Kirjoittaja Aihe: Voltron: Sisältä ja ulkoa (Shiro/Keith, puhdasta fluffia, S)  (Luettu 1639 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Shirosta tuntui, ettei hän voinut enää vain katsoa Keithiä ilman, että hänen suupielensä venyivät typerään virneeseen.


Fandom: Voltron: Legendary Defender
Nimi: Sisältä ja ulkoa
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: -
Päähenkilöt: Shiro/Keith
Lajityyppi: puhdas, laimentamaton fluffi
Sanamäärä: < 500
Ikäraja: S (sallittu kaikille)


Olen nähnyt paljon voltron-unia viime aikoina. Aamuisin olen niitä vuodatellut usein inspiraatio-tiedostooni (ja vähän muuallekin), mutta tänä aamuna idea oli niin selkeä ja sen luoma kaari niin lyhyt, että kirjoitin suoraan ficiksi. Ei betattu eikä annettu hautua, joten varmasti on kaikenlaista muokattavaa viimeistään viikon kuluttua, ulkopuolisella jo nyt x) Typoista saa valittaa!

Kiitokset Sarveiskalvolle anatomia-avuista! ;D


Hox! En omista Voltron-maailmaa enkä sen hahmoja, annetaan niistä kunnia... niin, ilmeisesti alkuperäiset omistusoikeudet ovat epäselvät (?) mut hei, kudos sille jolle kudos kuuluu! En tahdo ficilläni tuottaa mielipahaa kenellekään enkä tienaa tällä mitään!




Sisältä ja ulkoa




Taistelu oli ollut uuvuttava. Yksi toisensa jälkeen paladiinit olivat vaihtaneet haarniskansa oloasuihin ja laahustaneet ulos pukuhuoneesta. Vain Shiro ja Keith olivat jäljellä.

Shiro katsoi Keithiä. Siis todellakin katsoi. Heidän suhteensa oli lähentynyt Keithin palattua takaisin yli vuoden kestäneiden taisteluiden karaisemana. Zarkon oli kuollut. Haggar oli kuollut. Lotorin olinpaikkaa ei tiennyt kukaan, mutta itsepäisiä ja itsetuhoisia galrataskuja löytyi yhä ympäri galakseja. Ja Voltron puolusti väsymättä Universumia.

Keithin lihakset piirtyivät selkeinä esiin. Keithillä oli yllään vain ohut alusasu, jollaista he kaikki pitivät haarniskojen alla. Hän etsi jotain kaapistaan, kasvoillaan tarkkaavainen ilme. Shiro hymyili tahtomattaan. Hänestä tuntui, ettei hän voinut enää vain katsoa Keithiä ilman, että hänen suupielensä venyivät typerään virneeseen. Keith oli niin...

"Sä olet niin söpö", Shiro töksäytti ääneen ja hieman säikähti. Sen oli ollut tarkoitus olla hänen yksityinen ajatuksensa. Ei siksi, etteikö hän seisoisi sanojensa takana, mutta...

Keith veti kulmansa äkäiseksi veeksi ja mulkaisi Shiroa olkansa yli. Hän pamautti kaapin oven kiinni ja iski terävästi nyrkillään Shiroa käsivarteen. Shiro oli miltei varma, että kuuli Keithin päästävän ärräpäitä, mutta se saattoi olla silkka murahdus. Ja sitten Keith kääntyi kohti takkiaan selkeästi aikeenaan poistua paikalta.

"Ei kun tuu tänne", Shiro maanitteli. Hän tarttui Keithin ranteeseen ja nykäisi tämän eteensä, jalkojensa väliin. Ilmeisesti Keith ei ollut tosissaan vihainen, koska ei vääntänyt otetta irti.

Shiro hymyili edelleen ja lakkasi välittämästä siitä, että näytti luultavasti naurettavan ihastuneelta, suorastaan sokerisen siirappiselta. Hän kuljetti rystysiään Keithin selkärankaa pitkin, ylös ja alas, lannerangan notkosta lapaluiden väliin ja takaisin. Ja koko ajan Shiro tuijotti Keithin syviä silmiä, jotka pehmenivät portaattomasti, avautuivat jälleen ikkunoiksi. Shiro pidätti hetken hengitystään.

