Kirjoittaja Aihe: Twilight: Yhteensopivat (Edawrd/Jasper K-11, Romance, Slash)  (Luettu 4335 kertaa)

MOLLY

  • Vieras
Yhteensopivat

Author: MOLLY
Genre: Romance, Slash
Fandom: Twilight
Pairing: Edward/Jasper
Rating: K-11
Beta: Johku ja Rebecca Lupin
Summary: Edward(joka ei ole vampyyri) on muuttanut Forksiin ja tapaa koulussa komean Jasperin. Jasper ei saa silmiään irti Edwardista ja haluaa tämän omakseen.

A/N: TylerDurden pyysi kirjoittamaan ficin Edward/Jasper parituksella, joten tässä on. Edwardin näkökulmasta kirjoitettu.



Yhteensopivat

Huokaisin syvään, kun katsoin uutta kouluani, Forksin lukiota. Minun teki mieli juosta karkuun, mutta päätin kuitenkin alistua kohtalooni ja astella kouluun.
   Aamupäivä kului hitaasti. Keräsin joka ikisen oppilaan katseet, varsinkin tyttöjen.
   Sitten alkoi pahin osa päivästä, eli ruokatunti; kaikilla oli omat pöydät ja kuinka ollakaan – pääsin istumaan pöytään, joka oli täynnä kikattavia tyttöjä, jotka tuijottivat minua ja unohtivat syödä.
   Yhtäkkiä minusta tuntui, että minua tuijotettiin toisestakin suunnasta. Käänsin hämmästyneenä katseeni takanani olevaan pöytään. Hän oli hyvin komea. Hän oli pitkä, hänellä oli vaaleat, kiharat hiukset ja hänen silmänsä olivat toffeenruskeat. Tiesin kyllä olevani bi, mutta silti ei kukaan muu poika ollut saanut minua hullaantumaan näin paljon. Minusta tuntui, että sydämeni yritti pompata ulos rinnastani.
   Hän ei vieläkään kääntänyt katsettaan minusta ja huomasin, kuinka hän pian nousi ja käveli suoraan eteeni.
   "Hei, oletko uusi täällä?" hän kysyi soinnukkaalla äänellä.
   "Olen. Nimeni on Edward. Kuka sinä olet?" kysyin hieman vapisevalla äänellä.
   "Jasper. Erittäin hauska tavata, Edward", hän hymyili niin, että koko hammasrivistö näkyi. Hän tarkasteli minua herkeämättä.
   Kellot soivat. Nousin ja lähdin tunnille. Siitä lähtien aina, kun näin Jasperin, hän katseli minua.
   Näin hänestä hyvin usein unia ja viikonloput olivat pelkkää kärsimystä, kun en nähnyt häntä.
   Hämmästyin, kun hän eräänä päivänä pyysi minut kävelylle. Suostuin alle puolessa sekunnissa ja kävelimme metsään ja saavuimme pienelle kauniille niitylle. Jasper istahti maahan.
   "Kuule, Edward. Nyt on kai paras puhua ihan suoraan. Mitä sinä minusta haluat?" hän kysyi.
   "Minä sinusta vai? Sinähän se aina katsot minua, kuin jotain makupalaa", tuhahdin vastaukseksi.
   "Siihenkin on hyvä syy. Mutta vastaa ensin, niin saat sen jälkeen minulta vastauksia", hän hymyili.
   "Hyvä on. Onko hyvä vastaus, jos sanon, että haluan sinut?" vastasin ja punastuin.
   "Erittäin hyvä ja huono vastaus", Jasper vastasi surullisesti.
   "Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan?" puuskahdin.
   "No, kun minä en voi haluta mitään muuta enempää kuin sinut, mutta se ei ole järkevää, eikä sinun etusi mukaista", Jasper kuiskasi.
   "Miksei?" tivasin häneltä.
   "Koska minä en ole edes ihminen! Minä olen pelkästään hirviö! Minä voisin tappaa sinut hetkessä!" hän huusi.
   "Mitä sinä tarkoitat?" kysyin pelkäämättä sekuntiakaan.
   "Minä olen vampyyri", hän sanoi.
   "Etkä ole", sanoin.
   "Olenpas", Jasper väitti.
   "Vampyyreita ei ole olemassa", sanoin.
   Jasper oli yhtäkkiä niityn toisella laidalla.
   "Miten sinä selität sen, että olen uskomattoman nopea?" hän kysyi, ja kaatoi puun pienellä tönäisyllä. "Tai sen, että olen uskomattoman vahva?"
   "Hyvä on. Ehkä alan uskoa sinua. Mutta miksi sinä et ole tappanut minua?" kysyin sitten.         
   "Minä ja perheeni juomme vain eläinten verta", Jasper hymyili synkästi.
   Samassa hän oli ilmestynyt eteeni. Vihdoin hän kosketti minua. Hän nosti päätäni ylöspäin, hymyili vinosti ja painoi huulensa huulilleni. Vastasin suudelmaan sen enempää ajattelematta. Hän vetäytyi kauemmas.
   "Eipäs innostuta liikaa, mokomakin herkkupala", hän nauroi.
   "Tämä ei ole reilua", tuhahdin.
   "On, jos haluat säilyä hengissä", hän vastasi totisena. Hän suuteli minua uudestaan ja sain kuin sainkin pidettyä itseni paikoillaan. Hän vetäytyi irti ja tarkasteli minua pitkään.
   "Mitä nyt?" kysyin.
   "Tuumin vaan, että olet aika kaunis. Kuparinruskeat hiuksesi ja vihreät silmäsi..." hän hymyili puhuessaan.
   "Ihan kuin sinä et olisi lainkaan hyvännäköinen", tuhahdin.
   "Mutta minä en olekaan ihminen", hän hymyili taas. Hän tarttui minua kädestä vetäen minut viereensä makaamaan maahan. Siinä me makasimme käsi kädessä.
   Tunsin niin suurta onnea siitä, että Jasper oli vieressäni. Olisin voinut lentää. Niin onnellinen olin.
   Ikuista rakkautta ei voinut olla olemassakaan, mutta juuri sillä hetkellä minun ja Jasperin rakkaus tuntui aika ikuiselta.

