Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 318544 kertaa)

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 25.6 luku 141!
« Vastaus #720 : 02.07.2008 20:09:47 »
Noniin! eli päivässä kolmekymmentä lukua!

Elikkäs, luvut olivat mielenkiintoisia, toiset enemmän toiset vähemmän, mutta useimmiten enemmän (hankalaa? ei.).
Olin hieman sekaisin parissa kohtaa, mutta kun luin kohdat uudestaan ja hitaammin niin ymmärsin :)
Minua häiritsi se, että koska Adara on kasvanut Finniganin perheessä eli "normaalissa" 'velho' perheessä, niin hän lausuu Voldemortin nimen, vaikka koko Finniganin perhe (ehkä isää lukuunottamatta ;)) pelkää nimeä, joten Adarankin tulisi pelätä koska hänet on "kasvatettu pelkäämään sitä". Huhhuh, olen mahtava selittämään.
Olin niin vihainen Georgelle etten ole vielä oikeastaan antanut hänelle anteeksi veelan kanssa pelleilystään. >:(
Kun Adara putosi Kalmarin takia veteen, toivoin kokoajan (ja tiesin omassa mielessäni) että Draco on pelastaja (joten voit kuvitella pettymykseni kun hän oli vain se pienempi sankari :'D).

MINÄKIN HALUAN KOIRAN! ainakin sellaisen karvaisen hassuttelijan, sellaisen mustan, joka nukkuu jalkopäässä, ja sitten menee kainaloon tutimaan :) <3

Lainaus käyttäjältä: LUKU 56
   Toffee astui puoliaskelta taaemmaks.
Taaemmas* (tai taaemmaksi)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 59
”Heidän onnistui paeta lordi Voldemortin kynsistä.
Tuo kuullostaa tökstöksiltä, eli olisikohan se he onnistuivat paeta... eikä heidän onnistui :)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 57
   Irvistys, peikon räkää.
Tämä ei ole typo, mutta pisti miettimään, että mitenkäs Adara nyt peikon rä'ät tunnistaa ;) onkos hän maistanut? :'D

Sen enempää virheitä en löytänyt :)

Ihmettelin, koska ajattelin lukea tämän vain silleen testaamiseksi, ett no, kiinnostaakohan tämä... Lähdin siis huonolla asenteella mukaan. Kuitenkin luettuani ensimmäisen luvun, luin toisen ja.... kolmas sivu... :'D tällaista se on. :) olen nopeasti saavuttamassa tuon 141 luvun :'D enää 81 lukua ! (matikkani 6, ole kiltti äläkä itse laske, ja jos lasket, älä sano todellista summaa) 

Kiitos lukunautinnosta :)

PS. hieman ihmettelen kommenttien laatua täällä :s ei pahalla. melko lyhyitä ja anti-rakentavia :s vaikka enhän minä tiedä minkälaisista kommenteista pidät :'D                   
« Viimeksi muokattu: 02.07.2008 20:11:31 kirjoittanut Slytherin »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 25.6 luku 141!
« Vastaus #721 : 02.07.2008 20:57:26 »
Joo, rakentavat on hiukan huvenneet kun entisessä finissä niitä vielä sai, mutta nyt kun lukuja on tullu näin paljon nii ihmiset sanoo vaan enää jotain "jee jatkoa", hiukan kuivaa mutta saa kelvata. Nyt menen kirjoittamaan jatkoa --->



Nyt on loputkin luvusta 141 tehty! Lukekaa!



HYVÄ, tuon kohtauksen pitikin olla liikuttava  ;D Onnistuin!



Eiiiih, mun ei pitäisi lukea ficciäni läpi neljältä yöllä!!! Luen ihan pervoja! XDDDD


”Keneltä Voldemort otti käärmeen?” Lupin kysyi.
”Kalkarokselta.”
”…Kalkarokselta?” Lupin toisti, Adara nyökkäsi.


Luin keneltä Voldemort otti käteen xDDDD Eieieiei, nyt nukkumaan...

// Kaapo yhdisti tuplatripla..nelikon
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:12:01 kirjoittanut Kaapo »

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #722 : 03.07.2008 08:49:00 »
Kyllä tuli pikkuinen naurukohtaus kun luin tuon äskeisen kommenttisi Fubuki :D :D
Mutta tuo Adaran ja Siriuksen suhde on kyllä ihana ja Adaran vahvuus näkyy melkein koko ajan vahvempana, minä varmaan pillittäisin jossain nurkassa tai angstaisin yksin xD
Mutta tuota juuh, pakko myöntää että rakentava on lomalla kun itse en sinne pääse, töissä tälläkin hetkellä (hyi hyi minua! :D)
Mutta nyt tämä kaikkien rakastama kliseisin lause mitä finistä löytyy:
Jatkoa kiitos!

