Kirjoittaja Aihe: Vähän matematiikkaa, K11  (Luettu 14055 kertaa)

Kommando

  • ***
  • Viestejä: 102
Vähän matematiikkaa, K11
« : 01.10.2008 16:28:58 »
// Alaotsikko:Yhteisnovelli by Kommando & Radokettu, K-11, teinislash

Title: Vähän matematiikkaa
Author: Kommando & Radokettu
Betareader: Kommando
Genre: Slash, romance, humor
Pairing: Kasperi/Aapo + viittauksia sataan muuhun
Rating: PG-11
Disclaimer: Meidän ihan oma!
Summary: "Kunhan et parittais mua jokaiselle vastaantulevalle miehelle." "En mä jokaiselle. Ja se on täysin tahatonta et mun ehotukset on kaikki miehiä."

A/N (Kommando): Radoketun kanssa on mielettömän hauskaa kirjoittaa, kaikki kunnia hänelle.
Itse innostuin näistä pojista sitten sen verran, että aloin kirjoittaa lisää heistä. Julkaisen Anatomian oppitunnit varmasti tulevaisuudessa myös Finissä, mutta kotisivuiltani osa 1/3 löytyy jo nyt.
Sen verran valaisen, että suuri osa novellista koostuu Kasperin ja Sofian toisilleen lähettämistä kirjelappusista koulun aikana. Minä otin kirjeissä Sofian roolin, Radokettu Kasperin. Lihavoidut ovat Kasperin kirjeitä.
Ei tässä muuta, nauttikaas : )


1. luku

Esim 1
(f(x)=) y = -2/3x – 1/2

1. Ratkaise nollakohta, kun y = 0



Nollakohtia ja kulmakertoimia – mitä hittoa?

Säkään et tajuu? Mun aivot on Kambodzassa.

Mä en tiedä mihin mun aivot on jo ehtineet, mutta jossain aika kaukana ne seikkailee.

Ja ilman karttaa, oletan.
Lakkaa tuijottamasta Samulia.


Tuijottamasta?! Mä – en – tuijota – Samulia!

; )

Sofia! Lakkaa parittamasta mua jokaiselle pojalle.

En mä mitään parita. Mä koitan vaan saada sua löytämään sun salatut tunteet.

Eli tehdä musta homon?

Ei susta tarvii tehdä : D

Mä oon täysin hetero, lakkaa vittuilemasta.

Ei homous oo mitään sen erikoisempaa kun heterouskaan, joten älä puhu tohon tyyliin.

Joojoo, kyllä mä tiedän. Mä en vaan oo pojista kiinnostunut missään muussa kun kaverimielessä.

Onks Samulilla kaverimielessä hyvä perse?

Sofia!

No okei okei.
(PS. On sillä.)




*

Koulun kello pirisi tunnin päättymisen merkiksi ja oppilaat säntäsivät matikanluokasta ennätysvauhdilla.

Sofia ilmaantui Kasperin viereen ja kuiskasi: ”Kato nyt sitä persettä!”
”NO EN!” Kasperi huudahti vähän liian lujaa.
Sofia nauroi ilkikurisesti. ”Kylläpä sä vastustat kiivaasti.”
”Ole nyt jo hiljaa”, parkui Kasperi.

Sofia tyytyi vastaamaan vain virnistämällä ja heittämällä laukkunsa seuraavan luokkahuoneen ovelle. Kasperi seurasi esimerkkiä ja ohitti joukon miespuolisia luokkatovereitaan lähtiessään kohti yläkertaa. Seassa oli myös Samuli tiukoissa mustissa farkuissa.

Kasperi ei voinut sille mitään, hänen oli yksinkertaisesti pakko vilkaista vaivihkaa olkansa yli.

*

Miten se innoton oikeen kirjotetaan?

Unenthusiastic. Evo.

Pää kiinni homo.

Hei, sähän aina saarnaat ettei se oo haukkumasana.

En mä haukkunu! Sama kun oisin vaan sanonu ”pää kiinni Kasperi”.

Niinpä tietysti. Mikä pakkomielle sulla on noista homoista?

Ei mikään pakkomielle, sä vaan oot niiiin slash!

Slash?

’Tytöt tykkää tytöistä ja pojat tykkää pojista, vaik pojat välil esittää et niit ei muka kiinnosta…’

Minkälaista musiikkia sä oikein kuuntelet?!

Laadukasta. Tea on legenda. Tuun muuten teille tänään.

Et sä voi. Juha tulee tänään meille.

AI JAA! 8DD

Olisit nähny ilmees! Mutta ei mitään sellasta. Juhalla on muija.

Ootsä siitä kovinkin pettynyt? :[

No en!

Sä et pidä Juhaa miellyttävänä vai?

Se on oikein hyvä KAVERI!

Juujuu. Mä tuun kameran kanssa teidän ikkunan taakse.

Me mennään kellariin.

Tekemään mitä? : o Siinäpä selität… ”Öö tota me ei voida olla täällä huippuylellisessä olohuoneessa, eiks mentäis ennemmin kellariin?”

Me mennään sinne pelaamaan cs.

…Pojat…

*

Kasperi odotteli koulun pihalla Juhaa, joka oli eri luokalla. Sofia oli tunkenut hänen seuraansa ja esitti omia ehdotuksiaan Kasperin ja Juhan illanvietosta.

”Mä voin kyllä mennä ostamaan sulle kynttilöitä ja tuoda samalla jotain halpaa viiniä, jolla te saatte päänne sopivasti sekaisin”, Sofia intoili.
”Mä en tosiaan ymmärrä miten sä voit olla mun paras kaveri”, Kasperi huokaisi kyllästyneesti.
”No koska poikatyttö ja neitipoika on korvaamaton yhdistelmä.”

Samassa Juha ilmaantui heidän seuraansa ja aloitti saarnan jo parhaat päivänsä nähneestä uskonnonopettajasta. Kasperi osallistui aiheeseen innokkaana kääntämään Sofian ajatukset muualle.

Valitettavasti se ei toiminut.

Hetken vaikutti siltä, kuin Sofia olisi viimein luopunut koko päivän kestäneestä aiheesta, eli siitä, oliko Kasperi homo. Mutta sitten Sofia avasi taas suunsa.

”No, pojat, mitäs te olette aikeissa puuhailla?” Sofia sanoi painottaen viimeistä sanaa merkityksellisesti.
Juha katsahti Sofiaan kummeksuen. ”Varmaan pelataan. Miten niin?”
”Eei mitenkään. Kunhan kysyin”, virnuili Sofia.

*

Miten meni ilta Juhan kanssa?

Siinähän se. Voitin melkein joka kerta.

No oho, sähän oot sit aika dominoiva.

Mä puhuin pelaamisesta.

Niin mäkin. Myönskö Juha ees tappiotaan?

Se on huono häviäjä.

Tuliko teille ero? :[

Turpa kiinni.

Mä veikkaan, et Teemu lohduttais sua mielellään. Niin egoistisen jätkän on pakko olla todellisuudessa poikiin päin.

Kuka hiton Teemu? Mä en kaipaa mitään lohdutusta.

Se yks heviletti rinnakkaiselta.

Just. Mahtavaa. Nyt sä paritat mua kovikselle.

No kun mieti nyt, sä oot tommonen neiti ja se voi suojella sua, aww[3

En mä oo neiti.

Sulla on herkkisluonne ja pitkät silmäripset.

Oot vai kattellu?

Aina ; )

Nyt sä koitat jo iskee mua.

