Kirjoittaja Aihe: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale  (Luettu 3514 kertaa)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Ikäraja: S

Haasteet:
Otsikoinnin iloja
FFF1000: 649.  Ranneluut
Rantakevään etydi

100 sanaa


Pahaolohuone

Karanteenikellot soivat taas, niille he vain naurahtavat. Mitään ei kuitenkaan ole tehtävissä, eikä millään toimenpiteillä ole merkitystä. Ruumiinnoutajat tulevat myöhemmin ja korjaavat jäljet.

Olohuoneen tweedsohvalla kiskotaan kiljua suoraan pullosta. Saliva sekoittuu ja muuntuu pöpölimaksi pullonsuun kierteisiin. Solaris ei juo, se osaa olla muutenkin.

Mitä sulla on ranneluilla, Tikari kysyy työntäen peukalonsa harmaantuneiden sideharsokerrosten alle. Älä valehtele lukee värttinävaltimolla verestävin ja tuorein koukerokirjaimin.

Vasentakin rannetta ympäröi sana, raudanpuutostilassa. Saatanan typerät tatskat, Tikari tokaisee värittömän väriset silmänsä leiskahtaen, jolloin tekstit vaihtuvat. Tanssitaanko vai suudellaanko.

Solaris häpeää taikatatuointejaan ja kietoo harsoa takaisin. Että pitikin suostua koekaniiniksi.

Kellonkalke vaihtuu iltarukouskutsuksi ja kilju loppuu kierrekorkkipullosta.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2020 22:00:35 kirjoittanut Waulish »
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #1 : 25.03.2020 10:15:13 »
Hei vitsi oli tosi mukavaa huomata tutut nimet otsikosta, kun selailin noita viimeksi tulleita viestejä! On tullutkin vähän jo ikävä näitä hahmoja ja oli mukavaa palata tähän maailmaan, edes tällaisen lyhyen pätkän ajaksi. Karanteenikellot olivat loistava idea, sopii hyvin tähän maailmantilanteeseen. Tikarin ja Solariksen reaktio niihinkin tuntuu niin sopivalta heidän hahmoilleen.

Kerronta oli samanlaista tuttua kuin hautaushississä. Pidän Solariksen ja Tikarin kemiasta, ja Solariksen tatuoinneisat vaikka se ei itse niistä tykkääkään. Ja tuo Kellonkalke vaihtuu iltarukouskutsuksi on oikein kaunis lause, tykkäsin! Kuten jo sanoin, oli mukava törmätä tuttuihin nimiin ja pitäisi varmaan tarkemminkin seurailla oletko jotain muuta näistä tyypeistä kirjoittanut viimeaikoina! Mukavaa päivänjatkoa :)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #2 : 25.03.2020 13:31:29 »
Oi wau kiitos Lyra ihanasta kommentista <3 kyllä päivästäni tulikin mukavampi sen myötä!!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

summerblue

  • Vieras
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #3 : 25.03.2020 13:36:13 »
Olipa jännä! Sellainen teksti, jonka ääreen rauhoituin ja luin parikin kertaa sen läpi. Olit kivasti käyttänyt kieltä ja tässä oli monia oivaltavia, kauniita sanoja, vaikka yleinen tunnelma tuntuikin surumieliseltä. Kiitos tästä!

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #4 : 27.03.2020 09:46:29 »
Hei! Hauskaa et pistäydyit tämän pikkujutun lukaisemassa (pariinkin otteeseen) ja jätit vielä palautettakin, kiitos summerblue <3
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #5 : 05.04.2020 12:21:06 »
Tervehdys! Selasin listaustasi ja tiesin heti, että tämän minä haluan lukea ja kommentoida. Raapaleet on mun suurin rakkauteni :D

Luin tämän monta kertaa, mutta tämä jäi silti minulle hyvin mystiseksi. Mitä ovat karanteenikellot? Se oli ensimmäinen mieleeni tulvahtanut kysymys. En myöskään tunne tätä maailmaasi, enkä hahmoja. Miksi Solaris häpeää tatuointejaan? Ja mikä on tatuointien tarina muutenkin.

