Kirjoittaja Aihe: Headphones | k-11 / Fluffy, Angst, Romance  (Luettu 11751 kertaa)

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #20 : 30.03.2009 19:00:15 »
voi kiitos ! uutta osaa alan tänään kyllä kirjoittamaan, kiitos kommentoijille miljoonasti! ♥

~phodos
you are my life now.

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
Vs: Headphones
« Vastaus #21 : 02.04.2009 17:49:50 »
Ja edelleen yhtä hyvää tasoa kun ensimmäisetkin osat, aivan mahtavaa. Zoe on edelleen se sama itsekriittinen Zoe, mutta on hyvä, ettäjoku oikeasti välittää hänestä ja, että Zoekin pystyy tuntemaan iloa ja onnen tunnetta.

Jatkoa! :p
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #22 : 02.04.2009 23:08:23 »
kiitos päksy! hienoa kuulla, että tästä pidetään.
tässäpä tulee sitä teidän toivomaa uutta osaa.
varoitan nyt, että tässä osassa on sitten vähän enemmän tätä kiroilua, ja että osa on turhan lyhyt. uusi osa tulee kyllä pian, siihen aion käyttää kauemmin aikaa ja tehdä siitä pidemmän.
enjoy !

-------

 Harpoin laitosmaisen kouluni käytävää eteenpäin sujahdellen ihmisten ohi.
Meikkini olivat valuneet pitkin poskia, joiden vuoksi sain osakseni kummeksuvia katseita, joita aina saan, oli tilanne mikä tahansa.
Jotkut ihmiset tuuppivat mua puolelta toiselle mulkaisten mua paljonpuhuvasti, vaikka yritin ohittaa heidät mahdollisimman varovasti ja huomaamattomasti.

Mitä helvettiä äsken oikein tapahtui? Poika, johon olin ihastunut, no okei, rakastunut, teki jotain ihanaa, joka sai kylmät väreet kulkemaan selkää pitkin, ja mitä mä tein? Niin, mitä vittua mä tein? Juoksin karkuun. Mähän sanoin että mä oon luuseri. Enkä mä edes tiedä miksi mä sen tein. Mun jalat toimivat omia aikojaan.
Me ei olla oltu niin lähekkäin kertaakaan.
Itse asiassa, en ole ollut kenenkään miespuolisen henkilön kanssa niin lähekkäin, yllätys yllätys.

Jasper se pyyhki mun kyyneleet, pyyhki ne, ja sipaisi hellästi ja nopeasti, liian nopeasti mun poskea.
Mä katsoin suoraan sen silmiin, ja se katsoi mun, suoraan mun silmiin.
Sillä on muuten harvinaisen ihanat silmät, sellaiset, joiden katseeseen uppoaa, joiden takana näkee jotain suurempaakin, jotain hyvää ja kaunista, niin kuin se muutenkin on. Niiden hehkuvan vihreyden vierellä kaikki on laimeaa. Kaikki.

Ja miksi mä sitten itkin tunnilla? Kai kiitollisuudesta. Olin niin kiitollinen, kiitollinen ilman yhden yhtä sanaa. Kiitollinen siitä, ettei Jasper hylännyt mua niin kuin moni muu olisi. Ja kaikesta mitä tässä maailmassa voisi keksiä itkemisen aiheeksi. Musta vielä ilmeisesti tihkui samoja kyyneleitä kuin yöllä, tai sitten mun silmät vain erittää keskimääräistä enemmän kyynelnestettä.

Joka tapauksessa, olen aina kaivannut ihmistä, joka pyyhkisi mun kyyneleet, joka välittäisi musta oikeasti.
No, en mä voi tietenkään voi varmaksi sanoa että se musta välittäisi, mutta sille se tuntui, sen katse näytti juuri sille, tutkiskelevan välittävälle. Tai sitten mä olen vainoharhainen, se nimittäin kuulostaa todenmukaisemmalle. Mutta silti se tuntui mukavalta.

Olen kaivannut ihmistä, joka kuuntelisi mun huolia, ei vain ynähtäisi jotain epämääräistä vastaukseksi ja alkaisi sen jälkeen puhua omista “suurista” ongelmistaan ja huolistaan, jotka olivat yleensä arkipäiväisiä asioita. Ei sillä, että mun asiani olisivat sitten jotenkin tärkeämpiä, mutta… Kaikki se mun kokemani tuska on vain patoutunut näiden vuosien varrella, ja nyt olenkin yllättäen tässä, kyyneleet silmissä. Se tuntuu oudolle.

Kuin huomaamattani, olinkin jo selvittänyt tieni valtavan oppilasmassan läpi toiseen kerrokseen tyttöjen vessan lähelle.
Paikkaan, jonne yleensäkkin karkasin, kun olin taas tullut hakatuksi, tai jos mua on uhattu sillä.
Ei se mikään hohdokas ollut, ei tietenkään, mutta toisen kerroksen vessassa ei ollut koskaan ketään.
Sinne siis.
Kulkuni pysähtyi äkisti tömähtäessäni johonkin tuntemattomaan, ja pian tunnistinkin katsomatta tätä henkilöä edes kasvoihin, että hän oli Amanda. Nostin lopulta inhon vallassa katseeni hänen kylmän sinisiin silmiinsä, jotka näyttivät raivostuneilta hänen jauhaessaan edelleen purkkaansa.

“Vittu mikä muija, tyyppi kaappaa heti ensimmäisenä sen jätkän, joka tuli tähän kouluun, saatana mikä huora!” Amanda huudahti. Kiukku alkoi poreilla kurkussani, lopulta se poltti kielelläni, enkä voinut pitää suutani ummessa.
“Ahaa, eli täällä kaikki on varattu sulle? Niin, koska kaikki haluaa tuollaisen ylimeikatun blondin. Sitä paitsi, pitäähän sitä uudelle oppilaalle paikkoja esitellä”, sanoin virnistäen mielihyvästä, jota sain Amandan ilmeestä.
“Pidä poikaystäväs, mutta ihmettelen, kuka tuollaisen haluaa”, hän sanoi ja kopsutteli tiehensä takapuoli heiluen.
Sen viimeinen lausahdus jäi kalahtelemaan mun päähän.
“Pidä poikaystäväs…” Niin, tuo pätkä. Ei niinkään sen haukkuminen, siihen olen jo tottunut. Mutta että poikaystävä…
Tajusin, että olin edelleen jumittunut samaan asentoon käytävälle, ja pujahdinkin tyttöjen vessaan, joka oli tyhjä, kuten arvelinkin, onnekseni siis.

