Kirjoittaja Aihe: Miltä hymyt maistuvat?, Luna/Fred, fluffy, sallittu  (Luettu 2352 kertaa)

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Title: Miltä hymyt maistuvat?
Author: Narina
Beta: -
Pairing: Luna/Fred
Genre: fluffy, ficlet
Rating: S
Disclaimer: Henkilöt kuuluvat ihastuttavalle rouva Rowlingille.
Summary: Luna Lovekivalla on Tylypahkan suloisin hymy.
A/N: Fluffy ei oikein ole koskaan ollut minun alaani – jotenkin se angst vain soveltuu realistiselle luonteenlaadulleni tosi paljon paremmin – mutta nyt vain teki mieli kirjoittaa jotakin suloista… :)  Kommentteja rakastan ihan suunnattomasti, että ihan vaan vink vink… x)
Osallistuu Het10-haasteeseen Luna/Fred-parituksella.

*

Luna Lovekivalla on Tylypahkan suloisin hymy. Se on sellainen hymy, joka kertoo, että maailmassa on vielä ruttusarvisia niistaisikkejä. Se on sellainen hymy, joka sanoo, että elefanttiallergiaa ei tarvitse pelätä. Ja ennen kaikkea se on sellainen hymy, joka ilmoittaa, että aprikoosimarmeladi maistuu hyvältä ja hymy vielä paremmalta.

Kun Luna Lovekiva hymyilee, hänelle on aivan pakko hymyillä takaisin. Ei sen takia, koska hänen silmissään kikattaa kaksi lapsenmielistä keijukaislasta, vaan sen takia, koska Lunan hymyt vain tarttuvat. Pyhä Mungo on luokitellut ne yhdeksi nyky-yhteiskunnan vaarallisimmista tartuntataudeista.

”Miltä sinun hymysi maistuvat, Luna?” minä kysyin kerran.

”En minä tiedä”, hän vastasi. ”Kerro sinä.”

Hän painautui minua vasten ja antoi minun maistaa.

”No, kerro minulle, Fred”, hän pyysi.

Minä kerroin.

Sen jälkeen minä tiesin, että Luna Lovekivan hymyt maistuvat aamuauringon ensimmäiseltä säteeltä ja kolibrin siipien miljoonaräpytykseltä. Ne maisuvat ikuisuudelta, onnelliselta lopulta ja uudelta alulta. Mutta ennen kaikkea ne maistuvat ajatusharhailulta, pilvilinnoilta ja uskolta siihen, että huomenna sataa saippuakuplia.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:35:04 kirjoittanut Scarlett »
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #1 : 16.05.2010 10:12:48 »
Aivan älyttömän sööttiä! ^^
Tuo nimi oli niin mielenkiintoinen, että ajattelin lukea ja nyt olen tyytyväinen. Tämä oli niin ultrasöpöä, enkä mä keksi mitään muuta sanottavaa kuin awws! Tykkään sitten näistä fluffyn täyteisistä kertomuksista. :)
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #2 : 16.05.2010 20:59:31 »
Okei, tämä on hälyyttävää, minulla ei koskaan ole ollut kunnollista lempparihahmoa pottereissa, mutta nyt se alkaa muodostua... Luna, on aivan ihana henkilö, niin yllättävä, mikään ei ole mahdotonta kun puhutaan Lunasta. Hän on vain niin kaunis ja aina niin onnellinen ja apua, toivottavasti hänen ilonsa on tarttuvaa. :)

Tämäkin siis oli täydellisen ihana ficci, tällaisia ehdottomasti lisää sillä nämä saavat ainakin minut tooodella hyvälle tuulelle vaikka oma elämä olisikin kuinka kuraa tahansa. :)

Hyvin kuvailtu vaikka aluksi mietinkin että tämä olla oikeasti hyvä, tämä oli. Ihanaa, menin sekaisin. Anteeksi.

Kiitos, Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #3 : 17.05.2010 09:39:16 »
Siis voi awwws! Tämähän oli juuri sitä, mitä hain tähän alueeseen tullessani. Jotain ihanan suloista ja fluffymaista, mikä sopisi hyvin tulevaan hellepäivään. Siis vau! Ihanan suloinen ja suloisen ihana. <3

No joo, asiaan. : D
Lunan parittaminen kenelle vaan, kuten Kiiruna sanoi, onnistuu niin mutkattomasti. Mutta Luna/Fred/George –ficit ovat jotenkin niin.. yltiösuloisia ja aitoja. Pidän siitä hullunkurisesta tunnelmasta ja söpöydestä, kepeydestä ja hellyydestä. Ja tässä paritus nimenomaan toimi, koska tunnelma oli niin pehmeä ja ihana. Tyylisi kirjoittaa oli myös aivan äärettömän kaunis ja suloinen.

Pidin tarinan pituudesta, se tuki hyvin kokonaisuutta. Myös otsikko oli aivan äärettömän kaunis! Yleensäkin kokonaisuus oli tosi toimiva ja sadannen kerran supersuloinen! Nyt ei irtoa muuta kuin sekavaa hehkutusta, mutta et kritiikkiä olekaan ansainnut, koska tässä kaikki oli kohdallaan. (:

Lainaus
Se on sellainen hymy, joka kertoo, että maailmassa on vielä ruttusarvisia niistaisikkejä. Se on sellainen hymy, joka sanoo, että elefanttiallergiaa ei tarvitse pelätä. Ja ennen kaikkea se on sellainen hymy, joka ilmoittaa, että aprikoosimarmeladi maistuu hyvältä ja hymy vielä paremmalta.

