Kirjoittaja Aihe: Saimin Seishidou: Vain me kaksi (eikä ketään muuta) (K-11, Masafumi/Sakura, oneshot)  (Luettu 1887 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Vain me kaksi (eikä ketään muuta)
Author: Larjus
Chapters: Oneshot
Fandom: Saimin Seishidou
Pairing: Kase Masafumi/Miyajima Sakura
Genre: Romancella maustettu drama, fix-it
Rating: K-11
Warnings: Lähdemateriaalissa hahmo käyttää hypnoosia saadakseen muut suostumaan seksiin kanssaan, ja vaikka tässä tarinassa asiaa ei varsinaisesti käsitellä, se on jollain asteella taustalla häälymässä.
Disclaimer: En omista oikeuksia hahmoihin tai lähdemateriaaliin. Kirjoitin tämä ficin vain itseäni ”lohduttaakseni”, en siis ole saanut tämän tuottamisesta minkäänlaista korvausta.
Summary: Tanakan hypnoosi osoittaa murtumisen merkkejä.

A/N: No ni, nytpä koitti sitten viimein sekin päivä kun minä kirjoitan vittu hentaista fanifiktiota :DDD Ja viel tämmösestä ugly bastard netoraresta. Mutta kun, mutta kun! Mua alkoi säälittää ihan hirveesti tän parin puolesta, he ovat niin söpöjä ja symppiksiä ja ansaitsevat vain kaikkea hyvää eivätkä sitä paskaa mitä canon heille antoi :< Oikeestaan sama kyl kaikkien muidenkin parien ja Tanakan uhrien suhteen, vaikka  erityisesti näiden kahden puolesta mulle tuli niin paha mieli. (Ehkä seuraavaksi kirjoitan ficin jossa Tanaka teurastetaan tai jotain.)

Mukana Multifandomin neloskiekalla.



Vain me kaksi (eikä ketään muuta)


Kuka tahansa olisi kutsunut sitä aivan tavalliseksi päiväksi. Kaikkien elämä jatkui ihan niin kuin aina ennenkin siihen mennessä. Mikään ei muuttunut, mutta samaan aikaan kaikki muuttui: Hajimen hypnoosi lakkasi yhtäkkiä toimimasta Sakuraan.

Aluksi muutos ei vaikuttanut Sakuran elämään mitenkään. Hän ei itsekään huomannut, että jotain oli edes tapahtunut; arki pysyi liki koskemattomana. Hypnoosista vapautumisen seuraukset tulivat esiin vasta eräänä iltana, kun hän koulun jälkeen viestitteli yhdessä poikaystävänsä Masafumin kanssa. Keskustelun lomassa tämä mainitsi yhdessä viestissään koulun seksiohjaajan, ja Sakura jäi tuijottamaan sitä sanaa kummissaan. Niin, koulussahan oli hallituksen valitsema seksiohjaaja, jonka luona jokaisen parin olisi käytävä ennen kuin suhde voisi edetä edes suuteluasteelle, mutta miksi helvetissä asia ylipäätään oli niin?

Sakura oli jo laittamassa Masafumille asiaa ihmettelevää viestiä muttei koskaan lähettänyt sitä vaan pyyhki sanat pois. Asia tuntui liian vakavalta, jotta siitä voisi keskustella viestien välityksellä. Hän päätti ottaa asian puheeksi seuraavana päivänä koulun ja kendoharjoitusten jälkeen, kun näkisi Masafumia jälleen. Jostain hänen mieleensä hiipi tunne, että asiasta oli syytä keskustella vaivihkaa, niin etteivät ulkopuoliset kuulisi. Tuntemuksen perimmäinen syy jäi hänelle epäselväksi, mutta hän päätti varmuuden vuoksi seurata vaistoaan. Hän ja Masafumi tarvitsivat muutenkin enemmän kahdenkeskistä aikaa.


**


”No, mistä oikein haluat puhua?” Masafumi kysyi, kun hän ja Sakura istuivat hänen huoneessaan vuoteen reunalla. Vaikka hän olikin iloinen saatuaan tyttöystävänsä luokseen, tilanne hermostutti häntä väkisinkin. Hän oli luullut heidän viettävän kendoharjoitusten jälkeen aikaa ulkona, mutta sitten Sakura olikin ilmoittanut haluavansa puhua jostain tärkeästä. Keskustelupaikaksi tämä oli kelpuuttanut vain jommankumman kodin, ei halunnut ympärilleen kuulevia korvia.

