Kirjoittaja Aihe: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti  (Luettu 1483 kertaa)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Nimi: Mietit varmaan, miksi
Kirjoittaja: Avaruuspiraatti
Fandom: The Witcher
Paritus: Gerlat/Valvatti
Ikäraja: S
Tyylilaji: ”mietit varmaan, miksi”

A/N: No siis joo.





Gerlat suuteli Valvattia.

Gerlat. Suuteli. Valvattia.

Ei mutta hetkinen, kelataanpa vielä taaksepäin. Mietit varmaan, miksi Geralt Rivialaisen kauan kadonneen kaksoisveljen, Gerlat Temerialaisen, kieli on päätynyt kultakurkku Valvatin, no, kultaiseen kurkkuun.

Niin mietin minäkin.


« Viimeksi muokattu: 09.06.2020 23:05:06 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #1 : 09.06.2020 23:06:32 »
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Tämä on loistavin ficci minkä oon lukenut aikoihin! Minäkin mietin kyllä sitä nyt kovasti ja olisin periaatteessa halunnut hampurilaista näistä, mutta koitan elää tämän kanssa! Tyylilajivalintasi on myös oivallinen ;D

Kiitos nauruista <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #2 : 09.06.2020 23:08:55 »
Kiitos Bbuttis, sun kommentti merkkaa oikeasti tosi paljon <3 Tämä on varmaan mun paras fikki, minkä olen koskaan kirjoittanut. En tiedä, kannattaako mun edes jatkaa koko harrastusta tämän jälkeen, koska tätä parempaa kirjallisuutta ei mistään löydä. Voi olla, että Gerlat Temerialainen palaa hampuriloimaan Geraltin ja Jaskierin kanssa, kun seuraavaan kerran korkkaan mansikkaliköörin!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #3 : 09.06.2020 23:09:19 »
Mietin toden totta! On kyllä tuskaa, kun en saa koskaan tietää. En edes sitä, mitä Geralt ajattelee tästä kaikesta. :( RIP sydänparkani.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 618
  • multipussies on vaa porttihuume
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #4 : 09.06.2020 23:10:10 »
Niin kaunista. Yksinäinen kyynel vierähti poskelleni silkasta hämmennyksestä. Olisi kivaa kuulla lisää Gerlatista, hän vaikuttaa hyvin mystiseltä hahmolta! Vaikka tuon Bbuttiksen mainitseman hampurilaisen merkeissä. ;-))))
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #5 : 09.06.2020 23:12:01 »
Vehka, tunnen tosi vahvasti tuskasi! Voin kuvitella sen kaiken mustasukkaisuuden ja draaman myrskyt, joita Geralt tuntee sisällään, kun Gerlatin ja Jaskierin välinen suhde paljastuu. Kiitos, että luit tämän ja jätit kommentin <3

cooperaur, hei, yläfemma, mäkin tirautin pari tätä kirjoittaessa! Olen samaa mieltä kanssasi, Gerlat on hyvin mystinen ja siksi mielenkiintoinen hahmo. Ehkä hän joskus vielä suostuisi vierailemaan pääkopassani. Minusta kuitenkin tuntuu, että hän on hieman oikukas. Ehkä hampurilainen kuitenkin häntä houkuttaisi [thinking face]

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #6 : 10.06.2020 08:41:08 »
Loistava ;D Siis aivan mieletön ;D Kiitos, kiitos, kiitos! Tämän ansiosta päiväni piristyi heti useamman pykälän verran! Tulen luultavasti palaamaan tähän aina kun kaipaan piristystä, tai hymyä huulilleni. Gerlat/Valvati/Geralt-hamppari ei olisi lainkaan huono ;) Luen jos kirjoitat!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #7 : 10.06.2020 09:44:16 »
Luin tämän aamulla heti ensimmäisenä herättyäni ja voit varmaan arvata, että uniset silmäni menivät pahasti sekaisin Gerlatista, joka ei ollutkaan Geralt. Mutta tämä herätti kyllä paljon kysymyksiä, suurinpana niistä tosiaan miksi? Ja pitääkö Valvatti Gerlatista yhtään, vai ajatteleeko hän sittenkin Geraltia tuossa tilanteessa? Nähtäväksi jää, saammeko koskaan tietää, ja liittyykö vastauksiin jollain tavalla hampurilainen. Kiitos tästä, olet paras ♥
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #8 : 29.06.2020 19:47:34 »
Mitä mää just luin ja mitä mää siitä sanon :'''D No, kaikkea lukemaani piti yrittää kommentoida joten -- Ensinnäkin oon vähän vihainen, että mua näin huijattiin (koska en osannut lukea paritusta oikein) ja toisekseen tää herätti ihan liikaa kysymyksiä - miten, miksi ja ennen kaikkea mitä sitten tapahtui? Vaadin jatko-osan!


ava & bannu © Inkku

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #9 : 02.07.2020 11:53:12 »
:D :D :D Mitääää ja miksiiiii. Minä oon ihan mökkihöperöitynyt kun mulla meni kauhean kauan ymmärtää, mitä luin ja mitä tässä oikein tapahtui! Tämä oli kyllä teaser isolla T:llä ja tässä olisi ainekset vaikka minkälaiseen tarinaan - toivottavasti tästä tapauksesta kuullaan vielä myöhemminkin! :)) Ihan huippua, että julkaisit tämän!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #10 : 10.08.2020 13:42:18 »
Hei kaikessa lyhykäisyydessään loistava!  :D

Mutta kyllä tästä jäi olo, että pitäisi saada tietää enemmän. Sulkakynää kauniiseen käteen...

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Vs: The Witcher: Mietit varmaan, miksi | S | Gerlat/Valvatti
« Vastaus #11 : 04.03.2021 08:03:08 »
Gerlatin arvoitus riivaa meitä edelleen.  :o (Eli siis näin tän stalkkerinappulan takaa ja oli pakko käydä lukemassa taas kerran. Hajosin ihan yhtä pahasti kuin ennenkin.  ;D)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.