Mä oonkin varmaan riittävän poikamainen miellyttämään sua.

Ei mua pojat kiinnosta. Ja sori nyt mutta tommoset rääväsuut ei kiinnosta myöskään.

Ehkä mä ennemmin pysynkin sun parisuhdeneuvojana.

Kunhan et parittais mua jokaiselle vastaantulevalle miehelle.

En mä jokaiselle. Ja se on täysin tahatonta et mun ehotukset on kaikki miehiä. Mä vaan näen, ketkä sopii sulle.

…ja silti ykskään sun ehdotus ei oo osunut oikeeseen.

Kyllä mä vielä löydän sun unelmies miehen.

Miks sen pitää olla mies?

Itehän sä oot tähän asti aina valittanu et tytöt on vaikeita!

Samalla tavalla sä valitat poikien hankaluudesta.

Mut pojilla on keskenään joku ihmeellinen kieli jota tytöt ei koskaan tuu ymmärtämään, ainakaan ilman suomi-pojat-suomi –sanakirjaa. Sä taas puhut sitä luonnostaan, joten mikset vaan keskittyis kommunikoimaan lajitovereides kanssa?

Koska mua ei kiinnosta kommunikoida mun kavereiden kanssa mitenkään romanttisella tavalla.


_____
A/N2 (K): Siinäpä esimakua. Toisen osan Rado postaa oletettavasti parin viikon sisään. : D Novelli on siis jo kokonaan kirjoitettu, me vain hieman venytämme julkaisua. ; )
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 15:39:18 kirjoittanut Pyry »

Rojumo

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #1 : 01.10.2008 16:42:23 »
ei voi (eikä ehdi) muuta sanoa kuin että <3.

Iidaelina

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #2 : 01.10.2008 18:47:26 »
Hei, loistavaa! Sait virnuilemaan monesti, henkilöt vaikuttaa ihanilta ja aidoilta. Tosin paikoitellen repliikkien kieli tuntui hiukan hankalahkolta, että oikeasti joku puhuisi niin. Se oli kuitenkin vain pikkuseikka, kun muuten kirjoitustyyli oli niin sujuvaa ja mielenkiintoista! Anyways.

Jatkoa odottelen, rakentavat jäi Kambodzaan... :D


aliveeeee

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #3 : 01.10.2008 21:48:34 »
Tätä oli mukava lukea. Sellaista rentoa ja söpöä, että tuli hyvälle tuulelle. Toivottavasti ilmestyy pian lisää.

mawannie

  • ***
  • Viestejä: 58
    • Livejournalini
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #4 : 02.10.2008 14:45:08 »
Venytätte julkaisua?! TE RYÖKÄLEET, kaikki osat tänne heti mulle nyt! ;_____________;

No okeiokei, en painosta. Mut ihan sikahyvä idea, ootan mihin tää kehittyy! :3
All this feels strange and untrue.

Amnesiac

  • ***
  • Viestejä: 235
    • tumblr
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #5 : 02.10.2008 19:18:20 »
Minä sitten rakastan tätä. En tykkää tavallisesti tällaisella tyylillä kirjoitetuista jutuista, mutta tämä ehdottomasti on poikkeus. Ja varmaan eniten lukemani tarina kaikista.:D Nytkin aloitin tämän jotain miljoonattasadattayhdeksättä kertaa ja voi, että tykkään edelleen.♥ Tätä on niin mukava lukea ja kaikkea. Joo, en osaa sanoa mitään järkevää. Mutta tää on suloinen ja tykkään.:D<3
Minä en unohda sinua koskaan, vaikka en muistaisi omaa nimeäni.

Cinnamon

  • ***
  • Viestejä: 76
    • Tuhkalehto Street Team
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #6 : 02.10.2008 20:13:12 »
Oi hitsi!
Täähän oli hyvä, alkuun mulla oli vähän epäilevä olo, mutta saitte yllätettyä mut aika hyvin.
Tuo teidän kirjoitustyyli, jotain todella mahtavaa. Erittäin sujuvaa tekstiä, sekä olette saaneet siitä mukavan erilaisen luettavan ja mielenkiintoisen.
Ja nuo ns. "mesekeskustelut"/tms on jotain todella mahtavia ja tuovat mukavaa piristettä "tavallisen" tekstin joukkoon...
Mä en voi sanoa enään muuta, kuin että jatkakaa ihmeessä, meikä tahtoo lisää luettavaa!

Cinnamon
You are reason why I don’t blame myself anymore

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #7 : 04.10.2008 18:30:13 »
Eikääh, tää oli just hyvä :'D

Tuli jotenkin Sofiasta mieleen ne söpöt 12v homoihkuttajat jota koulussa näkee. :----) Aww. No jooo. Söpöä on kyllä :D Eipä tässä muuta jnee. ((_______:
après moi, le déluge

Radokettu

  • ***
  • Viestejä: 26
    • richest loser in the world
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #8 : 21.10.2008 17:56:26 »
Kiitoksia teille kaikille kivoista kommenteista. Nyt pääsette kommentoimaan lisääkin, nimittäin tässä tulee nyt vihdoin se toinen osa. :) Toivottavasti tykkäätte.

2. luku

1) y = 2x + 1

nollakohta
y = 0
2x + 1 = 0 || -1
2x = -1 || :2
x = -1/2

kulmakerroin
k = 2/1

suuntakulma

en jaksa.


Kasperi yritti keskittyä ikivanhan, rupsahtaneen ja tappavan tylsän matematiikanopettajansa selitykseen. Hän todellakin yritti. Ajatukset vain pyörivät aika kaukana suuntakulmista.

Hän pohti Sofian kirjeitä. Hän oli tahtomattaankin alkanut ajatella, voisiko hänen todella olla mahdollista ihastua poikaan. Ajatus ei jostain syystä tuntunut niin vieraalta kuin esimerkiksi viikko sitten.

Millainen vaihtoehto Tero olisi? Kasperi vilkaisi viereisessä pulpetissa istuvaa poikaa.

No joo, ainakin Tero oli hyvännäköinen, se Kasperin oli pakko myöntää. Pojalla oli upottavan tummanruskeat silmät ja hihaton musta paita, jonka ansiosta hänen käsivarsiensa lihakset eivät voineet jäädä huomaamatta. Ja Tero oli mukava luonteeltaankin. He olivat tutustuneet kolmannella luokalla ja tunsivat toisensa aika hyvin, vaikka eivät usein viettäneetkään aikaa keskenään.

Okei, Kasperi voisi ihastua poikaan. Itse asiassa se ei tuntunut olevan enää kovin kaukana, mikäli Sofia ei pian lopettaisi hänen aivopesuaan.

Näkevätkö vanhat silmäni oikein? : o

Riippuu siitä mitä ne silmät näkee.

Sä unohduit tuijottelemaan Teroa.
(Ei sillä, että mä jotenkin vahtisin sun tekemisiä.)


En tuijotellut. Kunhan katoin mitä se teki.
(Lakkaa kyttäämästä.)


…ja kuvittelit sen polvistuvan sun eteen. Enkä nyt tarkota pelkästään kosimismielessä…

Pervo, enkä!

Aww, punastuit.

Taasko sä kattelet?

En voinu olla tarkkailematta, millasen ilmeen toi mielikuva aiheuttaa. Ja mä vaikka vannon, että se muistutti tosi paljon yllättynyttä mielihyvää…

En mä saa mitään miellyttäviä mielikuvia kun sä ajattelet Teroa polvillaan mun edessä.

