Kirjoittaja Aihe: Kohtaamisia (Slash, K-11, romance, one-shot)  (Luettu 8458 kertaa)

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Kohtaamisia (Slash, K-11, romance, one-shot)
« : 12.05.2008 22:37:50 »
Nimi: Kohtaamisia
Kirjoittaja: Smarou
Beta: Arte -  Lopullinen vastuu on silti minulla, osan korjausehdotuksista hylkäsin itsepäisyyksissäni.
Genre: One-shot, slash, romance
Paritus: Juha/Anssi
Ikäraja: K-11
Warnings: kiroilua, ihan vitusti
Summary: "Ei ollut tervettä kaivata näin paljon"

A/N: Taidan olla enemmän sydän paperilla kuin koskaan ennen.
 
***
 
Kohtaamisia
 

 
"Hei, mitä sä nyt skitsoot, rauhotu vähän", vaaleatukkainen mies rauhoitteli kumppaniaan, joka oli juuri rynnännyt huutaen keittiöön.
 
"Vittu mulla on kaikki oikeus skitsota! Mikä sä oot mua käskemään?!" Huusi mies, joka ei enää saanut raivoa katoamaan pehmeänruskeista silmistään.
 
"Juha, rauhotu. Keitetään kahvia ja hoidetaan tää heti, okei?" Vaalea mies käveli askeleitaan laskien kahvinkeittimen luokse, yksi, kaksi, kolme.

"Pitäis sun nyt vittu näiden vuosien jälkeen jo tietää, etten mä juo kahvia, saatana! Jumalauta Anssi", Juhaksi kutsuttu mies käänsi selkänsä toiselle ja haroi sormiaan tummien hiuksiensa läpi, puhisten ikkunalle.
 
"Joo sori, se on sellanen reaktio. Älä nyt huuda, saat mutkin vielä hermostumaan. Vittu istut alas, niin juodaan kaakaot, ku ei kahvi kelpaa", Anssi vastasi hieman ärsyyntyneenä.
 
"Sulla on nyt kuule kaakaopoju pavut ihan väärässä kipossa”, Juha huusi ja nosti sormensa osoittamaan toista, vaikka syyttävä ele menisi Anssin kanssa hukkaan. ”Mitä jos vaan menisit ittees ja jättäisit mut rauhaan välillä", Juha huusi edelleen. Häntä ärsytti, ettei saanut sanoihinsa sellaista vihaa kuin haluaisi.
 
"Tai mitä? Meinaatko lähteä?" Anssi kysyi vinosti hymyillen, pieni vittumaisuus äänessään. Tästä oli ennenkin puhuttu.
 
"Vittu lähen, ku ei täälläkään kestä olla!"
 
Anssi naurahti ääneen. Juha ei koskaan voinut antaa periksi, kun jotain vihapäissään päätti, melkein kun seurustelisi heteromiehen kanssa.
 
"Minnes meinasit mennä? Äidille? Ei, parempaa; baariin?"
 
Juhaa ärsytti toisen piikittely, miksi tuo mies tunsi hänet niin hyvin, että saattoi jopa piruilla hänen valinnoillaan, joita hän ei ollut vielä edes tehnyt. Ei Juha juonut, tai muutenkaan viihtynyt kauheasti ihmisten ilmoilla, mutta jokin miehinen uho ajoi häntä eteenpäin.
 
"Voisin mennäki. Vittu meen oikee tavalliseen baariin, enkä mihinkään homomestaan, jos siellä olis vähemmän neitejä ku täällä."
 
Nyt Anssi jo rehellisesti nauroi: "Oikee heterobaariin? Sähän oikee ranttaliks pistät. No, anna mennä. Kello on kohta yhdeksän; mä lupaan, että sä oot takasin puoli yhdeltätoista."
 
Molemmat tiesivät Anssin olevan oikeassa, vaikka Juha ei sitä olisi ikinä myöntänyt ääneen.
 
