Kirjoittaja Aihe: Houkutus (+Twilight) || keskustelua niin kirjasta, kuin elokuvastakin  (Luettu 199322 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #160 : 23.06.2009 18:27:57 »
Tuo on niin totta niin totta... 

Hmm... minä kuuluun siihen kohtaan mikä ei ole neutraalissa, mutta ei oikein ainakaan vielä missään superfanissa, Carlisle on ihana <3 ja kaikki on loistavaa, mutta silti... Onhan se Rob tietysti hot ;) Hah, tulikin mieleeni, olisi hauskaa puhua Houkutus elokuvasta jonkun pojan kanssa joka olisi homoseksuaali ja pitäisi vaikka Kellania tjm. tosi komeana ja silleen niinku tytötkin.. en siis tarkota mitään pahaa tai silleen, se olis vaan jotenkin erilaista ja sais erilaisen mielipiteen asiasta :D

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #161 : 23.06.2009 18:44:30 »
Lainaus
Becs Becs, taasko sinä teet romaania ?
No miten niin! Se on ihan mielettömän hauskaa naputtaa saamarin kalliilla rakennekynsillä näppäimistöä, kun näyttää tekstiä tulevan tästä aiheesta. ;D

Lainaus
Hah, tulikin mieleeni, olisi hauskaa puhua Houkutus elokuvasta jonkun pojan kanssa joka olisi homoseksuaali ja pitäisi vaikka Kellania tjm. tosi komeana ja silleen niinku tytötkin.. en siis tarkota mitään pahaa tai silleen, se olis vaan jotenkin erilaista ja sais erilaisen mielipiteen asiasta
Tuli tuosta näin btw mieleen, että minulla on puolalainen ystävä, miespuolinen, joka on hetero mutta pitää Jasperia / Rathbonea komeana. :D Musta se oli niin hieno juttu kun se kehtasi sanoa että samaa sukupuolta oleva on hyvännäköinen. Sitä pokkaa ei kaikilla pojilla ole ja oikeasti ihailin sitä. En ihkuttanut, niinkuin joillain on tapana, vaan ihailin.
Näki siis elokuvan, kun pakotin ehdotin katsomaan. Piti siitä kyllä.

Lainaus
Siinä viime draamassa häiritsi juuri se asenne, että Twilightia olisi saanut dissata ihan mielensä mukaan ja että dissaajia jotenkin pidettiin järkevämpinä ihmisinä kuin fanittajia.
Sama täällä. :D Sen lisäksi koko asenne raivostutti. Tiedä sitten, oliko sen tarkoituskin raivostuttaa. Mutta jos oli, niin onnistui ainakin mun osalta. :'D

Lainaus
Ärsyttää vaan nuo mukamas true-fanit jotka aloittivat kirjojen lukemisen kauan ennen elokuvaa, no okei joku viis vuotta ^^
Minua ei tr00-fanit häiritse, elleivät ala arvostella meitä leffan jälkeen tulleita faneja jotenkin surkeiksi. Näihin arvostelijoihin en onneksi ole törmännyt juuri yhtään. Hassua, kuinka Twilightissa vähän jaotellaan faneja. Troo-fanit ja wnb-fanit, kun taas HP:ssa tätä jaottelua ei (kai) ole. :D

Kyl Rob on hot, munkin on aika myöntää se. Sehän veti VanityFairissa Johnny Deppien sun muiden nokan edestä maailman komein mies -tittelin. Se on hot siltikin vaikka jäi taksin alle. Rob on kaunis mies. Nimenomaan kaunis. //Eihän siis Rob kaikkien mielestä voi olla hot sun muuta, niinkun munkaan mielestäni Tom Felton ei ole komea nykyään enkä ole koskaan oikein tykännyt Orlando Bloomista tai Johnny Deppista tai mitä näitä yleiskomeita, fanikannaltaan suosittuja julkkisukkoja nyt on....Enkä väitä että ovat ruman näköisiä, muhun eivät vaan yksinkertaisesti iske ;D Thank god tää on pienellä kirjotettu, pelkkää bullshittiä koko size-koodin sisällä oleva teksti punasten kauttaviivojen jälkeen...





//Siis kyllä Becs taas nyt muokkaa viestejään kun turhan nopeaan tahtiin viestimäärä muutenkin kasvaa...
Lainaus
Jos minusta joku asia on huono, en jaksaisi edes kuluttaa ainaaki sen haukkumiseen. Kumpi se sitten tyhmä on, se joka käyttää aikaansa turhaan vai se joka käyttää aikaansa asiaan josta välittää ja se on itselleen tärkeä.
Ihan totta mietin aivan samaa! Minä tosin ajattelen yleisesti niin, että yksinkertaisesti en kehtaa haukkua fanille tämän fanittamaa asiaa (esimerkiksi se Naruto, jota serkkuni puolestaan fanittaa) sillä jos hän pitää siitä niin sitten pitäköön rauhassa. Mikä minä olen arvostelemaan, etenkin kun en koko sarjaa ole edes katsonut. En mä tahdo pilata toisten mieltä sen takia että tahdon oman ääneni niin välttämättä kuuluviin.

Jos multa kysytään, mitä mieltä oon Narutosta, niin olen vastannut, että ei ole iskenyt, yritin ekan jakson katsoa kahteenkin kertaan kun yritin päästä jyvälle, mutta ei iskenyt ja luovutin ja thats it. :D En mä edes jaksa jauhaa että ihan paskaa ihan paskaa kun sitä se tuskin on. Huono se saattaa munmieleeni olla, mutta ei missään nimessä paskaa. Senhän kirosanaksi muodostuneen ulostetermin voi määritellä kukin omalla tavallaan mutta mä määrittelen sen niin, että siinä on kaikki mennyt kaikkien mielestä pieleen ja virheitä täynnä koko kirja.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2009 19:43:05 kirjoittanut Rebecca Lupin »


niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #162 : 23.06.2009 19:33:55 »
Lainaus
No myönnetään - olen lukenut mielipiteitä sekä puolesta että vastaan Twilightiin, mutta pakko sanoa että ekat 50 sivua oli silti aika tuskallista. Ja vihaan sitä, jos nyt sitten vaikka periaatteesta... vampyyrit eivät ole my little ponyjä.

