Kirjoittaja Aihe: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama  (Luettu 3082 kertaa)

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Ficin nimi: Kengät Crocodile
Kirjoittaja: Kelsier
Ikäraja: K11
Tyylilaji: draama
Paritus: Harry/Draco
Vastuuvapaus: Harry Potterin maailma kuuluu Rowlingille, kirjoitan huvikseni enkä saa tästä rahaa
Haasteet: FinFanFun 1000 sana 247. ruskea, Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus! #2, Sana/kuva/lause10 #2
Yhteenveto: "Sen silmät ois kultaa, ja sen kengät ois crocodile"

A/N: Merrington on itse keksitty. Se ei sijaitse Viistokujalla, mutta on piilotettu jästeiltä Viistokujan ja Kalmanhanaukion tapaan. Kymppihaasteeseen liittyvässä kuvassa oli matelijan suomuja ja mulla oli tää jo aluillaan, joten ne sopi inspaamaan oikein hyvin

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Harry oli pohjattoman väsynyt. Hän oli tehnyt päivän tympeitä paperitöitä aurorivirastolla ja istui nyt tuopillisella Vuotavassa noidankattilassa. Tosiasiassa se oli jo kolmas tuopillinen, mutta kuka niitä laski, kun sisältönä oli vain tuliviskillä terästettyä kermakaljaa. Pubissa ei ollut ruuhkaa tiistai-iltapäivänä. Jokunen vakioasiakas ja yläkerran asukit ryystivät juomiaan ja ruokiaan. Harry tunsi itsensä heittiöksi. Siltä hänestä oli tuntunut valitettavan usein viime aikoina. Hän yritti kurkistella tuopin pohjalle, muttei nähnyt valkealta nesteeltä mitään. Hänestä oli hyvää vauhtia tulossa surkea yksin ryyppääjä.

Harry kääntyi vaistomaisesti katsomaan, kun Noidankattilan ovi kävi. Sisääntulija oli pukeutunut huolitellusti ja huomaamattomasti, mutta kiiltävä platinanvaalea kuontalo paljasti hänet joka tapauksessa. Harry suuntasi katseensa nopeasti takaisin lasiaan kohti. Hän ei ollut nähnyt Draco Malfoyta vuosiin muutamaa ohikiitävää hetkeä lukuunottamatta. Mies oli hänen tietojensa mukaan töissä Lontoon hienoimman velhotavaratalon sisäänostajana. Puhuttiin, että hänellä oli loistava tuotevainu ja että hän oli piinkova kaupantekijä. Harry hätkähti ajatuksistaan, kun tyylikkäät ruskeat nahkakengät pysähtyivät hänen viereensä. Niiden omistaja puhui baarimikon kanssa. Harry olisi mielellään halunnut siirtyä kaukaisimpaan nurkkaan, pois mahdollisesta kohtaamisesta.

Kohtalo kuitenkin puuttui peliin. Kyyppari heilautti kättään lennokkaasti vastatessaan Malfoylle ja osui Harryn tuoppiin, joka kaatui iloisesti tämän päälle.

”Anteeksi herra Potter, mitenkäs minä nyt noin innostuin”, hän pahoitteli ja yritti pyyhkiä jälkiään tiskin yli.

Harry hätisteli häntä pois etsien samalla sauvaansa.

”Kuivaos!” Malfoy totesi heilauttaen omaansa. Kaljaläikät hävisivät Harryn kaavusta saman tien.

”Kiitos herra Malfoy”, Harry sanoi kömpelösti. ”Minä lähdenkin tästä ennen kuin saan syliini jotain muuta.” Hän loi murhaavan katseen baarimikkoon ja painui vikkelästi ovelle.

Harry oli jo ehtinyt ulos jästi-Lontoon puolelle, kun tunsi käden olallaan.

”Mistä lähtien minä olen ollut sinulle herra Malfoy?”

Harry kääntyi ja tapasi tutun hieman ylimielisen hymyn sanojan kasvoilla. Draco näytti hyvältä. Aika ja miehekkyys olivat vain parantaneet hänen teräviä kasvonpiirteitään. Hänen asukokonaisuuteensa kuului velhomaisen viitan lisäksi kalliin näköinen miesten puku. Harry ei saanut sanaa suustaan, vaikka yritti kovasti keksiä jotain sivaltavaa, jolla pääsisi pakenemaan.

