Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Wizards Unite -peli  (Luettu 34072 kertaa)

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #20 : 26.06.2019 22:50:31 »
No tietenkin kannattaa yrittäää, mutta kunhan varoittelen noista taikajuomien käytöstä. Itselle kävi niin, että vastaan tuli Voldemort, joka oli tietenkin niitä vaikeimmin kiinni otettavia. Käytin joku 8 potionia ja silti karkasi, vaikka taiatkin olivat Great.

Suosittelen siis ensin nostamaan tasoa sinne 15lv. tuossa vaiheessa on tullut kaksi kertaa ilmoitus siitä, kuinka esineiden/hahmojen kiinnisaanti on nyt helpottunut pykälällä. Noiden taikajuomien valmistuksessa kuitenkin voi kestää kauankin, joten näin alkuun säästäisin juomat high-risk tapauksiin severe ja emergency hahmojen sijaan.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #21 : 27.06.2019 09:33:22 »
Mulla on tullut "valopylväästä" sellainenkin, joka oli toooosi helppo ottaa kiinni. Peikko/jättiläinen/mikälie, jolla oli jotain munia... Ja oon varma, kun se tuli mulle ekan kerran (tullut yhteensä kaksi), siinä ei ollut valopylvästä  ??? Anyway, sen "vaarallisuusaste" oli tosi matala (mittari liikkui vihreällä vain hieman), ja jäi molempina kertoina melko surkeaan loitsuuni. En sitten tiedä, oliko se tokan kerran valopylväs joku virhe... Koska muistaakseni kaikki muut valopylväät ovat olleet vaikeita ja usein kadonneet yhden yrityksen jälkeen (joskus oon saanu kokeilla peräti kahdesti).

Pakko muute sanoa, mutta että mua jollain tavalla ärsyttää tän pelin "aikajanattomuus". Tai kun Potter kumppaneineen on selvästi ihan aikuisia ja auroreita sun muita, mutta silti tuolla vaa pelastetaan ja kerätään hahmoja, joiden pitäisi olla kuolleita :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #22 : 27.06.2019 10:16:43 »
Hei, olennainen kysymys: Viekö tämä puhelimesta yhtä paljon tilaa kuin Pokémon Go?


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #23 : 27.06.2019 10:36:48 »
Nevilla tuosta keskusteltiin edellisellä sivulla. :)
Ainakin omasta luurista nopeasti vilkaistuna Wizards Unite vie tilaa noin 3,7GT. Eli tosiaan paljon Pogoa enemmän, minkä ymmärtää, koska grafiikat jne.

Mie olen onnistunut nappaamaan pari punaistakin, joiden mittarit ovat olleet tummanoranssilla tai punaisella. Toki yritin varmaan lähemmäs kymmenen kertaa ennen kuin onnistuin. Yleensä nuo vaikeimmat kuitenkin katoavat, mutta olen sitten varmaan ollut onnekas noiden parin harvan kanssa.

Olen hieman ihmetellyt noita pelin saavutuksia, jotka alkuun tuntuivat ihan sopivilta ja realistisilta. Nyt kuitenkin esimerkiksi saavutettuani 10 kilometrin pylvään se hyppäsi suoraan 100 kilometriin. :D Ja 20 käytetystä taikajuomasta myös jonnekin 200:een. Eli aika paljon saa touhuta saavuttaakseen korkeammilla leveleillä erikoispisteitä, koska miekin olen kuitenkin vasta kymppitasolla.

Tuittu, Kiirsu tuolla puhuikin jo runestoneista. Valitsemalla eri runestoneja voit vaikuttaa siihen, liittyvätkö mahdolliset palkinnot esim. taikaeläimiin, esineisiin, henkilöihin, jne. Eli stonet palkitsevat aina sen factioninsa mukaan.