”Seksiohjauksesta”, Sakura vastasi suoraan yhtään kainostelematta. Hänen vastauksensa kaikui ilmoille niin määrätietoisena, että Masafumi säpsähti.

”M-mitä? Haluatko sinä, että me kä– ”

”En”, Sakura vastasi yhtä painokkaasti kuin edelliselläkin kerralla. Masafumi hätkähti jälleen.

”Mitä sitten oikein tarkoitat? Et kai vain aio sanoa, että haluat erota?”

”En tietenkään. Minä vain olen ajatuksissani tullut siihen tulokseen, että seksiohjaus on täysin turhaa.”

Masafumin säpsähdyksistä ei ollut tulla loppua. Hän katsoi tyttöystäväänsä kuin tämä olisi ilmoittanut aloittavansa uuden vallankumouksen. Ja niin kai tämä tavallaan olikin, tietämättään, ainakin heidän koulunsa mittakaavassa.

”Et sinä voi noin sanoa!” Masafumi paheksui. ”Tietenkin meidän täytyy käydä ohjauksessa ennen kuin teemme itse mitään, jotta tiedämme, miten toimia tulevaisuudessa. Eihän autoakaan voi ajaa käymättä autokoulussa.”

”Totta”, Sakura myönsi. ”Mutta jos osaamaton ajaa autoa, sillä voi olla vakavia seurauksia; joku voi loukkaantua, jopa kuolla. Mutta jos vaikka me kaksi suutelemme toisiamme käymättä seksiohjauksessa, mitä kamalaa siitä voi seurata?”

Sillä kertaa Masafumilla ei ollut vastausta valmiina, mutta toisaalta hän ei säpsähdellyt enää, vaikka ajatus Sakuran suutelusta saikin hänet jännittyneeksi. Hän tuijotti jalkojaan ja mietti kuulemiaan sanoja. Ei hänkään keksinyt yhtäkään kamaluutta, mitä suutelusta ilman ohjausta voisi seurata, mutta samaan aikaan hänen päässään takoi ajatus siitä, että määräyksiä oli noudatettava, niitä ei saanut rikkoa.

”No ei ehkä suutelussa”, Masafumi sanoi sitten, ”mutta o-onhan seksissä vaikka mitä riskejä… vahinkoraskauksia ja sukupuolitauteja… ja ilman mitään ohjausta kaikki te-tekniikatkin ovat hukassa…” Että olikin kuumottavaa puhua seksistä tyttöystävänsä kanssa! Hän oli taatusti jo punainen kuin tomaatti.

”Minä tiedän ilman ohjaustakin, että tautien ja raskauksien ehkäisemiseksi on keinonsa”, Sakura vastasi. Vaikka puheenaihe sai hänenkin poskensa punoittamaan hieman, hänelle oli niin tärkeää saada Masafumi ymmärtämään hänen kantansa, ettei häntä juurikaan hermostuttanut. ”Ja mitä tulee tekniikoihin…” Hän oli hetken hiljaa. ”...minä en usko, että saisimme isoa vahinkoa aikaan, vaikka harjoittelisimme alusta asti kahdestaan. Yritys ja erehdys voivat olla ihan hyviäkin opettajia. Ainakin parempia kuin yksikään kolmas osapuoli.”

Sakuran huulille kohosi kaunis hymy, ja Masafumi vastasi siihen, vaikka se saikin hänet punastelemaan kahta kauheammin. Sakura hapuili hänen kätensä omaansa. Tunnelma muuttui hetkessä paljon intiimimmäksi, mutta sitten Masafumin sääntöjä aina kuuliaisesti noudattava mielen osa muistutti taas olemassaolostaan.

”Mutta eihän määräyksiä voi rikkoa”, hän protestoi. ”Tanaka on sentään hallituksen valitsema ohjaaja. Ties mihin ongelmiin sitä joutuu, jos ryhtyy mihinkään ilman hänen ohjaustaan!”

”Minä en pelkää”, Sakura ilmoitti suorastaan iloisesti. ”Minä olen jo päättänyt, että sitten kun on meidän ensimmäisen kertamme aika, me toimimme toistemme ohjaajina. Etsimme ja löydämme itse sen, mikä toimii ja mikä ei, ilman kenenkään muun ohjausta. Onhan sitä ennenkin osattu, ilman ohjaajia.”