Käytit tässä raapaleessa kauniita ilmaisuja. Tämä oli oikein toimiva pieni tilannekuvaus. Haluaisin tutustua paremmalla ajalla tarkemminkin tähän fantasiamaailmaasi! Tässä vielä suosikkilauseeni:
Lainaus
Saliva sekoittuu ja muuntuu pöpölimaksi pullonsuun kierteisiin.

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 393
  • and — the beginning
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #6 : 05.04.2020 14:27:46 »
Hei! Kommenttiarpajaisten kautta löysin tänne, ja tämä on tunnelmaltaan jotenkin vaikea. Pidän siitä. Erityisesti tuo alkukappale on todella vahva ja vetää minut sisään tähän pieneen tekstiin nopeasti.

Lainaus
Saliva sekoittuu ja muuntuu pöpölimaksi pullonsuun kierteisiin.
Itse laittaisin ihan vain sylki salivan sijasta.

Tässä on jännä, että repliikit on kirjoitettu ilman mitään lainausmerkkejä tai muuta, joka merkitsisi ne selvästi puheeksi. En tiedä pidänkö siitä vai en, mutta ainakin yllättävä ratkaisu. Pidän hahmojen nimistä tosi paljon, ne sopivat jotenkin kivasti yhteen. Tässä on myös hauskaa se, että maailmaa kuvataan jotenkin aistillisesti ja kauniin raadollisesti, kun taas hahmojen kanssakäyminen on hyvin tärkeilemätöntä.

Lainaus
Älä valehtele lukee värttinävaltimolla verestävin ja tuorein koukerokirjaimin.
Tämä on ehkä lempikohtani. Jotenkin tatuoinnista tulee todella visuaalinen kuva (saa kipeästi haluamaan lisää mustetta iholle)

Raapale loppuu kuten alkaakin; vahvasti. Tuntuu, että kaikki oleellinen on sanottu, eikä tähän tarvitse muuta. Hieno teos, kiitos paljon!

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #7 : 05.04.2020 14:34:14 »
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta!

Tää oli tosi hieno pätkä. En tunne hahmoja enkä maailmaa, mutta tuntui, että tässä tärkeintä olikin tunnelma eikä niinkään kontekstin täydellinen ymmärtäminen. Ihanan nihilistinen ja nykytilanteessa vähän liiankin samaistuttava tuo alku, että karanteenikellot soi ja niille naureskellaan kun muutakaan ei voi. Sanot hienosti pienellä sanamäärällä tosi paljon.

Seuraavan kappaleen saliva vähän häiritsi eikä tuntunut sopivan suomen kieleen, mutta pöpölima taas jotenkin ihastutti. Nuo tatuoinnit ovat kiehtovat, ja tykkään siitä, että jää lukian vastuulle pohtia, mitä ne tarkoittavat. Tulkitsin, että jotenkin ne kuvaavat kantajansa ajatuksia tai ehkä asioita, joita hän haluaisi, tai ehkä nimenomaan ei haluaisi sanoa. Näistä lukisi mielellään vaikka enemmänkin!

Viimeinen lause kruunaa kauniisti ja tunnelmallisesti tämän raapaleen, ja on ehkä suosikkini koko tekstissä. Tästä oli alkuun hiukan hankalaa saada kiinni, mutta luin tämän muutaman kerran ja lopulta pidin hurjasti. Kiitos tästä! ♡
look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #8 : 05.04.2020 14:35:27 »
Tervehdys Kommenttiarpajaisista, ja vielä kerran onnittelut voitosta! :)

