Kirjoittaja Aihe: Plasticgirl in a girlsworld, hymykuoppa/Draco || Eng.ficlet || S  (Luettu 2407 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Title: Plasticgirl in a girlsworld
Genre: Fluffy, pikkunen humour/angst(?), PWP
Paring: hymykuoppa/Draco
Raiting: S
Summary: Joskus tunteemme saattavat paljastua jonkun toisen toimesta, ja seuraukset saattavat olla ikäviä.
A/N: Elouvarepliikki -haasteen iloinen osallistuja saa tämä ficci olla. Ehkä ajatus jäi nyt toissijaiseksi, ja ehkä tämä minun valitsemani repliikki ei liity paljoa tähän ficciin, mutta tällainen tästä tuli. Englanti ei ole ehkä kaikkein vahvin osa-alueeni, mutta yritin (:
Repliikkini: "You ARE plastic!"



Plasticgirl in a girlsworld

He was looking at me again. I sighed and turned a page in my schoolbook. I saw my little penmanship on the border of the page.
"Remember, write to Harry."

I couldn't hide my smile, when I turned the page again. I sweeped my red hairs over my shoulder and put my glasses on my nose. I sighed again and closed my schoolbook. I rose up with the awful feeling that someone was staring at you. I glanced quickly over my shoulder and saw Draco Malfoy, who smiled like a devil.

"Plastic", word was so distasteful, when it came out from Dracos mouth.
I squinted my green eyes when Draco rose his eyebrowns meanfully before he turned back to his friends.

"You ARE plastic!" Draco laughed in an empty room, "You can't deny it."
"You don't know me", I was looking at the floor, because I didn't want to show my tears. Somehow young Malfoy had found out, that I was in love with him. Of course that was one-sided feeling.
"Weak", Draco laughed again.
Plastic. I didn't understand the meaning of that argument. Maybe I was weak like plastic, but.. It hurt.

"Pathetic."


I licked my lips and raised my chin. I knew that I shouldn't care of Dracos speakings. He was just a boy, and boys didn't knew anything about the girlsworld. I smiled to myself and walked away.

//////

A/N2: Englantini nyt taitaa olla vähän tönkköä, sillä tämä on niitä harvoja ficcejä, joita olen kirjoittanut englanniksi. Mutta yrittänyttä ei laiteta, se ei pelaa joka pelkää, rohkea rotan syö, eikös se niin ole? (: Halusin kokeilla jotain uutta. (:

////
A/N3: Kiitos, hiddenben korjauksista (:
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:22:22 kirjoittanut Scarlett »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

ValDracu

  • ***
  • Viestejä: 115
  • I Like It
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #1 : 08.09.2008 19:09:29 »
ValDracu ilmoittautuu taas ekaks kommentoijaks! :D No ei sinällään, mut ei minunkaan englanti oo mikään ihan paras, mutta saimpa jotain selkoo kuitenkii. joten tämä on ihan hyvä. Ei mitään moitittavaa vaikka en kaikesta saanutkaan selvää  ;)

I Like It
smile if youre not wearing underwear
               
                   Or
       
because we love guys with other guys

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #2 : 11.09.2008 18:41:19 »
ValDracu, no hyvä jos olet pitänyt tästä edes niiltä osin, joista sait selvää (;
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Wiwiene

  • toveri Mäyrä
  • ***
  • Viestejä: 238
  • Toppaa sul on ainakin!
    • Salainen pöllöily - piirrosblogi
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #3 : 18.12.2008 21:57:06 »
Kieli on miellyttävää, ainoastaan otsikko tökkii. Kieliopin mukaan se tulisi joko Plastic girl in a girl's world (yhden tytön maailmassa) tai Plastic girl in a girls' world (tyttöjen maailmassa).
Maybe you're gonna be the one that saves me.
ficit | taide | LJ

tiny

  • ***
  • Viestejä: 225
  • ava on kiroilevansiilin sivuilta
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #4 : 19.12.2008 20:35:35 »
Mä pidin tästä. En ole ennen lukenut englannin kielisiä ficcei täält finistä just sen takia ku ei sitte tiiä millasta tasoo englantia ne ovat. Tässä oli hyvää englantia, vain yksi lause paisto mun silmään: "I rose up with the awful feeling that someone was staring at you."  Tuolta toi staring at you, voi olla et se olen vaa minä, mut mun mieletsä toi kuulostaa siltä et joku katselis jotakuta muuta, et sen pitäis olla "staring at me", mut voi tosiaan olla että olen väärässä ja samaa mieltä olen tosta otsikosta, wiwienen kanssa. Muuten oli tosi hieno.


tiny
KELMIT<3
Life is what you make it
What goes around comes around
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=6480.0 mun kijoittamat ficit

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #5 : 21.12.2008 16:57:37 »
ouu..eka englanninkielinen ficci jonka luin! :) mä tykkäsin <3
oli ihan helpohkoa englantia joten mäkin pystyin lukemman, kiitos! :D

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #6 : 22.12.2008 11:12:17 »
Jepjep. Oli ihan hyvä, englantikin oli sujuvaa ja ymmärrettävää.

Jatkoa olis kiva lukea?
Tällipaju-

Kupla

  • Perisokea
  • ***
  • Viestejä: 916
  • So tell me, what is there to fear?
Vs: Plasticgirl in a girlsworld
« Vastaus #7 : 22.12.2008 13:07:01 »
Englanninkielisiä ficcejä tulee harvemmin luettua, mutta tähän törmäsin ihan sattumalta. Tämä oli oikein hyvä, yllättävän hyvä jos et paljon ole englanniksi aikaisemmin raapustellut ;)

Yhden virheen löysin:
Lainaus
He was just a boy, and boys didn't knew anything about the girlsworld.
Didn't know siis pitäisi olla.

Ja minäkin tartun tuohon "I rose up with the awful feeling that someone was staring at you" -kohtaan. Tuohan on sinänsä vähän hankala kohta laittaa, sillä ilmiselvästi tässä kirjoittaja "puhuu" lukijalle siitä tunteesta (tapaan "tiedätkö tunteen kun joku tuijottaa sinua"). Itse kuitenkin pitäisin enemmän ratkaisusta "staring at me". Mutta päätös on sinun ;)

Aika perusenglantiahan tämä oli, mutta teksti oli sujuvaa eikä pahempaa tönkköilyä ollut. Kiitän lukunautinnosta!
I think I saw you in my sleep, darling,
I think I saw you in my dreams, you were
stitching up the seams on every broken promise
that your body couldn't keep.
I think I saw you in my sleep.
La Dispute: Such Small Hands