Onko sillä joku tarkka määritelmä millainen vamppyyrin täytyy olla? Hyvä jos joku jaksaa keksiä uusia asioita kulahtaneisiin vanhoihin raameihin. Saanisin muistuttaa, että vamppyyri legenda taisi lähteä eteenpäin naisesta (Elizabeth Bathory), joka kylpeytyi neitsyiden veressä ym. jaskaa (ei tätä kaikkea ole voitu todeksi todeta, mutta hän tappoi ainakin 600 naista). Kaikki muu on täysin keksitty. kuten Draculat sun muut vaikka tämä nainen olikin sukua transylvanian suvulle, johon Dracula usein liitetään, joten ei mitään voi oikein sanoa siksi "oikeaksi" vamppyyriksi, koska nuokin on keksittyä tuosta naisen legendasta niin sanotusti. Ihmisen mielikuvituksen tuotetta. Minun puolestani vamppyyrit saavat vaikka ampua niitä sateenkaaria perseestään ja lentää keltaisella matolla, kunhan sen tekee tyylillä! ;)

Vaikka en nyt puhu niinkään kenenkään puolesta, niin minusta on turhaa arvostella kirjaa jota on lukenut 50 sivua. Alan arvostaa mielipidettä vasta kun edes on vaivautunut lukemaan koko kirjan ja sanoo sitten vaikka paskaksi.

Lainaus
Siinä viime draamassa häiritsi juuri se asenne, että Twilightia olisi saanut dissata ihan mielensä mukaan ja että dissaajia jotenkin pidettiin järkevämpinä ihmisinä kuin fanittajia.

Jos minusta joku asia on huono, en jaksaisi edes kuluttaa ainaaki sen haukkumiseen. Kumpi se sitten tyhmä on, se joka käyttää aikaansa turhaan vai se joka käyttää aikaansa asiaan josta välittää ja se on itselleen tärkeä. En minä kauheasti välittäisi dissaajista, jos te oikeasti jostain pidätte niin senkus vaan. Jättää muut omaan arvoonsa, kyllä kaikki jotain "fanittaa", mikä toisesta on iha tyhmä juttu. ;)

niiina

niiina
Dramione

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #163 : 24.06.2009 17:25:38 »

Lainaus
Hah, tulikin mieleeni, olisi hauskaa puhua Houkutus elokuvasta jonkun pojan kanssa joka olisi homoseksuaali ja pitäisi vaikka Kellania tjm. tosi komeana ja silleen niinku tytötkin.. en siis tarkota mitään pahaa tai silleen, se olis vaan jotenkin erilaista ja sais erilaisen mielipiteen asiasta
Tuli tuosta näin btw mieleen, että minulla on puolalainen ystävä, miespuolinen, joka on hetero mutta pitää Jasperia / Rathbonea komeana. :D Musta se oli niin hieno juttu kun se kehtasi sanoa että samaa sukupuolta oleva on hyvännäköinen. Sitä pokkaa ei kaikilla pojilla ole ja oikeasti ihailin sitä. En ihkuttanut, niinkuin joillain on tapana, vaan ihailin.
Näki siis elokuvan, kun pakotin ehdotin katsomaan. Piti siitä kyllä.

Kyl Rob on hot, munkin on aika myöntää se. Sehän veti VanityFairissa Johnny Deppien sun muiden nokan edestä maailman komein mies -tittelin. Se on hot siltikin vaikka jäi taksin alle. Rob on kaunis mies. Nimenomaan kaunis. //Eihän siis Rob kaikkien mielestä voi olla hot sun muuta, niinkun munkaan mielestäni Tom Felton ei ole komea nykyään enkä ole koskaan oikein tykännyt Orlando Bloomista tai Johnny Deppista tai mitä näitä yleiskomeita, fanikannaltaan suosittuja julkkisukkoja nyt on....Enkä väitä että ovat ruman näköisiä, muhun eivät vaan yksinkertaisesti iske ;D Thank god tää on pienellä kirjotettu, pelkkää bullshittiä koko size-koodin sisällä oleva teksti punasten kauttaviivojen jälkeen...

Ei voi muuta kuin nostaa hattua tolle jätkälle :D loistavaa sanon minä, tuollaisia rohkeita pitäisi olla enemmänkin. Kyllä mäkin tuollaista ihailen!

Ai että Rob voitti GeorgeClooneyt, BradPitit sun muut hyypät, jesjesejes :DVoidaan perustaa Bullshitti kerho  ;D

Oli mulla asiaakin. en olekaan koskaan kuullutkaan tuota niiinan esittämää teoriaa, kuulostaa mielenkiintoiselta, voi mitä meidän ihmisten mielen syöverit ovat sylkeneetkään ^^ Ja tuo on todella todennäköistä, aikas jännä, tuollainen ihme hhyyppä vaan kylpee jossain veressä kuten Kleopatrat maidossa konsanaan.

Tuokin on varsin totta, kaikki ovat eri mieltä eri asioista, fanittavat ja vihaav at eri asioita siis samoja.. osaan puhua.com. Ajatelkaa mitä maailma olisi jos kaikki olisivat samaa mieltä?

Carlisle kyllä voittaa Edwardin sata nolla, vaikka tulis sateenkaaria perseestä :D

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Nixx

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #164 : 24.06.2009 20:17:55 »
Hyvä kun viime viestistäni on nyt kasvanut draama. Teemmekö seuraavaksi siitä 4D-dokumentin? Vai voisiko sen mahdollisesti muuttaa televisiosarjaksi?

Kamoon, ilmaisin mielipiteen, sanoin miten olen tilanteen nähnyt ja heti on draama käynnissä.

*sigh*

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #165 : 24.06.2009 21:03:36 »
Lainaus
Hyvä kun viime viestistäni on nyt kasvanut draama. Teemmekö seuraavaksi siitä 4D-dokumentin?

