Kirjoittaja Aihe: Vähän matematiikkaa, K11  (Luettu 14035 kertaa)

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #20 : 02.12.2008 19:17:37 »
AWWWW!!!! oli niin ihanan sulonen ja muutenkinn paras!!!! (pahoittelen kommentin lyhyyttä....)




latzku_

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #21 : 02.12.2008 21:01:31 »
Oih. Tää oli aivan ihana :D<3 Tykkäsin paljon.
Ensinäkin toi ideana et lähetellään noita lappuja oli mukava<3 Ja Sofia oli myös mahtava :''''D Mahtavan ärsyttävä.
Ja tietty nyt Aapo ja Kasperi *purr*

Ei ole rakantavaa kommenttia antaa, pahoittelen. Mutta sen verran voin sanoa, että tää oli kyllä aivan mahtava.

--Mullistus
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #22 : 03.12.2008 16:58:53 »
  :o Oiii Mahtava ;D Minkähän lainen tää ollis toisteppäin, kun jotenkin tajusin että Kasperi yritti vuorostaan parittaa Sofiaa ::)

Te osaatte kirjoittaa.. mä jäin koukkuun ja nyt tahtoisin tietää lisää, mutta kun tää loppu.. :-\
En osaa sanoo mitään järkevää palautetta ja oon pahoillani siitä..

Luihu kumminkin kiittää ja kumartaa :)
« Viimeksi muokattu: 16.01.2009 21:38:05 kirjoittanut Luihuinen_89 »
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #23 : 04.12.2008 01:55:50 »
Nuu. Otsikko on aika hauska, semminkin kun tekstin lomassa on mitälie matikkakatkelmia jatkuvasti... :D Mutta muutenkin kuulostaa kivalta.

Teksti itsessään oli ihan mukava, juu. Ei liikkunut noiden lappukeskustelujen varassa ihan niin paljon kuin oletin, mutta enpä pidä sitä huononakaan asiana. Niissä kumminkin vaan yritettiin parittaa jollekin satunnaiselle.
Poikien suhde oli söpösti esitetty, vaikka vähän epäilyttääkin että alkaako sitä nyt heti niin kovasti diskossa imutella. No, jaa; nuori rakkaus... Ihastuminen oli kiva, kun se ei heti ollut sellainen omgolenhomo, vaan vähän tuollaista no tykkään siitä -juttua. ^^

Sofian hahmo oli vähän ärsyttävä. ;D Olen varmaan itse ihan samanlainen ihmisiä parittaessani... ja selvästikään tässä tapauksessa ei kannattanut edes kuunnella mitään seksuaalisuuspuheita. :p Kasperin ärsyyntyminen kyllä tuntui aika aidolta...
Aaposta sen sijaan pidin, välittyi sellainen rento ja mukava kuva. Kasperikin oli ihan jees, ja sen ja Sofian ystävyyssuhde oli kivasti kuvattu.

Lalaalaa. Loppukin oli ihan jännä kyllä. Sitä saa mitä tilaa? :p

Lainaus
Me mennään sinne pelaamaan cs.

…Pojat…
... niinpä!


April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #24 : 08.01.2009 22:35:42 »
Grrr puurrrr!
Hmm, hmm... Selailin tuossa wanhoja, kirjoittamiani viestejä (olivat btw aika ihQ) ja huomasin, että olin vakiokommentaattoroinut siuta. Lähinnä siis Kommandoa tarkoitin. 8D
Päätin, että pitääpä nyt sitten lukea näitä muitakin tuotoksia, enkä katunut päätöstäni.
Oi voi, tääkin oli niin suloinen.
Oli niin ihania hahmoja ja noi laputteluhommelit oli piristäviä.
Me likeys jättepaljon. ♥

~Ape kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Cinnamon

  • ***
  • Viestejä: 76
    • Tuhkalehto Street Team
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #25 : 12.01.2009 17:48:43 »
Koska tähän olisi tarjolla jatkoa? :)
You are reason why I don’t blame myself anymore

Stargazer

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #26 : 29.01.2009 07:57:53 »
Pitäisikö kommentoida? Olen pariin kertaan lukenut tämän läpi ja tykkään kovasti ;D

Aah, tämä on tällainen söpö teinislash ja jollakin tavalla hyvin perinteinen ja hauskasti omaperäinen. Tykkään noista lappukeskusteluista tosi paljon, en tajua itsekään matikasta mitään! Mutta siis. Sofia saattaisi olla todella ärsyttävä, jos hän olisi ystäväni (minäkin vihaan sitä, kun minua paritetaan täysin väärille ihmisille! :D No en vihaa, mutta en myönnä ;)) mutta oikeastaan tykkäsin kovasti hänen hahmostaan ja osastaan tarinassa. Kaikki KOSH:it ja muut vinoilut, ne jaksavat naurattaa : D Samoin kuin tuo Aaaw, se on niin slash! Ehkäpä näen vähän itseäni Sofiassa myös, minulla ei tosin ole yhtään poikapuolista ystävää, jota parittaa. Sääli sinäänsä.
Ja tykkäsin kovasti siitä, että he olivat noinkin puhtaasti parhaita ystäviä. En tiedä mikä siinä on, mutta tykkään siitä, kun poika ja tyttö todellakin pystyvät olevaan ystäviä, vaikkakin Sofiaa luultiin myös Kasperin tyttöystäväksi.

