Kirjoittaja Aihe: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna  (Luettu 2273 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Ficin nimi: Sinusta yhä pakahdun
Kirjoittaja: Winga
Ikäraja: S
Tyylilaji: söpöilevä katsaus arkeen (eli öö fluffy slice of life)
Paritus: Ginny/Luna
Vastuuvapaus: Juu, en omista, Row-täti omistaa, en tee tällä rahaa.
Yhteenveto: Luna haluaa tehdä jotain, vaikka Ginny olisi ihan tyytyväinen, jos saisi vain tuijotella tätä tänään.
Kirjoittajalta: Elikäs Beelsebuttille synttärilahja. Toivottavasti tykkäilet :3

Sinusta yhä pakahdun

Lunalla on päällään mekko, jonka kankaassa on lentäviä lintuja. Ginny katselee, kun ne lentävät ympäri Lunan vartaloa ja pysähtyvät silloin, kun Lunakin pysähtyy.

”Minä haluaisin tehdä tänään jotain”, Luna sanoo ja pysähtyy Ginnyn eteen. Ginny nostaa katseensa Lunan silmiin ja kohottaa kulmiaan. ”No en minä tiedä mitä! Voisimme lähteä vaikka ulos, tuolla on kaunis ilma, ja me ei olla käyty piknikillä pitkään aikaan. Tai sitten voitaisiin mennä ihan ostoksillekin. Haluaisin ostaa Rolfin uuden kirjan, vaikka luinkin sen ensimmäisen version ennen kuin hän lähetti sitä eteenpäin.”

Ginny hymyilee. ”Minä oletin hänen lähettävän sinulle kopion.”

”Ei ole vielä ainakaan näkynyt. Voi kyllä olla, että osa kritiikistäni oli liikaa hänelle. Miten hän muka voi väittää, että ruispääkkiset ovat vihamielisiä olentoja! Minä vietin niiden elinalueella kuukauden, ja kohtelimme toisiamme vain hyvin”, Luna sanoo, ääni kohoten. Ginny ei vieläkään tunnista kaikkia olentoja, joista Luna puhuu, mutta nainen aina innostuu niin paljon, ettei Ginny voi kuin kuunnella lumoutuneena ja yrittää pysyä perässä. ”Minä haluaisin tietää, mitä hän siihen kirjoitti, muuttiko mitään. Ja voisimme mennä syömään sen jälkeen! Sinä sanoit haluavasi testata sen uuden ravintolan naapurissa.”

Ginny tarttuu Lunaa kädestä ja vetää istumaan viereensä. ”Eiköhän sinne ole pitkät jonot varauksia.”

”Hyvä on, minä olen suunnitellut meille tätä iltaa vähän”, Luna toteaa ja puristaa Ginnyn sormia. ”Ajattelin, että tekisi sinullekin hyvää, että menisimme vähän ulos ja treffeille. Emme ole ehtineet pitkään aikaan tehdä mitään, kun sinulla on treenejä ja minulla on ollut matkoja ja kirjoitettavaa ja vertaisarvioitavaa.”

Onni puristelee Ginnyn rintaa, niin kuin monesti aiemminkin. Joskus, ennen kuin he alkoivat Lunan kanssa tapailla, hän oli miettinyt, voisiko heistä edes tulla mitään, kun oli tuntunut, että he elivät eri tasoilla maailmankaikkeutta. Sitten he olivat alkaneet tapailla, ja Luna oli ollut niin positiivinen, tuonut positiivista energiaa kaikille Ginnyn elämän tasoille, ja Ginny oli todennut, että tämä saattaisi olla se, mitä hän ei ole edes tiennyt haluavansa. Ja sitten Luna olikin jo ehdottanut yhteistä asuntoa (siihen ehti mennä pari vuotta putoamista rakkauteen), ja Ginnyn vastaus oli ollut "tietenkin". Onni oli läikähdellyt siitä asti ja jo ennen sitä Ginnyn rinnassa aina, kun Luna oli muistuttanut sanoillaan ja teoillaan välittävänsä Ginnysta niin paljon.

Huomaamattaan Ginny vetää Lunan syleilyynsä ja tämä nauraa ja suutelee Ginnyn naamaa ympäriinsä. Kevyitä suudelmia, kunnes Ginny vastaa huulille osuvaan suudelmaan eikä päästä irti.

Lopulta Luna vetäytyy suudelmasta nauraen. ”Toki voimme jäädä sänkyynkin, pöytävaraukseen on vielä useampi tunti.”

Ginny pörröttää Lunan hiuksia. ”Ei, mennään hakemaan sinulle se kirja. Voit sitten kertoa, mihin lopputulokseen Rolf on päätynyt sinun kommenttiesi suhteen.”
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #1 : 24.01.2018 22:38:20 »
No awwwwwwww kun hellanlettas, nawwww, ja monta muuta sellaista joita joskus - hetkinen, muistin: hurlumpsista! Niin!

Ginny/Luna on kyllä jännä pari. Jotenkin ne vain sopii toisilleen niin hyvin, vaikka nehän on ... no toinen Proxima Centaurista ja Ginny nyt korkeintaan Kuusta. Luna on sellainen lehahtelija ja vieno tuulenvire, kun taas Ginny on ärräpäitä ja tappuraa ja kenkänauloja! Mutta sitten ne vain jotenin kummasti solmiutuvat toisiinsa ja ovat lutusia yhdessä <3

Lainaus
Joskus, ennen kuin he alkoivat Lunan kanssa tapailla, hän oli miettinyt, voisiko heistä edes tulla mitään, kun oli tuntunut, että he elivät eri tasoilla maailmankaikkeutta. Sitten he olivat alkaneet tapailla, ja Luna oli ollut niin positiivinen, tuonut positiivista energiaa kaikille Ginnyn elämän tasoille, ja Ginny oli todennut, että tämä saattaisi olla se, mitä hän ei ole edes tiennyt haluavansa.
Ehkä se on juuri tämä. Luna tuo sitä energiaansa ja häivähdyksen jotakin oudompaa, Ginny vakauttaa maan pinnalle ja vähän ehkä lennähteleekin Lunan siivillä (hehe).

Tämä on ihana söpö tunnelmapalanen, kun naiset ovat edelleen yhtä rakastuneita, vaikka mitä ilmeisemmin yhteisiä vuosia on takana useampia, vöee <3


Kiitos kaunis (myös sille siipeilijälle) puspus <33
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #2 : 25.01.2018 01:46:15 »
Nukkumisen sijaan luen Luna/Ginnya, hah. :D Mutta ihana teksti oli! Rakastuin tohon alun kuvauksee <3 Ja mä voin tunnistaa Lunassa itteni. Mäkin tykkään suunnitella ja tehdä kaikkea. Mun tyttöystävä on sit varmaan se Ginny joka on se vähän rauhallisempi :D Kiitos tästä tekstistä ja anteeks väsyneestä kommentoijasta!
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Isilwen

  • ***
  • Viestejä: 491
  • Wildfire
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #3 : 07.02.2018 18:31:17 »
Voi lentävät linnut ja ruispääkkiset! Jo nimestä lähtien suloinen ja hymyilyttävä tarina. Ginnyn ajatukset Lunasta ovat kauniita ja saavat uskomaan rakkauteen pidemmänkin seurusteluajan jälkeen. Paljon kivoja yksityiskohtia ja kirjoitustyylisi on sulavaa ja mukaansatempaavaa. Kiitos!
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin.
Jotka ovat kolunneet kaikki polut,tulevat säihkyvin silmin,
polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään.
Niin se ystäväni on, niin se on,
että eksymättä
et löydä perille


~ Tommy Tabermann

https://harrydracorecs.wordpress.com/

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #4 : 07.02.2018 21:48:23 »
Beelsebutt: nuu, kiva että tykkäilet! Minustakin he on tosi jännä pari ja tykkään yrittää saada sitä mukaan, että ovat kyllä kovasti erilaiset olennot :D justii ovat eri planeetoilta vähintään.

Lunalotta: kiitoksei kovasti! Fikit toki parempi kuin uni aina! Son kyllä aina mukava kun samaistuu hahmoon :3

Isilwen: hattaraa on kiva kirjoittaa, ja hattaraa pitemmistä parisuhteista myös! Kiitokset kauniit!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #5 : 18.03.2021 23:28:46 »
Iltaa! Ginny/Luna on mulle semmoinen hyvän mielen paritus, varmaan erityisesti sen takia, että suurimman osan heihin liittyvistä teksteistä luen nimenomaan täältä Hunajaherttuan puolelta ;D Se on siis johtanut siihen, että näin alkuyöstä kun söpöilyn kaipuu iskee, suuntaan etsimään jotain söpöä ja yleensä päädyn tän parituksen pariin. Niin kävi tänäänkin, enkä tosiaankaan pettynyt lukemaani!

