Kirjoittaja Aihe: BNHA: Vettä, vettä, vettä (S, Bakugou, Kaminari & Kirishima, oneshot)  (Luettu 3192 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Vettä, vettä, vettä
Author: Larjus
Chapters: Lyhyt oneshot
Fandom: Boku no Hero Academia
Characters: Bakugou Katsuki, Kaminari Denki, Kirishima Eijirou
Genre: Joku pölö kouluarkeilupalanen
Rating: S
Disclaimer: En omista alkuperäissarjaa tai sen hahmoja. Vain teksti on minun. En ole saanut rahaa tai mitään muutakaan korvausta tämän kirjoittamisesta.
Summary: Siinä, että Kaminari oli ylipäätään sanonut hänelle jotain, oli hänen mielestään jo tarpeeksi syytä provosoitua, mutta kaiken kukkuraksi tämä oli päättänyt kääntää veistä haavassa ja viitata puheissaan edeltävän oppitunnin ja hänen suuren nöyryytyksensä.

A/N: Maissinaksu ”vaati” multa ficimuodossa Aizawaa, KiriBakua tai Monomaa, kun uhkasin että kaikki mun HeroAca-ficit tulee olemaan Minetasta :D No, jonkin sortin KiriBakua tästä ekastani nyt tuli kuitenkin (niiden suhteen sävyn saa kuvitella ihan niin kuin itse haluaa) – vaikka kyllä kirjoitan ihan mielelläni Minetastakin, jos vain joskus saan ideoita! Mä jotenki tykkään sen hahmosta 🙈 ♥ vaikka se onki vaa semmonen pöljä pikkupervo. Mutta siinä on jotain niin hirveen sympaattista.

Mai, tämä on nyt sitten ihan vain sinun vuoksesi kirjoitettu! Ole hyvä :D

Mukana haasteessa FinFanFun1000 sanalla 921. Vesikidutus (koska lol).



Vettä, vettä, vettä


Bakugou nojasi seinään ala-aulassa lähellä ulko-ovia ja näytti tuttuun tapaan varsin pahantuuliselta. Hetki sitten loppunut oppitunti kaihersi ikävästi hänen mieltään. He olivat jo parin viikon ajan harjoitelleet All Mightin johdolla oikkujensa käyttöä ja kaksintaistelua erilaisissa ympäristöissä ja olosuhteissa, ja sillä kertaa tunnin teemana oli ollut vesi. Ei vedessä taisteleminen sinällään ollut Bakugoulle mikään este tai ongelma, mikään ei ollut, mutta tietysti arpa oli määrännyt hänet ottelemaan Kaminaria vastaan. Sähköoikullaan tämä oli saanut heitä ympäröivän veden heti puolelleen, ja nopeista reaktioistaan ja sinnikkäästä kamppailustaan huolimatta Bakugou oli väistämättä joutunut alakynteen. Mikään ei ollut hänestä niin nöyryyttävää kuin kakkoseksi jääminen, ja siksi hän murjottaisi äskeisen tappion takia todennäköisesti vielä ainakin viikon verran.

Bakugoun äreä mieliala tuntui vain pahentuvan entisestään, kun hän kuuli Kaminarin äänen kantautuvan hänen korviinsa vähän matkan päästä. Tämä käveli Seron ja Ojiron seurassa pitkin käytävää jutellen niitä näitä, kohti ulko-ovia ja juuri sitä kulmaa, jossa hän seisoi. Pelkkä Kaminarin naurun kuuleminen ja tämän pärstän näkeminen ärsyttivät Bakugouta koko ajan lisää. Hän oli jo aikeissa lampsia tiehensä, ihan vain päästäkseen mahdollisimman kauas tästä, mutta ei ehtinyt ottaa askeltakaan kun jo kuuli oman nimensä.

”Tsemppiä seuraavaan oppituntiin, Bakugou!” Kaminari hihkaisi Bakugoun mielestä suorastaan ärsyttävän iloisesti ja näytti oikealla kädellään rauhanmerkkiä. ”Toivottavasti otellaan taas pian toisiamme vastaan. Mulla ainakin oli tosi hauskaa!”

