Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Truth or Dare with Vampires K-11(VALMIS)  (Luettu 57527 kertaa)

mapwe

  • thö gerruvampire
  • ***
  • Viestejä: 541
  • oh whoa ow
    • blogiblogiblogi
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #140 : 27.02.2009 15:37:14 »
EIEIEIEIEI! Liian jännään kohtaan jäi. Pystyyköhän tässä jättämään lukemetto ton viimosen alkuperäisversiona..
"Lets just say I'm good at the rodeo"- Gerard Way
"Gerards lips are slimy"- Frank Iero

If we sing these words we'll never die 20032011

Slytherin!

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #141 : 27.02.2009 17:34:24 »
äähä, taas hyvä luku :--------D
vammasee kohtaa vaa jäi D:

BastillaShan

  • ***
  • Viestejä: 115
  • Sirius + Minä = Jakautunut persoonallisuus
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #142 : 27.02.2009 19:45:03 »
Loistava luku jälleen :D
Alicella on mahtava huumorintaju ja mielikuvitus.
Meneeköhän veikkaus tosta puhujasta kauas jos sanon, että se on Carlisle?  ;D
Mutta jatkoa jatkoa!

-Bastilla Shan-
The Road goes ever on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And must follow, if I can,
Pursuing it with eager feet,
Until it joins some larger way
Where many paths and errands meet.
And whither then? I cannot say.
-The Old Walking Song-

Nabi.

  • ***
  • Viestejä: 267
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #143 : 27.02.2009 23:41:39 »
Eiiij! Loppu just hyvään kohtaan. Olin just saanu hyvän fiiliksen.

”EDWARDILLA ON SEISOKKI" Emmett huusi riemastuneesti.
Toi oli todella paha. Mä nauroin tässä kohassa niin paljon, et sisko alko kattoo mua ku hullua.

”Emmett on tunteellisesti kiintynyt kondomiin”, Edward sanoi.
Täääki oli hyvä kohta. Jotenkin niin mahtava lause^^

Jatkoa pian! Sori toi ku en jaksanu lainata päätin laittaa noin parhaat =)
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #144 : 28.02.2009 04:22:39 »
AAPUAA!!!! Ei saa jättää noin jännään kohtaan! Äkkiä J-A-T-K-O-A!

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #145 : 28.02.2009 12:58:42 »
T/N: Kiitoksia kamalasti kaikille kaikille kommentoijille. Tässä on sitten tämä viimeinen luku.


Luku 13

En ollut ikinä nähnyt Carlislea niin… niin… murhaavana. Hän epäilyksettä tiesi, että jotain oli tekeillä. Hän myös tiesi, että se jokin ei ollut mitään hyvää.

Esme oli hänen vierellään. Saattoi huomata, että vasta minuutti sitten he pitivät toisiaan kädestä. Hän näytti hämmentyneeltä ja oli hieman pahoillaan, luultavasti nurmikon takia.

”Minä-sanon-sen-vielä-kerran. Minkä-pitäisi-olla-kunnolla?”

”Nurmikon pitäisi olla nyt tasainen”, Alice sanoi lammasmaisesti. Hän ei katsonut Carlislea silmiin.

Carlisle murisi. Se oli pelottavin asia, minkä olin ikinä kuullut. Ikinä. Ehkä syynä oli se, että se oli vastoin hänen luontoaan, koska hän oli aina niin rauhallinen ja maltillinen, melkein ihminen. Tai ehkä hänellä vain yleensäkin murisi uhkaavasti. Tämähän oli ensimmäinen kerta, kun kuulin hänen murisevan.

”Minä puhun totta!” Alice sanoi säpsähtämättä. Eikä valehdellut. Hän yritti saada maan tasaiseksi.

”Saanko kysyä, mitä te edes upotitte maahan?” kysyi Esme. En ollut ennen nähnyt häntäkään noin vihaisena.