Täytynee tarkentaa niitä…
Kuvittele sen katse, kun sen silmät hohtaa halusta.
Kuvittele sen huulet sun kaulalla.


Lopeta.

Kuvittele sen hampaat joka puolella sun vartaloa.
Kuvittele sen lantio painautumassa sua vasten.


Lopeta.

Kuvittele sen kädet sun farkkujen vetoketjulla…

Lopeta! Mieluummin jätän kuvittelematta.

Ai sori, ei kai toi oo jotenkin häiritsevää?

No mä en välttämättä haluu tukalaa oloa keskellä luokkaa…

I KNEW IT! Älä huoli, Tero voi varmasti helpottaa sun tuskia…

Sofia, nyt tukit oikeesti turpas.

Okei okei. Älä nyt sekoo.

No vihdoin. Tajuutko sä että tässä on vielä kaks tuntia ennen ku koulu loppuu.

Mahtaa tulla ikävä äikän kaksari.
(Ehkä sä voit pyytää Teron vessaan…)


Sä lupasit olla jo hiljaa. Ei se nimenomaan Terosta johdu, mä oon teinipoika täynnä testosteronia.

Hyvä yritys : D

Älä nyt, se oli totta : D Naura vielä vähän kovempaa niin naapuriluokkakin ihmettelee.

No sä oot vaan niin hauska kun koitat selitellä : DD

Ei se ollu mitään selittelyä : D Tyhmä. Tytöt ei ymmärrä tälläsii juttuja.

Kyllä mä ainakin sun ’tukalat olos’ tiedän…



*

Seuraavana päivänä he viettivät liikuntatuntien jälkeistä, hieman normaalia pidempää välituntia. Paikalla olivat kaikki yhdeksän c- ja d-luokkalaiset. Eli myös Kasperi, Sofia ja Kasperin kiusaksi Tero.

Kun Sofia huomasi Teron, hänen kasvoilleen nousi häijynsävyinen hymy.
”Älä sano mitään”, Kasperi varoitti, ennen kuin Sofia ehti inahtaakaan.
”En tietenkään sano. Mitä sä musta oikein kuvittelet?” Sofia uteli viattomasti.
”Että sä olet sadistinen, psykoottinen ja pakkomielteinen parittaja”, totesi Kasperi kuivasti.
Sofia oli loukkaantuvinaan eikä suostunut puhumaan enää mitään.

”Lähteeks Kasperi mukaan bilettään ens perjantaina?” Ville kysäisi.
”Minne?”
”Serkun synttäribileisiin meidän mökille.”
”Ketä sinne on tulossa ja mikä on meininki?”
”Rutosti hyvännäkösiä tyttöjä, joita Aapo vetää puoleensa ku haaskat hyeenoja”, Ville virnisti.
Kasperi hymyili jotenkin vähän vaivaantuneesti. Sofia naamioi naurunsa yskänpuuskaksi. Kasperi mulkaisi häntä, ennen kuin totesi Villelle: ”Enköhän mä voi tulla sinne."

*

Vai meet sä tyttöjä iskemään. Aijai!

Onks jotain valittamista? Oot vaan kade kun sua ei oo kutsuttu.

Bileet pimeille pojille ja bimbotytöille. No thanks. Muista olla kiltisti.

Joo joo äiti, mä lupaan. En raiskaa viattomia tyttöjä tai muuta vastaavaa. :--)

…poikia kyllä…

Tuskinpa niitäkään, sori vaan.

Kiltti poika.
( Höh :[ )


Aina. Mikä on kasitehtävän vastaus?

”Atomin elektronipilvellä on negatiivinen sähkövaraus.” …ehkä.

*

”Katos, Kasperi on jättäny Sofian kotiin”, Mikko totesi muka yllättyneesti, kun Kasperi saapui Villen mökille.
”Sun tyttöystäväs vai?” Kasperille tuntematon punahiuksinen tyttö kysyi tältä.
”Eei”, naurahti Kasperi. ”Ei mulla oo tyttöystävää.”
”No, täältähän niitä vaihtoehtoja löytyy”, Ville virnisti. Punatukka ja kokoelma muita tyttöjä kikattivat. Kasperi hymyili lyhyesti, ennen kuin tuvan keinutuolissa istuvan tuntemattoman pojan tutkiskeleva katse kiinnitti hänen huomionsa.

Villekin huomasi. ”Mitä sä Aapo siellä neulot?”
”Sulle essua, Vilma-täti”, poika kuittasi noustessaan keinutuolista.
”Tää on siis Aapo, mun serkku, synttärisankari”, Ville esitteli Kasperille.
”Mä oon Kasperi”, Kasperi esittäytyi itse, ennen kuin Ville ehti.
”Moi Kasperi”, Aapo sanoi hymyillen.

*

1 viesti saapunut
Lähettäjä: Sofia
Viesti: Mites bileissä menee?

Viesti toimitettu
Vastaanottaja: Sofia
Viesti: Hyvin. Täällä on talo täynnä porukkaa ja tekemistä riittää. Mitä sä puuhaat?

1 viesti saapunut
Lähettäjä: Sofia
Viesti: Venytän mielikuvitustani miettimällä millasia jätkiä tapaat siellä.

Viesti toimitettu
Vastaanottaja: Sofia
Viesti: Mä hengaan näiden tyttöjen kanssa.

1 viesti saapunut
Lähettäjä: Sofia
Viesti: Neiti. Älä vaan heteroile siellä.

Viesti toimitettu
Vastaanottaja: Sofia
Viesti: …Sofia, mä OON hetero.

1 viesti saapunut
Lähettäjä: Sofia
Viesti: HAHA. Hyvä vitsi. KUKAAN ei oo 100% hetero ja sä et oo ees 75%.

Viesti toimitettu
Vastaanottaja: Sofia
Viesti: Haista paska.

1 viesti saapunut
Lähettäjä: Sofia
Viesti: : )


*

Kasperi huomasi sattumalta rannassa Aapon, joka oli nähtävästi viimein päässyt eroon perässään juoksevasta tyttölaumasta. Hän istui nyt jotenkin kovin yksinäisen näköisenä laiturilla, jota vasten tyyni vesi tuskin edes aaltoili.

Aapo kuuli Kasperin lähestyvät askeleet ja käännähti. ”Ai, moi, Kasperi. Mä jo luulin, että joku niistä mimmeistä käy mun päälle.”
Kasperi seisahtui laiturille yllättyneenä Aapon kyllästyneestä äänensävystä. ”Et sä sit tykkää että sulla on ihailijoita?”
”Noita tuntuu olevan vaivaks asti”, Aapo tuhahti. ”Ei siis minään lesoomisena. Istu säkin.”

Kasperi istuutui risti-istunnassa olevan Aapon viereen. Häntä kiinnosti tutustua tähän, joten hän jatkoi saman tien: ”Eiks sulla sit oo vakituista?”
”Ei vakituista eikä satunnaisia. Mä pidän noi kavereina vaan.”
”Ja ne ei tunnu oikein tyytyvän siihen, vai?” Kasperi uteli myötätuntoisesti.
”No ei tosiaan tyydy”, Aapo murahti. ”Ne ei tajuu sanaa ’ei’.”
”Tytöt”, Kasperi hymähti osittain huvittuneena.
”Niinpä”, Aapo sanoi ja kääntyi katsomaan Kasperia. Tämä räpytti tahtomattaan silmiään hätkähdyttävän suoran katseen alla. Kasperi ei voinut olla pohtimatta tuon merkityksellisen katseen tarkoitusta ja hän oli juuri kysymässä asiasta Aapolta, kun Ville saapasteli ylipirteästi paikalle.