"Oikeasti sä olet niin kaunis. Hemmetin kaunis", Shiro sanoi vakavana. Hän liu'utti toisen kätensä Keithin olalle, viisti niskalihasta ja parkkeerasi peukalonsa ohuelle alahuulelle, sormet poskelle levittyen. "Sisältä ja ulkoa."

Keith kurtisti kulmiaan, joskin niiden jyrkkyysaste oli laimeimmasta päästä. Hän astui molemmin puolin Shiron hajareisiä ja istui tämän syliin, kietoi kätensä vyötäisille ja painoi päänsä vasten Shiroa.

"Ja sä oot helvetin iso", Keith mutisi vasten Shiron naurettavan leveää rintaa. "Sisältä ja ulkoo."

Shiro nauroi. Keith tunsi naurun koko vartalollaan ja hymyili silmät suljettuina.

"Sisältä ja etenkin ulkoa?"

Keith pyöräytti silmiään, mutta ei lakannut hymyilemästä. "Dorka."





Hox!
Tänä aamuna kännyyn kirjoitetut muistiinpanot ennen kuin sängystä pääsin ylös:
shiro ja keith pukkarissa tms, ehkä vaihtamassa haarniskoja pois leijonalentelyn jälkeen koska molemmilla vähänkuin kerrastot päällä, sellaset ohkaset haarniskan alusasut tms (kuvittelen että shiron s1-2 "paita" on oikeesti alusasu, se on vaan vetänyt jotku randomhousut siihen päälle että on nopee vaihtaa haarniskaan jos tulee häly).
shiro kattoo keithiä, typerä hymy "sä oot niin söpö" (ja se on!) keithin ilme kuin myrkkyä, tappokatse shirolle, muksauttaa (kovaa) käsivarteen ja ehkä vittuillessaan vetää yläosan pois (jää roikkuun kuten haalarista), eleistä päätellen teker lähtöä tai ainaki kääntää selkänsä tjsp, shiro tarttuu käteen, edelleen dope-hymyillen <3_<3 "eiku tuu tänne" vetää keithin jalkojensa väliin (keith sallii), kattoo ylös kasvoihin ja rystylöi kevyesti selkää, "sori, mun ois oikeesti pitänyt kertoo miten julmetun kaunis sä oot" käsi olan kautta kaulalle, poskelle, peukalo alahuulelle "sisältä ja ulkoa", keith kurtistaa kulmia mutta istuu shiron syliin hajareisin, kietoo kädet ympärille, poski vasten rintaa, shiron poski keithin hiuksiin, "ja sä oot helvetin iso" keith mutisee shiron naurettavan leveään rintaan "sisältä ja ulkoo" shiro nauraa ja keith tuntee naurun koko vartalollaan "sisältä ja etenkin ulkoa?" keith pyöräyttää silmiään  mutta hymyilee "dorka"


I rest my case.



Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Voi sinua ja Voltronia!

Katso, uskalsin avata tämän, vaikka otsikossa luki "puhdasta fluffia"! Okei, vähän pelotti, mutta irvistin vain yhdessä kohtaa. :P Tämä oli sen verran lyhyt, että Shiro/Keith veti puoleensa fluffi-varoituksesta huolimatta ♥

Oli kiva lukea näistä tällainen "oikea" paritusficci, vaikkei tässä nyt kauheasti ehtinytkään tapahtua. Kiva että kirjoitit S-tasoisen ficin ♥ Tätä oli kiva lukea.

Tuosta lopun "ulkoisesti isosta" tuli kyllä ihan Lance mieleen. :D Mutta ehkä Shirokin on yksityisesti pervo.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Arte, oon kyllä susta hurjan ylpeä! <3

Shiron pervoudesta jo puhuskeltiin ;D tai no minä puhuin.... mutta siis, niin, Keith ihan tasan tarkkaan ajatteli sen kaksimielisesti ja pervosti, mutta minusta Shiro on niin kultapoju ja sankarimallia, että se mietti vain muskeleitaan ja isompia raamejaa, Keithän on vähän rimpula <3 vaikka kyllä se minusta jo neloskaudella
Spoiler: näytä
siinä hienossa uudessa haarniskassaan
näyttää vähän buffiutuneen! Mä en tässä parituksessa oo niin kiinnostunut size-kinkyilystä (tuli näin muuten vain mieleen) vaan tykkään enempi siitä, että Keith on jo pikkasen vanhempi ja saanut vähä enempi massaa - mut faktaahan on se, että vaikka se treenais 247 nii ei se koskaan ois fyysisesti niin iso ku Shiro x) eikä tarvikaan!

Ehkä näihin tulee viel joskus palattua, ovat ainaki tumblerissa mulla hyvin esillä ;)

Kiitos kommentista <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
MITÄ?! Enkö mä kommentoinut tätä? x_x Olin ihan varma, että kommentoin, mutta ehkä mä sitten tein sen vain pääni sisällä :'D

Hihihi pukuhuonehalit on parhaat halit <3 Ja pukuhuonejubailut noin ylipäänsä! Shiro on kyllä ihan ällöttävä romantikko, oikeesti. Se on ulkoa tosi lihaksikas ja miehekäs hottismies, mutta sydämeltään se vain haluaa sanoa Keithiä kauniiksi ja vähän hiplaa sitä <3 (Mut eiköhän me kaikki, eiköhän me kaikki...) Ja niin, täytyy mun antaa vielä erityismaininta Keithille, joka jotenkin onnistuu olemaan kuin kiukkuinen kissanpentu Shiron suloisten kommenttien jälkeen. Ihme jätkä!

Lainaus
"Sisältä ja etenkin ulkoa?"
Oi Shiro, huumorintajusi on vertaansa vailla! Tulisimme hyvin juttuun keskenämme :'D

Kiitos tästä ihanasta höttöydestä <3 Ehkä oli ihan hyväkin, etten ollut tätä vielä komemntoinut, koska tää mukavasti nosti mielialaani siitä ficletparin jättämästä vähän angstisemmasta fiilistelystäni.

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Höhöö, puhdasta fluffia ja Sheithiä, kyllä kiitos. ;D Shiro on aivan ihastuttava kaveri ja ihan taatusti kunnon romantikko tyynen taistelijan kuorensa alla. Keithin läsnäolo saa sitten aikaan impulsiivisia kommentteja, jotka ehkä olisi voinut jättää oman pään sisään, mutta kun siihen ei vain kyetty. Voin hyvin kuvitella Shiron hölmistyneen naaman hänen miettiessään, että mitä helkkaria sitä tuli oikein todettua. xD

Keithin vaitonaisuus jäi erityisellä tavalla mieleen, mutta väkisinkös siinä häkeltyy moisesta puun takaa hypänneestä kohteliaisuudesta, johon suhtautuminen on vähän hankala määrittää. Kulmien kurtistus tehoaa aina. xD Hyvä että leikissä oltiin silti mukana, sillä sitähän se fluffisuus juuri tarvitsi toteutuakseen!

Lainaus
"Ja sä oot helvetin iso", Keith mutisi vasten Shiron naurettavan leveää rintaa. "Sisältä ja ulkoo."
Likainen mieleni ei tahtonut ollenkaan ensin yhdistää tätä kömpelöhköön mutta herttaiseen vastakommenttiin, vaan keksi sille ihan eri näkökulman.... Noh, sitä se Keithkin meinasi, jos ymmärsin oikein aiemmista kommenteista. Eli win-win. :'D <3

Kiitosta tästä söpöstä pätkästä!

