Kirjoittaja Aihe: Palindromi | S | huumoridialogi  (Luettu 1053 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 054
Palindromi | S | huumoridialogi
« : 05.11.2020 16:36:10 »
Ikäraja: S
Tyylilaji: huumori
Haaste: Originaalikiipeily (111. palindromi)




Palindromi

”Osaatko selittää sanan palindromi?”

”Niin mikä oli?”

”Palindromi.”

”Näyttääks mun naama siltä, että osaan?”

”Sä voisit arvata. Mun huvitukseksi.”

”Enkö mä huvita sua tarpeeks muuten?”

”Et.”

”Pff, okei... No, onks se jotain, mikä liittyy pantomiimiin?”

”Noup, mutta ihan hyvä arvaus.”

”Paljon kiitoksia. Elän tällä kehulla huomiseen. No, aiotko sä nyt valistaa mua?”

”Se on sitä, kun jokin kirjainyhdistelmä on sama etu- ja takaperin. Näitä luriteltiin lapsena, muistatko?”

”Ahaa! Niinku saippuakauppias?”

”Just niin, ja innostunut sonni.”

”Ja tissit.”

”... totta muuten.”

”Kyllä mä kuule tissit tunnen, jopa kielitieteellisellä tasolla.”

”En oo lainkaan yllättynyt. Meetsä nykyisin millä tittelillä, tissitaituri vai tissitohtori?”

”Tissitaituri on aika slay. Thanks. Mä laitan sen mun sähköpostin allekirjoitukseksi.”

”Ennustan yhteistyötarjouksien räjähdysmäisen kasvun.”

”Se on hyvin luultavaa. Hei.”

”Hei.”

”Mistä sä tän palindromin nyt vedit?”

”Mulla on tämmönen sadanviidenkymmenen kohdan luovan lurittelun sanalista, jonka joka sanasta pitäis kirjoittaa juttu, ja se oli siellä.”

”No niin, arvasinhan mä, ettei sun oma sanavarasto voi mitenkään olla noin sivistynyt. Joko sä sait idean?”

”Joo. Kirjoitan varmaan jonkun vitun köyhän metatekstin.”


« Viimeksi muokattu: 05.11.2020 16:38:48 kirjoittanut Sokerisiipi »

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 609
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Palindromi | S | huumoridialogi
« Vastaus #1 : 07.11.2020 20:23:52 »
Oi mä muistan ku joskus skidinä lueteltiin (ja yritettiin keksiä) kaikenmoisia palindromeja! Jotain superpitkiäkin oli (ihan lausemitoissa), mutta niitä en enää muista, nyyh :< Mut sen kyllä muistan, että saippuakauppiastakin sai jatkettua lykkimällä sinne väliin kamaa, kuten saippuakukkakivikakkukauppias.

Lainaus
”Näyttääks mun naama siltä, että osaan?”
Mikäköhän olis ollut reaktio, jos tähän olis vastattu että näyttää :D

Lainaus
”Ja tissit.”
Palindromeista se tärkein? :___D

Ja olipas tällä hieno twisti lopussa! :D Nerokas, en todellakaan osannut odottaa tuollaista paljastusta ja käännettä. Niin odottamatonta, ettei pokkakaan pitänyt :D Mut mitään "vitun köyhää metatekstiä" ei ainakaan tästä tullut.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 054
Vs: Palindromi | S | huumoridialogi
« Vastaus #2 : 09.11.2020 14:06:23 »
Larjus: Oho, teilläpä on oltu luovia! Mun lapsuudessa luriteltiin vaan just innostunutta sonnia ja saippuakauppiasta eikä sitten paljon muuta. Vitsin viehätys vissiin katosi heti kun se oli kerran sanottu ;D Todennäköisesti palindromista tietämätön ois ottanut vittuilunkin ihan lunkisti. Kyllä, tissit on palindromeista tärkein, tälle tyypille ainakin :'D Hei, mahtavaa, että lopun twist nauratti silkalla odottamattomuudellaan! Aww, no voi kiitos, ettei ollutkaan köyhää :3 Kiitos kommentista, se piristi kovin!!

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Palindromi | S | huumoridialogi
« Vastaus #3 : 18.11.2020 17:42:53 »
: DDD

Tämä oli kyllä riemastuttava kaikessa simppeliydessään. Ai että mikä lopetus! Tää teksti ei kyllä ollut "vitun köyhä metateksti", vaan aidosti hauska. Ah.

Kiitos illan nauruista!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 827
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Palindromi | S | huumoridialogi
« Vastaus #4 : 23.05.2021 19:43:41 »
Tervehdys Kommenttiarpajaisista, ja onnittelut voitosta! :) Selailin listauksestasi originaalitekstejä, ja tämä teksti kiinnitti huomioni nimellään, koska kiinnosti tietää, mitä oikein olet kirjoittanut palindromeista! Huumoridialogikin viehätti, koska minun tulee luettua dialogeja ihan liian harvoin ja aina kun luen, olen yleensä ihan fiiliksissä - siinä on jotain vapauttavaa, kun hahmoista ei välttämättä tiedä mitään muuta kuin sen, mitä heidän keskustelustaan välittyy, ja joskus sieltä välittyy tosi paljonkin, niin kuin nyt. Äänet erottuvat tässä hienosti toisistaan, eikä lukukokemus ole yhtään sekava. Vuoropuhelun seuraaminen on helppoa ja vaivatonta, mikä ei ole itsestäänselvyys dialogeissa. Toista osapuolta rupesin kutsumaan mielessäni tietysti tissitaituriksi. ;D Loistavaa! Enpä ole tullut ajatelleeksikaan, että tissit on sekin palindromi. Harmittaa, kun jonkin aikaa sitten keksin sattumalta jonkin itselleni ihan uuden ja vieläpä aika pitkän palindromin, mutten enää muista sitä.

Lopun twisti on minustakin odottamaton ja siksi erityisen herkullinen! :D Viittaus Originaalikiipeilyyn hymyilyttää, koska se on yksi lempihaasteistani Finissä tällä hetkellä. Komppaan myös muita siinä, että tämä lopputulos on kaukana "vitun köyhästä metatekstistä", vaan tämä on tosi hauska, hymyilyttävä ja piristävä. Piti lukea muutamaankin kertaan, ja joka kerta tämä aiheuttaa minussa samanlaisen hyväntuulisen reaktion.

Kiitos tästä illan piristysruiskeesta, pidin kovasti! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day