"Jumalauta vittu, sinuna en odottais henkee pidättäen!" Juha huusi kävellessään ovelle, kääntyen ovelta lisäämään ilkeästi: ”Muista, että sä oot se joka ei pärjää ilman mua.”

Sitten Juha katosi ovesta ja paiskasi kerrostalon oven niin lujaa kiinni, että naapurit valittaisivat taas huomenna. Jos uskaltaisivat.
 
"Ei jumalauta tota", Anssi naurahti toisen mentyä ja nosti toisen kätensä sormet hieromaan ohimoita, sitten käsi laskeutui tunnustelemaan ranteen kelloa, noin 20.45.
 
***
 
21.04
 
"Yks shotti."
 
"Minkäslainen sais olla?"
 
"Ihan sama, joku halpa."
 
"Ne on kaikki saman hintasia."

"Ihan vitun sama", Juha sulki silmänsä ja painotti jokaista sanaa.
 
Baarimikko kohotti kulmiaan ja täytti pienen lasin kirkkaalla juomalla: "Siinä ois, se on yleensä aika tykätty."
 
Juha loi mieheen katseen, joka kertoi melko selkeästi, ettei miehen läsnäolo kiinnostanut häntä enää pätkän vertaa. Lopetettuaan toisen mulkoilemisen Juha kumosi yhdellä kulauksella lasin tyhjäksi - ja sylkäisi heti takaisin.
 
"Hyi vittu."
 
***
 
22.23
 
"Vielä yks mehukatti", Juha pyysi surkeana, pyöritellen tuhkakuppia käsissään.
 
Baarimikko naurahti kuullessaan Juhan tilauksen. Onnettoman shotti-kokemuksensa jälkeen mies oli reilun tunnin ajan istunut siinä ja tilannut välillä alkoholittomia juomia.
 
"Mä en ole kyllä koskaan nähny kenellekään tulevan laskuhumalaa noin nopeesti, saatikaan alkoholittomista", tämä naureskeli työntäessään uuden juoman Juhan eteen.
 
"Sinuna olisin ihan vaan hiljaa. Etkö sä vittu oo täällä töissä? Tee työs ja anna mun kirota itseni ja kaikki muut", Juha ärähti ehkä hieman vihaisemmin kuin alunperin ajatteli.
 
Hän olisi itsekin nauranut, jos olisi seissyt tiskin toisella puolella katsellen itseään, mutta läheltä se ei naurattanut. Onneksi tiskin takana hääräilevä mies oli luonteeltaan leppoisa eikä ottanut toisen sanoja itseensä.
 
Tämä katsoi Juhan synkkää olemusta lysähtänyttä asentoa ruskean nahkatakin alla, tummia hiuksia, jotka keikkuivat niskassa poninhännällä. Vaikka miehen koko olemus huokui yleistä vitutusta, hyvä ihmistuntija tiesi, että siellä alla oli jotain muuta. Täällähän ne aina notkuivat, odottivat, että saavat rähjätä jollekulle, mutta lopulta kaipaavat olkapäätä, johon nojata. Mielellään jonkun sellaisen, joka on tarpeeksi tuntematon, että uskaltaa vähän purkaa sisustaan.
 
Koska sinä iltana ei ollut kauheasti asiakkaita, sitä saattoi toimia olkapäänä. "Make", sanoi mies, joka ojensi tiskin takaa Juhalle kätensä.
 
Juha katsoi kättä, kohotti katseensa Makeksi esittäytyneeseen baarimikkoon ja tarttui siihen murahtaen: "Juha."
 
"No niin, kerros Juha, mikä sut tollaseen jamaan on ajanu? Yleisimmät syyt on työ, raha, ihmissuhteet ja päättyneet ihmissuhteet, mikä sulla on?" Make luetteli.
 
"Ihmissuhteet. Käynnissä olevat ihmissuhteet, ja vitun vaikea toinen osapuoli."

Make naurahti taas. Tämän nauraessa syntyi silmäkulmiin  pieniä uurteita, jotka tekivät hänestä hauskan näköisen.