”Niin kai”, Masafumi myönsi.

”Ja sitä paitsi”, Sakura jatkoi, ja hänen äänensä taittui äkkiä huomattavasti kylmemmäksi, ”millä logiikalla kaikista maailman ihmisistä juuri Tanaka Hajime on sopiva ihminen ohjaamaan ja neuvomaan ketään seksin suhteen? Hän on niin ruma ja vastenmielinen, ettei taatusti tiedä mistään muusta kuin oman kätensä käyttämisestä. Mitään muuta kokemusta hänellä ei voi olla, yksikään tyttö ei häntä ottaisi edes pakotettuna.”

Sakuran sanat olivat poikkeuksellisen julmia, ottaen huomioon miten ystävällinen ja kohtelias hän yleensä oli kaikkia kohtaan, mutta juuri ne saivat jonkin raksahtamaan myös Masafumin päässä. Se oli hänen ensimmäinen askeleensa Hajimen langettamasta hypnoosista vapautumiseen. Tämän sanat eivät enää olleet Masafumin mielelle absoluuttinen totuus.

”Totta”, poika nyökkäsi ja oli kuin valaistuksen saanut. ”Ja hänhän on itsekin vain oppilas, miksi hänelle olisi edes annettu sellainen rooli ja tehtävä?”

”Täyttä roskaa koko juttu siis”, Sakura nyökkäsi. ”Ja siksi minä en aiokaan ikinä osallistua hänen pitämäänsä seksi- ja parisuhdeohjaukseen, ihan sama mitä siitä seuraa.”

Hän kääntyi katsomaan Masafumia. Poika katsahti takaisin, ja Sakura näki tämän kasvoilla jännityksen mutta myös onnen. Siitä hän tiesi tehneensä oikein, kun oli päättänyt vastustaa ylempien tahojen päätöksiä (vaikka todellisuudessa sellaisia ei edes ollut olemassa).

”Kun on meidän ensimmäinen kertamme, me olemme kahdestaan”, Sakura sanoi Masafumille, jonka poskien puna oli lauhtunut mutta erottui yhä selvästi, ja puristi tämän kättä hieman lujempaa. ”Ja silloin kun suutelemme ensimmäisen kerran, olemme kahdestaan. Eikö niin?”

”Ehdottomasti”, Masafumi vahvisti. Hänen äänensä kuulosti poikkeuksellisen vakaalta muutoin niin jännittyneen olemuksen rinnalla. ”Vain me kaksi. Eikä ketään muuta.”

Hymy Sakuran kasvoilla syveni. Masafumin sanat sinetöivät sen, mitä hän oli ehtinyt jo ajatella mielessään. Hän kumartui poikaa kohti, sulki lähestyessään silmänsä, tunsi tämän värisevän hengityksen ihollaan. Heidän huulensa hipoivat toisiaan, lopulta painautuivat yhteen, ja sydämet tykyttivät jännityksestä, mutta kummankin sisimmässä leiskui onni, kun he saivat jakaa niin erityisen hetken toistensa kanssa.

Vain he kaksi. Eikä ketään muuta.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2021 22:26:22 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Iltaa ja moiksumoi Kommenttikampanjasta! Tästä selvisi ihan hyvin ilman fandomtuntemusta pikkuisen googlaamalla, ja noh silleen ymmärrän kyllä miksei tätä oikein voi suositella muille  ;D Mutta vaikken aio kyllä tähän fandomiin sen tarkemmin tutustua, pakko kyllä nostaa hattua siitä että ficin tästä kirjoitit! Tanaka kuulostaa ihan täydeltä kusipäältä, toki en yksityiskohtia tiedä mutta musta tuntuu että voin paremmin ilman niitä. Mutta jos kirjoitat sen teurastusficin niin lupaan lukea ja kommentoida sitä!

Vaikka fandom on mitä on ja tapahtumat suoraan sanottuna aika hirveitä, tämä oli oikeastaan aika lohdullinen! Fix-it kuulostaa genrenä erittäin hyvältä tälle fandomille, ja musta on tosi kiva että tämän kirjoitit vastauksena sille, miten Masafumia ja Sakuraa kohdeltiin canonissa. Heidän vapautumisensa Tanakan hypnoosista tuntui tosi realistiselta, ja se, miten he vakuuttelivat toisilleen sitä miten pärjäävät ilmankin seksiohjausta, oli tosi sympaattista. Oikeassahan he olivat, ei siihen hommaan mitään limaista Tanakaa tarvita. Erityisen hienoa oli myös se, miten Masafumi hiljalleen tajusi Sakuran avulla asioiden oikean laidan, se jotenkin korosti sitä heidän varsin symppistä suhdettaan.