Kuulostaa hyvältä. 4D dokkarin kuvaaminen käyntiin.

Lainaus
Kamoon, ilmaisin mielipiteen, sanoin miten olen tilanteen nähnyt ja heti on draama käynnissä.

Joo mäkin ilmaisin vaan mielipiteeni kuten kaikki muutkin. Ja rakastan draamaa.

Palatakseni aiheeseen, niin New Moonin traileri oli aika erikoinen, se suunnilleen näytti jo ison osan elokuvasta. Jostain syystä se ei oikein innostanut. Kaipa se vaikuttaa liikaa samalta kun ensimmäinen osa ja kai sitä halusi nähdä vähän uutta tyyliä seassa. ;)

niiina

niiina
Dramione

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #166 : 24.06.2009 22:23:41 »
Nixx, joo mutta vähän oudosti ilmaisit mielipiteen. :D Lisäksi kuten sanoin viestissäni, niin en ymmärrä onko tämä joku mielipidekeskustelu? Tämähän ei taida olla Neuvostossa vai mitä? Vai onko Houkutus-topic aina se poikkeus, kuten tuossa dissaamis-asiassa?
Minä kun taas puolustin jälleen itseäni, suosikkisarjaani ja  muita faneja, kun tuli jälleen vähän sellainen "lol twilight-fanit on noloja"-fiilis siitä viestistä ;D Niin että jos on aivan pakko sanoa mielipide topiciin, jossa fanit (ja muutkin tietysti) keskustelevat tästä aiheesta (ei mielipiteistä) niin munmielestä sen voi kyllä sanoa vähän muulla tavoin. Kohteliaammin, muita kunnioittavammin, ehkäpä?
Dokkari kuulostaa hyvältä, vaadin päästä mukaan!!

Lainaus
Ai että Rob voitti GeorgeClooneyt, BradPitit sun muut hyypät, jesjesejes :D
No nimenomaan ;D että ei voi kyllä enää nojautua siihen syyhyn, että Twilight-massaa Twilight-massaa, kun luulisi että kuitenkin iänikuiset Brad Pitit ja Johnny Deppis veis voiton, mutta meidän RPatzhan se veti pärstäkertoimen pidemmälle.

Lainaus
Palatakseni aiheeseen, niin New Moonin traileri oli aika erikoinen, se suunnilleen näytti jo ison osan elokuvasta. Jostain syystä se ei oikein innostanut. Kaipa se vaikuttaa liikaa samalta kun ensimmäinen osa ja kai sitä halusi nähdä vähän uutta tyyliä seassa.
Minä kyllä pidin siitä trailerista, vaikka minusta se vaikutti enemmänkin faneja innostuttavalta elokuva-pätkältä, kun itse "juoni" ei tullut oikein esiin, Italiaa, Alicen paluuta etc. ei näytetty. Toivottavasti se ei jää ainoaksi traileriksi, mutta toivottavasti ei käy kuten Potterin kanssa – melkein koko leffa trailerien perusteella nähty ;D
Ootteko nähnyt sen The Hillywoodin tekemän New Moon -parodian trailerin? Ihan loistavasti tehty, vaikka mitään erikoista siinä ei esiinnykään.

Lainaus
Ei voi muuta kuin nostaa hattua tolle jätkälle :D loistavaa sanon minä, tuollaisia rohkeita pitäisi olla enemmänkin. Kyllä mäkin tuollaista ihailen!
Nimenomaan. :D ja ikääkin kun jätkällä on sellaiset 15-16 vuotta, niin luulisi, että asenne olisi juuri se "hyiii mitään miehiä kehu".
Olenkin hänestä pitänyt kaverimielessä aina hirvittävän paljon, kun ei yritä esittää mitään vaan on oma itsensä. ;D



//Sitä hyötyä, ettet loukkaa muita. Tai tässä tapauksessa suututa, kuten tuo paskaksi haukkuminen yleensäkin minussa aiheuttaa.

Toisinsanoen et pidä Twilightista, koska sitä fanitetaan melko suurella voimalla ja on niin pinnalla? Et siksi ettet pidä Twilightista + ole lukenut kirjaa/joja + katsonut elokuvaa? Hmm no jaa, outoa sikäli haukkua, kuinka Twilight on paskaa, kun sitä se ei pysty olla.
Tuo on yhtälailla epäreilua, jos väkisin yrittää selittää, jos olet osoittanut ettei aihe kiinnosta, mutta luuletko että jokainen fani on sellainen (siis pätellen tekstistä)?
Itse en ole näihin Twilight-fanikannalta (muualta kyllä) törmännyt, otan osaa jos jouduit kestämään sellaista ;D
Mulle on tosiaan yksi hailee, kuka tykkää ja kuka ei tykkää ja miksi ei tykkää, mutta hermo palaa ihan väkisin, kun sitä aletaan dissaamaan ihan luvan kanssa ja samaten haukkumaan faneja (jota tapahtui jo aiemmin) ja ylipäätänsäkin koko mitätön lause "se on paskaa" pistää herneen nenään. :D

Jään vaan innolla odottamaan, koska tämä Twilight-dissaamismuoti-ilmiö laantuu, kuten Hoodeen dissaaminenkin laantui.  ::)

//Niinja ihmettelen kyllä tuota. Twilight ei todellakaan ole paras kirjallinen tuotos tai elokuva, kuten ei ole Harry Potterkaan. :D On niitä mestariteoksia parempiakin, mutta satun pitämään näistä kummastakin enemmän kuin niistä paremmista.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2009 23:19:09 kirjoittanut Rebecca Lupin »


Nixx

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #167 : 24.06.2009 23:06:54 »
Nixx, joo mutta vähän oudosti ilmaisit mielipiteen. :D Lisäksi kuten sanoin viestissäni, niin en ymmärrä onko tämä joku mielipidekeskustelu? Tämähän ei taida olla Neuvostossa vai mitä? Vai onko Houkutus-topic aina se poikkeus, kuten tuossa dissaamis-asiassa?
Minä kun taas puolustin jälleen itseäni, suosikkisarjaani ja  muita faneja, kun tuli jälleen vähän sellainen "lol twilight-fanit on noloja"-fiilis siitä viestistä ;D Niin että jos on aivan pakko sanoa mielipide topiciin, jossa fanit (ja muutkin tietysti) keskustelevat tästä aiheesta (ei mielipiteistä) niin munmielestä sen voi kyllä sanoa vähän muulla tavoin. Kohteliaammin, muita kunnioittavammin, ehkäpä?
Dokkari kuulostaa hyvältä, vaadin päästä mukaan!!