Kirjoitustyyli on kiva molemmilla ja sen verran samankaltainen, etten edes  muistanut, että tätä todella kirjoitti kaksi eri ihmistä. Se, että jaoitte hahmot noissa lappukeskusteluissa oli kiva juttu, sillä siinä molemmille kehittyi tavallaan omanlainen tapa puhua ja muuta.
Aw, ei tässä voi kuin aaaawitella tuolle Sofian innostukselle kaikesta.

Okei, olkoon niin, että Kasperin nopea mukautuminen siihen, että hän mahdollisesti on homo, on hieman arveluttavaa ja epärealistista, kun hän noin kiihkeästi tahtoi hetero olla. Toisaalta hän ei missään vaiheessa suhtautunut homoihin mitenkään inhoavasti. En silti usko, että vika/ansio oli Sofian, hän vain sai Kasperin ehkä ajattelemaan asiaa. Mutta tuskin Kasperista homoa tuli Sofian takia. Tyttö vain vähän avitti, mikä on varmaan hyvä juttu *virnis*

Aapo on taas selvä homo, erityisesti tuossa discokohtauksessa. Myönnän, allekirjoittanut aawitteli ja hihitti täällä koko viimeisen luvun ajan, mutta tuo Kasperin avuttomuus ja epävarmuus on niin suloista! Hienoa, että pojat kuitenkin lopulta sitten päätyivät yhteen. Ja kiitos kajaalista, sillä kajaalisilmäiset pojat ovat suloisia.
Mitähän ne homofobikot olisivat tosiaan tykänneet, ellei urhea Sofia olisi tullut keskeyttämään poikien "imuttelua"? (Ei hitto, en tykkää tuosta sanasta yhtään! Ja olen muutenkin vähän sitä mieltä, että nopea suukko olisi ollut vähän uskottavampi näin aluksi ^^)

Hieno lopetus ;) Kiitos kovasti, tykkään tästä! Tätä on ihanaa lukea, piristävä teksti ja sopivat lyhyt, tämän lukee nopeasti.

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #27 : 21.03.2009 23:35:10 »
Oi iso AWWWWWWWWWWW!

tää oli ihana ja mieliala koheni ihan älyttömästi. Tää oli kaunis omalla tavallaan. Neitipoika, ahh :D

Ihana , en muuta osaa sanoa
Korsetti
« Viimeksi muokattu: 02.04.2009 20:23:22 kirjoittanut Korsetti »
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #28 : 25.03.2009 20:19:54 »
Tää oli yksinkertaisesti ihana. <33

Luin tän nyt putkeen, ja rakentavaa en osaa tästä sanoa. Homonovellit on niin söpöjä.. <33
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Kommando

  • ***
  • Viestejä: 102
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #29 : 20.06.2009 19:19:22 »
Kiitos meidän molempien puolesta, murut. ♥ Kivaa, että tykkäisitte VM:stä.
Erityisesti Melodielle ja Stargazerille kunniaa pitkistä kommenteista.

Urgh, mitä tähän nyt voi sanoa?

Tosiaan te, jotka kaipaatte tähän jatkoa; kotisivuiltani löytyy teksti Anatomian oppitunnit, johon on tähän mennessä ilmestynyt kolme osaa, yksi jäljellä. Se on suora jatko VM:ään, yksin kirjoittamani. : )
Myös tuota Sofian parittamista jollekulle tytölle olen harkinnut, mutta katsotaanhan nyt.

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #30 : 20.03.2010 14:49:46 »
Hei Kommando!
Pidän tästä tarinasta tosi paljon ja haluaisin lukea jatkonkin, mutten onnistunut jäljittämään Anatomian oppitunteja.
Lupasit kirjoittaa tarinan loppuun... mahdatkohan joskus inspiroitua toteuttamaan aikeesi?

Jatko tekisi minut onnelliseksi! :D
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

juwelawa

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #31 : 04.05.2010 21:25:38 »
Awwwwww...

Paras hahmo oli Sofia! Ehdottomasti xD Ihana tyttöhyyppä joka osaa kettuilla x) Ja esim olin pudota tuolilta tuossa epilogin viimeisillä riveillä :'D

Hyvä oli ja tykkäsin kovasti :3 Kiitän ja kumarran!

Dani

  • wild
  • ***
  • Viestejä: 296
  • necessary evil
    • tumblah
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #32 : 10.07.2010 01:26:25 »
oi mää rakastuin tähän ihan täysin! :)

..sori, minulta et saa mitään rakentavaa .__.'
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

avatar by raitis

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

Kamelipullakaulin

  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #33 : 24.07.2010 18:19:26 »
Ihana, ihana vai ihana? :3 <33! 8')

luin tän joskus jo sie valtakunnassa, ennen ku se romahti, mutta tulimpa taas lukemaan uudestaan (: (: (: ja tykkäsin taas !<3

-kpk kiittää ! <3

Dani

  • wild
  • ***
  • Viestejä: 296
  • necessary evil
    • tumblah
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #34 : 24.07.2010 19:54:48 »
Tosiaan, onko valtakunta todella tullut tiensä päähän?