Erityisesti mä tykkäsin siitä, että tässä korostettiin vähän Ginnyn ja Lunan erilaisuutta! Se kun sattuu olemaan mun mielestä yksi niistä asioista, joka tekee tästä parituksesta niin kiehtovan. Lunan ylenpalttinen optimismi ja positiivisuus sopivat hyvin yhteen Ginnyn vähän tasaisempien luonteenpiirteiden kanssa, ja lopputulos on söpö ja kiva. Lunan aktiivisuus ja puhetulva olivat tässä tekstissä ihastuttavia, erityisesti tuo miten hän vähän kiivastui Rolfin väitteestä. Sekin oli myös kiva, miten Rolf oli tässä mukana ystävän roolissa – miesparka usein tönitään aivan unohduksiin.

Tunnelmapalasena tää oli valtavan hyvä ja tykkäsin todella paljon nimenomaan tämän tunnelmasta. Sellainen arkinen rakkaus kuvastui tästä hyvin, minusta on aina hirveän suloista lukea jo pidempään yhdessä olleista pareista. Tykkäsin myös siitä, miten tässä lyhyessäkin tekstissä pohjustettiin Ginnyn ja Lunan suhteen taustoja, se jotenkin syvensi söpöstelyn vaikutusta. Oli myös hurjan suloista, miten rakastunut kaksikko oli edelleen kyseessä, vaikka suhdetta olikin jo kauemman aikaa takana. Muutenkin tämä oli kaunis teksti, pidin paljon tässä käytetystä kielestä! Tykkäsin myös tosi paljon otsikosta, siihen sisältyi nätisti se heidän yhdessä viettämänsä aika.

Lainaus
(siihen ehti mennä pari vuotta putoamista rakkauteen)
Tämä oli musta tosi kivasti sanottu, piti ihan nostaa erikseen esille!

Tämä oli vallan ihana iltapala luettavaksi, söpöilevät arkikuvaukset ovat todellakin mun lempigenre! Tätä oli ihana lukea, olit tosi hyvin ja autenttisesti saanut kuvattua sekä Ginnyn että Lunan ja heidän parisuhteensa myös. Kiitos tosi paljon tästä tekstistä, se ilahdutti mun iltaani niin kovin paljon!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.

Hopearausku

  • Vedenelävä
  • ***
  • Viestejä: 351
Vs: Sinusta yhä pakahdun | S | fluff | Ginny/Luna
« Vastaus #6 : 21.03.2021 16:48:29 »
Ginny/Lunasta on muodostumassa minulle juuri semmoinen hyvän mielen paritus, josta Vuorna kommentissaan mainitsi :)) Näistä kahdesta lukeminen on kyllä aina niin ihanaa! 

Hahmot olivat ihanan IC - Luna niin valloittavan höpsö oma itsensä ja Ginny taas sellainen järjen ääni. Niin suloista, että Luna oli suunnitellut iltaa etukäteen! Toisaalta juuri hänen tapaistaan turvata treffi-illan aikataulut konsultoimatta toista osapuolta etukäteen. Ehkä tämä kertookin juuri siitä, miten hyvin hän tyttöystävänsä tuntee. ♥ Lunan ja Ginnyn kontrasti tulee tässä tosi ihanasti esille, tykkään kovasti tästä "vastakohdat täydentävät toisiaan"-ajatuksesta, joka on läsnä ficin alusta loppuun (ja selkeästi Ginnynkin mietteissä).

Toivottavasti myös Rolf ymmärtää ottaa Lunan neuvoista vaarin ja kirjoittaa kirjaansa kunnolla ruispääkkisten todellisesta luonnosta - eihän nyt viattomia taikaolentoja saa noin vain mustamaalata :D (Olettaen, että ruispääkkiset todella ovat vaarattomia muutenkin kuin Lunan kokemuksissa.)

Tämä todellakin piristi päivää, lämpimät kiitokset lukukokemuksesta ♥

bannu © Ingrid
ava © Felia