Kirjoittaja Aihe: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony  (Luettu 2805 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Title: Kevätillassa, kauniissa
Author: Angelina
Fandom: MCU
Rating: S
Genre: team as a family, fluff
Paring: Steve Rogers/Tony Stark

A/N: Hyvää syntymäpäivää, Kelsier ♥ Yksi fandomtoiveesi oli Marvel, johon päätin yhdistellä toivomasi ystävät ja myös intiimit hetket :3 Kirkasta kesäyötä tässä ei ole, mutta toivottavasti valoisa ja lämmin kevätilta sopii? ;) Toivottavasti pidät tästä pienestä söpöilystä! Tekstin nimestä kiitän ihanaa Robinia ja Frontside olliee :'''DD

Haasteet: Vuosi raapalehtien, FF100 sanalla 059. Ruoka




KEVÄTILLASSA, KAUNIISSA





Ensimmäinen lämmin huhtikuun ilta sai Avengersit kokoontumaan yhdessä Towerin kattoterassille. Aiemmin päivällä he olivat jälleen kerran taistelleet onnistuneesti doombotteja vastaan, joten he olivat ansainneet rauhallisen illanvieton.

Clint ja Natasha olivat käyneet ostamassa läheisen supermarketin tyhjäksi, Bruce ja Steve olivat esivalmistelleet ruuat ja Thor oli julistanut toimivansa grillimestarina. Tony taas ilmoitti että koska hän maksoi kaiken, hänen ei tarvinnut tehdä muuta, kuin huolehtia illan soittolistasta.

“Älä huoli, kapteeni Komistus”, hän huikkasi iloisesti Stevelle, “lupaan ujuttaa AC/DC:n sekaan muutaman ikivihreän.”

Steve tuhahti, mutta Tonyn kääntyessä poispäin hänen poskipäilleen kohosi pieni puna.

Thor osoittautui loistavaksi grillaajaksi - he kaikki saivat vatsansa täyteen loistavaa ruokaa, minkä jälkeen he istuivat yhdessä alas nauttimaan olutta ja katselemaan auringonlaskua.

Tony istahti Steven viereen ja tönäisi tätä olkapäällään.

“Kaikki hyvin, kapteeni Kurvikas? Näytät mietteliäältä.”

Uuden lempinimen kuultuaan Steve veti olutta väärään kurkkuun ja alkoi yskiä.

“Hei”, Tony huudahti taputtaen supersotilasta selkään, “ihan rauhassa.”

Steve sai hengityksensä tasattua, mutta tiesi hohtavansa punaisena kuin paloauto. Hän veti syvään henkeä ja katsoi Tonya hieman väkinäisesti hymyillen.

“Kaikki hyvin.”

Tonyn katse epäröi, mutta hän antoi asian olla.

Muutamaa olutta myöhemmin Clint ja Natasha hyräilivät yhdessä Hotel Californiaa ja Bruce oli uppoutunut keskusteluun Thorin kanssa Asgardin ja Midgardin eroista. Steve seurasi tiimitovereidensa puuhia lempeästi hymyillen, kunnes siirsi katseensa Tonyyn. Hän yritti olla hätkähtämättä toisen intensiivistä tuijotusta, mutta epäonnistui surkeasti.

Tonyn lämpimän ruskea katse oli kiinnittynyt Steven huuliin ja hän huomasi kostuttavansa niitä hermostuneesti kielellään. Toki Steve oli kiinnittänyt huomiota Tonyn flirttailuun, mutta ei ollut uskaltanut kuvitellakaan, että se merkitsisi jotain enemmän. Tämän katse kuitenkin kertoi toisin ja Steve tunsi lämmön kehossaan, eikä sillä ollut mitään tekemistä oluen kanssa.

“Krhm.”

Natashan rykäisy rikkoi katsekontaktin ja Steve huomasi tiimitovereidensa katsovan heitä kulmat koholla.