Lainaus
Niin, koulussahan oli hallituksen valitsema seksiohjaaja, jonka luona jokaisen parin olisi käytävä ennen kuin suhde voisi edetä edes suuteluasteelle, mutta miksi helvetissä asia ylipäätään oli niin?
Ah, ihanaa realismia ja todellisuudentajua!

Lainaus
Heidän huulensa hipoivat toisiaan, lopulta painautuivat yhteen, ja sydämet tykyttivät jännityksestä, mutta kummankin sisimmässä leiskui onni, kun he saivat jakaa niin erityisen hetken toistensa kanssa.
Niinhän se on että tämmöisiin hetkiin ei mitään ylimääräisiä tyyppejä tarvita. Tämä oli ihan hurjan suloinen lopetus tälle tekstille, todellakin tuli hyvällä tavalla semmoiset söpöstelyfix-it-vibat!

Tää oli varsin hyvä lukukokemus ja söpöydessään ylivertainen. Lohdutusmateriaalina alkuperäiseen fandomiin tää vaikuttaa ainakin olevan erittäin oivallinen, tai mun on ainakin helppo kuvitella et olisin itse lukenut tämän enemmän kuin mielelläni jos katsomisen seurauksena olisin säälinyt tätä paria! Mukavuusalueen ulkopuolelle oli helppo mennä tän tekstin avulla, ja sun kirjoitustyyli on ehdottomasti semmoinen, josta tykkään kovasti, joten tämä oli varsin luettavissa oleva teksti vaikka olikin tuntematon fandom. Kiitos paljon tästä lukukokemuksesta, se oli mielenkiintoinen ja tosiaankin sen arvoinen. Vaikka en kyllä tänkään seurauksena aio Saimin Seishidouhun tutustua :D
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Ja mun on pakko nostaa hattua sulle, Vuorna, kun rohkenit tämän lukea fandomista huolimatta :D Kuten sanottu, en voi sitä suositella, ellei nyt jostain syystä halua itselleen pahaa mieltä (tai sattuu tykkää ugly bastard netoraresta ja mind breakista). Todellakin pärjäät paremmin ilman yksityiskohtia.

Lohdullisuus todella tulee tarpeeseen, sillä Masafumi ja Sakura todella ansaitsevat vain kaikkea hyvää. Päätin kokeilla tällaista sinällään canonille uskollista fix-it-ficiä, vaikka olishan sitä voinut leipasta jonkin AU:nkin, jossa ei ole paskiais-Tanakaa vaan kaikki on koko ajan hyvin. Tanakaa ei todellakaan kukaan tarvitse, parisuhteessa pärjää aivan hyvin kahdestaankin.

Lainaus
ja sun kirjoitustyyli on ehdottomasti semmoinen, josta tykkään kovasti, joten tämä oli varsin luettavissa oleva teksti vaikka olikin tuntematon fandom.
Oi wääää, kiitos (/w\) ♥ Kyllä mieltäni aina lämmittää, että kirjoitustyylistäni pidetään (koska se on mitä on, niin tiivis osa mua).

Lainaus
Mutta jos kirjoitat sen teurastusficin niin lupaan lukea ja kommentoida sitä!
Hahaa, mahtavaa :D Taitaa Tanakaa koittaa verinen loppu... Vois vaikka kirjoittaa kaikki muutkin uhrit vapautumaan hypnoosista ja aijai, siitä ei Tanakalle hyvä seuraa... :3c (Tai no, minun ja monen muun näkökulmasta se olisi varsin hyvä kohtalo hänelle.)

Iso kiitos kommentistasi! Ihan huikeeta et uskalsit napata tämän kommiksesta :)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Nonni. :D Päätin lukea tämän toisena tekstinä, ja hmm. :D Oli elämys! Ei siis siksi, että tekstissä itsessään olisi ollut mitään vikaa, vaan koska fandom oli niin... erilainen. :D En ole itse katsonut hentaita ikinä, ja vaikka tämän sarjan konsepti onkin ihan kiinnostava, niin tälleen harmaana assena en varmaan ikinä katsokaan. Mutta ei se mitään, koska aivan kuten Vuorna, määkin sain googlailemalla ja tämän ficin alkutiedot lukemalla sen verran taustoja selville, että aivan hyvin tähän pääsi mukaan.

