Kirjoittaja Aihe: "Kiitos." S  (Luettu 4035 kertaa)

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
"Kiitos." S
« : 30.12.2008 20:15:41 »
// Alaotsikko: Sirius/Remus, lievähkö angst, S

Author: Musta-Anturajalka/Álmos (uusi nick)
Pairing: Sirius/Remus
Genre: Angst
Rating: Sallittu
Disclaimer: Rowling omistaa nämä kaksi suloista hahmoa, enkä saa tästä raapustuksesta rahaa tai mitään. ;)
A/N: Joo, eli tää on mun toinen fic, jonka mä täällä "julkaisen". :) Ja tuota niin. No, tää on tämmönen aika lyhykäinen, ja sisällöstä saatte selkoa ihan lukemalla. ;) Kommentit ehdottoman sallittuja ja erittäin odotettuja. ;D

***

                                                                            ”Kiitos.”



 Istut hiljaa puistopenkillä illan varjoissa, enkä voi kuin ihastella, kuinka kauniilta näytät jo vain istuessasi yksin pää riipuksissa. Sisälläni kasvaa tunne, joka yhä enemmän tahtoisi yllättää sinut, istua viereesi ja halata. Mutta se ei kävisi. Pyyhe on jo kehään heitetty, eikä olisi enää järkevää ottaa riskiä, että parantumaisillaan olevat haavamme vielä ratkeaisivat. Se olisi liian riskaabelia meille kummallekin.
    Seison vielä hetken takanasi katsellen hiukan omiani lyhyempiä ruskeita hiuksiasi, jotka pilkistävät sen suloisen itse virkatun piposi alta, jonka teossa olin itsekin mukana. Hymähdän muistolle, mutta et voi kuulla sitä. Olen liian kaukana takanasi. Kaukana, mutta silti niin lähellä.
    Ja kuinka haluaisinkaan taas tuntea suloisen pähkinäisen tuoksusi ja hellän varovaisen kosketuksesi. Vastaavaa en enää tulisi tuntemaan. En ilman sinua.
    Haikea hymyni hyytyy, kun päätän viimein hyvästellä sinut ikiajoiksi katseellani. Syövytän piirteesi verkkokalvoilleni, vaikken usko, että se on tarpeen. En unohda sinua ikinä, Remus.
    Astelen hetken takaperin ja katson sinua viimeisen kerran. En enää näkisi sinua. En enää koskaan. Suljen silmäni ja käännyn ympäri jatkaakseni matkaa luotasi. En enää kääntyisi, koskisi sinuun, tuntisi sinua lähelläni. Ne ajat ovat ohi.

***

Nyt, kun viimein lähdet pois, uskallan nostaa katseeni ja kääntyä nähdäkseni loittonevan selkäsi.  Astelet kevyesti harppoen, kädet syvälle nahkatakkisi taskuihin upotettuina ja mustat, kiharat, olkapäille ulottuvat hiukset kevyen ilmavirran mukana heilahdellen.
    Toinen suupieleni nytkähtää ja päätän vihdoin nousta ylös kovalta puupenkiltä. Lihakseni tuntuvat jäykiltä pitkän istumisen jälkeen, mutta en välitä siitä, vaan lähden hitaasti perääsi. En ottaakseni kiinni, vaan koska se tuntuu oikealta.
    Tultuani paikkaan, jossa vielä hetki sitten seisoit katsellen minua, huomaan hiekassa, kengänkuvioidesi edessä, kaiverruksen. Tavaan hitaasti mielessäni lyhyen sanan.
    ”Kiitos.”
Nostan jälleen katseeni ja näen sinun olevan jo moottoripyöräsi luona, istuvan sen selkään ja polkaisevan pyörän käyntiin. Koska tunnen sinut, arvaan, ettet pystyisi olemaan katsomatta vielä yhtä kertaa minuun.
    Ja sitten katsomme taas toisiimme. Se kestää vain hetken, vaikka aika tuntuu kuljettavan meidät kaikkien yhteisten muistojemme läpi.
    Sitten käännät hitaasti katseesi, ja ajat pois.
    Jään vain katsomaan paikkaan, josta lähdit ja mietteissäni sanon vielä perääsi;
”Kiitos.”


« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:29:30 kirjoittanut Vanilje »

Bells

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #1 : 30.12.2008 20:32:38 »
Ihana! Tosi ihana! Niin jotenkin kaunis! Meinasi tulla tippa linssiin! Niin erilainen ja lukija saa ite päättää, että mitä tässä tapahtuu. Ah!
Protège-moi de mes désirs

©

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #2 : 30.12.2008 20:46:39 »
Ihana! Tosi ihana! Niin jotenkin kaunis! Meinasi tulla tippa linssiin! Niin erilainen ja lukija saa ite päättää, että mitä tässä tapahtuu. Ah!
Kiitokseni! :) Olen otettu! (ja helpottunut. :D Mietin tässä, että mitähän tästä oikein sanotaan. :D)
"..lukija saa ite päättää, että mitä tässä tapahtuu".
Hienoa. :) Tätä oikeestaan toivoinkin. ;) Ettei kaikki ole täysin itsestään selvää lukijalle. :)

Mutta kiitos kovasti. Piristit iltaani. :)

~"Mustis"

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #3 : 14.01.2009 22:12:51 »
Aww.. Kiitos, hunanen! :) Joo, mun tosiaan pitäisi kirjoitella useammin, mutta mulla taitaa olla ongelmana jonkin sortin rajoittuva uskallus. Eli mulla täytyy joko iskeytyä jokin ihme inspiraatio, jotta "uskallan" kirjoittaa, tai sitten hylkään lähes kaikki tekstini, enkä edes viitsi korjailla tai kirjoittaa niitä uusiksi. (Aika ääripäistä kuvailua, mutta lähes näin asia on. :D) Eli pitäisi kai heittää uskallus roskapönttöön ja kirjoittaa jotain ihan hullua. :D Niin niitä ideoita syntyisi ja saisin karistetuksi turhaa rajoittuneisuutta. Vai mitä? :D

Hmm. Taisin tehdä tästä tahallaankin kliseisen oloisen. ;) Mä jotenkin näin tän aivan selvänä filminä mun päässä, ja kirjoitin sen sitten vaan ylös. ;D  mutta joo. Kliseissä on aina huonotkin puolensa. :) Ehdottomasti.  Mutta hienoa, että toi kuvakulman vaihdos oli hyvä juttu. Sitä toivoinkin. ^^ Ja kivaa, et noi pähkinän tuoksu ja pipo- jutut oli hyviä tuolla ja pidit niistä. :) Alkuun sain varsinkin tota pipo- juttua miettiä. En saanut sitä oikein mitenkään päin väännettyä hyvään muotoon tuonne. :D No, toivottavasti se istuu siellä nyt jotenkuten ja on kiva juttu. ^^

Koitan kirjotella tässä lisää, kunhan kerkeän.. Mulla on aikamoisesti luettavaa ja tekemistä. :/ Jaksamisestahan tämä on kiinni <3 Mutta kiitos hurjasti kommentoinnistas!

~Musta-Anturajalka

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #4 : 15.01.2009 10:46:54 »
Muistikirja on varmasti hyvä juttu. :)
Lainaus
Ja jos joskus kaipaat betaa tai ylipäätään jotakuta esilukemaan tekstis niin mulle voit rohkeasti lähettää!
Juu, voisin vaikka lähettääkin! Kiitos. :)

~Musta-Anturajalka

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #5 : 16.01.2009 23:59:50 »
Kivaa, kommenttia!
Ja no, olkoon vaikka nyt kiva ficci. :) Positiivinen ilmaisuhan tuo. ;)