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 335
  • Lunnikuningatar
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #24 : 27.06.2019 10:52:58 »
Hups, lukaisin nopeasti ja näemmä missasin.  ::) Peruspäivä. Mutta harmi, sitten ei kyllä vaan mahdu puhelimeen millään. :/


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #25 : 27.06.2019 11:25:16 »
Olen hieman ihmetellyt noita pelin saavutuksia, jotka alkuun tuntuivat ihan sopivilta ja realistisilta. Nyt kuitenkin esimerkiksi saavutettuani 10 kilometrin pylvään se hyppäsi suoraan 100 kilometriin. :D Ja 20 käytetystä taikajuomasta myös jonnekin 200:een. Eli aika paljon saa touhuta saavuttaakseen korkeammilla leveleillä erikoispisteitä, koska miekin olen kuitenkin vasta kymppitasolla.

Minusta tää oli ihan normiharppaus :D Ensimmäiset tavotteet on semmosia helppoja, ja sen jälkeen ne vaikeutuu, koska en usko että tässäkään on enempää kuin kolme tasoa jokasessa saavutuksessa, koska ainakin kavereista oli se kolme tasoa. Jos niitä olis enemmän, niin sitten ois järkeä tehdä pienempiä hyppyjä toisiinsa nähden, mutta jos niitä on se kolme, niin ois tylsää jos ne ois tehty melkein heti.

Musta on kiva että on noita daily challengeja ja tuota tarinaa, vaikka toisaalta vähän ärsyttää kun sen tarinan etenemisten kohdilla on vähän pakko jäädä hetkeksi seisomaan, varsinkin jos on SOSissa tehnyt kaikki kolme ja haluaa saada seuraavat auki...
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #26 : 27.06.2019 16:46:45 »
Olen lähetellyt teille kaveripyyntöjä (ja olette niihin vastanneetkin)! Olen siis Riikinkukko / 9781 2872 7299.

Peli on tosiaan aika iso! En ymmärrä miten se valittamatta mahtui puhelimeeni, kun toisinaan ei saa edes kuvia otettua...

Olin pelin ilmestymisen aikaan maaseudulla jossa ei aktiviteetteja kauheasti ollut, mutta nyt olen palannut kaupunkiin ja ilostunut siitä, että ihan tänne sisällekin spawnailee tasiteluja jonkin verran! Lähimmän majatalon sijainti sen sijaan on epäoptimaalinen (on sentään lähipuistossa kaikkia kolmea rakennustyyppiä) enkä ole kauheasti ehtinyt kierrellä, joten sorruin tänään ostamaan energiaa. (Mielestäni koko energiasysteemi on aika pöljä, kun majataloja saattaa olla aika harvassakin ja sitten voi saada jonkun säälittävät kolme energiaa kerralla. Puhumattakaan siitä työläästä animaatiovaiheesta...)

No, tuntuu että nyt jo pelistä jotain ymmärtää, mutta koko ajan on kyllä jotain uutta mistä ei tajua mitään. ;D Mutta monet loitsuainesosat jo kartalla tunnistan! Ja eilen löysin kasvihuoneen joka oli juuri pullauttanut sienest sisuksistaan! Jonkun verran on tullut taisteltua fortressissakin, joskin se homma tuntuu edelleen aika hämärältä. Porttiavaimet on ehkä hauskoja, mutta niiden palleroiden etsimisessä oli kyllä kamala työ. Pidän siitä, että on paljon erilaisia päivähaasteita! Olisi kyllä kiva jos niistä saisi enemmän energiaa, ja voi käydä tylsäksi jos ne on aina samat...