"Niinhän ne aina. No mitäs sun tyttös on tehny?"
 
Juhan sisällä kiehahti. Hän nousi seisomaan ja tuijotti raivosta tummentuneilla silmillään toista miestä.
 
"Oonko mä sen näkönen, että mulla on tyttöystävä?” Tämä kysyi silmät tummina viiruina. "Sinuna miettisin tarkkaan, mitä vastaat. Jos sä sanot kyllä, niin tulee naamaseen, mut jos sanot, että et, niin tulee samaten pataan."
 
Makella kesti hetken tajuta, mitä toinen tarkoitti, mutta lopulta oivallus välähti tämän silmissä. "Aa… sä oot… joo", Make nosti sovittelevasti kätensä ylös. "Mä en tarkottanu loukata, mä vaan oletin, anteeks."
 
"No siinähän oletat. Luuletko sä, että mä oon tämän valinnu? Luuletko sä, että jos mussa olis tippaakaan jotain muuta, niin mä valitsisin ton?" Juha sylki viimeiset sanansa ja malttoi taas istua tuolilleen, poimien tutun tuhkakupin taas käsiinsä. Viimeisillä sanoillaan Juha oli viitannut Anssiin, miksi hänen pitikin rakastaa sitä miestä niin paljon?
 
"Hei samat ongelmat ne on heteroillakin. Mitä on tapahtunu?"
 
"Ei sillä oo väliä. Joka tapauksessa mä oon täällä ja se on kotona. Luultavasti nauraa mulle pimeessä, hekottaa, ku Juha on niin mäntti. Saatana", Juha sanoi puhellen tuhkakupille.
 
Pienen itsetutkiskelun päätteeksi hän tajusi olevansa surkeana. Pitäisi mennä kotiin, Anssi sai hänestä aina parhaat puolet esille. Ei vittu. Anssi, ajatus pamahti Juhan tajuntaan. Hän oli jättänyt Anssin yksin kotiin kovin pitkäksi aikaa. Pieni syyllisyys ja huoli nostivat päätään Juhan itsesäälin seasta: "Mitä kello on?"
 
"Näyttäis olevan varttia vaille yksitoista. Kui?"
 
"Voi jumalauta vittu", Juha kirosi ja oli jo puolimatkassa ulko-ovelle: todisteena pienestä avautumisesta oli vain muutama tyhjä lasi ja seteli, joka kattaisi juomat ja tipin.
 
***
 
23.06
 
Juha seisoi tutun kerrostalon pihalla ja yritti löytää oikean ikkunan.
 
Heidän asunnossaan näytti pimeältä, olohuoneen nurkasta kajasti Ikeasta ostetun halvan jalkalampun pehmeä valo. Olisikohan Anssi mennyt jo nukkumaan, vai odottaisiko tämä Juhaa? Jos odotti, niin varmasti käärmeissään.
 
Juhaa pelotti mennä sisälle, juuri sillä hetkellä hän ei olisi kestänyt olla ihonsa sisällä. Tuntui kuin koko olemus olisi allerginen itselleen, ihottumaa, kutinaa ja ahdistusta. Ainoa ajatus, joka pakotti Juhan rappukäytävää kohti, oli huoli Anssista, huoli siitä, ettei tämä enää katsoisi Juhan lapsellisia kohtauksia.
 
***
 
23.09
 
Juha koputti etusormen toisella nivelellä hiljaa oveen. Hän olisi aina voinut mennä omilla avaimillaan, mutta se tuntui jotenkin rikolliselta, kun oli sillä lailla aiemmin lähtenyt ovet paukkuen, kun jo seinät tuntuivat syyttäviltä ja käytävän hiljaisuus tuomitsevalta.
 
"Saanks mä tulla?" Juha kysyi hiljaa, kun kuvitteli toisen ehtineen jo oven taakse. Juha hypisteli takkinsa helmaa käsissään ja yritti miettiä jotain sanottavaa. Ilta oli jo nyt poikennut kaavastaan, eikä samalla kaavalla pystyisi jatkamaan. Juha tiesi tyrineensä tällä kertaa.
 
