Kirjoittaja Aihe: Houkutus (+Twilight) || keskustelua niin kirjasta, kuin elokuvastakin  (Luettu 199492 kertaa)

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #380 : 08.01.2010 16:18:54 »
Lainaus
Ja tästä tulikin mieleen; missä te ihastuitte ensin Twilight-juttuun?

Mä on niitä niin sanottuja leffalapsia jotka ensin näki leffan, ja ihastui, niinkuin minun täytyy suureksi häpeäkseni tunnustaa, Edwardiin (yök)
Eli mitäs siinä sitten, leffa teattereissa kahlattu kolme kertaa, ja hommattu omaksi, kirja luettiin heti kun kaveri sai omansa luettua, ja sitten sitä Eddietä ihasteltiin ihan 24/7 nenä kiinni kirjassa. Myöhemmin, laiskan ja köyhän kaverin, sekä syntymäpäivien ansiosta, sain sitten Houkutuksen pokkarina, ja sama meininki jatkuu.
Heti kun sain rahaa kerättyä, ryntäsin ostamaan Uusikuun, ja rupesin pillittämään IHAN sairaasti kun Eetvartti jätti Bellan, ja eikös juuri silloin rakas isosiskoni pelmahtanut paikalle ja nähnyt minut poraamassa. HIENOA. Mutta asiaan. Uusikuussa en vielä Jaken perään kuolannut, itkin vain Edwardin perään koko kirjan (enkä siis välittänyt Jakesta paskan vertaa), ja olin aivan happy, elämä on ihanaa, kun Edward sitten suvaitsi hilata vampyyriperseensä takisin Forksiin ja lopettaa draamailun.
Ja onnekas kun olen, sisko sattui omistamaan Epäilyksen, joten sekin päästiin suoraan kahlaamaan. Ja voi jumalauta siihen loppui mun Edwardia kohtaan tuntema rakkaus. Siis herranjesta sitä itsekkyyttä ja ylisuojelevaisuutta ! Elämässä pitää olla jännitystä, samperi soikoon.
Ja sitten näin valon (siis kuvainnollisesti;D) JAKE !! Voi herranjesta ja sitä sitten kahlattiin kaikki kirjat ihan uudella näkemyksellä, ja kuolasin pelkästään sitä pientä rantakohtausta Houkutuksessa jossa Jake oli mukana. Ja ei muuta kuin kieli pitkällä Aamunkoita odotellessa.
Ja ilokseni näin siinä monta sataa sivua Jaken näkökulmasta ja suurinpiirtein pompin ympäri kirjakauppaa (huomautuksena siis, ostin kirjan heti kun se ilmestyi) Ja sitä Jake osaa sitten kuolattiin ja Bellan tyhmyyttä naurettiin, ja toivottiin, että spoileri jonka vahingossa luin (eli Jaken leimaantuminen to little miss perfect) olisikin virhe (ja paskat...) Ja kun se Jaken osa loppui itkin häpestä tätä floppia kohtaan koko loppukirjan ajan, ja tuomitsin sen jo silloin sonnaksi, minkä tajusin olevan aivan oikea käsitys, kun sille vikalle sivulle päästiin. Mutta toisin kuin olen joskus ennustanut, luin se kumminkin toiseen kertaan, ja voin sanoa, että se ei siitä parantunut.
No, siinä siis mun ja Twilightin tarina :D
« Viimeksi muokattu: 02.03.2010 14:03:14 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

En-nu

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #381 : 08.01.2010 19:03:55 »
Kirjat ovat parempia kuin leffat kun leffoihin ei saada kaikkia kirjan kohtauksia valitettavasti. Ystäväni ei pidä twilightista ja joskus toinen kaverini ja hän riitelevät jos ei pidä kirjasta tai leffasta niin ei siitä tarvii riidellä toisten kanssa.

Compete

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #382 : 08.01.2010 19:05:05 »
Tulen nyt pölisemään leffoista, että saadaan taas vähän uutta keskustelun aihetta loppuun kolutusta jutusta.

Minähän olin lukenut Houkutuksen ennen kuin menin leffana sitä katsomaan. Ja toimin kommenttiraitana koko ajan, sillä leffa oli tosi sekava, hyppi sinne sun tänne. Häpeäkseni myönnän, että en oikein välittänyt siinä vaiheessa muista kuin päähenkilöistä. Ja minun mielestäni Rathbone (alias Jasper) ei todellakaan ansainnut sitä ulkonäköhehkutusta, koska minun mielestäni hän ei ole hyvännäköinen. (Yök..) Mutta Facinellista pidin aivan sikana ja jaksoin ihkuttaa sitä sitten 24/7 ja sain hieman uutta perspektiiviä kirja-Carlisleenkin.
Minä en pitänyt Houkutus-leffasta niin paljon, kun olisin halunnut pitää - olin silloin kuitenkin vielä aika höyryissä kirjoista, joten kyllä olin ihan fiiliksissä siellä. Ja sitä minä vielä ihkutin, että Pattinson näyttelee siinä, olinhan kuitenkin nähnyt hänet Potterissa (ja se oli ainoa syy ihkuttamiseen).

Uusikuu oli hauska. Jakea tietenkin ihkutin siellä, myös muita quileutteja. Stewart oli hieman parantanut roolisuoritustaan, mutta jäin aika kylmäksi sille vieläkin. Pattinson oli paskajäykkä ääliö.
Leffana tämä oli hyvin huono ja naurettava.

