Kirjoittaja Aihe: Koukussa suhun | S | fluffy | Mika/Petja | ficlet  (Luettu 1831 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 042
Nimi: Koukussa suhun
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluffy
Paritus: Mika/Petja
Haasteet: Fluffy10 #3

A/N: Tuli fiilis söpöstelyyn :3


Koukussa suhun

Netflixin selaaminen Mikan kanssa on turhauttavaa. Se on nähnyt jokaisen mielenkiintoiselta vaikuttavan. Petja huokaa viimeisen vaihtoehdon loppuessa. Mika pussaa häntä kaulaan.

”Valitse sä vain joku sellainen, minkä haluut kattoo”, se sanoo. ”Ei mua haittaa.”

”Mua haittaa”, Petja sanoo. ”Mä haluan katsoa jonkin sellaisen, joka on molemmille uusi.”

”Netflix ei sit taida käydä”, Mika virnistää pahoittelevasti. Petja kallistaa päätään ja siristelee tuimasti silmiään Mikan suuntaan.

”Senkin leffanisti”, hän syyttää. ”Mitä me voidaan enää kattoo, kun sä oot nähnyt kaikki elokuvat?”

”En mä nyt kaikkia oo”, Mika sanoo silmiään pyöräyttäen. Sitten se hymyilee hirveän iloisesti. ”Meillä on vain samanlainen maku leffojen suhteen. Se onkin mun ykkösvaatimus ihannekumppanissa.”

Petjaa alkaa väkisinkin hymyilyttää, vaikka Mikan heitto on aika rohkea. Heillä on kuitenkin vielä rakkauskakkulat silmillä, vaikka onhan se mahtavaa tulla kutsutuksi ihannekumppaniksi. Petja nojautuu pussaamaan. Yksi pusu ei riitä Mikalle, mutta Petja työntää jätkää otsasta kauemmas. Hän tekee sen hymyillen, jotta Mika tietää hänen pelleilevän.

”Keskity”, Petja komentaa. Mika huokaa.

”No, mennäänkö leffaan?” Mika kysyy. Petja miettii ehdotusta. Hän on kyllä kaavaillut koti-iltaa Mikan kainalossa. Suunnitelmaan kuuluu pieni pussailu elokuvan tylsemmissä kohtauksissa. Siitä luopuminen ei houkuttele.

”En halua”, Petja sanoo.

”Mikset?” Mika ihmettelee. Petja ei sano mitään, ja Mika alkaa hymyillä. ”Siksikö, ettet voi olla mun sylissä?”

”Ei sun syli nyt niin ihmeellinen ole”, Petja koettaa vähätellä, mutta Mika tietää jo, miten paljon hän tykkää sylikkäin olemisesta. Se hymyilee. ”Lopeta.”

Mika ei tottele, se hymyilee vain leveämmin. Petja tuhahtaa.

”Ollaan vanhanaikaisia ja mennään vuokraamaan leffa?” Mika ehdottaa.

”Plääh”, Petja huokaa. Häntä laiskottaa. ”Sinne on pitkä matka.”

”Vitut on!” Mika pärskähtää. ”Sä asut keskustassa. Sulle kaikki on lähellä.”

”Kade?” Petja kysyy.

”Välillä.”

”Kyllä tää sen kuppaisen ylioppilaskylän voittaa”, Petja sanoo. ”Sieltä ei saa muuta kuin seksitauteja, kun kiimaiset opiskelijat ovat paneskelleet pitkin seiniä.”

Mika nauraa. Petjasta on ihanaa saada Mika nauramaan. Hän hymyilee itsetyytyväisenä ja hivuttautuu vaivihkaa tämän kylkeen. Hän painaa huulensa Mikan huulille. Petja ottaa kiinni Mikan niskasta ja avaa suutaan enemmän. Mikan käsi hänen vyötäisillään lähettää lämpimiä mielihyvän väreitä kylkiluita pitkin. Mika on ihana suutelija. Petja pelkää, että hän koukuttuu. Hän ei tahdo tulla riippuvaiseksi kenestäkään, mutta Mikaa on yhä vaikeampi vastustaa. Petja tykkää Mikasta niin paljon. Hän tykkää sen käsistä, huulista ja ilmeikkäistä silmistä. Sen syli on kuin hänelle tehty. Petja vetäytyy vähän, painaa nenänsä vasten Mikan nenää ja hymyilee. Hän on endorfiinipilvessä.

