: 23
jatkoa ! tätä on odotettu, kyllä.

mä päätin tulla nyt kommentoimaan, vaikka täällä himassa olenkin kipeänä ja silmiin särkee tää näytön tuijottaminen. kuitenkin, oon ollut tähän novelliin koukussa jo muutaman osan ajan, ja... voin kertoa, et täällä on ainakin yksi, joka hiillostaa sua niin kauan, että olet postannut koko novellin tänne finiin meidän luettavaksemme. :__D

mä en koskaan olis uskonut, että koukkuuntuisin finissä mihinkään novelliin näin pahasti. mä en lue täältä enää paljon mitään - jrockfanfiction on vienyt mun sydämeni kokonaan tässä viimesen kahden vuoden aikana. ja mun on pakko myöntää, et kun mä käyn lafissa niin usein - päivieni pelastaja, jrockfanfictionfoorumi ♥ - niin mun on vaatimukset ficcejä ja novelleja kohtaan noussut aika huimasti. ennen mulle kelpas lähes kaikki, mut nyt mut on oikeestaan aika _vaikea saada pitämään mistään. ei sillä, että mä omistakaan teksteistäni koskaan pitäisin, mut... niin.
mut tästä mä pidän todella paljon. mun on pakko myöntää, et kun mä avasin tän novellin ensimmäistä kertaa, mä ajattelin, et no luenpa noi ilmestyneet kolme osaa, kun ei ole muutakaan tekemistä. olin valmistautunut siihenkin, että muutaman ensimmäisen rivin jälkeen painaisin tuota etusivu-napiskaa ja unohtaisin koko novellin. otsikko ei vakuuttanut mua mistään, mutta...

mä koukkuunnuin. pahasti. mä olen varmaan jokasen osan ajan saanut nauraa ja hymyillä ja angstata santun puolesta täällä. heti ensimmäinen osa vakuutti mut siitä, et tää ei ole sitä 'normaalia' fininovellitasoa. sun kirjotustapas on niin realistinen, et en voi kuin ihmetellä - se, miten sä ensimmäisessä osassa kuvailit esim amiksia. tässä kaupungissa kaikki on ihan samalla tavalla. oli niin ... mahtavaa, et sä sait tästä niin realistisen jo ensimmäisessä osassa !

mä en viitsi kommentoida noita aikasempia osia enempää, kun en muista niistä kauheesti. ja niin ku sanoin jo tuossa kommentin alussa - mun silmiin särkee. D: mut tätä uusinta osaa voisin kommentoida tarkemminkin !
olin ihan onneni kukkuloilla täällä, kun huomasin tän saaneen jatkoa. mä oon ihan koukussa tähän, ja... aaaa ; _ ; mulla on sellanen periaate, et en alota minkään novellin/ficin lukemista ennen kuin se on kokonaan postattuna foorumille, mut tän kohdalla tein poikkeuksen, koska-- no, mähän en uskonut, et lukisin yhtä osaa pidemmälle.

-- voisin quoteta muutaman kohdan, koska vaikka yleensä en oikeen viitsi quoteta mitään, niin nyt voisin tehdä poikkeuksen. musta tuntuu, et olen niin epäselvä tämän kommenttini kanssa nyt, kun aivoit ei käy täydellä teholla, niin-- quoteminen on helpointa. XD

Lainaus
Voi tsiisus mä kuolaan tuota suklaantuoksuista Axea. *__*

sama. D: ja tulee sillee kivasti ripari mieleen ku siellä jätkillä oli aina takataskussa suklaa-axepullo ja suihkivat sitä joka paikassa. mut no, en mä valittanut - se oikeesti on niin ihanan tuoksusta. ; _ ;

Lainaus
-- ja loi kummastuneesti hihittävään äitiinsä vain väsyneen katseen --

toi Santun äiti on niin ihana hahmo ! musta on kiva, et Santtu on kertonut sen äidille homoudestaan ja et se ottaa sen niin hyvin - toisaalta mua tuolla ensimmäisissä osissa ärsytti ehkä hieman se, että kaikki, joille Santtu on kertonut, ovat ottaneet asian niin hyvin. mut nyt tässä osassa tuli siihenkin parannus - Elias ei tiedä, ja jos tietäis nii ei ehkä suhtautuis niin hyvin. koska - paskamaista, mutta totta - kaikki ihmiset vaan eivät ole niin avarakatseisia kuin toiset.