”JA MITÄ TUO ON TARKOITTAVINAAN!?” Bakugou karjaisi ja harppoi muutaman askeleen eteenpäin. Siinä, että Kaminari oli ylipäätään sanonut hänelle jotain, oli hänen mielestään jo tarpeeksi syytä provosoitua, mutta kaiken kukkuraksi tämä oli päättänyt kääntää veistä haavassa ja viitata puheissaan edeltävän oppitunnin ja hänen suuren nöyryytyksensä. ”TAPELLAKO HALUAT?? HÄ!? NIINKÖ!?”

”Bakugou, ei!!”

Kaminari ei ehtinyt reagoida Bakugoun räjähtelevään käytökseen oikeastaan mitenkään, kun vessasta juuri tullut Kirishima jo ryntäsi paikalle kaksikon väliin. Tällä oli kädessään valkoinen sumutinpullo, jollaisia yleensä käytettiin joidenkin kasvien kasteluun, mutta kukkien sijasta tämä tähtäsikin pullonsuulla Bakugouta.

”Hyi sinua!” Kirishima moitti ja ruiski samalla vettä tämän päälle kuin olisi hätistellyt tiehensä lemmikkilintuja piinaavaa kissaa. ”Mähän käskin sua odottamaan tässä ihan kiltisti, sillä välin kun mä käyn vessassa, ja mitä mä näenkään tullessani takaisin! Sut haastamassa riitaa Kaminarin kanssa!”

”Mitä hittoa sä – ” Bakugou sähisi takaisin kuulostaenkin yllättävän paljon kiukkuiselta kissalta. ”Tuo aloitti!” Hän osoitti sormellaan Kaminaria.

”Ihan sama, et säkään syytön ole! Nyt loppuu toi käytös!” Kirishima käski ja sumutti Bakugoun päälle lisää vettä saaden tämän askel askeleelta kauemmas Kaminarista ja muista. ”Menes nyt siitä! Hus! Tuntikin alkaa kohta!”

Bakugou sai jalkoihinsa lisää vauhtia yrittäessään väistellä vesisuihkuja. Kun hän oli päässyt niin kauas, ettei ollut enää pelkoa siitä, että hän jatkaisi rähinöintiään Kaminarin kanssa, Kirishima laski huokaisten sumutepulloa pitelevän kätensä alas.

”Sori tuosta”, hän sanoi anteeksipyytävästi Kaminarille, Serolle ja Ojirolle. ”Olen yrittänyt kouluttaa siitä edes jotenkuten salonkikelpoista, mutta kuten näette, vielä riittää työtä…”

”Melkoisen työmaan olet itsellesi haalinutkin”, Sero totesi hämillään naurahtaen.

”No joo. Osaa se toisinaan olla ihan söpökin, mutta – ” Kirishiman lause keskeytyi äkisti, kun hän huomasi Bakugoun taas ärisemässä ohikulkeville oppilaille. ”Sori, pitääkin tästä taas mennä.” Hän nosti sumutepullon uudestaan taisteluasemiin. ”Bakugou, ei! Hyi! Lopeta! Etkö sä koskaan opi!?”

Muut jämähtivät hetkeksi paikoilleen tuijottamaan kaksikon perään ja yrittivät sisäistää, mitä hittoa olivat juuri todistaneet. Sitten he äskeiselle päätään pudistellen mutta siitä silti huvittuneina jatkoivat omaa matkaansa kohti luokkahuonetta.

”Näköjään Bakugoun saa vedellä aisoihin ilman lisäkipinääkin”, Kaminari virnisti napsauttaen sormiaan niin, että niiden kärjissä välähti pieni sähkönkipinä. ”Hyvä tietää.”

”Siltä näyttää”, Ojiro nyökkäsi. ”Veikkaan kuitenkin, että se kikka toimii vain Kirishimalla. Jos sä ajattelit mennä suihkuttamaan vettä Bakugoun päälle, valmistaudu kuolemaan ainakin viidesti.”

”Taidat olla oikeassa.”