Odotan muuten kauhulla itsesääli-saagamme seuraavaa leffaosaa; ikipaska Epäilyshän se. Siitä tulee kyllä niin epäselvä ja hirveä leffa, koska kirjan juonikin oli suurin piirtein tälläinen; itsesääli, taisteluvalmistautuminen, itsesääli, muutama riita, itsesääli, taisteluvalmistautuminen, itsesääli, Bella ja Eddie kihloihin, itsesääli, muutama riita, itsesääli, taistelu (johon ihmissusiparatkin raahattiin  >:( ), itsesääli. Aika hyvä juoni.

Ja pelkään hamassa tulevaisuudessa ilmestyvää Aamunkoi-leffaa. Siis hyi olkoon, miten ne aikoo kuvata Eddien ja Bellan hässimiset? Jollain mustalla kohdalla, jossa ne puhuu, häh? Tai sen, kun Bella revitään alasti ja sitä elvytetään. Taitaa tulla K-15 leffa siitä, jos siinä noudatetaan kirjaa (siis niin paljon kuin nämä idiootti-käsikirjoittajat ovat koskaan noudattaneet). Ehkä ne kirjoittaa puhtaaksi jonkun kaksituntisen leffan jostain häistä.

Mitäs mieltä muuten olisitte jos Meyer kirjoittaisi vielä yhden tuohon nopeasti hutaistuun itsesääli-saagaan? Lukisitteko vaiko ette? Ja miksi?

// Btw, En-nu, siisti kuva sinulla.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 19:06:45 kirjoittanut Compete »

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #383 : 08.01.2010 19:16:35 »
Lukisin, tai ainakin selaisin, jos jotain Jakesta löytyisi  :-*

Mutta leffaan... Kakkosessa Robert oli ihan paska, kaamee kökkö, ja jostain syystä rumempi kuin ensimmäisessä leffassa.
Kristenin monttu pysyi kiitettävän usein kiinni, ja roolisuoritus oli musta ainakin aidompi kuin ensimmäisessä, pojot siitä.
Tayloria en nnyt rupea ihkuttamaan ettette hirtä minua itseni toistamisesta :D
Facinelli on ihana, hemmetin hyvä näyttelijä ja loistava Carlisleksi.
Muista näyttelijöistä pidän ihan kivoina, Emmett on ihana <3 (anteeksi ihkutukseni :D)
Ja Paul <3 ANteeeksi, mutta näyttelijä on herkku, vaikka en kyllä kuvitellut häntä ihan sellaiseksi... ;D Yök, kuulostipa ällöltä tuo herkku :D

Mä ootan epäilyksestä vaan sitä telttakohtaa :D Mutt jos ne homot jättää sen pois tai muuttaa sitä nii että se koko kohtaus tapahtuu jossain autossa tyyliin (;D) nii mä meen nirhaan ne -.-' Ja voi ei... Se niitte seksikeskustelu tulee oleen NIIIN nolo jos ne meinaa laittaa sen siihen... Mitä toivon ettei tuu tapahtuun :D

Ja oisha se kiva tietää mite ne ihmiset ne hässimiset toteuttaa... K15 kamaa uskoisin tulevan :D
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 19:20:43 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #384 : 09.01.2010 10:55:57 »
Katsoin eilen Twilightia ja huomasin että Kristenin monttu oli koko ajan auki. Arghh! Muutenkin se näytti jotenkin älyllisesti vajaalta. Tosin ei kyllä Pattisonkaan näyttänyt järin viisaalta.

New Moonissa Kristen oli parantanut, mutta Pattison... ihan kaamea roolisuoritus. Hirveän jäykkä ja kuten ylempänä sanoin, se näytti jotenkin rumemmalta mitä Twilightissa. Ne feikit vatsalihakset olivat myös ihan karmeat. Mutta Taylorin suoritus oli hyvä. Ja Volturit oli.... kerrassaan outoja. Varsinkin Aro ja sen nauru. Ei herranjestas : D

Mahtaa kyllä Breaking Dawnista tulla mielenkiintoinen elokuva. Mitenköhän ne hoitaa Bellan ja Edwardin sekstaamisen? Tosin, ne saattaa kyllä sensuroida sitä, eli näyttää tyyliin kun ne vähän pussailee ja sitten vaihtaa kohtausta.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #385 : 09.01.2010 11:20:22 »
Lainaus
Katsoin eilen Twilightia ja huomasin että Kristenin monttu oli koko ajan auki. Arghh! Muutenkin se näytti jotenkin älyllisesti vajaalta. Tosin ei kyllä Pattisonkaan näyttänyt järin viisaalta.

Samaa mieltä. Kristen tosiaan näytti "vähä" vajaalta Twilightissä, mutta se oli parantanut siihe New Mooniin sen verran ettei tarvinnut saada hermoromahdusta aina kun se tuli ruutuun se monttu auki. Aro oli mun mielestä just hyvä. Semmonen... Hullu :D Pattinson oli ihan jäykkänä koko ajan, kai se on sen tapa esittää kärsivää tai jotain, mutta sen roolisuoritus oli surkee (ja yök ne maalatut vatsalihakset :D).  Taylor oli mun mielestä älyttömän hyvä, paljon aidompi kun joku Pattinson. Muut Volturit oli ihan kökköjä, ei niistä saanut mitään selvää. Ja mua rupes ärsyttää... Mitä ne oli tehny Alicen hiuksille ? Ne oli just hyvät ne edelliset ! Enemmän sellaset mitä kirjassa on kuvailtu.

