Kirjoittaja Aihe: Voltron: Tarpeiden tyydyttämistä (Hunk/Lance, parisuhdearkea, K-11)  (Luettu 3151 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Hunkin käsi pysähtyi uunipannun ylle, ja hän räpytteli silmiään. Toisenkin kerran.


Fandom: Voltron: Legendary Defender
Nimi: Tarpeiden tyydyttämistä
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: Orca
Päähenkilöt: Hunk/Lance
Lajityyppi: parisuhdearkea vihjailulla
Sanamäärä: < 1000
Ikäraja: K-11


Irkissä Orca antoi sanoja: kaappi, ilmasto, leipä, liukuvoide ja lupasi että voin vaihtaa ilmasto -> ilmastointi. Kyseessä siis vakipari-Hance, ja tää on kirjoitettu parin sanasodan aikana. Melko sellainen öö, tavallinen kuvaus. Slice of life! Vähän oli mielessä tälle smutimpaa jatkoa joskus kirjoittaa, mutta kattoo nyt.

Ficci ei spoilaa oikeastaan mitään, tämä on oletusarvoisesti post-series AU (tai ehkä todellisuus!) joten.

Kiitospiitos Orcalle myös betailuavusta <3


Hox! En omista Voltron-maailmaa enkä sen hahmoja. En tahdo ficilläni tuottaa mielipahaa kenellekään enkä tienaa tällä mitään!




Tarpeiden tyydyttämistä




"Otatko voileivän?" Hunk huusi keittiöstä ripotellen kanelia piirakan päälle. Uuni oli jo miltei lämmennyt.

"Ei kiitti, mutta toisitko liukuvoidetta!" Lance kajautti takaisin.

Hunkin käsi pysähtyi uunipannun ylle, ja hän räpytteli silmiään. Toisenkin kerran.

"Anteeksi mitä?"

"Liukkaria! Onko sulla huono kuulo? Tuo liu-ku-voi-det-ta!"

Asunnossa oli hetken täysin hiljaista, ja sen hetken aikana Hunk mietti, mitä naapuriasunnon vanharouva Nelson ajatteli juuri nyt. Seinät olivat ehkä paperia paksummat, mutta eivät paljoa.

"Miksi liukuvoidetta?" Hunk kysyi tavallista vaimeammalla äänellä käveltyään ensin olohuoneeseen. Hän ei aikonut enää huutaa yhtään mitään ja toivottavasti Lancekin pysyisi hiukan hiljaisempana, kun hän oli nyt näköetäisyydellä.

"Jess! Nakkaatko jesarin siitä pöydältä?" Lance hihkaisi suu täynnä jakoavainta ja molemmat kädet kiinni ilmastointilaitteen sivupaneelissa, joka uhkasi tipahtaa lattialle hetkenä minä hyvänsä.

"Huusit ensin liukuvoidetta, ja nyt haluat teippirullan?" Hunk kysyi kulmat kurtussa.

"Liukkari oli sitä varten, että tulisit tänne, dorka", Lance sanoi kärsimättömänä napsutellen sormiaan. "Teippi, kiitos."

Hunk tarttui teippirullaan ja astui lähemmäs, mutta ennen kuin hän ennätti Lancen vierelle ja laski rullan tämän ojennettuihin sormiin, hän pysähtyi ja katsoi hieman tarkemmin potentiaalista katastrofia.

"Meinasit kiinnittää sivupaneelin jesarilla?" Hunk varmisti ja vei teippirullaa pitelevän kätensä selkänsä taakse.

"Joo, anna se!" Lance mökelsi jakoavaimen takaa.

"Siinä on ruuvinreiät sitä varten, että sen voi ruuvata kiinni."

"Anna nyt vaan se teippi! Mä hanskaan tän aivan täydellisesti! Mee vaikka tekeen se voileipä sillä aikaa", Lance ähkäisi ja antoi viimein periksi jakoavaimelle sylkäisten sen lattialle. Hunk nosti sen ylös.

"Lance. Missä ruuvit on?"

"No mä tiputin ne lattialle ja ne on nyt jossain. Kyllä tän voi teipatakin, hyvä siitä tulee!"