Oi, tässä kuvailu oli parhaimmillaan. Pidin ihan älyttömästi noista kielikuvista. Ahh. Söpöä ja raikasta.

Lainaus
Mutta ennen kaikkea ne maistuvat ajatusharhailulta, pilvilinnoilta ja uskolta siihen, että huomenna sataa saippuakuplia.

Ja näin ihanaan loppuun onkin hyvä lopettaa. (:

Kiitän kauniista ja piristävästä lukukokemuksesta.~
All I wanted was you

Ava by Sinderella

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #4 : 22.05.2010 13:16:28 »
Eikä, ihana! :3
Luna/jompikumpi kaksosista on aina hyvä paritus. Tämä oli mukavan lyhyt, juuri sopiva tyydyttämään pienen fluffytarpeeni.
Kuvailu oli ihanaa, sellaista pirteää ja iloista. Varsinkin tämä iski:
Sen jälkeen minä tiesin, että Luna Lovekivan hymyt maistuvat aamuauringon ensimmäiseltä säteeltä ja kolibrin siipien miljoonaräpytykseltä. Ne maisuvat ikuisuudelta, onnelliselta lopulta ja uudelta alulta. Mutta ennen kaikkea ne maistuvat ajatusharhailulta, pilvilinnoilta ja uskolta siihen, että huomenna sataa saippuakuplia.
Ihana tuo saippuakuplajuttu, söpöä ♥ Mahtava lopetus, kruunasi kaiken.
Idea siitä, miltä Lunan hymyt maistuvat, oli hyvä. Lunahan on niin hymyileväinen persoona. Mutta niin, hyvä idea ja hyvä toteutus, mitä muuta tarvitsee sanoa? :) Tykkäsin.

bannu by Ingrid

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #5 : 22.05.2010 19:05:51 »
Tää oli kyllä todella sulonen (:
Mä en tajua että miten joku osaa kirjottaa noin hienosti.
Yhen virheen mä löysin:
Lainaus
Ne maisuvat ikuisuudelta
oisko maistuvat?

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Narina

  • Utopisti
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Keittiösaksisyndrooma...
Vs: Miltä hymyt maistuvat?
« Vastaus #6 : 24.05.2010 22:24:07 »
Awwws! Iso halaus kaikille ihanille ihmisille, jotka ovat jaksaneet kommenteillaan ilahduttaa mua ihan järkyttävän paljon! <3 Kiitos teille!

Kiiruna: Oi tätä positiivisuuden paljoutta! Vähänkö leijuin korkealla aurinkoisissa poutapilvissä kommenttisi lukemisen jälkeen... Fred/Luna ja Luna/George todella on ihan järkyttävän suloisia parituksina, ja olen jotenkin tajunnut sen vasta ihan äskettäin... Mutta hyvä vain sillä tavoin, koska onpahan minulla ainakin sitten yksi paritus, josta kirjoitella tulevaisuudessakin jotakin suloista fluffyhöttöä... ;) Kiitos pitkästä kommentista! <3

tirsu: Kiitos! ;) Tuosta nimestä tämä koko ficci lähti liikkeelle, ja aluksi yritin kirjoittaa Twilight-fandomiin jotain randomia drama/angst-söhellystä, mutta tällaiseksi tämä sitten lopulta muotoutui... Ja hyvä näin, koska fluffy on aika paljon suloisempaa kuin angst... :)

Lozku: Kiitos, kiitos, kiitos! Luna on ollut yksi omistanikin lempihenkilöistäni jo jonkin aikaa... Jotenkin Evanna Lynchin loistava roolisuoritus vain teki tytön persoonasta niin eloisan ja höpsön, että oli vain pakko ihastua neidin luonteenlaatuun... ;)

Sädekehä: Wau... Olitpas sinäkin saanut taiteiltua ihanan lämminsävyisen ja piristävän kommentin! <3 Itsetunto kohenee aika kivasti, kun ihmiset kertoo pitäneensä mun tekstistä... ;) Kiitos noista lainauksistakin... On aina niin kivaa, kun ihmiset lainaa kohtia ficeistä ja määrittelee tarkemmin, mitkä oikein iski sydämeen... Sellaisista lainauksista vaan saa niin paljon irti ja oppii ymmärtämään, millaisesta tekstistä ihmiset pitävät... ;)

dracoholisti: Iih! Kiitos supersuloisesta kommentista! <3

flawless: Kiitos ihanasta kommentista! :) Mulla on tällähetkellä päällä joku saippuakuplasyndrooma, ja mulla on viime aikoina ollut tapana tunkea niitä vähän kaikkiin mun teksteihini...;) Mutta joo - saippuakuplat vaan on niin suloisia... <3

teinirinsessa: Voi, kiitos ihan älyttömästi! ;) Kommenttisi piristi tosi paljon... Ja kiitti tuosta kortauksesta. ;) Word ei sitä näköjään sitten huomannutkaan oikeinkirjoitusohjelmansa kanssa.... ;)

Kiittäen ja kumartaen, Narina
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 17:30:46 kirjoittanut Narina »
"Söin porkkanoita päivän ja pelastin maailman."
(Kuusiraajainen purppuratähti)