Hmm, mä en sinänsä halveksi Twilight-faneja eikä mulla ole mitään sellaista porukkaa vastaan (paitsi niitä jotka tulee tunkemaan kurkusta alas sitä miten joku hahmoista on hot - tapahtunut, vitun ärsyttävää), mutta Twilightiä itseään vastaan on. Asian voisi ilmaista kohteliaammin, mutta mitä hyötyä siitä olisi?

Itsensä ja muiden fanien puolustamiseen ei ole mitään tarvetta; puhuin äärimmäisen pienestä joukosta joka tunkee sydämiä vähintään yli sallitun määrän jokaisen hahmon nimen perään, ja vaikka sinänsä tässä ei olisikaan mitään vikaa - tulevat joko joukolla kimppuun (siis kimppuun. Tyyliin 'vittu sä oot vitun nolo ku meet haukkumaa twilightiä, voi vittu painu ny piiloon, lol') tai sitten koettavat saada sinut ymmärtämään miksi Twilight on paras kirjallinen tuotos tai elokuva jota on koskaan tehty. Sitäpaitsi, vihani kohdistuu enimmälti Twilightiin itseensä.

Itse yksinkertaisesti arvostan kirjassani mm. kirjoitustaitoa ja taitoa pitää yllä jännitystä sekä hyvää juonta.

//

Johan tässä sanottiin; äärimmäisen pieni prosentti, koostuu äärifaneista joille Twilight on sielu ja elämä. Eikä siinä hyvässä merkityksessä.

Ei, en pidä Twilightistä, olen katsonut elokuvan (kuten alkuperäisestä viestistä huomaa), yksinkertaisesti vihasin sitä. Ei ole mitään muuta syytä kun se huonous; se että kumpikaan (kirja tai elokuva) ei yllä edes keskitasolle. Stephanie Meyer ei yksinkertaisesti ole kokenut kirjoittaja, ja Hollywood.... niin.

On parempia kirjoja, minä satun pitämään niistä, sinä ja muut sattuvat pitämään tästä, voidaan lopettaa.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2009 10:56:53 kirjoittanut Nixx »

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #168 : 25.06.2009 03:26:44 »
Musta on kyllä vielä nolompaa dissata jotakin asiaa vain jonkun faniryhmän takia, varsinkin jos ei itse ole fanitettavaan asiaan kunnolla perehtynyt, mutta menee silti dissaamaan itse teosta.  ;D Kyllä siinä vaiheessa, jos esittää mielipiteitä, pitäisi olla jotain omaa, mihin mielipiteensä perustaa.

Lainaus
Carlisle kyllä voittaa Edwardin sata nolla, vaikka tulis sateenkaaria perseestä

Tässä asiassa saavutamme kyllä yksimielisyyden.  ;D Jos mun pitäisi valita joku mies Twilightista ihkutettavaksi, niin ei tulisi valinnan vaikeutta siinä kenet valitsisin.  :D

Niin, tarkennan tuota Robin hottiutta vielä niin, että Rob on hot Edwardina ja ihan hauska haastatteluissa ihan itsenäänkin, mutta nimenomaan hot Edwardina (ja sanottakoon, että mä yleisesti ottaen tunnen mielenkiintoista ärtymystä Edwardia kohtaan noin niin kuin hahmona ;D). Siinä on jotain sellaista, joka sopii vampyyriksi.  ;D

Lainaus käyttäjältä: Takku
Mä luin Houkutuksen joskus kaks vuotta sitten paremman puutteessa ja totesin että ihan ok luettavaa mut mua hämää se et kirja vaikuttaa teini-ikäsen kirjottamalta. Varmaan se johtuu niistä kaikista kimaltelevista glitterunelmavampyyreistä ja noin. Hymyilee leve&#228;sti Teinitytön päiväuni. Mut siis että teksti vaikuttaa jotenkin kauheen amatöörimäiseltä jopa näin amatöörin silmin.

En ole varma, mutta veikkaisin, että saattaisi johtua useammastakin juonikuviosta, jossa tulee sellainen olo, että eikö nyt jotain uskottavampaa keksittäisi. Ja sitten siitä, että päähenkilö on niin vahvasti Mary Sue, kun sitä käy ajattelemaan. Sillä on koko ajan joku poika pitämässä sitä kainalossa ja juuri sitä piiritetään, vaikka se on niin tavallinen tyttö, ei edes nätti ja kömpelökin. Mary Sue -kuvio, joka silti ärsyttävyydelläänkin jotenkin toimii ja vetoaa ehkä sitten niihin naishormoneihinkin, jonka luulin itsessäni jo paaduttaneeni. Tosin muhun ei tainnut vedota niinkään se romantiikkapuoli, koska Uusikuusta lähtien inhosin aika kovasti Bellaa ja Edwardia. Mua ilahduttaa eniten ne muut ideat ja kirjassa oleva huumori. Sitä ei mun nähdäkseni ole kirjoitettu tosikoille ihan tosissaan.  ;D

- Edward -

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #169 : 02.07.2009 22:59:35 »
Olen itse lukenut jo kaikki 3 suomeksi ilmestynyttä kirjaa useaan otteeseen ja katsonut leffan montakertaa enkä ole vieläkään kyllästynyt niihin  ;D...Edward on mielestäni ihana hahmo niinkuin muutkin Cullenit ...Ne vain kiehtovat käytöksellään minua. Minä kuulun siihen sarjaan joka ei tykkää Jacobista ....en tiedä olenko saanut sen ällöttävän kuvan elokuvan takia, koska minusta Jacob oli siinä ällön näköinen pitkien hiuksiensa takia  ::)...Rob on komea ja muutenkin ihana Edwardina minustakin siitä en pääse yli enkä ympäri. Eli kuulun Fani joukkoon. Nyt vain odotellaan Breaking Dawnin ilmestymistä suomeksi ja New Moon elokuvan saapumista !