Yritin laittaa Pokemoniin adventure syncin päälle kun nyt tulee pidettyä tätä auki kävellessä, mutta se ei toiminut. :-\ Pokemon on kyllä rennompi. Ja siinä on parempi virransäästötilakin! Esinelaatikko on molemmissa aina täynnä. ;D

Pakko muute sanoa, mutta että mua jollain tavalla ärsyttää tän pelin "aikajanattomuus". Tai kun Potter kumppaneineen on selvästi ihan aikuisia ja auroreita sun muita, mutta silti tuolla vaa pelastetaan ja kerätään hahmoja, joiden pitäisi olla kuolleita :D
Joo muakin ärsyttää! :D Oon yrittänyt järkeillä että tässä on, öö, joku historiallisten asioiden pelastelu käynnissä, mutta ei paljoa ole lohduttanut. Onneksi järjettömyyteen alkaa tottua...

Jossain ryhmässä oli puhetta siitä, että kuvia ei tarvitse laittaa heti paikoilleen. Onko joku syy miksei laittaisi? Tarvitaanko niitä kääröjä johonkin muuhun kuin uran kehittämiseen?

//Törmäsin tällaiseen tutkimuskyselyyn aiheesta!
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019 16:53:19 kirjoittanut Melodie »

Lasijoutsen

  • ***
  • Viestejä: 134
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #27 : 28.06.2019 11:59:57 »
Latasin tuon pelin tässä pari päivää sitten, mutta vielä en oo ehtiny hirveemmin pelaamaan. Idea vaikuttaa kuitenkin kiinnostavalta, joten toivottavasti saisin hiukan aktivoiduttua pelin suhteen. Itsellä peli vie tilaa vain noin 170mt, joka kuulostaa aika vähältä. En tiedä johtuneeko se sitten siitä, että olen vielä aika alussa peliä, mutta luulisi, että se silti veisi enemmän.

Mun kaverikoodi on 1558 1349 6685 ja nimimerkkinä GlassSwan!

Lasijoutsen

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #28 : 28.06.2019 15:14:49 »
Latasin myös äsken tämän pelin, vaikka aluksi ajattelin että en kyllä millään kehtaa kun on jo tuo PoGo, että se saa kyllä riittää, varsinkin kun en ole sitäkään jaksanut aikoihin pelata. Aluksi tää ainakin vaikutti vähän sekavalta, varsinkin kun tuli hypittyä kaikkien ohjeiden ohi kun en niitä nähnyt kunnolla lukea tuolla auringon paisteessa. Halusin vain mahdollisimman nopeasti päästä pelaamaan. Peli vähän tökkii ja tosiaan tuo joku kohta tuolla ei avaudu ollenkaan vaan peli vaatii joka kerta uudelleen avausta, mistä olikin jo tuolla aiemmin puhetta. Toivottavasti asia korjaantuu mahdollisimman pian. En ole vielä oikein ehtinyt tutustua peliin sen kummemmin, mutta vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.

Miua saa kanssa lisäillä: 4931 8588 7762. Nimim. Simma666.

Huvitti miten piti käydä ties kuinka monta nimimerkkiä läpi ennen kuin hyväksyi edes jonkun, kaikki mitä käytän tuntuivat olevan jo käytössä vaikka peli on julkaistu vasta hetki sitten.

ratakisu

  • Vieras
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #29 : 28.06.2019 15:35:34 »
Hups, lukaisin nopeasti ja näemmä missasin.  ::) Peruspäivä. Mutta harmi, sitten ei kyllä vaan mahdu puhelimeen millään. :/


Ei mullakaan. Vapaata tilaa 2,2 GT eikä taida näin pikkupaikkakunnalla kauheasti hyödyttääkään. Ei ne sijoita noita käpykyliin.  ;D Joissain asioissa olisi hyötyä kun asuisi kaupungissa.

maikki

  • Ananasfriikki
  • ***
  • Viestejä: 462
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #30 : 28.06.2019 22:25:01 »
Ite latasin tän pelin jo viime sunnuntaina ku olin vielä kotona keskellä ei mitään. Oulussa oon kuitenki tykänny, että itellä on työmatkan varrella monta inniä, greenhousea ja fortressia, että vähän viihdykettä työmatkalle. Sopivasti työpaikan kohallaki on Inn, että jos ei ehi työmatkan aikana saaha energioita täyteen, niin ne voi kerätä työpäivän aikana. Oon kyllä ite tykänny tuosta pelistä hirveästi. Huomenna aattelin lähteä käymään oman alueen ulkopuolella kattomassa mitä muualta löytyy :D .