A/N2: Kommentteja kiitos sekä risuja että ruusuja.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 16:02:33 kirjoittanut Beyond »

Päksy

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Don't promise me forever, just love me day by day.
"Tuumin vaan, että olet aika kaunis. Kuparinruskeat hiuksesi ja vihreät silmäsi..." hän hymyili puhuessaan.
ööötota...? Eiks Edwardil oo ruskeet silmät? :P

...ja toi kuullosti iha Edwardin ja Bellan niittykohtaukselta : D tai samoja vivahteita oli ainakin : D mut ihan hyvä oli  kyllä, koska pitän myös Houkutuksesta ja tässä oli samaa tyyliä hyvin paljon :D ihanaa kun et aina kirjoita angstificcejä ;D

paitsi et Edward tuntu iha naiselta tota loppuu kohden, ihanku se olis menettäny sen ylhäisen miehisen roolinsa mikä oli niis kirjois ja se rooli ois ollu Jarperil, ja onhan Edwardkii vampire, miks täs ei oo? :O (tosin ehkä se kuului haasteeseen?)
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 10:15:25 kirjoittanut Päksy »
Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same



A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Tämä oli kiva. En ymmärrä mutta rupesin vain nauramaan yhtäkkiä kesken lukemisen.
Varmaan jotenkin myöhässä tajusin, että siinähän olivatkin Edward ja Jasper. :D

"Tuumin vaan, että olet aika kaunis. Kuparinruskeat hiuksesi ja vihreät silmäsi..." hän hymyili puhuessaan.
ööötota...? Eiks Edwardil oo ruskeet silmät? :P

Edwardilla oli ihmisenä ollessan vihreät silmät, mutta vampyyrinä tottakai kultaiset. :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

MOLLY

  • Vieras
Kiitos kommenteista voin mie joskus ehk, jos jaksan väsätäjonkunlaisen epilogin tähän ;)

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Tämä oli ihana<3 Ehkä eteni vähän liian nopeasti, ja muistutti hirveän paljon Bedwardia (BellaEdwardia), mutta muuten tykkäsin. Varsinmin kun paritus oli yksi lemppareistani. Ainut vain kun näitä ei ole niin paljoa.
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
ää, ois kyl sulonen pari oikeesti :----D
eteni kyl mun makuun vähä liia nopee, mut ihan kiva silti (:

MOLLY

  • Vieras
Kiitos kaikille taas rakentavista kommenteistanne! No voi olla kyllä, että tapahtumat menee nopeasti.

SnowCherry

  • Vieras
Ehkä eteni vähän liian nopeasti, ja muistutti hirveän paljon Bedwardia (BellaEdwardia)
Juuri tämän takia en oikein pitänyt tästä. Olisit hidastanut tahtia ja keksinyt jotain hieman omaperäisempää, niin olisin ehkä voinutkin tykätä. Anteeksi julma kommenttini, ajatuksenani ei ollut murskata kirjoituksenhaluasi, ainoastaan antaa rakentaa kritiikkiä (:

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Ihan hyvä. : )

Vähän liian nopeasti tapahtumat meni eteenpäin ja keskustelu oli saman tyylinen kuin houkutuksessa. : ))

Tuli kyllä tosissaan mieleen houkutus... : )


~Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Mm-m. En oikein tiedä, mitä sanoa, mutta jos nyt aloitetaan jostain. En pysty mitenkään kuvittelemaan Jasperia ja Edwardia yhdessä, vaikka yritin. En tiedä mistä se johtuu. :D Njää no, varmaan, jos lukisi enemmän ficcejä tällä parituksella, niin ehkä se jossain vaiheessa sitten ymmärtäisi tämän parin suloisuuden, mutta ei vielä. Ensimmäinen J/E -ficci, jonka luen.

Sitten kaksi asiaa, joista olen samaa mieltä muiden kanssa. Kaikki eteni aivan liian nopeasti, ja tuli aivan Houkutus mieleen. En osaa sanoa, oliko se sinun tarkoituksesikin, mutta tähän olisi voinut keksiä vähän jotain omaakin.

Valitettavasti minuun ei oikein kolahtanut. En tiedä miksi. Olihan tämä silti kiva lukea, niin sain taas vähän uutta tuntumaa Twilight -pareista. En ollut aiemmin kuullutkaan, että tästä kirjoitettaisiin (joo olen varmaan ulkona asioista). ;D

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Aww, lyhyesti ja ytimekkäästi<3
Eka kerta ku luin Jasper/Edi... Jännää :D
Ihan kiva, kiitos tästä :)
Cullenismi<3

oivoi

  • Vieras
Nooh, hiukan epärealistinen silleen kun aattelee mutta ihan luettava ja suloinen<3
Olen rakastunut tähän paritukseen ja hyvä kun luin. Tosin eteni aivan liian nopeasti mutta kun tuli kauhee himo lukee Jazz/Eddie ni kyllä tämä auttoi minun himooni:)
 ;)
« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 23:55:24 kirjoittanut oivoi »