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #170 : 03.07.2009 10:34:47 »
Itsekkin olen noi suomeksi tulleet lukenut ja Aamunkoin varasin jo itselleni... Houkutuksen ja Uusikuun olen lukenut kolmesti, Epäilystä luen neljättä kertaa... Lopee olee ykstoikkosta, kun muistaa kohta lause lauseelta kaikki tapahtumat ulkoa >D Mutta, aivan ihana tää sarja<3 Oon ihan riippuvainen tähän ja riippuvaisuuden loppua ei ole näkyvissä 8)

Täl hetkel mun suosikki noista kirjoista on Epäilys, koska siinä Edward ja Bella on kaikenaikaa yhdessä, Uusikuu on mielestäni huono, koska Culleneja siinä on niin vähän ;< Ja Ihmissusista, eli koirista, en tykkää pätkän vertaa...

En oikeest keksi täst mitään rakentavaa sanottavaa, se menee aina mun kohdalla tälläseks >D

Kirjoille antasin kouluarvosanoina:
Houkutus: 9½
Uusikuu: 9-
Epäiys: 10-
Aamunkoi: ? :)
Cullenismi<3

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #171 : 20.07.2009 12:51:19 »
Minun piti välttää tätä topicia, mutta pakkohan tänne on tulla kirjoittamaan, kun kirjatkin on Eclipseen saakka luettu ja BD pitäisi kohtapuolin tulla kirjastosta, kun olen tovin jonottanut. :D
Inhoan muuten noita suomenkielisiä nimiä, Uusikuu on ainoastaan hyvä, mutta se nyt onkin suora käännös. Breaking Dawnhan on Aamunkoi, mutta jotenkaan se ei.. kolahda.
Vähän hirvittää ryhtyä repimään vähän aikaa jo hissukseen olleen topicin, mutta mutta...


Ei ihan niin huono sarja kuin oletin, mutta en voi sanoa pitävänikään erityisemmin. Twilight olisi itsenäisenä teoksena toiminut paremmin, New Moon ja Eclipse tuntuivat kovasti toistavan toisiaan - näin jälkeenpäin tuottaa jopa hetkittäin vaikeuksia erotella nuo kaksi toisistaan. Se toisto oli yksi suurimmista häiritsevistä tekijöistä ja tietynlainen yksipuolisuus; Bellan ja Edwardin suhde junnaa melko paljon samaa rataa ja Bellan ajatukset Edwardista toistavat samaa kaavaa, alkoi tosiaan ärsyttää, kun joka välissä tuodaan ilmi, kuinka Edward on jumalaisen komea jne. Ok, voi olla jo alkuunsa tuhoontuomittua lukea kirjasarjaa, jossa teiniromantiikka on noinkin suuressa osassa - minä kun en liiemmin tykkäile moisesta.

Mutta kuten Joeyboy asian ylempänä ilmaisi, sieltä löytyy kiinnostaviakin asioita, vaikkei itse päähenkilöt jaksa innostaa. Volturit esimerkiksi olivat kiinnostava lisä, vaikkakin Eclipsessä petyin kovasti siihen, kuinka huonosti heidän vierailunsa oli tehty... Odotin hieman jotain enemmän, mutta he vain tulivat, vaihtoivat pari sanaa ja menivät. Tuntuu paikka paikoin muutenkin, että joitain asioita on oiottu ja menty matalemman kautta.
Minulle ei Bellan marysuemaisuus kaikessa ärsyttävyydessään toimi mitenkään, vaikka periaatteessa se kirjasarjassa omalla tavallaan toimiikin.

Ihmissudet ovat huomattavasti paremmin toteutettuja kuin vampyyrit, joita inhoan erittäin syvästi - tai pikemminkin inhoan heidän olemustaan. Nämä kimaltamiset sun muut, jotka on jo nostettukin aiemmin esille, eivät mene minulla läpi sitten yhtään.
Ihmissudet sen sijaan ovat tosiaan ihan hyvin toteutettuja, yksi niistä plussista.

Leffa sen sijaan... No, en pitänyt juuri lainkaan. Olisin odottanut, että Jasper, Alice, Rosalie ja Emmett olisivat olleet hieman enemmän erilaisia kuin perusteinit, mutta minusta he olivat kovinkin tavanomaisia. Olisin jo pukeutumiselta odottanut jotain muuta kuin perusteinityyliä, Emmett varsinkin oli.. no joo.
Hottiksia tyyppejä ei leffasta juurikaan löydy, James oli kylläkin varsin hyvännäköinen. Victorialla olisi saanut olla hieman punaisemmat hiukset, kun niitä kirjoissakin korostettiin, mutta muutoin oli kyllä erittäin onnistunut hahmo.

BD:stä olen spoilaantunut jonkin verran, enkä pidä lainkaan siitä, mitä olen kuullut, mutta jätän spoilaamiset pois, kun ilmeisen moni ei ole kirjaa lukenut... Enkä kyllä minäkään, eli senkään puolesta ei ole paljoa spoilailtavaa.

Hyvä kun viime viestistäni on nyt kasvanut draama. Teemmekö seuraavaksi siitä 4D-dokumentin? Vai voisiko sen mahdollisesti muuttaa televisiosarjaksi?

Kamoon, ilmaisin mielipiteen, sanoin miten olen tilanteen nähnyt ja heti on draama käynnissä.
Tässä tuntuu olevan aiheeseen liittyen pieni draama päällä koko ajan. :D Kannatan 4D-dokumenttia.