Kiinnostuin listaustasi selatessani tästä maagisesta versestäsi, ja tuntui luontevalta aloittaa tutustuminen aikajärjestyksessä ensimmäisestä tekstistä. Näin jälkeenpäin ajatellen jokin toinen teksti olisi ehkä voinut avata maailmaa ja hahmoja paremmin kuin tämä mystinen raapale, mutta jotenkin se mystisyys ja hämyisyys ei kuitenkaan häiritse tässä ollenkaan, pikemminkin päinvastoin! Listauksessasi kerrot, että tässä taikauniversumissa on paljon samaa kuin Suomessa, mutta paljon erilaistakin, ja se välittyy näinkin lyhyestä tekstistä tosi hyvin. Kiljun juomisesta suoraan pullosta tuli mieleen jotkin nuorison kotibileet, jotka voisivat ihan hyvin tapahtua missä ja milloin tahansa, mutta sitten onkin karanteenikellot, iltarukouskutsu... Mielenkiintoista! Mitä kaikkea tässä onkaan taustalla?

Tunnelma on jotenkin tosi voimakas, suorastaan imaiseva, ja se on hieno suoritus raapalemitassa. Erityisesti minua hätkähdyttävät Solariksen taikatatuoinnit. Tuli mieleen, että ehkä niiden tekstit muuttuvat sen mukaan, mitä hahmon mielessä ja sydämessä milloinkin on.

Kiitos tästä mystisestä lukukokemuksesta, tämä todella herätti mielenkiinnon! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #9 : 05.04.2020 16:41:28 »
Oho, kylläpä tämä sormiverryyttely-raapale saikin nyt monta palautetta <3

Mursuhilleri, karanteenikellot kalkkaavat tietysti aina kun on ulkonaliikkumiskielto tms :Dd. Tatskat on mainittu orkkistarina hautaushississä, mutta ne on sellanen kokeellinen tatutointitaika. Kiitos paljon :3

Aurinkolapsi, ihana lukea sunkin palautteesi. Ja ymmärrettävää kyllä että saliva jakaa mielipiteitä. Se oli mun mielestä jotenkin hauska soljuva sana ja sylkimäisempi kuin sylki. Mutta mahtava kuulla, että piti otteessaan tämä pikkuteksti!

Pura, kiitos. Joo, karanteeni siellä, karanteeni täällä. Aika lailla tuleekin korvista ulos. Samat salivasanat sullekin, se ei tietenkään ole suomea, mutta jotenkin se vaikka voisi olla. Juurikin noin, suomalaisittain luettuna. Kivaa että pidit!!

Ja Waulish, kiitos sinullekin :3 oot ehkä oikeassa ettei tää oo silleen paras teksti lukea ensin, tokihan eniten maailma aukeaa tuon "varsinaisen" hautaushissi-tarinan lukemalla, mutta miksei. Hauska kuulla, että kiinnostus heräsi <3

words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #10 : 06.04.2020 08:13:28 »
Minä lukasin tämän silloin, kun julkaisit, ja tykkäsin silloin ja tykkään edelleen tästä tunnelmasta! Samaan aikaan maaginen ja dystopinen. Karanteenikellot ja iltarukouskutsu herättelee molemmat paljon kysymyksiä, sekä erikseen että yhdessä. Niissä on oma ristiriitaisuutensa: karanteenikellot voisivat hyvinkin käskeä ihmisiä pysymään sisätiloissa, kun taas rukouskellot mahdollisesti kutsuvat ihmisiä liikkeelle. Miltä tämän maailman hahmot joutuu pakoilemaan? Onko karanteenikellot jokailtainen juttu vai soivatko ne satunnaisesti? Millainen asia tappaa ihmisiä? Ja sitten rukouskellot herättelevät kysymyksiä tämän maailman kulttuurista, millaisesta jumalasta/jumalista on kyse, käytetäänkö uskontoa vallan välineenä...?

Tykkään tosi paljon solariksen taikatatuoinneista! Haha, minusta Lyra sanoi niin nasevasti :D
Lainaus
Pidän -- Solariksen tatuoinneisat vaikka se ei itse niistä tykkääkään.

Kiitos, tämä on kiva!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #11 : 06.04.2020 10:22:47 »
Kiitos, että päätit palata antamaan palautetta <3 ehkäpä karanteenin aikaan rukouskutsu onkin muistutus rukoilla kotona. Tässä maailmassa on kaikenlaisia jumalia ja uskontoja, mutta niihin on oikeastaan aika kepeä ja suvaitsevainen suhtautuminen.

