Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun - haasteet || sallittu  (Luettu 2936 kertaa)

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
3 kertaa kun - haasteet || sallittu
« : 25.03.2009 23:22:30 »
-venla
-harry, ron, h/d
-general/sallittu
-drama
-en omista hahmoja, enkä paikkoja, kaikki kiitos Rowlingille

-En tiedä, ymmärsinkö haasteen oikein, mutta tässä on kolme raapaletta aiheella "3 sanaa, joita Harry kieltäytyy sanomasta" 3x-haaste



Ei ole pakko

*

Pojan kasvoilla kimmelsi karvaita kyyneliä ja hän tiesi takuuvarmasti vielä katuvansa, mutta siltikin hän pudisti päätään uhmakkaasti.
“Sinä senkin… kuinka sinä kehtaat!? Minun talossani! Minun pojalleni osoittaa tuollaista röyhkeyttä!?” Petunian kasvot punehtuivat ja ääni nousi korkeimpaan oktaaviin hänen huutaessa sisarenpojalleen.
Harry katsoi silmää räpäyttämättä tätinsä vasemman olkapään yli. Hän ei enää erottanut Petunian sanoja, joten hän sulki korvansa ja toivoi katkerasti, ettei häntä itkettäisi niin kovasti. Hän halusi sanoa anteeksi ja että se oli vahinko, koska sitä Petunia-täti halusi, ja ehkä hän sitten olisi hymyillyt ja sanonut, ettei se mitään.
Aikuisten oikeasti Harry oli kuitenkin kauan sitten lakannut toivomasta sellaisia.

*

Joskus Ron venytti Harryn viimeiset hermot niin kireälle, että ne katkesivat. Hän ei jaksanut Ronin laiskaa asennetta läksyjä kohtaan, arkuutta ja toisaalta halua kuulua ‘parempaan’ porukkaan eikä hän varsinkaan jaksanut tämän alituista kinastelua Hermionen kanssa.
Lähes viikoittain hänen kaksi parasta ystäväänsä olivat jonkin asteisen maailmansodan partaalla, kunnes he seuraavana päivänä juttelivat niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Pahimpia olivat ne hetket, kun Hermione piti mykkäkoulua juuri ennen kokeita.

“Harry hei, miltä sivulta minä löydän sen taltutus-loitsun? Tämä kirja on ihan sekava.”
Harry puri hampaansa lujasti yhteen ja piti katseensa sivulla kolmekymmentäviisi, tietäen että Ronin etsimä loitsu oli edellisellä aukeamalla.  

*

Dracon kanssa he harrastivat seksiä ensimmäisen kerran molempien ollessa kahdenkymmenen. Se oli sellaista epätoivoista käpertymistä johonkin, mitä koskaan ei ollut ollut olemassa ja mitä koskaan ei voisi tulla. He molemmat kaipasivat jotain ja jotakuta, josta heillä oli vain puolittaisia unelmia.
Draco oli koko kouluajan tiennyt haluavansa rakastella Harryn kanssa. Se oli ollut sellaista ylimielistä ja fantasianomaista halua, “kyllä minä vielä sinut kellistän, Potter.” Harry ei ollut koskaan ajatellut sillä tavalla. Ei ennen kuin sitten myöhemmin.

Seuraavana aamuna Harry oli pelkkä epäilystä.
“Mitä tämä on? Mitä sinä haluat?”
“Kaiken, Potter. Mitä sinä haluat?” Draco virnisti takaisin.
Harry ei sanonut mitä halusi.  

//Sprig muokkasi ikärajan otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:07:28 kirjoittanut Pops »

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Vs: 3 kertaa kun - haasteet
« Vastaus #1 : 05.04.2009 13:33:36 »
: 3 kertaa Remus
: Venla
: sallittu
: Remus/Sirius
: En omista hahmoja, eikä niiden väärinkäytöstä makseta.
: osallistuu "3 kertaa kun" haasteeseen aiheella 3 kertaa Remus.

Remus

Kaunein sana, jonka ihmiselle voi sanoa, on hänen oma nimensä.
Esimerkiksi, kun Sirius sanoi:
“Huomenta, Remus”, viimeinen sana jäi soimaan pehmeänä Remuksen mieleen koko seuraavaksi päiväksi.


Remus

Regulus makasi Siriuksen sängyllä katsellen kattoon kiinnitettyä julistetta. Siinä oli vaalea, isorintainen tyttö suuren moottoripyörän päällä silmissään kutsuva katse.
Kun Regulus kyllästyi liikkumattomaan kuvaan, hän nosti hitaasti vasenta kättään ja suoristi sen siten, että piirros jota hän piteli, näkyi olevan julisteen vieressä. Kuva ei ollut täysin valmis, mutta esitti selkeästi alastonta miestä makaamassa sohvalla.

“Hei! Ulos sieltä!”
Regulus ponkaisi ylös sängystä ja loikki huoneen poikki vältellen veljensä otetta. Regulus tunsi, kuinka Sirius repäisi paperin hänen kädestään.
Oviaukosta Regulus katseli kuinka Siriuksen suuttumus vaihtui suoranaiseen raivoon ja yritti epätoivoisesti saada veljensä ajatukset muualle:
“Kuka siinä on?”
Sirius mulkoili ovella kyyristelevää veljeään.
“Remus”, hän vastasi hiljaa ja nautti siitä kuinka Reguluksen ilme valahti ennen kuin tämä katosi käytävään.   


Remus

“Remus! Keskity, meillä on huomenna kokeet. Sinulla on vain kuusi tuntia aikaa opettaa tämä minulle”, James puhisi ärtyneenä.
Remus ei jaksanut edes huomauttaa että James itse oli vältellyt aihetta koko viikonlopun. Remus mietti Siriusta.
Siriuksen tapaa asetella hiuksiaan, irstaita hymyjä, käsivarsia. Sitä kuinka Sirius kuljetti kättään pitkin Remuksen reittä muodonmuutoksen tunnilla, miltä hän tuoksui…
“Remus, sinä ärsytät minua tahallasi!”

venla

  • ***
  • Viestejä: 88
  • tosikko
Vs: 3 kertaa kun - haasteet
« Vastaus #2 : 10.05.2009 18:34:37 »
-sallittu
-en omista hahmoja tai paikkoja tai mikä tekstissä nyt on tunnistettavaa
-3 kertaa kun - haaste: 3 painajaista jotka eivät loppuneet


Neverending Thoughts

"I don’t mean to stuck my nose into your business, but while crying in your sleep you keep constantly waking me up in the middle of the damn night", Sirius mumbled from his side of the bed. (Remus)

Harry remembered when he was a child and used to have nightmares about green light and screaming voice; this was pretty much the same with the light, but now the scream was more like a deep roar. (Grim)

When Severus Snape was about to die, he could still remember how Sirius used to sneak into his bed while everybody else was having a good time in the common room.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2009 18:36:21 kirjoittanut venla »