“Meidän taitaa olla aika poistua”, Bruce virnisti, johdattaen muut sisälle. Kun ovi sulkeutui heidän takanaan, Tony kääntyi katsomaan Steveä uudelleen.

“Haluatko -”

Kysymys peittyi voihkaisuun, kun Steve painoi huulensa lähes aggressiivisesti Tonyn omia vasten. Suudelma oli nälkäinen ja intohimoinen, eikä aikaakaan kun Tony kietoi kätensä Steven niskan taakse ja tukisti tätä, saaden supersotilaan murahtamaan ja nousemaan äkisti ylös.

Steve nosti toisen mukanaan ja he erkaantuivat tasaamaan hengitystään, kunnes Tony virnisti.

“Minun kattohuoneistooni, kapteeni Kiihkeä?”


« Viimeksi muokattu: 22.08.2021 19:51:52 kirjoittanut Angelina »


ava & bannu © Inkku

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 393
  • and — the beginning
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #1 : 29.03.2020 07:00:49 »
Pakko jättää nopea puumerkki, koska apua, oot ihan loistava! <3 Kyllä tää Stony on vaan niin sua (I mean, toki WinterIronkin että älä nyt siitä luovu, mutta.) Tykkään tälläisistä missä Avengers hengailee niin paljon! Tässä on tosi nätti tunnelma, karanteenista huolimatta tuntuu että nyt on grillikausi avattu (8 Tykkään erityisesti Tonyn lempinimistä Stevelle! Onnistut aina keksimään Tonyn lempinimiksi kaikkea tosi hienoa. Ja rakastan miten kuvaat kaikkia näitä hahmoja! Clint ja Natasha on aivan pirun precious kauhukaksikko <3

ps. Katoin että onpa kaunis nimi! Sitten luin että saatanan Frontside Ollie :——D Nyt se soi päässä sitten seuraavan ikuisuuden, thanks.

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 437
  • ava by Rosmariini
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #2 : 29.03.2020 17:29:49 »
Angie, voi tosi ihana ficci :-*

Erityisesti ihastuin grillaavaan Thoriin. Grillaaminen vaan sopii hahmolle kuin nenä päähän. Yhdistän salamat vahvasti tuleen ja ehkä kyseessä oli myös sähkögrilli :D
Jos toi grillaaminen sopi Thorille, niin lempinimien antaminen sopii Tonylle! Hirmu hyviä ja tarinaan sopivia nimiä olit keksinyt Stevelle tähän.
Vähän hämmennyin tuossa lopussa, kun ensin Steve ei ollut ollut varma Tonyn flirttailusta ja sitten kuitenkin oli jo seuraavassa hetkessä suuteloimassa agressiivisesti. Oli hiukan nopeaa etenemistä, mutta ehkä Stevekin olikin hämmentynyt (ja huumaantunut keväästä ;) ) niin että toiminta ei mennyt kaiken maailman turhien sääntöjen mukaisesti.

Kiitos, ihana, paljon muistamisesta! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #3 : 11.04.2020 14:32:50 »
Auri: Stony on my heart and my soul, WinterIron on vaan vuokralla :: D Ehkä. Team as a family on huikee tägi, niitä pitäs olla enemmän ♥ Noiden lempinimien keksiminen suomeksi on ihan tuskaa, joten jälleen kerran oon iloinen siitä, että ne toimii! Clint+Nat ja Sam+Bucky on mun suosikki kauhukaksikot, toiset ei nyt vaan mahtuneet tähän mukaan :: D Kiitos ja sorry not sorry, Frontside ollie on 5/5 ♥

