Voi että,
flaw, heti olet ampumassa alas mun
Armand has always been good and empathetic and perf -ilosanomatulkintaani. :') <3 Mä oon kans joskus lukenut ihmisten tulkinneen sen Louis'n replan niin, että Armand on hakannut Nickiltä kädet, mikä on aivan looginen ja riemastuttava tulkinta, ja oonkin miettinyt, mikähän on tarkalleen ollut se tilanne, jossa Armand on uskaltanut uskoutua Louis'lle, että oonpas muuten irrottanut meidän yhteisen eksän ensirakkaudelta kädet. Mut toisaalta, onhan Armand kertonut Louis'lle myös Mariuksesta (MY DADDY VAMPIRE GROOMED ME INTO A LITTLE BITCH!! <3), mikä ainakin on paljon paljon henkilökohtaisempaa kuin Nickille tehdyt karmeudet ikinä. Niin että varmaan Armand on tuntenut olonsa joko niin turvalliseksi Louis'n kanssa että on tullut kertoneeksi menneisyydestään, taiiii ehkäpä Armand on aatellut, että avautumalla menneisyyden kauhuista saa Louis'hin jonkin kieron henkisen yliotteen...
Mutta se on oikeasti hyvä kysymys, miksi Lestat tahtoisi valehdella siitä, miten Nicki kohtasi loppunsa? Haluaa väittää olleensa paikalla Nickin kuollessa, vaikka oikeasti huiteli jossain kaukana Gabriellan kanssa (niin kuin kirjassa)? En oikein usko. Ehkäpä tosiaan Armand nyt vaan tykkää yleisesti katkoa käsiä, ihan hyvä headcanon sekin.

Ja voi hitto se Gabriella nyt taas. ÄÄÄÄÄH, mulla on ihan sama ongelma kuin sulla,
wishbone, harmittaa suhtautua näin kovin nihkeästi yhteen harvoista keskeisistä naishahmoista. Muistan, etten mitenkään inhonnut Gabriellea kirjassa/kirjoissa, hän on sinänsä mielenkiintoinen hahmo etenkin sen sukupuolensa/sukupuolettomuutensa ilmentämisen kautta, ja lähinnä irvistelin sitä, että pitää niitä kielareita vaihtaa Lestatin kanssa. Toki ymmärrän, ettei mikään näistä tv-sarjan hahmoista ole samanlainen kuin kirjoissa, mutta kun Gabriella on jotenkin käännetty aivan ylösalaisin, mitä nyt tosiaan insestinen suhde omaan poikaan on jätetty jäljelle. Kirjassa Gabrielle on ihan onnellinen vampyyriksi tulemisestaan, koska on vihdoin vapaa ja lähteekin melko pian matkaamaan ympäri maailmaa (torjuttuaan ensin Lestatin ja Armandin kumppanuuspyynnöt, tosin Armandin puolustukseksi on sanottava, että Armand varmaan halusi lähinnä Lestatin ja oli valmis kärsimään Gabriellea ns. Lioncourt-paketissa tulevana pakollisena lisäosana. Tahdo yksi, saa kaksi - tai oikeastaan et saa kunnolla sitä yhtäkään, voi raasu. :'D), ja on sitten lähinnä omissa oloissaan, kunnes ilmestyy paikalle aina sitten kun Lestatilla menee tarpeeksi paskasti. Tätä aspektiahan on tuossa sarjassakin jo ollut, että mama tulee kun poika kutsuu, mutta sekin on väännetty omaan makuuni turhan överiseksuaaliseksi soidinkutsuun vastaamiseksi. Tajuan tuon
wishbonen esiin nostaman pointin, että on hiukka ikävää, jos sarjan (lähes) ainoa transhahmo olisi paskin tyyppi kaikista, mutta kuuuuuuunnnnnn, nää hahmot on kaikki hirviöitä, ja hirviökisan ykkössija riippuu ihan siitä, ketä sattuu symppaamaan ja ketä niinkään ei. Ja oliko siitä Gabriellasta ihan pakko tehdä niin kovin hirveä ja ällö hirviö??? EI. Ja tosiaan. Miksi sillä on niin vahvasti tissejä korostava pukeutumistyyli (tää tuntuu niin irvokkaalta muutokselta kirjahahmoon nähden), niin huono peruukki, niin kauhean paska aksentti? ARGH. En tiiä mikä tähän nihkeyteeni auttaisi? Pitäisikö yrittää vaan suhtautua jotenkin niin että noooh, ihan kaikki ei voi tässä muutoin täydellisessä sarjassakaan olla täydellistä. Onni on, että metsään on menty sellaisen hahmon kanssa, joka on mulle sinänsä aika se ja sama. Niin että voisinko vaan chillata!
NO EN, koska pitää jauhaa ja paasata vielä ainakin Danielista tai ehkä ensin sittenkin Ericistä ja erittäin loistavasti nimetystä ilmiöstä eli
ikäkauhusta. Todellakin saa olla huumorintajuton tässä kohtaa,
wishbone. Oon tosin itse syyllistynyt just tähän syntiin, josta puhuit, eli siihen, että etukäteen kauhistellaan, että olisi se kauheeta jos Eric menisi ja kuolisi kesken kaiken.