Lainaus
Yleensä jotkin hänen säälittävät ”VITUN EUNUKKI!” -huutonsa  lähinnä naurattivat

okei, mä olen väsynyt ja kipee ja kaikkea, joten ehkä senkin takia hihitin tolle täällä yksinäni monta minuuttia. toi on yks niistä realistisuusjutuista taas - mun on pakko myöntää, et itsekin käytän tuota lausetta joskus... XD läpällä tosin !

mut nyt tähän väliin vähän jotain negatiivistakin, ettei tää mun kommentti menis pelkäks kehumiseks.

Lainaus
”Ai, nytkö mä en ookaan liian hissukka sun tuttavapiiriis, ku sun kaverit ei oo näkemässä?” Santeri sähähti saaden jopa aina niin itsevarman Tatun värähtämään.

tässä kohdassa mua ärsytti, koska... oon saanut vähän sellasen käsityksen, et Santtu ois vähän ujommanpuoleinen, mut sit kuitenki se alko tossa rähjäämään Tatulle ihan yhtäkkiä. kyllähän sillä oli ihan ymmärrettävä syy, mut toisaalta... ei noi kaks tunne kuitenkaan vielä ihan niin hyvin, että niin ujo poika kuin Santtu uskaltais alkaa rähjätä tosta vaan.

muuta valitettavaa mulla ei oikeastaan tästä luvusta sit olekaan. vaikka ehkä multa meni vähän ohi toi eliaksen räyhäämis- ja anteekspyytelykohtaus, mut ei siitä sen enempää. ehken lukenut tarpeeksi ajatuksella tai jotain.
mutta. pakko sanoa, et repesin tässä osassa ääneen ihan törkeen monta kertaa, enkä muista koska viimeksi olisin nauranut näin paljon jollekin tekstille. otan muutaman esimerkin:

Lainaus
”No mä mikään pätkä oo, oon sua vaan kolme senttiä lyhempi!”

tässä. mä hajosin niiin pahasti, et oikeesti naurattaa vieläki. XD syy on se, että Santtu on niin läpinäkyvä - jos Tatu ois hetkeekään ajatellut noita sen sanoja, se olis kysynyt, et miks hemmetissä Santtu tietää sentilleen kuinka pitkä Tatu on. mä en tiedä, oletko sä kirjottanut ton kohdan ihan vahingossa vai tahallaan - koska Santtu ei edes nolostunut omista sanoistaan, eikä Tatu tajunnut Santun mokaa. mut mä nauroin tolle niin paljon, koska... toi on just se yks kliseisimmistä itsensänolaamistavoista.

... okei joo, ehken otakaan enempää esimerkkejä, kun en löydä niitä tuolta tekstin seasta nyt.

sori tästä kommentin laadusta, laitetaan sairauden piikkiin. jos olisin terve, niin tää olis ihan varmasti kunnon kommentin pitunen, nyt tää on vaan joku säälittävä muutaman rivin lörpötys... okei, on tällä ehkä pituutta enemmän kuin normaaleilla kommenteilla finissä, mut tässä on varmaan puolet hirveetä offausta. D: oon oikeesti rakentava ihminen ja lafissa kirjotan ihan kunnon kommentteja, mut nyt en pysty parempaan. ._. mun piti oikeestaan tulla kommentoimaan tätä vasta sitten, ku tää koko novelli on täällä finissä, mut... päätin sit rikkoa suunnitelmani.

mut laitathan jatkoa nopeesti? tää on tällä hetkellä ainoa novelli, jota seuraan aktiivisesti ja käyn monesti päivässä katsomassa et onko jatkoa tullut.
hyvää työtä, jatka samaan malliin ! : ) ja sori viel kerran, jos et saa mun kommentista mitään selvää-- D: yritin parhaani.
you said you could let it go
and i wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know

