Kirjoittaja Aihe: HP: Kuinka pyytää Dean Thomasia joulutanssiaisiin ja muita anekdootteja, K-11, Seamus/Dean (hiddenben & Kaarne), 24/24  (Luettu 3095 kertaa)

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 554
Iik, miten ihanaa :)) Suloiset nuo poikien listat ja todellakin pitää toteutua tuo Deanin mielikuva heistä juhlakavuissa mistelin alla. Nevillellä tulee kyllä olemaan kova työ tanssittaa kaikkia tyttöjä, mutta minkäs teet. Dean on nyt joka tapauksessa varattu Seamusille ja Seamus Deanille, jee! ♥
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Tämä on nyt vain todella nopea punaviinipäissä kirjoitettu puhelinkommentti ennen punaviiniglögiä, mutta pakko oli kuitenkin tulla a) toteamaan, että tämä muuttuu vain ihanammaksi[/] ja luin uusimmat luukut naama leveässä hymyssä ja b) vielä toivottamaan hyvää joulua, vaikka sekin jo tuli tehtyä kertaalleen! :--D <3

her shaking shaking
glittering bones

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Syön täällä luumuvaahtoa ennen kun menen nukkumaan koska menen jouluna töihin ja tämän lukeminen iltasaduksi oli elämäni piristys taas kerran xD Repesin ihan totaalisesti sille kun McGarmiwakin sai oman lapun. Todellinen Benny Hill-meininki, kaikki sekoilee joka suuntaan.

Mutta hyvä pojat! Edistystä! Nyt ei lähetä kännäämään, vaan vedetään maaliin asti <3

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 750
Voi että, mitä ihania ja hymyilyttäviä kommentteja! Kiitos Thelina, sugared ja jossujb kommenteistanne, ihana kuulla, että tämä viime päivien kehitys poikien välillä on ollut mieleen ;) ♥ Taisi eilen olla pojilla sen verran hauskaa, ettei aattoluukun aikana viestitelty lainkaan, mutta tänään meno on rauhallisempi ja on aika kirjoitella muutama kiitoskirje. Samalla haluamme Kaarnen kanssa kiittää, että olette seuranneet kalenteria koko joulukuun ja eläneet poikien rakkaushuolien mukana! On ollut ihana lukea kommentteja ja tietää, että olette viihtyneet tämän parissa vähintään yhtä hyvin kuin me :D Levollista ja kaunista joulupäivää teille! ♥


24

Ginny,

kirjoitan tätä kirjettä Seamusin sängyllä, joten pahoittelen, jos rivien väliin eksyy suklaa- tai musteläikkiä. Syy on luultavasti Seamusin, joka makoilee tässä vieressäni eikä suostu antamaan lisätilaa vaan kiehnää oikein kyljessä.


(Ja syystä, ei sitä joka päivä pääse kiehnäämään Dean Thomasin viereen. Paitsi ehkä tulevaisuudessa. ;) )

En kuitenkaan valita. Oikeastaan, kaikki on enemmän kuin hyvin. Tanssiaiset olivat menestys: kaikilla vaikutti olevan hauskaa ja olen todella iloinen, että Parvatikin nautti illasta kaikesta parikaaoksesta huolimatta. Uskon, että Anthony Goldstein oli minua hauskempaa seuraa.

Ja ennen kaikkea: minulla oli hauskaa. Minulla ja Seamusilla.


(Paitsi että kävi ilmi, että olen sittenkin Deania parempi tanssija. Uskomatonta!)

Olen sinulle kiitoksen velkaa. Ilman sinua ja Susania tämä ilta olisi luultavasti ollut surkeampi ja yksinäisempi ja kaikin puolin kurjempi. Nyt se oli unelmien täyttymys. Joten… kiitos. Todella.

Ja se, mitä mistelin alla tapahtui… se jää minun ja Seamusin väliseksi salaisuudeksi.


(No eikä jää! Kuvittele Ginny kaikin mokomin Deanin kuumat suudelmat ensin huulilla ja sitten kaulalla ja… no, mistelin alla emme toki menneet sen pidemmälle. ;) )

Hyvää joulua, Ginny!

Ystäväsi,
Dean
(ja Seamus!)



Susan,

Kiitos. Ihan todella. En ikinä piirrä sydämiä kirjeisiin, mutta sinä saat nyt sellaisen: ♥


(Seamus piirsi yhden puolikkaan, minä toisen. Arvaat varmaan, kumpi puoli on kumman… Mutta kiitos minunkin puolestani :) Hyvä, että uhkasit taikahalolla.)