"Anna mä haen uudet ruuvit ja ruuvaan sen paikoilleen, okei?" Hunk yritti ja laski teippirullan pöydälle. "Siitä tulis niin paljon siistimpi silleen."

Lance murahti ja päästi sivupaneelin käsistään. Se tippui alas lohkaisten kaapinkulmasta palasen. Lance kirosi ääneen ja potkaisi metallilevyä, kirosi sitten toisenkin kerran ja nosti jalkateränsä käsiinsä. Hän olisi kaatunut, ellei Hunk olisi vakauttanut hänen asentoaan kietomalla kätensä hänen ympärilleen.

"Hei, Lance? Mikä mättää?" Hunk kysyi ja painoi huulensa Lancen ohimolle.

Lance hieroi hetken murjottua jalkateräänsä, mutta päästi jalan sitten otteestaan. Hän kääntyi kunnolla Hunkin puoleen ja sujautti kätensä tämän vyötäisille haudaten kasvonsa Hunkin kaulaan.

"Tarkka-ampujalla ei oo kauheesti menekkiä täällä Maassa, mutta mekaanikkoja tarvitaan yhä", Lance mutisi.

Hunk kietoi molemmat kätensä Lancen ympärille, ja työnsi sormensa tämän hiuksiin tukien tämän päätä paremmin itseään vasten. Hän painoi jälleen suudelman Lancen ohimolle.

"Mutta sä olet paljon muutakin kuin tarkka-ampuja", hän kuiskasi suu aivan Lancen korvalehden vieressä.

"No en ainakaan osaa korjata ilmastointia, ja jos et oo sattunut huomaamaan, niin täällä on aivan saakelin kuuma", Lance kiukutteli yhä.

"No jos sä haluat, niin mä voin kyllä opettaa sua korjaamaan ilmastointilaitteen", Hunk sanoi hieman epävarmalla äänellä aivan kuin olisi epäillyt, oliko ratkaisu niin helppo.

Lance oli hetken hiljaa, ja hänen sormensa kiertyivät vasten toisiaan Hunkin selän takana.

"Okei", Lance lopulta myöntyi. Sitten hän irrottautui Hunkin otteesta ja otti puoli askelta taemmas. "Okei!" hän sanoi nyt varmemmin ja hymyili.

"Okei", Hunk vahvisti hymyn levitessä hänen omillekin kasvoilleen. Hän tarttui Lancen käteen ja vei tämän sormet huulilleen. "Auta mua etsimään eka ne ruuvit."

"Eikö me voida hakea uusia? Siihen menee koko päivä", Lance irvisti katse harhaillen ympäri olohuonetta. "Mä taisin jossain vaiheessa potkaistakin niitä, ne voi olla missä vaan."

"Kyllä ne löytyy", Hunk vakuutteli ja laskeutui polvilleen lattialle. Hän konttasi hetken pitkin seinänviertä kohti nurkkaa, kunnes havahtui asunnon hiljaisuuteen. Lance oli lakannut puhumasta ja se jos mikä oli poikkeuksellista. Hunk vilkaisi olkansa yli ja näki Lancen tuijottavan takaisin paidanhelma puolitiessä matkaa pyyhkimään hikeä otsalta.

"Noh?"

"Täällä on niin kuuma", Lance sanoi ja virnisti pahaenteisesti. "Saadaan pian lämpöhalvaus. Parempi varmaan ennakoida ja riisua vaatteita vähemmäksi."

Pitemmittä puheitta Lance tarttui paidanhelmaan toisellakin kädellään ja veti vaatekappaleen yltään. Hän konttasi Hunkin luokse pelkissä shortseissa.

"Mä näytin sulle, niin sun pitää kans näyttää mulle", hän lohkaisi kulmiaan kohotellen.

Hunk nauroi ääneen ja nousi istumaan polviensa päälle.

"Että se siitä ruuvien etsimisestä?"

"Kyllä ne löytyy myöhemminkin", Lance sanoi harteitaan kohauttaen ja työntyi Hunkin syliin ottaen tukea tämän paksuista hauiksista. "Toitko oikeesti sen liukkarin?"

Hunk punastui kevyesti ja kaivoi tuubin takataskustaan. Lance purskahti nauramaan.

"Hyvä poika", hän taputti Hunkia päälaelle, ennen kuin kumartui suutelemaan tätä kunnolla.


« Viimeksi muokattu: 18.08.2018 13:51:43 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Oi voi ja lämmin leipä, olin tässä aikeissa kaatua sänkyyn miettimään, saisiko sitä tulevana(kaan) yönä kunnolla nukuttua, mutta Päivittyneet aiheet tarjosivat nenän eteen jotain kiintoisaa! Heti alkuun totean, että tämä on ensimmäinen ficci tällä parituksella, jonka luin. Historiallista, heh? ;D

Hunk/Lance... Mitähän siitä parituksena sanoisi. Sinänsä olen vähän sulamaton sille, koska näen Hunkin jotenkin niin söpösti Shayn kanssa ja Lancen taas voi tökätä suunnilleen joka toiselle hahmolle ja se toimii. :D Toisaalta tuon tuumattua miksei myös Hunk tupsahtaisi yhdeksi lisäksi Lancen haaremiin? No joo, otsikon nähtyäni mielessä kävi heti jotain smutihtavaa sisältöä, mutta ikärajaa vilkaistuani päättelin sitten muuta. Toisaalta ihan metkasti tämäkin alkoi Lancen kaipaillessa jesarin lisäksi jotain muutakin. :D

Jotenkin kuulostaa niin samaistuttavalta tuo "okei, tämän voisi ruuvatakin, mutta ruuvit nyt menivät johonkin, joten sen voi yhtä hyvin teipata" -asenne. ;D Lance se on niin luova poju ja improvisointikyky huimaa päätä. <3 Jotenkin tästä tuli omalta osaltaan haikeita fiiliksiä, kun sitä sitten todettiin ääneenkin, ettei tarkka-ampujalla välttämättä ole käyttöä avaruuden ulkopuolella. Hunk on oma itsensä sympatian ja piristämishalunsa kanssa ja niin pullanpiirakantuoksuinen pallero, että awws. <3 Plus pisteenä iin päälle vielä tekee poikakaverilleen mieliksi ja todella tuo liukkarin paikalle ilman sen kummempia mutinoita. Itse asiassa Hunk on kyllä niin poikaystävämateriaalia että hitsi sentään. ;D

Lainaus
"Täällä on niin kuuma", Lance sanoi ja virnisti pahaenteisesti. "Saadaan pian lämpöhalvaus. Parempi varmaan ennakoida ja riisua vaatteita vähemmäksi."
Lancen pahaenteiset virneet kunniaan. xD Jep jep, mitä tulee kaikkialla vallitsevaan helteeseen, minulla on loppunut huumori asian kanssa jo ajat sitten. Tällä nimenomaisella hetkellä makoilen kostean ja jääkaapissa vierailleen pyyhkeen kanssa sohvalla ja yritän pitää mielessä, että onneksi kesä on vain kerran vuodessa. Mahtavaa, että Lancelta löytyy energiaa "hyödyntää" kuumaa säätä ylipäätään että ennen kaikkea viettelytarkoituksissa. Ruuveja sopii etsiskellä myöhemminkin!

Lainaus
"Hyvä poika", hän taputti Hunkia päälaelle, ennen kuin kumartui suutelemaan tätä kunnolla.
Power bottomit. <3

Mukavaa muuten huomata, että kirjoitusblokki on antanut periksi ja että uutta tekstiä syntyy! ^^ Saisipa itsekin jotain järkevää valmiiksi, mutta kuuma sää vie kohdallani kaiken ajattelukyvyn ja jättää jälkeensä tönkön pölkkyolon ja päähän höttöisen sumun. Vaan ehkä se tästä taas! Kiitokseja! <3

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

zilah

  • Sydänten kapteeni
  • ***
  • Viestejä: 712
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hyvää iltaa kommenttikampanjasta.  :D

Tämä ficci oli paljolti sitä mitä lupasitkin. Pieni, tavallinen pala arkea. Ihana, lämmin ja humoristinen. Sen verran vieras tämä fandom minulle yhä on, että hahmot sinänsä eivät kerro minulle paljoakaan, mutta heidän välisensä vuorovaikutus avautui silti asiaa tuntemattomallekin lukijalle.