Huokaisin ääneen helpotuksesta, että meillä on kaksi hyppytuntia.
Eli saan olla kaksi seuraavaa tuntia yksin, sitä mä nyt jostain syystä kaipasin.
Raahustin lavuaarin eteen katsomatta peiliin, ja huuhtelin jääkylmällä vedellä kasvoni. Sen kylmyys sai mut hätkähtämään, mutta se myös kuljetti aamuväsymyksen pois kokonaan.

Nostin vettävaluvat kasvoni ja kuivasin ne laukussani olevaan pyyhkeeseen, nostaen laukustani puuterin ja luomivärin.
“Sä olet suloinen ilman meikkiä”, kuului tuttu ääni takaani.
Hätkähdin ääntä niin rajusti, että pudotin sylissäni olevat tavarat. Puuterini tipahti mustaa laminaattia vasten ja sen muruset lentelivät ympäriinsä. Hienoa, nyt Jasper näkee mut tämännäköisenä. Näytin rotalta.

“Voi anteeksi, ei ollut todellakaan tarkoitus säikäyttää!” Jasper sanoi hätääntyneen näköisenä ja syöksyi nostamaan puuterin lattialta. Hujauksessa hän oli jo laikaissut loputkin puuterit lattialta ja viskannut ne roskikseen. Hän poimi luomivärin lattialta, ja ojensi sen mulle. Otin luomivärin ja sudin sitä nopeasti luomilleni kääntyessäni Jasperin puoleen. Hänen huolestuneet vihreät silmänsä tuikkivat valon osuessa niihin, voi apua.
“Ei se oikeasti mitään, mä…Se oli huono puuteri”, sössötin ja käännyin nopeasti tunkemaan meikkipussiani takaisin laukkuuni.
“Hei..”, Jasper aloitti epäröiden. Arvasin heti mistä oli kyse, tätä olin yrittänyt vältellä.
Käännyin uudelleen hänen puoleensa, ja katsoin häntä taas suoraan silmiin. Jasper astui askeleen eteenpäin, olimme miltei kiinni toisissamme. Hengitykseni oli katkonaista, nolon ja huomattavan katkonaista. Hän tuli vielä hiukan lähemmäs niin, että hänen mintuntuoksuinen hengityksensä leyhähteli kasvoilleni hypnoottisesti, niin lähellä…

“Mmm, mitä…mitä meinasit äsken sanoa?” sain änkytettyä välistä katsoen edelleen hänen silmiinsä.
“Mä vaan sitä, että anteeksi se mitä tein luokassa, sä selvästi ahdistuit, en olisi saanut tehdä niin, anteeksi”, hän miltei kuiskasi hengittäen myöskin hyvin katkonaisesti.
“Ei, ei se susta johtunut! Anteeksi, mä en ole vaan pitkään, tosi pitkään aikaan ollut ketään niin lähellä, se tuntui vaan niin oudon…hyvälle”, puuskahdin takaisin lehahtaen saman tien tulipunaiseksi katuen paljastustani.
“Niinkö?” Jasper kysyi tullen edelleen vain lähemmäksi niin, että hänen rintansa oli vain parin sentin päässä omastani.
“Niin…”, kuiskasin. Painauduin itsekkin vähän lähemmäs, olimme jo miltei kiinni toisissamme, huulemme melkein yhdessä, se oli niin pienestä kiinni…

Puhelimeni pärähti soimaan juuri sillä hetkellä. Kavahdimme molemmat toisistamme kauemmas häkeltyneinä, molemmilla kasvot punoittavina.
Hän hymyili mulle taas sitä häikäisevää hymyään, ja kuiskasi ennen lähtöään :
“Tavataan kuudelta meidän penkillä, nähdään sitten.” Oliko siitä todella vain yksi päivä kun tapasimme?
Hymyilin vastaukseksi heilauttaen kättäni hänen peräänsä.
Miten meidän koulumme ei enää näyttänytkään niin laitosmaiselle ja karulle?
Odotin iltaa niin helvetin paljon.
Nähdään sitten.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 14:00:46 kirjoittanut Phodos »
you are my life now.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Headphones
« Vastaus #23 : 03.04.2009 13:27:32 »
Eka!

Ihana luku, hitto ku inhoan Amandaa  >:( Anna sille turpaan tai jotain tässä tarinassa jooko  ;D Huomasin yhdessä vaiheessa että Zoen puhe oli välillä osoitettu jasperille että "sinä sinusta" jne ja sit yhtäkkiä se oli taas "se, sen" jne. Tässä:

Lainaus
Sillä on muuten harvinaisen ihanat silmät, sellaiset, joiden katseeseen uppoaa, joiden takana näkee jotain suurempaakin, jotain hyvää ja kaunista, niin kuin muutenkin olet. Niiden hehkuvan vihreyden vierellä kaikki on laimeaa. Kaikki.

Ja miksi mä sitten itkin tunnilla? Kai kiitollisuudesta. Olin niin kiitollinen, kiitollinen ilman yhden yhtä sanaa. Kiitollinen siitä, ettet hylännyt mua niin kuin moni muu olisi. Ja kaikesta mitä tässä maailmassa voisi keksiä itkemisen aiheeksi. Musta vielä ilmeisesti tihkui samoja kyyneleitä kuin yöllä, tai sitten mun silmät vain erittää keskimääräistä enemmän kyynelnestettä.

Joka tapauksessa, olen aina kaivannut ihmistä, joka pyyhkisi mun kyyneleet, joka välittäisi musta oikeasti.
No, en mä voi tietenkään voi varmaksi sanoa että se musta välittäisi, mutta sille se tuntui, sen katse näytti juuri sille, tutkiskelevan välittävälle. Tai sitten mä olen vainoharhainen, se nimittäin kuulostaa todenmukaisemmalle. Mutta silti se tuntui mukavalta.