Lainaus
Mahtaa kyllä Breaking Dawnista tulla mielenkiintoinen elokuva. Mitenköhän ne hoitaa Bellan ja Edwardin sekstaamisen? Tosin, ne saattaa kyllä sensuroida sitä, eli näyttää tyyliin kun ne vähän pussailee ja sitten vaihtaa kohtausta.

Joo, saattaa olla ihan mahdollista. Mä varmaan muutenkin yökkäilen koko ajan kun Bella ja Edward vetää sitä onnellisuus settiänsä siellä loppussa. Mä en mee kattoon sitä kun Jaken ja muitten susien takia. Ja mä haluun nähä Jaken ja Rosalien naljailun :D Ja vähän siinä muuten tulee niitä susia :o Ois muuten kiva tietää miten ne aikoo saada Jaken kertoman eroon Bellan kertomast jos ne ees aikoo... Ja mitenköhän ne niitte susie ajatukset aijotaan toteuttaa ?;D Kaamee kysymystulva :D
« Viimeksi muokattu: 09.01.2010 11:22:54 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Compete

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #386 : 09.01.2010 12:50:46 »
Aro oli mun mielestä just hyvä. Semmonen... Hullu :D Pattinson oli ihan jäykkänä koko ajan, kai se on sen tapa esittää kärsivää tai jotain, mutta sen roolisuoritus oli surkee (ja yök ne maalatut vatsalihakset :D).  Taylor oli mun mielestä älyttömän hyvä, paljon aidompi kun joku Pattinson. Muut Volturit oli ihan kökköjä, ei niistä saanut mitään selvää. Ja mua rupes ärsyttää... Mitä ne oli tehny Alicen hiuksille ? Ne oli just hyvät ne edelliset ! Enemmän sellaset mitä kirjassa on kuvailtu.

Ja mun mielestä Alice ei ollut se iloinen Alice New Moonissa, vaan jokin ihan kauhean määräilevä narttu. (anteeksi, pahoja sanoja..)

Ja Aro oli mun mielestä ihan sairaan hyvä. Muut Volturit kyllä vähän hatusta revittyjä.

Ja komppaan taas kerran LaayR``iä. Mites ne susien ajastuhommelit aiotaan hoitaa?

Ja todellakin tämä sekstauskohtien sensurointi? Jos ne van vähä pussailee, niin kyllä siinä repeäminen tulee. Eiköhän ne kuitenkin lapsen saamisen jälkeen voi tehdä hommiaan niin paljon kuin haluaa, kun vampyyreillä kuitenkin on jonkilaiset himot. Hyi mikä sana. Etää kyllä siinä nauru tulee jos ne pussailee hieman.
Tai sitten tehdään leffasta K-15 kamaa.

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #387 : 09.01.2010 18:05:16 »
Voivoi jos tulee leffasta k15 kamaa. Mites ne 8v kirjalukiat sitte pääsee sen kattoon :o Tosiaan. Eddie ja Bella vähän pussailee leffassa ja sitten syntyy jo vähän ajan päästä lapsi. Oho, mites tässä nyt näin kävi ? Kumpikaan ratkaisu ei ole kauhean hyvä elokuvaa ajatellen. Jos siitä tulee k15, kaikki nuoremmat Edwardihkuttajat saavat kaameat poru kohtaukset, ja jos se lapsi tulee pussaamalla niin sitten kaikki alkavat valittaa kuinka leffassa ei tapahtunu yhtään mitä kirjassa.

Kun olen eräillä kanavilla toisessa paikassa, joissa käsitellään Twilightin eri osia, minua ärsyttää hemmetisti se, että kaikki kanavat ovat täynnä niitä jotka kirjottavat viesteihin pelkästään "Edward on niin ihanaaaa <333333333333333333333333333333333333333333" eikä heiltä saa lypsettyä minkäänlaista järkevää kommenttia, ja he kaikki ovat niin Twilightin lumoissa, etteivät nää siinä mitään vikaa, ihkuttavat kaikkia henkeen ja vereen, ja käyvät päälle kuin norsulauma jos Edwardista, Pattinsonista tai ylipäänsä koko saagasta sanotaan jotain poikkipuolista.
Ja nyt joku urpo on ihan täpinöissään kun on kattonut jostain haastattelusta että Meyer on saanut inspiraationsa Muselta. No wau. Sehän hehkuttaa sitä joka kirjan kiitoksissa ja jopa Aamunkoin alussa. Hävettää Musen poikien puolesta kun tulevat mitä luultavimmin tästä lähtien aina rinnastetuksi tähän kirjaan. Ihmettelen että miksi hemmetissä edes seuraan niitä kanavia. Kaikki ihkuttavat Robertia ja Edwardia 24/7, luulevat koko ajan että Bella tulee Epäilyksessä raskaaksi (hahah) ja puhuvat koko ajan "Siis Team Edward (<3333) vai Team Jacob (...)"  Ja vielä ärsyttävämpää oli, kun joku tuli kanavalle, EIKÄ EDES TIETÄNYT KUKA ON BELLA. Ja siinä sitten selitettiin koko asia ja sitten ei tiennyt kuka on James, ja Victoria ja Laurent... Ainut jonka kyseinen henkilö tiesi oli Edward. Argh -.-'

Hermoromahduksen partaalla oleva,

LaayR``
« Viimeksi muokattu: 09.01.2010 20:16:18 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #388 : 10.01.2010 11:00:36 »
kirjottavat viesteihin pelkästään "Edward on niin ihanaaaa <333333333333333333333333333333333333333333" eikä heiltä saa lypsettyä minkäänlaista järkevää kommenttia, ja he kaikki ovat niin Twilightin lumoissa, etteivät nää siinä mitään vikaa, ihkuttavat kaikkia henkeen ja vereen, ja käyvät päälle kuin norsulauma jos Edwardista, Pattinsonista tai ylipäänsä koko saagasta sanotaan jotain poikkipuolista.