Hautaushissi on laitos, jossa polttohaudataan pandemian ja muiden syiden vuoksi katsomukseen katsomatta kaikki kaupungin kuolleet.

Minäkin tykkään Solariksen tatskoista! Ois kätevätkin!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #12 : 10.10.2020 00:38:11 »
Oi, olipas tämä kiva. Hirveän pienillä yksityiskohdilla olet saanut maailman rakennettua kokonaisen tuntuiseksi, ehjäksi.
Otsikkoon tykästyin heti.
Lainaus
Tikari tokaisee värittömän väriset silmänsä leiskahtaen, jolloin tekstit vaihtuvat.
yass, värittömän väriset silmät, I like. Ja taikatatskat, erittäin cool + se, ettei niitä ole innolla itse hankittu.
Solaris on jotenkin hirmu hieno nimi ^^
Tykkäsin kovasti.

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #13 : 15.10.2020 22:32:30 »
Jee kiitos kommentista!! Pitäisi varmaan enemmänkin kokeilla rapsujen kirjoittelua, kun tämä on saanut niin paljon kivaa palautetta. (Tai sitten rapsuja jaksaa lukea enemmän porukkaa.... mene ja tiedä :D)

Joka tapauksessa siis kiitti paljon ja oon samaa mieltä, taikatatskat ois kyl coolit!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #14 : 10.05.2021 15:39:01 »
Oon kierrellyt ja kaarrellut tätä monesti, kun sanana ja nimenä Pahaolohuone on musta ihan älyttömän nerokas ja hieno, mutta nyt vihdoin tartuin tähän! Ja hyvä että tartuinkin, koska tämä oli tosi hieno. Ei sellainen mitä nimen perusteella odotin, vaan jotenkin vielä monin kerroin upeampi. Ennen kuin siirryn itse tekstin kommentoimiseen niin haluan kuitenkin vielä oikein isosti hypettää tuota nimeä, se on ihan törkeen hieno! Tuo sanaleikki on tosi kekseliäs ja jotenkin tuo karun realistinen fiilis siinä vaan niin iskee muhun. Ihan superhyvä nimi!

Heti jo ensimmäinen sanakin iski ihan samaan hermoon kuin nimikin, tuo karanteenikellot oli tosi hieno kuvaus. Pidin myös siitä, kuinka heti alusta asti toivottomuus ja ahdistus olivat tunnelmassa tosi väkevinä, tässä oli tosi hienosti rakennettu tunnelma siihen nähden kuinka vähän sanoja siihen oli käytetty. Mä tykkään ihan sikana lukea raapaleita, kun musta ne on tavallaan semmoisia kirjoittajan taidon paljastajia, että osaako kirjoittaa niin että ikään kuin "sanoo paljon" vähillä sanoilla ja sä todellakin osaat! Se on taito jota mä kadehdin ja ihailen ihan hirmuisesti. Tässäkin joka lausetta teki mieli jäädä katsomaan ja hokemaan että vau.

Tweedsohva ja kilju -estetiikka puhutteli mua kovasti, jotenkin ihanan ratainen miljöö :D Lempparilauseeni oli "Saliva sekoittuu ja muuntuu pöpölimaksi pullonsuun kierteisiin", ensinnäkin koska musta oli tosi hienoa tyylittelyä käyttää syljestä epätyypillisempää sanaa, kaikki tuollaiset pikku yksityiskohdatkin kun vaikuttavat siihen tunnelmaan ja kokonaisuuteen raapaleessa tosi paljon. Toisekseen tykkäsin siitä, että juomista kuvattiin tällä lailla ns. kiertoilmaisun kautta kertomalla pullonsuun kierteistä, mä niin tykkäsin siitä kuinka tässä tuollaisten yksityiskohtien kautta maalattiin sitä kokonaiskuvaa. Plus pöpölima on kaikessa inhorealismissaan tosi hieno kans. Nyt kun oon kokonaisen kappaleen puhunut yhdestä lauseesta niin tajuat varmaan mitä tarkoitin sillä kun sanoin että tekisi mieli jäädä kaikkia lauseita vaan tuijottelemaan ja ihastelemaan, tällainen sama efekti toistui moneen kertaan.