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #24 : 03.04.2009 13:58:58 »
Fubuki, voi kiitos kun huomautit näistä virheistä, mielestäni kyllä luin tämän monesti läpi ja korjasin juuri nuo virheet, mutta en tiedä mikä tässä on ö________ö' korjaampas ne nyt heti, jos vaikka onnistuisi tällä kertaa.
mutta kiitos kommentista! kyllä, amanda on ilkeä hahmo, muakin houkuttaisi antaa tälle turpaan tai jotain sen tyylistä! 8D
jatkoa tulee mahdollisimman pian :----------3

// virheet korjattu !
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 14:01:58 kirjoittanut Phodos »
you are my life now.

Ivana

  • Vieras
Vs: Headphones
« Vastaus #25 : 03.04.2009 15:30:00 »
Ahh, niin mahtava, niin ihana originaali, joka vetää minutkin sanattomaksi. Niin kaunis.. "Virheet" eivät minua niinkään haitannut. Lyhyt kommentti johtuen sanattomuudestani.

Meidän luokalla on muuten just samanlainen tyttö ku tuo Amanda! Senki nimi on Amanda, se käyttää liikaa meikkiä, jauhaa aina purkkaa ja on I N H O T T A V A .
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 18:10:41 kirjoittanut Ivana »

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
Vs: Headphones
« Vastaus #26 : 03.04.2009 16:30:25 »
Ihanaa, kun Zoe saa kokea onnea ja kun jotain säpinääkin Jasperin kanssa alkaa olla ; D
Säpinää lisääkin, sitä ei ole ikinä liikaa ; P

Kommentoitavaa ei ole sen kummempaa, kun rakentavat olen jo kommentoinut aiemmin :p

Jatkoa!

Ainiin, paitsi huomasin yhden itsekkin -sanan, olen hölmö kun en kiinnittänyt kohdan sijaintiin tarkempaa huomiota, mutta tiesitkin varmaan, että se kirjoitetaan yhdellä K:lla (itsekin). :D Sori, oli pakko sanoa kun sen huomasin, vaikkei se pahasti edes häiritse. :D

//Joo, annetaan Amandalle joukolla turpaan, ihan hemmetin hyvä idea! :D
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 16:32:56 kirjoittanut Päksy »
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Headphones
« Vastaus #27 : 03.04.2009 17:13:59 »
Anteeksi offi mutta Ivana, tää ei oo ficci vaan original teksti :D

Ivana

  • Vieras
Vs: Headphones
« Vastaus #28 : 03.04.2009 18:09:49 »
Anteeksi offi mutta Ivana, tää ei oo ficci vaan original teksti :D

Kiitos kun huomautit ! :) Ensimmäistä kertaa olen tutustumassa näihin "tarinatyyppeihin", ymym. Ja olen vasta aloittelija finissä, joten kai pienoinen sekoiluni on sitten ymmärrettävää ? 8)

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #29 : 03.04.2009 18:36:24 »
suuuuuuret kiitokset taas kommentoijille!
hienoa kuulla, että tarina teitä miellyttää.

* offfaaan *

Ivana, tottakai aloittelioiden virheet ovat ihan normaaleja! itselläkin näitä virheitä tulee eteen, että ei siinä mitään :--------)
you are my life now.

sateenvarjo

  • ***
  • Viestejä: 25
  • Superhero's disguise
    • choke on the drama
Vs: Headphones
« Vastaus #30 : 08.04.2009 21:04:21 »
Uhaaaa, sulla siis oliki tullu lisää ! (okei joo sherlock essi, sanoit mulle msn, mut siltiii~..) Yhtä hyvänlaatusta tekstiä kun aikasemminkin, tosin en yks juttu mulla pisti silmään, mut sit taas en oo todellakaan varma, että voi olla et pelkkää mun mielikuvitusta; mut hyppikö toi "kerronta-aika" (EHHEHE essinsanat.com) nykyajan ja menneisyyden välillä? Osaan selittää, hihi, mut siis esimerkiks;

Kävelen koulun käytävää pitkin ja ajattelen mansikkasörsseliä.
Kävelin koulun käytävää pitkin ja ajattelin mansikkasörsseliä.

Tuntu et noi sekottu jossain kohtaa. Uaah, voisin ettii esimerkin, mut niin. Grr. En osaa. ;___;;
Ei tosin tuokaan mitenkää häirinny lukemista, yhtä awawaw- tekstiä, mutta niiin. Keksin taas omiani ehehe. Tuli vaan tuollanen mieleen et jos kukaan muu huomas. YAY sekoon.
Sun syys, mitäs kirjottelet tälläsiä awpaw tarinoita.

Meikkini olivat valuneet pitkin poskia, joiden vuoksi sain osakseni kummeksuvia katseita, joita aina saan, oli tilanne mikä tahansa.

Uhaaa, vaihtuuko tuossa se? APUA sekosin oikeesti nyt en oo yhtään varma. Anteeksikiitos unohda tää kohta jooooko, ellei joku muu yhtä fiksu kun mä tätä huomaa. ^^'

Ja miksi mä sitten itkin tunnilla? Kai kiitollisuudesta. Olin niin kiitollinen, kiitollinen ilman yhden yhtä sanaa. Kiitollinen siitä, ettei Jasper hylännyt mua niin kuin moni muu olisi. Ja kaikesta mitä tässä maailmassa voisi keksiä itkemisen aiheeksi. Musta vielä ilmeisesti tihkui samoja kyyneleitä kuin yöllä, tai sitten mun silmät vain erittää keskimääräistä enemmän kyynelnestettä.

