Kirjoittaja Aihe: Harry Hämäkäkinpoika Evans | S | Lily/Hämäkäk | raapale  (Luettu 4703 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Nimi: Harry Hämäkäkinpoika Evans
Ikäraja: S
Paritus: Lily Evans/Hämäkäk
Varoitus: zoofilia
A/N: Nyt en tosiaan tiedä mitä tästä sanoisin.


Harry Hämäkäkinpoika Evans

Heidän pieni poikansa makasi kehdossaan syvässä unessa. Pojalla oli ihmisen ruumis, mutta kahdeksan karvaista jalkaa ja kahdeksan kiiluvaa mustaa silmää. Lily ojensi kätensä kehtoon ja silitti poikansa pientä päätä hymyillen. Toisella kädellään hän nojasi Hämäkäkin karvaiseen jalkaan. Lily kääntyi katsomaan miestään rinta rakkaudesta lepattaen.

”Kaikki tulevat tuntemaan hänen tarinansa”, Lily sanoi pyöritellen Hämäkäkin karvaa sormensa ympärillä. ”Poika on ainutlaatuinen.”

”Harry Hämäkäkinpoika Evans”, murahti Hämäkäk ja veti pitkällä jalallaan Lilyn lähemmäs keskiruumistaan. Lily painoi suudelman Hämäkäkin karvaiselle poskelle, joka nytkähti suun kaartuessa lempeään hymyyn.

Harryn kahdeksan karvaista jalkaa liikehtivät pojan nähdessä suloista unta. Sillä hetkellä Harry oli maailman rakastetuin pieni poika.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2020 14:04:14 kirjoittanut Waulish »

Rosmariini

  • Tulesta syntynyt
  • ***
  • Viestejä: 780
  • Created by fear
Sos :"D Tämä on paras (ja ehkä oudoin idea ikinä), mutta juuri se tekee siitä niin hienon. XD Nauroin tässä jo tuolle A/N:lle, koska se tiivisti aika hienosti, että miten oudoissa sfääreissä mennään. Mutta tämä oli juuri sopivaa viihdykettä tällaiseen vähän epäproduktiiviseen iltaan, kun aivoissa pyörii muutenkin pelkkä yksi aivosolu, joka pompahtelee kallon päästä toiseen kuin Windows 95:n näytönsäästäjä. Paritus oli tosiaan rare ja sain tästä hyvin hämmentäviä mielikuvia, mutta tämä totisesti piristi muutoin vähän ankeaa päivää :D Totisesti ainutlaatuinen poika! Jostain syystä näen tuon Harry Hämähäkinpoika Evansin tosi söpönä, vähän kuin yhdessä vaiheessa kiersi Facebookissa se animaatio, jossa oli se isosilmäinen hämähäkki joka puhui lapsen äänellä.

Kiitos tästä hämmentävästä mutta hymyn nostattaneesta pätkästä :D


i think if i gave you my heart, you would treat it tenderly.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Mitäää vittua mä just luin. ::: D Tämä on ehkä rareinta rarea, jota olen koskaan lukenut, ja olen kuitenkin nähnyt kaikenlaista. ;D Pakko sanoa, että kun oikein yritti olla ajattelematta sitä, miten lapsi on tehty, niin tämä oli melkein ihan kivaa fluffia, mutta vain melkein, koska APUA ;D

Jooh, oli ihan pakko tulla lukemaan, mutta tuota. Oot kyllä uskomaton, kun taivut tällaisiinkin parituksiin. Onko mikään mahdotonta?

- Frac


I'm into Herbology now u_u

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Mitä helvettiä.

Jatkoa, kiitos!
pannu by wolferain ♥

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Jatkoa indeed! Haluan lukea hämis-Harryn koulutiestä!

Also, erityismaininta siitä, että uskalsin laittaa tän Hunajaherttuaan! Hämähäkitkin ansaitsee rakkautta. ❤️

Oot best.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Tää ei ollut ihan sitä mitä odotin tältä paritukselta mutta samalla kumminkin oli just täydellinen. Musta on hauska ajatus ja siis miksei ihan mahdollinen et Hämäkäk tykästyiski ihmisee ja Lily on varmasti ihan täydellinen vaimo hälle. Kahdeksanjalkainen Harry on muuten varmaan vielä parempi vastus Voldemortille kun tavallinen ihmisHarry : DD

Tää oli hiano ja hyvä rareparitus, ja teksti oli söpöistä söpöin. Kiitti tästä hämäkäkistyttävästä lukukokemuksesta!