Olisi jatkossakin varmasti parempi heidän ja oikeastaan koko koulunkin kannalta, että Kirishima olisi ainoa, joka panisi Bakugoun ruotuun sumutinpullon avulla. Kaminari sen siijaan jäisi kilisti odottamaan seuraavaa kertaa, jolloin pääsisi uudestaan taistelemaan vesiolosuhteissa Bakugouta vastaan. All Mightin mukaan sellainen oppitunti olisikin taas luvassa lähiviikkojen aikana.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Terveisiä tästä pöydän toiselta puolelta, kun tätä kirjoitan. 😂

Lainaus
uhkasin että kaikki mun HeroAca-ficit tulee olemaan Minetasta :D
Juu et. 😂 Maailma vaatii EraserMiciä, KiriBakua, ShinMonoa ja muutamaa muutakin shippiä! Ainakin minä vaadin kun ei oma kirjoittaminen ota sujuakseen, höhöö. 🖤 Mahtavaa että tartuit tähän fandomiin!

Tämä idea oli kyllä niin randomin sitcom, ettei siitä voi olla pitämättä. 😂😂🖤 Näen niin hyvin mielessäni miten Kiri jahtaa Bakua pitkin poikin ja uhkaa sitä vesisuihkulla heti jos poiketaan sievästä käytöksestä.

Lainaus
”Mitä hittoa sä – ” Bakugou sähisi takaisin kuulostaenkin yllättävän paljon kiukkuiselta kissalta. ”Tuo aloitti!” Hän osoitti sormellaan Kaminaria.
No voi kyynel kun toinen aloitti. 😂 Ihanaa miten Baku ei tietenkään ala Kirille rähisemään, kun taas joku toinen olisi saanut kunnolla selkäänsä räjähdyksien kera. Juuri kuten toiset hemmot totesivatkin, ettei kukaan toinen välttämättä kykenisikään suorittamaan mitään noin rohkeita muuveja.

Lainaus
”No joo. Osaa se toisinaan olla ihan söpökin, mutta – ”
::3

Äää tämä oli ihana hyvän mielen häröily, tulin kovin iloiseksi. 😁🖤 Ehdottomasti jatka samalla tiellä ja kiitos!

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 620
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Terveisiä nyt täältä vähän kauempaa, Mai! ;D Kiva kyllä kun kävit kylässä.

Lainaus
Juu et. 😂 Maailma vaatii EraserMiciä, KiriBakua, ShinMonoa ja muutamaa muutakin shippiä! Ainakin minä vaadin kun ei oma kirjoittaminen ota sujuakseen, höhöö. 🖤
Siinähän vaadit, mutta et sinä minua määrää XD Kyllä tasan kirjoitan Minetastakin jos inspis iskee! On kyllä ollut hauska kirjoitella jostain itselle uudesta fandomista. Tullut jotenkin yllättävän freesi fiilis 😍

Tää idea oli joo hyvin random, en edes oo ihan varma mistä tämäkin idea lähti, mutta ihanaa kun arvostat :D Random sitcom-meininki on aina toisinaan ihan hauskaa ficeissäkin. Kirishiman on oltava se, joka pitää Bakugoun aisoissa (ainakin oppituntien ulkopuolella), kun ei siihen hommaan kukaan muu voisi ryhtyä - pahenisivat vain kaikki tilanteet! Kirille Baku ei pahemmin rähise tai räjähtele :3

Lainaus
Äää tämä oli ihana hyvän mielen häröily, tulin kovin iloiseksi. 😁🖤
Tällainen palaute on mitä ihaninta ♥ Ihan parasta että tulit tästä iloiseksi! Katsellaan, mihin suuntaan ficcailutiet minut seuraavaksi vievät, mutta uskon kyllä että HeroAcasta tulee kirjoiteltua lisää vielä jossain välissä (enkä nyt meinaa sitä liki valmista EraserMiciä, joka odottelee viimeistelyä). Paljon on ainakin mielenkiintoisia hahmoja ja hahmodynamiikkoja tarjolla!

Kiitokset jälleen ihanasta kommentistasi, siitä tuli minulle vastaavasti hyvä mieli ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中