Kelsier: Grillaava Thor oli kyllä must, ei sitä hommaa kukaan muukaan saisi tehdä ;D Aah, vissiin selitin sitten tarkoitukseni epäselvästi - ideana oli, että Steve on kyllä noteerannut Tonyn flirttailun, mutta ei ollut varma tarkoittiko toinen sillä jotain enemmän. Yritin tuoda esille sitä, että tunteet on kyllä olleet jo olemassa, ettei tässä nyt ihan suoraan out of nowhere sentään ryhdytä muhinoimaan ;D Kiitos ja kiva että tykkäsit :3


ava & bannu © Inkku

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #4 : 10.02.2021 13:55:40 »
Päivää! Oon itse sitä ikäluokkaa, joka on ala-asteen pihalla opetellut Frontside Ollien ulkoa, joten en tuu koskaan unohtamaan tätä tiettyä otsikossakin esiintyvää sanaparia. Sen johdattamana päädyin tän tekstin avaamaan, ja kyseessä oli kuin olikin kaunis kevätilta! Robinin klassikkobiisistä on kuin onkin edelleen näin vuosien jälkeen hyötyä.

Mun MCU-tietämys on aika vähäistä, joten just tämänkaltainen tiimihengailu sopi mulle paremmin kuin hyvin! Tässä oli paljon kaikkia älyttömän osuvia yksityiskohtia, kuten grillaava Thor, Clint ja Natasha raidaamassa supermarketin ja kaikki noi musiikkijutut myös. Ja siis olihan tämä myös hurjan kiva, hienosti olit kuvannut erityisesti Steven ja Tonyn suhdetta! Nuo Tonyn Stevestä käyttämät lempinimet olivat ihan todella hauskoja ja sopivat mainiosti tähän. Sit kanssa tuo miten muut tajusivat että ois hyvä hetki antaa tilaa Tonylle ja Stevelle oli jotenkin sympaattista, hyvä vaan että jättivät miehet rauhaan ;D

Olipa kivaa söpöilyä! Harvemmin tulee tämmöisiä pieniä Marvelsöpöstelyitä luettua, joten oon hyvin tyytyväinen siihen et löysin tämän hienon tekstin. Kiitos paljon tästä tekstistä, mä tykkäsin kovasti!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #5 : 10.02.2021 21:29:05 »
Mietin, että miten mulla on voinut mennä joku sun ficci ohi, mutta kun luin tän niin muistin että olenkin jo lukenut joskus aikaisemmin, kommentointi on vaan unohtunut ;D Joten korjataanpa asia nyt!

Mutta siis tulipa tästä taas kerran hyvä mieli :D Tässä on vaan jotenkin kaikki palikat kohdallaan, kiva fiilis, hyvät tyypit, rento tunnelma ja sitten tuo kipinöinti pääparin välillä. Ah, täydellistä!

Lainaus
“Minun kattohuoneistooni, kapteeni Kiihkeä?”
Nää Tonyn lempinimet on kyllä niin ihania! Ja siis kyllä todellakin kattohuoneistoosi kiitos... eiku mit... ;D

Olipa ihanaa lukea tämä uudestaan!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #6 : 10.02.2021 22:07:49 »
Vuorna: Frontside Ollie on kyllä nostalgiapläjäys, ihan huikee biisi :'D Ite en todellakaan ollu kohderyhmää, mutta tykkäsin (ja tykkään!) siitä silti. Ilahduin kovasti, että tykkäsit tästä vaikka fandomtietämystä ei ehkä niin olekaan! Mietin aina, että aukeaako mun tekstit yhtään, ellei oo jotenkin todella syvällä fandomissa, mutta ilmeisesti :3 Tony + lempinimet on yks mun suosikkijutuista, sen ehkä huomaa :''D Kiitos kun luit ja kommentoit ♥

Vendela: No mä ajattelin, että onhan sun ainakin tää täytynyt lukea :'''D Kiitos että vielä kommentoitkin <3 Tää on aika tämmöistä söpöilyhöttöä, mutta u know me, I love it ;D Ja hei wou, get in line, oon itekkin jonossa Tonyn kattohuoneistoon täällä XDD Oot paras ♥


ava & bannu © Inkku

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #7 : 20.08.2021 08:22:18 »
Ahah, tää oli loistava!

