Ja mitä tulee yhteiskatseluihin, niin meiken preferenssit ovat kyllä sellaiset että sitten kun olen oikeasti jonkun asian fani ihan sillä tavalla että pyörin fandomissä ja muutenkin obsessoin, en oikeastaan edes halua olla sen alkuperäismatskun äärellä kenenkään sellaisen kanssa joka ei ole parhaillaan samassa sekoamisen tilassa. Säästetään kaikkien hermoja ja samalla on siistiä että on myös ihan vaan omiakin juttuja 
Mä katson kaikenlaista milloin puolison ja milloin ystävän kanssa, enkä osaa edes kaivata sitä, että saisin katsoa jotain suosikkijuttuani ihan yksin. (Tosin ihan hiljan bongasin sellaisen erikoisen brittiminisarjan kuin
Cucumber, jossa jossain jaksossa vilahtaa Assad Zaman ja joka on ilmeisen, öh, villi, ainakin Wikipedian jaksokuvausten mukaan. Niin tästä sarjasta totesin puolisolleni, ettei tarvi katsoa tätä mun kanssa ellei välttämättä halua, voin katsoa aivan hyvin yksinkin!

) Joskus käy tietenkin niin, että innostun jostain sarjasta tosi paljon ja katseluseurani ei niinkään. On silti ihan virkistävää kuulla katselukommentteja myös sellaiselta, joka ei ole niin inessä samassa fandomissa / fandomeissa ylipäätään. Mut siis ymmärrän täysin myös tän näkökannan, että voi olla kiva fanitella itsekseen ja omassa rauhassa. Tää mun mallini kieltämättä edellyttää sitä, että kanssaihminen jaksaa kuunnella vaahtoamista, vaikka ei olisikaan yhtä inessä. Ja tähän asti on mennyt oman käsitykseni mukaan ihan mukavasti.

Läheiseni ovat ihania! <3
joten jos ei ole mielettömässä hyperfokuksessa juuri sillä hetkellä niin helposti menee varsinkin kasuaalikatsojalta kaikki Amadeo-pohjustus ohi ja voi olla silleen että siis Marius kuka?
Näinpä! Mä just katselen kakkoskautta, öö, viidennen kerran, ja bongasin yhä uusia juttuja, tai siis ainakin itselleni uusia. Musta on toisaalta aivan ihanaa näinä aivomädätyksen aikoina, kun edelleen tehdään myös sellaisia sarjoja, joiden sisäistäminen vaatii vähän pureskelua ja uudelleen katsomistakin! Aivan samaa mieltä oon kyllä siitä, että Armandin taustasta ja suhteesta Mariukseen olisi voinut olla sarjassa jo paljon enemmänkin materiaalia. Mutten ole luopunut toivosta etteikö tähän voitaisi vielä mennä ja aihetta syventää tulevaisuudessa!
Tajuan myös kauhean hyvin, miten kolmoskausi voi jättää myös kylmäksi, vaikka omalla kohdalla into ei ole kadonnut mihinkään. Haluisin tsempata sua
wishbone fikkaamaan vaikka selvyyttä kaikista Armandaniel-yksityiskohdista ei vielä kiistatta olekaan (voithan tosiaan päättää, mitä tulkintalinjaa lähdet noudattamaan!), mutta toisaalta tiedän, että ei aitoa innostusta voi pakottaa. Joko tekee mieli fikata tai sitten ei tee.
Huomaan ikävöiväni nimenomaan sitä haastatteluiden ja somepostausten (ja anteeksipyytelemättömän rpf:n) jokapäiväistä tulvaa.
Niiiiiin minäkin. Nyyh! tumblrista jo lueskelin, että ehkäpä New York Comic Conissa ei ole luvassa mitään vampyyrijuttuja, kun vielä ei ole mainostettu mitään. Kurjaa. Yritän sitten täyttää tätä aukkoa fikkailemalla, sekä kirjoittamalla että lukemalla. Mulla on niiiiin monta hyvää fikkiä vielä lukematta, aivan valtavasti.
tähän oivallusten joukkoon mahtuvat mm. se spesifi tapa ja melko lungi tahti jolla Marius kauneusguruilee Amadeon haluamalleen mallille ennen tämän muuttamista tilanteessa jossa kiireen olisi kuulunut ajaa kaiken muun yli
Hei mikä mikä tää juttu on? Yritin selailla
The Vampire Armandia mutten löytänyt kohtaa johon viittaat, voitko siis hiukan avata vielä, kiinnostaa mitä oon missanut!

Sinällään siis äärettömän mielenkiintoinen hahmo kaikessa hirveydessään, jossa olisi tosi paljon potentiaalia mikäli sarja ottaa tulkintaansa nyanssisemman otteen kuin Rice itse, ja mikäli kaikki Armand-Marius -draama saadaan jotenkin fiksusti sullottua Akashan mayhemin väliin. Christopher Heyerdahl on ihan huikea näyttelijä, mutta sarja-Gabriellan jälkeen en oikein tiedä mitä odottaa, jää nähtäväksi.
On kyllä ihan hirvittävän mielenkiintoista, millainen hahmo Mariuksesta sarjassa vielä maalataan. Huomasin tumblrissa sun pohdinnan Louis'n ja Danielin mahdollisesta suhtautumisesta Mariukseen, ja tajusin etten oo edes tullut ajatelleeksi Louis'ta. En heti keksinyt, miksi sitä kiinnostaisi suhtautua Mariukseen mitenkään erityisellä intensiteetillä. Se on mun silmiin vaikuttanut olevan melko välinpitämätön Armandin menneisyydestä tai Armandin tuskista, sitä kolmoskauden (mielestäni tosi ihanaa!) replaa lukuun ottamatta. Mitä mieltä sä oot?
Mä tajusin, miksi mulla nousi juuri eilen negatiiviset tunteet Armandia kohtaan. Se on päässyt liiaksi luikertelemaan mun päähän ja hallitsee myös liikaa mun keskeneräisestä ficciä, jota en saa varmaan ikinä nyt valmiiksi, mutta ei lähde mun päästä.
Fiktiivinen hahmohan saa herättää vaikka mitä negatiivisia tunteita, aivan vapaasti, mutta sitten se, että ilmoittaa, ettei tykkää enää yhtään jostain hahmosta siksi
kun kaikki tuntuu fanittavan sitä, oli viestinä sellainen, että siitä tuli ainakin itselleni hiukan paha mieli, koska luin tietenkin itseni näihin "kaikkiin" ja otin viestisi siten, että tapani fanittaa jostain syystä ärsyttää. Toistan, että hahmo saa ärsyttää, mutta kun sen toteaa ärsyttävän nimenomaan fanittamisen vuoksi, tulee tahtomattaankin kritisoineeksi niitä fanittajia. Eikä sellaista ole kiva lukea tällaisesta fanitusketjusta. Ei varmaankaan ollut tän (luultavasti vitsiksi tarkoittamasi) heiton tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä, mut ajattelin kuitenkin todeta suoraan, mikä siinä hiersi.