”Veikö kissa kielen?” Draco virnisteli edelleen. ”Ennen et jäänyt sanattomaksi. Toisaalta et myöskään istuskellut yksin kittaamassa kermakaljaa. Niillä saattaa olla jokin yhteys.”

Harry irvisti toisen piikille ja itselleen. ”Minä olin vain kohtelias. Jos nyt päästäisit minut irti, on vähän kiire.” Hän astahti askeleen taakse.

Malfoyn käsi irtosi, mutta mies vain vei sen rintataskulleen, josta otti esiin pienen kortin. ”Käyntikorttini, Potter. Näytät olevan kipeästi uusien vaatteiden tarpeessa”, hän hymähti ojentaessaan sitä Harryä kohti.

Harry sieppasi lapun toisen sormista ja häipyi paikalta.

Kämppäänsä saavuttuaan Harry puuhaili kiivaasti. Hän pesi tiskit, jotka olivat lojuneet altaassa jo viikon. Hän yritti tutusta auroriviraston päivitettyihin ohjesääntöihin, mutta blondimies tunki hänen ajatuksiinsa. Miksi hänelle oli tullut edes mieleen pohtia Dracon ulkonäköä? Olihan Harry toki huomannut, että hän oli viime aikoina aina vain enemmän ja enemmän alkanut kiinnostua miehistä. Mutta ei sen pitänyt liittyä mitenkään Malfoyhin ja tämän seksikkäisiin poskipäihin. Nyt minä pidän häntä jo kuumana, Harry ajatteli nieleskelyn sekaisella huvituksella. Hän nousi sohvalta, jossa oli maannut ja laahusti kaivelemaan kaapunsa taskua. Hän nosti siististi printatun kortin kasvojensa eteen. Draco Malfoy, herrainvaatehtija ja sisäänostaja, Merringtonin taikatavaratalo, siinä luki. Pienemmällä fontilla oli painettu: Yksityisiä tyyliopastuksia. Varaa aika.

Harry oli syvästi tyytymätön itseensä alkaessaan rustata pientä kirjettä, jossa ehdotti itselleen sopivaa aikaa, tavaratalolle. Hänen pöllönsä tuli takaisin jo samana iltana tuoden mukanaan viestin, jossa sihteereiden esimies ilmoitti, että aika sopisi herra Malfoylle mainiosti.

Sunnuntain kauppapäivä oli yllättävän vilkas, kun Harry saapui Merringtonin aulaan uusimmissa aurorinkaavuissaan. Hän ei ollut aiemmin käynyt siellä – hän asioi edelleen Viistokujan pikkuliikkeissä – ja pälyili ympärilleen hieman eksyneen näköisenä.

”Voinko auttaa herraa?” kysyi hänen luokseen rientänyt myyjätär.

”Tuota, kyllä. Minulla on ymh... tapaaminen herra Malfoyn kanssa”, Harry vastasi takellellen.

Naisen kasvot kirkastuivat. ”Te olette hänen kello kolmen asiakkaansa. Tätä tietä.”

Hän lähti johdattamaan Harryä toiseen kerrokseen, jonne nousi mahtipontinen portaikko. Myyjätär ohjasi hänet miesten osaston laidalla sijaitsevaan pieneen ja kodikkaaseen pukeutumishuoneeseen.

”Ilmoitan, että olette täällä ja herra Malfoy tulee varmasti pikapuoliin”, nainen visersi ja poistui tiehensä.

Harry katsoi parhaaksi seistä odottaessaan, vaikka tarjolla olisi ollut mukavannäköisiä tuoleja. Malfoy saapui viiden minuutin kuluttua ja heitti saman tien puvun takkinsa yhdelle selkänojalle. Mittanauha roikkui rennosti hänen kaulansa ympärillä. Harry tunsi olonsa epämukavaksi, kun toinen kääri paitansa hihat tarkasti kyynärpäihin.

