Kirjoittaja Aihe: Miten taivas valuu avaruuteen | S | femmetunnelmointi  (Luettu 859 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Ikäraja: S
Tyylilaji: femmetunnelmointi
Haasteet: Vuosi raapalehtien VII, Ime kappale tyhjiin (Platoninen vuosi – Vuoret) ja Teelusikan tunneskaala II (ikävä)
Inspiskuva: x

A/N: Kiitokset Seilalle inspiskuvasta ♥︎ Hempeä hetki, en yrittänyt olla hieno, kirjoitin vain.




Miten taivas valuu avaruuteen

Aurinko on laskenut. Taivaan posket on punattu roosalla ja laventelilla. Hempeät värit heijastuvat tumman joen pinnalta. On vielä tämä hetki ennen hämärää. Metallinen sillankaide tuntuu kylmältä paljaiden reisien alla ja pudotus alapuolella näyttää hurjemmalta kuin onkaan. Joelle ojentautuvat syreenit tuoksuvat jo kesälle.

Muistan, kun istuttiin täällä kahdestaan. Mirella oli varastanut viinipullon. Pahvimukit pehmenivät käsissä. Viinikin maistui pahalta. Läikkynyt Riesling tuoksui vaatteissa vielä päiväkausia muistuttaen minua Mirellasta, kesästä ja siitä illasta, kun istuttiin täällä. Me puhuttiin tulevaisuudesta ja unelmista. Se yö tuntui ikuiselta.

Enää Mirella ei tule. Mirella tykkää nykyisin jostain punkkarimimmistä. Olin varmaan liian tylsä ja tavallinen hänelle. Yksi tyttö vain, hetken hupia ja kerralla nähty. Se uusi – hänessä on kopeaa rosoisuutta. Tahtoisin olla hän. Mietin, jos pudottautuisin. Tekisikö se minusta yllättävän ja rohkean? Puristan sillankaidetta lujemmin ja näytän joelle hampaitani. En uskalla.

Katson, miten taivas valuttaa värit yltään. Alta paljastuu kylmät tähdet ja sininen avaruus.

Minä jään yksin hämärään.




Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Miten taivas valuu avaruuteen | S | femmetunnelmointi
« Vastaus #1 : 20.04.2020 20:19:41 »
Oi, pitkästä aikaa femmeä sinulta! :-* Tunnelma ja kaipuu osui sieluun asti, vaikka mulla ei onneksi kokemusta ole siitä että oma kumppani ois löytänyt toisen. Voin silti kuvitella... Mirellasta oon ehkä lukenut sulta aiemminkin? En oo aivan varma. Kiitos kuitenkin tästä palasesta <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Seila

  • Vieras
Vs: Miten taivas valuu avaruuteen | S | femmetunnelmointi
« Vastaus #2 : 20.04.2020 20:28:19 »
Tulen saman tien raapustamaan kommenttia. Ihanaa että inspiskuva inspasi :3

Tämä oli kyllä oikein näpäkkä pieni paketti. Pienessä paketissa jotenkin niin paljon haikeutta ja kaipausta. Tykkäsin paljon miten olit luonut kuvan miljöön tähän ja kyllä tämä ainakin miut imaisi jonkinmoiseen alkukesään/loppukevääseen. Tykkäsin muutenkin ihan hirveästi tuosta ensimmäisestä kappaleesta, siinä on kivoja yksityiskohtia (syreenit ja kuinka sillankaide tuntuu kylmältä). Muutenkin koko rapsussa oli kivoja yksityiskohtia pehmenevistä pahvimukeista läikkyneeseen Rieslingiin.

Tykkäsin myös tuosta lopusta ihan hirveästi, jotenkin tuo ilmaisu, että taivas valuttaa värit yltään, oli upea. Ja lisäksi kun tätä nyt luin useamman kerran niin tuntui, että mentiin lämpimästä kylmään. Alussa on lämpimiä värejä taivaalla ja on lämmintä, kaipaavaa muistelua. Lopussa taasen on hieman katkeraa, ikävää ajatusta mielessä ja väritkin karkaavat ja vaihtuvat kylmiksi. Voi kertojaa, voisipa hänelle antaa halauksen.

Kiitoksia paljon tästä, tykkäsin hirmuisesti ♥︎