Dannie

  • ***
  • Viestejä: 53
Okei, mun PITI mennä jo nukkumaan kun päätinkin käydä finissä nopeesti kattomassa onko näihin ficceihin mitä seuraan tullu jatkoo ja sit näin tän ja olin sillee "mitä vittuu tähän on tullu jatkoo?! ♥___♥" Ja sai nukkumaan meneminen vähän siirtyä. n___n

Njoo kuitenkin, hihittelin typerästi koko tän osan ajan, tää oli _ihana_ <3 Voi awwww toi Tatu oikeesti, se on nii ihana :33 ♥
Mut toi Elias on iha himo ärsyttävä >___> 8DD

Mut toi painikohtaus, ihana ihana IHANA <333 *fanityttöilyä ja teinisydämmiä*

tää on vähän offii nyt mut
Lainaus
Sonjalle piti aina uhota pikkuisen, sillä Sonja tuntui palvovan bad boyn piirteitä Tatussa
lol mun nimi on Sonja 8''DD yllätyn aina jos se mainitaan jossai xD

Mut no joo pahoittelen etten osaa antaa mitenkään rakentavaa tai kauheen erikoista ja hyvää ja sellasta kommenttii vaan tää on vaan... tämmönen? Hah.

MUT SIIIS JATKOAAAAAAAA  KIIITOS ♥ RAKASTAN SUAa ja tätä sun tekstiis 8DD♥

theycallmeHeaven

  • Death Eater
  • ***
  • Viestejä: 280
  • Team Sass
Looove, looove, looove! Looove, looove, looove! <3<3<3

aivan upeaa, ja ihanaa, ja herkkää, ja ja ja.... oi nam! rakentava katosi kauan sitten pois, pois, pois, enkä nyt pysty sanomaan mitään muuta kuin: JATKOA!

kiitos.
Kylmimpien kuorien alta löytyy eniten hillittävää intohimoa.

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Siis apuva, minä en osaa sanoo yhtään mitään! En yhtään mitään! Hihittelen täällä vaan yksinäni ja halin mielessäni kaikkia teitä kommentoineita. Oikeesti yllätyin, että tästä tykätään näin paljon O__O MITÄÄÄ.

Aijin: Mitämitämitä, ei 'normaalia' fininovellitasoa? : o Oijoijoiii. Mäkin kuuntelen j-rockia jonkin verran ;) Enemmänkin harrastan kyllä tätä DBSK:ta, jos tiedät kyseisen bändin, mutta kuitenkin. Mä tiedän, että otsikko kusi, mutta hauska että päätit silti lukea. Tuntuu epätodelliselta, että joku on oikeasti koukussa mun kirjoittamaan tekstiin.

Realistisuus on mulle itellenikin aika tärkeä ominaisuus ficeissä, ja mä nimenomaan halusin realisoida tätä mahdollisimman paljon. Nuo amikset ja muut on otettu mun omasta elämästä, sellasina, minä mä itse ne näen, ja siksi niistä on toivottavasti tullut eläväisiä.

Mulla taas on sellainen periaate, etten ala postata novellia, ennen kuin se on kokonaan kirjoitettuna, ja tämänkin kohdalla luulin tehneeni niin, mutta sainpa huomata, että loppu kusi ja pahasti. En ole kirjoittanut tätä pariin kuukauteen, mutta tänään minä tein sen! Sain kirjoitettua sen solmukohdan yli (myös toisessa tekeillä olevassa ficissä^^), joten loppuun saatte tämän varmasti lukea. Ja jatkon tahdista pahoittelen, mutta olen aina vähän huononlaatuinen tekemään tuommoista. Monena iltana avaan koneen ihan vain kirjottaakseni, mutta kuinkas sitten käykään. Päädyn Galtsuun tai Murderiin tai minne lienee. >: (

Santun äiti on tuollainen perusäiti. Omaan makuuni se on liian kiinnostunut poikansa elämästä, mutta mä nyt en olekaan kovin läheinen oman äitini kanssa, joten se selittyy sillä.

toisaalta mua tuolla ensimmäisissä osissa ärsytti ehkä hieman se, että kaikki, joille Santtu on kertonut, ovat ottaneet asian niin hyvin. mut nyt tässä osassa tuli siihenkin parannus - Elias ei tiedä, ja jos tietäis nii ei ehkä suhtautuis niin hyvin. koska - paskamaista, mutta totta - kaikki ihmiset vaan eivät ole niin avarakatseisia kuin toiset.