Ensimmäisen kerran repesin tuossa, kun Lance kailotti haluavansa liukuvoidetta. On siinä naapureilla ollut ihmettelemistä, jos joku sattuikin kuulosalle. Varsinkin, jos seinät ovat paperinohuet.  ;D Vielä enemmän sulin tuolle, kun Lance meinasi kiinnittää ilmastointilaitteen sivupaneelin jesarilla. Kaikista ei vain ole mekaanikoksi, vaikka Hunk hövelisti lupaakin opettaa. Mutta eipä se olekaan niin tärkeää. Kummallakin on omat vahvuutensa, ja vaikkei Maassa ehkä tarvitakaan tarkka- ampujia, Lancella on varmasti paljon muitakin hyviä ominaisuuksia.

Lainaus
"Että se siitä ruuvien etsimisestä?"

"Kyllä ne löytyy myöhemminkin", Lance sanoi harteitaan kohauttaen ja työntyi Hunkin syliin ottaen tukea tämän paksuista hauiksista. "Toitko oikeesti sen liukkarin?"

Hunk punastui kevyesti ja kaivoi tuubin takataskustaan. Lance purskahti nauramaan.

Voi että! En ehkä kestä! <3<3<3<3 Vaikkei tämä kovin korkealle ratingin puolesta noussutkaan, tässä oli silti kaikkea, mitä hyvään ficciin kuuluu. Tämä lukija on ainakin täydellisen tyydyttynyt.

Kiitos tästä, murunen.


zilah

Voldemort

  • Vieras
Mä tykkään Hunkista. Lance taas on vähän sellainen, että sen voi kuvitella kenen tahansa seuraan ja se toimii niin kuin edellä jo sanottiin. Tykkään Lancen logiikasta että se ei vaan voi kutsua Hunkia, että tuutko auttamaan vaan sen pitää pyytää liukkaria.  ;D Vai oliko sillä sittenkin ihan muuta mielessä, koska se pyysi kuitenin sitä liukkaria. En osaa päättää. Mulle arkiset pätkät toimii parhaiten ihan kenen tahansa kohdalla. Olisin mielellään lukenut siitä liukkarin käytöstäkin. 8)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Ayu, mitäääh, eka Hance? No joo, eiku niinhän se olikin, että tää on Finin ainoa (toistaiseksi), jossa pääparituksena Hance! Eikä niitä enkkupuolellakaan kovin montaa oo, mää just niitä kattelin jollekin joka oli kommannut tätä ficciä Ao3:ssa ja yllätyin vähyydestä! :O Tää on mulle kuitenkin yksi default-pareista, ehkä jopa nykyään enemmän default kuin Klance ( :O ), nääs, kun Shattilla yleensä kuitenkin lähde liikkeelle ;D mutta ei oo tosiaan kauheesti kirjoiteltu ei. Koitin lähtä keväällä Hance Big Bang -haasteeseenkin mukaan, mutta aikataulut ei oikein sopinut. Ficin alkukin on jäänyt olla öllöttelemään kansion pohjalle, pitäisi sitä ehkä joskus jatkaa!

Lance ja improvisointi <3 joo, myönnän että mussa on tuossa mielessä paljon Lancea, ei voisi vähemmän välittää miltä systeemi näyttää teipattuna, jos se vaan toimii ja silleensä ;D mutta Hunk on onneksi tässä mielessä fiksumpi ja pistää vähän jopa kampoihin - omalla kannustavalla tavallaan toki! Joo, määkin voisin ottaa oman Hunkin, piirakalla tai ilman <3 (ehkä mieluummin sillä piirakalla, hohoo)

Kiitokseja itsellesi <3

zilah, awawawaaa toivottavasti narahdat sinäkin Voltroniin! Seitsemän kautta on jo tullut, mutta ovat lyhkäisiä jaksoja ja osa kausistakin melkoisen tynkiä, nopeasti ne katsoo! ;D Olisipa mahtia saada lisää voltronisteja tänne suomipuolellekin <3 mutta joo, kuten sanoit, tästä ficistä varmasti saa hyvin otteen, vaikkei hahmoja sinällään tunnekaan, koska tässä ei juuri historiaa puida eikä aivan kauheasti ole huomisestakaan huolta. Ja varmasti Lancelta löytyy vaikka mitä puolia tarkka-ampujuuden lisäksi, vaikka miellänkin, että maailmanpelastajapoppoolla ei silleen työpaikalle ehkä varsinaista tarvetta olisikaan... ainakin uskoisin näin ;D mutta hyvähän sitä on jotain puuhastella ;)