”Mitässs te jäbät täällä nuokutte?” Ville huuteli jo selvästi pienessä sievässä.
”Mä pidän vähän hermolomaa noista likoista ja Kasperi tuli pitämään seuraa”, Aapo vastasi.
”No tulkaa ny sisälle sieltä”, Ville komensi. Hiukan vastentahtoisesti Aapo nousi ylös. Hän vilkaisi hymyillen Kasperia, joka viivytteli sisälle paluuta hetken. Lopulta Kasperi kuitenkin tyytyi kohtaloonsa ja he siirtyivät sisälle.

*

Jumaliste Kasperi, vartti myöhässä! Oliko niin rankat bileet että krapula jatku maanantaihin?

Ei, kyllä se krapula oli ohi jo eilen. Pitäähän sitä nyt välillä myöhästyä. : D

Ai sä sitten joitkin? Mä luulin että sä oot liian siveellinen sellaseen.

Ei sentään. Oli hei ilmasia juomia.

Deeku. Juoppo. Holisti.

Just niin. Hauku vaan. Mähän ryyppäänkin TOSI usein.

Nyt tais olla sit vitutuskännit?

Mikäs mua muka vituttais?

Epäonnistunut iskuyritys. Kumminki menit kahen siiderin humalassa huutelemaan ’meille vai teille’ tai jotain vastaavaa.

No ei nyt ihan niinkään. Mutta jotain sinne päin kai.

Ooo! Tunnenksmä sen? What’s her name?

…Aapo…

MITÄ?!

Ilme! Ja en mä tiedä, se nyt oli vähän monimutkanen juttu… En mä tiedä mitä se oli vai oliko mitään ja mitä se ajatteli ja vihjailiko se jotain. Ei siitä saanu silleen selvää. Ja se saatto johtua niistä muutamasta siideristä jne.

Jumaleisshön, tää on siistiä. It works! Niin ja korjaan vielä, HIS name : D Olishan mun pitäny tietää…
Kerro lisää kerro lisää kerro liiisääää!


No me vähän niinku hengattiin kahdestaan. Rannassa. Ja tota… se katto mua vähän kyseenalaisella tavalla…

8 )))) Ja?

No ei oikein muuta, kun Ville pelmahti paikalle ja keskeytti kaiken.

: (( Tunsitsä sit vetoa siihen? 8D (siis Aapoon, ei Villeen)

Taas se alkaa… No… ehkä vähäsen. Älä nyt saa kohtausta.

!!!

Mä kielsin saamasta kohtausta, koita nyt istua paikallas : DD

No mutta ”!!”. Kai te sovitte tapaavanne vielä tj?

Ei me mitään sovittu. Ei me oikeestaan nähty sen kliseisen rantakohtauksen jälkeen.

Kliseisen, just romanttisen! <3__<3 Ja voi höh! Sun on selvitettävä sen henkilöllisyys paremmin jostain. Se on sun elämäs mies ihan varmasti.

No rauhotu nyt vähän. En mä tiedä oliko se mitään. Tuskin mä sitä kiinnostan kun sillä on tyttöjä vaikka muille jakaa.

Marttyyri-Kasperi.
No, jos ei Aapo oo se True Love, löydetään joku toinen. (So much for your heterosexuality!)


Ei toi tarkota että mua ihan jokainen vastaantuleva poika kiinnostais. Aapo oli jotenkin… en mä tiedä.

EN sano ’aww’.

Luojan kiitos…

*

Haluutko vastata kyselyyn?

Mihin?

KOSH (Kasperi On Saletisti Homo) –yhdistyksen kyselyyn.

Jaa. Mä en kai voi vastata ei?

Noup.
1. Mikä ihmisessä herättää mielenkiintosi?
2. Mitä miehen tulee olla (ulkonäöllisesti)?
3. Blondi, brunette vai joku muu?
4. Oletko joskus haaveillut olevasi tyttö?
5. Onko sinulla fetissejä urheista prinsseistä?
6. Saanko mä meikata sut seuraaviin bileisiin?


1. Se, että se on hyvä tyyppi eikä mikään pissis tai itseään täynnä oleva kovis.
2. En mä tiedä kun en miehiä pahemmin ajattele.
3. Brunette mieluummin.
4. En.
5. …Ei.
6. ET!!


2b. C’mon hei, kyllä nyt jotain piirteitä voi määritellä!
4b. Edes ajatellut?
5b. ”PISTE PISTE PISTE EI”? Kerropa nyt!
6b. Vähän vaan mustaa rajausta? ^^


2b. No… Aapo on ihan ok.
4b. En tosiaankaan.
5b. Ei ku ei oo… kai… vielä…
6b. Ihan vähän.


2c. Johan oli hieno määritelmä. Tarkentaisitko?
5c. 8 ))
5c. 8DD


2c. Tumma ja pörrönen hiuspehko ja kirkkaansiniset silmät. Ja semmonen ruipelo.
5c. Haista paska. : )


2d. Aaaw!
Testin tulos: sä oot definitely gay. Myönnä.


*

Bileiden jälkeen elämä jatkui täysin tavallisena. Kesä vaihtui syksyksi ja syksy talveksi, mutta Sofia kiusasi Kasperia edelleen jokaisesta vastaantulevasta miespuolisesta henkilöstä. Kasperi taas kieltäytyi katsomasta heistä ketään kahdesti.

Ainakaan Sofian nähden.

…Tai niin Kasperi kuvitteli. Hän ei tiennyt, kuinka järjestelmällisesti Sofia toimi. Hän härnäsi kyllä Kasperin ajoittain järjenmenetyksen partaalle, mutta vain istuttaakseen tiettyjä ajatuksia ja epäilyksiä tämän päähän. Hän tiesi, milloin lopettaa, eikä maininnut ääneen puoliakaan niistä katseista, joita oli huomannut Kasperin alkaneen luoda joihinkin henkilöihin.

Sofia oli tosiasiassa hämmästynyt – ja innoissaan – siitä, kuinka hyvin hänen juonensa oli toiminut. Koko homma oli alkanut viattomasta vitsailusta, minkä jälkeen hän oli ottanut tavaksi osoitella Kasperille poikaystäväehdokkaita. Sofia ei ollut koskaan uskonut, että se todella johtaisi johonkin. Ja nyt…

Sofia tunsi Kasperin. He olivat olleet parhaita kavereita pikkumuksuista saakka. Sofia tiesi tarkalleen, millaisella äänensävyllä puhui väsynyt Kasperi, pirteä Kasperi, pahantuulinen Kasperi – tai ihastunut Kasperi.

Sofian oli löydettävä Aapo.

*

Paljon sait kokeesta?

Seiska miikka. Bilsa ei oo mun alaa.

Älä selitä, luuseri. Mä sain 9½.
Vähänkö on ope äkänen…


Niinpä. Ei saa ees tiedustella kokeesta ääneen O.o

Onkohan se nielassu sitruunan? : o

Toivottavasti meni keuhkoihin asti… Ei tartteis aina kuunnella tota mesoomista.

Niinpä. Ootsä muuten kipee?

Täh?

Neljä kirjettä kumpaankin suuntaan, etkä oo vieläkään vittuillu siitä et istun Onnin vieressä.

Ai niin! No uu, istut Onnin vieressä ; ))

Nyt se alkaa…

No itehän sä oikein kerjäsit! : DD

Ihmettelin vaan…

Juujuu. Taidat tykätä kun paritan sua.

