Kirjoittaja Aihe: Puumaja | S | H/D  (Luettu 3650 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Puumaja | S | H/D
« : 11.04.2020 22:20:26 »
Nimi: Puumaja
Ikäraja: S
Paritus: Harry/Draco
A/N: Mun on pakko myöntää, että olen alkanut tykätä drarrysta Aurin takia. En tiedä mitä mieltä itse tästä olen, mutta toivottavasti joku ainakin tykkää ;D


Puumaja
200 sanaa


“Harry”, Draco puuskahti, mutta käveli kuitenkin toisen perässä omakotitalon takapihalla. ”Tämä on typerää.”

”Ginny tuo lapset vasta muutaman tunnin kuluttua”, Harry sanoi ja virnisti, puristaen edelleen Dracon kättä. Draco pyöräytti silmiään ja huokaisi syvään, mutta oli kuitenkin huvittunut miehensä päähänpistosta.

Pihalla seisoi suuri puu, johon Harry ja Draco olivat lasten kanssa rakentaneet puumajan. Se oli kokonaan rakennettu ilman taikaa, joskin siihen oli myöhemmin loitsittu huomaamaton laajennusloitsu. Draco kiipesi Harryn perässä narutikkaita ylös puumajaan.

Puumaja oli laajennusloitsusta huolimatta vain yksi pieni oleskelutila ja kylpyhuone. Harry otti taas Dracoa kädestä ja veti tämän perässään lattian nurkassa olevalle patjalle. Draco pudisti päätään hymyillen.

Draco painoi päänsä Harryn rintakehälle ja kuunteli tämän sydämen tykytystä. Hetken he vain makasivat puumajan rähjäisellä patjalla hiljaa, sanomatta sanaakaan. Harry pyöritteli Dracon hiuksia sormensa ympärille.

”Minä rakastan sinua”, Harry kuiskasi ja painoi suudelman Dracon otsalle. Draco hämmästyi, sillä he eivät olleet aiemmin puhuneet rakkaudesta.

”Kyllä minä sen tiedän”, Draco sanoi ja nousi kyynärpäänsä varaan, jotta pystyi katsomaan Harrya.

”Etkö sinä rakasta minua?” Harry kysyi ilkkuen. Draco puhalsi hiukset silmiltään ja vastasi: ”Tietysti rakastan.”

Harry painoi sormensa Dracon niskaan vetääkseen toisen lähemmäs suudelmaan. Silloin heistä kummastakin tuntui siltä, ettei maailmassa ollut mitään muuta kun he kaksi, ja tuo pieni puumaja.

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 563
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #1 : 12.04.2020 14:16:28 »
Tämä on aivan ihana ja suloinen raapale! Aivan Dracon tapaista estellä, kun Harry haluaa kiivetä puumajaan, vaikka eiköhän Dracokin tosiasiassa halua sinne ihan yhtä paljon kuin Harrykin ;) Hauskaa ajatella, että puumajassa voi taian ansiosta olla kylpyhuone ja kaikki! Kivaa, että myös lapset mainittiin ja heillehän koko maja olikin alunperin tehty.  Tykkään kauhean paljon tällaisesta söpöily-Drarrysta, joten nuo rakkaudentunnustukset puumajan lattialla saivat hymyn huulille :) Kivaa, että olet alkanut tykätä tästä parituksesta, kirjoita ihmeessä lisää!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #2 : 12.04.2020 17:39:33 »
Onnittelut voitosta Kommenttiarpajaisissa! :) Tässäpä sinulle kommenttilahja, vaikka katselinkin jo aiemmin tämän otsikkoa ja alkutietoja, että vainiin Auri sinut on saanut pahoille teille. ;D Puumaja on otsikkona ihana. Siitä tulee heti jotenkin hyvä fiilis. Halusin myös kurkistaa sinulta (ehkä ensikertaa) muutakin kuin huumoria ja tämä fluffipätkä oli oikein soma. ♥

Harry/Draco ei ole omia lemppareitani, mutta söpöjähän ne silti on. Jotenkin kyllä hassuttaa kuvitella, että Draco on rakentamassa ilman taikoja puumajaa, mutta minkäs teet, kun on niin rakastunut. ;D Kiitos puumajailusta, mursis! Ps. tyrskähdin iloisesti, kun luin siellä olevan vain olohuoneen ja kylpyhuoneen. ;D
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #3 : 14.04.2020 21:20:53 »
Aww. Minä oon ollut kamalan katkera, kun minulla ei ole pienenä ollut puumajaa! Kaverin kanssa kyllä rakennettiin kallioille pieniä majoja, mutta eihän ne ole yhtään sama asia kuin puuhun rakennettu kunnon maja. Hiukka olen kateellinen velhoille, jotka voivat loihtia majan sisälle jotain pintaa suurempaa. Ihanaa, että vaikka maja on luultavasti rakennettu lapsia ajatellen, silti Harry ja Draco voi löytää siitä myös jotain omaa.

Lainaus
Pihalla seisoi suuri puu, johon Harry ja Draco olivat lasten kanssa rakentaneet puumajan.
Jotenkin kamalan lutuinen mielikuva Harrysta ja erityisesti Dracosta, jotka koettaa parhaansa mukaan nikkaroida (jästien työkaluilla) puumajaa. En ihan osaa päättää, kumpi olisi hauskempaa: peukaloonsa lyövä Harry vai peukaloonsa lyövä Draco ;D Ehkä molemmat. Kyllä, niin sen on täytynyt olla. Ensin Draco lyö sormeensa ja Harry nauraa ja huomaamattaan iskee omaankin peukkuunsa.

Kauheanhan söpöä tuo on, että monien vuosienkin jälkeen Harry ja Draco ei malta päästää irti tuosta toistensa kiusoittelusta. Melkein itkustuttaa, kun nämä kaksi on varmaan tässä raapaleessa olleet jo pidemmän aikaa yhdessä, mutta nyt vasta rakkaus tulee otettua puheeksi ;--; Vaikka tietenkin he molemmat varmasti ovat tienneet, että se toinen rakastaa. Kiitos tästä suloisuudesta ♥

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #4 : 15.04.2020 09:40:32 »
Herttinen kun olikin söpö pätkä! Avaruuspiraatin tavoin minäkin lapsena vähän haaveilin puumajasta (tai vaihtoehtoisesti leikkimökkimuumitalosta), on hyvä että ainakin fiktiossa on lapsiaan ylenpalttisesti rakastavia vanhempia jotka tekevät lapsilleen puumajan jopa ilman taikuutta! Ja kuinka ollakaan, onhan siellä majassa vanhemmankin kiva kyykkiä. :D

Minusta oli osuvaa, että suuria tunnustuksia lausuttiin juuri puumajassa, vähän niin kuin piilossa maailmalta. On myös kovin dracomaista ensin vasta moiseen hellyteen vain sanomalla "kyllä minä tiedän" ja vasta sitten maanittelujen jälkeen vastata samoin.

Tässä oli paljon sisältöä ottaen huomioon että tämä oli vain tuplaraapaleen mittainen. Oli liikuttavaa, että nämä olivat tosiaan olleet yhdessä jo pitempään, mutta eivät olleet puhuneet ns. perusasioita halki ja poikki. Hah, miehet.

Tykkäsin tästä kovasti, saisit drarrytella paljon jatkossakin! Kiitos!
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #5 : 15.04.2020 13:02:03 »
Olen ihan myyty sellaisille aikuisficeille, jossa lapset on hankittu ja sitten on erottu ja lähdetty omille teille ja kaikki sujuu. Varsinkin Harry/Draco + Ginny kombolla se vain toimii (koska tarvitsen mun 3. genin suloset lapset) Sen takia olin alusta heti ihan fiiliksissä, kun
Lainaus
”Ginny tuo lapset vasta muutaman tunnin kuluttua”,
! Muuta en Harry/Dracoltani toivo, olen siinä suhteessa varsin yksinkertainen ihminen:D

Kuten muut on sanoneetkin jo, tämä on kyllä ubersöpö pätkä. Liityn katkerian puumajattomien lasten joukkoon (vaikka meillä kyllä mökillä sellainen on, mutta siinä ei ole kattoa niin se on ihan tylsä:((()
Lainaus
Se oli kokonaan rakennettu ilman taikaa, joskin siihen oli myöhemmin loitsittu huomaamaton laajennusloitsu
Pienet yksityiskohdat taikamaailmasta on kans aivan lemppareita, vaikka puumaja rakennettiinkin ilman taikaa, niin silti on laajennusloitsua käytetty. Se kytkee tämän kivasti pottereihin, kun on pienikin hippu taikaa mukana. (ja olisi kyllä kiva lukea ficci siitä kun Harry ja Draco rakentaa neljän lapsen kanssa, koska tietenkin on James, Albus, Lily ja Scorpius <3, puumajaa. Millainen häslinki se olisikaan:D)

Lainaus
”Kyllä minä sen tiedän”,
Tyrskähtelin tälle vähän enemmän kuin vain hieman. Toistelen nyt vielä itseäni, mutta tämä oli oikein suloinen lyhyt pätkä. Oikein hymyilytti lukea <3

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #6 : 19.04.2020 17:42:11 »
Ai hemmetti minun on pitänyt kommentoida tätä ikuisuus! Oon niin tyytyväinen, että oot alkanut lämmetä Drarrylle!! ♥ Ja ihanaa, että oot kirjottanu minun prompt(e)ista, nothing would make me happier uwu

Tämä on aivan helvetin söpö ja ihana! Tosi yksinkertainen, mutta kokonainen pakkaus, joka ei vaadi mitään lisää. Kuvailet tuon puumajan tosi nätisti, ja tykkään siitä, että vaikka se on, no, puumaja niin se on myös ihan oikea, toimiva pikkukoti. Ja rakastan sitä, että he ovat tehneet sen lasten kanssa! Olen aiemmin lukenut ja kirjoittanut vaan sellaisia third gen-ficcejä, missä Harry ja Draco on eronnut Ginnystä ja Astoriasta, respectively, vasta sitten, kun lapset on aikuisia ja ai että, tämä uusioperheidea tässä on tosi herkullinen! Pitää ehkä itsekin keksiä jotain sellaista ♥

