Kirjoittaja Aihe: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet  (Luettu 3248 kertaa)

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kaapo kaipaa huomiota.

Nimi: Henri-mittari
Kirjoittaja: Avaruuspiraatti
Tyylilaji: fluff
Ikäraja: S
Paritus: Henri/Kaapo

A/N: Viimeistä vanhaa Henri/Kaapoa viedään! Kirjoitin tämän tänä vuonna Sokerisiivelle syntymäpäivälahjaksi, joten: hyvää syntymäpäivää ♥




H E N R I - M I T T A R I


”Henri.”

”Henri.”

”Hei Henri.”

”Henri-hemuli.”

Henri kurkisti biologiankirjansa yli varsin tympääntyneenä. Kaapo nojasi kämmeniinsä ja tuijotti häntä intensiivisesti takaisin. Ehkä tämä näytti sillä tavalla söpöltäkin, tukka vielä pystyssä ja harjaamattomana, ja nenänpää yhä syyskävelyn jäljiltä punaisena, mutta Henri oli uppoutunut liian syvälle geenitekniikan ihmeelliseen (tai turhauttavaan) maailmaan pistääkseen sitä sen kummemmin merkille. Kaapo hymyili varsin itsetyytyväisesti, kun Henri laski kirjansa alemmas.

”No?”

”Joko sä olet keksinyt vastauksen ensimmäiseen tehtävään?”

Henri muljautti silmiään. ”Mä en ole vielä lukenut ees tätä lukua loppuun.”

”Aijaa”, Kaapo sanoi, eikä kuulostanut lainkaan yllättyneeltä, ja painoi katseensa takaisin omaan kirjaansa.

Henri muljautti silmiään toistamiseen ja seurasi Kaapon esimerkkiä. Hän ehti lukea tuskin kahta lausetta pidemmälle, kun tämä kutsui häntä taas. Henri laski kirjan nyt kokonaan syliinsä.

”Häiritsetkö sä mua tahallas?” hän kysyi.

”Enhän minä”, Kaapo sanoi nopeasti ja räpytteli silmiään. Sekin luultavasti näytti söpöltä, mutta geenitekniikka sumensi yhä Henrin ajatuksia.

”Kaapo”, Henri tapasi hitaasti, ”mä vannon, että lähden takaisin himaan, jos sä ärsytät tahallasi.”

”Okei, okei, okei”, Kaapo huokaisi ja painui niin lähelle omaa kirjaansa että tuskin näki lukea mitään. ”Jatka sinä vain. En häiritse enää.”

Oli torstai. Syksyn kirjoitukset olivat takanapäin, mutta lukuvuoden ensimmäinen koeviikko oli vasta edessä. Henri oli tullut Kaapon luokse hakemaan tukiopetusta biologiassa – ja ehkä myös pusuja ja halauksia, mutta ensisijaisesti tukiopetusta. Kaapo olikin mainio opettaja, mutta hänen keskittymisensä alkoi tunnin lukemisen jälkeen herpaantua. Henriä ei tämä olisi haitannut lainkaan, ellei hän olisi oikeasti halunnut oppia sinä päivänä jotain.

Henrin iho värähti kananlihalle. Jokin – tai joku – kutitteli hänen paljasta nilkkaansa. Hän yritti antaa asian olla ja keskittyä mielenkiintoiseen ja ei-lainkaan-puuduttavaan geenitekniikkaan, mutta mitä kauemmin hän tapitti kirjaa, sitä kovemmaksi kutitus kävi. Kun Kaapon sormet kyllästyivät hänen nilkkaansa ja siirtyivät jalanpohjiin, Henri viimein ärähti ja löi kirjansa kokonaan kiinni.

”Kasper!”

”No anteeksi!” Kaapo huokaisi melodramaattisesti ja kellahti patjalle makaamaan. ”Mä vain haluan huomiota!”

”Eikö se kävelyretki ollut tarpeeksi?” Henri kysyi ja nakkasi toista kulmaansa.

”Ei”, Kaapo sanoi huuliaan mutristaen. ”Mun Henri-mittari ei ole vielä täynnä.”

”Henri-mittari”, Henri toisti ja hengitti syvään. ”Kaapo kiltti. Mä haluan saada tästä kokeesta oikeasti hyvän numeron.”

”Mutta kun mun Henri-mittari...” Kaapo intti surkean kuuloisena ja kierähti selälleen.

Henri hieroi otsaansa ja levitti kätensä sitten lyötynä sivuilleen. ”No tule sitten tänne. Äläkä sitten häiritse enää!”