Ja voit kiittää myös Nevilleä puolestani. Vaikka voin minä itsekin, mutta epäilemättä haluat tekosyitä puhua hänelle, joten tässä sellainen, ole hyvä. ;) Ja jos joskus saatte aikaiseksi ratkaista sen kummallisen juupas-eipäs-ehkä-mutta-ehkä-ei-silmäpelinne, lähdemme Deanin kanssa mielellämme tuplatreffeille.

(Toden totta, silmäpeliä ei teidän välillänne tanssiaisissa puuttunut! Jonkun pitäisi varmasti kiittää myös Lunaa, joka niin ystävällisesti antoi Nevillen tanssittaa sinua koko pitkän illan.)

Lempeää joulua, Susan.

Seamus
(ja Dean)

between the sea
and the dream of the sea

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 476
  • ava by Claire
Tämä on ollut hirveän ihana joulukalenteri ja mukavaa, että pojat saivat onnellisen lopun. :-*

-Kel
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 554
Oi, tämä on tosiaan ollut ihana joulukalenteri! Tällainen hyvänmielen hymyilyttävä tarina ja vieläpä ihana, romanttinen ja onnellinen loppu :)) tiedätte selvästi liiankin hyvin, mistä pidän! Huippua, että tanssiaiset menivät kaikilta osin loistavasti ja vielä seuraavanakin aamuna oli mukava kiehnätä sängyllä ja kirjoitella kiitokset tytöille. Ilman Ginnyä ja Susania tämä koko homma olisikin takuulla kosahtanut ihan kokonaan. Kätevästi kirjeissä saatiin kuulla kaikkien kuulumiset ja olipa hyvä, että Parvati päätyi tanssiaisiin Anthony Goldsteinin kanssa! Tässäpä mielenkiintoinen pari ja uskon, että he viihtyivät. Hauskaa oli kuulla myös Susanin ja Nevillen silmäpelistä ;)

Kiitos tuhannesti tästä ihanasta tarinasta! Haikeaa, että tämä loppuu, mutta ehkä innostutte joskus laatimaan jatko-osan ;) Halauksia teille ja ihanaa joulunpyhien jatkoa!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Kiitos tästä hyvänmielen tekstistä. En tätä nyt reaalitahdissa seurannut vaan muutamana isompana ryppäänä. Olen muiden kanssa samaa mieltä tästä viestittelystä, että sitä oli ja on ilo seurata. Niissä on pilkettä silmäkulmassa ja hauskalla tavalla saatu tuo kipuilu esiin. Hauskaa että tässä oli myös taustatukijoukkoja mukana. Myös minä bongasin tuon Umpparista tutun Blaise/Mandy viittauksen.

On taatusti häkellyttävää todeta, että on rohkelikko, mutta rohkeus ei aina riitä ihan kaikkeen, jolloin voi tarvita apua toiselta rohkelikolta tai rohkealta puuskupuhilta. Ihanat pölöpäät, jotka eivät saaneet aikaan kuin sotkua. Onneksi apua tuli viime tipassa ja oikein täyslaidalta suoria sanoja. Tajutkaa jo te kaksi!  :D

Kiitos tästä joulumielen tuojasta.  :)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 750
Kelsier, kivaa, että olet tykännyt ja kiitos, että sen kerroit - se on aina ilo kuulla! :)

Thelina, eihän siitä olisi tullut mitään, jos loppu ei olisi ollut onnellinen! Vaikka vähällä olikin, että niin olisi käynyt. Onneksi tosiaan on tyttöjä, jotka voivat joskus auttaa poikia eteenpäin tunneasioissa :D Ihanaa, että olet tykännyt! ♥ Sen kuuleminen lämmittää kyllä mieltä. Ja eiköhän Seamus/Deaniä tulla näkemään tulevaisuudessakin, tätä on ollut niin hauska kirjoittaa! Kiitos ihanasta kommentista ♥

Fairy tale, hauskaa kuulla, miten kalenteri on toiminut kokonaisuuksina! Heh, tässä kyllä annettiin tilanteen ratketa vasta viime tingassa, mutta onneksi sentään selvisi! Ja samalla tuli tosiaan opittua kaikenlaista uutta rohkelikkojen rohkeudesta... :D Ihanaa, että olet tykännyt! Suuri kiitos kommentistasi :)

between the sea
and the dream of the sea

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Minäkin tulen tänne kiittämään kaikkia yhtäläisesti. :) Oli tosi ilahduttavaa, että olitte mukana seuraamassa tätä ja jännäämässä poikien puolesta. ♥ Lempeää alkanutta vuotta!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.