Rrrrakastuin tuohon kohtaan O___o varsinkiin tohon lopetukseen. :3~ n___n

“Niin…”, kuiskasin. Painauduin itsekkin vähän lähemmäs, olimme jo miltei kiinni toisissamme, huulemme melkein yhdessä, se oli niin pienestä kiinni…

Pisteiden jälkeen tohon ei kuulu pilkkua. :----)) Ja tykkäsin muuten tästäkin lauseesta, oot osannu muodostaa tän tosi upeesti, kadehdin sun kirjottajataitoja. 8)

Tykkään tästä tarinasta tosi paljon, ja ootan jatkoaaa. :3 Taisit sillon kerran paljastaa mitä tulee tapahtuun (ehehhe, olispa mukavaa jos tässä menisin sen paljastaaaan) ja ootan sitäkin. :---) Tykkäisin myös enemmän Jasperin kuvakulmasta, vinkvink ;3 Ja sen sisko vaikutti tosi mielenkiintoselta hahmolta, onko siitä tulossa enempää? :----)

Mutta siiis, jatkoa >
Päästän sut menee vertavuotavana ja mä tiedän että tuut takas huomenna

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #31 : 08.04.2009 21:50:19 »
sateenvarjo dear, kiiiiiitos suuuuri rakentavasta ja pitkästä kommentista!
noita virheitä joista puhuit todella voi olla, ihan mahdollista, ja kiitos, että mainitsit kirjoitusvirheistä, niitä tulee esiintymään ihan varmasti vielä tässäkin osassa, sekä jatkossa, vaikka yritän niitä parhaani mukaan välttää.
tässä osassa tulee enemmän juttua Jasperin näkökulmasta, ja Jasperin siskokin tulee tarinassa esiintymään enemmänkin ! >:---------3
kiitos vieläkin pitkästä ja kivasta kommentista.

----------------

A/N - noniin, rakkahat lukijat. pakko selvittää yksi juttu nyt vielä ennen kuin pääsette lukemaan uutta osaa!
muistatte varmastikin ensimmäisen osan, jossa palattiin taaksepäin, menneisyyteen. tämäkin osa on vieläkin tätä menneisyyttä, en tiedä onko asia ihan niin selkeä, tajusin juuri itse sen !
okei, lopetan tämän turhan höpötyksen, ja päästän teidät lukemaan uutta osaa. kommentit ovat suotavia, kiiitooos !

--------

Helpotus. Koulun kello pirisi vihdoin ja viimein viimeisen kerran tältä päivältä, eli koulu oli loppu.
Olin koko tylsän ja miljoonalta tunnilta kestävän historian tunnin hypistellyt jotain mikä oli ensimmäisenä sattunut käteen. Purrut kynsiäni, piirrellyt sydämiä vihkoni reunaan ja sukinut hiuksiani.
Hetkinen - piirrellyt sydämiä vihkoni reunaan? Piirsinkö mä todella sydämiä mun vihkooni?
Tilanteen täytyi todella olla vakava jos olen tehnyt jotain tuon kaltaista.
Pakko myöntää, että mua jännitti, jännitti ihan saatanasti.

Se oli niin helvetin outoa, että mä edes tunsin jotain, vaikka vain sitten jännitystä tai iloa, ihan miten vain.
Mä en edes muista kuinka kauan siitä on, kun pystyin tuntemaan jotain.
Paitsi kahta vaikeinta ja kauheinta tunnetta olen joutunut kestämään liikaakin.
Kipua ja surua.

Toinen hyvin outo asia on hymyily. Niin, hymyily.
Sellainen arkipäiväinen, ja monille myös jokapäiväinen mukava ja miellyttävä asia.
Kuinka oudolta tuntuikaan, kun hymyilin ensimmäistä kertaa aikoihin.
Ja sekin tapahtui Jasperin seurassa, kuten kaikki muukin positiivinen.
Musta tuntui, että olisin kokonaan unohtanut kuinka hymyillään, mutta niin mä hymyilin. Hymyilin aitoa ja syvältä tulevaa hymyä.
Se tuntui uskomattoman helpottavalle, tuntui pitkään aikaan jopa suhteellisen inhimilliseltä ja 16-vuotiaalta tytöltä.
Outoa silti.

Olin selvittänyt tieni historian tunnilta koulumme ruuhkaiselle pihalle. Lähdin kävelemään bussipysäkille pujotellen teinilaumojen ohi raahaten samalla painavaa koululaukkua mukanani. Mulla oli kolme minuuttia aikaa kävellä pysäkille, olin tapani mukaan taas myöhässä.
Kovensin tahtini juoksuksi, joka oli muuten hyvin kohtalokasta mun tasapainollani, mutta se oli pakko tehdä.

Bussi kurvasi juuri mutkan takaa, kun saavuin puuskuttaen kovaäänisesti pysäkille. Pari sporttityttöä loi muhun huvittuneen ivallisen silmäyksen, mutta se oli mulle yksi ja sama.

Istahdin samalle penkille kuin aamullakin. Mulla oli seitsemän minuuttia aikaa miettiä asioita bussissa yksin, tiesin, että äiti on päässyt jo töistä. Hemmetti.

Okei, pieni tilannekatsaus olisi varmaan paikallaan.
Eli siis, olen lähdössä treffeille - EI. Ei, en treffeille, vaan tapaamiseen.
Olen lähdössä tapaamiseen Jasperin, jumalaisen ja ihanan Jasperin kanssa -
En aio sortua hehkutukseen.
Aloitetaan alusta.
Olen lähdössä erittäin asialliseen tapaamiseen Jasperin kanssa. Ja tulen sieltä kotiin viimeistään kello kahdeksan.
Ehkä.

En tiedä mikä ihmeen taito mulla on kadottaa ajantaju, sillä en ollut taaskaan huomannut, että siitä seitsemästä minuutista oli mennyt jo kuusi ja puoli. Painoin Pysäytä - nappia ja jäin pois bussista - horjahtaen. Kiitos tasapaino.

Raahustin ehkä hiukan hoiperrellen kotiovellemme, näytin varmaan suhteellisen huvittavalle.
Kuntoni on surkeampi kuin koskaan kenelläkään tässä maailmassa.

Työnsin avaimeni valkoisen kotioveni lukkoon. Se aukesi naksahtaen.
Heitin laukkuni eteisen nurkkaan ja ripustin takkini naulakkoon huhuillessani äitiä - ei vastausta.
Loistavaa. Olin siis yksin, tätä olin kaivannutkin.

Tapahtui se mitä pelkäsinkin. No okei, se oli jo tapahtunut.
Jännitys eteni aaltoina kehoani pitkin, värisytti jokaista raajaani.
Voi helvetti, munhan ei pitänyt sortua tällaiseen…
Yritin koota itseni, mutta se ei onnistunut. Ajatukseni harhailivat aina vaan uudestaan tapaamiseemme ja siihen kohdistuvaan jännitykseen. Kai se on ihan ymmärrettävää, kun ei ole koskaan ennen ollut treffeillä?
Tai siis, asiallisessa tapaamisessa.