"Tuu vaan", kuului vaimea vastaus postiluukusta ja kohta lukot napsahtivat avautumisen merkiksi.
 
Jos syyllisyys oli kuristanut Juhaa pihalla, oli hän sisään astuessaan tukehtua siihen.
 
Anssi istui eteisen lattialla käsiensä varassa, nostaen kasvonsa Juhaa kohti. Turvonneet silmät kavalsivat, että mies oli itkenyt. Kuinka kauan, sitä Juha ei tiennyt. Hän kuitenkin epäili miehen istuneen eteisessä viimeiset puoli tuntia, hiljaiset kyyneleet valuen. Juha tiesi toisen olevan mieheksi tavallista herkempi, silti se aina sykähdytti häntä.
 
Juha auttoi miehen pystyyn ja puristi tämän lähelleen, haluten ruumiinsa lämmöllä kertoa, että välitti. Yrittäen elellään kumota aiemmin lausutut sanat. Pää painautui kaipaavana niskalle ja ilma purkautui huokauksena keuhkoista.
 
"Mä luulin jo, ettet sä enää tuu", kuului Anssin ääni vaimeana nyyhkäyksenä Juhan korvalla
 
Yleensä miesten riidellessä Juha lähti, mutta oli melko tarkalleen puolentoista tunnin päästä aina palannut, painanut suukon Anssin päälaelle ja riita oli sovittu. Siihen Anssi olikin luottanut aiemmin, siksi oli sattunut niin paljon, kun mies ei ollutkaan palannut. Ajatus toisen menettämisestä sai Anssin rutistamaan miestä vielä aavistuksen lujempaa.
 
"Sun pitäis tietää, että mä tuun aina takaisin. En mä pystyis olee", Juha silitti toisen vaaleita hiuksia suukottaen tätä ohimolle. "Mä oon Anssi oikeesti tosi pahoillani."
 
"Shh, anna olla. Oo vaan hetki siinä", Anssi kuiskasi hiljaa, nostaen kätensä haparoiden tunnustelemaan Juhan kasvoja.
 
Lämpimät kädet hakeutuivat poskille, hellästi ne silittivät leukaa, huulia, otsaa ja hiusrajaa. Tämä kuului miesten kohtaamisiin, se oli Anssin tapa kertoa, että oli kaivannut, se oli hänen tapansa katsoa toista kaipaavasti, se oli hänen tapansa nähdä. Kädet löysivät omille paikoilleen toisen niskaan ja jäivät silittämään hiusrajaa.
 
Anssi nosti leukansa hieromaan toisen poskea, kuin hakien oikeaa kohtaa. Juha hieraisi poskeaan leukaa vasten ja kiersi kätensä miehen vyötärön ympäri antamaan tukea toisen liikkeille. Anssi hengitti ilmaa toisen kasvoille kuljettaessaan leukansa otsan kautta Juhan toiselle poskelle. Miehen silmiä kuivasi, ei ollut tervettä kaivata näin paljon. Juha siveli peukaloillaan Anssin alaselän ihoa, kun tämä kuljetti huulensa toisen huulien yli, kuitenkin niitä suutelematta. Oli kestänyt aikansa ennen kuin Juha oli tottunut miehen nautiskelevaan, kiireettömään tapaan tehdä asioita.
 
"Ihana, upea, kaunis mies", Anssi henkäisi kuin olisi viimein varmistanut miehen olevan Juha. Sanat olivat laimea heijastus Anssin ajatuksista, mutta niin paljon jäi aina sanomatta. Kaikki vähä piti hyödyntää.
 
Toinen naurahti lempeästi hymyillen Anssin poskea vasten: "Et sä voi tietää. Et sä oo koskaan nähnyt mua." Äänessä narahti aavistus surumielisyyttä, olisivatko asiat toisin, jos olisi nähnyt?