”Älä näytä noin kauhistuneelta, et ole hammaslääkärissä”, Draco tuhahti huitaisten kädellään välinpitämättömästi. ”Ja miksi olet täysissä pukeissa vielä?”

Harry sisuuntui. ”Tietääkseni minä olen asiakas ja sinun kuuluu miellyttää minua eikä toisin päin. Joten kerropa miten tämä toimii ennen kuin komentelet riisuuntumaan.”

Hänen yllätyksekseen Draco naurahti. Harry silmäsi miestä pikaisesti ja huomasi, että tällä oli jalassa samat ruskeat kengät kuin heidän viime tapaamisellaan.

”Sinun olisi syytä ottaa kaapu pois, jotta saadaan mittoja. Valmisvaatteiden sovittaminen on helpompaa silloin.”

Nyt Draco puhui ystävällisemmin. Harry piti ilmeensä tiukkana, mutta riisui kuitenkin kaapunsa, jonka alla hänellä oli ainoastaan pitkät kalsarit ja hihaton t-paita. Ne olivat hieman parhaat päivänsä nähneet, mutta puhtaat ja sileät kumminkin.

”Meidän onkin näköjään aloitettava alusvaatteeista”, Draco lausahti selvästi tyrskähdystä pidätellen.

Harry tuijotti itseään pukeutumishuoneen peilistä. Ei hän nyt niin kamalalta näyttänyt.

”Käyttäydytkö näin kaikkien asiakkaidesi kanssa?” hän tuhahti Dracon katsellessa häntä arvioiden.

”Luuletko, että minut olisi valittu Me Noitien Vuoden mies -kisan kärkikolmikkoon viitenä vuonna peräkkäin, jos käyttäyttysin?” tämä kysyi vastaan ärsyttävän rauhallisesti.

Harrystä alkoi tuntua, että koko Merringtonille tulo oli ollut huono idea. Hän oli seonnut pikkuisen tavattuaan Malfoyn niin yhtäkkisesti ja olihan hän nauttinut silloin jo alkoholiakin. Ja toisen silmät polttivat kuin katseessa olisi ollut aavistus hiusten hailakkaa kultaa. Harry yritti olla muistamatta mitään tiistaisista ajatuksistaan. Ne nyt olisivat vihoviimeisiä tässä tilanteessa.

Draco näytti huomanneen asiakkaansa turhautuneisuuden ja sanoi hyvitellen: ”Jospa minä haen muutamat bokserit ja aluspaidat, niin päästään eteenpäin.”
Hän lähti ja palasi kohta mukanaan pino pukineita.
”Huomasin samalla muutaman sinulle sopivan paidan ja otin ne jo mukaan, niin voit kokeilla.”
Draco ojensi bokseripaketin Harrylle ja käänsi hienotunteisesti selkensä sallien miehen vaihtaa housunsa katseelta piilossa.

Harryä melkein hävetti, kun Draco kääntyi, sillä bokserit olivat paljon tiukemmat ja myötäilevämmät kuin hänen vanhat turvalliset kalsarinsa. Dracolla oli kuitenkin ammatti-ilmeensä päällä, kun hän astui muutaman askeleen lähemmäs.

”No niin, nyt näen jo vartalonmuotosi”, hän mumisi.

Harry ei kestänyt enää huomautusta, vaikka hänen terve järkensä tiesi sen olevan tarkoitettu vain Dracon omaksi ammatilliseksi huomioksi.

”Helkutinko takia sinun sekin pitää nähdä”, häneltä pääsi.

Harry katui sanojaan välittömästi. Draco katsoi häntä alta kulmainsa kuin jotakuta hieman kajahtanutta. Sitten ilme muuttui Harryn hämmästykseksi syylliseksi. Draco peruutti istumaan yhteen nojatuoliin ja tuijotti seinää Harryn olan takana kuin kootakseen itseään. Suu kiristyi ympärykseltään rypyille.

”Pyydän anteeksi. Olet varmaan kuullut huhut aurorivirastolla. Ne ovat totta.”

Harry  ei ymmärtänyt mistä toinen puhui. Hän ei tiennyt mitään kuulopuheita Dracosta, tosin hänestä itsestään oli aikoinaan juoruiltu niin paljon, että juorut menivät nykyään vain humisevana tuulena hänen korviensa läpi.

