Kirjoittaja Aihe: Teen Wolf: Liikaa | K-11 | Stiles/Derek | 3,5 x raapale  (Luettu 1926 kertaa)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Stiles Stilinski alkaa olla Derekille liikaa. Derek on kestänyt paljon, mutta kaikkea hänenkään ei tarvitse sietää.



Nimi: Liikaa
Kirjoittaja: Avaruuspiraatti

Fandom: Teen Wolf
Paritus: Stiles/Derek

Ikäraja: K-11
Tyylilaji: draama

Haasteet: Vuosi raapalehtien VII

Vastuunvapaus: Kaikki tunnistettavat hahmot, tapahtumat ja miljööt kuuluvat Teen Wolfin luojille. En ansaitse tällä rahaa.


A/N: Siitä on pitkä aika, kun viimeksi katsoin TW:tä. Kaikkia kausiakaan en ole nähnyt, taisin lopettaa kolmanteen silloin aikoinaan. Nyt kuitenkin halusin kirjoittaa jotain ihanalle Lyralle ja hän toivoi TW:tä, joten minä tietenkin sitten koetin toimittaa! Sterek on mulle ihan uusi paritus (olin itse enemmän Stydia-fani), mutta oli hauska kokeilla näiden kahden dynamiikkaa. Derek varsinkin on hauska kirjoitettava, kun se on niin raivoissaan omista tunteistaan ;D Mutta siis, oikein hyvää joulua Lyrmyseni ja toivottavasti tämä sterek onnistuu täyttämään hiukan fikkimittariasi ♥





LIIKAA
350 sanaa

Stiles on liian äänekäs ja eksentrinen, liian kärsimätön ja lapsellinen. Liian ärsyttävä, liian puhelias, liian levoton ja aina liian lähellä. Stilesin tuoksu on voimakas ja jää kiinni Derekin vaatteisiin. Stiles tulee hänen uniinsa: niihin, joissa hän antaa tälle selkään, ja niihin, joita hän ei halua ajatella aamulla, kun alushousut ovat jo likaiset.

Niin.

Stiles Stilinski alkaa olla Derekille liikaa. Derek on kestänyt paljon, mutta kaikkea hänenkään ei tarvitse sietää.

Derek paiskaa Stilesin seinää vasten paidankauluksesta kiinni pitäen. Hän on raivoissaan ja pystyy hädin tuskin hillitsemään itseään. Hänen kyntensä repivät ohueen puuvillaan reikiä. Stiles katsoo häntä suoraan silmiin ja näyttää pelkäävän – ja silti tämän silmissä on jotain muutakin. Jotain, minkä nimeä Derek ei halua selvittää, sillä sekin on vain liikaa.

”Helvetin nulikka”, Derek murisee hampaidensa välistä. ”Kerjäät verta nenästäsi.”

Stiles naurahtaa hermostuneena. Kerta taitaa olla ensimmäinen, kun hän jää sanattomaksi. Jostain syystä se vituttaa Derekiä enemmän kuin pojan näsäviisaat kommentit. Stiles taitaa nähdä jotain hänen silmistään, jotain, mitä Derek ei itse tiedosta, sillä tämä rentoutuu.

”Et sä mua lyö”, Stiles sanoo. Hänen silmänsä ovat liian ruskeat ja niiden pelokas katse pehmenee liian lempeäksi.

”Vittu sun kanssasi…”

Stiles pistää kätensä Derekin käden päälle, sen joka pitelee häntä paidankauluksesta. Derek puristaa kätensä tiukemmin nyrkkiin, niin että kynnet uppoavat jo hänen omaan kämmeneensä.

”Mitä sä haluat musta?” Derek kysyy. Hänen epätoivonsa vuotaa jo sanoista läpi.

”Turpaani?” Stiles ehdottaa pilke silmäkulmassaan.

”Ansaitsisit saada”, Derek sanoo, ”mutta sä et kestäisi sitä.”

”Kokeile mua.”

Derek ei aio (halua) kokeilla. Se ottaa voimille, sillä Stiles on liian uhkarohkea ja painaa huulensa kokeillen hänen suulleen. Kämmenien haavoista tihkuu jo verta. Jokainen solu Derekin kehossa huutaa: työnnä se pois! Stiles käy rohkeammaksi, vie kätensä Derekin niskan taakse ja vetää hänet lähemmäs. Stiles on typerä: vain nopea liike ja Derek voisi katkaista tämän niskan tai purra kaulavaltimoon.

”Rentoudu, susimies. Ei tämä ole niin vakavaa”, Stiles kuiskaa hänen huulilleen. Derek ei ymmärrä: se tuntuu vakavalta. Hän vetäytyy pois, mutta Stiles katsoo häntä, kuin haluaisi jotain lisää, eikä Derek kestä enää. Hän painaa suunsa niin raivoisasti Stilesin omalle, että tämän takaraivo kolahtaa seinään.

”Sä et tiedä, mihin olet ryhtymässä, Stiles Stilinski.”

”Näytä mulle.”



"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: Teen Wolf: Liikaa | K-11 | Stiles/Derek | 3,5 x raapale
« Vastaus #1 : 14.12.2019 15:38:39 »
Apua, en minä tiedä yhtään mitä sanoa,,, Minulle taas Steter on Se Juttu, mutta juurikin Lyran takia on Sterek alkanut nousta taas minun maailmankartalle. Olen niin iloinen, että kirjoitit tämän! Tämä on aivan ihana ♥ Stiles on juurikin niin tuollainen, spastic one might say. Ja Derek on ihana rakas, tuollanen kyrmy ;; Heidän dynamiikka on aika hieno ja sie toteutit sen vallan hyvin ♥ En tajua miten osaat olla noin lahjakas, käyt mihin tahansa niin luot jotain käsittämättömän upeaa.

Rakastan kaikkea tässä, mutta eniten tuota loppua, vaikka se saakin janoamaan lisää ja saatan anella ja suostutella niin kauan, että kirjoitat jatkoa. Taas jään miettimään, että miten saat niin lyhyeen tekstin niin paljon kontenttia? Tämä on aivan täydellinen. Heidän repliikit on niin heitä ja rakastan, että tämä on Derekin näkökulmasta -- tuntuu, että olen viimeaikoina lukenut tosi paljon Teen Wolf -fikkejä ja ne on tosi usein Stilesin näkökulmasta. Hän on hyvin rakas, mutta tämä on jotenkin virkistävää. Ja rakastan juuri noita susiaisteja, joita voi kuvailla tällä näkökulmahahmolla. Erityisesti myös tykkään siitä, että Stiles saa Derekin suden esiin, että hän on vähän niinkuin wolfed out tuossa, kun pitelee Stilesia. (8 Tuo jännite heidän välillään on ihan käsin kosketeltavaa.

Kiitos tästä ♥ Olet parhautta!!

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Teen Wolf: Liikaa | K-11 | Stiles/Derek | 3,5 x raapale
« Vastaus #2 : 12.02.2020 20:43:55 »
Moi, hei. En ole niin kamalan myöhässä kuin voisin olla, mutta toisaalta olisi saattanut käydä niin, että tulisin tänne joskus -30 luvulla ja muistaisin tämän tekstin. On ollut kovin hektinen alkuvuosi. Palaten asiaan, luin tämän jo silloin kun julkaisit ja tämä oli niin vaikuttava ja hieno. taattua piraatti-laatua. Pidin hirveästi siitä, että tämä oli Derekin näkökulmasta, koska yleensä luen vain tekstejä Stilesin näkökulmasta ja se on niin pehmoinen ja suloinen, että tämä oli mukavaa vaihtelua.

En nyt lainaa tähän koko tekstiä, mutta rakastin suurin piirtein kaikkea. Pidin siitä miten toistellaan tuota "liikaa" juttua ja miten Stiles on Derekille aivan liikaa. Stiles on varmasti aivan erilaista siitä mitä Derek on koskaan aiemmin kirjoittanut. Haluaisin myös lainata koko vuoropuhelun, koska se sai mut hykertelemään naurusta ja pomppisin ylös alas jos ei pitäisi kirjoittaa tätä kommenttia (ja olla häiritsemättä siun ja Odon työaikaa:D) Mutta siis toi kerjäät verta nenästäsi ja et sä mua lyö ja se että Stiles ansaitsisi saada turpaan ja ja ja. Oot vaan niin taitava. Sanoit kovin osuvasti alkutiedoissa, että Derekiä on hauska kirjoittaa, kun se on niin raivoissaan omista tunteistaan ja hänestä on kyllä aivan todella hauska lukea, samasta syystä!

Ja se, että Stiles kutsuu Derekiä susimieheksi!!!!!1!1! EN KESTÄ. SIIS MITEN OIKEASTI OLET VOINUT KIRJOITTAA JOTAIN NÄIN IHANAA. kiitos. ja se että Stiles sanoo ettei se ole vakavaa, mutta se tuntuu kuitenkin vakavalta. Tässä on niin paljon kemiaa ja sähköä näiden kahden välillä ja kaikkea muutakin vastaavaa.

Voisit kirjoittaa vähän enemmän Teen Wolfia ;) sulla on selkeästi lahjoja siihen <3 tämä tarinakin selkeästi kaipaa sellaista aikuisille suunnattua jatko-osaa ;) kiitos kovasti tästä tekstistä <3 en oikeasti kestä kuinka hyvä se on, olet niin taitava!!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Teen Wolf: Liikaa | K-11 | Stiles/Derek | 3,5 x raapale
« Vastaus #3 : 03.06.2020 11:51:27 »
Lainaus
”Mitä sä haluat musta?” Derek kysyy. Hänen epätoivonsa vuotaa jo sanoista läpi.
Voimaannuttava käännekohta! Derekin epätoivo vuotaa jo tänne ruudun toisellekin puolen ja ymmärrän hyvin! Stiles on ärsyttävistä ärsyttävin! ;D Mutta ah juuri siksi niin ihana ja lutunen <3

Lainaus
”Sä et tiedä, mihin olet ryhtymässä, Stiles Stilinski.”

”Näytä mulle.”
Kuten tuli todistettua lmao

Stiles leikkii tulella ja Derek on se reppana, jonka täytyy hillitä itsensä koska muuten saattaisin Stilinskin penikalle käydä huonosti! Ahh, tästä sais niin ihanaa whumppia että itkettää sobsob

Hurjan hmm, kärähtävä, sellainen kärisevä, niinku makkarankuori tää ficci! Siis sellainen aivan liekeissä mut siitä tulee jotain niin hyvää ja namia että vähän pitää mustan puolelle antaa paistua <3


// Lmao, jotenkin silmäni lipuivat yli susimiehen ennenku luin Lyran kommentin, mutta vau! Oikeesti jos Stilesillä ei olis niin hyviä kavereita, se olis kuolla kupsahtanut jo vuosikausia sitten ihan vain omaan ääliöämäisyyteensä ja suodattimen puutteeseen, jösses jätkää! ;D ;D ;D
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain