Kirjoittaja Aihe: Dream on dreamer. K-11 - D/Hrm [Kahdestoista ja viimeinen luku 1.5]  (Luettu 40617 kertaa)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #40 : 04.07.2009 21:57:46 »
Lill-y: Kiitoksia vaan. Jatkoa yritän väsätä ennenkuin olen viikon poissa. Saa nähdä onnistuuko. Eiköhän se ole aika helppo arvata ;)
Jatkoa tulee, juu.

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #41 : 05.07.2009 01:57:55 »
ihana luku:)
hermionen ajatukset on kivoja:D
jatkoa odotellessa!

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #42 : 06.07.2009 09:36:09 »
Tessuu: Kiva että tykkäsit. Hah, ajattelin että ne ovat vähän epäHermionemaisia. Jatkoa aloittelen ehkä tänään.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #43 : 06.07.2009 19:20:31 »
Äää jätit mielenkiintoseen kohtaan :s No, ainakin saat mut lukemaan seuraavankin luvun. En osaa muuta sanoa, kuin että tykkääntykkäänlisäälisää. Erityisen paljon pidin siitä, kun heti luvun alussa kerroit Dracon ajatuksia (tai jotain semmoista).  ;D Myös tuo Herm-oo-nini-juttu oli ihana.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #44 : 06.07.2009 22:55:46 »
Jäi tä luku omituisesti mieleen, en tiiä miks. Hahaa, Aatulla istun jos sitä ihmettelet. Miksiköhän näin lyhyehkö luku? Eikö keksinyt enempää tapahtumia tähän? No, kuitenkin ihan ok, toivottavasti pian lisää. ;D
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #45 : 07.07.2009 10:20:33 »
nami-swan: Kiva että tykkäsit  ;)
Tiettyhän sitä jätetään mielenkiintoiseen kohtaan, niin kerätään lukijoita. Kiva että kerroit jutuista jotka sinua mielyttivät, kiva tuntea että joku arvostaa kirjoituksiani.

Tilkkutilli:
No sehän on hienoa, sillä minun oloni ei ole parhaasta päästä. Kiva että luku jäi mieleen. Luku oli järkyttävän lyhyt, juu. Inspistä ei kuulunut ja halusin silti pian tuonkin luvun tänne. Olen aloittanut jo viidennen luvun ja sen postaan viikon sisällä.

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #46 : 08.07.2009 13:27:52 »

A/N; Tässäpä tulee viides luku. Yritin nyt saada tästä pidemmän luvun ja toivottavasti teksti on hyvää  (;
Kommia taas satelemaan, niistä tulee niin mahdottoman hyvä mieli.

Luku 5.

” P-p-professori Kalkaros. ” Hermione änkytti yllättyneenä.
” Vaikka oletkin ylivalvoja,  ei ole silti suotavaa että törmäilet kaikkiin mielesi mukaan. Muistakin tämä, sillä koska en voi vähentää Rohkelikoilta pisteitä sinun kauttasi, voin keksiä toisenlaisen rangaistuksen. Onko selvä? ” Kalkaros sanoi ylimielisesti tyttöä mulkoillen.
” Kyllä, professori. ” Hän mutisi ja oikaisi nopeasti Kalkaroksen ohi.

Vai että rangaistuksen. Mistäs minä olisin voinut tietää Kalkaroksen astuvan nurkan takaa samalla hetkellä.

Hermione jatkoi matkaansa ja oikoi hiuksiaan samalla kun tallusteli eteenpäin käytävää. Oli tytön vuoro vartioida käytäviä omituisten sattumien varalta. Hän kuitenkin päätti käydä huoneistonsa kautta. Tyttö lausui tunnus-sanan mikä oli vaihdettu sulkakynäksi. Ei järin omaperäistä. Hermione asteli oleskeluhuoneen läpi ja käveli istumaan pienehköön nojatuoliin. Tytön ajatukset harhailivat ties missä ja hän sulki silmänsä hetkeksi. Hän vain lepuuttaisi silmiään hetken, ei kukaan siitä voinut tuomita…vai voiko? Hermionen ajatukset himmenivät ja tyttö lähti pomppimaan unen ja valveen rajoilla. Hän huokaisi syvään ja kuuli paukutusta. Tyttö rypisti otsaansa, avasi silmänsä ja käänsi päänsä ikkunaan jota koputteli pöllö.

”Hedwig… ” Hermione sanoi otsaansa rypistellen.