Tykkään kanssa hirmuisasti tuosta, että vaikka Harry ja Draco eivät ole puhuneet rakkaudesta aiemmin, niin tuo rakkaudentunnustus on luonteva - ja on jotenkin tosi Dracomaista vastata tuolla tavalla, että kyllä hän tietää :----D Onneksi Harry kuitenkin tietää kanssa, että Draco rakastaa häntä ja voi vitsailla ♥

Kiitos paljon tästä, oot parhautta!! ♥
« Viimeksi muokattu: 19.04.2020 17:46:16 kirjoittanut Aurinkolapsi »

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 254
  • kahvia koneeseen
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #7 : 31.05.2020 11:05:34 »
Thelina, kiitos paljon, kiva kun luit ja jätit kommenttia!

Odo, ilahduin paljon kommentistasi, en muista että olisin ennen saanut sulta kommenttia! (Voin toki olla väärässäkin :o) Kiitos sullekin, kiva kun eksyit lukemaan tämän pienen pätkän <3

Avaruuspiraatti, awww kiitos paljon <3 Tekisi mieli tähän heittää sydänsilmäemoji! Kyllä varmastikin molemmat ovat lyöneet vasaralla peukaloonsa. +ei minullakaan ollut puumajaa koskaan >:(

Sisilja, hah, miehet, tosiaan ;D Ovat vähän kömpelöitä tuon tunteista puhumisen kanssa. Kiva kun luit ja kommentoit! Kiitos paljon!

Lyra, siis jooo, tämä uusioperhekuvio Harryn, Dracon ja Ginnyn kanssa on kyllä kutkutteleva! Ja tottakai kaikki neljä lasta olivat puumajaa rakentamassa :) Kiitos sullekin <3

Aurinkolapsi, nawww kiitos itsellesi tästä ihanasta promptista <3 Joo, sanoinkin just, että tämä uusioperhekuvio on tosi herkku! Kiitos kiitos <3

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 267
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #8 : 18.08.2021 11:58:17 »
Oi miten ihana ja suloinen hetki näiden kahden elämästä :D

Tämä tuntui lähestulkoon jatkumolta tuohon edelliseen tekstiin (Kaikki kääntyy parhain päin), siinä kun oli hieman melankolisempi fiilis niin tässä tuntui jotenkin, että kyllä se rakkaus sittenkin voittaa! Näitä ei siis varmaankaan ole tarkoitettu toisiinsa liittyviksi, mutta kun nämä näin sopivasti luin juuri peräkkäin niin tämmöinen mielleyhtymä näistä tuli :)

Tässä oli jotenkin ihanaa tuo, että kun lapset ovat poissa niin nämä kaksi voivat varastaa pienen hetken tuolla puumassa kahden. Ja se, että se oli juuri tuollainen läheisyydenhetki oli jotenkin tosi söpöä. Rakkauden tunnustukset ovat aina mahtavia ja tässäkin oli jotenkin semmoinen hahmoille sopiva fiilis mukana.

Tykkäsin, kiitos!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 611
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Puumaja | S | H/D
« Vastaus #9 : 03.09.2023 11:53:19 »
Awww miten söpö fici ♥ Söpöt mielikuvat jo siitä, että Harry ja Draco ovat lasten kanssa rakentaneet puumajan (ja vieläpä ilman taikaa), ja nyt sitten kahdestaan köllivät siellä yhdessä :3c Kaikessa yksinkertaisuudessaan ja vaatimattomuudessaankin tosi romanttista. Mutta eihän sitä muuta tarttekaan kuin toisensa, niin tunnelma kyllä virittyy kohdilleen.

Lainaus
Puumaja oli laajennusloitsusta huolimatta vain yksi pieni oleskelutila ja kylpyhuone.
No, on tuokin vaikuttava saavutus! Onkohan kylpyhuone taialla toimiva, vai onko sinne onnistuttu asentamaan ihan oma putkistonsa :D Vai onko se vain "kylpyhuone" jossa on tyyliin pelkästään ämpäri XD

Lainaus
”Kyllä minä sen tiedän”,
Todella dracomainen vastaus rakkaudentunnustukseen :D Ihana kyllä että hän vastasi Harryn tunnustukseen lopulta ihan "kunnollakin". Olishan se voinut olla ikävää, jos Harry ei olisi saanut kuulla Dracon suusta, että tämä rakastaa häntä.

Lainaus
Silloin heistä kummastakin tuntui siltä, ettei maailmassa ollut mitään muuta kun he kaksi, ja tuo pieni puumaja.
Ääää tällaiset hetket romanttisissa ficeissä on ihan parhaita 😍 Ja täydellinen lopetus muutenkin söötille ficille.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中