Ja yhdyn Dulziin ja Vehkaan, lisää tätä!!!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Awww tuituitui pikku hämähäkki-Harry <3 Jokainen on varmasti joskus miettinyt tätä skenaariota, jossa Hämäkäk on oikeasti Harryn isä. Ihanaa että sinä vihdoin kirjoitit siitä! Kirjoissahan ei kuitenkaan missään välissä mainita, että Harrylla ei olisi kahdeksaa raajaa. Joten on täysin mahdollista, että Rowling on koko ajan suunnitellut, että Harry on puolihämähäkki.

Kiitos tästä <3 Jään odottamaan Rowlingin paljastusta tästä aiheesta ja ehkä vielä joskus päästään kaikki katsomaan elokuvaa Harry Hämäkäkinpoika Evansista!!

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
^Kiirsun teoriaa puoltaa myös se, että Hagrid suhtautuu Harryyn niin positiivisesti alusta alkaen. Koska Hagrid aikoinaan toi Hämäkäkin Tylypahkaan, niin ehkä hän myös oli osaltaan saattamassa Harryä ja Lilyä yhteen ja salaa Harryn kummisetä? Sirius oli vain kulissi Voldemortin hämäämiseksi. 


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Että mikä oli. Mitähän helvettiä mä just luin :D mursis, sä et petä.

Oon kyl samaa mieltä siinä, että jos väkisin sysää itse parituksen ajatusten ulkopuolelle (koska oikeesti mitä, voiko tän raremmaks mennä), niin täähän oli varsin herttaista perhefluffia :D Todellakin ainutlaatuinen poika, tuo Harry Hämäkäkinpoika Evans.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Siinä vaiheessa, kun repeää täysin jo otsikkoa lukiessa, on pakko tulla vilkaisemaan itse tekstikin xD

Oioi ja apua ;D ;D Tämä oli melkein huolestuttavan hyvä ottaen huomioon, mistä tämä kertoi xD Oudoin idea pitkään aikaan, kiitän näistä aamupäivän nauruntyrskähdyksistä!
Never regret something that once made you smile.

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
0___________________________0

Ilmeeni kun näin otsikon.

Ei herranjestas. Tää oli kyllä. :D

Lainaus
”Kaikki tulevat tuntemaan hänen tarinansa”, Lily sanoi pyöritellen Hämäkäkin karvaa sormensa ympärillä. ”Poika on ainutlaatuinen.”
Kyl joo.

Järkytyin vielä kun näin tämän Huniksessa eikä Halkinauruksessa (koska sinä), mutta muut ovat aivan oikeassa, kyllähän kauhea Hämäkäk ansaitsee myös rakkautta........................... (en yhtään tykkää hämähäkeistä)

Loistava ficci ja aihe, kiitos! :D


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
I cantttttt.... mursis rakas oot parsa :D hämäkäkharrilla tulee olemaan kyllä aikamoinen elämä, hän on tosiaan (spider)poika joka elää koska moinen anatominen ihme pääsee kyllä histoiankirjoihin :D tosin pottereista harrin hämäkäkkimäisyys on kyllä harmillisesti sensuroitu, mutta mukavaa että toit ilmi totuuden meille kaikille :)

-(crying) Crys

Never underestimate the power of fanfiction

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Olen nauranut tälle ihan liikaa tänään ja eilen illalla. Viimeinen ajatus ennen nukkumaanmenoa taisi olla pohdintani siitä, syntyikö Hämähäkki-Harry ihan kuin ihmisvauvat vai kuoriutuiko hän kenties munasta? Veikkaan ensimmäistä (Lily-parka), koska äiti kuitenkin on ihminen. Tarinan (eli Harryn!) nimi on aivan loistava, eikä kukaan voi kieltää etteikö tällainen nauru olisi juuri nyt äärimmäisen tervetullutta. Kiitos kun kirjoitit :))
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 687
  • d a d d y
Lainaus
A/N: Nyt en tosiaan tiedä mitä tästä sanoisin.
No kun en oikein minäkään. :D

Siis mitä hittoa. :D Tämä on ehkä oudoin ficci, minkä olen vähään aikaan lukenut. Siis tämä oli jotenkin niin absurdin tuntuinen, kun tekstin sävy on ihan ns. normaali ja vakavasti otettava, mutta sitten en vaan voi olla silleen kiusaantuneena naureskelematta tälle silti, koska tämä ajatus on niin... outo :D Tämä oli kyllä hyvin toteutettu, siis tekstin sävy oli kaikessa tavallisuudessaan ja seesteisyydessään niin ristiriidassa tämän lukijan tunteman outouden kanssa että se muodosti hirveän kiinnostavan fiiliksen tästä tekstistä. Mä tykkään kaiken maailman outouksista ja tää kutitteli juuri sitä outoustutkaa kivasti :D Tässä oli mielikuvitusta ja kivoja yksityiskohtia. HämppyHarry kuulosti aika söpöltäkin vielä. Kaikessa erikoisuudessaan tämä oli kyllä hyvin kirjoitettu ja kekseliäs ainakin. Jotenkin vaan edelleen hihittelen ja kiemurtelen tässä tuolle kiusalliselle ajatukselle, sait ainakin lukijoissa selkeästi reaktioita aikaan! :D

bannu by Ingrid

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Hyvänen aika miten paljon tämä on saanut kommentteja :o En olisi villeimmissä unelmissanikaan osannut uneksia että näin moni jaksaisi lukea näinkin randomia ficciä ;D

Rosmariini, hyvä, että näet Hämis-Harryn söpönä, etkä suinkaan niin kuvottavana kuin minä sen näen :DD Kiitän ja kumarran!

FractaAnima, meinasin aluksi kirjoittaa tällä parituksella nimenomaan jotain siitä miten tuo lapsi on saanut alkunsa, mutta en tosiaan keksinyt että miten kummassa se sitten on tapahtunut ;D Päädyin sitten ohittamaan sen osion ja kirjoitin söpöä perhefluffia! Kiitos paljon!

DulzGram, oon samaa mieltä kanssasi.

Vehka, hahaa, saa nähdä saadaanko me koskaan tietää hämis-Harryn koulutiestä 8) Ehkä, ehkä ei..

Winga, minäkin ajattelin, että jos Hämäkäk rakastuisi ihmiseen, sen täytyisi olla nimenomaan Lily!

Kiirsu, äärimmäisen nerokas teoria! Tätä minäkin olen aina sisimmässäni ajatellut.

Vehka, uudelleen, kyllä, olet aivan soikeassa :o

Larjus, kiva että pystyit ajattelemaan tämän herttaisena perhefluffina! Minä en!

nomps, kiitän! Parasta onkin kun jo otsikko vangitsee lukijan ;)

Arte, suuri kiitos! (en minäkään pidä hämähäkeistä joten tämän kirjoittaminen ei ollut yhtään kivaa)

Crysted, älä itke rakkaani! Kyllä, hämähäkkiharri on ihmeellinen ja ainutlaatuinen jopa velhomaailmassa :)

Thelina, hmm, hyvä kysymys! Itsekin veikkaan että Hämis-Harry on syntynyt sellaisenaan alateitse. Kiitos itsellesi!

flawless, aww, kiitos paljon! Kommenttisi lämmitti pientä mursunsydäntäni!

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Tämä ficci ei mitenkään voi jäädä huomiotta, jo otsikko luo niin vahvan mielikuvan!  ;D Minustakin oli herttaista, että tämä perheonnen kuvaus oli asianmukaisesti fluffy- eikä huumoriosastolla. Mutta ihan hyvä, että Harryn tarkempi syntyhistoria jäi lukijan mielikuvituksen varaan!

Olen kyllä varma, että Voldemort olisi mieluusti värvännyt kahdeksankätisen ja -silmäisen Harryn puolelleen! ;)

(Ja onhan se nyt varmaa, että jos kaikki muutkin miespuoliset kaihoaa Lilyä, miksei sitten myös Hämäkäk!  ::) Joka olikin tässä onnekkain osapuoli!)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Haluan jatkoa jossa Harry menee Tylypahkaan ja kohtaa basiliskin.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Salaisuuksien kammion olisikin käynyt silloin toisin, jos Hämähäkki-Harry olisikin pelännyt basiliskia kuollakseen, kuten isänsäkin. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Siis... olen sanaton ja samaan aikaan voisin kopioida kaikkien edellä kommentoineiden viestit tähän, sillä whaaaat ;D ;D

Nimi. Siis tällä pienellä suurella raapaleella on aivan mieletön nimi ja se on ehdottomasti yksi syy, miksi tämä kiinnostaa ja myös jää mieleen. En saa varmaan enää koskaan pyyhittyä verkkokalvoiltani tuota mielikuvaa missä Harry jokeltelee kehdossa ja Lily pussailee Hämäkäkkiä ;D Mutta toisaalta, tarvitseeko minun?

Tämä häällyi juuri siinä rajamaastossa että onko tämä huumoria vai romantiikkaa ja kyllä tämä vaan sinne romantiikan puolelle kallistui. Aivan todella taidokasta työtä!

Kiitos, tulen luultavasti lukemaan tämän vielä jossain vaiheessa uudelleen, sillä kaikista maailmankaikkeuden oudoista parituksista huolimatta tässä on jotain mikä kiehtoo :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Fiorella, hah, totta, Voldemort varmasti yrittäisikin värvätä Hämis-Harryn puolelleen! Se olisi oiva lisä armeijaan. Kiitos kommentistasi!

carrowfan, Aika hyvä idea ;)

Vendela, kiitän suuresti mielenkiinnostasi! Ilahduin kommentistasi! :-*