”Öh… Se on yllätys?” Jasper sanoi epävarmasti.

Kuulin Carlislen päästävän toisen murinan kurkustaan, hän tuntui kuitenkin yrittävän estää sitä. Hän veti syvään henkeä ja rauhoittui.

”Voisiko joku kertoa, mitä täällä on oikein tekeillä?” kun kukaan ei vastannut hänen pyyntöönsä, hän huokaisi, ”Bella?”

Hän katsoi minuun ja punastuin. Oli vaikea uskoa, että pari minuuttia sitten minä nauroin ajatukselle, että Emmet haudattaisiin maahan.

”Hyvä sisko ei kantele sisaruksistaan”, sanoin. Olin yllättynyt, että minulla oli pokkaa katsoa häntä silmiin.

Carlisle voihkaisi ja katsoi Jasperia. Vaalea vampyyri vain kohautti olkiaan. Carlisle käänsi katseensa Rosalieen, joka pudisti päätään. Kun hän vihdoin katsoi Edwardia, Edward sanoi: ”Unissasi”, hymyillen kelmimäistä hymyään.

Sillä hetkellä tajusin, mitä Cullenina oleminen tarkoitti. Sinun ei tarvitse olla mielettömän kaunis tai todella nopea. Ei ollut väliä ajoitko hienoa autoa. Kaikki mikä merkitsi oli se, että olit täällä lähimmäistesi kanssa, vaikka he olisivat väärässä, kuten me olimme tällä hetkellä. Paha juttu, että Carlisle muisti tämän tänään.

”Sinä, sinä, sinä, sinä, sinä. Seuratkaa minua.” Carlisle sanoi osoittaen meitä jokaista vuorollaan. Hän kääntyi, tarttui Esmen käteen ja johdatti meidät sisälle.

Edward tarttui käteeni ja ohjasi minut sisälle. Kukkaan meistä ei tarkoituksellisesti vilkaissutkaan täytettyä maata takanamme. Katsoin toisia ja he katsoivat toisiaan varoittavasti, mitä itsekin suunnittelin. Sitten me nyökkäsimme toisillemme merkiksi ymmärryksestämme.

Muodostin huulillani ’rangaistus?’ Edwardille. Hänen silmänsä suurenivat ja hän pudisti päätään kertoen minulle etten halunnut tietää.

Nyökkäsin päätäni, kun astuimme huoneeseen. Päätin mielessäni, että aion pitää pääni kiinni ja olla oikea Cullen.

Yllätyksekseni, me istuimme jälleen piiriin. Ainoa perheenjäsen, joka ei ollut siellä, oli Emmet. Mietin laiskasti, mitä tulisi tapahtumaan suosikki isolle veljelleni. Kuinka kauan hän olisi siellä alhaalla? Ikuisesti?

”Rosalie, mitä sinä teit tänään?” Carlisle kysyi kuin ollakseen vain kohtelias.

”Menin elokuviin.”

”Ja minkä näit?”

”Run, Dog, Run.”

”Millainen se oli?” Carlisle kysyi, tajusin hänen jatkavan tätä loputtomiin.

”En oikein tiedä, mies minun vieressäni puhui vain hänen seksitaudeistaan.” näin heikon hymyn hänen huulillaan.

Carlisle tuijotti häntä pari sekuntia ennen kuin jatkoi.

”Kenen kanssa menit?”

”Bellan”, Rosalie sanoi katsoen häntä suoraan silmiin. Carlisle nosti kulmiaan ja katsoi minua. Kohautin olkiani kuin sanoen ’joo, me menimme yhdessä’. Parempi olla nostamatta epäluuloja huonoilla valehtelu taidoillani.

Edward tuli tuekseni. ”Ajattelin sen olevan heille hyvää sisarusaikaa.”

Carlisle nyökkäsi ja kysyi kamalan kysymyksen. ”Missä Emmet on, Jasper?”