"Ja silti mä näen sut paremmin kuin moni muu."
 
Juhan ajatukset katosivat suloiseen sumuun Anssin painaessa hellän, rakastavan suudelman hänen huulilleen. Ensimmäisen koko iltana. Miehen pehmeä ääni vasten hänen huuliaan kuitenkin tavoitti Juhan tajunnan:
 
"Mä tiedän kuka sä oot. Sä olet upea."




***

A/N: Mielipiteitä, oivalluksia, ennustuksia?
// Kiinnostaisiko itsenäinen jatko-osa (K-11)?
« Viimeksi muokattu: 20.07.2018 22:54:49 kirjoittanut Waulish »
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Meds

  • Vieras
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #1 : 13.05.2008 22:00:29 »
 Tykkäsin tästä todella paljon! Minusta aivan loistava kokonaisuus one-shotiksi. Itse kun olen surkea one-shottien kirjoittaja, niin en voi muuta kuin ihailla tekstiäsi.
 
 Ja hahmoista tykkäsin kans. Pystyin samastumaan Juhaan aika paljon, ja aika hieno lopetus, kun siinä tavallaan paljastuu, että Anssi on sokea. Tai no onhan siinä alussakin viittauksia Anssin sokeuteen, mutta en heti tajunnut mistä oli kyse.

 Mutta tätä oli todella mukava lukea, sulavaa tekstiä ja kaikkea sellaista.
 Ai niin ja pidin todella kuvauksista joita käytit! Ja muodostat lauseet todella hyvin, teet niistä mielenkiintoisia. Noh, ei minulla muuta ollut.

 Kiitos mukavasta lukukokemuksesta ja luen mielelläni muitakin teskejäsi.

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #2 : 13.05.2008 22:47:19 »
Meds: Oi ! Et tiedäkään miten onnelliseksi minut kommentillasi teit. :3

Juuri kun olen päivän vatvonut tätä, ja miettinyt asioita jotka olisi pitänyt tehdä toisin, sinä tulet ja sanot pitäväsi juuri niistä. Lauserakenteet ja etenki Anssin sokeus pelotti, ihanaa että ylipäätään löysit sen rivien välistä.
Tällä hetkellä en ole pistänyt esille muita tekstejäni kuin tämän, ja Rakkikoira:n joka löytyy tältä samaiselta osastolta.

Kiitos kuin vaivauduit lukemaan, ja etenkin kommentoimaan tätä, teit minut iloiseksi.
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Klara-nne

  • ***
  • Viestejä: 110
  • aurinko on, tuuli on, tähdet on liikaa
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #3 : 13.05.2008 23:17:45 »
IHANA! Apua, niin nätti ja kaunis ja kaikkea. Siis niin täydellinen. Kerrankin juttu mistä ei ole mitään valittamista. Ei siis mitään. Upea!

Ensinnäkin alku oli aivan loistava, niin aitoa ja tavallaan veikeä. En pitänyt ensin Anssista kun se vaikutti sellaselta vittuilija nipottajalta.. Toisaalta en myöskään tuntenut negatiivisia viboja :D Juhasta tykkäsin paljon.

Sitten tuli kohta jossa Juha meni baariin. Niin realistinen! Tosin nauratti vähän Juhan reaktio snapsin/shotin jälkeen. haha.. Oletin että se vetää kännit, mut ottikin lirtan alkoholittomia :D Baarikohtauksessa pääsi loistavasti tunnelmaan ja Juhan ulkonäkö oli kiinnostava yllätys!

Sitten kaikista paras, huippu! Oletin, että Anssi naureskelee kun Juha tulee niin aikaisin tapansa mukaisesti, mutta ei. Aivan ihana! Uskomaton loppu! Se aika olikin Anssille niin tärkeä.. ja apua kuinka lopuksi pidinkään Anssista! Se oli niin suloinen, ei säälittävä vaan sellanen ihana jota ei ikinä vois jättää <3_<3 ja sit ymmärsin myös Juhan paineet mennä takasin kotiin. Siis aivan ihana loppu ja siis tuo sokeus oli niin piste iin päälle et meinasin kuolla ihanuudesta.