Kaapo oli hänen sylissään nopeammin kuin hän olisi ehtinyt lausua geenitekniikkaa. Henri nappasi kirjan takaisin käteensä, kun Kaapo keskittyi hieromaan kasvojaan hänen kaulaansa vasten ja sormeilemaan hänen paidanhelmaansa ja sen alta vilahtelevaa ihoa.

”Onko nyt parempi?” Henri kysyi, kun Kaapo viimein hengähti tyytyväisen kuuloisena ja lopetti kiemurtelun.

”On.”

Henri pukkasi Kaapon ohimoa nenänpäällään ja suukotti vielä päälle. ”Toivottavasti sun mittari on täyttynyt siihen mennessä, kun mä olen saanut luettua tän luvun loppuun.”

”Tuskin”, Kaapo sanoi, kurotti päätään ja suukotti häntä puolestaan leualle.

Oli sanomattakin selvää, ettei Henri saanut luettua lukua sinä päivänä loppuun.


« Viimeksi muokattu: 07.09.2018 11:21:23 kirjoittanut Avaruuspiraatti »

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #1 : 26.12.2017 13:01:21 »
Muistan kyllä silmänneeni tämän alkuperäisen julkaisun aikaan, mutta olipa kiva nyt kunnolla lukaista tämä läpi! Onhan noi poikkelit aika söpöä sakkia, ja etenkin Kaapon ("Kasper!")  J Ä R J E T Ö N  läheisyydenkaipuu on erittäin samastuttavaa lutuista :3 Kiva että postasit tämän takaisin! <3

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #2 : 26.12.2017 13:48:06 »
On nämä vähän tyhmän söpöjä kyllä, tällai vaikka itse nyt sanonkin <3 Eikä olisi Kaapo-pallero mitään ilman jumalatonta läheisyydenkaipuutaan ^.^ Kiitos Ronen kommentista <33

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #3 : 27.12.2017 21:51:22 »
Mnjäh :)

Onkohan Henri-mittari sukua mun Klance-mittarille tai Sheith-mittarille tai tätä nykyä Shatt-mittarille? Ei nekään koskaan punaiselle mene, hyvä että viisari vähän värähtelee kun imen itseeni tumbleria ja parhaassa tapauksessa hieman sipaisen finillä <3

Nää pojat on vain niin söpöjä! Se että Kaapo, siis KAAPO ei haluu opiskella vaan mieluummin kaulailee Henriä! Mun piti käydä ihan tarkistaan, että kumpi näistä oli se opiskelunsa lomassa fyysisestikin stressaava ja se oli itse Kaapo! Niinku. No joo, mut jos ois oma Henkka, nii ehkä mäki oisin vähemmän kiinnostunut geenitekniikasta. No en kyl olis. Heh.

Mutku geenitekniikka <3


Mut joo! Mun piti vain sanoa, että ihanan fluffista ja ihan vähän hottistakin toi lopun naamakaulailu <3 sellaista miltei alkukantaista kun piti vain päästä iholle ja tuntea lämpö ja nuuskutella ja ihan merkkailla melkeinpä itsensä ja toisensa ja aw <3


Kiitos! :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #4 : 28.12.2017 11:44:40 »
Hha, en yhtään ihmettele, vaikka itseltänikin jokunen tuollainen mittari löytyisi :'D Fiilaan minäkin Kaapoa, kun ei nuo tuommoiset tunnu koskaan täyttyvän!

Siinä on kyllä läheisyydenkaipuu suurimmillaan, kun Kaapokin malttaa omalta opiskelultaan (ja tukiopetukselta, koska se kovasti tykkää, kun pääsee pätemään ;D) vähän halia ja kaulailla Henriä ;-)

Kiitos paljon Bbuttis kommentista ^.^ <3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

liljankukka

  • Vieras
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #5 : 03.08.2018 01:25:44 »
Nyt sä sen teit, mä kuolin! <33333

Siis niin ihana <333

Lainaus
”Henri.”

”Henri.”

”Hei Henri.”

”Henri-hemuli.”
Henri-Hemuli? IIIHAANAAA <333

Lainaus
”Kasper!”

”No anteeksi!” Kaapo huokaisi melodramaattisesti ja kellahti patjalle makaamaan. ”Mä vain haluan huomiota!”

”Eikö se kävelyretki ollut tarpeeksi?” Henri kysyi ja nakkasi toista kulmaansa.

”Ei”, Kaapo sanoi huuliaan mutristaen. ”Mun Henri-mittari ei ole vielä täynnä.”

”Henri-mittari”, Henri toisti ja hengitti syvään. ”Kaapo kiltti. Mä haluan saada tästä kokeesta oikeasti hyvän numeron.”

”Mutta kun mun Henri-mittari...” Kaapo intti surkean kuuloisena ja kierähti selälleen.

Henri hieroi otsaansa ja levitti kätensä sitten lyötynä sivuilleen. ”No tule sitten tänne. Äläkä sitten häiritse enää!”
Voi apua <33 Henri-mittari? Awww <333 Munkaan Henri/Kaapo-mittari ei oo vielä täynnä!

Lainaus
Oli sanomattakin selvää, ettei Henri saanut luettua lukua sinä päivänä loppuun.
Hyvä yritys Henri... Ihana lopetus <3

Rakastanrakastanrakastan! <333333333

Kiitos <3

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #6 : 03.08.2018 10:59:18 »
Lainaus
Nyt sä sen teit, mä kuolin! <33333
Voi sua <3

Kiitos taas kommentista, liljankukka :3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #7 : 04.08.2018 02:43:40 »
Tällainen söpöhöpöily on aina mun mieleen. Täytyy kyllä ihailla Henrin velvollisuudentuntoa. Mä en edes vilkaisisi koulukirjoihin, jos Kaapon kaltainen hakisi multa hellyyttä ja huomiota. Onneksi Kaapon sinnikkyys kuitenkin palkittiin. Hiiteen geenitekniikka kun voi halia ja pusia. Tässä oli ihanan lämpöinen fiilis. Juuri tuollaista rakastunutta meininkiä. Tykkään. Kiitos tästä söpöisyydestä! ^^

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #8 : 07.09.2018 11:21:06 »
Sokerisiipi, haha, saattaisi tuossa tilanteessa itsellänikin olla ajatukset ihan jossain muualla kuin geenitekniikassa ;D Kiitos paljon kommentistasi, kiva että pidit tästä <3

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #9 : 06.12.2018 12:53:49 »
Heissan ja terveisiä kommenttikampanjasta! Valitsin tämän, koska tämä on ubersöpö <3 ja sellaista kaikki kaipaa elämäänsä. (Kirjoittelin tähän jo eilen kommenttia, mutta se olikin ihanasti kadonnut viestikentästä, kun tänään avasin koneen:/) Mutta juu Henri ja Kaapo on super söpöjä ja lisää tällaista <3

Oon lukenut näistä pojista aikaisemminkin ja aina oon tykänny. Näissä on sellaista kivaa keveyttä ja pehmeyttä (ja sitä söpöyttä <3) Tulee Kaaposta niin mieleen minä, kun oon aina kärttämässä huomiota silloin kun pitäs tehä jotain tärkeempää. Näitten suhde on jotenkin tosi ihana.
Lainaus
”Enhän minä”, Kaapo sanoi nopeasti ja räpytteli silmiään. Sekin luultavasti näytti söpöltä, mutta geenitekniikka sumensi yhä Henrin ajatuksia.
Voi Kaapoa kun yrittää näyttää söpöltä ja kaikkea, mutta Henri ei vaan huomaa

Lainaus
Kaapo oli hänen sylissään nopeammin kuin hän olisi ehtinyt lausua geenitekniikkaa. Henri nappasi kirjan takaisin käteensä, kun Kaapo keskittyi hieromaan kasvojaan hänen kaulaansa vasten ja sormeilemaan hänen paidanhelmaansa ja sen alta vilahtelevaa ihoa.
<3<3<3<3<3<3

En oikeasti tiedä mitä muuta voisin sanoa, kun tämä oli juuri sellainen sopivan kokoinen söpöyspala elämään. Geenitekniikan sumentamat aivot, Kaapon läheisyyden kaipuu ja jotenkin kaikki on tässä vain kohdillaan! Kiitos <3

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Henri-mittari | S | fluff | Henri/Kaapo | ficlet
« Vastaus #10 : 05.02.2021 19:46:40 »
Kiitos Lyrmynkäinen kommentista <3 Oon tänään ottanut taas tehtäväkseni käydä vastailemassa "unohtuneisiin" kommentteihin, ja on kyllä jotenkin tosi hymyilyttävän nostalgista palata tämänkin parituksen ääreen. Tämä muistuttaa itseänikin siitä, että hei, mullahan on muitakin originaalihahmoja kuin Riekko ja Joutsi xD

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"