Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kummajainen, S  (Luettu 4524 kertaa)

SnowCherry

  • Vieras
Twilight: Kummajainen, S
« : 12.05.2009 22:21:10 »
Title: Kummajainen
Author: SnowCherry
Fandom: Houkutus (Stephenie Meyer)
Genre: Raapale, oneshot
Rating: Sanotaan nyt vaikka K-3 (S)
Disclaimer: Tapahtumapaikat ja henkilöt kuuluvat Stephenie Meyerille, enkä rahaakaan tästä saa. "Juoni" on oman pääni tuotosta.
Summary: Edward on juuri muuttunut vampyyriksi, eikä hän halua olla sellainen.
A/N: Tässä on kirjoitusohjelmani mukaan 113 sanaa, että periaatteessahan tämä ei ole raapale, mutta ihan sama 8D Kertokaapas minulle mitä pidätte tästä (: Ja nyt päästän teidät lukemaan.

~~

Kummajainen

En tahtonut katsoa itseäni peilistä. Tiesin mikä olin ja miltä näytin. Tällainen tulisin olemaan ikuisesti, ja ikuisuus oli pitkä aika.
    Kohotin kättäni ja löin nyrkkini peilin pintaan. Se pirstoutui eteeni käsienpesualtaaseen ja lattialle pieniksi sirpaleiksi. Pienistä peiliin jääneistä paloista minua tuijottivat takaisin suruun, tuskaan ja vihaan vääristyneet, liian kauniit kasvot. Tuo olio en ollut minä, tuo kummajainen oli vienyt kehoni ja turruttanut mieleni veren himolla.
    Juuri nyt olisin itkenyt jos olisin voinut, mutta tämä keho ei pystynyt siihen.
    Kosketin kasvojani ja ne olivat kovat ja kylmät. Silmäni olivat viininpunaiset ja silmien alla oli tummat varjot. Huokaisin syvään ja suljin silmäni. Minun teki pahaa nähdä itseni.
    En halunnut olla hirviö. En halunnut olla sieluton.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 22:28:24 kirjoittanut NiNNNi »

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kummajainen
« Vastaus #1 : 13.05.2009 07:17:19 »
Tosi hyvin kirjotettu. En yleensä oikeen perusta noista raapaleista, mutta tästä tykkäsin. Osasit hyvin kuvailla Edwardin epätoivoa, kun se tajus olevansa vampyyri! Hieno teksti!! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Kummajainen
« Vastaus #2 : 13.05.2009 07:40:59 »
katriqqq, kiitos kovasti! Tämä oli luomus äidinkielentunnilta, jonka kirjoitin, kun oli tylsää :-D Koneella sitten vain muuntelin hieman. On mukavaa, että luet ja kommentoit useimpia ficcejäni, se tuntuu kivalta, kun tietää etten olekaan ihan surkea kirjoittaja ^^ (Tai sitten se vain johtuu siitä, että luet kaikki Houkutus -aiheiset ficit tältä foorumilta, kuten minäkin 8D) Noh, lohduttaudun ensimmäisellä ajatuksella :'D

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Kummajainen
« Vastaus #3 : 13.05.2009 12:14:46 »
Joo, en mäkään hirveesti perusta näistä lyhyistä raapaleista, mutta tulee ne silti luettua.. (((;
Mutta nätisti olet kirjoittanut, en osaa muuta sanoa.
Rakentava juoksi huutaen karkuun.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Kummajainen
« Vastaus #4 : 13.05.2009 13:06:07 »
Suklaamurunen, en itsekään raapaleista hirveästi perusta, niihin ei pääse edes mukaan ennen kuin ne jo loppuvat :-D Tuo olikin tuollainen lyhyt koulussa kirjoittamani ficci ^^ Kiitoksia kommentistasi! (:

Cappi

  • Vieras
Vs: Kummajainen
« Vastaus #5 : 13.05.2009 14:17:54 »
Mun sitten pitää tunkea nokkani joka paikkaan.. joten työnnän sen tännekin ja kommentoin. En nyt kovin paljon saa kommentoitua, koska tuo ei ollut kauhean pitkä. Pidin tästä. Voin kuvitella kyseisen tilanteen.. Edward peilin ääressä jne. Mut joo, en löytänyt tästä mitään virheitä, pointsit siitä sulle. Mietin tuota ikärajaa.. voisko tää olla S? Niin kuin sallittu, kun ei tuossa sinänsä ollut mitään pahaa. n__n

~ Cappi.

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Kummajainen
« Vastaus #6 : 13.05.2009 15:17:14 »
No ei minulla ole mitään rakentavaa sanottavaa tai kritiikkiä. Minusta tässä oli jotain todella hyvää ja tämä oli hyvin edwardmainen! ;D Itse luen harvoin raapaleitä, mutta luinpahan vain  :D
another stranger

entinen vohveli

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kummajainen
« Vastaus #7 : 13.05.2009 15:57:36 »
SnowCherry, en nyt yhtään tiiä että sopiiko mun vastata tohon sun viestiin (oon sen verran kokelas vielä, etten ihan kaikkea vielä osaa/tajuu  ;D ) Mutta siis.. Kyllä mä oikeestaan kaikki houkutus ficit luen, mutta kommentoin vain parhaita  ;) ;)
Jonkun ficin kommentoinnissa puhuttiin siitä, että pitäis tulla oma "kansio" houkutus ficeille! Silleen olis paljon helpompaa lukee kaikki uusimmat houkutusficit, ku ei tarvis toisesta ulottuvuudesta ja ulkoavaruudesta ettiä aina  :P :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Kummajainen
« Vastaus #8 : 13.05.2009 20:34:26 »
Vau. Tää oli lyhyt, mutta hieno. Ei olis uskonut tylsyyden tuottamaksi. Kaunis.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kummajainen
« Vastaus #9 : 13.05.2009 22:11:18 »
Kyllähän minä aina nämä raapaleetkin luen, mutta ehkä pitkät(/pidemmät) ficit ovat enemmän minun makuuni. Toisaalta, eihän näissäkään oikeastaan vikaa ole ? Miten vain, tykkäsin tästä silti. ;)

Tästä aiheesta en ole vielä nähnyt kirjoituksia. Ihanaa, että näitä uusia aiheita keksii vielä joku.

Hyvä juttu oli esimerkiksi se, että tässä ei kirjoitusvirheitä ollut. Lyhyissä kirjoituksissa ne korostuvat vielä enemmän ja pilaavat "lukunautintoa".

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 14:47:42 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Kummajainen
« Vastaus #10 : 13.05.2009 22:27:19 »
Cappi, ei haittaa yhtään vaikka työnsit nokkasi tähän ficciin ja kommentoit, ei haittaa pätkääkään ^^ Ja tuosta ikärajoituksesta, annoin sen sen takia, että tämähän kertoi vampyyreista, ihan varulta ettei kukaan alle kolmevuotias tule lukemaan :''DD Kiitos kommentistasi!
vohveli, kiitos sinullekin! Mukavaa, että tykkäsit tästä (: Oli mukava lukea kehujasi, ne piristivät päivääni :-) Kiva, että tulit lukemaan tämän pikku raapaleeni.
katriqqq, totta kai sinun sopii vastata minun viestiini, ei se haittaa (: Olen nähnyt, että joillakin on ollut noita "kansioita" Houkutus -aiheisille ficeille ja voisin itsekin koettaa tehdä sellaisen. Kiitos, että ehdotit ideaa!
{samba}, vau, kiitoksia kommentistasi (: Minulle tulee usein äidinkielentunneilla (ah, rakastan äidinkieltä ja kaiken lisäksi meillä on siinä mahtava ope! :D) ja muillakin tunneilla tuollaisia insiraatioita ja kirjoittelen niitä sitten paperille. Tuotakin muokkasin hieman (ehkä muutaman lauseen) samalla, kun kirjoitin puhtaaksi tietokoneella (:
Noora., kiitos kovasti kehuistasi! Ja minulle tulee melkein aina jostain joku pöhkö ficciaihe ja sitten kirjoittelen niistä, niitä minulle ilmestyy päähän usein :-D Ja itse olen todella tarkka noiden kirjoitusvirheiden kanssa, yritän aina karsia ne pois tekstistä, mutta totta kai niitä sinne aina joskus jää (: Hyvä ettet löytänyt niitä nyt, ehkei niitä ollutkaan! ^^ Ne todella pilaavat lukunautintoa, jos niitä on paljon. Muuten, allekirjoituksesi on kekseliäs, pidän siitä ^^ Oletko keksinyt sen itse, vai oletko löytänyt sen jostain? :-)
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 22:32:32 kirjoittanut SnowCherry »

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Kummajainen
« Vastaus #11 : 14.05.2009 07:41:59 »
Ei uskoisi, että sä tollasia kirjotat. Toetokoneella, kun kirjottaa puhtaaksi, niin tulee varmaan kaikille muutama muokkausidea päähän, mutta tästä sitä ei niinku jotenkin vaan nähnyt. Liian taitavasti kirjotettu.
If I say you're the one would you believe me?

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Kummajainen
« Vastaus #12 : 14.05.2009 16:09:36 »
{samba}, voi, kiitos  :o  Tuohon tekstiin muokkasin tuon käsienpesuallas -sanan ja sitten muutaman sanan vaihdoin paremmaksi, ettei tulisi toistoa (: Mutta kiitoksia ihan mielettömästi!

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Kummajainen
« Vastaus #13 : 21.05.2009 19:34:21 »
Mun mielestä raapaleet (ainakin useimmat) on liian lyhyitä, et niistä ei oikein saa tarinan otetta. Mutta tässä sitä sai, tunnelma oli Tosi Hyvin kuvattu, mutta sitä ei kumminkaan huomannut rivien välistä. Vaan tarina jatkui luonnollisesti. Tunnelma oli siis hyvin piilotettu muutamaan lauseeseen, johon tulisi pyrkiä raapaleita kirjoittessa. Edward oli hyvin omanlaisensa ja tätä "jaksoi" lukea, jos nyt raapaleessa niin voisi sanoa.
Peruuttamattomasti mielessäni vielä ikuisuuksiin asti

-Naxone
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Kummajainen
« Vastaus #14 : 01.08.2009 12:02:48 »
lyhyt, mutta todella kaunis !

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Vs: Twilight: Kummajainen, S
« Vastaus #15 : 27.02.2013 15:58:19 »
Kaikessa lyhykäisyydessään pidin tämän kauneudesta ja siitä, kuinka tässä oli vangittu Edwardin tunteet todella hienosti. En ole raapaleita kamalasti lueskellut ja tämä oli yksi niistä harvoista ja yksi niistä tähän asti parhaista. Kiitos tällaisesta lukukokemuksesta^^
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.