Mikään ei häirinnyt ja toivoin tämän vaan jatkuvan ja jatkuvan! Toisaalta loppu oli niin onnistunut, että ehkä hyvä näin :) Ah. 

Tämä oli todellakin loistava. Luin vielä 2x uudestaan :) Aww! KIIIIITOOOSS!!

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #4 : 13.05.2008 23:37:48 »
Klara-nne: Oi oi oi, miten nyt voin mennä nukkumaan kun olen niin iloinen !
Olin tosiaan hyvin epävarma tämän tekstin suhteen, onneksi se on näköjään onnistunut. Ihana saada tuollaista palautetta jossa on kommentoitu niin monia kohtia.

Kiitos sinulle, ja erityisen ihanaa että pidit tästä noin paljon, tekee nannaa itsetunnolle. ^^
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #5 : 14.05.2008 10:12:41 »
Minun oli aivan pakko tulla vielä vilkaisemaan tätä, koska tuo sokeus jäi häiritsemään. Olen ilmeisesti vain jotenkin hidas/tein betausta niin nopeasti, etten tajunnut, että Anssi on sokea. Nyt se tuntuu ilmiselvältä, silloin kummastelin vain, että mitä tämä näkö-juttu on. No, oma vika.

Lainaus
sitten käsi laskeutui tunnustelemaan ranteen kelloa, noin 20.45.
Tämä oli hyvä juttu, muistin vain lukeneeni hänen katsoneen kelloa, joten piti tätäkin tarkastaa. Mukavaa tekstiä. (:


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #6 : 14.05.2008 10:47:02 »
Arte: Juu, teksti sellaisena, kun betasit sen, oli tähän nähden hyvin keskeneräinen.
Tein suht. paljon lisäyksiä vielä tähän, yrittäen tuoda paremmin tuota sokeutta ilmi. Sen kuitenkin tiedän, että Anssi kyllä tunnusteli kelloaan. Tosin siinä vaiheessa se oli juuri tuollaista, tekstin pienet vihjeet sokeudesta olivat niin pieniä ettei niitä tajunnut jollei tiennyt. Lisäilin liikkeiden haparointia vihjeesi mukaan, ja ystäväni kanssa mietimme miten sokeus muuten vaikuttaisi tähän, saatiin askeleiden laskeminen ja Juhan hukkaan menevät ilmeet.

Että ei välttämättä ole hitautesi/muun vika ettet silloin löytänyt sitä. Hyvä jos nyt käy ilmi.
Kiva jos kehtaat pitää nimesi kiinni tässä. :3 (ohhoh, unohdin kokonana kysyä sitä että olisiko nimesi saanut pistää esille tämän kanssa O.o)
Ja tosiaan, suuri kiitos että pystyit betaamaan tämän niin nopeasti,  ollenkaan ajatellut kuinka paljon tekstiä lopulta oli.
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #7 : 24.10.2008 22:45:09 »
Tää oli upea!  :o
En ole ennen ajatellut että sokeus voisi sopia tällaseen, mutta tässä se toimi! mä rakastuin tähän!
 Kiitos! :D
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #8 : 24.10.2008 23:18:53 »
Oho, joku löysi tämän O.o
Ihanaa mutta yllättävää.

Dionysos, kiitos kun nostit tämän listalla. ^^ Itse pidän tuosta sokeus teemasta, sitä ei kauheasti ole käytetty missään. Sitä on mielenkiintoista pyöritellä. Kiva että pidit, tulin iloiseksi että tätä pitkästä aikaa kommentoitiin.

Voin tähän vielä vihjaista että itsenäistä jatko-osaa olen tälle kirjoittamassa, ettei Juha ja Anssi ole aivan kuopattuja ;3
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

jenny

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #9 : 25.10.2008 13:16:07 »

Mä tykkään tästä ihan sikana! Tän voi lukee moneen kertaa, eikä se ikinä tunnu tylsältä.  Tämähän oli jo kai 7. sivulla ainaki, joten hämmästyin, ku se nyt oli taas täällä.