Kiitoskiitos kommentista <3

Voldu, Lance on, hmm, mitenköhän tämän sievästi sanoisi. Helposti paritettava eli sellainen kameleonttihahmo, joka omasta mielestäni esim. Potterpuolella on vaikkapa Tonks. Ja toki omassa päässäni myös Harry, mutta paljonkohan siihenkin vaikuttaa FF100-haaste ;D mutta joo. Lancella oli varmaankin (ali)tajuisia suunnitelmia siitä, että huutamalla liukkaria Hunkin saa hämmentymään siinä määrin, ettei tule heti tupenrapinoita onnettoman korjausyrityksen takia ;D ;D vaikka eihän Hunk sellaista tekisi koska Hunk on ihq <3 Liukkarin käyttöä sitten ensi kerralla! Pitäisi varmaan alkaa tehtailla lisää Hancea, kun sitä kerta on niin vähän olemassa. Ja smutin kirjoittamisestakin on mulla kuukausia aikaa, alan näivettyä :F

Kiitos kommentista <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipas kiva bongata tämä ihan sattumalta stalkkerinapin kautta, koska Hunk (ja Lance) ♥♥ Kaikenmoiset arkificitkin on aina niin mun mieleenn, että siinäkin mielessä tää oli ihan mainio löytö.

Hunk on tän ficin perusteella niin täydellistä aviomiesmatskuu, en kestä 🥺 Ja Lance on oma ihana toope itsensä. Aivan varmasti se on korjaamassa kaikki jutut jesarilla, vaikka vois niitä ruuvejakin käyttää, koska onhan se ny vaa niin paljon vaivattomampaa (ainakin kun ne ruuvit on jo pitkin lattioita :D). Nauratti kun hän oli ensin pyytämässä Hunkilta liukkaria, koska miksipäs sitä ihan tavallisesti apua pyytämään. Ja eiköhän sillekin vielä käyttöä löydy, varsinkin kun Hunk niin kuuliaisesti sen mukanaan toi 😏

Lainaus
Hän kääntyi kunnolla Hunkin puoleen ja sujautti kätensä tämän vyötäisille haudaten kasvonsa Hunkin kaulaan.

"Tarkka-ampujalla ei oo kauheesti menekkiä täällä Maassa, mutta mekaanikkoja tarvitaan yhä", Lance mutisi.
Voiii Lance ♥ Mä niin rakastan aina sitä kun se näyttää tämmösen haavoittuvaisen ja epävarman puolen itsestään, kun se on usein muuten niin helposti suuna päänä esiintymässä isohkon egon kanssa. Semmoset hahmot ylipäätään on niin hyvää settiä, ja äääää kun sit tämmöset kohtaukset tuottaa aina erinomaisia hahmokohtaamisia. Tässäkin ihanasti Hunk oli heti tukemassa ja auttamassa Lancea parhaansa mukaan, rohkaisemassa ja tarjoamassa apuaan :3 Ja onneksi siitä Lancelle parempi mieli tulikin.

Lainaus
"Täällä on niin kuuma", Lance sanoi ja virnisti pahaenteisesti. "Saadaan pian lämpöhalvaus. Parempi varmaan ennakoida ja riisua vaatteita vähemmäksi."
Siitä hänen olikin sitten helppo jatkaa tämmöisen hänelle niin tyypillisen flirttailun ja pahaenteisten virneiden parissa ;D Hunk on onneks ihan hyvin mukana. Eiköhän se ole ihan tottunut jo sellaseen menoon 8)

Lainaus
Hunk punastui kevyesti ja kaivoi tuubin takataskustaan. Lance purskahti nauramaan.
Selkeesti on ;D Voi että ku nää kaks on söpöjä, erikseenkin ja varsinkin näin yhdessä ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中