Olisin mielelläni lukenut Anatomian oppitunnit :/
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

avatar by raitis

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

Kommando

  • ***
  • Viestejä: 102
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #35 : 25.07.2010 11:27:30 »
Anteeksi tuhottomasti epäaktiivisuuteni Finissä :<

Anatomian oppituntien perään kyselevät ihmiset, kuten Elfmaiden ja Danielle; olen tosiaan siis sulkenut kotisivuni. En ole aikoihin kirjoittanut suomeksi, koska kirjoitan nykyään animefandomeilla englanniksi. Anatomian oppitunnit on siis myös ollut kesken ihan rikollisen kauan. Jälleen kerran joudun vain lupailemaan, että kyllä-minä-vielä-joskus-ihan-tosi. Arvostan kaikkia, joita tarinan loppu kiinnostaa, ja pahoittelen taas omaa osaani.

Luv u.
xxx

Andy

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa
« Vastaus #36 : 30.08.2010 10:17:10 »
Kai mun on pakko vihdoin tätä kommentoida :D

Tykkään tosi paljon. Tää on just sellaista kevyttä hömppää (hyvällä tavalla!), jota jaksaa lukea aina kun tarvitsee piristystä. Aivan yli-ihana! Tyttökaverin paritus naurattaa, ja kiva kun Kasperi oli realistisen sellanen epävarma-aww. :3

Tusinakommentti on tusina, mutta hällä väliä. :D

Maddy

  • ***
  • Viestejä: 14
  • ava by eisitten
Vs: Vähän matematiikkaa, K13
« Vastaus #37 : 25.04.2013 03:03:30 »
Yritän vältellä tätä viimeseen asti mut kai se on pakko.......... awwwwww ^_^ piiiih.. tulihan se sieltä

Oli. tosi. ihana. ja. hauska. piste. :D

Rakastuin <3

-Maddy

Vajosinpa taas vaihteeks tosi alas tällä teiniihq kommentillani.. Auttaiskoha nukkuminen ...? ;D
"I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven" (Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel)
Banner by eisitten

NicuQ

  • Vieras
Vs: Vähän matematiikkaa, K13
« Vastaus #38 : 25.04.2013 15:27:37 »
Naw, täähän oli hauska. Tykkäsin kovasti tän jatkiksen jatkuvasta paritusteemasta, kun aika harvoissa teksteissä tosiaan tulee nää oikeen elämän fanitytöt esille. Se anto tälle kovin realistisen säväyksen. Tää oli muutenkin mukavan elämänmakuinen, vaikka välillä aloinkin kyseenalaistamaan tapahtumia. Silti tarkemman ajattelun jälkeen tämä oli ihan hyvä tälläisenään. Ja hui yhdessä kohtaa ehdin jo pelästyä, että Sofia olisi oikeasti itse lätkässä Kasperiin, mutta onneksi ei sitten ollutkaan. Ihan näin välikommenttina voin sanoa, että tykkäsin tekstissä käytetyistä nimistäkin ihan kamalasti. Kasperi on hieno nimi ja jos mä itse joskus hankkisin vaimon ja lapsia, niin pojan nimeksi kyllä tulisi ehdottomasti Kasperi. Ja Sofia on vaan nätti nimi. Aaposta tosin tuli mieleen Vaahteramäen Eemelin Aapo (don't even ask, mate), mutta kyllä se mielikuva meni aika pian ohi. Onneksi.

Tää oli yllättävän koukuttava ja kaikki luvut pystyi ihan hyvin lukemaan putkeen. Juoni oli kaikessa yksinkertaisuudessaan söpö ja hahmot kivoja, vaikka niihin olisi voinutkin tuoda vähän enemmän syvyyttä. Toisaalta taas tarviiko teineissä nyt aina ollakaan niin paljon syvyyttä? Loppu oli myös ihana, koska jätit niin paljon asioita auki ja tykkään siitä teksteissä ihan hirmusti. Toivottavasti Sofiakin saa itselleen söpön tytyn.  :D

Joka tapauksessa kiitos tästä ja siitä, ettet jättänyt tätä kesken. Kyllä tätä vuonna kakstuhattakolmetoistakin lukee. :---D

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Vähän matematiikkaa, K13
« Vastaus #39 : 27.07.2014 21:23:59 »
Miten söpö! Suloinen ja lopulta kuitenkin hyväsydäminen Sofia. Jotkut vain tarvitsevat hieman enemmän vauhtia muilta, ennen kuin itse tajuavat mihin suuntaan mennä.

Minäkin repesin neitipoika-sanalle, niin oiva!!

Harmi, ettei Anatomian oppitunnit ole enää luettavissa, tällaista rentoa ja kiusoittelevaa tekstiä olisin lukenu todella mielelläni lisää.