Joo, angstisemmanhan tästä olisi tosiaan saanut. En itse asiassa harkinnut asiaa ollenkaan, vaan annoin sormien vaan viedä. ;D Olisihan se sellaisena "voimallisempanakin" varmaan juu toiminut, mutta kiva, että käy sunkin mielestä myös näin. :)
Lainaus
Kummatkin ikään kuin hyväksyivät asian, he eivät voineet olla enää yhdessä. Kummallekaan ei jäänyt katkeraa oloa.
Hienoa, että huomasit tämän. :) Tai, että kommentoit tästä. Tuo mulla oli päällimmäisimmissä ajatuksissa tän ficin suhteen. :) Eli se oli osa koko ajatusta.
    Juu ei mitään, tuo sun ehdotus/pohdinta oli ihan järkevä vaihtoehto. :) Ja olisin voinut sen toteuttaakin. Mutta niin kuin jo ylempänä sanoin, annoin vaan sormien kirjoittaa, enkä miettinyt tämän suhteen juuri mitään. :D Syvyyttä ja vaihtelua tosiaan..
(Harmi muuten tuo sinun migreenikohtauksesi. :/)

Mutta kiiiiitos kommentoimisen vaivannäöstä, Jekaterina. :) palautetta on aina kiva saada!

~Musta-Anturajalka, jonka täytyy myös päästä nukkumaan. Väsymys painaa munkin päätä, eikä tästä kommentoinnista tule oikein mitään. :D

Álmos

  • ***
  • Viestejä: 73
  • Olen uusi Musta-Anturajalka
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #6 : 03.03.2009 16:24:22 »
Mä voisin vähän uppia tätä samalla, kun otan tämän "muistiin" itelleni tälle uudelle nickille. :) Anteeksi offaaminen.. :/

~Álmos

puhvo

  • ***
  • Viestejä: 95
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #7 : 06.03.2009 10:36:16 »
 Vau, mä tykkäsin kovasti :) Vaikka tarinassa ei tapahtunu paljoa( teen aina saman havainnon tässä vaiheessa, sorry ;D) niin ei ollut ollenkaan tylsää luettavaa. Kuvailu on hyvää ja tarina etenee järkevästi. Tulee semmonen olo, että tää on suunniteltu hyvin tmv. En osaa oikein rakentavaa antaa, mutta siis oikein hyvin oot saanut kirjotettua. Ei tullu yhtään semmonen olo, että johonkin kohtaan ois tungettu mitään liikaa, mutta missään ei ollut liian vähääkään. Ja Remusta oot kuvaillu hyvin ja se oli jotenkin tosi remusmainen Remus jos yhtään tajuut mitän yritän selittää ;D Rakastan<3

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #8 : 06.03.2009 18:56:25 »
Todella sulonen. Hirmu ihana ;D
Vaikka tää oli surullinen, silti jotenkin kaunis. Tää sai mut melkein itkemään.
Teksti oli helppolukusta ja selkeetä. Enkä huomannu ees kirjotusvirheitä.

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Álmos

  • ***
  • Viestejä: 73
  • Olen uusi Musta-Anturajalka
Vs: "Kiitos."
« Vastaus #9 : 07.03.2009 00:21:56 »
Oon positiivisesti yllättynyt, Neitimusta ja puhvo, kun luitte ja kommentoitte. :)

puhvo: Mukavaa, että tykkäsit. Se oli vähän tarkoituskin. :D Nojoo, mutta tosiaan. Kiva kuulla, että tarina tuntui ihan järkevältä ja pidit siitä. Ja mukavaa, että olen ilmeisesti onnistunut luomaan Remuksesta Remuksen omaisen henkilön tähän ficciin. ;) Mutta kiitos vielä kommentoinnin vaivannäöstä!

Neitimusta: Hienoa, että sain jotain tunteita nousemaan esille. On aina kivaa kuulla, että on onnistunut välittämään jotain tunteita lukijalle. :) Mutta kiitos vielä sinnulekin! Oon kovin ilahtunut teidän kommenteista. :)

~Álmos