Kirjoittaja Aihe: Fanipostia?  (Luettu 83696 kertaa)

MiNi

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #120 : 31.03.2013 00:10:31 »
!!!
Tän viestiketjun innoittamana laitoin kaikille Harry Potter tähdille, joista mä vähänkin pidän+ tietysi J.K.Rowlingille! Siinä ohessa myös Kate Winsletille ja one Directionille, nyt on tullut vastaus Katelta, emmalta, jamesilta&oliverilta ja Joannalta! (: <3  :)
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

aiva ihanaa! <3 onnee hirveesti! ^^ vois varmaan itekki harkita kirjottaa monelle :D

Ericilt ei vastaust näkyny, mut yritän varmaan kesäl uuestaan ^^ don't give up! Tällä hetkel lopullista kirjotusta vaille oleva kirje One Directionille odottaa postiin pääsyä. Mitä luulette, onko 4-5 sivunen kirje liian pitkä jos kirjotin kummallekin puolelle paperia?

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #121 : 31.03.2013 17:06:00 »
!!!
Tän viestiketjun innoittamana laitoin kaikille Harry Potter tähdille, joista mä vähänkin pidän+ tietysi J.K.Rowlingille! Siinä ohessa myös Kate Winsletille ja one Directionille, nyt on tullut vastaus Katelta, emmalta, jamesilta&oliverilta ja Joannalta! (: <3  :)
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

aiva ihanaa! <3 onnee hirveesti! ^^ vois varmaan itekki harkita kirjottaa monelle :D

Ericilt ei vastaust näkyny, mut yritän varmaan kesäl uuestaan ^^ don't give up! Tällä hetkel lopullista kirjotusta vaille oleva kirje One Directionille odottaa postiin pääsyä. Mitä luulette, onko 4-5 sivunen kirje liian pitkä jos kirjotin kummallekin puolelle paperia?

En usko, että 4-5 sivuu on pitkä , jos se on molemmin puolin! :) Kun kirje on omaperäinen ja tiedät hyvin kirjoitettu ja asiaa!  :D
Uskallat vaan lähettää niille keille haluat niin postia! Ei siinä ainakaan mitään menetä! (:  ;)
Onnea yrityksille!!!!  :) ;) :D ;D

// Puhukaa ihmiset! >:)

« Viimeksi muokattu: 02.04.2013 06:59:50 kirjoittanut Tipsu(: »

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #122 : 02.04.2013 06:58:08 »
Lainaus
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

Pakko kysyä, että mitä oikein lähetit heille kun sait näin ihania aarteita takaisin? :)
Kaikille lähetin kirjeen, piirrustuksia (n. 3 kaikille) ja sellaisen itse tehdyn avaimenperän :3 !

MiNi

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #123 : 02.04.2013 21:50:03 »
Lainaus
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

Pakko kysyä, että mitä oikein lähetit heille kun sait näin ihania aarteita takaisin? :)
Kaikille lähetin kirjeen, piirrustuksia (n. 3 kaikille) ja sellaisen itse tehdyn avaimenperän :3 !

kirjotitko millasen kirjeen? Et niinku vinkkei mitä kirjeeseen kannattaa kirjottaa?

Olin just saanu sen kirjeen valmiiks, mut revin sen sit kappaleiks kun se ei ollu hyvä. Eiku uudestaan miettimään! :D Ikävä vaan et 1D on nykyään niin paljon vanhempi ja ne ei enää vitsaile niinku ennen D: se kirje jonka revin ois ollu hyvä niille viime vuon tai aikasemmin, mut enää ei... Nyyh :'( aikasemmin samaistuin niihin paremmin :(( mut asialle ei voi oikein mitään...

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #124 : 03.04.2013 07:18:20 »
Lainaus
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille  :P
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani! :)
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani  :) ;) :D ;D
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3  :D :) Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje! :) MUn aarteet!

Pakko kysyä, että mitä oikein lähetit heille kun sait näin ihania aarteita takaisin? :)
Kaikille lähetin kirjeen, piirrustuksia (n. 3 kaikille) ja sellaisen itse tehdyn avaimenperän :3 !

kirjotitko millasen kirjeen? Et niinku vinkkei mitä kirjeeseen kannattaa kirjottaa?

Olin just saanu sen kirjeen valmiiks, mut revin sen sit kappaleiks kun se ei ollu hyvä. Eiku uudestaan miettimään! :D Ikävä vaan et 1D on nykyään niin paljon vanhempi ja ne ei enää vitsaile niinku ennen D: se kirje jonka revin ois ollu hyvä niille viime vuon tai aikasemmin, mut enää ei... Nyyh :'( aikasemmin samaistuin niihin paremmin :(( mut asialle ei voi oikein mitään...
No kirjoitin mm. miksi tykkään heistä, kerroin itsestäni,kyselin kysymyksiä ja jne. mutta luulen, että sain noin kivoja vastauksia muutamalta, niin luulen, että se johtui niistä hiilipiirrustuksistani ja siitä avaimenperästä! Voisit itsekkin piirtää jotain, mutta en oikein osaa kunnolla selittää miten kannattaisi kirjoittaa, joten, kun vähän selailet taaksepäin tässä niin löydät varmasti vastauksen! Kenelle HP tähdelle aijot siis vielä lähettää/ suunnittelet ja kenelle olet lähettänyt? :)  :D
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013 10:33:33 kirjoittanut Tipsu(: »

thefirenationattacked

  • naisten nainen
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #125 : 09.04.2013 18:50:59 »
Äääh, kauhee hinku nyt kirjottaa jotain kaikille ihanille tyypeille D:
Kuitenkin alan nyt heti selittää ittelleni, miks mun ei pitäis kirjottaa mitään kenellekkään. Oon vaan ikuinen pessimisti ja aattelen, että vaikka muut on saanu vastauksia, ei mulle sellasta tuu kuulumaan. Jotenkin tuntuu pöllöltä, jos pistäis tosi paljon vaivaa kirjeeseen, eikä se tyyppi sit vastaiskaan. Toki tulis varmaan joku valmis kuva + nimmari, mut silti. Joo, tiedän että julkkiksilla on kiire muttamutta ;_;. Apua, keksin vaan tässä tekosyitä, miks mun ei pitäis kirjottaa, koska mä pelkään että mitä jos tyyppi vastaiskin.
Sie sind das essen und wir sind die Jäger!

Tipsu(:

  • Rohkelikko
  • Esitarkastus
  • *
  • Viestejä: 7
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #126 : 10.04.2013 19:32:26 »
Äääh, kauhee hinku nyt kirjottaa jotain kaikille ihanille tyypeille D:
Kuitenkin alan nyt heti selittää ittelleni, miks mun ei pitäis kirjottaa mitään kenellekkään. Oon vaan ikuinen pessimisti ja aattelen, että vaikka muut on saanu vastauksia, ei mulle sellasta tuu kuulumaan. Jotenkin tuntuu pöllöltä, jos pistäis tosi paljon vaivaa kirjeeseen, eikä se tyyppi sit vastaiskaan. Toki tulis varmaan joku valmis kuva + nimmari, mut silti. Joo, tiedän että julkkiksilla on kiire muttamutta ;_;. Apua, keksin vaan tässä tekosyitä, miks mun ei pitäis kirjottaa, koska mä pelkään että mitä jos tyyppi vastaiskin.
Jos sä näät paljon vaivaa kirjeeeseen uskon, että kirjeen lukia laittaa omaperäisimmät kirjeet itse tähdelle(; ! Eikös se sananlasku mene:  "Yrittänyttä ei laiteta" Yritä vaaan! (::

thefirenationattacked

  • naisten nainen
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #127 : 30.04.2013 19:14:30 »
^hah joo, empäs oo ajatellukaan et on joku tyyppi joka lajittelee perus-kirjeet pois omaperästen joukosta, onks se niinku ihan joku yleinenkin juttu? Anyways taisinpa yrittää, alotin ihan helpolla ja kirjotin muutaman tyhmän lauseen johonkin Helena Bonham Carterin synttärijuttuun tumblrissä. Ehkä mä joskus uskallan kirjoittaa sille jotain oikeesti.
Sie sind das essen und wir sind die Jäger!

Efisia

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #128 : 04.05.2013 09:26:46 »
Ei olisi pitänyt lukea tätä keskustelua! Nyt haluan lähettää fanipostia Tomille, Jamesille, Danielille, Emmalle, Oliverille... Kaikille! Olen lähettänyt kerran fanipostia, Ashley Greenelle (Twilightin Alice Cullen), mutta ei ole kuulunut vastausta. Osoite on kuitenkin vieläkin joissain vanhoissa twilight-muistikirjoissa tallella. Ääh, kauhea hinku nyt kirjoittaa jotain kaikille ihanille tyypeille, wäw.