”Ei tässä mitään. Antaisitko minulle yhden paidan testattavaksi? Ja haluaisin kokeilla samanlaisia kenkiä kuin sinulla on jalassasi. Ne ovat hienot.”

Harry yritti rennosti esittää, ettei hölmöjä sanoja ollut vaihdettu. Draco nousi ja ojensi hänelle sinisävyisen kauluspaidan.

"Minun on kai sitten kerrottava itse, mistä on kysymys. Olisi vähän kiusallista jättää asia sikseen.” Draco huokaisi. ”Minä olen homoseksuaali, Potter. En voinut olla käyttämättä hyväkseni tilaisuutta, että näkisin sinut pelkissä boksereissa. Mutta en minä mikään hullu ole, eikä sinun tarvitse pelätä tuota... vääränlaista kohtelua. Voit lähteä nyt, jos haluat ja ymmärsit varmaan miksi pyysin anteeksi.”

Harryn syke oli kohonnut loukkaantumisesta ja tuohtumuksesta .... ja kiihotuksesta. Draco siis piti häntä hyvännäköisenä. Ei ollut ollut oikein houkutella häntä tänne, mutta toisaalta vahinko oli jo tapahtunut. Hän oli saanut paidan napitettua ja se näytti itse asiassa hyvin tyylikkäältä.

”En minä taida voida lähteä ennen kuin olen saanut sinun kenkäsi sovitettavaksi”, hän puhahti katsoen Dracoon rohkaisevasti.

”Ymmärsitkö mitä minä sanoin?” Dracon ääni säröili.

Harry kohautti harteitaan. ”Voi, Merlin, ymmärsin kyllä. Nyt, kun kerran mennään niin voimme jutella tästä kaikesta kahvikupposen äärellä, kun työvuorosi päättyy.”

Dracon käsissä olleet aluspaidat tipahtivat.

”Ymmärsitkö mitä itse sanoit?” hän sammalsi.

Harry hymyili ja suoristi ryhtiään kiiltävän kuvastinpinnan edessä. ”Taisinpa pyytää sinua treffeille. Ja nyt ne kengät, tsop tsop.”

Draco kompuroi pukeutumishuoneen ovi paukkuen kenkäosastolle.

Illalla Merringtonin läheisessä jästikahvilassa kohtasi kaksi velhoa, joilla oli kummallakin samanlaiset tyylikkäät ja ruskeat krokotiilinnahkakengät.


"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 808
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #1 : 11.09.2019 10:08:12 »
Hihi. Tätäpä oli kiva lukea. Tiistai ja sunnuntai, kahtena päivänä tapahtunutta ja onneksi se ei päättynyt siihen vaan kaksikko taisi löytää itsensä treffeiltä.
Tuopin kaato yksin koko viikon tiskivuori kielii siitä että Harrylla on ollut tylsää ja ehkä vähän masentavakin jakso meneillään. Onneksi Draco pelmahti paikalle tuomaan uusia tuulia.

Lainaus
Harryä melkein hävetti, kun Draco kääntyi, sillä bokserit olivat paljon tiukemmat ja myötäilevämmät kuin hänen vanhat turvalliset kalsarinsa.

Tämä oli hauska kohta. Jotenkin samalla jonkinlainen ydin tälle fikille. On paljon vanhaa joka tulee heittää pois ja ottaa uutta tilalle. Ei pelkästään näissä vaatteissa ja kengissä vaan koko elämässä. Vanhat turvalliset kalsarit, kuka niistä nyt haluaisi luopua.  :)

Myös loppu oli nivottu mukavasti, kun nuo otsikossakin mainitut kengät pääsivät esille. Ensin pieni vihjaus niistä tuolla Vuotavassa noidankattilassa ja nyt sitten päästiin kengissäkin asiaan.