Muistan silloin joskus ekaa kertaa lukiessani, että tajusin vasta ihan lopussa, että Anssi onkin sokea.  Se on ihana yksityiskohta ja sopii mun mielest tähän ku nenä päähän!

Anssi ja oikeestaan kummatkin miehet on ihanan tunteellisia. Kyyneleet meinaa siinä lopussa valua joka kerta.

Ihana kuulla, että oot jatkoa kirjottelemassa. Jään innolla odottelemaan!  :)
Hold your fire, it´s me!


Avasta kiitos www.bellaandedward.com

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #10 : 25.10.2008 13:49:40 »
Hih, jenny, olin luultavasti aivan yhtä hämmästynyt nähdessäni tämän tuossa alussa :'D
Ihana kuulla että tätä kärsii lukea moneenkin otteeseen, itse en enää pysty lukemaan kuin aivan tuota loppua, jonka ympärille kaikki rakentui. Jatkon ilmestymisestä en osaa sanoa mitään, että kauanko menee, mutta kannattaa pitää Säilää silmällä. :3

Kiitos kivasta kommentistasi !
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

mawannie

  • ***
  • Viestejä: 58
    • Livejournalini
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #11 : 25.10.2008 22:02:08 »
En ois saanu tulla lukeen tätä nyt, kun mulla on vitutus päällä. Oli kiva joo, lupaan palata tähän uudestaan kun oon vähän paremmalla tuulella.
All this feels strange and untrue.

3mm1

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #12 : 26.10.2008 13:47:44 »
hehhee, bongasin ficcisi tuolta ficcien joukosta ihan nimesi perusteella, enkä pettynyt ;)

Tässä oli ihanaa tunnetta ja vaikka hahmot eivät olleet klassisesti H/D tämä oli loistava. Kuvailit hienosti ihan normaalin arjen riitoja ja rakkautta. Ihanaa luettavaa.

Anssi oli ihana :) Pystyin samaistumaan siihen jotenkin paremmin vaikken itse olekkaan sokea :D

Hienoa,hienoa!

Jään odottelemaan jatkoa;

~3mm1
H/D is love!<3
Etsin betailtavaa. H/D tai Twilight muita en ota enää, valitan :)

R.I.P Michael Jackson King of pop! <3

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #13 : 26.10.2008 14:44:21 »
Huisia, tämä on puolen vuoden tauon jälkeen jotenkin saanut ihme kommenttivyöryn ! Ihanaa ja ihmeellistä

3mm1; Hui, minun nimeni perusteella? Olen todella imarreltu ja häkeltynyt että nimeni saisi jonkun lukemaan tekstejäni.
Yritinkin juuri saada tuota normaalia parisuhdetta tähän, ei kai aina tarvitse mitään suuria juonikuvioita, kun näistä 'pienistäkin' saa paljon irti. Nyt tulikin mieleen, kukaan ei ole ihmetellyt mistä miehet alunperin riitelivät :'D Ei sen puoleen että osaisin kertoa, mutta jännä että ketään ei häiritse ettei se tule ilmi.

Kiitos, teit minut iloiseksi. ^^
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #14 : 26.10.2008 17:52:09 »
Oho, joku löysi tämän O.o
Ihanaa mutta yllättävää.

Dionysos, kiitos kun nostit tämän listalla. ^^ Itse pidän tuosta sokeus teemasta, sitä ei kauheasti ole käytetty missään. Sitä on mielenkiintoista pyöritellä. Kiva että pidit, tulin iloiseksi että tätä pitkästä aikaa kommentoitiin.