Tän mä osaan selittää ;) Ne ihmiset, joille Santeri on kertonut, on sellasia, joiden Santeri on tiennyt varmasti suhtautuvan hyvin. Elias, tai siskonsa ja veljensä, joiden suhtautumisesta se ei ole voinut mennä takuuseen, ei ole siis saanut tietää vielä. Ja tuosta avarakatseisuuden puutteesta on valitettavasti oltava samaa mieltä, saa kyllä sapen toisinaan kiehumaan ihan kiitettävästi.


Lainaus
”Ai, nytkö mä en ookaan liian hissukka sun tuttavapiiriis, ku sun kaverit ei oo näkemässä?” Santeri sähähti saaden jopa aina niin itsevarman Tatun värähtämään.

tässä kohdassa mua ärsytti, koska... oon saanut vähän sellasen käsityksen, et Santtu ois vähän ujommanpuoleinen, mut sit kuitenki se alko tossa rähjäämään Tatulle ihan yhtäkkiä. kyllähän sillä oli ihan ymmärrettävä syy, mut toisaalta... ei noi kaks tunne kuitenkaan vielä ihan niin hyvin, että niin ujo poika kuin Santtu uskaltais alkaa rähjätä tosta vaan.

Kyllä, Santeri on ujo. Mutta tuota kirjoittaessani mä ajattelin, että Santtu on vaan niin äärettömän pettynyt Tatun käyttäytymiseen, ettei mahda kiukkunsa purkautumiselle oikeastaan mitään. Se oli innoissaan niiden alkavasta ystävyydestä, toivoi näkevänsä tämän, ja kun se tapahtui, niin mitä? Ei edes tervehdystä. Se pettymys sitten purkautui yllättävänä raivoamisena puolituntemattomalle pojalle. Toki se oli ehkä vähän... ylireagointia? Mutta joo.^^"

Tuota kolme senttiä lyhyempi -juttua mä en itse asiassa suunnitellut tuolleen :"D Mä kirjoitin sen olettamuksella, että se oli arvioitu mitta. Mutta kyllä, erittäin paljon mahdollista, että siinä tuollainenkin kömmähdys olisi ollut mahdollista sattua. >__<

Ja kommentin laadusta ei mitään valittamista. Rakastan rakentavan lukemista, enkä vieläkään usko todeksi, että näin moni oikeasti pitää tästä novellista. Vähän pelottavaa! Jatkoa tulee heti kun ehdin/muistan sen postata. Nyt on viimeiset työpäivät edessä ja sitten alkaa koulu, joten förlåt jos joudutte muutaman päivän odottamaan.^^" Kiitos paljon pitkästä, rakentavasta kommentista! <3

Dannie: Oivoi, sotken finiläisten unirytmiä :< Nohh, itsepähän tätä luet ;) No joo, ehkä nää pojjaat on vähän awwitettavia. :D Kyllähän kovien poikien pitää aina painimatsi ottaa >: ) Mäkin aina yllätyn, kun näen oman nimeni jossain ;) Sonja sopi tuolle sivuhenkilölle niin täydellisesti, ja lisäksi kuvittelin sen mun muotin mukaan niin Sonjan näköiseksi kuin vain voi olla. Voipi olla, että tunnen jonkun tuon näköisen Sonjan, ja siitä malli, mutta anyways, hauskaa jos oli hauskaa. ;D Kyllä, sinäkin herätät lämpimiä tunteita ihanilla kommenteillasi <3 Kiitos!