Kiitos tästä lukupalasta.  :)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #2 : 11.09.2019 11:54:50 »
Lainaus
”Taisinpa pyytää sinua treffeille. Ja nyt ne kengät, tsop tsop.”
:D

On se Draco aikamoinen kieroliero, kun onnistui keplottelemaan Harryn puettavakseen ja saipa siinä samalla treffipyynnönkin! En oikein nyt keksi mitään järkevää sanottavaa, mutta tätä oli kiva lukea ja tämä jätti kyllä hymyn huulille! Kiitos ♥

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #3 : 29.09.2019 17:00:06 »
Fairy tale: kiitos kommentista! Joo, Harryllä on tosiaan ollut ennen näitä tapahtumia varsin masentava jakso meneillään.

Avaruuspiraatti: Dracolla on tapansa saada itselleen asiakkaita ja treffipyyntöjä ;) 8) Kiitos sinullekin kommentoinnista!
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #4 : 11.02.2020 14:27:01 »
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta :)

Olen tämän otsikon nähnyt joskus, mutta sitten tämä on livahtanut lukulistani ohi. Nyt oli kuitenkin kiva tulla katsomaan mitä täällä onkaan. Ja mitä täällä todellakin olikaan! Aivan loistava idea ja toteutus :D Ihana Harry ja ihana Draco, molemmat ihan pöhköpäitä ja suloisia.

Alussa kävi (tietenkin) Harrya sääliksi, kun hän noin yksinään istuskeli juopottelemassa. On varmasti rankkaa olla Harry Potter. Dracon ilmaantuminen paikalle oli oikein sopivaa ja hänen ammattinsa sai minut todella yllättymään, mutta kuinka täydellinen ja sopiva ammatti Dracolle! Tavaratalon sisäänostaja, loistavaa :D

Tämä kehittyi kivasti ja naureskelin hieman Harryn pitkille kalsareille. Ihanaa sanailua hahmojen välillä ja ainoa miinus tässä tarinassa oli, että tämä loppui aivan liian äkkiä! Olisin todella mielelläni lukenut hieman enemmänkin vaikka tuosta kahvihetkestä tai siitä miten asiat sen jälkeen sujuivat ;) Joten jatko-osa voisi olla paikallaan?

Kiitos tästä viihdyttävästä lukukokemuksesta!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #5 : 16.02.2020 18:30:26 »
Vendela: Oi, minusta Draco sopii erinomaisesti kaupantekijäksi. Ihanaa, kun pyydetään jatkoa, vaikka tämän kohdalla täytyy sanoa, että en miettinyt kirjoittaessani yhtään mitä jatkossa voisi tapahtua tuota kahvihetkeä lukuunottamatta. Kiitos kommentistasi! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #6 : 22.04.2020 22:17:52 »
Hei vaan ja onnittelut arpajaisvoitosta!

Tämä oli hauska ja kepeä ja paikoin hieman outokin fikki! Pidin muutamista hieman omaperäisemmistä sanavalinnoista (kuten blondimies, pukimet) ja hahmojen tunnistettavuudesta, erikoisesta tilanteesta huolimatta.

Dracon "olen homoseksuaali" -töräytys oli jotenkin huvittava, mutta onnenkantamoinen kävi kuitenkin ja treffikutsunkin sai!

Kiitti!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #7 : 08.05.2020 11:13:12 »
kaaos: Mietin itsekin tuota Dracon täräytystä pitkään, että onko se millään tavalla korrekti. ??? Kiva, että hähmot olivat kuitenkin tunnistettavia. Minä tykkään käyttää vanhahtavia sanoja (kuten pukimet), ne varmaan kuulostavat omaperäisiltä :)
Kiitos kommentistasi! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 456
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #8 : 05.10.2022 22:48:32 »
Tämäpäs oli kamalan piristävä. ^^ Niin nerokas premissi, Harry joka ei oikein osaa pukeutua ja Draco joka toimii sisäänostajana, termi jonka määritelmästä en edes ole varma, joten se kuulosti upean fiiniltä ja sopivalta Dracolle. :D Hän tuntui kunnon yläluokkaiselta, mitä itse ajattelen hänen tavallaan olevan, kun kasvanut kartanossa ynnä muuta. Työ jossain muodin mekassa henkilökohtaisena shoppailijana tuntui tässä hänelle osuvan hyvin yksiin. Ja minä tykkäsin myös, miten tuli myös viba kliseisestä homosta, joka tykkää vaatteista, siinä oli sellaista hauskan vanhanaikaista ficci-Dracon kuvausta, josta ilahduin hirveästi. Hänen kopea asenne oli hauskaa luettavaa varsinkin verrattuna Harryyn. Ajattelen, että Harry ei hirveästi katso, mitä laittaa päälleen, paitsi jos on jonkun tietyn seurassa, jolloin hän välittää siitä. Joten vaikka en kuvittelisi Harryn olevan koskaan niin pinnallinen, että lähtisi tyyliopastukseen, niin uskon hyvin, että mentyään pyörälle päästään Dracosta tapaamisen jälkeen, hän lähtisi sinne sekä uusien vaatteiden, että toisen tapaamisen toivossa. Ja kyllähän hänen pitää näyttää hyvältä Dracon käsivarressa. :D