Voin tähän vielä vihjaista että itsenäistä jatko-osaa olen tälle kirjoittamassa, ettei Juha ja Anssi ole aivan kuopattuja ;3

Ihan vahingossa tuli eteen kun etsin vanhemmista teksteistä luettavaa kun uusia ei ollut päivitetty XD Mutta onneksi löysin!
...Hiii! Ihanaa ettei näitä ole kuopattu!!! ;D
Ja mukavaa että kommentti piristi! :)
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #15 : 12.01.2009 23:14:06 »
Harrastan nyt suorastaan törrrkeää itsemainostusta, mutta pelkään että viimein saapunut, aiemmin mainitsemani itsenäinen jatko-osa on päässyt livahtamaan ohitsenne. Syyssateita on siis ilmestynyt ja Juha ja Anssi ovat jälleen hetken ajan olemassa.

Eli jos löysitte jotain hyvää tästä, niin ehkä löydätte siitäkin. :3
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #16 : 13.01.2009 19:03:37 »
Ihanaa kun mainostit! Olisi varmaan jäänyt huomaamatta! :o
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #17 : 29.01.2009 19:00:31 »
Olen lukenut tämän kaksi kertaa enkä ole kommentoinut... Ehkä nyt on hyvä aika :D

Tykkäsin tästä tosi paljon. Ihanasti kirjoitettu, jotenkin tosi luonnollisesti.

Tykkäsin juonesta. En aluksi tajunnut, että Anssi on sokea, se tuli ihan yllätyksenä tuossa lopussa. Tekstissä oli tosiaan viittauksia, mutta ei niitä huomaa, kun ei kiinnitä huomiota. Hienovaraista, mutta kuitenkin näkyvää. Toisella lukukerralla osasin jo kiinniittää asioihin huomiota.
Loppu oli aivan ihana, loved it ^^

En nyt oikein löydä sanoja, mutta kiitän ihanasta lukukokemuksesta ^^

Pitääpä lukaista jossain vaiheessa tuo Syyssateita :D

Smarou

  • ***
  • Viestejä: 364
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #18 : 01.02.2009 17:14:14 »
Kiitos Cora mukavasta kommentistasi. :3 Aina mukava kun jo 'vanhentuneita' tekstejäkin kommentoidaan. Yritin tuon Anssin sokeuden tosiaan saada sinne rivien väliin, niin että lukija varmistuu asiasta vasta lopussa. Näköjään olen siinä onnistunut.
Mutta näin, kiitos itsellesi :>
~Kuin sokea auringosta, minä kerron teille rakkaudesta~

Yisca

  • Tuittupää
  • ***
  • Viestejä: 197
Vs: Kohtaamisia
« Vastaus #19 : 01.02.2009 17:42:55 »
Minäki luin tän jos joskus aikasempaan, ennen rekisteröitymistäni, ja nyt sitten oli sellanen... hmm, one-shot olo. Ja sitten muistin, et oon lukenu tän aikasempaan ja tykkäillä tästä tosi paljon. Luin tän siis nyt uudelleen, ja tykkäsin vielä vähän enemmän, kun aikasempaan.

Mä rakastan tota sokeusteemaa. Se on mukava vivihde joukkoon, ja kertoo tän tarinan periaatteessa vähän erilaisemman ihmisen näkökulmasta, eli siis ihmisen, joka on oppinu elämään muiden aistiensa avulla, kun näköaistinsa. Ah, tää on kirjotettu niin julmetun ihanalla kerronnalla, et mun sydän oli sulaa ihan totaalisesti. Tuossa Corakin jo mainitsi sen, mitä itsekkin meinasin sanoo, eli siis siitä, kuin olit saanu tuonne väliin ujutettua niitä vihjauksia Anssin sokeudesta. Se oli hienovaraista, mahtavan hienovaraista.

Että tykkäsin hirveesti, sitä minä tässä yritän kovasti koko ajan sanoa. Jälleen yksi teksti, jota palvon. Kiitos tästä, kaunista :)
Nyt sitten voikin samantien käydä lukemassa tuon Syyssateita
“Everything is possible. The impossible just takes longer.”
Dan Brown

Ava: Ansa