Minut saa kans lisätä kaveriksi. Laittelen pyyntöjä huomenna paremmalla ajalla muilla. Nimimerkki Mariefin ja koodi 5098 5156 0549

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #31 : 29.06.2019 11:58:22 »
Koodilistan pitäisi olla taas ajantasalla, huikkailkaa jos on jotain häikkää!



Oletteko muuten huomanneet, että potioneja keittäessä voi kattilan yllä tehdä erilaisia juttuja, joiden seurauksena mm. keittoaika vähenee? Minä huomasin tänään ja keksinkin sitten miten exstimulo potionin master notet menee. Piilotin ne tuohon spoilerin alle, jos joku tahtoo vilkaista. Tämä on musta aivan ihana lisä tähän peliin, että ei vaan jätetä niitä liemiä sinne kattilaan vaan sitä lientä voi myös itse "keittää"

Spoiler: näytä
Vertical line across the Cauldron x2, Clockwise turn inside the Cauldron


Muutenkin peli on yllättänyt iloisesti. Jos esimerkiksi pelaan bussissa noitani liikkuu kartalla luudan kyydissä! Aivan huippua. Yhtäkään porttiavainta en vielä ole saanut avattua, kun olen riippuvainen wifistä, mutta ensi viikolla palaan suomeen ja saan 4Gn käyttöön. Samalla saan tuon yhden tavoitteen, jossa vaaditaan kahdessa eri maassa pelaamista! :D

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #32 : 01.07.2019 10:45:47 »
No niin jospa minäkin tulisi tänne kertoilemaan kokemuksistani. Crysted/SevKalkaros/1502 0492 1113 (Laitoin muuten nimekseni Voldu Mort koska se ei suostunut antamaan Volde Mortia :D)

Itteäkin ärsytti siinä alussa kun peli ei millään suostunut hyväksymään yhtään nimivahtoehtoa vaan piti kauheen pitkää kokeilla mikä nimi ois vapaa :D Vaikka latasin ton jo pari viikkoa sitten aika tuorena kun se ilemsty ihmettelin että miten siellä jo nyt on noin paljon pelaajia vaikka sillon en ollut edes nähnyt melkein mitään mainostusta pelistä.

Grafiikat on hienoja, tekstejä en jaksa kovin usein lukea, koska yleensä ne popsahtaa ruudulle kriittisissä paikoissa sillon kun haluais vaan pelata joten päädyn vaan ohittamaan ne XD Ihan kiva peli, mulla on apple, joten peli ei juurikaan kaatuile. (paitsi nyt kun yritän avata sovellusta että saan kirjotettua tuon kaverikoodin tähän viestiin on kulunut varmaan 5min eikä peli suostu avautumaan :< )

En tiiä onko täällä jaettu sellanen vinkki mutta mitä nopeemmin loitsun suorittaa sitä paremmin se onnistuu vaikka ei osuis ihan oikeisiin rajoihin.

Pelissä harmittaa se, kun asuu täällä keskellä ei mitään, niin on hankala saada energiaa täyteen, kun noita innejä sun muita ei vaan oo täällä. Sen takia tuskin pelailenkaan tätä kauheasti ennen kuin sitten muutan Turkuun, jossa luultavasti innejä piisaa. Olis paljon parempi jos energiat tulis täyteen ajan kanssa niin kuin PoGo:ssa. Samoin ärsyttää että vault on koko ajan täynnä kun saan usein vaan jotain sellasia aineita mitä potioneihin ei tarvitse. Enkä tiedä yhtään mihin niitä siemeniä ja vesikannuja käytetään? Siis johonkin kasvattamiseen? Mutta missä niitä muka kasvatetaan? Taistelujuttua en oo myöskään vielä kokeillut, mutta toisaalta mun mielestä hauskempaa on nappailla niitä juttuja.

Oon nyt seiskatasolla ja ammattina aurori, tosin sitä en ihan tajunnut että onko niistä ammateista oikeesti mitään hyötyä. 

Never underestimate the power of fanfiction

Illa

  • ***
  • Viestejä: 311
  • Menninkäislapsi
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #33 : 01.07.2019 15:11:50 »
Mäkin olen tämän ladannut ja kokeillut, saa nähdä kummasta tulee mieluisampi, tästä vai Pokemon Gosta (paha kyllä poikaystävä pelaa pokemonia ja kaipailee usein siihen seuraa ;D). Olen tasolla 10 ja mäkin valitsin ammatikseni professorin. Musta tuntuu, että verrattuna Pokemoniin niin noita löydettäviä uusia juttuja löytyy tosi usein, tai ainakin näin isossa kaupungissa pelatessa moni niistä kuvista on jo lähes valmis. Pelaan nimimerkillä Ileuad ja kaverikoodini on 0061 7942 8027, ja lisäilinkin teistä jo muutaman ehtiessäni :)

Näin hitaan netin ja ei uusimman puhelimen omistajana voisin vinkata, että pelin grafiikat kannattaa ladata puhelimen muistiin (asetuksista download all assets) jos vain on tilaa, se on ainakin mulla nopeuttanut latausaikoja tosi paljon.

Lainaus
Enkä tiedä yhtään mihin niitä siemeniä ja vesikannuja käytetään? Siis johonkin kasvattamiseen? Mutta missä niitä muka kasvatetaan?

Niitä siemeniä voi kasvattaa kasvihuoneissa. :) Niissä kasvihuoneissa on kaksi valikkoa, toisesta voi kerätä itse ja toiseen voi laittaa jotain kasvamaan (jos siellä ei ole jo). Kasvi kasvaa tietyn ajan ja sitten kun se on valmis niin niitä ilmestyy siihen kasvihuoneen ympärille. Kuka vaan voi myös käydä tekemässä kasvatustaikaa, jolloin kasvia tulee kerättäväksi enemmän.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #34 : 01.07.2019 17:49:35 »
Minäkin olen vähän tätä peliä jo pelaillut. Tässä kaverikoodi, jos joku haluaa lisäillä: 2473 3071 3571. Ja nimi on Kosmik90.

Olen nyt tasolla kahdeksan ja olen ihmetellyt, että toimiiko muilla tuo pelin vasemmassa alareunassa oleva kuvake, jossa on se velhon kuva? Mulla peli kräshää aina, kun yritän mennä siihen hahmovalikkoon.  Tulee sellainen palkki, jossa lukee että "An error has occured with the wireless network. Please try again." Ja peli pitää startata uudelleen. Pelaan puhelimen netillä mutta ei toi kuvake toimi kodin langattomalla netilläkään. Mikähän vika siinäkin on? :/
« Viimeksi muokattu: 01.07.2019 17:57:11 kirjoittanut Kosmik »

Iippa

  • urheiluholisti
  • ***
  • Viestejä: 420
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #35 : 01.07.2019 18:16:13 »
Olen nyt tasolla kahdeksan ja olen ihmetellyt, että toimiiko muilla tuo pelin vasemmassa alareunassa oleva kuvake, jossa on se velhon kuva? Mulla peli kräshää aina, kun yritän mennä siihen hahmovalikkoon.  Tulee sellainen palkki, jossa lukee että "An error has occured with the wireless network. Please try again." Ja peli pitää startata uudelleen. Pelaan puhelimen netillä mutta ei toi kuvake toimi kodin langattomalla netilläkään. Mikähän vika siinäkin on? :/
Se valikko on oma profiili, ja se ei valitettavasti toistaiseksi ole android käyttäjillä toiminut kunnolla. Aiemmin jo Kiirsu mainitsi asiasta ja sitten vielä minä uudelleen ;)
Kyseinen valikko kaatuu kaikilla muilla paitsi ompun käyttäjillä vielä toistaiseksi, mutta eipä se ole kauheasti pelaamista itsessään haitannut. Ja kuten Kiirsu sanoi; menee peliin ja sen jälkeen ottaa gps:n pois päältä niin saa senkin valikon jostain syystä aukeamaan, tiedä sitten mistä johtuu.

***
Oon löytänyt omasta kaupungistani nyt pari hyvää paikkaa mihin spawnaa hyvin noita keräiltäviä, ja hyväntasoisiakin. Eniten vaivaa on toistaiseksi aiheuttanut SOS-tehtävien teko, kun en ole nyt moneen päivään saanut wizarding challengeen Common Erklingiä vastaani, joten tehtävä ei etene. Eli lähinnä kyselen kokemuksia, että onko teillä jollain tietyllä tavalla tullut noita Common Erklingejä noihin Challengeihin?

Quod scripsi, scripsi.♥

 Ilmakehän olosuhteet

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #36 : 01.07.2019 21:32:22 »
Oon löytänyt omasta kaupungistani nyt pari hyvää paikkaa mihin spawnaa hyvin noita keräiltäviä, ja hyväntasoisiakin. Eniten vaivaa on toistaiseksi aiheuttanut SOS-tehtävien teko, kun en ole nyt moneen päivään saanut wizarding challengeen Common Erklingiä vastaani, joten tehtävä ei etene. Eli lähinnä kyselen kokemuksia, että onko teillä jollain tietyllä tavalla tullut noita Common Erklingejä noihin Challengeihin?

Mulla ei muuta tuukaan kuin noita common Erklingejä (ja Akromantuloita.)
Itse olen myös jumissa noissa SOS tehtävissä, sillä mun puolestani pitäisi saada päihitettyä noissa velhochallengeissa Pixieitä. Luulin aluksi, että saisin ton suoritettua vetelemällä sitä kolmos tason chamberia, kun siitä olen noita useamman saanut, mutta eilen ei tullut ainuttakaan. Pitääköhän osata valita joku oikea runestone. Vaikuttavatkohan vastuksiin?

Iippa

  • urheiluholisti
  • ***
  • Viestejä: 420
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #37 : 01.07.2019 22:55:38 »
Mulla ei muuta tuukaan kuin noita common Erklingejä (ja Akromantuloita.)
Itse olen myös jumissa noissa SOS tehtävissä, sillä mun puolestani pitäisi saada päihitettyä noissa velhochallengeissa Pixieitä. Luulin aluksi, että saisin ton suoritettua vetelemällä sitä kolmos tason chamberia, kun siitä olen noita useamman saanut, mutta eilen ei tullut ainuttakaan. Pitääköhän osata valita joku oikea runestone. Vaikuttavatkohan vastuksiin?
Mulla taasen tulee pääosin tosiaan pixieitä ja sitten death eatereita sekä dark wizardeja. Oon aika monta kombinaatiota kokeillut että saisin niitä erklingejä ilmestymään😂. Tänään olisi vielä tarkoitus lähteä iltakävelylle yrittämään, mikäli onni olisi jo kääntynyt.

Quod scripsi, scripsi.♥

 Ilmakehän olosuhteet

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #38 : 01.07.2019 23:07:28 »
Huom! Infoa Harry Potter: Wizards Unite -pelin Finikesän haasteista.