Tää huokui ihanaa rentoutta, ja söpöyttä ja ai että kun tästä jäi niin hyvä mieli. ♥ Tonyn lempinimet Stevelle oli ihan huippuja ja sulin niille totaalisesti. Flirtti oli myös ihan täysillä päällä. ;) ;D

*ihastunut huokaus* Voi apua, sanat taisivat kaikota jonnekin kauas. Tämmöinen söpöstely on kyllä niin mahtia! Kyllä tää poppoo on ansainnut myös rennot hetkensä! Ja sitten vielä tuo, kun muut lähtee pois, jotta Tony ja Steve voi jatkaa ajanviettoa kahden kesken... ;) Frontside Ollie on kyllä nostalginen biisi ja vie tosiaan kivasti ajassa taakse päin. Se sopi tämän fiilikseen ihan loistavasti! :D

Oon ihan täpinöissäni tämän söpöilyhötön jäljiltä, mutta minkäs teet. Ei söpöilyä voi koskaan olla liikaa, se on just parasta. ♥ Nyt on todella lämmin fiilis ja aaa, sulin tälle. Aivan ihana höttöpalanen; tykkäsin hirmusesti, kiitos! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #8 : 20.08.2021 22:04:05 »
Felia: Kuuntelin just Frontside Ollien kolme kertaa putkeen :'''D Ai että, mahtava ralli. Mä rakastan tälläsiä Avengers team as a family -ficcejä, koska MCU kyllä robbed us!! Snif, mikä potentiaali meni hukkaan... Muut kyllä taatusti huomaa sen, miten nää kaksi kiertää toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa ;) Ja joo lempinimet -- yks parhaista asioista Tonyn kirjottamisessa on se, että voi keksiä muille hahmoille sen suulla lempinimiä ;D Siirappia on kyllä tämäkin, mutta mitä sitä muuta ihminen tarttee! Kiitos ihanasta kommentista ♥♥


ava & bannu © Inkku

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #9 : 11.09.2021 20:35:07 »
Nyyyyyyh tämä oli suloinen. ♥ Antaisin esimerkiksi ihan mitä tahansa siitä, että pääsisin Avengersien kanssa Towerin kattoterassille New Yorkin ylle katselemaan auringonlaskua ja juomaan olutta (sekä kuuntelemaan epäilemättä hirvittävän inspiroivaa Tonyn soittolistaa). Tässä oli vaan jotenkin niin ihanan seesteinen ja rento tunnelma, joka vain korostui sen ajatuksen myötä, että jengi on ollut vain joitain tunteja aiemmin henki hieverissä taistelemassa niin omiensa kuin muidenkin henkien edestä.

Tony ja Steve on. ♥ Enkä vieläkään ymmärrä, miksi olet hairahtanut johonkin toiseen veneeseen wtf. Tykkään niin kovasti dynamiikasta, jonka ficci toisensa perään onnistut luomaan näiden kahden välille. Pidän Tonyn kujeilevuudesta ja sellaisesta rempseästä olemuksesta, vaikka kuitenkin aistittavissa on, että hänelläkin pinnan alla kuohuu. ;) Tony tuo kuitenkin sopivasti ihanaa ja sopivaa huumoria näihin hetkiin, joissa Steve puolestaan on hieman tiukemmin kuorensa sisässä ja tuttuun tapaansa analysoimassa tarkasti jokaista vilkaisua ja äänenpainoa. Nämä kaksi sopivat täydellisesti toisilleen. <3

Lainaus käyttäjältä: Angelina
Avengers team as a family -ficcejä
Öö hmm YES please, näitä lisää!