Lisäksi kuten sanoin viestissäni, niin en ymmärrä onko tämä joku mielipidekeskustelu? Tämähän ei taida olla Neuvostossa vai mitä? Vai onko Houkutus-topic aina se poikkeus, kuten tuossa dissaamis-asiassa?
Eihän Neuvosto yksinään ole mielipidekeskusteluja varten, sinne kuuluu pikemminkin astetta kiivaammat keskustelut ja väittelyt. Mitä minä näen, tämä topic on erittäin pitkälti mielipidekeskustelua. Vai eikö täällä olekin melko paljon ihmiset tuoneet mielipiteitään esille ja niistä on keskusteltu? Jos tämä on pelkästään positiiviselle/neutraalille keskustelulle tarkoitettu, eikö siitä olisi syytä infota jossain? Minusta negatiivisetkin mielipiteet kuuluvat yhtä lailla tänne. Täällähän ei ole paljoa muita yksittäiselle kirjalle/kirjasarjalle/leffalle omistettua topicia, mutta minä luulen, että jos tänne perustettaisiin oma topic mille tahansa kirjalle tai elokuvalle, sinnekin tulisi yhtä lailla myös negatiivista kommentointia kuin tänne.
Mutta siis joo, jos fanittaa jotakin asiaa, pitäisi varautua siihen että niitäkin ihmisiä on, joiden mielipide on täysin päinvastainen eikä sille oikein voi mitään, että myös nämä saattavat kokea tarvetta tuoda mielipiteensä esille. :)

En ole aivan varma, mitä nimenomaista draamaa tämän sivun alkupuoliskolla tarkoitetaan, joten varmuuden vuoksi en sano mitään siihen. ;D


//Okei... Nuo ruotsinkieliset ovat jotakin käsittämätöntä. ::)
« Viimeksi muokattu: 20.07.2009 20:12:46 kirjoittanut Giladra Carrion »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Ginger

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #172 : 20.07.2009 14:54:23 »
Inhoan muuten noita suomenkielisiä nimiä, Uusikuu on ainoastaan hyvä, mutta se nyt onkin suora käännös. Breaking Dawnhan on Aamunkoi, mutta jotenkaan se ei.. kolahda.
Silmäilin viestiketjua ja tästä tuli mieleeni;
Suomennosten nimistä voi olla montaa mieltä, mutta onko kukaan sattunut kiinnittämään huomiota ruotsinnoksiin (onkohan tuo nyt edes oikea sana...)? Itse bongasin ne akateemisessa ja, no, huvituin. Sinällään kauniit nimet, mutta toivat toisaalta mieleen roskaromaanit.
På svenska nimet kuuluvat:
Om jag kunde drömma (H)
När jag hör din röst (UK)
Ljudet av ditt hjärta (E)
Så länge vi båda andas (AK)

Mielipiteitä?
« Viimeksi muokattu: 20.07.2009 14:57:22 kirjoittanut Ginger »

Sofiesque

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #173 : 20.07.2009 17:29:57 »
Hahahaa, mitähän ruottalaiset ystävämme ovat ajatelleet :'D Ei oikeastaan erotu - tai siis kauhean ei-mieleenpainuvia, jotenkin hassuja nimiä suositulle kirjasarjalle. Ja ah tota harlekiinimeininkiä.

Toisaalta kyllä voisin aika hyvin kuvitella noi suomalaisetkin versiot jonkun Nora Roberts -romaanin kannessa. Houkutus, Uusikuu, Epäilys...

// Aaaawww, kiinnostuin jotenkin noista eri kielten nimikäännöksistä ja saksalaiset on jotenkin ihanat. Bis(s) zum Morgengrauen, Bis(s) zur Mittagsstunde, Bis(s) zum Abendrot, Bis(s) zum Ende der Nacht... Jotenkin söpö toi vuorokaudenaikateema.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2009 17:35:29 kirjoittanut Sofiesque »

Stig

  • ***
  • Viestejä: 53
  • Team Tyler's Van
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #174 : 21.07.2009 01:58:53 »
Oi ei apua ja voi. Oikeastaanhan minun ei pitäisi edes tätä viestiä kirjoittaa, sillä en ole erityisen hyvä ilmaisemaan mielipiteitäni ja minut ymmärretään helposti väärin. Mutta, koska olen myös ehdottoman vakuuttunut hämärtyneine aivoineni, että jota kuta kiinnostaa mielipiteeni, aion sen kaikesta huolimatta antaa.

Aloitetaanpa nyt vaikka sillä tosiasialla, että olen lukenut kaikki sarjan neljä kirjaa. Houkutuksen, Uudenkuun ja Epäilyksen suomeksi, Breaking Dawning englanniksi. (Ja mielestäni Aamunkoi on kaunis nimi suomennokselle.) Ahmaisin ne noin kolmessa päivässä, kun en kestänyt ajatusta viimeistelemättömästä kirjasarjasta. :) Ja..

En tiedä. En oikeasti tiedä, pidänkö todella näistä kirjoista.

Sen myönnän heti kättelyssä, että ymmärrän hyvin, minkä takia Twilight-sarjasta on tullut niin järjettömän laajalle levinnyt ilmiö. Siinä on osittain hyvin samaistuttava päähenkilö, uskomattoman komea ja vaarallinen vampyyri ja ”eeppinen rakkaustarina”. Ja niin kauan, kuin tarinaa ja sen suhteita ei mieti liian syvällisesti, Twilight tarjoaa ehdottoman tehokasta eskapismia ja fantasiaan uppoutumista. (Ja kaikkihan pitävät sellaisesta aina välillä, eikö totta?)

Myönnän kyllä että hymyilin huvittuneesti kimaltaville vampyyreille, mutta toisaalta sitä kutsutaan myös mielikuvitukseksi. Tylsäähän se olisi, jos vampyyreillekin olisi yhtäkkiä joku hemmetin standardityyli, jota niiden pitää noudattaa.

Joten en ehdottomasti kiellä, etteikö sarjalla olisi hyvät puolensa.