Lupaan lopettaa välittömästi. Todennäköisempi (eikä silti toivottavasti ollenkaan todennäköinen) kauhuskenaario kun on se, että rahoittajat panevat rahahanat kiinni ja sarja lopetetaan ennen kuin tarina on päässyt loppuun asti. Mut mut, senkin kauhukuvan kohdalla on turha pelätä liikaa etukäteen, kun ei tulevasta voi tietää (huomaako kukaan kuinka terapioin ja tsemppaan itseäni tässä hianosti viestini kirjoittamisen lomassa? :'D).
Sitten mä voisin siirtyä turvallisempiin aiheisiin etten ristiinnaulitse itse itseäni, eli höpötänpä vielä hiukan Danielista! Ah,
wishbone, ihan täydellistä kun kirjoitit tuosta Danielia vääjämättä uhkaavasta kuolemasta, eli tietenkin siitä sen ihmisminän kuolemasta. Mä en ollut muistanutkaan, että senhän pitäisi feikata kuolemansa jossain vaiheessa! En tiiä, miten tällainen muistamattomuus on mahdollista, oon sentään lukenut aiheesta yhden jos toisen jos kolmannenkin fikin. :'DD MUT APUA, en halua nähdä Danielin päätä pyörimässä irrallaan, en hetkeäkään, vaikka se voisi selvitä siitä kuinka hienosti tahansa. En haluaisi sille sitä Armandin silmääkään. Voisivatko kaikki siis vain luvata, että Danieliin ei kosketa?? TAI VOISIKO ARMAND JO VAIKKA ENSI JAKSOSSA ANTAA DANIELILLE KAIKELTA PAHALTA SUOJAAVAN KORUN KAULAAN, KIITOSSSS!! <3
Ja voi piru tuota sun lisäystä,
wisbone, ihan itkuhan tässä tulee, jos ei ilmapiirit äkkiä ja viimeistään huomenna muutu. MÄ HALUAN MUN ARMANDANIEL-SEKSIKOHTAUKSENI!!!!! AAARGGGGHHHHHHHHHHHH!
Niin että voisinko chillata. NO EN EDELLEENKÄÄN!!! Mut kiitos kiitos kun muistutit tuosta Autumn Brownista,
wishbone, mun on pitänytkin katsoa se Ericin haastattelu kokonaisuudessaan esim. jo ajat sitten, ja täytyypä siis katsoa vielä päälle muutakin! Joo, After Dark jättää kyllä toivomisen varaa, mulla on silläkin hetkensä, niin kuin vaikkapa Assadin orgastisen kuuloinen huokaisu, kun kysytään, onko Daniel Molloy sip (ihana) vai drain (hirveä). <3<3<3<3<3<3
Mun piti myös viimein myös hehkuttaa Louis'n hahmoa tässä uusimmassa jaksossa ja sitä Claudia-Lestat-peiliä, mutta te ootte ihkuttaneet niitä jo sopivassa määrin, niin mä voin keskittyä hmmm muihin juttuihin.

Lisäksi mä niin tykkäsin Your Biggest Fan -biisistä, vaikka tiesinkin sen kertovan Magnuksesta, mutta tuon jakson musavideo oli LIIKAA! Siis aivan paras. APUA. :'DDD