- Inkkusi

PS. I mean also, Thor grillimestarina? Mistä tällaisen kokin saisi tilattua meidänkin kotitalouteen? ::)

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Karvis

  • Vieras
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #10 : 16.09.2021 10:05:24 »
Multa on mennyt tämä suloisuus ihan ohi, koska yhä käyn ihan liian vähän täällä matalan ikärajan osastoilla. Pitäisi älytä jo korjata tämä paha tapa. Tämä on niin suloinen. Steven kokemattomuus paistaa ja se on niin kivan viaton, että siitä ei voi olla pitämättä. Toki mä muutenkin Stevestä tykkään, mutta voin hyvinkin kuvitella miten kuumottavaa ja punastuttavaa Tonyn tuijotus voi olla. Ne silmät.... hrr...Mä tykkään kanssa näistä Avengers-ficeistä, missä porukka on tiivis ja hyväntuulinen ja tekee yhdessä jotain kivaa niin kuin tässä grillaa. Ja musta oli huomaavaista ja samalla ehkä vähän pirullista, että muu porukka häipyi paikalta vihjaavasti.  ;D

Miksi mä muuten aattelin Thorin grillaavan ilman paitaa? ;D Se on just oikea tyyppi grillin ääreen ainakin omissa mielikuvissani.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #11 : 19.09.2021 20:10:37 »
Inkku: Hei, joskus nyt vaan on tehtävä syrjähyppyjä ;D Mutta siis onhan Steve/Tony OTP, ei siitä mihinkään pääse - niistä kirjottaminen ja lukeminen on aina niinku kotiin tulis ♥ Avengers team as a family on ehkä ihanin trope, koska välillä nyt on vaan parasta lukee tällästä seesteistä ja rentoa oleilua, ilman että kenenkään täytyy uhrata itteensä maailman puolesta :'') En ole katkera, en. Thor grillimestarina ois kyllä hot as fffuuuu, mulle yks kans heti kiitos! Tony ehkä hieman peittelee omaa epävarmuuttaan vitsailuun, vaikka ihan turhaan koska Stevehän on sata lasissa mukana, tietenkin ;) Kiitos pöhkö ♥

Karvis: Hahha, suurin osa ainakin mun ficeistä on täällä matalien ikärajojen osastoilla, näitä kun on niin kiva ja "helppo" kirjotella versus korkeemman ikärajan tavara ;D Mutta siis Tonyn (eli RDJ:n) silmät on kyllä siis.... noh, ne on. Jeesus, huhhuh. En kans yhtään ihmettele, jos Steebiä vähän kuumottaa ;) Kokematon Steve kokeneemman Tonyn käsittelyssä on kans kyllä omanlaisensa kink, se on ehkä kaikista parasta. Ja siis LOL, vielä parempaa ku grillaava Thor on ilman paitaa grillaava Thor :'''D Kiitos ihanasta kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #12 : 23.09.2022 20:16:38 »
Grillijuhlat kattoterassilla kevätillassa, oi! Ihana tunnelma tässä tekstissä, sellainen mukaansatempaavan levollinen kun vietetään porukalla hyvin ansaittua vapaailtaa. Ihanasti mukaan hiipii myös kutkuttavuutta ja kuplintaa, kun Tonyn flirttailu ja Steven kokemat tunteet tulevat ilmi, iiks. Ja mikäpä olisikaan tällaista parempi aika tai paikka tunteiden realisoitumiselle ja konkreettiselle toiminnalle! Bruce on paitsi tarkkasilmäinen myös tahdikas luotsatessaan muun porukan sisälle pois roihahtamaisillaan olevan intohimon tieltä. ;D

Minusta on hykerryttävää, miten Tony on flirttailuineen ja nimittelyineen estottomampi ja uskaliaampi, mutta sitten kuitenkin Steve on lopulta se, joka tekee konkreettisen aloitteen ja suorastaan hyökkää suutelemaan, kun tilaisuus tulee. Tulee sellainen fiilis, että tunnemyllerrys Steven sisällä saavuttaa vihdoin sellaiset mittasuhteet, ettei sitä pidättele enää mikään. Niin kutkuttavaa ja kihelmöivää, ja loppu lupaa ehdottomasti hyvää jatkonkin kannalta!