Mutta sitten, kun on kirjat lukenut ja on liikaa vapaa-aikaa, kuten allekirjoittaneella, alkaa miettiä kirjaa syvemmin. (Tässäkin kohtaa voisi ehdottomasti argumentoida, että ehkä ei KANNATA miettiä pelkkää fiktiota näin syvällisesti, mutta…)

Tämä on ehdottomasti vain minun mielipiteeni, mutta mielestäni heti toisella lukukerralla alkaa paljastua epämiellyttäviä piirteitä. Edward on kontrolloiva päällepäsmäri, Bella on niin johdateltavissa ja epäterveellisen riippuvainen hänestä, että saa hermoromahduksen tämän lähtiessä. Silti monet pitävät Edwardia jotenkin täydellisenä poikaystävänä. (Itse pidän ehdottomasti parhaimpana hahmona koko kirjasarjassa Jacob Blackia, jota kohdeltiin ihan epäreilusti koko ajan.) Jotenkin juuri Edwardin ja Bellan suhde on mielestäni niin.. epäterveellinen, etten voi sanoa nauttineeni kirjoista täysin sydämin. Liian riippuvainen, liian dramaattinen, liian ehdoton. Ja sitä jatkuu kolme kirjaa.

!!SPOILAA VIIMEISTÄ KIRJAA!!

Ja sitten päästään siihen kohtaan, joka minulle pilasi kirjat ainakin osittain. Breaking Dawn. Houkutus, Uusikuu ja Epäilys olivat ensimmäisellä lukukerralla mukavia ja meneviä, mutta heti kun aloitinkin BD:n, tuli mieli lyödä pää pöytään. Koko kirja johdattelee lukijaa kohti suurta taistelua, jota ei sitten tapahdukaan. Koko juttu lässähtää kasaan. Stephenie Meyer on sanonut, ettei yksinkertaisesti voinut lopettaa kirjasarjaansa tappamalla rakastamiaan hahmojaan. Miksei? Minusta se ei ole hyvä suhtautuminen kirjoittamiseen, jos hienoista juonenkäänteistä jänistetään sen takia, että kirjoittaja itse on liian kiintynyt hahmoihinsa. Dramaattisten kuolemien ja jämäkän lopetuksen sijaan Jacob tungetaan Bellan ja Edwardin huonosti nimetyn lapsen kanssa ikuiseen liittoon, ja itse pääpari jää viettämään täydellistä ikuisuuttaan ilman minkäänlaisia uhrauksia, joka jää täysin latteaksi ilman taistelun antamaa kontrastia. Uah. Mielestäni kirjasarjan lopetus on ehdottomasti koko tarinan heikoin kohta ja luultavasti myös viimeinen pisara inhoajille. Kaikesta huolimatta en lue itseäni Twilight-inhoajiin. Saagalla on omat hyvät kohtansa ja ehdottoman kekseliäs juoni, jolle pitää nostaa hattua.

!!SPOILAUS ENDS HERE!!

Veikkaisin myös, että ainakin osa innokkaimmista vihaajista ei varsinaisesti vihaa kirjaa, vaan niitä tiettyjä ääripään fanaatikkofaneja, joita haluavat kiusata ihan periaatteesta. Se onkin kaikkein tajuttomin osa koko Twilight-hysteriaa; miten yksi kirjasarja voikin herättää niin paljon kuumia tunteita puolesta tai vastaan ja mitä oudoimmista syistä.

Ehkä kaikkien kannattaisikin vain vetää syvään henkeä ja muistaa erottaa todellisuus fantasiasta. Allekirjoittaneen myös.

//Edit: Ah shit, anteeksi, en tajunnut että vielä spoilataan :)
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 19:52:50 kirjoittanut Stig »
Yeah, suck it! I do read the paper!

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #175 : 21.07.2009 18:57:29 »
Stig, viitsisitkö laittaa spoilausvaroituksen tuonne ja laittaa spoilaavan tekstisi vaaleaksi? Itse olen kyllä kyseisen kirjan lukenut, mutta muut eivät välttämättä halua spoilaantua. =)

Mä olen tainnut tehdä saman mokan, kuin Stig. Rupesin siis pohtimaan Twilightin tarinaa tarkemmin. Pidän kyllä kirjoista, ne ovat sopiva lääke romantiikannälkäiselle teinitytölle, jonka omassa elämässä ei tapahdu mitään romanttista. Olen kuitenkin täynnä Bellaa. Bella on kaikkea sitä, mitä en itse halua olla. Tossun alla oleva nainen, joka on täysin riippuvainen poikaystävästään ja tekee kaikki kotityöt kotonaan. Charlie on taas raivostuttava äijä, joka ei edes yritä siivota, vaan jättää kaiken naisen, vieläpä keksenkasvuisen tyttärensä, tehtäväksi. Sisäinen feministini nostaa tässä vaiheessa päätään. En tiedä, onko Meyer tahallaan yrittänyt viestittää naisen asemaa tällä tavalla kirjoissaan, vai onko se vain alitajuinen juttu. Kuitenkin, jos olen "liian älykkäällä" päällä, en pysty lukemaan näitä kirjoja ilman että kihisen kiukusta, kun Bella kokkaa Charlielle, joka makaa telkkarin ääressä juomassa kaljaa.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Sofiesque

  • Vieras
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #176 : 21.07.2009 20:37:48 »
Lainaus
En tiedä, onko Meyer tahallaan yrittänyt viestittää naisen asemaa tällä tavalla kirjoissaan, vai onko se vain alitajuinen juttu.

Noh, Meyerhän on mormoni - en häntä tunne, eli en mene suoranaisesti väittämään mitään, mutta näinkin vois olla asia. Aika monihan on kritisoinut kirjoja siitä, että kokee Meyerin ns. tyrkyttävän omia uskonnollisia periaatteitaan, esim. Bella & Edward ei nai ennen avioliittoa ja saa kakarankin hyvin nuorina ja blaa (tai no, Edwardin tapauksessa ehkä ei... ahahahahah oon hauska).