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

irvistelijä

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #723 : 03.07.2008 13:17:34 »
Kauheeta, että itkettää :( Toi loppu oli ihan mahtava ja itkettävä tekis mieli ihan rutistaa sua, kun tämmötteen oot menny tekeen :) Toivottavasti siis ilahdutat tai kauhistutat meitä pikaisella jatkolla.
(En siis oo kauhee herkistelijä :P)

Ceatrix

  • ***
  • Viestejä: 59
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #724 : 03.07.2008 14:25:37 »
Mulla ei ainakaan vielä näy tämä uusin luku (141 2/2), mutta toivottavasti pian näkyilee.

poppy

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #725 : 03.07.2008 15:43:47 »
Eih! Mulla ei näy toi osa 2/2! :'(
Oon yrittänyt melkein koko päivän saada sitä näkyyn!


Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #726 : 03.07.2008 16:39:26 »
Mitä ihmettä te nyt horisette ;D Tuolla se lukee, alkaen lauseesta Seuraavana aamuna Sirius heräsi nojatuolissa ja katsoi heti silmiään hierottuaan sohvalle. Siellä luvun ensimmäisen osan perässä samassa viestissä.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 17:07:52 kirjoittanut Fubuki »

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #727 : 03.07.2008 21:11:52 »
Kyl se on siellä, mut et oo laittanu mitään merkkiä siihen et siitä alkaa kakkososa.
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #728 : 03.07.2008 21:20:25 »
Nii-in, koska mä kopioin tuon luvun suoraan koneelleni ja tulostan niin en haluu siihen väliin mitään 2/2 merkintää. Tulostan aina julkaistuja lukuja niin kirjoitusvirheetkin on yleensä korjattu kun beta ja lukijat on huomauttanu niistä. Harmillista kun niitä virheitä on löytynyt nytkin jostain luvusta 56 ja oon tulostanu sen jo. *Argh*
Muste loppuu kun tulostaa 141:tä lukua uusiks

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #729 : 03.07.2008 22:19:59 »
Okei, en päässyt paljoa eteenpäin, vain 66 lukuun ja puolet 67 :)

Lainaus käyttäjältä: LUKU 64
”TE SIIS ETTE OLE OLLEET KOKOUKSISSA, MITÄ SIITÄ? OLETTE SILTI OLLEET TÄÄLLÄ! OLETTE SILTI OLLEET YHDESSÄ! MINÄ OLEN NYHJÄNNYT DURSLEYILLA KOKO KUUKAUDEN! VAIKKA OLEN SELVINNYT ENEMMÄSTÄ KUIN TE KAKSI IKINÄ, JA DUMBLEDORE TIETÄÄ SEN – KUKA PELASTI TEIDÄN KUMMANKIN NAHKAN ANKEUTTAJILTA?”
Aah, melkein odotin Harryn Caps Lock kohtausta. Tosin, yksi kirjoitusvirhe löytyi, ja se on tummennettu. Luulen sen olevan teidän kummankin nahan, eikä nahkan :) En ole varma mutta tuntui hieman tönkköiseltä :)

Lainaus käyttäjältä: LUKU= 64
Dumbledore järjestää hänelle erottamisen sijaan kunnon oikeuden käynnin.
Oikeudenkäynti on kai yhdyssana :)

Joo, eli kiinnostavia lukuja, tosin että tapahtumat menivät hiukan liian nopeasti. Olisin toivonut enemmän Adara-Sirius hetkiä.
Ääh, meinasin jo kirjoittaa että äänestän Draco/Adaran puolesta :'D sitten muistin että se voi vieläpi vaihtua kun tässä on 50 lukua vielä. 
En kauheasti pidä George/Adara parituksesta, se ei tunnu kivalta (koskaFredjääyksin :)) ja öö.