Älä ny höpötä.

En en. ; )

*

Kasperi ei osannut päättää, mitä mieltä hän oli asioista. Toisaalta häntä ärsytti Sofia, joka ei tuntunut ikinä kyllästyvän hänen parittamiseensa, mutta samalla hän huomasi yllätyksekseen sen alkavan tehota. Ei Kasperi ollut ennen poikia kahteen kertaan vilkuillut, vaan nytpä vilkuili.

Eihän sen niin kuulunut mennä! Kasperi oli hetero. Aivan tavallinen teinipoika, jonka ainut kiinnostuksenkohde oli vastakkainen sukupuoli. Vakavasti ajateltuna Kasperi oli kuitenkin löytänyt tytöistä huikean määrän raivostuttavia piirteitä. Useimmat heidän koulunsa tytöt olivat aivottomia teinikanoja ja kaikki samanlaisia.

Kun taas pojat… no, niitä oli vähän joka laatuun. Eikä niistä kukaan tuntunut silti oikein hyvältä vaihtoehdolta.

Kasperi tunsi olevansa aika lailla umpikujassa.
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 16:34:20 kirjoittanut Radokettu »

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #9 : 23.10.2008 20:22:26 »
Tää on aivan mahtava! Mä oon lukenut tän jo pariin kertaan tuola toisessa paikkaa, ja tää vaan on niin hyvä!
Te ootte mahtavia!  ;D
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Susie

  • Superstar
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #10 : 23.10.2008 20:49:55 »
Tykkään tästä, vähän erilainen kirjoitustyyli on kiva. Aaposta haluan kuulla lisää, todellakin! Sofia vaikuttaa vähän rasittavalta, mutta ei se haittaa, koska Kasper on todella suloinen :D kirjoitusvirheitä ei löytynyt, hyvähyvä. Kaikin puolin oikein mukavaa luettavaa, ootan jatkoa!
The only way you'll ever learn a thing
is to admit that you know absolutely nothing

alivingdeath

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #11 : 24.10.2008 18:16:59 »
aushh, lisää!
Tää on tosi erilainen ja sen takia ihan saatanan hyvä. Lisää Aapoa. Tämä on käsky! (kamalaa sanoa noin, koska te olette tuollaisia Jumalia. Ihan näin kirjoituspuolella : D)
Kasper on todellakin suloinen. Niin hämmentynyt ja kaikkea muuta mahtavaa. :]]
Kaikenkaikkiaan tosi jees tarina.
Jatkoa odottelen.

death

pullapoju

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #12 : 24.10.2008 20:39:07 »
Awh, pulla tykkää! :]

Pidän tyylistänne kirjoittaa. Nuo Kasperin ja Sofian "viestit" ovat hyvä sekä ainakin minulle uusi ja erilainen keksintö. Ne tuovat kivasti eloa tekstiin. Hahmona tuo Aapo on mielestäni onnistunut, tai ainakin sen perusteella mitä hänestä on tähän mennessä kirjoitettu. Hänestä on saatu sopivan salaperäinen ja minusta on hauska tavallaan jakaa samat tunteet Kasperin kanssa. Siis kun meillä lukijoillakaan ei ole Aaposta sen enempää tietoa kuin Kasperilla, niin on mielenkiintoista odottaa josko Appenpappenista (lempinimet.. -.-') ilmestyisi jotain uutta.
Ainut seikka mikä jäi mietityttämään, oli tuo Kasperin aika nopea "hyväksyn-sen-että-pidän-myös-pojista"  juttu ja sen paljastaminen Sofialle. Tai siis, ensin hän väitti tytölle olevansa se 100% hetero ja sitten heti tavattuaan Aapon hän ilmoitti Sofialle mahdollisesta kiinnostumisestaan. Kyllähän hän joissain kohti ajatteli, että voisi olla kiinnostunut pojista, mutta se varsinainen muutos oli aika nopea. Tai sitten se vain tuntuu siltä, koska noissa viestailu kohdissa ei näy hahmojen ajatuksia ja tunteita, eli ehkäpä Kasperi on mietiskellyt asiaa enemmänkin, mutta sitä ei vain näe viestien takaa.  ;)

Lainaus
KOSH (Kasperi On Saletisti Homo) –yhdistyksen kysely.
Tuo nimi sai pienen hymyn huulille, se on hauska keksintö, kuten koko kysely muutenkin. Tuo oli jotenkin kauhean tutun tuntuista, siis meinaan ettei olisi mikään ihme jos itsekkin tempaisisin jonkun tuon kaltaisen jutun joskus. Se tuntui vain niin tavanomaiselta minulta. :D

Hah, olen kyllä mahtavin ja parhain epäselvien kommenttien kirjoittaja. Teksti tuntuu tosi sekavalta näin jälkeenpäin luettuna.. Toivottavasti saatte edes jotain tolkkua. Varsinkin tuon "Kasperin pidän pojista  ja bla bla.. jne." jutun kanssa oli vähän onkelmia, kun ajatukset ei oikein suostuneet valumaan tähän näytölle selkeästi. Hih, ehkä tämän kommentin kääntämiseen tarvitaan suomi-pulla-suomi sanakirjaa. :D Juuh, mutta jatkoa tänne vain kunhan kerkeätte laitella!
Siis tykkäsin ja luen lisää enemmän kuin mielelläni! Naminam! n__n

~pulla

Kommando

  • ***
  • Viestejä: 102
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #13 : 19.11.2008 10:25:14 »
Äww, olette ihania ♥
Anteeksi, että tässä on kestänyt niin kauan, mutta tässä on nyt sitten se viimeinenkin osa. Nauttikaas.
MAINOSMAINOSMAINOS/ ja Kommandon Valtakunnasta löytyy sitten jatko-osa tähän /MAINOSMAINOSMAINOS


3. luku

Osakkeen hinta: 23,31 €
Sijoitus: 500 €
Määrä: 21 kpl

Osakkeen hinta: 19,02 €
Sijoitus: 500 €
Määrä: 26 kpl

Osakkeen hinta: 44,60 €
Määrä: 10 kpl
Sijoitus:



Lensit vissiin hankeen äsken? : DDD

Vitun Tomi :[ Vieläki lunta paidassa.

Haahaa vähä oot luuseri : D Häviit aina sille.

Ei ku mä en vaan viiti tapella kunnolla, ettei pojille tuu paha mieli.

Älä selitä. Et vaa osaa.

Vittuuks vineet. Oot vaan kade kun et ite tullu heitetyks puskaan Tomin toimesta. Tai Tomin kanssa.

En mä sen kanssa pusikkoon taho.

Kenenkäs sitten?

No en kenenkään.

Ikineitsyt. Voi sua.

:[[ Niinpä. Kenen kaa ite tahot pusikkoon?

Nythän ei ole kyse siitä.
Kuulitsä jo siitä discosta?


Mistä discosta?

Viikon päästä huomenna. Eli siis torstaina. Kasin tukarit järkkää. Meinaaksä tulla?

No ketäs sinne olis menossa?

En mä vielä oo paljon kyselly, mut ainakin Sauli, Valtteri, Juha, Tomi, Ville ja Akseli. Niin ja Ville tuo vissiin serkkunsa mukanaan.

Serkkunsa? Mitä VITTUA, tuleeko Aapo sinne?

Siis onks Aapo se Villen serkku?! : o

No on! Aapon synttäreitähän siel Villen bileissä juhlittiin. Eksä tienny? : o

Et sä mitään oo maininnu.
Voi dääm, ei voi olla totta! : D


Ei jumalauta.

Lasket jo sekunteja : D

En oo vielä ehtiny laskemaan.
Eiku siis…


*

”…Mä EN ole hermostunut”, Kasperi sanoi tiukasti tuijottaessaan peilikuvaansa huoneessaan.

”Joo joo”, sängyllä risti-istunnassa oleva Sofia virnisti. ”Usko nyt, toi musta huppari on ihan hieno. Pistä sinne alle se mustavalkoraidallinen t-paita.”
”Mitä väliä sillä alemmalla paidalla on, kun mulla on huppari?” Kasperi kysyi oudoksuen.
”Sä pidät sen hupparin auki sen t-paidan päällä, se näyttää hyvältä”, Sofia selitti kärsivällisesti. ”Sitä paitsi sulle tulee joka tapauksessa tanssiessa kuuma, joten sun on hylättävä huppari.”
”Kuka sanoo, että mä tanssin?”
”Minä. Sullahan on mustat pillifarkut?”
”No on”, murahti Kasperi suunnatessaan vaatekaapilleen, ”kun eräs pakotti ostamaan.”
”Kukahan oli”, Sofia virnisti. ”Laitat ne.”

”Sä oot ilmeisesti koko ajan tiennyt, mitä mun kantsii pukee päälleni?” tiedusteli Kasperi.
Sofia nyökkäsi. ”Oikeestaan joo. En vaan viittiny keskeyttää sun häsellystä, kun se oli niin sööttiä.”
”Haista paska”, tokaisi Kasperi iloisesti. ”Vieläkö sulla on jotain mielessä?”

Sofia hymyili kaivaessaan laukustaan mustan kajalkynän.

”Ei, Sofia”, Kasperi puuskahti. ”Mut hakataan.”
”Aapo suojelee”, hymyili Sofia.
”Pää kiinni”, Kasperi sanoi. ”Eikä se oo varmaa, että Aapo edes muistaa mua.”
”Varmasti muistaa – vähintäänkin sen jälkeen, kun näkee sut silmät rajattuina”, Sofia vakuutti määrätietoisena. ”Nyt istut ja oot aloillas.”

*

”Mä näytän ihan pelleltä!” Kasperi valitti. He kävelivät lumisateessa ja vastatuulessa kohti koulua, jossa disco järjestettiin.
”Etkä näytä”, Sofia vakuutti. ”Kato ettei sun kajalit leviä.”
”Miten te tytöt selviätte tästä kaikesta?” ihmetteli Kasperi.
”Helposti. Siihen tottuu. Säkin voisit näyttää aina tolta”, Sofia sanoi toiveikkaasti.
”Juu en”, nauroi Kasperi.

”Maksatko mut tonne sisälle?” Sofia tiedusteli, kun he liittyivät pieneen jonoon koulun pääoven eteen.
”No jos tän kerran.”
”Porvari.”
”Hei, haluutsä että mä maksan vai et?”
”Joojoo, oon hiljaa”, Sofia virnisti. ”Sano heti kun näät Aapon.”
”Pitikö muistuttaa?” parahti Kasperi. ”Mä ehin just rentoutua.”
”Ihan rauhassa vaan”, Sofia sanoi liioitellun tyynnyttelevästi. ”Vieläkö sä muuten väität, ettet oo ihastunu poikaan?”
”Totta kai”, Kasperi tokaisi. ”Eikö se oo itsestään selvää?”
Sofia nyökkäsi. ”Joo, tietty on. Tuu, tsekataan sali.”

*

Tunnin päästä Kasperi ja Sofia olivat edelleen tsekkaamassa salia. Kasperi oli saanut kuulla muilta pojilta huvittuneita kommentteja kajaleistaan, eikä Aapoakaan näkynyt missään. Häntä alkoi pikkuhiljaa kyrsiä koko disco.

”Miks mä tulin tänne?” Kasperi kysyi valittavalla äänellä Sofialta.
”Älä viitti”, tämä hymähti. ”Kyllä tää meininki tästä vielä nousee.”
”Mä en välttämättä halua jäädä odottelemaan sitä”, murahti Kasperi.
Sofia katsoi Kasperia huolestuneena. ”Et kai sä aio lähteä?”
Kasperi kohautti olkiaan. ”Ei mua huvittais täälläkään jumittaa.”
”Sä kaipaat Aapoa”, Sofia totesi.
”Mä lähen nyt kotiin”, Kasperi sanoi vastaamatta toteamukseen.

Hän irrottautui Sofian seurasta ja suunnisti puffetin ohi kohti aulaa. Hän kiskoi kengät jalkoihinsa, nappasi takkinsa ja kääntyi – törmäten suoraa päätä tuttuun henkilöön.

”Aapo”, Kasperi hengähti, ennen kuin ehti ajatella mitään.
”Katos, Kasperi, moi”, Aapo tervehti yllättyneesti. Sitten hän kiinnitti huomionsa Kasperin meikkiin ja räpytteli silmiään häkeltyneenä. ”Sähän näytät…”
”Tytöltä?” ehdotti Kasperi.
”Hyvältä”, Aapo lopetti lauseensa hymyillen.
Kasperi punehtui ja väänteli käsiään. ”No jaa.”

Aapo nyökkäsi kohti Kasperin kenkiä ja takkia. ”Olitsä lähdössä jonnekin?”
”Öö – ee – joo – siis en”, Kasperi änkytti.
”Niin miten oli?” Aapo tiedusteli huvittuneena.
”Siis – mä olin vaan menossa käymään ulkona”, Kasperi onnistui artikuloimaan.
”Huolitsä mut seurakses?” kysyi Aapo huolettomasti.

Kasperi silmäsi Aapoa parin viipyvän sekunnin ajan, ennen kuin vastasi myöntävästi. Aapon olemus oli vilpitön… vilpittömän ystävällinen.

”Venaa, mä etin vaan takin ensin”, Aapo ilmoitti ja katosi vaatekasojen sekaan. Takinetsintäoperaation jälkeen pojat siirtyivät ulos, missä märkää lunta tuiskusi edelleen taivaalta.

”Mitäs sä täällä sitten meinasit?” Aapo uteli ja kiskoi pörröisen hupun päähänsä.
”En mä tiedä. Piti vaan päästä ulos”, Kasperi vastasi.
”No kävelläänkö vähän, vaikka tää lumisade ei ihan hirveesti houkuttelekaan poistumaan katoksesta?” Aapo ehdotti.
”Sopiihan se.”

Kasperi tunsi tärisevänsä. Hän ei ollut varma, johtuiko se Aapon seurasta, ulkolämpötilasta vai kenties molemmista.

”Oliks sulla kivaa siellä synttäribileissä sillon syyskuussa?” Aapo kysyi yhtäkkiä. ”Me ei paljoa ehditty puhumaan.”
”Mm – olihan siel ihan hauskaa”, mutisi Kasperi mielikuvituksellisesti.
”Sä et kuulosta hirveen innostuneelta”, Aapo nauroi.
”Ei kun mä oon vaan – ajatuksissani”, Kasperi yritti selitellä.
Aapo oli harmistuvinaan. ”Mä taidan siis olla tylsää seuraa.”
”Etkä oo!” Kasperi huudahti hätäisesti. Hän tunsi olonsa typeräksi, mutta kaikeksi onneksi Aapo vain nauroi.

”Et kai sä vaan oo hermostunut?” virnisti Aapo.
”Miks olisin?” Kasperi sanoi nopeasti. Eihän Aapo vain ollut nähnyt heti hänen lävitseen?
”Noo”, me ei tunneta kovin hyvin, ja nähtiin viimeks neljä kuukautta sitten”, Aapo totesi. ”Ja sä vaikutat aika ujolta tyypiltä.”
Kasperin teki mieli huokaista helpotuksesta, mutta hän ei viitsinyt.
”En mä oo ujo”, hän vain sanoi puolustellen. ”Mä oon ehkä vähemmän rohkea.”
Aapo naurahti. ”Ei se oo huono asia. Päinvastoin, se on aika sööttiä.”
”Joo, ihanan neitimäistä”, Kasperi kuittasi.

Aapo ei vastannut, mutta Kasperi oli näkevinään tämän hymyilevän.

*

”Kasperi, mitä sä täällä teet? Eikö sun pitäny lähtee?” Sofia ihmetteli nähdessään Kasperin ilmaantuvan takaisin hänen luokseen.
”Auta!” Kasperi huudahti heti pysähdyttyään.
”No mitä? Kenet mun pitää hakata?”
”Aapo!”
”Siis mitä? Pitääkö mun hakata Aapo?!”
”Ei kun siis – idiootti! Aapo on täällä”, Kasperi sai sanotuksi.

Sofia tuijotti.

”Sano jotain!” Kasperi rääkäisi.

Lopulta Sofia purskahti nauruun. ”No mitä sä täällä sitten teet?”
”Me oltiin kävelyllä. Mä en tiedä mitä mä sille puhuisin. Sanoin käyväni vessassa. Se odottaa tuolla.”
”Kasperi, sä oot sulonen”, Sofia hymyili kuin koiralle.
”No kiitos vaan hirveesti. Ikinä susta ei oo hyötyä sillon kun tarttis”, puuskahti Kasperi ja kääntyi mielenosoituksellisesti marssiakseen takaisin Aapon luo.

”Oota nyt”, Sofia huusi hänen peräänsä nauraen. ”Mäkin haluun tavata kuuluisan Aapon.”
”Kunhan et sano sille mitään typerää”, Kasperi kääntyi vastaamaan.
”En en”, Sofia virnuili ja kulki Kasperin ohi kohti aulaa.
Kasperi seurasi perässä vähän epäilevä ilme kasvoillaan. Sofiako muka olisi hiljaa? Ei ikinä! Nyt häntä oli kuitenkin jo mahdotonta pysäyttää. Oli vain kärsittävä seuraukset.

”Moi”, Sofia sanoi pirtsakasti päästyään Aapon lähelle.
”Mm – moi”, Aapo vastasi hieman varovaisemmin. Hän vilkaisi Kasperia, joka näytti jokseenkin tuskaiselta.
”Toi on Sofia”, Kasperi mutisi. ”Se halus tavata sut.”
”Vessastako sä sen bongasit?” Aapo tiedusteli huvittuneeseen sävyyn.
”Eiku…” Kasperi yritti keksiä jotain.
”Mä törmäsin tohon vahingossa. Se on mun kaveri vaan. Paras kaveri”, Sofia selitti huomatessaan, ettei Kasperin aivotoiminta ollut kovin nopeaa.
”Ai”, Aapo sanoi älykkäästi. ”Okei. Öö – miks sä halusit mut tavata?”

Sofia vilkaisi Kasperia virnuillen. Poika tuijotti takaisin sen verran uhkaavasti, että normaali ihminen olisi ymmärtänyt olla hiljaa.
Siispä Sofia ilmoitti: ”Kasperi on vaan puhunut susta aika paljon.”

Kasperi olisi tahtonut kadota mystisesti.

Aapo sen sijaan hymyili Kasperia katsoessaan. ”Ai jaa.”
”No niin”, mä oon tavannut sut”, Sofia sanoi pirteästi. ”Mä taidan jättää teidät nyt kahdestaan. Heipähei!”

Sofia katosi. Kasperi väänteli käsiään, ja Aapokin oli vaivautuneen oloinen. ”Ööm – hmm – mentäiskö vaikka saliin?”
Kasperi kohotti kulmiaan. ”Tanssimaan vai?”
”No eei”, ynähti Aapo. ”Kun hengaamaan. Ellet sä sit halua tanssia.”
”En halua”, Kasperi kiirehti sanomaan. ”Sitä paitsi siellä soi hitaat.”
”Mmjoo.”

Kasperi tajusi, miltä oli kuulostanut. ”Tai siis – en mä sillä –”
”Joo, kyllä mä tajusin”, Aapo keskeytti vaisusti hymyillen ja lähti Kasperin edellä saliin. Tätä jäi vaivaamaan, mitä Aapo oli oikeastaan sanonut tajunneensa, mutta sitä oli myöhäistä varmistaa enää.

Jonkin aikaa he vaeltelivat pimeässä salissa etsien tyhjää penkkiä, jota ei kuitenkaan löytynyt. Discon järjestäjät olivat olevinaan ovelia jättäessään saliin mahdollisimman vähän istumapaikkoja. Idea ei toiminut kovin hyvin, koska porukka oli sen sijaan vallannut lattiat seinien vierestä. Kasperi ja Aapo istuivat hekin lattialle syrjäiseen nurkkaan.

”Miks discoissa soi aina näin kammottavaa musiikkia?” Kasperi pohti, koska ei tahtonut olla tylsä ja hiljainen.
”Jump jump jump”, Aapo imitoi. ”Mitä sä kuuntelet?”
”Älä nyt dissaa, mutta jotain emomusaa kai pääasiassa. Ja rokkia.”
”Miks dissaisin”, hymyili Aapo.
”No yleensä useimmat vaan nauraa, kun kuulee mitä mä kuuntelen”, Kasperi totesi vähän harmistuneena.
”Mä en niin noista kategorisoinneista piittaa, mut kai munkin musamaku luokitellaan emoks”, Aapo huomautti.
”Ai”, Kasperi hymyili. ”Kiva. Ehkä mulla sitten vihdoin on joku sielunkumppani.”
”Olitsä kattomassa MCR:ää sillon kun se oli Suomessa?”
”Joo, olin mä. Sairaan hyvä keikka!” Kasperi hehkutti.
”Varmasti”, Aapo hymyili. ”Mä en päässy sinne.”
”Harmi.”
”Niinpä. Oisin halunnu nähä Gerardin.”
”Se oli upea”, Kasperi möläytti, ennen kuin ehti ajatella. ”Ei kun siis on. Tai siis…”
Aapo virnisti. ”Sano vaan suoraan, että se on hyvännäkönen. Koska se on.”
”No on joo”, sanoi Kasperi hieman vaivautuneemmin. Aapo hymähti vastaukseksi.

”Sä voisit välillä keksiä puhuttavaa”, Kasperi totesi hymyillen.
”Sori. Musta on niin hauska katsoa kun sä pohdit mitä sanoisit”, Aapo virnuili.

Pojat vaipuivat taas hiljaisuuteen. Sitten Aapo nojautui taaksepäin ja tukeutui käsiinsä – joista toinen hipoi kuin vahingossa Kasperin sormia. Kasperi jännittyi, mutta ei vetänyt kättään pois, kun Aapon käsi jäi lepäämään kevyesti sen päällä. Kasperi ei edes muistanut, milloin oli viimeksi ollut yhtä hermostunut. Aapo käyttäytyi omituisesti. Oliko Kasperi ollut jotenkin ilmiselvä ja Aapo tajunnut hänen olevan ihastunut? Kiusasiko Aapo häntä tahallaan? Vai eikö Aapo tiennyt Kasperin ajatuksia ja halusi selvittää oliko hän kiinnostunut… Oliko Aapo homo?

Tilanne oli jokseenkin vaikea, sillä Kasperi ei ollut vielä oikein itsekään myöntänyt tykkäävänsä samasta sukupuolesta. Syytä ehkä olisi ollut, sillä pelkkä Aapon käsi hänen kätensä päällä aiheutti kylmiä väreitä ja sai sydämen hakkaamaan pikkuisen lujempaa.

”Kasperi, sano jotain”, Aapo totesi hiljaa keskeyttäen Kasperin levottomat ajatukset.
”Hmmhmh”, Kasperi äännähti.
”Mä odotin jotain vähän valaisevampaa, mut okei, kai tuokin kelpaa”, nauroi Aapo.
”Sori, mun ajatukset on vähän… sekaisin”, selitti Kasperi.
”Jaa, millä tavalla sekaisin?” Aapo yritti kuulostaa tietämättömältä, mutta hänen ilmeestään Kasperi päätteli, että Aapolla oli aika hyvä arvaus.
”No tota noin…” Kasperi yritti aloittaa.
”Mä sanoin jo kerran, että puhu suoraan”, Aapo huomautti.
”Okei, okei. Musta tuntuu että – no, mä taidan olla susta kiinnostunu.”

Aapo katsoi Kasperia pitkään, ennen kuin virnisti.
”Kiva”, hän kommentoi yksinkertaisesti.
”Kiva?” Kasperi toisti lievästi hermostuneena.
”No tosi kiva”, Aapo hymyili yhä leveämmin.
”Aapo, älä oo idiootti”, Kasperi pyysi.
”Idiootti? Kiitti vaan”, Aapo oli loukkaantuvinaan. ”Mä ajattelin just suudella sua, mutta täytyypä harkita uudestaan.”
Kasperi nielaisi. ”No – ehkä sä et oo niin idiootti…”

Silloin Aapo ei viitsinyt – eikä malttanut – pitkittää tilannetta enää. Kasperi pidätti huomaamattaan hengitystään, kun Aapo nojautui varovasti hänen puoleensa.

Hän odotti huulia omilleen, mutta Aapo jättäytyikin puoliväliin. Etäisesti Kasperi tajusi toisen testaavan häntä ja että, niin ylitsepääsemättömältä kuin se tuntuikin, hänen täytyisi itse toimia.

Juuri, kun Kasperi oli saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta liikkuakseen, Aapo nykäisi itsensä kauemmas. Kasperi ehti tosiaan hämmentyä, mutta sitten hänen tajuntansa rekisteröi ilkikurisen ilmeen Aapon kasvoilla.
”No osaathan sä liikkua”, poika vinoili, ja samassa Kasperi tajusikin ainoastaan huuliaan koskettavan sametin.

Hän unohti täydellisesti, missä oli, kun hänen silmänsä sulkeutuivat vaistomaisesti ja Aapon sormet tarttuivat kunnolla hänen sormiinsa. Musiikki jumputti jossain kaukana. Aapo tuoksui hiuslakalle ja Axelle – ja voi luoja, kuinka hän suuteli hyvin. Kun Kasperi oli saanut juonesta kiinni ja lakannut hapuilemasta ujosti, Aapossa maistui silkka intohimo. Kasperi tiesi välittömästi, että olisi ottanut ennemmin Aapon kuin kymmenen Gerardia.

Kasperi ei ollut koskaan kokenut mitään, mikä olisi ollut lähimainkaan samanlaista.

*

Epilogi

Tajuuks vieläkään mitään mistään mikä liittyy matikkaan?

Ai niinku oikeesti? En.

…No en mäkään. Ei tullu viikonloppuna hirveesti opiskeltua.

Kui?

Ku olin Aapon luona…

Niinpä tietysti : D Kauan te nyt sit ootte ollu yhessä?

Kaks kuukautta ens torstaina.

Joko siitä on niin kauan! Muistan kristallinkirkkaasti teidän ilmeet, kun mä ilmaannuin sun korvan juureen kesken teidän imuttelun siel discossa.

…Sä se osaatkin aina valita hyvän hetken jollon ilmaannut paikalle.

Jep : D Mut mieti, miten monta sydäriä oisitte aiheuttanu homofoobikoille, ellen ois sopivasti pilannu tilanteen dramatiikkaa kiljumalla ”awww!”.

Rehellisesti sanottuna mua ei hirveesti kiinnosta homofoobikkojen sydärit.

Nojoo, ei muakaan liiemmin, mut sanoinpa vaan.

Siitä tulikin mieleen… mitäs mieltä oot tosta Emiliasta? ; )

…Apua.

greenperry

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #14 : 19.11.2008 11:11:04 »
Aaaw, aivan ihana.


alivingdeath

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #15 : 20.11.2008 16:27:10 »
grauhh!
mahtava lopetus, rakastan teitä.
awwws, kasperi ja aapo. ihania. ja tuo aapo... drool...
ei mitään rakentavaa tälläkään kertaa. anteeksi : (

death

Slytherin

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #16 : 20.11.2008 18:44:20 »
Aww, oli kyllä harvinaisen ihana ficci ;3

En yleensä pidä OC-ficeistä mutta nyt kun otsikko oli tuollainen niiiin piti kurkistaa. Minä kun rakastan matikkaa -.-' Mutthei, olen ylpeä! Tuo ihme y=o 2x + 1 = 0 jutun olisin osannut laskea ! Meillä on tuota juuri koulussa !

Jee.

Mutta siis. Oli tosi söpöt hahmot, varsinkin Sofia :D Hauska sellainen piikittelevä ;d Ja tuo että Kasperi tajusi tuon homouden silelen , emmä voi olla homo, hassu sofia. omg goodlooking guy. whaa, i'm gay ? ' :o jos tajusit ;D

tai silleen... nojooo :D

Kiitos kamalasti, oli kyllä hauska ficci pitkästä aikaa ;3 lempikohtani olivat nuo lappujenvaihtelu jutut ;3

PS. bilsa on kivaa ! ;3

Emwt

  • ***
  • Viestejä: 100
  • I hope the wall is high enough
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #17 : 22.11.2008 17:31:34 »
Suloista. Paransi mun mielialaa perjantain matskunkokeen jälkeen(menee uusiks koko koe...) <3
- Miehet. Jos ulkona sataisi soppaa, ryntäisitte sinne haarukka kädessä.
Jek, Narrin palvelija

Ava Raitakarkilta

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #18 : 23.11.2008 18:01:37 »
Tähän novelliin sopisi niin hyvin jatko-osa........
.......parituksella Sofia/Emilia :D

<3
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Cinnamon

  • ***
  • Viestejä: 76
    • Tuhkalehto Street Team
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #19 : 24.11.2008 21:02:40 »
Luin nää kaikku putkeen.
Ja tykästyin tähän tosi paljon. (Olin kyllä lukenut ton ekan osan aikasemmin).
Kuitenkin... Ihanan sujuvaa tekstiä, ja tykkään tosi paljon noista lappu-kirjoitteluista.
Aaws.. Aapo ja Kasperi. <3

Toi Sofia on niin ihanan reipas ja sanavalmis tyttönen. :)
Jatkoa odottelen! :D

- Cinnamon
You are reason why I don’t blame myself anymore