Hän hipsi ikkunalle ja avasi sen. Pöllö lehahti sisälle. Hermione otti Hedwigin nokassa olevan kirjeen käteensä ja taitteli sen auki.

Hermione Jean Granger.

Miksi ihmeessä et kertonut että Draco Malfoy on siellä tekemässä tehtävää kanssasi? Salaatko jotain meiltä? Meidän tulisi luottaa sinuun. Hermione, jos kuulemme mitään huolestuttavaa haemme sinut pois sieltä. Dracon seurassa oleminen ei tee sinulle hyvää, usko pois. Koukkujalka on lähetetty sinne, sillä täällä se vain mouruaa sinun perääsi. Äläkä kysy miten tiedämme Malfoystä. Ja muistakin, jos kuulemme mitään huolestuttavaa haemme sinut pois sieltä. Toivottavasti viihdyt. Koukkujalan pitäisi tosiaan olla siellä ehkäpä jo tämän päivän aikana. Toivottavasti saatte tehtävän pian valmiiksi.

Harry Potter & Ron Weasley.


” Voi helvetin helvetti, unohdin Ginnyn kokonaan! ” Hermione parahti. Tyttö tonki palan pergamenttia, musteen, sulkakynän ja kirjekuoren. Kirjekuoreen hän raapusti; Ron Weasley & Harry Potter.
Pergamentille hän alkoi kirjoittamaan;

Harry & Ron

Olen kunnossa, älkää nyt hermoilko. Ei Malfoy minua kiroa. Tiedän mistä saitte tietää. En kertonut  koska en halunnut huolestuttaa teitä, näköjään niin on jo käynyt. Ette te minua tehtävästäni revi, hoidan tämän kunnialla loppuun. Ei teidän tarvitse holhota minua. Ron, kuulin kihlauksestanne… onnea. Ihme ettette minulle kertoneet. Onnea teille. Pidättehän häänne vasta sen jälkeen kun  olen saanut tehtäväni päätökseen tai joululomalla? Hienoa että Koukkujalka pääsee tänne, se niin rakasti täällä asumista. Edistymistä ei kyllä kamalasti ole näkynyt joten sitä on jokseenkin turha odottaa että palaisin takaisin sinne aivan heti. Minun tosiaan pitää mennä, eräillä on velvollisuuksia söpöstelyn sijaan. Ette nyt muhinoi tämän kirjeen aikana onko selvä? Viestin pitää mennä perille, enkä tarkoita nyt paperilappusta joka saapuu teille, vaan sitä että ymmärrätte. Minä selviän itsekin, olen aikuinen. Ette ole henkivartijoitani, joten rauhoittukaa.

Terveisin Hermione Granger.


Hermione huokasi ja taitteli pergamentin palan kirjekuoreen. Tyttö sulki kirjekuoren huolella ja käveli takaisin ikkunalle jossa Hedwig seisoskeli valppaana. Hän ojensi kirjeen pöllölle ja avasi ikkunan. Pöllö lähti lentoon läpi ilman. Hermione huokasi ja sulki ikkunan. Tyttö käveli nopeasti huoneensa ovelle ja avasi sen. Draco istusteskeli nojatuolilla ja tuijotteli tyttöä kädet yhteen taitettuina.

” Siinä on meillä ylivalvoja. ” Malfoy tuhahti ylimielisesti.
” Turpa kiinni Malfoy. ” Hermione älähti ja jatkoi matkaansa platinapään ohi. Tyttö kuitenkin tunsi pojan vetävän tytön syliinsä.
” Mitä helvettiä? Malfoy, päästä irti! ” Hän kiljui platinapäälle hämmentyneenä.
” Heissan Granger, mites menee? ” Draco kysyi virnuilen.
” Huonosti! Päästä minut irti, senkin käärme! ” Hermione jatkoi kiljumista.
” Etkö parempaa keksi Granger? ” Malfoy naureskeli.
” Nyt tai muutan sinut sammakoksi! ” Tyttö kirkui.
” Sitten voisit suudella minua ja minusta tulisi prinssisi. ” Draco virnisteli.
” Just joo Malfoy. ” Hermione vikisi ja sai itsensä irti pojasta.
” Joskus, Malfoy palapelin-palaset eivät vaan sovi yhteen vaikka kuinka yrittäisi.” Tyttö sanoi ja käveli hiljaisuudessa ulos, käytävään. 

Hermione käveli käytävää pitkin hiukset liehuen.