Taikatatskat oli tosi cool ja mielenkiintoinen elementti! Ne toivat tähän kivasti maustetta ja ns. ekstraa, ja kieltämättä herätti kyllä mielenkiintoni noita muitakin versen tekstejä kohtaan. Tykkäsin siitä että niiden mekaniikkaa ei jääty selittelemään vaan annettiin lukijan tehdä niistä tulkintansa, tykkäsin siitä että tässä oli tuollaista erikoisuutta ja mysteeriä, joka mahdollisti sen, että tässä pääsi joka lukukerralla ikään kuin syvemmälle, koska tää on ehdottomasti sellainen rapsu joka pitää lukea ainakin kahteen kertaan, että saa tästä otteen, ja mä tykkäsin siitä. Joka kerralla tuntui että pääsi tähän eri tavalla kiinni ja sai erilaisen ja täydennetyn kuvan ja tulkinnan.

Joo, tykkäsin siis todellakin! Raapaleet on mun lemppariharrastus ja tämä oli hyvä esimerkki siitä että miksi pidän niistä, oikein kiehtova ja hieno kokonaisuus! Kiitos!

bannu by Ingrid

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #15 : 31.08.2021 10:25:14 »
järkyttävää, kun en ole muistanut vastata ja kiittää kommentistasi, vaikka se on noin hieno! parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikös?

mun mielestä on hieman erikoista ja en oikein tiedä mitä ajatella, mutta tuntuu että juuri sellaisista teksteistä, joihin en panostanut ollenkaan on saanut moni yllättävän paljon irti. voisiko olla kyse juuri siitä, että on vain antanut sanojen ja ajatusten tulla, eikä ole jäänyt niitä sen kummemmin vatvomaan. tiedä häntä. hauskaa esiis että esim "pahaolohuone" on susta hieno, se oli itseasiassa mustakin, mutta keksin sen noin kolmessa sekunnissa ja siitä syystäkin on ehkä hieman vaivaannuttavaa että saa tuollaisia upeita kehuja, että tämmöiset pienet tekstit paljastaisivat musta kirjoittajana jotain... mutta silti. kiitos tosi paljon. olen hämmentyneen otettu koko palautteesta <'3

kaaos

words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #16 : 03.10.2021 12:20:47 »
Lienee omalla tavallaan sopivaa, että näin Tikari ja Solaris -fanikiertueeni lopuksi palaan alkuun!

Voihan karanteenikellot, onneksi niiden kalke alkaa täällä nyky-Suomessa olla hiipumassa taustalle! Yhdyn edeltävien kommentoijien kehuihin tekstin tunnelmasta, jossa on samanaikaisesti kuoleman uhkaa ja elämän riemua. Kiljua maailmanlopun alla! Mäkin tykkäsin tosi paljon Pahaolohuone-nimestä, joka taitaa enteillä seuraavan aamun tunnelmia. :--D Tykkään muuten siitä, miten (nyky-)Suomi elää tekstin maailmassa arkisina ja sopivan ankeina yksityiskohtina sellaisten perinteisempien myyttinen metsäsuhde -juttujen sijaan, kun en itse jälkimmäisistä niin paljon välitä.

(Ainakin mulle) vaikea raapalemitta toteutuu tässä vallan erinomaisesti. Lauseissa on väljyyttä, kun ylimääräinen on karsittu pois, ja tweedsohvan ja kiljun kaltaiset yksityiskohdat loistavat kuin neonvalot pimeässä! Sanon tän joka kommentissa, mutta tykkään niin paljon sun kirjoitustyylistä ja kielestä! Yhdistät saumattomasti slangin ja kirjallisen, ällöttävän ja kauniin.

Tikari ja Solaris olivat tässä juuri niitä särmikkäitä, karismaattisia its..iään?, joina heitä rakastan. Niin Tikaria tökkiä ja äristä, kun varmaan oikeasti haluaisi paijata ja pussailla. Ja niin Solarista antautua koekaniiniksi ties kelle itseoppineelle taikatatuoijalle!
Lainaus
Solaris ei juo, se osaa olla muutenkin.
Tämä virke paljasti mulle uuden puolen Tikarista, awww!
En tiedä, millaiseen vaiheeseen kaksikon suhdetta tämä oikeasti sijoittuu, mutta mun headcanon on, että Solariksen taikatatuoinnit paljastivat jotakin, joka on vielä salattua, ehkä hänelle itselleenkin... <3

Mulle tulee ikävä Tikaria ja Solarista, ja toivon kyllä, että intoudut joskus kirjoittamaan heistä lisää! Toisaalta nyt, kun heistä täytyy päästää irti, olen valmis ja innokas tutustumaan muihin Hautaushissin hahmoihin. Jos he ovat puoliksikaan yhtä charmantteja kuin tämä kaksikko, ei voi mennä metsään! :--D Sitä paitsi, karanteenikellot, ruumiiden noutajat ja iltarukouskutsu toden totta herättivät uteliaisuuden!
Kiitos paljon riemastuttavista hetkistä tämän vauhtiduon parissa! <3

her shaking shaking
glittering bones

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #17 : 03.10.2021 22:12:38 »
Hihii, alkuun onkin ehkä ihan hyvä vilkaista! Pahaolo saattaa totta tosiaan enteillä etenkin Tikarin tulevaa aamua. olipa verrattomasti kuvailtu, että yksityiskohdat loistaa kuin neonvalot. uhhuh! Tikari totisesti ennemmin tökkii ja ärisee, ainakin tässä vaiheessa. Tämä teksti on siis kronologisesti kaikkein ensimmäinen, tätä varhaisempaa maailmaa en ole (toistaiseksi...) tutkinut! paitsi ellen väärin muista hautaushississä saattanee olla jotain fläsäreitä... Joka tapauksessa, kiitos jälleen, sugared, niin paljon!! ❤️
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #18 : 14.06.2022 18:47:05 »
Sun listausta penkoessa kiinnitin LovePotterin™ lisäksi huomiota myös tähän. Hautaushissiverse kuulosti tosi kutkuttavalta ja sieltä tää Pahaolohuone pisti erityisesti silmään - molemmilla on tosi hienot ja välittömästi mielenkiintoa herättävät nimet. Mietin ensin, että osaanko kirjottaa kommenttia ollenkaan kun en yhtään tiedä mitä sanoa, mutta pakko jonkinlainen puumerkki kuitenkin jättää :D Ja tää mun sanattomuus on ehdottomasti positiivista!

Raapaleessa ei tietenkään voi kertoa kaikkea ja parhaitenhan ne toimiikin just tällaisina mielenkiinnonherättäjinä - tämäkin satasanainen herätti liudan kysymyksiä. Karanteenikellot, ruumiinnoutajat ja taikatatuoinnit ovat jossain määrin itseään selittävät, mutta siitä huolimatta heräsi miksi, miten, milloin, kysymyksiä! Tunnelmaltaan tää oli synkeä ja kiehtova, pitäen alusta asti kyllä otteessaan.

Kiitos ♥
« Viimeksi muokattu: 14.06.2022 18:52:57 kirjoittanut Angelina »


ava & bannu © Inkku

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Pahaolohuone | S | Tikari ja Solaris | raapale
« Vastaus #19 : 15.06.2022 21:48:31 »
Moikku! Hihii kivaa saada kommenttia tähän parin vuoden takaiseen palaan! Tämä onkin tavallaan juuri tuon koko hautaushissiversen prologi, tms.. sen voi ainakin ajatella siten, joten jos herätti kysymyksiä, niin hyvä vain! Kiitos sulle!! <<3
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid