Kirjoittaja Aihe: Varjojen Kaupungit - kirjasarja  (Luettu 2350 kertaa)

mervii

Vs: Varjojen Kaupungit - kirjasarja
« Vastaus #20 : 18.06.2018 23:23:15 »
Mä oon kans tän sarjan fani! Lempihahmot on Clary,Jacr,Izzy,Simon,Magnus,Alec ja Luke. :)
Inhokkihahmoja en oikein osaa sanoo. Mutta parhaat parit on Malec, Clace ja Sizzy. Ja oon kattonu Netflixistä tota sarjaa ja tykkään kyllä.

CedarellaRiddle

• Slytherin
  • Potterhead always
« Vastaus #21 : 07.07.2018 19:30:36 »
Mä oon kans tän sarjan fani! Lempihahmot on Clary,Jacr,Izzy,Simon,Magnus,Alec ja Luke. :)
Inhokkihahmoja en oikein osaa sanoo. Mutta parhaat parit on Malec, Clace ja Sizzy. Ja oon kattonu Netflixistä tota sarjaa ja tykkään kyllä.

Hyvä hyvä :D sehän on mukavaa, että faneja löytyy. Milloin luit tämän sarjan?
Tule lukemaan ficciäni, jossa Valo viettelee ja Pimeys nauraa.
Jossa Pimeyden ja Valon tytär syntyy ruusuja hiuksillaan.
Romantiikkaa ja Angstia sekoittaen, CedarellaRiddle esittää:
Pimeyden Kuningatar, K-15

mervii

« Vastaus #22 : 09.07.2018 22:17:38 »

Hyvä hyvä :D sehän on mukavaa, että faneja löytyy. Milloin luit tämän sarjan?
Taisin lukea vuonna 2015 loppuvuodesta tai 2016 alku vuodesta :)

Eririn

• Calrissian-Skywalker
  • Jedi like my father before me
    • kiliel is a lesbian ship
« Vastaus #23 : 22.07.2018 00:36:06 »
Mä suosin nykyään TV-sarjaa. Kirjat olen toki lukenut, mutta niissä on tosi paljon kamaa, josta en yhtään pitänyt + kolme vikaa kirjaa eteni kuin täi tervassa. Enkä ole oikein CClareen persoonana kovin mieltynyt. Mutta TV-sarjasta pidän, imo korjasi kaiken sen mikä kirjoissa on vialla. Jacestakin aloin oikeasti pitää, kun se ei ollut pelkästään kiintiökusipää. Malec toimii paljon paremmin (plus niillä on oikeasti myös ruutuaikaa, eikä riidat johdu mistään pikkumaisesta, eikä Alec ole bifobinen), ja ylipäänsä mun mielestä sarja on parempi.

Malec on ykkösparitus ja rakastan Magnusta ja Alecia hahmoina^^ muita suosikkeja ovat Maia, Izzy, Clary, Simon, Luke ja Aline. Paritusten suhteen en ole kovin nirso, mutta Clizzy, Claia, Saia, Luke/Maryse (sarjassa) ja Aline/Helen ovat suosikkeja joiden takana seison vaikka mikä olisi.

CedarellaRiddle

• Slytherin
  • Potterhead always
« Vastaus #24 : 22.07.2018 16:33:53 »
Mä suosin nykyään TV-sarjaa. Kirjat olen toki lukenut, mutta niissä on tosi paljon kamaa, josta en yhtään pitänyt + kolme vikaa kirjaa eteni kuin täi tervassa. Enkä ole oikein CClareen persoonana kovin mieltynyt. Mutta TV-sarjasta pidän, imo korjasi kaiken sen mikä kirjoissa on vialla. Jacestakin aloin oikeasti pitää, kun se ei ollut pelkästään kiintiökusipää. Malec toimii paljon paremmin (plus niillä on oikeasti myös ruutuaikaa, eikä riidat johdu mistään pikkumaisesta, eikä Alec ole bifobinen), ja ylipäänsä mun mielestä sarja on parempi.

Malec on ykkösparitus ja rakastan Magnusta ja Alecia hahmoina^^ muita suosikkeja ovat Maia, Izzy, Clary, Simon, Luke ja Aline. Paritusten suhteen en ole kovin nirso, mutta Clizzy, Claia, Saia, Luke/Maryse (sarjassa) ja Aline/Helen ovat suosikkeja joiden takana seison vaikka mikä olisi.

Uijui, hyvä hyvä :D itse tykkään sarjasta ja kirjoista, mutta minun mielestäni sarjat jäivät hieman, eh, puutteellisiksi. Mutta mielipiteensä kullakin.
Tule lukemaan ficciäni, jossa Valo viettelee ja Pimeys nauraa.
Jossa Pimeyden ja Valon tytär syntyy ruusuja hiuksillaan.
Romantiikkaa ja Angstia sekoittaen, CedarellaRiddle esittää:
Pimeyden Kuningatar, K-15