Juuri näin. Olen itsekkin törmännyt monesti näihin ihkuttajiin jotka eivät edes tiedä mitä eroa on Edwardilla ja Pattisonilla. Ja meno on suunnilleen tälläistä: "Kuka on Stephenie Meyer?".  Tosin ne ihkuttajat ovat yleensä niitä jotka eivät ole lukeneet sivuakaan kirjasta. Eräs kaverini on ihan "Edward<333333333" ja "Ihanaa kun ne sai sen lapsen, ne on tosi hyvii vanhempii".  Olen monttu auki ihmetellyt sen juttuja. Ja kun sanoin sillen kerran että Pattison on mielestäni todella ruma, se alkoi heti "Sä et tiiä yhtään mikä on komeeta, Robert on siis tosi komee"

« Viimeksi muokattu: 10.01.2010 11:02:29 kirjoittanut Annoy »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #389 : 10.01.2010 14:52:55 »
Mutta kun tässä tapauksessa he lähes kaikki OVAT lukeneet kirjat, mikä on vielä kamalampaa. Ja sitten kun joku liittyy Aamunkoin kanavalle, eikä ole edes lukenut kirjaa (vaan vain jonkun Houkutuksen koko kirjasarjasta)  ja sitten inisee kun muut spoilaavat kirjaa. Eikös niiden kanavien kok idea ole siinä että PUHUTAAN kirjasta ? Mutta eikä mitä, joka kolmas viesti on; "Pattinson on NIIIN hot !<3<<3<3<3<3<3<3" "Edward  on niin ihanaa <3333333" tai "Mun mielestä se ja se ja se kohta missä EDWARD oli oli niii ihana <3" EdwardRobertErwardEdwardRobert... Eikö ne osaa msitään muusta puhua ?!?!
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Compete

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #390 : 10.01.2010 15:24:00 »
Voivoi jos tulee leffasta k15 kamaa. Mites ne 8v kirjalukiat sitte pääsee sen kattoon :o Tosiaan. Eddie ja Bella vähän pussailee leffassa ja sitten syntyy jo vähän ajan päästä lapsi. Oho, mites tässä nyt näin kävi ? Kumpikaan ratkaisu ei ole kauhean hyvä elokuvaa ajatellen. Jos siitä tulee k15, kaikki nuoremmat Edwardihkuttajat saavat kaameat poru kohtaukset, ja jos se lapsi tulee pussaamalla niin sitten kaikki alkavat valittaa kuinka leffassa ei tapahtunu yhtään mitä kirjassa.

Kun olen eräillä kanavilla toisessa paikassa, joissa käsitellään Twilightin eri osia, minua ärsyttää hemmetisti se, että kaikki kanavat ovat täynnä niitä jotka kirjottavat viesteihin pelkästään "Edward on niin ihanaaaa <333333333333333333333333333333333333333333" eikä heiltä saa lypsettyä minkäänlaista järkevää kommenttia, ja he kaikki ovat niin Twilightin lumoissa, etteivät nää siinä mitään vikaa, ihkuttavat kaikkia henkeen ja vereen, ja käyvät päälle kuin norsulauma jos Edwardista, Pattinsonista tai ylipäänsä koko saagasta sanotaan jotain poikkipuolista.
Ja nyt joku urpo on ihan täpinöissään kun on kattonut jostain haastattelusta että Meyer on saanut inspiraationsa Muselta. No wau. Sehän hehkuttaa sitä joka kirjan kiitoksissa ja jopa Aamunkoin alussa. Hävettää Musen poikien puolesta kun tulevat mitä luultavimmin tästä lähtien aina rinnastetuksi tähän kirjaan. Ihmettelen että miksi hemmetissä edes seuraan niitä kanavia. Kaikki ihkuttavat Robertia ja Edwardia 24/7, luulevat koko ajan että Bella tulee Epäilyksessä raskaaksi (hahah) ja puhuvat koko ajan "Siis Team Edward (<3333) vai Team Jacob (...)"  Ja vielä ärsyttävämpää oli, kun joku tuli kanavalle, EIKÄ EDES TIETÄNYT KUKA ON BELLA. Ja siinä sitten selitettiin koko asia ja sitten ei tiennyt kuka on James, ja Victoria ja Laurent... Ainut jonka kyseinen henkilö tiesi oli Edward. Argh -.-'

Joo, Edward Cullen on joku helvetin palvonnan kohde jokaikiselle ihkuttaja-teinille/lapselle. Ja aika hassua, ettei muka tiedä kuka Bella on, jos kanavalla keskutellaan kirjasta, sillä sehän on kuitenkin päähenkilö.

Ja tietenkään nämä pikkutytöt/vähän vanhemmat ihquttajat eivät ole lukeneet sivuakaan kirjasta, ovat katsoneet kaksi leffaa ja ovat sitä mieltä että (paskajäykkä)Pattinson on niiiiiiiin ihana. ARGH.

Ja mun käy todella sääliksi Musen jätkiä, ihan oikeasti. Kun Meyer ihkuttaa sitä, niin kaikki Tvailait-fanittajat ihkuttaa kanssa. Voi, käy sääliksi heitä niin paljon.
Ai niin, kun itse pidän Musesta, niin kaikki tietenkin olettavat, etät olen Twilight-fani ja tykkään siitä vain jonkun satulan kirjasarjan takia. Enkä todellakaan ole tykästynyt kys. bändiin jonkun vampyyri-itsesääli-moskan kautta.