- Mikäli olet jo lisännyt 5 ystävää finiläisistä, ansaitset haasteesta pisteet.
- Mikäli olet jo saavuttanut tason 10, ansaitset haasteesta pisteet.
- Mutta! Mikäli haluat pisteet myös keskusteluun osallistumisesta, tulee sinun kirjoittaa pelin topikkiin viesti tämän haasteen julkaisun jälkeen - vanhoja topsuun kirjoitettuja viestejä ei lasketa. :)

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Harry Potter: Wizards Unite -peli
« Vastaus #39 : 01.07.2019 23:27:09 »
Kiitos infosta :)

Joo edelleenkään ei ole kyllä selvillä tuo fortressien toiminta. Joo siinä saa valita tason ja pienemmät tasot on helpompia ja isommat vaikeampia, ja samoin saa valita runestonen ja pienemmät on helpompia ja isommat vaikeampia. Ja runestonen valinta vaikuttaa jotenkin palkintoon (ja varmaan se taso myös?). Mutta en saa tästä hommasta kiinni sen enempää kuin että ensin arvalla valitaan joku taso, sitten arvalla valitaan joku runestone, ja sitten peli arpoo jonkun määrän satunnaisia vastustajia, ja voiton jälkeen jotain palkintoja ::)  Ja siinä voi jotenkin tehdä jotain ammatissa opittuja taikoja, mutta en niistäkään tajua oikein miten ne vaikuttaa ja miten niitä kannattaisi tehdä. Ja eri ammateilla on eri vahvuudet, mutta en tiedä miten niitäkään siellä näkee.


Pelissä harmittaa se, kun asuu täällä keskellä ei mitään, niin on hankala saada energiaa täyteen, kun noita innejä sun muita ei vaan oo täällä. Sen takia tuskin pelailenkaan tätä kauheasti ennen kuin sitten muutan Turkuun, jossa luultavasti innejä piisaa. Olis paljon parempi jos energiat tulis täyteen ajan kanssa niin kuin PoGo:ssa. Samoin ärsyttää että vault on koko ajan täynnä kun saan usein vaan jotain sellasia aineita mitä potioneihin ei tarvitse. Enkä tiedä yhtään mihin niitä siemeniä ja vesikannuja käytetään? Siis johonkin kasvattamiseen? Mutta missä niitä muka kasvatetaan? Taistelujuttua en oo myöskään vielä kokeillut, mutta toisaalta mun mielestä hauskempaa on nappailla niitä juttuja.
Eihän Pokemon Go:ssakaan täyty mitään itsestään vaan pitää pyöritellä pokestoppeja?
Sitä vaulttia pitää siivota ahkerasti, poistelee sieltä niitä mitä ei tarvitse.
Siemeniä istutetaan tosiaan kasvihuoneisiin, mutta jos siellä ei ole innejä niin tuskinpa kasvihuoneitakaan.


Mäkin olen tämän ladannut ja kokeillut, saa nähdä kummasta tulee mieluisampi, tästä vai Pokemon Gosta (paha kyllä poikaystävä pelaa pokemonia ja kaipailee usein siihen seuraa ;D). Olen tasolla 10 ja mäkin valitsin ammatikseni professorin. Musta tuntuu, että verrattuna Pokemoniin niin noita löydettäviä uusia juttuja löytyy tosi usein, tai ainakin näin isossa kaupungissa pelatessa moni niistä kuvista on jo lähes valmis.
Me pelataan miehen kanssa molemmat molempia :D Minä en kyllä ole yhtä hyvä multitaskaamaan tätä kuin mies, joten useimmiten vaan ahdistun kun pitäisi ehtiä molempia... Mutta niin, nuo kuvat kun täyttyy, niin se kuuluu aloittaa alusta vaikeammalla tasolla = pitää kerätä enemmän niitä samoja. Kenties kultakehykseen asti kerätään niissäkin? Minä olen saanut vasta pari kuvaa pronssille.


Minulla tuo profiilivalikko on koko ajan toiminut ihan normaalisti, vaikka android-käyttäjä olenkin.