Yritän todella kovasti olla katsomatta noita uusimpia kommentteja :s jotain kamalaa on näköjään viidenkymmenen luvun päästä tapahtumassa :s
Pidin myös lopetuksesta (en muista mikä luku). Se musta sametti(kangas?) ja jotain timantit :) haluaisin nähdä :D

Ja nyt kun näin tuon Thestraelit otsikon huokaisin. Näkeekä Adarakin thestraleita? eikä ole ennen nähnyt? näkee sattumoisin samana vuonna kun Harrykin? :) Nojoo, en tiedä, en ole vielä lukenut sinne asti.
Nyt tuli hieman stoppia koska ERÄÄT haluaa koneeelle koskaonjotainselittämättömäntärkeeää!

Kiitos ja kumarrus

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #730 : 04.07.2008 03:02:50 »
Slytherin, unohdit nyt että Adara näki Cedricin kuoleman :D Ja kangas? timantit? täh?

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #731 : 04.07.2008 11:56:53 »
Öhm, muistan erittäin hyvin kaikki maailman asiat, joten voit luottaa siihen että unohdin Cedricin (God Bless him)

Lainaus
”Jotkut asiat on tarkoitettu jäämään salaisuuksiksi. Niin se vain on”, Adara totesi ja vilkaisi heidän yllään loistavaa tähtitaivasta, mustaa samettia jota koristivat kymmenet timantit.
Mustaa sametttia ei ollutkaan mikäään kangas :) mutta siis tuota tarkoitin.

Joo maailman turhin kommentti, :) mutta jatkan kohta lukemsita ja kerron sitten mielipiteet :D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #732 : 04.07.2008 14:34:17 »
AAAI tuo! Mietin vähän aikaa että silkkiä ja timantteja, en kai mä oo kirjoittanut Georgen lahjoja Adaralle noin kliseeksi? xD

strawberry^spoon

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #733 : 04.07.2008 16:54:33 »
Tykkäsin paljon tosta luvun kakkososasta. Se oli jotenki sellanen arkinen ja silti se kuvailu teki siitä semmosen kivan...  :)  No joo. Oot kyllä tosiaan jaksanu kirjottaa tätä ficciä, 141 lukua!!! Sit joskus ku oot vanhempi ni on varmasti kiva lukee tätä tarinaa... kuinkakohan paksu kirja tästä muuten tulis jos nää sivut tulostais ja nitois yhteen??? :D

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 2.7 luku 141 osa 2/2
« Vastaus #734 : 04.07.2008 18:55:03 »
strawberry^spoon, sen verta mitä olen tulostanut, vastaus on: hyvin paksu pino



Luku 142. Kylmä joulu






Lupin ja Tonks saapuivat pian aamiaiselle Kalmanhanaukiolle, mutta George ei. Lupin ojensi Adaralle vain pienen pergamentin palasen, jossa luki Georgen käsialalla: Parempi näin.
”Hän käski antaa sinulle vain tuon”, Lupin sanoi.
”Eikö hän lähettänyt mitään muuta viestiä?” Adara kysyi ja Lupin pudisti päätään.
”Oliko hän iloinen kun kuuli että olen palannut?” Adara kysyi. Lupin kohautti olkapäitään.
”Hän sanoi ’selvä, odota hetki’ ja kirjoitti tuon”, Lupin vastasi. Adara kurtisti kulmiaan lapulle ja painoi sen sitten häviön merkiksi taskuunsa. Ehkä Georgella oli syynsä…
Adaraa vain huolestutti mitä ne syyt olivat.

”Huomenna on joulupäivä”, Lupin totesi ja Adara suorastaan säikähti.
”Minä en –”
”Eiköhän me ymmärretä, miksi et päättänyt eilen lähteä ostoksille”, Sirius totesi virnistäen. Adarasta tuntui silti kurjalta. Hän ei ollut olettanut pääsevänsä jouluksi kotiin, joten hän ei ollut tehnyt pöllöjen kautta kirjeillä tilauksiakaan (oppilaat eivät päässeet enää Tylyahoon). Sirius taputti Adaraa olkapäälle ja he asettuivat pöydän ääreen syömään. Adara katseli Tonksin kasvanutta vatsaa ja virnisti.

”Onko naamassani jotain?” Tonks kysyi. Adara pudisti päätään.
”Ei, ei. Mietin vain, että raskaana olevissa naisissa on jotain… hyvin kaunista ja taianomaista”, Adara mutisi ja nolostui omista puheistaan.
”Hyvä että jonkun mielestä. Itse tunnen oloni kauheaksi punkeroksi”, Tonks naurahti iloisesti.
”Syytä lapsen kokoa, äläkä omaa ruokahaluasi”, Sirius sanoi ja katsoi millaisen aamiaisvyöryn Tonks oli kerännyt lautaselleen. Kaikki nauroivat.

Iltapäivällä, pöllö lehahti ikkunaan ja Sirius haki sen, juotuaan teekupillisestaan ensimmäisen hörpyn. He istuivat kaikki juuri olohuoneessa ja keskustelivat ihan arkipäiväisiä asioita.
”Se on sinulle”, Sirius sanoi ja ojensi pöllön käsivarreltaan Adaran käsivarrelle.
Adara otti kirjeen, joka oli Kalkaroksen käsialalla kirjoitettu, pieni pergamentin pala, kuin Georgenkin viesti.

Tule huomisen ja ylihuomisen välisenä yönä kanssani Skotlannin rannikolle, Ellis-nimisen kylän läheiseen metsään, Thomasiin. Tavataan Ellis-kadun risteyksessä kahdeltatoista yöllä.

S.K


Adara kurtisti kulmiaan lappuselle.
”Mikä se on?” Lupin kysyi.
”Kirje Severukselta. Hän haluaa tavata minut huomisen ja ylihuomisen välisenä yönä”, Adara vastasi, mutta varoi visusti olemaan sanomatta missä, siltä varalta että joku huoneessa olijoista – etenkin Sirius – saisi päähänsä seurata häntä.
”Miksi?” Sirius kysyi hiukan ärtyisästi.
”En tiedä”, Adara sanoi.

Seuraavana päivänä oli joulu, ja omantunnontuskistaan huolimatta, Adara oli innoissaan saadessaan itse lahjoja. Hän kuitenkin jätti ne hetkeksi ja meni katsomaan metelin lähdettä alakerrasta, sillä äänen lähde ei tiedettävästi voinut olla rouva Mustan taulu.

Weasleyn perheelle tunnuksenomaiset punaiset päät näkyivät jo kaukaa portaiden yläpäästä kun Adara asteli olohuoneen puolelle. Ensimmäisenä häntä tuli halaamaan rouva Weasley joka melkein itki onnesta Adaran nähdessään. Sitten Ginny, herra Weasley, Bill ja Charlie, ja heidän jälkeensä Fleur joka sai viimeinkin laskettua laukkunsa johonkin.
Kun Adara ehti juuri ihmetellä kaksosten puuttumista, toinen kaksosista – joka omisti vielä molemmat korvansa – asteli esille olohuoneeseen.
”Fred, hyvä nähdä sinuakin”, Adara sanoi ja halasi Frediä, joka hymyili iloisesti.
”Missä George -?”
”Hän ei tullut”, Fred sanoi.
”…Mitä?” Adara sanoi kuin ei olisi kuullut oikein.
”Hän ei tullut”, Fred toisti, tarttui Adaraa vasemmasta käsivarresta – Adara vavahti kivusta – ja ohjasi tämän portaiden yläpäähän.

”Onko hän suuttunut jostain?” Adara kysyi ja riuhtaisi pikaisella liikkeellä kätensä irti Fredin otteesta ja hieraisi piirron ympärystä hiukan.
”Ei, ei”, Fred vakuutti. ”Hän vain… no, sitä on hankala selittää.”
”Yritä”, Adara pyysi.
”Hän pelkää, että – no, että sinä olet muuttunut”, Fred sanoi vaivalloisena.
”Muuttunut?” Adara toisti. ”Luuleeko hän, että Severuksen hallitsemassa koulussa kaikki muuttuisivat vai –”
”Ei, ei se johdu Kalkaroksesta… tai johtuu. Hän kuuli siitä että esität olevasi rakastunut Kalkarokseen”, Fred sanoi.
”Kuinka hän sai tietää?” Adara ihmetteli. Fred kohautti olkiaan.
”Pelkääkö hän siis, että minä oikeasti rakastuisin Severukseen?” Adara kysyi.
”Ei... Hän vain pelkää, että sinä olet eri nainen kuin hän johon George rakastui kauan sitten”, Fred sanoi. Adara ei tiennyt mitä sanoa. Varsinkin, koska hän puhui Fredille, ei Georgelle. Asiaa ei myöskään helpottanut se että hän puhui miehelle joka silti näytti ihan Georgelta.

Fred huokaisi. Hän oli varmasti turhautunut kertoessaan asiat veljensä puolesta ja joutuessaan katsomaan Adaran sekaista olotilaa. Adara puraisi huultaan vaivautuneena ja kääntyi pois.
”No, kiitos kun kerroit…”
”Adara”, Fred sanoi ja tämä pysähtyi. ”Anna Georgelle aikaa. Jos hän on liian pelkuri jatkaakseen kanssasi, se on hänen menetyksensä”, Fred sanoi ja halasi Adaraa toverillisesti hetken aikaa, ja asteli sitten itse pois. Adara pyyhkäisi poskeaan luullessaan kyyneleen valuneen kasvoillaan, mutta kyyneltä ei ollut. Hän oli itkenyt jo tarpeeksi, joten hän nieli huonon olonsa ja palasi alakertaan, jonne Kingsleykin oli ilmaantunut sillä välin.

Heidän syötyään joulupuuroa yhdessä, Adara palasi avaamaan lahjansa. Jotenkin lahjatkin kadottivat hohtonsa, kun ei ollut jännitystä siitä, mitä hän saisi Georgelta. Siriuksen lahjakaan ei ollut siellä ja Adara tiesi että Sirius antaisi sen perinteisesti illalla. Hän mietti ehtisikö hän olla enää illalla kotona, sillä hänenhän piti lähteä Thomas-metsään Kalkaroksen kanssa.
”Thomas…” Adara mutisi ja ajatteli. Dean Thomas? Seamusin ystävä joka ei palannut Tylypahkaan täksi vuodeksi? Kuuluiko se metsä Dean Thomasin suvulle? Lähtisivätkö he etsimään Deania? Se kuulosti aika epätodennäköiseltä. Miksi Kalkaros haluaisi etsiä karanneita oppilaita, ja mikä saisi hänet olettamaan että tämä piileskelisi oman sukunsa metsässä?
Adara vilkaisi makuuhuoneensa seinää ja huomasi jotain.
Phineas Nigeliuksen muotokuva oli poissa.

Illan hämärtäessä ja Feeniksin killan jäsenten kokoonnuttua keittiöön juttelemaan, Sirius loi Adaraan merkitsevän katseen. Hän vihjasi, pitäisikö killalle kertoa että Adara on nyt vakooja kuolonsyöjissä. Adara pudisti päätään hyvin pienesti ja Sirius nyökäytti.
”No, minä taidan painua pehkuihin”, Lupin totesi ja auttoi Tonksin ylös tuolilta.
”Samat sanat, Kuutamo”, Sirius sanoi ja nousi myös ylös. ”Mutta sitä ennen. Adara, jäisitkö keittiöön?” Adara nyökkäsi ja kaikki muut lähtivät portaita pitkin vierashuoneisiinsa, paitsi Kingsley joka lähti kotiinsa.

Sirius kaivoi keittiön kaapista lahjapaketin johon olisi sujuvasti mahtunut kaksi Koukkujalkaa. Sirius ojensi paketin Adaralle.
”Ajattelin että haluan nähdä ilmeesi kun avaat tämän”, Sirius sanoi.
”Kuten aina”, Adara sanoi virnistäen ja avasi paketin, laskettuaan sen keittiön pöydän reunalle. Kannen poistettuaan, Adara näki hopean harmaan mekon etumuksen. Hän otti mekon kaula-aukon reunoista kiinni ja nosti mekon eteensä. Se oli yläosaltaan valkoinen, korsettimainen ja köynnöskuvioitu. Hihat olivat leveät ja kiilsivät kauniisti, ja mekon helma oli nilkkoihin asti ylettävä, leveä ja kankaan väri vaihteli kirkkaasta tummemmaksi sen mukaan miten valo osui siihen.

”Se on… upea”, Adara sanoi. Sirius hymyili.
”Missä minä pukeutuisin näin hienosti?” Adara kysyi. Sirius kohautti olkiaan ja Adara katsoi häntä pistävästi.
”Haaveiletko sinä jo minun ja Georgen häistä?” hän kysyi ja Sirius esitti hämmästynyttä.
”En, en tietenkään! Mistä sinä sellaista sait päähäsi?” Sirius kysyi ja Adara virnisti.
”Sinä olet kuin avoin kirja”, hän totesi ja Sirius hymähti. Adaran hymy hiukan hyytyi kun hän muisti Fredin ja hänen keskustelun. Sirius ei huomannut asiaa, sillä Adara kääntyi asettelemaan mekkoa takaisin laatikkoonsa.

”No ehken minä nyt ihan häitä tässä odottele. Teillähän on vielä aikaa”, Sirius sanoi naurahtaen. ”Ajattelin vain, että kaipaat jotakin juhliin laitettavaa, jos vaikka Tonks ja Remuskin innostuisivat pitämään paremmat hääjuhlat”, Sirius sanoi. Adara nyökkäsi ja tunsi olonsa yhtäkkiä yksinäiseksi. Tonks ja Remus olivat avioituneet ja saavat pian lapsen, Fleur ja Bill menivät naimisiin, Ginny ja Harry olivat löytäneet toisensa… Ja mitä hän teki? Oli joulun yksin, koska George pelkäsi nähdä häntä.
”Adara? Kaikki kunnossa?” Sirius kysyi, huomattuaan kuinka tiukasti Adara puristi mekkoaan.
”Hm? Joo, joo… Ei ongelmia…” Adara kakoi, otti lahjansa ja lähti huoneeseensa, valmistautumaan lähtöön.

Ilma oli hyytävän kylmä. Adaran hengitys oli silkkaa höyryä, joka näytti kauniilta kimaltelevaa lunta ja synkkää yötaivasta vasten.
Adara hieroi käsiään yhteen, paksuista rouva Weasleyn antamista tumpuista huolimatta. Hän oli tullut hiukan etuajassa paikalle, koska ei yhtään tiennyt kauanko Poimittaislinjalla kestäisi ajaa hänet sinne.
Oli hyvin hiljaista. Metsän reunasta muutaman kymmenen kilometrin päässä oli pieni kylä meren rannalla, jonka valot näkyivät pieninä pisteinä Adaralle.
Hän mietti, miksi Kalkaros oli kutsunut hänet tänne. Mitä he täältä etsivät?
Kauaa hän ei ehtinyt miettiä asiaa, kun hän näki Kalkaroksen tumman hahmon muutaman metrin päässä hänestä.
”Mennäänkö?” Kalkaros kysyi.




« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 19:24:59 kirjoittanut Fubuki »

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #735 : 04.07.2008 19:54:41 »
Mitä, mitä, mitä?  Fubukikultapalleroinenpiparisuklaamurunen, jatkoa, jooko? Ei noin jännään paikkaan saa jättää, nyt meikäläinen kiemurtelee täällä ja miettii että etsiikö ne jotain tai ketä ne etsii tai mitä ne etsii. Joo, sekavaa. Mutta hei, minä tykkään tästä ficistä ja miltei parantuneen rasitusvamman kunniaksi jätän sekopäisen raapustukseni tähän ja menen tunkemaan lääkerasvat iholle.. Mutta jatkoa kuitenkin olisi toooooodella mahatava lukea.. Kirjoitusvirheet vältteli tehokkaasti miun silmiä, eli niistä ei enempää tässä lauseessa.

 - Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

irvistelijä

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #736 : 04.07.2008 21:43:56 »
Murrr, miks ihmeessä sun täytyy jättää nää luvut tämmötteisiin kohtiin. Etkö sää ymmärrä että me ollaan jo vanhoja ja raihnaisia(tai vähän vähemmän vanhoja ja raihnaisia, mutta joka tapauksessa) ja me saadaaan sydän kohtaus ja kuollaan tai ainakin tuhotaan kone ja jos siltäkin säästytään niin sitten hattu, mutta what ever. Huoh. Ihana luku siis tälläkin kertaa oli. :)

Slytherin

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #737 : 04.07.2008 22:03:14 »
Päänsärky painaa niin, että päätin lopettaa lukuun 87.

Hmm, ensin hieman vanhoja ajatuksiani:
Minua häritsee se, että kun Adara oli olisiko neljännellä vai viidennellä, George vei tämän tarvehuoneeseen, ja oli ollut siellä ennen, koska Kelmien kartta oli näyttänyt paikan. Kelmien kartta ei näytä tarvehuonetta koska se on piilotettu. Ja Muistaakseni veljekset sanoivat FKssa Harrylle (tultuaan AKn ekaan kokoukseen) etteivät ennen olleet löytäneet tai tietäneetkään sellaisesta paikasta. Häiritsi :s
 Toinen asia on se, että kirjoissahan Pimento tarkastuttaa Kalkaroksen ja on Harryn ammatinvalintajutussa mukana, ja on myös Adaran tunneilla, kysyy samjoa kysymyksiä kun sillon Harryn tunnilla :s nojaa... ehkä halusit vain välttämättä ne paljastukset ;)
Kolmanneksi, että Adara ei ollut kertaakaan ilmiintymiskokeessa! On Adaran kuudes vuosi (minulla meneillään ;)) eikä ilmiintymiskurssia ole näkynyt ;o ! tosin, on minulla ehkä pari lukua jäljellä, mutta ....