- Ayu

PS: Ja ai niin! Oli mahtavaa nähdä muistiinpanoja esillä tuossa ficin lopussa! :D Itse en kehtaisi kuuna päivänä laittaa omia suunnittelujani esille (jos edes sellaisia teen), koska ne ovat niin epämääräistä myötähäpeäsirkusta, ettei niistä jäisi käteen mitään järjellistä... Arvostan! <3
« Viimeksi muokattu: 26.12.2017 20:05:32 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Joo, no wtf, näittenkin kommakommaamisessa kohta kuukausi kestänyt xD

Piraatti, tämä toimii erinomaisena feel-good-ficcinä! Ellei sitten tämän luettuaan halua oksentaa tai haudata päätään suolaan tai pippuriin (sokerin kumoamiseksi) tai joudu hammaslääkäriin tai jotain semmoista :F

Shiro on! Tautinen julmettu SUURI fluffipalleroinen! Siksipä se onkin niin ihq <3 mä aina onnistuneesti ohitan kaikki sen ptsd-oireilut ja kammottavat painajaiset ja keskityn vain siihen, että Shirolla on <3_<3 katseessa ja rakkautta rinnassaan (tai molemmissa koska määän-boobsit! ja silkkaa lihasta kumpikin!), koska jos nyt rehellisiä ollaan, aika harva on kestänyt kaikkea sitä mitä Shiro. Ehkä se tarvitsee fluffia ja rakkautta vastapainoksi <3

Keith. Kissanpentu!Keith <3 Galrakissanpentu!Keith <3 Naw <33 sehän on just semmoinen, pehmeä palleroinen kun huvittaa olla, sit välillä sähistään ja räpsitään kynsillä, mutta onneksi kynnet harvoin on ihan kunnolla esillä, kunhan vain vähän isottelee :P mutta vain yksi katse saa Shiron sulamaan ja olemaan kuin vahaa Keithin tassuissa, koska eipä se helppoa ole Keithilläkään ollut ja Shiro tietää kyllä senkin. Aw, ovatpa ihania toisilleen <3

HEI! Shiro ei ajatellut sitä kaksimielisesti! Kieltäydyn uskomasta tätä! ;D No joo, ehkä se tajusi heti kun oli sanonut sen ja vähän sniikisti hörähteli itsekseen, mut niin!

Kiitos itsellesi kommentista :-*



Ayu, olipas niin hessuhopomainen aloitus-höhöö! \o/ Nosti heti spiritit tällä puolen näyttöä kattoon ;D

Keith saadessaan positiivisen kommentin Shirolta: >: |
Keith (salaa): <3_<3

Joo, mä nään asian niin, että Keith ei oikein sano mitään kriittistä kauheen helposti. Sittenkin vasta hirmuisen pohtimisen jälkeen. Kuten esim. tässä ficissä (K-11) silkka "Message unsent" -rivien määrä, omg. Ja kulmien kurtistus <3 toimii aina, kaikissa tilanteissa! Olispa mulla Keithin kulmakarvat <3 tai Shiron <3

Ja joo, pervousasteista olikin tuossa ylempänä jo ;D

Muistiinpanot! Oi. I feel #noshame. Itse asiassa... tsekkaas tämä (K-15), on nimittäin (kuten yläreunassa mainitaan) ensimmäinen ficcini evö! No olin moniosaista HD:tä aloittanut jo mutta ton postasin siinä välissä joten se täytyy ekaksi valmiiksi aina mainita :P ja toi versio on se Ihka-alkuperäinen, jonka kirjoitin kun pääsin kotiin. Edelleenkin muistan tienpätkän (taisi olla sama pätkä jossa vasta PYSÄHDYIN kuvaamaan kuutamoa), jossa inspiraatio alkoi. Sit hempassa äkkiä paperia ja kynä ja pari A4 oli nopeesti täynnä. Että silleen. Kaikki vain näkyville! ;D jos saan joskus sen mun Sheith-AU:n kirjoitettua, niin tasan tarkkaan skannaan ne alkuperäiset unenpöpperössä, unen fiiliksissä kirjoitetut sivut ja laitan näkösälle ;D

Mutta niin! Kiitoksia kommentista :-*


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain