Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Veljesten välisestä väkivallasta | S | Crack  (Luettu 1022 kertaa)

Vesiruusu

  • ***
  • Viestejä: 8
Title: Veljesten välisestä väkivallasta
Author: Vesiruusu
Fandom: Supernatural
Genre: Crack mutta maustettu angstilla. Vähän vakavampi kuin aiemmat crackini
Ikäraja: S
Warnings: Väkivallan maininta
Disclaimer: En omista hahmoja tai sarjaa
A/N: Tämä tuskin täyttää kokonaan crackin kriteereitä, mutta ihan sama. Kirjoitettu viidessä-kymmenessä minuutissa ja sen varmaan huomaa.
Summary: Cas on poissa, Sam ei tykkää oliiveista eikä väkivallasta. Dean vihaa itseään, veljeään ja kaikkea muutakin mikä liikkuu.


"Miten sinä voit?"

Sam kohotti katseensa salaatistaan. Hän ja Dean olivat taas kerran riidoissa, mutta Dean vaivautui silti kysymään miten Samilla menee. Ihan niin kuin siihen muka voisi vastata totuudenmukaisesti.

"Hyvin," Sam sanoi ja tutkaili taas salaattiaan. Oliiveja. Hän oli pyytänyt oliivittoman salaatin.

Dean ei tyytynyt vastaukseen. "Noin sä sanot joka kerta, kun kysyn-"

"Niin sinäkin," Sam sanoi nyppien oliivit pois. "Vai etkö muka?"

Dean virnisti ilottomasti. "Touche. Mutta siis. Ei sulla mene hyvin."

"Ja sinullako menee?" Sam töksäytti. Ilmapiiri kylmeni.
"Cas on poissa. Taas. Ja sinun on pakko syyttää jotakuta, niin syytät minua ja itseäsi. Ja sinä juot, kun me ollaan hoitamassa keissejä. Ja nyt sitten kyselet minun oloani. Miksi? Sinähän olet vihainen minulle. Älä jaksa vaivata."

Dean hiljeni. Oli hiljaista ja jotenkin liian kylmä. Samin oliivit lepäsivät pöydällä.

"Syö nuo," Sam tokaisi ja nousi lähteäkseen ulos. "Minä en niitä halua."

"Hei, Sam, odotas vähän," Dean sanoi yhtäkkiä.

Sam pysähtyi. Noniin, hän ajatteli. Kohta tulee turpaan. Hakkaavatko kaikki sisarukset toisensa verille, kun vähänkin ärsyttää? Ei kai se nyt ihan täysin normaalia voi olla. Ei tietenkään. Heille se kyllä oli.

"Mitä?" Hän sanoi hiljaisella äänellä.

Dean oli hetken hiljaa. "Ajattelin vaihtaa nimeni Dean Beaniksi, mutta silleen että se lausutaan Diin Biin. Aika hauska yllätys Casille sitten, kun hoidetaan hänet takaisin. Et sinä millään voisi vaihtaa sinun nimesi Sean Beaniksi ja sama juttu, se lausuttaisiin että Siin Biin-"

Se oli Sam, joka hakkasi Deanin.

Semmosta

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Supernaturalia näkee Finissä nykyään kerran iäisyyksissä, pakkohan mun oli tulla heti lukemaan kun kohdalle osui. En tiedä onko kyseessä perjantaiväsymys vai mikä, mutta Diin Biinin ja Siin Biinin kohdalla aloin vaan poskettomasti nauraa xD Ei vuttu, Dean saatana xDD Jotenkin just sellanen ääliöheitto. Hyvin alkukausien tuntuinen Samin ja Deanin välinen enemmän kuin lievästi ongelmallinen veljessuhde.

Ja nauroin sillekin, että Castiel on jossain huitsinnevadassa, ehkä delannut, ilman etä sille on mitään sen järkevömpää syytä. Ah, tulee ihan canon mieleen <3 Tälläsia lukiessa tulee niin vahvat nostalgiafiilikset, mulla on vähän Supernaturalia tosi ikävä. Katsoinhan sitä 15 vuotta niin toki, mutta tälläsen ihanan höpöfikin lukeminen kyllä nostatti tunteet pintaan.

Kiitos tästä <3

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Vesiruusu

  • ***
  • Viestejä: 8
Kiva että tykkäsit! Periaatteessa kaikki mun crackit on kirjotettu mun kaveria varten mutta aloin laittaa niitä tänne, niin on kiva nähdä että muutkin tykkää :D Ite oon tosiaan aika lailla jälkijunassa tän fandomin kanssa aloin kattoo vasta pari vuotta sitten ja suorastaan ahmin koko sarjan vähän päälle vuodessa, mikä oli itse asiassa aika uuvuttavaa.
En kyllä jaksanut alkaa keksiä, että missä se Cas nyt tällä kertaa hiihtelee, onko kuollut vai mitä, mutta eipä sillä paljoa merkitystä näin lyhyelle tekstille ole, ja kuten sanoitkin, sehän on ihan canonia että se kuolee vähän väliä ilman sen kummempia syitä ja aina tulee takas :D
Semmosta