”Hän lähti metsästämään hetki sitten. Hänen pitäisi palata milloin tahansa”, tehosteeksi hän katsahti ulos ikkunasta kuin nähdäkseen hänen hyppäävän metsästä. Tiesin hänen oikeasti katsovan, oliko maa vielä tasainen, mikä onneksi oli.

”Bella, tiedätkö mitä hän meni metsästämään?”

Hitto! ”En tiedä, maaoravia?” sanoin yrittäen olla vitsikäs. Löin itseäni takaraivoon. No, en oikeasti. Mutta halusin.

Carlisle pyöräytti silmiään ja risti jalkansa. ”Joten, mitä sinä teit leffan jälkeen, Bella?”

”Menin treffeille.”

Tämä tulisi pilaamaan kaiken. Olin huono valehtelemaan.

”Minne hän vei sinut?” Carlisle oikeasti luuli ’hänen’ tarkoittavan Edwardia. Annoin hänen elää siinä harhaluulossa.

”Öh… piknikille?” se kuulosti kysymykseltä. Carlislekin huomasi sen.

”Mitä sinä söit?” kysyi Esme tällä kertaa. Olin melkein unohtanut hänen olevan huoneessa, vaikka hän istui sen miehen vieressä, joka puhui.

”Me emme oikeastaan syöneet mitään.”

”Mitä sinä salailet, Bella?”

”EN MITÄÄN!” siinä, en voinut valehdella, kun huusin.

Carlisle räpäytti minulle silmiään ja tarttui laukkuunsa. Hän viskasi minulle sen, mitä nyt kaivoikaan sieltä.

Midolia, mahtavaa. Nyt minulla oli näköjään PMS-oireita.

”Edward, mitä muuta teit kuin menit piknikille?” Carlisle päätti jatkaa eteenpäin ja jättää PMS-oirehtivan itseni.

”Menin ostoskeskukselle?” kyllä, Edward päätti tehdä tämän nopeasti. Hän oli toiseksi paras valehtelija Rosalien jälkeen.

”Kenen kanssa?”

”Alicen.”

”Ali…”

”Joo, minä ostin todella söpön puseron. Haluatko nähdä sen, isi?” kysyi keiju.

”Ei kiitos”, Carlisle sanoi hymyillen Alicelle. Vaikka hän olikin vihainen, hän ei voinut langeta Alicen charmiin. ”Mitä sinä teit siellä, Edward?”

”Annoin joillekin ihmisille haleja.”

Carlisle päätti jättää sen kohdan rauhaan. ”Mitä muuta teit tänään?”

Edward mutristi huuliaan ja kohautti olkiaan. ”Siinä kaikki.”

Sitten seuraavaan henkilöön. ”Alice, mitä muuta teit paidan ostamisen lisäksi?”

”Tanssin ympäri olohuonetta.”

Punastuin raivokkaasti, kun muistin kenen kanssa hän tanssi ja kuinka.

”Tanssitko kenenkään erityisen kanssa?” olin varma, että Carlisle huomasi punaiset poskeni, vaikka ei sanonutkaan siitä mitään.

”Edwardin.”

Talon pään kasvoilla välkkyi jotain. Hän nähtävästi luuli Edwardin tanssineen minun kanssani.

”Miksi Edwardin?”

”Koska Jasper ei suostunut tanssimaan hänen kanssaan.”

Kaikki katsoivat minua, kun nauroin muistaessani, kuinka yritimme saada Jasperin ’tanssimaan’ Emmetin kanssa.

Carlisle päätti jatkaa matkaa viimeiseen vampyyriin. ”Jasper, mitä sinä teit tänään?”

”Öh, en mitään erityistä”, en voinut uskoa, että hän oli nyt peloissaan. Ei hyvä!

Kuten uskoin hänen tekevän, Carlisle nosti hänelle kulmiaan. ”Kerropa nyt luokalle, Jasper.”