”Oot ihana”, Petja mumisee. Ketä hän yrittää kusettaa? Hän on niin koukussa.

”Säkin”, Mika sanoo ja suutelee pehmeästi. Petja suutelee takaisin ja vähän enemmänkin. Lopulta hän kerää itsehillintänsä.

”Okei”, Petja sanoo nousten sohvalta ja kiskoo Mikaa hupparin kauluksesta mukaansa. ”Mennään vuokraamaan se leffa.”
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018 14:04:45 kirjoittanut Sokerisiipi »

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Koukussa suhun, S | fluffy | Mika/Petja | ficlet
« Vastaus #1 : 13.06.2018 14:50:14 »
Olipa ihanaa lukea tämmöinen fluffy-pätkä Mikan elämästä kun viime aikoina on ollut vain noita kurjuuksia tuossa Tänne se johti -rapsusarjassa :) Petja on vielä tässä vaiheessa etäisempi hahmo, mutta hyvältä vaikuttaa.

En tiedä osaanko sanoa tästä nyt mitään järkevää, mutta tämä oli ihanan arkinen pussailuhetki näiden kahden elämässä. Suloista yhdeesäoloa, leffan valintaa ja sitten aiheesta eksyminen kun toisen huulet olivatkin niin ihanat. Nämä vaikuttavat kivoilta pojilta joiden elämästä haluan ehdottomasti kuulla lisää. Lisäksi tuntuu, että nämä ovat oikein sopivat toiselleen, joten mukavaa että maailmassa on edelleen onnea ja onnellisia asioita <3

Kiitos tästä,
Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Grazioso

  • Tsadam, Korppari ~
  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Koukussa suhun, S | fluffy | Mika/Petja | ficlet
« Vastaus #2 : 13.06.2018 20:45:54 »
Rakastan ❤

Ääää, niin söpöä <3
Ja vielä kun päätähtinä on nää kaks niin aaah. En tiedä mitä oot mulle tehnyt, mutta aivan liian lyhyessä ajassa nämä kaksi ovat alkaneet nousta mun suosikkipariksi. Siis nää hölmöläiset menee kohta Heilevin ohi, vaikka tää on ainut teksti Kipinöiden lisäksi, jossa nää on ollut kahdestaan. Hämmentävää.

Komppaan Vendelaa täysin! Niin mukavaa lukea tällaista hyvän mielen tekstiä, koska Mikan elämä on aika sekaisin Tänne se johti:ssa. Tykkään Petjasta hirmuisesti, vaikka tää kyseinen herra ei juuri olekaan parrasvaloihin päässyt. Kivan mystinen hahmo. Petjasta tai sen menneisyydestä voi paljastua mitä tahansa, mutta ainakin tähän asti hän on vaikuttanut oikein kultaiselta <3. Nää kaks näyttää sopivan hyvin yhteen, oon niin onnellinen että Mikakin löytää kuin löytääkin sen oman murunsa, jonka kanssa pehmoilla. Aaw.

Lainaus
”Meillä on vain samanlainen maku leffojen suhteen. Se onkin mun ykkösvaatimus ihannekumppanissa.”

Aaw. Mikan on niin söpö :D. Haluan kovasti lukea Mika/Petjaa enemmän, niisk.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2018 23:18:27 kirjoittanut Grazioso »
Sometimes only paper will listen to you

Ava ja bannu by Auro

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 042
Vs: Koukussa suhun | S | fluffy | Mika/Petja | ficlet
« Vastaus #3 : 05.08.2018 13:26:28 »
Vendela: Oli kivaa pitkästä aikaa kirjoittaa kunnon fluffya! Hyvää vastalääkettä angstiin ja muihin kurjuuksiin :3 Kiva, että tyksit tästä arkisesta söpöilystä ja kiitos kommentista!

Grazioso: Aww, ihana kuulla, miten kovasti olet tykästynyt näihin kahteen! Onhan se nyt kivaa saada jotain vaihtelua Heilevin kiemuroihin ja sotkuihin. Petja pääsee vielä näyttämölle, mutta kivaa, että tyksit hänestä jo :3 Mika tarvitsee rinnalleen samanlaisen pehmoilijan. Kiva, että tykkäsit ja kiitos kommentista!