Minä olin ihan helisemässä kohtauksesta Merringtonilla, kuten sanoin, viehätyin Dracon määräilevästä ja vähän ylimielisestä asenteesta. Oli myös hauskaa että Harrya yritti valita parhaat vaatteensa päälleen, ihanaa miten hän yritti hirveästi ja jotenkin samaistuin myös tuohon fiilikseen, kun yleensä itselle riittää oma pukeutuminen, mutta sitten joskus vain jotain tapahtuu ja pitää yrittää näyttää. :'') Voi Harrya!

Lainaus
”Älä näytä noin kauhistuneelta, et ole hammaslääkärissä”, Draco tuhahti huitaisten kädellään välinpitämättömästi. ”Ja miksi olet täysissä pukeissa vielä?”

Aaaah, Draco on ihana! Pidin hirveästi hänen ylimielisyydestään, enemmän vielä sitten, kun Harry osasi vastata samalla mitalla takaisin. Mutta heti alkoikin harmittaa Dracon puolesta, vaikka ihan oikein oli häneltä pyytää anteeksi. Tosin Harryhan tuli tapaamiseen kai eniten tarkoituksenaan nähdä Draco uudelleen varmaan alitajuisesti ainakin romanttisessa mielessä, vaikka ei ajatellut joutuvansa esittelemään itseään, niin hyvinhän tässä sujui. Harry oli se jonka olisi pitänyt suuttua Dracon halusta nähdä hänet tiukoissa vaatteissa, eikä hän lopulta suuttunut. Kauhean söpöä, että Harry otti Dracon puheesta irti sen, että Draco piti häntä hyvännäköisenä, hih! Ja hauskaa, että Harry pääsi nyt vähän päsmäröimään treffipyynnöllään, niin hupaisa oli tuo 'ymmärsitkö mitä itse sanoit' sanojen vaihto. ;D Olisin ehkä toivonut, että Harry olisi todennut tyytyvänsä omiin vaatteisiinsa ja Draco hyväksynyt hänen sellaisenaan, mutta toisaalta herttainen ajatus, että he ovat jo ensitreffeillä kuin vanha aviopari, joka käyttää samanlaisia kenkiä. Pariskunnat kun ajan mittaa alkavat näyttää toisiltaan...  ;D
Kiitos tästä tosi paljon, oli ihan super hauska idea ja erinomainen lopputulos! ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 439
  • ava by Rosmariini
Vs: Kengät Crocodile | K11 | Harry/Draco | Draama
« Vastaus #9 : 10.10.2022 15:59:13 »
Meldis: En usko, että Harry lähti Merringtonilta päällään muuta uutta kuin ne kengät (ja mahdollisesti alushousut) ja varmasti Draco hyvänä myyjänä sai hänet ostamaan muutaman paidan. Paljon mahdollista, että kahvihetken aikana Harry oli omassa turvallisessa aurorinkaavussaan. ;D Muistan, että mietin kovasti kirjoittaessani onko Dracon "olen homo" -töräytys korrekti sekä tietty homo + vaatteet kovin kliseinen juttu. Mutta kiva kuulla, että olit tykännyt. Minustakin työ vaatteiden parissa hienossa tavaratalossa sopii Dracolle nimenomaan hänen hieman yläluokkaisen taustansa takia, oli seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Kiitos kommentistasi! :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)