”Bella pakotti minut syömään margariinia.”

Molemmat vanhempani katsoivat minua, kuten minun mummoni tapasi katsoa, kun hänen piti olla minulle vihainen, mutta ei voinut.

Hymyilin heille enkelimäistä hymyäni, mitä käytin harvoin. Se sai heidät sulamaan enemmän kuin olin koskaan nähnyt. Silloin tajusin heidän todella ajattelevan minusta kuin rakastetusta tyttärestään.

He eivät kuitenkaan nähneet minun viettävän jonkin sortin loppiaisia.

”Ja miksi sinä pakotit hänet syömään margariinia, Bella?”

”Tarvitsenko minä muka syytä? Hän on minun veljeni. Millainen sisko olisin, jos en kohtelisi häntä kuten veljeä? Sinä et ymmärrä pikkusiskona olemisen tärkeyttä, Carlisle. Sinun ei tarvitse esittää sitä. Sinun täytyy olla se.”

Pystyin näkemään Carlislen suun loksahtavan auki pienestä puheestani ja sitten tajusin. Hän yritti käyttää minua heikkona lenkkinä. Hän ei ajatellut minun olevan niin lojaali sisaruksilleni, kuten he olivat toisilleen. Hän ei tajunnut minun pitävän itseäni yhtä paljon heidän perheensä jäsenenä kuin he pitivät minua.

Carlisle yritti käyttää sitä minua vastaan. Hän halusi nähdä, paljastaisinko heidät pelastaakseni itseni. Hän halusi tietää mitä oli tekeillä ja hän halusi tehdä se rauhallisesti.

”Selvä”, näytti siltä, että Carlisle luovutti, ”Luotan teihin kuin lapsiini. Mutta kuten muiden teini-ikäisten kanssa, en luota teidän päätöksiinne täydellisesti. Jos te tarvitsette minua, tulen vastaamaan kysymyksiinne, miksi otin teidät tähän perheeseen.”

Kyllä!

”Mutta jonain päivänä saan tietää, mitä te olette tehneet.”

Ei!

Hän lähti toimistoonsa ja me kaikki tuijotimme häntä, kunnes hän sulki oven. Sitten, melkein kuin yhtenä, meidän silmämme siirtyivät Esmeen.

”Mitä teidän isänne sanoi”, hän huokaisi nousten ylös, ”Menen istuttamaan vähän ruohoa.”

Heti, kun hän oli poissa huoneesta, me aloimme hurrata voitonhuutoa äänettömästi ja taputella toistemme selkää.

Se, mikä yllätti minua eniten, oli Jasper, joka suukotti minua otsaan ja sanoi: ”Tervetuloa perheeseen, Bella.”

Kolme päivää myöhemmin

Carlisle nosti katseensa kirjastaan, mitä hän oli lukemassa, katsoakseen perhettään.

Sitten hän kysyi kysymyksen, mikä oli pyörinyt hänen mielessään jo hetken aikaa.

”Missä Emmet on?”

LOPPU
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #146 : 28.02.2009 13:19:05 »
Aiii tämä oli ihana päätösluku. :D

Lainaus
”Ei kiitos”, Carlisle sanoi hymyillen Alicelle. Vaikka hän olikin vihainen, hän ei voinut langeta Alicen charmiin. ”Mitä sinä teit siellä, Edward?”

”Annoin joillekin ihmisille haleja.”
Oli hirmu söpö kohta. :D Mahto Carlislekin vähän ihmetellä.

Olisi ollut kyllä kiva saada Emmett ennen loppua ylös maasta, mutta toisaalta, loppu
Lainaus
Sitten hän kysyi kysymyksen, mikä oli pyörinyt hänen mielessään jo hetken aikaa.

”Missä Emmet on?”
Oli aika nerokkaan hupaisa.