Ihanasti tässä tekstissä on myös hyväntuulista huumoria, mistä tämä on hauska esimerkki:
Tony taas ilmoitti että koska hän maksoi kaiken, hänen ei tarvinnut tehdä muuta, kuin huolehtia illan soittolistasta.
Fair enough. ;D Ja ikivihreitä Stevelle totta kai, aww.

Ihanan valoisa hyvän mielen teksti, kiitos! Tuli ihan sellainen kupliva kevätfiilis tänne syksyn keskelle. :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #13 : 07.02.2023 19:24:46 »
Walle: Mä tykkään kovasti siitä ajatuksesta, että Tony kyllä flirttailee ja kiusoittelee, mutta onkin sitten lopulta se joka yllätetään ja joka saa kasvot punaisina keräillä itseään sen jälkeen, kun Steeb on kunnolla suudellut ;D Tässä shipissä ja fandomissa yleensäkin on kuitenkin sen verran angstia aina mukana, että tällainen onnellinen pööpöily on välillä just parasta <3 Kiitos taas kerran ihanasta kommentista ja pahoittelen näitä myöhäisiä vastauksiani - jokaisen kommentin olen kuitenkin heti saatuani lukenut ja ilahtunut kovasti, kuten toivottavasti tiedätkin :'3


ava & bannu © Inkku

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #14 : 24.12.2023 19:40:02 »
Miten voikin Frontside Olliesta irrota näinkin kaunis otsikko 😂 Ihana oli kyllä koko fici! Tunnelma oli tosi mukava, sellainen hyväntuulinen ja ihanan huoleton. Sellaiset ficit on just kivoja, joissa hahmot rennosti puuhastelevat jotain yhdessä, ja kaikki on just hyvin. Varsinkin hahmot, jotka tavallisesti taistelevat pahaa vastaan, ansaitsevat hetkiä, jolloin voi ottaa rennosti ja tehdä jotain mukavaa.

Lainaus
Clint ja Natasha olivat käyneet ostamassa läheisen supermarketin tyhjäksi, Bruce ja Steve olivat esivalmistelleet ruuat ja Thor oli julistanut toimivansa grillimestarina. Tony taas ilmoitti että koska hän maksoi kaiken, hänen ei tarvinnut tehdä muuta, kuin huolehtia illan soittolistasta.
Selvän toimiva jako tehtävissä ;D Mä samaistun ehkä Tonyyn eniten, voin hyvin toimia rahoittajana kunhan ei muuta tarvitse tehdä!

Tonylla ja Stevellä on koko ficin aikana selvää flirttiä (ihania lempinimiä Tony antanut Stevelle ;D), ja on kiva että siitäkin päästiin pidemmälle, ettei tarvitse tyytyä pelkkään flirttiin! Suudelmat ja kaikenlainen koskettelu on just hyvä juttu! Ja mihin kaikkeen sitä vielä myöhemmin päästäänkään... sitten varmaan selviää, miten kiihkeä kapteeni Steve onkaan ( ͡° ͜ʖ ͡°) kurvikas komistus.

Kiitos mukavasta lukukokemuksesta!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: MCU: Kevätillassa, kauniissa | S | Steve/Tony
« Vastaus #15 : 04.01.2024 22:43:21 »
Larjus: Frontside Ollie on ihan bängeri, heti alko soimaan taas päässä kun tähän kommenttiin palasin :D Ja joo, siis nää hahmot todellakin ansaitsevat yhteisiä rauhallisia hetkiä! Voin kuvitella, että Tony on kerran jos toisenkin käyttänyt tuota "minä tämän lystin maksan" -korttia päästäkseen eroon kaikenlaisista muista järjestelyistä ;D Tony on myös lempinimien kunkku, joten tottakai rakkaalle Steebille niitä löytyy vielä laajempi valikoima kuin muille <3 Kiitos kommentista!


ava & bannu © Inkku