Nimi: Viimeinen ajatus
Kirjoittaja: Jennea
Ikäraja: S
// Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjäGenre: Draama, tuplaraapale
Henkilöt: Pääasiassa vain James Potter
Disclaimer: Kaikki hahmot ja paikat kuuluvat Rowlingille.
Summary: Hän tiesi kuka oli tulossa.A/N: Osallistuu siis viikottaiseen raapalehaasteeseen, jossa aiheena anteeksiantamattomat kiroukset. Sekä myös FF10 sanaan Loppu. En ole vielä varma liitänkö tämän saman tien myös FF100.
Haluaisin mielelläni kuulla, että mitä mieltä te olette tästä, koska itse en ole vielä omasta mielipiteestäni varma. Tavallaan olen tyytyväinen, mutta.. Kertokaa te toki oma mielipide.
Viimeinen ajatusJames makasi selällään sohvalla ja luki lehteä. Täyttä roskaa nykyään, hän ajatteli ja heitti sen lattialle sohvan viereen. Hän katsahti keittiöön ja katseli, kun Lily syötti Harrya. Pojan ei vain tehnyt mieli ruokaa. Sen huomasi myös Lily, jonka punaisiin hiuksiin Harry heitti juuri ruokaa kultapunaisella lusikalla - lahja muilta kelmeiltä Harrylle, kuvaa kuulemma kuinka pojasta tulee rohkelikko. James naurahti ja käänsi katseensa ulos.
Hetken aikaa hän tuijotteli hiljaiseen pimeyteen, joka ulkona vallitsi jo siihen aikaan illasta, kunnes huomasi oudon hahmon kauempana tiellä. James nousi ylös, jotta näkisi paremmin. Hahmolla oli huppu päässä ja se käveli kumarassa, kuin yrittelisi salata jotakin. Näytti siltä kuin hahmo lipuisi ennemmin kuin kävelisi. Kun hahmo suunnisti suoraan heidän taloaan kohti ja avasi heidän porttinsa nopeasti taikasauvaansa heilauttaen, James tiesi. Hän tiesi kuka oli tulossa.
James kääntyi ympäri nopeasti ja huusi Lilylle, että veisi Harryn turvaan. Lilyn kasvoilla näkyi sekunnin ajan hämmästystä sekä pelkoa, mutta nopeasti hän otti Harryn syliinsä ja juoksi portaisiin. James itse juoksi eteiseen. Hänen täytyi tehdä jotain. Mutta mitä?
Ovi avautui ja James kohtasi Voldemortin katseen, jonka silmissä näkyi vain itsekkyys ja ahneus. James ei ehtinyt miettiä kuin sekunnin ajan, missä hänen taikasauvansa oikein oli, kun hän jo makasi eteisensä lattialla liikkumattomana. Taikasauva oli jäänyt sohvalle.