Yksi pieni jännityksen osa oli pukeutuminen, se kliseisin ja pinnallisin osa koko jännittämisessä.
Mulle tuli samankaltainen olo, kuin olisin katsonut jotain hyvin, hyvin kliseistä ja pinnallista teinileffaa, jossa pohdittiin samanlaisia “elämän suuria kysymyksiä” - mitä laittaa päälle? Aina kun olen niitä joutunut katsomaan, olen nauranut juuri noille kysymyksille. Nyt olen samassa tilanteessa.
Mutta entä jos Jasper nauraisi mulle?
Pitäisi mua ja mun vaatteita idiootteina?
Hyvin mahdollista.

Tänä mun zombikautena en ollut kiinnittänyt paljoakaan pukeutumiseeni. Kunhan olin vain tunkenut jotkut vanhat rievut päälleni, ettei tarvitsisi mennä alasti kouluun.
Kyllä äiti oli monesti ehdottanut, että mentäisiin ostelemaan mulle uusia vaatteita. Arvaa suostuinko.
En.
Ja nyt, kun seisoin tässä vaatekaappini edessä, toivoin todella että olisin suostunut.

Katselin toivottomana olemattoman vaatevarastoni sisältöä.
Kaappi oli täynnä vanhoja ja nukkaisia vaatteita, joista suurin osa oli mennyt mulle liian pieneksi jo aikoja sitten.
Alku ei ollut lupaava.

Kauankohan olen seisonut tässä?

Käänsin päätäni kellon suuntaan ja jähmetyin.
Hemmetti. Ei voi olla totta.
Kello oli jo viisi, ja monelta meidän oli määrä tavata? Kuudelta.
Ja mitä olin saanut aikaan kahden tunnin aikana?
Vau, mikä saavutus.
Olin ehtinyt syödä puolikkaan omenan, saada meikkini ja hiukseni jotenkin ojennukseen, jotka olivat nekin jääneet kesken. Eli, olin seisonut olemattoman vaatevarastoni edessä puolitoista tuntia, ja huomaamattani pinonnut suurimman osan niistä lattialle ja sängylleni.
Bussini on pysäkillä 20 minuutin päästä, ja vanhemmilta on turha yrittää saada kyytiä. Olin huomannut keittiössä lapun, jossa oli viesti, että heillä menee palaverissa myöhään.
Voi helvetti.

Katsoin vaatteita jotka olivat ylläni.
Suhteellisen epäkuluneet mustat pillifarkut ja vanha äidin paita.
Säälittävää.
Mun teki mieli polkea jalkaa kuin ekaluokkalainen, mua ärsytti tämä vaateasia jostain syystä niin paljon.

Kello raksutti eteenpäin, tik tak, tik, tak.
Aika kului.

Olin saanut heitettyä vaatteeni myttyyn vaatekaappiin ja vaihdettua paidan. Ja kello oli 16 yli viisi.
Neljä minuuttia aikaa, tik, tak.

Juoksin pysäkilleni niin kovaa kuin mun jaloista lähti. Kylkeä pisteli, jalkoja poltteli, ja mun huono kuntoni oli taas edukseen.
Vaikka ei ollutkaan enää mikään keskikesä, aurinko porotti kumman kuumana taivaalta ja sai asfaltin hohkaamaa lämpöä.
Toivoin todella että ehtisin bussiin.
Eikä, ei ole todellista.

Huidoin kädelläni vimmatusti saavuttuani kuusi sekuntia aiemmin bussia pysäkille, mutta se ei pysähtynyt. Voi ei.
Hapuilin taskustani erästä tiettyä paperilappusta, jossa oli Jasperin numero. Käänsin taskuni ympäri, mutta sieltä tipahti vain yksi viiden sentin kolikko.
Tajusin, että lappu oli jäänyt toisien farkkujeni taskuun, jotka olin tunkenut pyykkikoneeseen ja naksauttanut päälle masiinan päälle.
Lappu murskautui tälläkin hetkellä pyykkikoneessa.

Tiesin itsekin, että en ollut tallentanut Jasperin numeroa kännykkääni, mutta selasin silti vähäiset numeroni läpi.
Ei Jasperia sielläkään.
Enkä mä tiennyt sen sukunimeä. En voinut kysyä numeropalvelusta sen numeroa, en voinut tehdä mitään, en voinut pinkaista kotiin ja katsoa sitä numeroa lapulta, oman huolimattomuuteni takia.
Seuraava bussi tulisi puolen tunnin päästä, ja Jasper joutuisi odottamaan.
Pyysin ajatuksissani anteeksi häneltä, ja vaikka tiesin sen olevan mahdotonta, toivoin silti, että Jasper kuuli sen.

Jasperin PoV.

Kello oli kuusi, ja mä istuin sovitulla paikalla.
Oikeastaan kello oli jo viisi yli kuusi. Eikä häntä näkynyt.
Missä helvetissä Zoe oli?
Okei, hermoilen turhaan. Kyllä se tulee, kello on vasta viisi yli. Calm down, calm down.

Ja olenhan mä ennenkin ollut treffeillä, ei tässä mitään.
Mutta nyt mä olin ekaa kertaa treffeillä, joissa mä oikeasti viihdyn, tai treffeillä tytön kanssa, josta mä oikeasti tykkään.
Johon mulla ei ole varmaan mitään mahdollisuuksia.
Vai mitä se koulussa tapahtunut juttu olikaan?
En tiedä.

Enkä myöskään tiedä, voiko näitä kutsua treffeiksi. Ehkä tämä on vain tapaaminen. Tapaaminen, joo. Niin mä sitä kutsun.
Miten mulla oli näin epävarma ja jännittynyt olo.

Katsahdin puhelimen kelloani. Helvetti.
Puoli tuntia kulunut. Eikös se mennyt niin, että yli puolta tuntia ei saisi odottaa? Jos niin on joutunut tekemään, pitäisi poistua perse heiluen pois paikalta ja seuraavana päivänä läpsäistä oharien tekijää poskelle ja huudahtaa jotain törkeää.
Mutta tämä tyttö on tärkeä, voisin odottaa häntä vaikka vuoden tai kaksikin.

Zoe oli tietysti varmaan todella rauhallinen. Ja mä hermoilin täällä kuin vesikauhuinen koira. Missä vitussa Zoe oli? Ehkä hän ei tule ollenkaan? Ehkä sitä ei kiinnosta?

Samassa erotin ihmismassasta paistavat kasvot selvästi, hän erottui massasta heti. Kuulas iho ja tummasti rajatut silmät ja kauniin muotoiset kasvot näkyivät matkan päähän. Ilo tuntui lämmittävän jokaista jäsentäni kun näin hänen kasvonsa, luojan kiitos hän tuli, helvetti mikä helpotus mun läpi kulkikaan.

Hän näytti hermostuneelle, jopa hätääntyneelle tiiraillessaan tapaamispaikkaamme kohti, mutta helpotus selvästikin valtasi hänet huomatessaan mut. Hän tihensi tahtiaan mua kohti ja hymy levisi hänen kasvoilleen. Kaunis hymy.

Pian hän olikin jo edessäni, hiukan huohottaen ja posket punaisina. Suloista.
Suupieleni kohosivat pakostikin hymyyn katsoessani hänen kasvojaan, jotka punastuivat hienoisesti hymystäni.
Katselimme toisiamme pitkältä tuntuvan hetken, kunnes hän avasi suunsa valmiina pitkään selitykseen.
“Mä oon niin pahoillani, että oon myöhässä, anteeksi!” Zoe sanoi ja jatkoi punastuen koko ajan vain enemmän ja enemmän “Ja mulla on helvetin huono ajantaju ja kunto ja myöhästyin bussista ja kadotin sun numeron pesukoneeseen -”, tässä kohdassa mun oli pakko naurahtaa hiukan, voi luoja,vai pesukoneeseen?
“Ja sitten busseja ei kulkenut enempää ja mä -”, keskeytin sen pahoittelunsa painamalla sormeni hänen huulilleen.
 

Hän nosti katseensa taas silmiini jäädessäni hänen katseensa vangiksi.
Turhankin tuttu suru oli taas kadonnut hänen silmistään, tilalla oli jotakin muuta, mitä?
Oh my fucking god, lähestyykö Zoen kasvot jotenkin ihmeellisesti? Okei, mä olin tullut lähemmäksi, mutta tätä mä olinkin odottanut. Päästä näin lähelle, ehkä painaa huuleni hänen huulilleen, tuntea mille se tuntuu.

Erkanimme hieman toisistamme, mutta hän tarttuikin mua kädestä kiinni, ja lähti viemään mua johonkin suuntaan, itse asiassa läheisen järven rannan luo.
Olin kuin transsissa, huumattuna. Kävelin vain siihen suuntaan johon Zoe mua vei, en välittänyt mistään muusta mitä ympärilläni tapahtui.
En olisi ihmetellut, jos jossain olisi räjähtänyt pommi, jota mä en olisi huomannut ollenkaan.

Kuin huomaamatta, olimme liplattavan järven rannalla. Järvi oli suuri ja kirkas. Zoe istutti mut hiekalle ja istui itsekin viereeni, lähelle mua.
“Mä en tiedä mitä sä haluat”, Zoe aloitti epäröiden.
“Mä…”, sopersin, mutta hän keksi jo vastauksen, mun ei tarvinnut sanoa sitä.

Kasvomme olivat lähekkäin, lähempänä toisiaan kuin edes siellä koulun vessassa. Hänen hengityksensä leyhähteli kasvoilleni painaessani huuleni hänen huulilleen. 

Silloin se pommi räjähti, hyökyaalto iskeytyi.

Hänen pehmeät ja lämpimät huulensa olivat ensin hiukan tunnustelevat ja arat, mutta ne alkoivat vain tanssimaan yhä hurjemmin ja hurjemmin omien huulieni kanssa.
Ne liikkuivat yhdessä kuin olisivat liikkuneet aina, jokainen päivä.
Kuin automaattisesti kiedoin käteni hänen niskansa taa ja painoin häntä enemmän itseäni vasten. Tämä ei tainnut paljoa haitata, hän tuli lähemmäs, istui miltei sylissäni.
Zoe laski kätensä alaselälleni, näykkäisi leikkisästi ja hyvin pienesti alahuultani.
Tätähän mä olin odottanut, ja miltä musta tuntui nyt?
Taivaalliselta.

Ja mehän olimme tunteneet vain reilu päivän.
Mutta silti, Zoe oli loistava suutelija.
Nyt musta tuntui kuin olisin ollut 20 metriä maanpinnan yläpuolella, yhdessä Zoen kanssa, kuuroina ja sokeina kaikille muille paitsi toisillemme ja läheisyydellemme.
Mun oli pakko vetäytyä ottamaan happea, samalla hetkellä Zoe veti kätensä pois ja asettui istumaan viereeni kymmenen sentin päähän musta.

Vaaleanpunainen leijuva kuplani puhkesi, ja tipahdin takaisin maanpinnalle.
“Sori, se meni ehkä liian pitkälle”, sanoin yrittäessäni tavoittaa Zoen katseen.
Äkkiä hän nosti päänsä ja hänen kasvoillaan näkyi mitä kaunein hymy jonka olen nähnyt.
“Ei, älä sano tolla tavalla. Kiitos.”
Ehkä muita sanoja ei tarvittu. Hänen kasvoillaan näkyvä onni sai jonkun pienen ja lämpimän sykähtämään mun sisälläni. Surullinen ja turhautunut katse oli poissa.
Jatkosta mä en tiedä, en todellakaan. Eikä mun tarvinnut miettiä sitä juuri nyt.
Zoe nojautui muhun ja ummistin silmäni kiertäessäni käsivarteni hänen ympärilleen.
Säästin muut huolet huomiseen.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2009 19:56:36 kirjoittanut Phodos »
you are my life now.

Naratus

  • ***
  • Viestejä: 30
  • *Oire*
Vs: Headphones
« Vastaus #32 : 08.04.2009 22:16:30 »
Ah, kaunista, niin kaunista ja taivaallista. Miten yksi pieni persoona voikaan osata kirjoittaa näin kauniisti ? Taidan nähdä unta. Ihanaisen ihanaista unta. Nipistäkää minua, arghhh.

Tuo ensimmäinen lause muuten, siinä lukee: "Helpotus. Koulun kerro .." Eli tuo kirjoitusvirhe hieman häiritsi, mutta vain 0,01%. (;
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ~

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Headphones
« Vastaus #33 : 08.04.2009 22:47:07 »
Iiiih, jatkoa taas tullut, mahtavaa ;D huomasin joo saman et kello olikin "kerro" ja sit että Jasper ajatteli "Come down" (=tule alas), vaikka luulen et sen pitäs olla "Calm down" (=rauhoitu)

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #34 : 09.04.2009 12:44:07 »
waah, kiitos taas kirjoitusvirheiden bongailusta, ja yleensäkin kommentin antamisesta.
 korjaan ne hetipaikalla ! ^______^
kommentointi ei ole muiltakaan kielletty juttu !
you are my life now.

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
Vs: Headphones
« Vastaus #35 : 09.04.2009 19:05:37 »
Ihanaa, sitä pyytämääni romantiikkaa ja actionia, ja Zoe ei enää ole surullinen! Kaikki toiveeni toteutuivat, ja loistavalla tavalla toteutettuina! Kiiiiiiitos! Olet kyllä hyvä kirjoittamaan! :p

Jatkoa pian? :p
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #36 : 10.04.2009 23:06:48 »
kiitos Päksy ! ihana että on lukija tai oikeastaan lukijoita, jotka oikeasti seuraavat tätä ja kommentoivatkin. kiitos !

niin, olihan sitä fluffya pakko vähän tunkea mukaan, kukapa ei sitä rakastaisi!
kiitos vielä, uutta osaa alan kirjoittelemaan nyt tänään tai viimeistään huomenna!
~ootte ihania, phodos
you are my life now.

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
Vs: Headphones
« Vastaus #37 : 30.04.2009 17:02:05 »
Yhyy, pakko tulla kiusailemaan... (nyt kun on kevät, mihinkään jatkoficceihin ei ole tullut jatkoja...) 
Millos jatkoa tähän? ;p

Tämä on vaan niin hyvä ficci, että jatkoa lukisin mielelläni. :p

Pah mitä toistoa, mutta u'know what i mean, jea? :D
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #38 : 18.05.2009 21:58:22 »
lukijat rakkaat! (jos niitä enää edes on...)
pyydän nyt ihan ekaksi anteeksi miten laiska olen ollut osien laittamisen kanssa. on ollut kyllä kaiken maailman kiireitä, koulussa ja muuten, olen pahoillani !
toissayönä sitten iski inspis kirjottaa, ja voin luvata, että saatte seuraavan osan torstaihin mennessä.
kiitos kaikille, jotka jaksavat vielä odottaa !♥
~phodos
you are my life now.

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Headphones
« Vastaus #39 : 21.05.2009 22:04:55 »
no, tässä se uusi, ja vähän lyhyehkö osa !
enjoy.

-----

Makasin sänkyni pohjalla tuijotellen kattoa puristaessani tiukasti täkkini reunoja.
Olin purrut alahuuleni terävillä hampaillani miltei rikki, nyt se oli melkein verillä puremisen jäljiltä.
Okei, moni varmasti ajattelisi, että olisin äskeisen jälkeen pilvissä, ihan muissa maailmoissa. Niinhän mä olinkin, ainakin hetken. Ihanan hetken. Mutta taas se iski. Se kauhea, mukaansa vetävä tunne. Se painostava masennus.

Mä olin saanut suudella mun rakkauteni huulia, mä olin saanut tuntea sen lämpimän hengityksen mun kasvoilla, saanut maata sen sylissä.
Olin saanut hetken, ihan pienen hetken tuntea oloni eläväksi, muiden vertaiseksi. Musta tuntui, että olin yhtä hyvä ja vahva kuin muutkin. Ihan todella tuntenut olevani vahva. Saman arvoinen. Ihminen. Mikä siinä sitten oli? Vaivasiko mua joku helvetin kirous?

Niin vitun kauan mä olin joutunut sitä helvetillistä masennusta joutunut kokemaan. Miltei koko surkean elämäni. Juuri tuollaiset mahtavat ja rikkaat hetket elämässäni olisi kai pitäneet paikata haavat, jokainen pikku katseenvaihto Jasperin kanssa olisi umpeuttanut yhden arven.
Arpien vuoto vain tyrehtyi hetkiksi kun näin Jasperin. Sitten, kun jouduin takaisin omaan, kauheaan maailmaani, ne repesivät auki, vuotivat.
Juuri niin kuin nytkin.

Käänsin kylkeäni ja painoin kasvoni sitä paitaa vasten, joka oli ollut tänään päälläni kun näin Jasperin. Se tuoksui edelleen sille. Se ei itse asiassa edes rauhoittanut oloani, sai vaan kyyneleet kirpoamaan silmiini. Heitin paidan huoneeni nurkkaan.

Milloin mä parantuisin? Koska arvet umpeutuisivat todella? Kuka sen tekisi? Jasper, vai joku muu? Musta tuntui, että mä joutuisin miettimään noita kysymyksiä vaikka kuinka kauan. Mä en todella tiennyt, selviänkö mä ikinä tästä, pääsenkö mä koskaan pois mun ahdistuksesta.

Nousin istuma-asentoon sänkyni laidalle ja kiedoin käteni ympärilleni. Hytisytti. Huoneessa oli kylmä.
Kävelin ikkunalleni ja istuuduin ikkunalaudalle painaessani pääni kylmää lasia vasten.

Näkisinköhän Jasperin huomennakin? Siitä oli todella tulossa mulle kuin huume. Tai aurinko, jonka säteet lämmittää mua. Mä olin kaivannut sitä sellaista niin kauan.
 
Mutta mä en voi vielä luottaa mun onneen. Voisinko koskaan? Mä haluaisin niin vitun paljon, mutta se ei vaan onnistu. Aina siinä käy niin. Mut on petetty ja jätetty liian monesti, että mä voisin enää uskoa itseeni tai keneenkään muuhunkaan. Runneltu. 
Silmäluomeni painuivat hitaasti umpeen ollessani siinä ikkunalaudalla, kippurassa, kädet itseni ympärillä, kuin lämmittäen, odottaen parempaa huomista.
Niin kuin aina, joka päivä.