Mutta sitten itse suomennokseen – löysin muutaman kirjoitusvirheen. Lisäksi minua häiritsi muutaman luvun ajan se, että Emmett oli Emmet yhdellä t:llä, kun olen tottunut siihen kaksitee-versioon. Ainakin englanninkielisessä kirjassa ja suomenkielisessä se on Emmett. :D Mutta no, eipä kovin suuri virhe ollut.

Mutta kiitos, että päätit jakaa tämän ficin meidän kanssamme!


Mortti

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #147 : 28.02.2009 13:49:26 »
Viimeisetkin luvut ovat olleet ihania. Olen nauranut - paljon.
Surullista, että tämä loppui.  :'(
Pidin paljon viimeisestä luvusta, se oli omalla tavallaan niin suloinen.

Kiitoksia paljon tästä.

- Mortti

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #148 : 28.02.2009 13:58:10 »
Ei vitsi!! Repesin tolle vikalle niin pahasti!  ;D Vedet tuli silmiin, kun nauroin.  "Missä Emmet on?". Surullinen asia tässä on se, että tämä on loppu nyt! No se tarkoittaa lähinnä vaan sitä, että pitää etsiä jokin uusi fic! Kiitos tästä, olet hyvä suomentamaan! Haluan lukea lisää sun suomennoksia :D

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #149 : 28.02.2009 14:23:00 »
”Missä Emmet on?”

WOoooOTt!?!??! :D :D
Loistava osa! Carlisle oli mahtava ja valheet jotenkin niin läpinäkyviä! :D
Tarkoittiko tuo viimeinen lause nyt siis sitä, että Emmet oli VIELÄKIN siellä maan alla?? :D
Ja loppuiko tämä jo?? Voi ei, tämä oli aivan loistava ficci, huumoria parhaalla tavalla!!
Edin, Alicen, Jasperin ja Rosalien valheet olivat kyllä loistavia! Ihan mahtavia!
Ja yhä oli sujuvaa suomennosta, ei ollut näkyviä virheitä tai sellaisia lauseita, jotka olisi kuulostanut oudoilta, hienoa työtä!

Harmi tosiaan, että tämä loppui näin nopeasti.... Mutta pakko myöntää, että tämä viimeinen osa oli kyllä paras kaikista. Carlisle oli loistava ja tavallaan voisin kuvitella hänen käyttäytyvän juuri näin :)

~Amy

(Seuraavaa suomennosta odotellessa :) )

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Nabi.

  • ***
  • Viestejä: 267
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #150 : 28.02.2009 14:23:55 »
”En oikein tiedä, mies minun vieressäni puhui vain hänen seksitaudeistaan.” näin heikon hymyn hänen huulillaan.
Hehe <3<3 Ihana mie naroin koko ajan! X'D *re-ps*

”Edward, mitä muuta teit kuin menit piknikille?” Carlisle päätti jatkaa eteenpäin ja jättää PMS-oirehtivan itseni.

”Menin ostoskeskukselle?” kyllä, Edward päätti tehdä tämän nopeasti. Hän oli toiseksi paras valehtelija Rosalien jälkeen.

”Kenen kanssa?”

”Alicen.”

”Ali…”

”Joo, minä ostin todella söpön puseron. Haluatko nähdä sen, isi?” kysyi keiju.

”Ei kiitos”, Carlisle sanoi hymyillen Alicelle. Vaikka hän olikin vihainen, hän ei voinut langeta Alicen charmiin. ”Mitä sinä teit siellä, Edward?”

”Annoin joillekin ihmisille haleja.”
*re-ps* Tässä vaiheessa äiti katto mua ku hullua k ú räkätin ihan hulluna... X))

Kolme päivää myöhemmin

Carlisle nosti katseensa kirjastaan, mitä hän oli lukemassa, katsoakseen perhettään.

Sitten hän kysyi kysymyksen, mikä oli pyörinyt hänen mielessään jo hetken aikaa.

