Kirjoittaja Aihe: Mummolassa, S  (Luettu 3064 kertaa)

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Mummolassa, S
« : 22.06.2008 19:07:39 »
Author: Puulaatikko
Pairing: Tyttö/poika, mutta ei tärkeä tekstin kannalta.
Rating: G (S)
Genre: Draama? Ficlet ainakin
Disclaimer: Hahmot ja teksti on omia.







Nokkoset tuoksuisi ilmassa ja naurussasi kuuluisi kesän jokainen hetki. Kukaan ei uskoisi kun kertoisit, että olet jokaikinen kerta läimäyttänyt niitä hyttysiä vahingossa. Polttaisit suusi letun päällä olevaan kuumaan hilloon ja joisit päälle mummon tekemää vadelmamehua. Illalla kertoisit minulle siitä ihanasta pojasta, joka mielestäni tarvitsisi hiukan särmää, eli kunnolla turpaan.

Seuraavana aamuna pukisit päällesi sen keltaisen mekon, jossa on valkoisia palloja. Päättäisit ihan vain sen mekon vuoksi olla tavallistakin pirteämpi tai keskittymishäiriöisempi. Jo parin tunnin päästä mummo kysyisi miten jaksat olla tuollainen. Sinä vain kohauttaisit olkapäitäsi.

Kaikki tietäisivät loman lopussa ettet tahdo takaisin arkeen, mutta kertoisit sen heille kuitenkin. Lukuvuoden ensimmäisenä päivänä laittaisit sen saman mekon päälle kuin mummolassa ja keksisit hienon tarinan kuinka siellä melkein hukuit ja jouduit hauen syömäksi. Sillä tarinalla naruttaisit kaikkia paitsi parhaita ystäviäsi ja koulupsykologia, sillä he tietävät, että noin suulaalla tytöllä on taipumusta liioitella.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2010 16:09:18 kirjoittanut Pics »
Ilman sinua olen lyijyä.

Jennie

  • Vieras
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #1 : 08.04.2009 14:39:06 »
Mikä suloinen tarina! Otsikon koruttomuus pakotti tämän avaamaan, sellaisista juuri pidän.

Kerrontapa sopi tähän loistavasti ja pidin pitkistä, mutta yksinkertaisista lauseista. Tämä oli ihanan kesäinen ja varsinkin kuvailit kesän loppua onnistuneesti. Haikeaa, mutta ihanaa. Mielestäni erittäin onnistunut ficlet, josta jäi hyvälle tuulelle.

Suosikkikohtiani en voi eritellä, sillä jokainen lause oli hieno. Alku varsinkin iski minuun heti. Kiitos!

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #2 : 11.04.2009 09:12:55 »
voi miten ihanan suloinen pikku stoori, tykkäsin kuvailusta ja kaikesta aivan mielettömästi.
kiitos tästä !
~phodos
you are my life now.

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #3 : 19.04.2009 16:29:58 »
En edes ollut tajunnut, että tähän oli tullut kommenttia! Kiitos Jennie, Phodos ja TylerDurden. :)
Ilman sinua olen lyijyä.

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #4 : 20.04.2009 18:28:29 »
tykkäsin kovasti vaikkakin meinasin otsikon takia jättää lukematta, kun jostain syystä se ei oikeastaan iskenyt niin kovaa, mutta jostain syystä tuli luettua ja pitää vielä myöntää että ylitti odotukset huimasti, kiitän :)





latzku_

Harriet

  • tuulimylly
  • ***
  • Viestejä: 443
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #5 : 27.04.2009 16:53:19 »
Otsikosta jo pisteita, oli niin suloinen. Koko tarina oli ihana. Kesainen ja haikea. Kiitoksia tasta!
In a land of myth, and a time of magic.

Ava @ LJ by querita

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #6 : 16.05.2009 18:30:04 »
Otsikosta jo pisteita, oli niin suloinen. Koko tarina oli ihana. Kesainen ja haikea. Kiitoksia tasta!
Juuri näin!

Munis

  • ***
  • Viestejä: 832
  • Räpyläjalkainen, muniva toimintakone
Vs: Mummolassa, G
« Vastaus #7 : 16.05.2009 19:18:36 »
Aww, olipas söpöä.
Tuli jotenkin mieleen oma mummu. Se teki sillon, ku olin pienempi, niin usein isoja lettuja, koska me kinuttiin. Ja sillä on oikeesti ihan aina mehua, jonka se on itse tehnyt. Muttei se kyllä ikinä ole vadelmamehua mutta mitäpä pienistä.
Ja mulla oli joskus sellanen mekko, jossa oli valeenharmaita ja valkosia ruutuja, ja kaikissa valkosissa ruuduissa oli keltanen hymynaama, se oli tosi iloinen, muttei kuitenkaan mikään juhlamekko. Se oli iloinen mekko.
 Jos kuitenkin siirtyisin itse tarinaan. Se oli vallaton, kesäinen. Kepeä tunnelma ja aww.
kuinka siellä melkein hukuit ja jouduit hauen syömäksi.
<3
No jaa, en mä oikein osaa sanoa mitään, mutta tykkäsin kllä hirmuisesti! (:
I've been to London, seen seven wonders
I know to trip is just to fall