Kirjoittaja Aihe: Mökkielämä ei sovi kaikille, S | slash, fluffy | Eetu/Jooa  (Luettu 1786 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 044
Nimi: Mökkielämä ei sovi kaikille
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: slash, fluffy
Paritus: Eetu/Jooa
Varoitukset: kiroilu
Haasteet: Otsikoinnin iloja (ideaotsikko) ja Multifandom III

A/N: Minun teki mieli mökkisöpöilyä :3


Mökkielämä ei sovi kaikille

Mökillä oli vaikea sekä valvoa että nukkua myöhään. He olivat väsähtäneet kymmenen jälkeen kuin vanhukset ja kömpineet sänkyyn ennen yhtätoista. Toisaalta se oli vain hyvä, koska aika kului toivottoman verkkaisesti eikä tekemistä vain tuntunut olevan tarpeeksi. Eetu oli viettänyt mökillä vain yhden päivän, ja hän oli jo nyt totaalisen kyrpiintynyt. Miten ihmeessä hän kestäisi vielä toisen yön? Rautaisella tahdonvoimalla, kaiketi. Olihan hän luvannut Jooalle.

Herättyään Eetu hapuili puhelintaan ja möllötti näyttöä hyvän tovin ennen kuin informaatio tavoitti aivot. 8:18.

”No perkele”, Eetu puuskahti ja tönäisi kännykän pois. Mies koetti nukkua vielä, mutta hän oli liian virkeä ja vatsaa kivisti nälkä. Eetua ei silti houkuttanut nousta, koska sänky oli liian lämmin ja mukava. Hän hivuttautui toisella laidalla nukkuvan Jooan selkään kiinni.

”Huomenta rakas”, Eetu kuiskutti.

”Ömh”, Jooa ynähti. Eetu hivutti peittoa hiukan sivuun, että sai suukottaa miehen paljasta ihoa. ”Huomenta…”

”Oot hereillä?” Eetu ilahtui.

”Kyllä noin mukavaan herätykseen kelpaa herätä”, Jooa mumisi. Eetu halasi poikaystäväänsä.

”Kiva kuulla. Nyt, hilaa perseesi ylös ja keitä mulle teetä”, Eetu sanoi. Jooa pärskähti, ja nauru tukahtui osittain tyynyyn.

”Olisi pitänyt arvata, että tässä oli jotain katalaa”, mies huokaisi. ”Keitä itse.”

”Olet ihana, jos keität”, Eetu maanitteli.

”Pyh, minä olen ihana joka tapauksessa”, Jooa sanoi itsetyytyväisenä ja otti mukavamman asennon. Eetu pukkasi häntä päällään. ”Mä nukun nyt.”

Jooa osasi kyllä pitää päänsä, jos niin halusi, ja näemmä tämä oli niitä hetkiä. Eetu käännähti selälleen ja tuijotti tympääntyneenä kattolankkuja. Lopulta nälkä sai hänet ylös. Huopatossut jalkaan ja viltti harteille. Ehkä hän ei kuolisi.

Oli niin hiljaista. Ei kuulunut autojen huminaa tai naapureiden kolistelua rappukäytävässä. Eetusta se oli epämukavaa. Hänelle tuli liian eristäytynyt olo. Aivan kuin maailmassa ei olisi ollut ketään muuta kuin hän, ja se oli kammottava tunne. Eetun teki mieli raahata Jooa väkipakolla ylös, mutta ylpeys piti hänet aloillaan.

”Vittu tätä mökkielämää”, Eetu mutisi pahantuulisena ja mietti, miten tappaisi aikaa veden kiehumiseen asti. Jokainen hänen keksimänsä ajantappokeino tuntui kuitenkin tympeältä. Kuka nyt heti aamusta jaksoi lukea ikivanhoja Akkareita tai pelata pasianssia? Kännykän akkua piti säästää, joten sitäkään ei voinut räplätä. Eetu seisoi paikoillaan, ja hiljaisuus otti yhä enemmän korviin.

Pikkuisen makuukamarin suunnalta kuului liikehdintää, ja pian Jooa kömpikin hänen seurakseen.

”Miksi näytät noin kärttyisältä?” Jooa kysyi ja tuli halaamaan. ”Kyllä mä keitän sulle teetä, jos se noin tärkeää on.”

”En mä sitä”, Eetu mumisi. ”Mulla vaan hajoaa pää täällä korvessa, kun ei ole minkään näköistä teknologiaa ja on niin saakelin hiljaista. En tykkää.”

”Voidaan lähteä heti, kun haluat”, Jooa lupasi.

”Mutta mä lupasin sulle pitkän viikonlopun”, Eetu sanoi.

”No”, Jooa tuumaili. ”Ei se ole kiva viikonloppu, jos sulla on kurjaa.”

”Mm”, Eetu myötäili ja nojasi mieheen sydän huomattavasti keventyneenä. ”Oot ihana.”

”Mähän sanoin”, Jooa sanoi. Eetu hymyili.

”Niin taisit sanoa.”


Lunatic

  • ***
  • Viestejä: 78
Miten yksi paritus voikin saada hymyilemään näin hölmösti :D
Taisin ahmaista kaiken näistä kirjoitetun joku kuukausi sitten yhdessä yössä, enkä kadu pätkääkään. Jotenkin vain piti saada aina vielä vähän lisää ja vähän lisää ja vieläkin vähän lisää niin, ettei mikään tuntunut riittävän. Kommentoimiseen ei siinä energia kuitenkaan riittänyt, hyi tämmöstä laiskiaista.

Eetu on kyllä aivan ihanan samaistuttava hahmo, ja Jooa on vaan ihana. Eetun vitutukset on aina yhtä inhimillisen ihastuttavia ja vihastuttavia ja tiedän, että mua itseäni vituttaa aivan samat asiat, niinku jossain korvessa jumittaminen (tai karkkien äänekäs imeskely  ;D)

Näistä kahdesta tulee vaan aina yksinkertasesti hyvälle tuulelle. Heittämällä ehkä yks mun suosikkiparituksia ikinä.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 044
Lunatic: Awws, ihana kuulla, että olet tykännyt tästä parituksesta!! Eetuun voi purkaa kyllä kaikenmoiset ärsytykset ja vitutukset, ja Jooa se vain on tuollainen elämää halaava kullanmuru. Kiva, että pidit ja kiitos hurjasti kommentista!! ^^

Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Voi vitsi miten söpö pieni pätkä! En oo heistä mitään aikasemmin lukenut mutta tästä kävi kyl kivasti ilmi varmaan kaksikon tärkeimmät luonteenpiirteet. Jooa vaikuttaa ihanan lepposalta ja Eetukin on aika sympaattinen kaveri! Tollanen paikallaan junnaava ja eristäytynyt fiilis on vähän turhan tuttua sillon kun mitään tekemistä ei vaan oo eikä oo oikeen tottunut olemaan ilman mitään teknologiaa. Ois kyl hirveetä ku ei ois vähintään ees jotain telkkaria tuijotettavana. Dystopinen ajatus melkeinpä.

Mut siis kiitos! Hyvä fiilis tuli näin loppuiltaan. Hassuu sikäli koska alko tehä vähän mieli lähtee jonkun mökille hahah. Ai nii ja parisuhdedialogi oli ihanan realistista ja jotenkin herttasta vaikkei siinä mitään erityistä sikäli ois ollutkaan. Eetun ja Jooan suhde kokonaisuudessaan vaikuttaa aika herttaselta.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 044
Mikaela: Aww, kiitos! Mahtavaa, että tästä pystyi nauttimaan tällaisena ilman sen kummempia taustatietoja! ^^ Jooa on just tuollainen leppoisa, iloinen tyyppi ja Eetu on se tylympi ja kärttyisämpi ;D Mä kyllä tykkään mökkeilystä, mutta tosiaan, ei siellä kauaa jaksa olla ja just jos ei keksi mitään, millä täyttää tyhjiä, pitkiä hetkiä, niin on se aika tuskaa. Kiva, että tää teksti toi hyvän fiiliksen ja kiitos kommentista!!