Hope

  • Kauhukermaviili
  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #129 : 03.01.2014 19:00:23 »
Hei nyt mä elvytän tän eiku...

Mut joo, mä oon kauheen kauan tahtonu lähettää fanipostii kuudelle ihmiselle (Daniel Radcliffelle, Emma Watsonille, Rubert Grintille, Rowlingille, Tom Feltonille, Evanna Lynchille ja Matthew Gray Gublerille) ja nyt mä oon vihdoin ja viimein koonnu kaiken rohkeuteni kasaan ja aion käyä lähetteleen niitä. Mut sitte mulla tuli mieleen näinkin suuri ongelma: onko silla paperilla mille kirjoittaa jotain väliä? ._. Mä tiedän että tää on aika turha juttu mut tää vaivaa mua suuresti ;__; Plusplus mikä on teiän mielestä omaperäistä? Tyyliin minkä avulla on melko varmaa että tää ihminen ylipäätään viittii lukee mun kirjettä tervehdystä pitemmälle saati vastata? Mä oisin superkiitollinen jos joku vastais! :DD

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 997
  • Clara, my Clara
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #130 : 06.05.2014 21:37:29 »
Olen tässä lähettämässä piakkoin ensimmäistä fanikirjettä ikinä ja ajattelin, että jos laittaisin mukaan itse tekemän magneetin, mutta mutta... Sitten rupesin miettimään, että onko siinä mitään järkeä ja onko se kannettavaa, ja että päätyykö se vaan johonkin fanikrääsäkaappiin.
Oletteko te yleensä laittaneet jotain (itse tekemäänne) pientä mukaan?
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

O_oka

  • Omituinen mölisiä
  • ***
  • Viestejä: 153
  • Möyy?
    • Tuliaavikko
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #131 : 25.06.2014 17:02:58 »
Ooh muistan kun kirjoitin joskus muksuna Danielille ja kumppaneille kirjeet jotka ei sitten koskaan päätyneetkään matkaan :'D nyt on tullut mieleen että voisin pistää fanipostia Hugh Jackmanille kun herra nyt kuitenkin on aivan ehdoton ykkönen. Jos sieltä nimmarin saisi niin iloinen suomityttö olisin sitten! ...täytynee alkaa suunnitella. Ja etsiä osoite.
Sytytä tähdet niille, jotka yötä käy,
joille ei viitat tiellä eikä määrä näy,
jotka kiviin lankee, nousee uudestaan,
joita on monta, monta yli laajan maan.
Sytytä tähdet niille yöhön välkkymään,
joiden taistelua nää ei yksikään.
 -Lauri Pohjanpää

The Mind

  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #132 : 25.06.2014 18:10:19 »
Olin kuuntelemassa muinoin Kapari-Jatan luentoa ja sain hältä signeerauksen, + päivämäärä ja mun nimi, omaan teokseensa, Pollomuhku ja Posityyhtynen. Tää kuuluu mun aarteisiin. Rowlingille laittelin kirjettä viikko sitten, samalla kirjotin myös Cumberbatchille :D Päivittelen tähän sitten, jos vastauksia saan. Oon joskus vuosia sitten kirjottanu Rowille, mutta silloin hänen assistentti tms vastasi, että Joanne on tällä hetkellä kiireinen vikan kirjan ja perheensä parissa.

Helyanwe

  • ***
  • Viestejä: 121
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #133 : 01.07.2014 22:48:55 »
Olin kuuntelemassa muinoin Kapari-Jatan luentoa ja sain hältä signeerauksen, + päivämäärä ja mun nimi, omaan teokseensa, Pollomuhku ja Posityyhtynen. Tää kuuluu mun aarteisiin. Rowlingille laittelin kirjettä viikko sitten, samalla kirjotin myös Cumberbatchille :D Päivittelen tähän sitten, jos vastauksia saan. Oon joskus vuosia sitten kirjottanu Rowille, mutta silloin hänen assistentti tms vastasi, että Joanne on tällä hetkellä kiireinen vikan kirjan ja perheensä parissa.

Oi, mihin osoitteeseen laitoit Cumberbatchille osoitetun kirjeen? Itse olen jo pitkään halunnut kirjoittaa kyseiselle komistukselle, mutten ole uskaltanut/kehdannut D:

Miten onnistuisin kirjoittamaan kirjeen ilman, että kirje olisi pelkkää hehkutusta? Hän on kuitenkin jo aikuinen, tuskin häntä kiinnostaa joku typerä fanityttö jostain Suomesta :"c Entä jos hän ei vastaa? Vääääää, ei tästä tule mitään! D:

Nyt joku rohkaisee minua kirjoittamaan ja lähettämään sen kirjeen :3
« Viimeksi muokattu: 01.07.2014 22:53:34 kirjoittanut Helyanwe »
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa."

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 997
  • Clara, my Clara
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #134 : 02.07.2014 11:09:48 »
Oi, mihin osoitteeseen laitoit Cumberbatchille osoitetun kirjeen? Itse olen jo pitkään halunnut kirjoittaa kyseiselle komistukselle, mutten ole uskaltanut/kehdannut D:
Benedict Cumberbatch
c/o Conway Van Gelder Grant
3rd Floor, 8-12 Broadwick Street
London W1F 8HW, UK
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Helyanwe

  • ***
  • Viestejä: 121
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #135 : 02.07.2014 19:27:23 »
Oi, mihin osoitteeseen laitoit Cumberbatchille osoitetun kirjeen? Itse olen jo pitkään halunnut kirjoittaa kyseiselle komistukselle, mutten ole uskaltanut/kehdannut D:
Benedict Cumberbatch
c/o Conway Van Gelder Grant
3rd Floor, 8-12 Broadwick Street
London W1F 8HW, UK

Kiitos :3 Nyt kun vielä keksisi, mitä kirjoittaisin kirjeeseen. Mietin, että onko epäkohteliasta, jos esittäisin muutaman lyhyen kysymyksen kirjeessä? Onko kukaan koskaan kysynyt mitään fanituksen kohteeltaan? Mitä nämä ovat vastanneet?
"Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta on velvollisuus huomauttaa."

SpringRose

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #136 : 17.07.2014 20:47:50 »
Eivitsinytmäkuolen..
Arvatkaa kuka alkaa heti kirjoittamaan mahtienkullaan (huomatkaa sarkasmi) näille? No minäpä minä ;)
Maksaako se mitään erityistä jos ulkomaille laittaa kirjettä?
-Al

Voisko joku laitttaa tänne niitä osoitteita kun tuo vuotiksen linkki.ei toimi?
Ja Tipsu(: eikä kun mä olen niin kade sulle!! (meinasin alkaa itkee kun luin sen.mitä oli Rowilta saanu) Ja onnea sulle niistä! <3
« Viimeksi muokattu: 17.07.2014 21:02:19 kirjoittanut -Always- »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 599
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #137 : 17.07.2014 22:27:15 »
^ Alle 20 gramman kirjeet menee yhdellä ykkösluokan postimerkillä oikeestaan minne vaan. Siitä ylöspäin niin kalliimpaa, en tarkempia hintoja muista. Postin sivuilta voi katsella hinnastoja.

Ja jos lähettää muuta kuin paperia EU:n ulkopuolelle, pitää muistaa tehdä tulliselvitys. Se kyllä tulee automaattisesti vastaan jos lähettää Postin kautta jotain vaikka Jenkkilään.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

SpringRose

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #138 : 17.07.2014 22:58:20 »
No mä täällä vielä.
 kun tuolla edellä.joku oli laitganut että Emmalle ei ainakaan.mene posti perille Leavesden Studiolle niin mieyin että meneekö Feltonille tähän osoitteeseen:
Tom Felton
c/o Leavesden Studio
P.O Box 3000
Leavesden Hertfordshire
WD25 7LT
United Kingdom
 
Tän osoitteen aiis löysin osoitteesta potterfani.suntuubi.fi
-Al

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Fanipostia?
« Vastaus #139 : 18.07.2014 01:38:00 »
-Always-: En osaa suoraan vastata kysymykseesi perille menemisestä, kun en ole fanipostia Tomille tai muillekaan kirjoittanut, mutta sen verran pystyn sanomaan kyseisen (jo lopettaneen) fanisivuston pääylläpitäjänä, että fanipostiosoitteita ei ole päivitetty varmaan viiteen vuoteen, joten osoite voi tosiaan olla vanhentunut.

Tomin virallisilta kotisivuilta löysin tällaisen osoitteen
Tom Felton Fan Mail
c/o TROIKA, 3rd Floor
74 Clerkenwell Road
London EC1M 5QA

jota varmaan itse lähtisin ennemmin kokeilemaan. : )