Sama juttu, jos sanoo pitävänsä Paramoresta. Kaikki tulee inisemään jotain Twilightista, eikä tajua, että ehkä olen pitänyt siitä jo ennen tai tykkään siitä vain sen takia, että se on hyvä bändi. Turhauttavaa!! Ja kaikki pitää Paramoresta jonkun Decode-biisin takia.
Just mun tuuria, että leffojen soundtrackilleilla on soinut edellämainittujen bändien musiikkia ja kaikki yhdistää niitä bändejä kuuntelevat Twilightiin. Varsinkin Meyerin Muse-ihkutuksen jälkeen.

Että en enää kehtaa kertoa mistä bändeistä pidän, kun kaikki alkaa heti jauhaa jotain paskaa Twilightista tai sitten ihkuttaa jotain Robert Pattinsonia.

Ja kuulitteko, että Tom Felton on varmaankin värvätty näyttelemään Epäilyksessä? Just niin tätä, pilataan kaikkien Potter-näyttelijöiden maine. Ja Felton varmana näyttelee tuhat kertaa paremmin kun joku Pattinson tai Stewart. No, siinä on jo toinen syy, miksi mennä katsastamaan nopeasti kyhätyt leffat. Lautner ja Felton, siinä hyvä leffan parannus.

Ai niin, LaayR``, mikä se kanava on missä käyt? Haluan mennä katsomaan.

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #391 : 10.01.2010 15:32:51 »
Lainaus
Ai niin, LaayR`` , mikä se kanava on missä käyt? Haluan mennä katsomaan.

Grhm, toivottavasti ette pidä minua kamalana teininä mutta ii2, ja ne keskustelut nähdäkseen pitää olla kirjautunut.
Mutta luojan kiitos sillä kanavalla pilkahti äsken yks järjenhiven, ja joku tyyppi ei ihkuttanukkaa Pattinsonia. Mutta tätä älynväläystä varjostaa hieman se ettei se tykänny siitä sen KÄSIEN takia -.-' Ja nyt ne keskustelee montako kertaa ne on kattonu Twilightin, ja jestas niitä lukuja. On siinä tullu sellastakin ilmi että joittenkin ÄIDIT on ihan lovena Tvailaitteihin :o

Lainaus
Ja kuulitteko, että Tom Felton on varmaankin värvätty näyttelemään Epäilyksessä? Just niin tätä, pilataan kaikkien Potter-näyttelijöiden maine. Ja Felton varmana näyttelee tuhat kertaa paremmin kun joku Pattinson tai Stewart. No, siinä on jo toinen syy, miksi mennä katsastamaan nopeasti kyhätyt leffat. Lautner ja Felton, siinä hyvä leffan parannus.

Joo, oon kuullu, eikös se ollu Rileyn rooliin johon sitä (joskus ainakin) kaavailtiin ? Lautnerin takia mä niitä leffoja kattelenkin, ja jos Felton tulis siihe nii loistavaa, yks ammattitaitone lisää.
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #392 : 10.01.2010 15:38:47 »
Huhhuh, kylläpä täällä nyt haukutaankin kaikkea ! :D Uskaltaako tänne kohta enää tullakaan..

Joo, eipä tuo Robert Pattinson mikään maailman komein mies ole, mutta Edward Cullenina ihan hyvä ja ainakin roolissaan minun mieleeni. Mun mielestä tavallaan se "jäykkyys" mitä Houkutuksessakin on (elokuvasta puhun), sopii ihan jees Edwardille.

Jostain syystä minulla on pieni viha-rakkaus-suhde Jacobiin. Jacob on ihana, mutta sitten taas jossain kohdin todella ärsyttävä. Ehkä se, kun hän tulee riehumaan Aamunkoissa siinä Bellan 1. osassa sinne häihin, oli hieman typerää. Mutta toisaalta, kun Bella menee idioottimaisesti hölöttämään jotain Edwardin ja hänen ihkusta, tulevasta kuherruskuukaudesta.. niin kyllähän sen Jacobin suuttumisen ymmärtääkin. En kyllä tajua, mitä Jake oikein näkee Bellassa.. Oikeasit, mua on alkanut suoraan sanoen vi*uttamaan Bella ihan kauheasti! Niin kuin täällä taidettiinkin jo sanoa, Isabella kuulostaa liian fiksulta nimeltä Bellalle, joka on  - anteeksi nyt vain - aika saapas. Joo, ja vähän evo.

Taylor Lautner on muuten ihan jees. Ja mua vain kaksi vuotta vanhempi! :D Jos asuisin Usassa ja kuuluisin hänen kaveripiiriinsä, totta kai yrittäisin vähän iskeä.. =)

Täällä puhuttiin myös suomennoksista. Jakelle ehdottomasti tuo "mä, sä"- puhetyyli mieluummin kuin minä&sinä. Jacob Musta olisi aika jees : D - ainakin parempi kuin joku Alisa Kulta (=Alice Cullen). Onhan Siriuskin Sirius Musta suomen käännöksessä ja ihan hyvin tuo nimi kelpaa, ainakin minulle.

Mutta siis ehdottomasti team edward. mutta enpähän ala ihkuttamaan, eihän nyt sentään mikään kreikkalainen ja jumalallinen olento ole. kirjoissa ihan jees, mutta se hieman äitimäinen huolehtivaisuus aika perseestä. 8----)

Ai niin. Tuosta Aamunkoista, mieluummin K15 kuin joku pusi pusi oho oho lapsi tuli. Ei nyt välttämättä mitään K18 -materiaalia ja tarkoin kuvailtua naimista, mutta jotain pientä ehkä .Kirjoissa jäi kyrpimään, kun ei kuvattu Bellan fiiliksiä yhtään siitä ensimmäisestä yöstä. :--(
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Compete

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #393 : 10.01.2010 15:41:39 »
Grhm, toivottavasti ette pidä minua kamalana teininä mutta ii2, ja ne keskustelut nähdäkseen pitää olla kirjautunut.
Mutta luojan kiitos sillä kanavalla pilkahti äsken yks järjenhiven, ja joku tyyppi ei ihkuttanukkaa Pattinsonia. Mutta tätä älynväläystä varjostaa hieman se ettei se tykänny siitä sen KÄSIEN takia -.-' Ja nyt ne keskustelee montako kertaa ne on kattonu Twilightin, ja jestas niitä lukuja. On siinä tullu sellastakin ilmi että joittenkin ÄIDIT on ihan lovena Tvailaitteihin :o

Joo, oon kuullu, eikös se ollu Rileyn rooliin johon sitä (joskus ainakin) kaavailtiin ? Lautnerin takia mä niitä leffoja kattelenkin, ja jos Felton tulis siihe nii loistavaa, yks ammattitaitone lisää.

Ei hitto, mulla taitaa olla tunnus vielä siellä, katsotaan jos muistan sen, niin menen katsomaan.

Öö, ei pidä käsien takia? Ihan pölkkypää.
Olen muuten katsonut Twilightin kerran, leffateatterissa ja New Moonille tulee pian toinen kerta.

Ja ÄIDIT pitää tästä vampyyri-itsesääli-paskasta? Mun äiti varmaan repeis jos se näkis leffan tai lukis kirjan. Taitaa ne äitykät kaivata teiniaikoja aika paljon.

Ja kyllä, Rileyn roolin Feltonia on ängetty. Ahh, se on niin paras.. Siis Felton, ei Riley, se oli ihan kuusesta temmattu hahmo.

jaina, miksi team Eddie? Minä vedän hieman ulkona noista, mutta jos pitää valita, niin Jake. Ja sen takia Jake, koska se on hauska ja tajuaa ettei elämä ole aina ihanaa. Eli jalat (tai tassut) lähellä maanpintaa.

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #394 : 10.01.2010 15:47:33 »
Lainaus
Öö, ei pidä käsien takia? Ihan pölkkypää

Katsos kun Robertilla on karvaiset kädet niin eihän hän voi olla Edward kun Eddiehän on leffoissa //Korj. kirjoissa täydellinen. Arvatkaa vaan repesinkö ;D

Ja mä vedän 100% Team Jacobissa. En enää pidä kirjoista kauheasti, tai no itseasiassa tasapainottelen siinä Fani/Antifani linjoilla. Kirjoissa on jotain hyvää, mutta juonelliset aukot ja tyhmät hahmot pilaavat paljon.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2010 17:20:12 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #395 : 10.01.2010 15:50:49 »
Oolrait, nyt tää menee chattaamiseks pikkuhiljaa. Jos haluatte esmes kahdestaan jutella aiheesta, niin ottakaa toisiine yksäreillä yhteyttä, minkä jälkeen vaihatte vaikka meset. Jos tän tekstin takia joku huomas chatanneensa, niin toivon, että lopettaa sen nyt.  ;)
[

Reta

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Stalkkaan sua
    • Reta - Todella vaiheessa
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #396 : 10.01.2010 15:53:00 »
Lainaus
Ja tästä tulikin mieleen; missä te ihastuitte ensin Twilight-juttuun?


Itse  olin hyvin nuori kun tämän ensimmäisen osan luin, taisin olla kahdeksannella tai seitsemännellä luokalla. Silloin kirja oli vielä hyvin epäsuosittu, kirjastossa joku nainen suositteli sitä minulle kun hain luettavaa. Luin sitä ja pidin siitä, mutta ei siitä kenellekään kaverille voinut puhua koska kaikki olivat silleen "No lol, joku vampyyrikirja!" Kirja oli mielestäni hyvä, mutta se loppukohtaus oli hiukan väännetty. Sitä ei olisi tarvinnut välttämättä ollenkaan, teos olisi voinut olla oikein hyvä awws romanttinen teinikirja jossa puhutaan vampyyrin ja ihmisen suhteesta, mutta se ei olisi tarvinnut suurta actionia loppuun.

Siihen kirja olisikin voinut päättyä. Mutta ei, Stephenie Meyer meni kirjoittamaan angstisen jatko-osan, jonka minä luin koska pisin ensimmäisestä, mutta josta en pitänyt koska siinä vain ei yksinkertaisesti tapahtunut mitään ja se tuntui venytetyltä ja turhalta. En myöntänyt sitä itselleni koska olin pitänyt ensimmäisestä osasta. KOlmas kirja taas oli jo melkein naurettava: kauheat alkuasetelmat mutta mitään ei lopulta tapahdu, sekaan heitetään kolmiodraamaa josta huomaa Stephenien olevan mormoni, ja lopulta Bella meinaa uhrata itsensä jonkun typerän tarun takia. Tässä vaiheessa elokuvakin alkoi tehdä tuloaan, ja olin jo melko kypsä. Kun kaikki aloittivat twilightin ihkutuksen, minä lopetin sen.

Tästä aiheesta on tullut käytyä monta kovaa keskustelua ruokapöydissä. Olen tullut siihen tulokseen, että he jotka Twilightia eniten ihkuttavat, ovat sellaisia henkilöitä jotka eivät suuremmin ole aiemmin lukeneet, eivätkö siksi tiedä laadukkaammasta kirjallisuudesta. No, pakkohan se jostain on aloittaa, itse innostuin eka Potterin jälkeen replicoista. Minä en ainakaan voi luottaa Stephenie Meyerin laatuun, koska hän kirjoittaa niin paksuja teoksia niin tiheään tahtiin: hänen kirastaan Vieras on kuulemma olemassa jo monta jatko-osaa, joita ei vain vielä ole julkaistu.
Lainaus
Olen monttu auki ihmetellyt sen juttuja. Ja kun sanoin sillen kerran että Pattison on mielestäni todella ruma, se alkoi heti "Sä et tiiä yhtään mikä on komeeta, Robert on siis tosi komee"

Mielenkiintoinen kommentti... jokaisella ihmisellähän tietenkin on oma käsityksensä siitä mikä on komeata ja kaunista. Minun mielestäni juuri kukaan joka yleisesti luokitellaan komeaksi (mm. Pattinson) ei ole kovin komea. Pattinson näyttää melko rumalta jokaisessa kuvassa, melkein siltä että hän olisi aineissa :D Tämä tietenkin on vain oma näkemykseni.

Ainiin, vielä muutama asia Meyerin tyylistä: hän ottaa inspiraatioita suurista ja hienoista tarinoista, kuten Romeosta ja Juliasta, Kotiopettajattaren romaanista ja monista muista, ja raiskaa ne sitten aika lahjakkaasti. Jossain kirjassa oli tämä Paris vs. Romeo asetelma, verrattuna Edward vs Jacob asiaan (itse en muuten Jacobista ole koskaan pitänyt ärsyttävä poika joka ei ymmärrä että Bellan voisi jättää rauhaan.) Hän myös on tehnyt Bellasta ärsyttävän Mary Suen. Bella Swan = kaunis joutsen. Bella tekee kaikista asioista ongelman, kuin sanoen: "voi noloa, mulla on täydellinen poikakaveri joka haluaa mennä kanssani naimisiin ja ostaa mulle Mersun. Voi ei, en kestä!" Ja hänen pitää luoda vielä jotain draamaa tämän Edwardin ja Jabocin välisen jutun kanssa.

Yhden asian Meyer kuitenkin on hyvin onnistunut tekemään: hän on luonut jotain, josta syntyy paljon keskustelemista!

[tässä vaiheessa olen saanut sanottavani sanotuksia ja sillä aikaa on ketjuun tullut neljä uutta viestiä!]

Pakko vielä mainista että jos Tom Felton menee Eclipseen, minä itken. Dracona se menee ihan hyvin ja yksi melkeein ainoista hahmoista jotka vastaavat minun mielikuviani hahmoista, mutta jos se mnee esittämään jotain randomia vampyyria.

Tästä tulikin mieleeni, että Stephenie Meyer tekee aivan liikaa hahmoja! MIelestäni tarinassa ei tarvitse olla paljon hahmoja. Voihan aina niitä sivuhahmoja olla, mutta jos niitä päähahmoja on tavallaan liikaa, ainakin minä menen sekaisin enkä oikein muista kaikkia hahmoja jälkeen päin. Nytkin muistan vaan Cullenien perheen, pari tyyppiä koulusta, Jacobin ja sen Emilyn jossa oli arpi naamassa. Muut hahmot jäivät niin epäselviksi ja keskeneräisiksi, koska niitä oli aivan liikaa ja ne kaikki tulivat liian nopealla syltöllä. Aamunkoissa jatkui sama meno.
Stekkailkaa mun blogi: Todella vaiheessa
Sä oot toisesta maailmasta.

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #397 : 10.01.2010 16:03:22 »
Lainaus
Mielenkiintoinen kommentti... jokaisella ihmisellähän tietenkin on oma käsityksensä siitä mikä on komeata ja kaunista. Minun mielestäni juuri kukaan joka yleisesti luokitellaan komeaksi (mm. Pattinson) ei ole kovin komea. Pattinson näyttää melko rumalta jokaisessa kuvassa, melkein siltä että hän olisi aineissa  Tämä tietenkin on vain oma näkemykseni.

Täysin samaa mieltä, melkein jokaisessa kuvassa jonka olen Pattinsonista nähnyt, kyseinen herra näyttää aivan siltä kuin olisi juuri herännyt tai että olisi ainakin jotenkin aineissa.


Lainaus
Ainiin, vielä muutama asia Meyerin tyylistä: hän ottaa inspiraatioita suurista ja hienoista tarinoista, kuten Romeosta ja Juliasta, Kotiopettajattaren romaanista ja monista muista, ja raiskaa ne sitten aika lahjakkaasti. Jossain kirjassa oli tämä Paris vs. Romeo asetelma, verrattuna Edward vs Jacob asiaan (itse en muuten Jacobista ole koskaan pitänyt ärsyttävä poika joka ei ymmärrä että Bellan voisi jättää rauhaan.) Hän myös on tehnyt Bellasta ärsyttävän Mary Suen. Bella Swan = kaunis joutsen. Bella tekee kaikista asioista ongelman, kuin sanoen: "voi noloa, mulla on täydellinen poikakaveri joka haluaa mennä kanssani naimisiin ja ostaa mulle Mersun. Voi ei, en kestä!" Ja hänen pitää luoda vielä jotain draamaa tämän Edwardin ja Jabocin välisen jutun kanssa.