Mikä ihme Dracoon on mennyt? Yksi lisä naisten-nielijän listaan, tietysti. Hetkinen? Mistä lähtien olen ajatellut Malfoytä Draco nimellä? Äh… en ymmärrä itseänikään. Jospa etsisin nyt Koukkujalan.

Hän käveli suureen saliin, eikä aikaakaan kun oranssi kissa juoksi tytön jalkoihin pyörimään.

” Hei Koukkujalka, oliko ikävä? ” Hermione kysyi  ja otti naukaisevan kissan syliinsä. Tyttö lähti kiikuttamaan oranssia kissaa kohti huoneistoaan.

Voin vaan kuvitella Malfoyn reaktion. Hah.

Tyttö astui sisään maalauksesta ja näki Dracon tutkimassa jotain kirjaa – ihme ja kumma – todella keskittyneesti.
” Malfoy, varokin satuttamasta kissaani, sillä se asuu nyt täällä. Vaikket pitäisi eläimistä ollenkaan saat luvan pitää Koukkujalasta. Ihastuttava kissa. ” Hermione sanoi ja laski kissan matolle.
Dracon katse pongahti ylös.
” Mitä? Tuotko sinä tuon karvoittamaan minun vaatteeni? Ei käy! ” Poika huusi närkästyneesti.
” Koukkujalalla on oikeus asua täällä koska minä omistan sen, onko selvä? ” Hän sanoi platinapäälle huokaisten.
” Kunhan se pysyy erossa minun huoneestani. ” Malfoy marisi ja siirsi katseensa kirjaan. 
” Ihankuin se sinne menisi haisevien sukkiesi seuraksi. ” Hermione mutisi ja lähti käytävälle. Koukkujalka jäi tyytyväisenä takan eteen.

***

Draco katseli kissaa kuin ruttoa, tämän hän nyt viimeksi halusi vaivaamaan päätään. Pojan pää oli hieman sekaisin ja nyt hän oli vielä lähennellyt kuraveristä!

Todella järkevää Draco, todellakin uskomattoman järkevää. Hmm… voisin tosin nähdä sieluni silmin Potterin ja Weasleyn ilmeet. Hermione olisi oiva keino ärsyttää kultapoika homppeli Potteria. Aivan niin, heidän heikko kohtansa… ystävät.


Poika nousi nojatuolilta ja käveli Hermionen huoneen ovelle. Koukkujalka pinkaisi pojan eteen ja mourusi tyytymättömänä. Draco tuhahti ja työnsi kissan jalallaan sivuun.

” Alohomora. ” Hän sanoi heilauttaen sauvaansa ( ei sitä sauvaa, pervot! )

Ovi aukesi pienesti narahtaen. Draco nyrpisti nenäänsä, huone tuoksui kukkaiselle, ehkä vähän myös mansikalle? Poika käveli peremmälle huoneeseen ja katseli ympärilleen. Hänen harmahtaviin silmiinsä osui pergamentin palanen.

” Hmm…?” Draco hymähti ja käveli hitaasti ikkunalaudalle jossa pala pergamenttia lepäsi. Poika otti sen uteliaisiin käsiinsä ja rupesi lukemaan kirjettä.
”…Harry Potter & Ron Weasley. ” Hän mutisi lopun ääneen.

Tästähän tulee kivempaa kuin luulinkaan ( kuvitelkaa tähän semmoinen  muhahahahaa- nauru.)

Hän virnuili voitonriemuisesti, kerrankin hänellä olisi mahdollisuus näpäyttää Potteria ja Weasleytä ja mikäs olisi siihen oivempi keino kuin viaton pikku tyttönen. Hermione Granger. Poika heitti palan takaisin ikkunalaudalle ja käveli ovelle virne kasvoillaan. Hän astui ulos ovesta ja huomasi Koukkujalan pyörivän matolla. Karvat pöllysivät.

” Tyhmä kissa. ” Draco marisi ja istahti takaisin nojatuoliin. Suunnitelmaa täytyisi hioa.

***

Hermione käveli pitkin käytäviä ja hymähti. Hän näki Ginnyn kääntyvän nurkan takaa ja tulevan tyttöä kohti.

” Ginny, Ginny… kerroitko sille söpöstelijä pariskunnalle siitä että Malfoy tekee tehtävää kanssani? ” Hermione kysyi hitusen hermostuneena.
” Tuota… enkö olisi saanut? ” Ginny kysyi arasti.
” Ei, ei se mitään… he vain hermostuivat hiukan. ” Hän mutisi Ginnylle irvistäen.
” Ahaa, voin kuvitella. ” Ginerva sanoi myötätuntoisen näköisenä.
” Jatka sinä matkaasi, tämä juttu pitäisi saada selville mahdollisimman pian. ” Tyttö sanoi punahiuksiselle tytölle ja jatkoi matkaansa eteenpäin.
Hän tunsi olassaan koputuksen.

___________

A/N: Tässä se nyt oli, vähän pidemmän yritin saada. Kommia siis tulemaan.

Kamsu

  • Vieras
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #47 : 08.07.2009 13:38:53 »
Mukavaa kun kirjoitit jatkoa. En oikein nyt osaa sanoa mitään muuta kuin `hyvä jatko oli`. kirjoitus virheitä ei ollut ainakaan mitään huomattavia :D Kiva kun kirjoitit nyt vähän pidemmän jatkon kuin viimeksi vaikka tämäkin jäi aika lyhyeksi. Jatkoa odotellen -Kamsu

Lill-y

  • Vieras
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #48 : 08.07.2009 13:48:15 »
Tähänhän tuli nopeasti jatkoa.  :D
Hyvä idea, että Draco aikoo käyttää Hermionea ärsyttääkseen Harrya ja Ronia. Voin vain arvailla, miten tässä käy...
Ja lisää jatkoa odotan jälleen innolla.  ;D

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #49 : 08.07.2009 14:18:29 »
Kamsu: Kiva että oli kiva ja hyvä ettei niitä silmiinpistäviä virheitä löytynyt. Lyhyeksi jäi juu, mutten tule ikinä olemaan samalla tasolla eräiden kanssa.  Jatkoa tulee, mutta se voi venyä.

Lill-y: Aivan, se on erittäin Dracomaista. Jatkoa tulee, mutta kuten sanoin siihen voi olla jokusen aikaa.

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #50 : 08.07.2009 15:17:38 »
Ihanaa. Oikein ihana luku tämäkin! :) Odotan jo nyt innolla seuraavaa lukua.
Toivottavasti se tulee pian! :D

Kiitos tästäkin herkullisesta luvusta.  :-*

- Herski -
DRAMIONE ♥

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #51 : 08.07.2009 15:44:14 »
Herski: Kiitoksia :)
Valitettavasti jatko venyy hieman, mutta yritän saada senkin mahdollisimman pian postattua tänne.

eclipse

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #52 : 08.07.2009 16:34:17 »
Luin tän ficin kokonaan nyt ja täytyy sanoa että idea on hyvä ja kerronta sujuvaa.
Toivoisin että jatkoa tulee pian, muuta en nyt osaa sanoa. :D

~eclipse

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #53 : 08.07.2009 16:42:52 »
eclipse: Todella hyvä että tykkäsit  :)
Voi, voi... kun se jatko tulee nyt venymään. Olen viikon poissa 13.7 alkaen. Yritän sen viikon jälkeen saada tänne jatkoa mahdollisimman pian.

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #54 : 08.07.2009 16:53:12 »
ihana luku:)
pituus oli sopiva,ei liian lyhyt ei liian pitkä :)
odotellen seuraavaa lukua:D

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #55 : 08.07.2009 16:59:23 »
Tessuu: Kiva että sinäkin tykkäsit.
No hyvä että pituus oli sinulle mieleen.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #56 : 12.07.2009 20:31:13 »
Jatkoa odotan minäkin. Jännään kohtaan jätit ;) Olisi Hermione voinut Dracoa pussata, vaikka ei se kyllä tuota täydellisemmäksi prinssiksi voi enää muuttua.
                               
                          nami
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #57 : 20.07.2009 17:46:19 »
nami swan: Tietysti ;) Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Cindy

  • ***
  • Viestejä: 79
  • Let them know.
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #58 : 23.07.2009 15:03:14 »
IHANAA!

Jatkathan nopeest..?

Kuvailua on aikaa vähän, ja sit tapahtumat etenee jotenkinn... en tiiä. Hassusti?
Mut muuten on tosi hyvä. Tykkään tästä:D

Jatkahan nopeesti..!
Cindy kiittää ja kumartaa. Vielä kerran ~

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #59 : 23.07.2009 15:58:07 »
Cindy: Jatkoa yritän aloitella pian (:

Yritän tuota kuvailua tunkea lisää, ai hassusti? Hmm... onpas... omituista?
Kiva et tykkäät.