The Fantasy: Että oikein rakkautta kolmella oo:lla, ja sydämiäkin vielä :o Ja noin monta adjektiivia. Rakentava meni sinne, minne minunkin pitäisi mennä, eli nukkumaan, mutta siitä ei syytetä rakentavaa, kun katselee tuota kellonaikaa. :") Kiitos kommentista! <3
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Häwwhäww, arvaa kiljuinko riemusta ja olenko ihan fiiliksissä?
huusin heti pikkusiskolle: ,,SATUTANTERIIN ON TULLU JATKOA" pikkusisko huusi: ,,JEEEEEEEEEE!" (:
Sulla on faneja, mai hiirou.
Oon ihan sekaisin. Vitsit tää oli niiiin ylisöpö pätkä ja ihana ja mahtava ja ööööööö..! Tämä on jotain niin ihanaa ja mahtavaa ja nnfdnadfbajflwj!
(hulluus kohtaus)
Nöwnöw. Vitsit tuo oli jotain niin söpöä. Varsinkin tuo:

Santerin olisi tehnyt mieli kirmata Kiinaan ja takaisin.

...sai mussa aikaan hihitys kohtauksen. Myös nämä:

Yleensä jotkin hänen säälittävät ”VITUN EUNUKKI!” -huutonsa  lähinnä naurattivat

Hetken hänen sydämensä takoi astetta lujempaa, mutta heti perään Tatu tajusi vielä jotain muutakin: ajatuksen luoma mahdollisuus ei häirinnyt häntä lainkaan. Se päinvastoin sai hänet melkein hymyilemään.

hiww, jonkun kohtauksen repaisin. <3__<3
Kiit♥s, mai hiirou.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Suklaamurunen: No koetahan nyt pysyä housuissasi :"DD Sait mut nauramaan tolla kommentilla. Ihanaa, että mustakin on jotakin iloa sulle (ja siskolleskin ilmeisesti? x3) Jeejee, Satutanteri on tarttunut! Se on oikeesti ihan paras nimitys, ois melkein pitänyt laittaa nimeksi tälle XD Sitä paitsi se on paljon helpompi sanoa ku "Tatusanteri". Vähän niinku bloireli on helpompi sanoo ku broileri, kepsutti helpompi ku ketsuppi ja apseliini helpompi ku appelsiini. If ya' know what I meaaaan? :") Olipas taas aiheeseen liittyvää.

Ja kyllä, söpö on ehkä ainoa oikea sana kuvailemaan tätä sokerimössöä ja teinisulostelua :"D Vaikka tämä osa olikin ranteet auki ja pää vessanpönttöön -angstia. :€ Kuten ehkä huomasitte. Kaikki angstas. Vähän. : DDD

wonderboooooy: (Toi sun nickis pitää ihan selkeesti venyttää tollee. >__<) Tykkään sun pilkunnussintaosioistas.<3 En tajua miks ees olen kirjoittanut tosiasian erikseen :o Yleensä nimittäin tapaan kirjoittaa yhteen. Ja suklaantuoksuiseen on etsiytynyt välilyönti, koska olen ajattelun suklaan tuoksua niin kiihkeästi. Mutta korjasin ne, kiitos :"D Hihhih eunukit naurattaa kaikkia XD Paitsi ehkä eunukkeja itseään. Anteeksi jos joku lukijoistani on eunukki ja tunsi itsensä loukatuksi tässä kyseissä kohdassa. Santun pikkuveljen pitää olla suloinen, koska mun oma veli ei sitä ole, niin mun piti sit Tanterille sellainen kirjottaa :3

Jatkoa tulee joskus. Vuonna ABC. Kiitos kommentoineille<3

Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
hähää, pitäisikö hoputtaa...? >) *ilkeä nauru*

*POTKU PERSAUKSIIN*

Lovetan tätä. Muista. <3
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

foxrain

  • kettu kääpiöksi
  • ***
  • Viestejä: 513
  • Days before you came, freezing cold and empty.
    • foxrain's world
Suklaamurunen: Senkus potkit vaan vaikka kuopille :"DD Ei onnistu tänään, koulu alko ja kaikki kirjahommat yms. selvitettävänä :s Muttas, viikonlopulla viimeistään ;)
Kettu naamallesi täältä!

Blogin osoite vaihtunut, foximaailman löytää nykyään nimellä foxrain forest.

DBSK ♥ MCR ♥ Jaeho ♥ Frerard ♥