Oho, tuota en ole ajatellutkaan. Kaunis joutsen. Voi ei, hulvaton juttu :D Niimpä, mikäs sen kamalampaa kuin täydellinen ja rikas poikakaveri, joka ostaisi sinulle vaikka kuun taivaalta, tai näin vähän arkisemmin, upouuden Mersun.
Ja olen kyllä itsekkin ruvennut huomaamaan tuon mormoonitaustan näissä kirjoissa ja aika selvästikin.
Mä muistan kaikkien Twilightissa esiintyvien nimet suurinpiirtein, kun tuli tässä vuosi sitten aika reilusti sitä ihkutettua, mutta olennaisia hahmoja on kuitenkin aika paljon.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2010 17:18:31 kirjoittanut LaayR`` »
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !

Zoëllene

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #398 : 10.01.2010 16:06:09 »
Ja mun käy todella sääliksi Musen jätkiä, ihan oikeasti. Kun Meyer ihkuttaa sitä, niin kaikki Tvailait-fanittajat ihkuttaa kanssa. Voi, käy sääliksi heitä niin paljon.
Ai niin, kun itse pidän Musesta, niin kaikki tietenkin olettavat, etät olen Twilight-fani ja tykkään siitä vain jonkun satulan kirjasarjan takia. Enkä todellakaan ole tykästynyt kys. bändiin jonkun vampyyri-itsesääli-moskan kautta.

Sama juttu, jos sanoo pitävänsä Paramoresta. Kaikki tulee inisemään jotain Twilightista, eikä tajua, että ehkä olen pitänyt siitä jo ennen tai tykkään siitä vain sen takia, että se on hyvä bändi. Turhauttavaa!! Ja kaikki pitää Paramoresta jonkun Decode-biisin takia.
Just mun tuuria, että leffojen soundtrackilleilla on soinut edellämainittujen bändien musiikkia ja kaikki yhdistää niitä bändejä kuuntelevat Twilightiin. Varsinkin Meyerin Muse-ihkutuksen jälkeen.
Mun täytyy myöntää, että tutustuin Museen Twilightin kautta (olin kyllä esim. Starlightin kuullut aikaisemmin ja tykännyt). Mut en ihkuta vain Supermassive Black Holea, vaan ihan oikeasti aloin kuunella bändiä enemmänkin.

Sitten Paramore. Tykkäsin Crushcrushcrushista ja näistä radiohiteistä ja aloin fanittaa joskus tuossa alkusyksystä. Ärsyttää, että heti kun sanoo Paramore, puhe kääntyy Decodeen ja Twilightiin ja sitä kautta Pattinsoniin. ಥ﹏ಥ

Lainaus
Ja mä vedän 100% Team Jacobissa. En enää pidä kirjoista kauheasti, tai no itseasiassa tasapainottelen siinä Fani/Antifani linjoilla. Kirjoissa on jotain hyvää, mutta juonelliset aukot ja tyhmät hahmot pilaavat paljon.
Just näin mullakin. En voi muuta sanoa. :'>

Lainaus
Katsos kun Robertilla on karvaiset kädet niin eihän hän voi olla Edward kun Eddiehän on leffoissa täydellinen.
Mietin juuri, onkohan Edwardilla (EDWARD, ei Robert) rintakarvoja ja käsikarvoja. :''''D Jotenkin tulisi mieleen, ettei olisi. Järkytyin, kun näin ensimmäistä kertaa siitä yhdestä Uusikuun trailerista Pattinsonin vetävän paitaa pois siellä Volterrassa. Ihan karvainen ukko. 8'D
Olen kuvitellut Edwardin kiveksi (=karvaton), en apinaksi.

LaayR``

  • ***
  • Viestejä: 79
  • "Elämä on paskaa ja sitten sitä kuollaan"
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #399 : 10.01.2010 17:27:40 »
Lainaus
Mietin juuri, onkohan Edwardilla (EDWARD, ei Robert) rintakarvoja ja käsikarvoja. :''''D Jotenkin tulisi mieleen, ettei olisi. Järkytyin, kun näin ensimmäistä kertaa siitä yhdestä Uusikuun trailerista Pattinsonin vetävän paitaa pois siellä Volterrassa. Ihan karvainen ukko. 8'D
Olen kuvitellut Edwardin kiveksi (=karvaton), en apinaksi.

Sama, koska esim. Houkutuksen niitty kohtauksessa sekä Volterrassa ihasteltiin vain Edwardin lihaksia (Jaa MITÄ ? :D) eikä mainittu siitä muusta mitään. Ja niinhän Meyer sitä aina mainostaa, että se on kivi, kuin marmoria, mutta mistäs nuo karvat sitten ovat ilmestyneet :D Ja suokaa anteeksi, mutta tuo apina kirvoitti kaamean räkätyskohtauksen :D

Mä rupesin kuunteleen Musee vasta Twilightitien jälkeen, mutta mä alotin sen vasta jotain 6 kuukautta itte leffan jälkeen, joten mä en pidä itteeni sitä Twilightin takia fanittajana. Uusimman levynkin hommasin tossa joululahjaks
To Love, Is To Destroy

Pysy kanssani ikuisesti <3

"Love hurts, Doesn't it ?"

L: Urpo mä asun täällä !!
E:
Emmä tajunnu !