Ja tää oli kiinnostava! Minusta tuo sarjan konsepti on aivan kammottava ja inhoan Tanakaa syvästi jo sarjaa katsomattakin, mutta ihanaa, että Sakura on nyt päässyt vapaaksi tästä hypnoosista ja Masafumikin alkaa päästä. Oikein, good for them! Ehkä he voivat nyt sitten aloittaa sen vallankumouksen ja päästään siihen Tanakan teurastamiseen.  8) (En voi uskoa, että kirjoitin noin. :D Ei todellakaan ole minulle ominainen asia kirjoittaa nääs.)

Pidin siitä, että vaikka hahmojen tilanne ja koko koulun meno on oikeasti aika kammottavaa, tässä oli kuitenkin sitten tuollaista arkisuutta ja lempeyttä näiden kahden välillä. Juuri sellaista menoa, kuin hyvässä fix-it-ficissä pitääkin! Ja tuo Sakuran varmuus ja se tapa, jolla hän lempeästi suostuttelee Masafumia, on kyllä liikuttava. ♥ Lopun suudelma myös, ja ylipäätään tykkään sinun kirjoittamista suutelu/hellittely-kohtauksista paljon, kun niissä on juuri sellaista inhimillisyyttä ja pehmeää hehkua. (Vaikka välillä oiskin myös mokaamista ja ronskimpaa menoa, mutta kuitenkin, harvoin mitään ikävää kuitenkaan! Tässäkin tuo lempeys sitten lopulta voittaa, synkästä taustasta huolimatta.)

Kiitos siis tästä, nyt on myös hentai-ficcien kommentointi korkattu.  ;D


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Oot Kaarne kyllä aikamoisen tekstin itelles valinnut 😂😂 Hentait ei todellakaan oo kaikkien juttu, ja siinäkin voi tykätä vain jostain. Ja siis en mäkää oikeestaan ees tykkää netoraresta (ku paha mieli vaa tulee), mut silti päädyn kattoo sitäkin 😅😅 (Iteki oon kyl aroace mut en koe sen vaikuttavan siihen, mitä mieltä hentaista oon.) Täytyy sit lohduttaa itseään vaikka näin ficcaamalla.

Sarjan konsepti on netorarelle tyypillisesti kauhea, ja Tanaka on todellakin niin hirvee, et ansaitsis vain tulla teurastetuksi :D Ei oo minullekaan tyypillisiä ajatuksia toivoa edes fiktiivisen hahmon kuolemaa, mut joskus käy niinkin. Ehkä todella pitäis kirjoittaa fici, jossa hän kokee verisen kohtalonsa... ;D

Lainaus
Lopun suudelma myös, ja ylipäätään tykkään sinun kirjoittamista suutelu/hellittely-kohtauksista paljon, kun niissä on juuri sellaista inhimillisyyttä ja pehmeää hehkua. (Vaikka välillä oiskin myös mokaamista ja ronskimpaa menoa, mutta kuitenkin, harvoin mitään ikävää kuitenkaan! Tässäkin tuo lempeys sitten lopulta voittaa, synkästä taustasta huolimatta.)
Voi wäää, kiitos ♥ Musta on ihana kirjoittaa kaikkia helliä ja lällyjäkin kohtauksia, joten ihanaa kun tykkäät niitä lukea 😊 Lempeys ja hellyys voittaa aina, niin kuin tässäkin, vaikka sarjan lähtökohdat ovatkin kamalat. Mut juuri senhän takia mun pitikin tulla pelastamaan nämä hahmot, koska he vaikuttivat musta just niin söpöltä ja suloiselta parilta, joka ansaitsee vain kaikkea hyvää ja kaunista yhteiseen elämäänsä 🥺 Sarjassa he kohtasivat kaikkea muutakin inhottavaa, ehkä pitäiskin korjata tilanne kirjoittamalla heille oikein ihana yhteinen (perhe)elämä (kun he olivat jo sitäkin miettineet, ressukat ♥).

Kiitos sulle taas kerran! Tämän ficin myötä ollaan molemmat korkattu jotain uutta :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中