”Missä Emmet on?”
EIII! Ne unohti EMMETTIN sinne kuoppaa X*DDDD Todella hyvä ficci kokonaisuudessa ihan huippu!!!!!
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #151 : 28.02.2009 14:41:27 »
Ei tää saa loppua!!!! Tää on liian ihana...
tähän ei vieläkään saa mitään järkevää... liian hyvä...
Kiitos  :)
If I say you're the one would you believe me?

verppa

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 62
  • PUF!
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (12. luku tullut)
« Vastaus #152 : 28.02.2009 16:07:23 »


”Joo, minä ostin todella söpön puseron. Haluatko nähdä sen, isi?” kysyi keiju.

”Annoin joillekin ihmisille haleja.

Heti, kun hän oli poissa huoneesta, me aloimme hurrata voitonhuutoa äänettömästi ja taputella toistemme selkää.

Se, mikä yllätti minua eniten, oli Jasper, joka suukotti minua otsaan ja sanoi: ”Tervetuloa perheeseen, Bella.”

Kolme päivää myöhemmin

Carlisle nosti katseensa kirjastaan, mitä hän oli lukemassa, katsoakseen perhettään.

Sitten hän kysyi kysymyksen, mikä oli pyörinyt hänen mielessään jo hetken aikaa.

”Missä Emmet on?”

LOPPU




ei vitsi et nauroin noille!  missä emmett on?   heh heh
oli tosi hyvä luku kiitti.
harmi et nää loppu.
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.

Supernatural ♥

maikki

  • Ananasfriikki
  • ***
  • Viestejä: 462
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #153 : 28.02.2009 16:35:57 »
Kiitos.

Oli ihana lukea tämä fici suomennettuna, koska en varmaan olisi koskaan tätä Fanfiction.netistä löytänyt. Siellä on ficejä aivan liikaa, joten kiitos tästä.

En osaa oikein muuta sano kuin kiitos hyvin suomennetusta ficistä.

Maikki

ude

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #154 : 28.02.2009 18:13:19 »
Ihanaa! Voi ei :( nyt se sitten loppui. Mut ne unohti Emmettin sinne kuappaa :'D oli tois hyvä! Kiitos tästä!!
"You are my life now"

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #155 : 28.02.2009 18:26:26 »
Voih, harmi kun tää loppu :( Mutta tää viimenen luku oli kyllä ehdottomasti paras kaikeasta, jotenkin sellanen söpö ja Carlisle oli kans just oikeanlainen. Ja toi Bellan "lojaalisuus" oli musta piristävää. Ja toi loppu, kerrassaan niin täydellinen. Ne sitt unohti sen Emmetin sinne kuoppaan ;D Isot kiitokset sinulle hienosta suomentamista, jatkathan samalla lailla :D
Einmal ist keinmal


Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #156 : 28.02.2009 20:00:05 »
8DDDDD

vamma et loppu.

MOLLY

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #157 : 28.02.2009 20:45:01 »
VOI EI SE LOPPUI! Ihana tarina oli alusta loppuun. Kiitos suomennuksesta :-*  Unohtiks ne Emmetin sinne kuoppaan xD

Lilly

  • Vieras
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #158 : 01.03.2009 11:44:21 »
Hhahaha. Emmett jäi kuoppaan :---D Tuskin ne sitä unohti, mut eihän ne kai voi hakee sitä sieltä jos Carlisle on kotona? ;) Ihana, tää oli hyvä :--) Harmi vain kun loppui.

Miss Salora

  • ***
  • Viestejä: 40
  • asd
Vs: Käännös: Truth or Dare with Vampires (13. luku tullut)
« Vastaus #159 : 01.03.2009 12:20:17 »
Voijumavoijuma, tää oli kyllä paras ja hauskin ficci pitkään aikaan :'D
Voih, jatkuispa tää vielä :] Mutta kuitenkin, kiitos suomennoksesta :]

~Miss Salora
<grr3