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #177 : 25.07.2009 15:31:39 »
Spoilaa Breaking Dawnia:Minua ärsyttää, kun Bellan ja Edwardin ensimmäistä rakastelukohtausta ei kuvattu Breaking Dawnissa kuulemma ollenkaan. Olen nyt lukemassa BD:tä, mutta olen sivulla 16 vai mikä se oli :---D Hyvältä kirja vaiktutaa ,mutta vit*ttaa tuo, jos tuota kohtausta ei kuvata yhtään. Spoilaus loppuu : )


Nyt on tullut kaksi sneak peekiä Uusikuu-elokuvasta!

Luonnollisesti: mikäli et halua spoilaantua/et halua tietää Uusikuu-leffasta mitään, suosittelen, että et katso pätkiä. : )Nuohan ovat siis nauhoitettuja jostain tilaisuudesta, mutta ihan hyvin niitä pystyy katselemaan, vaikka yleisö välillä kiljuukin. Kyllä silti joistakin lauseista saa selvää.

Kohtaus 1
Kohtaus 2


Mieltäni lämmitti ehkä enemmän kohtaus 2 sen dramaattisuuden vuoksi. Kohtaus 1 oli myös ihana! ;)

Ainakin nyt vaikuttaisi ihan hyvältä tuo leffa, mutta katsotaanpa nyt. En ole ainakaan vielä odottanut sitä yhtä paljoa kuin Puoliveristä Prinssiä (ehkä Potterit kolahtavat vielä vähän lujempaa kuin Twilight).

No, mitä mieltä te olette kohtauksista?
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Hiroya

  • ***
  • Viestejä: 46
  • Hammaspeikko
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #178 : 25.07.2009 19:12:08 »
Joo, olen tässä lukenut muutamia tänne tulleita viestejä ja nousi halu laittaa itsekkin jotain, vaikka olen aika huono
kirjoittamaan mitään tekstiä minnekkään suuntaan. Pyydän anteeksi jos ette saa selvää.

Yhdyn aikaisempiin viesteihin, jossa sanottiin ärsyttävän Epäilyksen suomennos. Olen samaa mieltä.
Voin sanoa, että olen "rakastunut" kahteen aikaisempaan kirjaan, varsinkin Houkutukseen ja siksi Epäilyksen
suomennos ärsytti todella paljon. Erityisesti minua ärsytti se Jacobin puhetapa. Kahdessa aikaisemmassa kirjassa
se oli sellaista: "sä, sun jne." nyt tuli sellainen fiilis, että mihin tarinan Jacob katosi kun se edes avasi suunsa.
Jacob puhui kirjakielellä, se ei todellakaan ollut hauskaa luettavaa kuten aikaisemmat puheet olivat. En kyllä erityisesti
koskaan ole perustanut Jacobiin sen enempää, mutta tuo alkoi jo raivostuttaa. En kumminkaan vihaa Epäilystä huonon suomennoksen takia


Voin hyvillä mielin kertoa että olen lukenut kolme ensimmäistä kirjaa, kaikki n. 4 kertaa, ensimmäisen kerran kun luin kirjat
luin niitä koko päivän ja siksi nukkumaankin meno venyi aina 2 asti yöhön. Nyt kun olen alkanut lukea kirjoja uudestaan ja uudestaan olen huomannut kans saman asian mikä ärsyttää muitakin kirjoittajia. SPOILAUSTA!Lempihahmoni on Edward ja Emmet, kuten varmasti aika monen muunkin, mutta Edward on kyllä aika paha päällepäsmäri, kuten aijemmin on jo mainittu. Bella suurinpiirtein elää miehille, hän kokkaa Charlielle, siivoaa talon, alistuu Edwardin tahtoon useassakin asiassa. Charliesta en ole koskaan pitänyt se kummemmin, koska hän istuu sohvalla juomassa kaljaa kun Bella siivoaa ja kokkaa. SPOILAUS LOPPUU!

Tykästyin myös elokuvaan heti kun olin nähnyt sen. Elokuva oli liiemmin pieni pettymys, esimerkiksi roolivalinnat; Rosalien näyttelijä Nikki Reed ei ollut täydellinen valinta siihen rooliin, odotin Rosaliesta kauneuden perikuvaa, kuten aijemmin mainittu on. En tiedä muista, mutta minua ärsytti se puukiipeily kohtaus kyllä vähän, johtuu ehkä siitä että en odottanut sellaista elokuvaan.

Anteeksi vielä epäselvä ilmaisutaitoni. En huomannut enää mitään muuta ratkaisevan ärsyttävää asiaa, mutta jos totta puhutaan, minulla on enemmän positiivista palautetta elokuvasta ja kirjoista kuin negatiivista.


// Scarlett muokkasi spoilaustekstin väriä sen näkyessä aika lailla selvästi
« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 02:38:28 kirjoittanut Scarlett »
Cute things kill people..

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Houkutus (+Twilight)
« Vastaus #179 : 25.07.2009 23:31:09 »
jaina: GOSH! Mahtavia sneek peekejä, täällä haukon henkeäni, varsinkin tuon ekan SP:n takia! (JacobJacobJacobilmanpaitaailmanpaitaailmanpaitaaHerranjumala!)
Ei oikeesti, Nam!<3

Juuh.. Hengitä.. Hengitä..

Tykkäsin kyllä. Tuosta ekasta varsinkin, se Edward oli tehty hyvin, tosin ajattelin, että Bella olisi törmännyt vähän pahemmin, tuo nyt näytti enemmänkin sellaiselta pikku kolhulta :)

Kakkosestakin pidin.. Porsche!<3 Ja tuo Bellan juokseminen suihkulähteessä, mikäettei! Ja Puolialastonta Edwardia!!

Leffahan on nyt oikein täyteen ahdettu puolialastomia jumalaisia miehiä!

Juuri kun ollaan melkein pari tuntia saatu tuijotella Jacobin/Taylorin upeaa jumalaista kroppaa niin siirrytäänkin jo Italiaan, jossa saa ensin huokailla upeille urheiluautoille (Porsche<3) ja sitten taas vähäpukeisuudelle.. Juu mikä ettei..

Pakkohan tuo on mennä katsomaan, ei siitä mihinkään pääse! <3

~Amy lähtee etsimään happinaamaria, jotta rauhottuisi edes vähän...

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3