Kirjoittaja Aihe: Kirjaudu ulos k11 Draama  (Luettu 1673 kertaa)

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Kirjaudu ulos k11 Draama
« : 06.09.2021 03:35:04 »
Kirjoittaja: Abarat
Nimi: Kirjaudu ulos
Genre: Originaali draama
Ikäraja: k11
A/N: Kommentit ilahduttaa aina!

Pelko pesiytyy kylkiluideni alle ja pyristelee siellä sinetöidyin siivin. Olen yksin tässä rakennelmassa, jota taloksi kutsutaan. Vanha osa, suorastaan muinainen sekä uusi osa, niin muodikkaan virtaviivainen. Satunnaiset vierailijat väittävät ihailevansa vanhaa osaa, historian tuulahduksia pään sisällä. Kukaan ei jää. Pelko muuttaa heidänkin sisälleen, onhan tämä paikka kuin kirouksen kourissa. Jos uutta ja vanhaa on yhtä paljon, mitä se kertoo omistajasta? Että hän on hullu kun pelkää, ja yrittää haalia läsnäolijoita huoneeseen talven pimeimpinä tunteina?

Muistan hänet, hänet joka oli lempeyttä täynnä vaikka minä itse en sitä ollut ollenkaan. Hän yritti pitää talonsa lämpimänä, hänellä oli oikea taloprojekti, kun minä olin vain nuori haaveilija. Missä hän on nyt? Onko hän onnellinen? Miksi murskasin murusiksi valon, elämäni talon?

Kaupunki, josta en mitään halua tietää. Värikästä sakkia, olen kotimaassa ja unelmieni kaupunki on kaukana, ulkomailla kaksin kappalein! Se saa minut surulliseksi, kun en osannut valita ajoissa.

Olen yöaktiivinen, ajatus kulkee läpi avaruuden. Edesmenneet mielikuvat tanssittavat minua keskiyöllä, kunnes joku puree käsivarttani. Kirjaudun ulos kaikesta pahasta, joka minua ympäröi. Olen kuihtunut kulkija aavikolla, korppikotkien valvoessa jokaista askeltani. Kun en enää jaksa nousta, ne repivät silmäni välipalaksi. Painajaisesta voi herätä, sen voi jopa unohtaa mutta vain todellisuutta voi rakentaa.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2021 04:01:05 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)