Cappi, ei haittaa yhtään vaikka työnsit nokkasi tähän ficciin ja kommentoit, ei haittaa pätkääkään ^^ Ja tuosta ikärajoituksesta, annoin sen sen takia, että tämähän kertoi vampyyreista, ihan varulta ettei kukaan alle kolmevuotias tule lukemaan :''DD Kiitos kommentistasi!
vohveli, kiitos sinullekin! Mukavaa, että tykkäsit tästä (: Oli mukava lukea kehujasi, ne piristivät päivääni :-) Kiva, että tulit lukemaan tämän pikku raapaleeni.
katriqqq, totta kai sinun sopii vastata minun viestiini, ei se haittaa (: Olen nähnyt, että joillakin on ollut noita "kansioita" Houkutus -aiheisille ficeille ja voisin itsekin koettaa tehdä sellaisen. Kiitos, että ehdotit ideaa!
{samba}, vau, kiitoksia kommentistasi (: Minulle tulee usein äidinkielentunneilla (ah, rakastan äidinkieltä ja kaiken lisäksi meillä on siinä mahtava ope!
) ja muillakin tunneilla tuollaisia insiraatioita ja kirjoittelen niitä sitten paperille. Tuotakin muokkasin hieman (ehkä muutaman lauseen) samalla, kun kirjoitin puhtaaksi tietokoneella (:
Noora., kiitos kovasti kehuistasi! Ja minulle tulee melkein aina jostain joku pöhkö ficciaihe ja sitten kirjoittelen niistä, niitä minulle ilmestyy päähän usein :-D Ja itse olen todella tarkka noiden kirjoitusvirheiden kanssa, yritän aina karsia ne pois tekstistä, mutta totta kai niitä sinne aina joskus jää (: Hyvä ettet löytänyt niitä nyt, ehkei niitä ollutkaan! ^^ Ne todella pilaavat lukunautintoa, jos niitä on paljon.
Muuten, allekirjoituksesi on kekseliäs, pidän siitä ^^ Oletko keksinyt sen itse, vai oletko löytänyt sen jostain? :-)