Pari virhettä löytyi : (tiedän, varmasti vihaat tätä pilkunviilaustani, mutta ajattelin hyvänä lukijana ilmoittaa (:)
Lainaus käyttäjältä: LUKU 79
Pidämme todennäköisenä että karanneet vangit, joiden joukossa on Mustan serkku Bellatrix Lestrange, ovast yhdistäneet voimansa ja pitävät Mustaa johtajanaan.
Tuo oli kai siinä Päivän Profeetassa. Eli ovast siinä lukee, vaikka tarkoitus on varmaan ovat.

Lainaus käyttäjältä: LUKU 79
”Lukilitus!”
Todenäk. Kalkaroksen tunnilta, eli sehän on Lukilitis, joka sinulla pariin otteeseen onkin, mutta listaan nyt pari kohtaa, missä olen nähnyt väärän loitsun.

Lainaus käyttäjältä: LUKU 79
Hän mieluusti päihittäisi Pimennon lukilituksen.

Lainaus käyttäjältä: LUKU 79
”Kuinka vahva tiedät-kai-kenen lukilitus on?” 

Lainaus käyttäjältä: LUKU 84
”Miksi sinun nimi on täällä? Kenenkään muun ei ole”, Ron ihmeteli.
Eli luku Salaperäisyyksien osastolla (muistan näin). Ensinnäkin Miksi sinun nimesi... ja sitten ihmetteli. :)

Nyt kiroat minut todella alas manalaan, koska olen näin nipo :D

En itkenyt Siriuksen kuolema-kohdassa vaikka herkkä se olikin. Hienosti tuo surukohtaus on onnistunut.

NYT SITÄ DRACO/ADARAA!

Ainiiin, olet kirjoittamassa 143 lukua -.- nojoo. Toivotaan että sitä Dracokin näkyy j George vaikkapa kupsahtaisi :) *ilkeä*
ÄLÄKÄ KERRO VASTAUKSESSASI MITÄ ON ODOTETTAVISSA :s

oooooo, Adarasta on tulossa kuolonsyöjä :oo interesting...  Haluan todellakin  nähdä miten Draco/Adara + adara kuolonsyäjänä + Adara kohtaa Peterin kohtaukset ovat :) toivottavasti en pety (tuskin).

En saa nyt pääsäryltäni viisaampaa kommenttia (luin tätä niin kauan että ruutu pisti minulle migreeniä :DD)

~S, like Slytherin~


Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 738
  • Janne on mun sankari.
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #738 : 05.07.2008 19:59:18 »
Eikös se miekkä löytynytkin jotenki salaperäisesti muistaakseni juuri tuolta thomas metsästä (mikälieolikaan) vai oliko se sittenkin se toinen metsä...  ???

Nimi jäi vähän häiritsemään, eikös se ole Phineas Nigellus?

Lainaus
Phineas Nigeliuksen muotokuva oli poissa.

Voi meidän Sirius kultaa... toivottavasti Adara pääsee käyttämään sitä hametta hänen ja Georgen häissä (kyllä, vahva kannatus Georgen puolesta :D) ja Siriuksen täytyy tietysti olla näkemässä! Sehän sen hameen kerran hankkikin, ja kyllähän se syy tiedetään, vaikka se kuinka koitti vedota Tonksin ja Remuksen mahdolliseen hääjuhlaan ;D

Lainaus
”Syytä lapsen kokoa, äläkä omaa ruokahaluasi”, Sirius sanoi ja katsoi millaisen aamiaisvyöryn Tonks oli kerännyt lautaselleen. Kaikki nauroivat.

Tää oli tosi ihana! Pakkas jotenki hymyilyttään :D

Laitteleppa taas pian uutta lukua, Fubuki rakas (:

Mya
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti 4.7 luku 142
« Vastaus #739 : 06.07.2008 01:26:51 »
Argh, mä oon tainnu kirjoittaa sen jokapuolella Phineas Nigeliukseksi? No, tässä ficissä sen nimi sitten on niin xD "mää en ala!" näiden 142 luvun kans kyl...