Auringon ensisäteet herättivät mut ennen herätyskelloa. Kopautin pääni kipeästi ikkunalasiin säpsähtäessäni hereille.
“Hemmetti!”
Oi, miten ihana aloitus aamulle. Mun tuuriani.


Bussi tärisi allani ajaen kohti koulua. Se oli täynnä unisen ja aamuisen näköisiä tyyppejä, suurin osa meidän koululaisia.
Ensimmäistä kertaa elämässäni, mä todella odotin kouluun menoa.
Mä jopa hymyilin. Mutta ihan vähän vain. Huomasin taas, että tunnetilani heittelivät oudosti. Eilen illalla, voi luoja, mulla oli paha olo. Pahempi kuin pitkään aikaan. En halua miettiä sitä.
Onkohan Jasper jo koululla? Ehkä se on mua vastassa pysäkillä. Ei pidä varmaan odottaa liikoja, mutta saa sitä kai toivoa.

Noustessani bussista näin heti aika tutun oloisen loittonevan selän menevän kohti koulua. Tihensin askeleeni sitä kohti huutaessani tervehdyksen ilmoille.
“Jasper!”
Se kääntyi mua kohti sen silmien suuretessa vähän. Se heilautti mulle kättään tosi pikaisesti, melkein vihainen katse silmissään. Jasper lähti pinkomaan ihan toiseen suuntaan missä tunti olisi alkanut.
“Minne sä meet?” kysyin vähän tärähtävällä äänellä.
“Jos satuit huomaamaan, tunnille”, Jasper sanoi muhun päin kääntyneenä. Se ihan todella näytti ärtyneelle.
Sain aikaiseksi vain lyhyen nyökkäyksen ja epämääräisen ynähdyksen. Jasper käänsi selkänsä mua kohti ja katosi.

Kello pirisi ja oppilaat virtasivat sisään laumoina. Mä jäin seisomaan pihalle hölmistyneenä. Lysähdin lähimmälle penkille istumaan.
Mitä helvettiä on tapahtunut?
Olinko mä tehnyt eilen jotain väärin?
Johtuiko se musta?
Voi helvetti.
Ei, ei se voinut johtua musta. Kai.
Mutta sehän itse aloitti kaiken! Suuteli mua ja veti lähelleen ja…
Se tuntui helvetin ihanalle. Oliko se kaikki nyt sitten pyyhitty pois?
Ehkä se oli Jasperista vitun outoa ja ahdistavaa. Sitä oksetti. Ehkä se nytkin on jossain terkkarilla puimassa tätä traumaattista kokemusta.

Mun ei varmaan pitäisi keksiä syitä sen oudolle käyttäytymiselle. Kysyä siltä suoraan mikä sitä vaivaa. Ehkä mä olin helvetin huono suutelija? Tai jos mä en ole sen tyyppiä? Voi apua. En olisi koskaan uskonut, että tulisin miettimään tällaisia asioita. Klisee, klisee ja vielä kerran klisee.

Pieni, suolainen kyynel vierähti mun silmäkulmasta ulos. Pyyhkäisin sen turhautuneena. Mikä ihmeen vollottaja musta on tullut? Ennen en itkenyt koskaan, mutta mitä mä nyt teenkään. Vollotan keskellä koulun pihaa.

Tälläkin hetkellä pyörivää kuviksen tuntia oli mennyt jo vartti.
Ehkä kukaan ei huomaisi, jos hivuttautuisin omalle paikalleni hiljaa.
No, tuskin huomaisi. Mua kukaan huomaa.

Lähdin askeltamaan kohti koulua, koittaen karkoittaa hänet mielestäni.
En usko, että onnistun, mutta aion yrittää.

Jasperin PoV.

Askeleeni tuntuivat lyijyn raskaille tarpoessani kaupunkia päin. Olin pyytänyt opettajaltani vapaata täksi päiväksi ja onnistuinkin. Onneksi.
Zoe ei tietenkään tiennyt pikku vapautuksestani. Sen naamaa en voisi nyt nähdä, mua kadutti, hävetti ja vitutti ihan liikaa. Mä olin täysi idiootti.
Menin taas pilaamaan kaiken. Kiitos, Jasper.
Mitähän se ajatteli nyt? Olin ollut niin helvetin tyly sitä kohtaan.
Tunsin punan nousevan poskilleni.
Mun tylyys sitä kohtaan oli yksi osa sitä, miksi mua hävetti. Mutta eniten mua hävetti eilinen. Se eilinen huumaava hetki, jolloin mä makasin siellä rannalla Zoen kanssa. No, se oli hetken huumaa.

Mitä helvettiä mä tein Zoen kanssa, kun mulla on oma Hayleyni?
Rakas ja kaunis tyttöystäväni, Hayley.
“Mä vihaan sua, Jasper”, sanoin itselleni hiljaa.
Kaikki oli pilalla.

Olin mennyt pettämään mulle tärkeintä asiaa tässä maailmassa, tyttöystävääni, jonka kanssa olen ollut jo vuoden, maailman ihanimman vuoden. Ja kenen kanssa olenkaan mennyt pettämään? Zoen, ihmeellisen ja kauniin tytön, jonka olen tuntenut muutaman päivän.

Idiootein teko ikinä.

Ja Zoe oli tietämättään mukana pettämässä. Miksi mä sekoitin sen tähän?
Ja miten mä koskaan voisin unohtaa Zoen? Voisinko mä vaan jatkaa elämää Hayleyn kanssa unohtaen kaiken?
En mä voisi unohtaa. Unohtaa noita massasta erottuvia kauniita kasvoja, niiden silmiä ja huulia. Ja en mä voisi ikuisuuksia vältellä. Mutta en mä voi kertoakaan. Voi luoja. Mä olin kusessa.

Olin kauhea ihminen. Annoin ihan vitun vääriä luuloja tuolle ihanalle tyypille, päästin sen sotkeutumaan tähän. Päästin itseni sotkeutumaan siihen ihmiseen. Kietouduin sen ympärille. Ja pilasin kaiken.

Mitä mä voin tehdä? Mä olin niin hukassa.

Anna anteeksi, rakas Hayley.
Anna anteeksi, rakas Zoe.

Vitut.
you are my life now.