Kirjoittaja Aihe: Kanssasi tahdon kaiken jakaa, S, Drarry, 5/8, Jatkoa tullut 9.6.  (Luettu 3530 kertaa)

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Ficin nimi - Kanssasi tahdon kaiken jakaa
Kirjoittaja - Dokumentti
Beta - puhpallura
Ikäraja - S
Genre - Fluffy
Paritus - Harry/Draco
Vastuuvapaus - Kaikki tunnistettava Rowlingin luomaa, minä vain lainaan, enkä saa rahaa tästä.
Haasteet - One True Something 2 - One True Genre- SlashAina eka kerta III

A/N - Osallistuu tosiaan aina eka kerta-haasteeseen rapsusarjan muodossa. :) Päästään kurkistamaan muutamiin ensikertoihin, alustavasti kahdeksan kappaletta eroja kertoja olisi tulossa. :) Kommentteja arvostaisin kovin!



Kanssasi tahdon kaiken jakaa

Ensimmäisen jälkeen tahdon tuhansia lisää

Tuliviskin kitkerä maku tanssahteli suuhun pehmeiden huulien kohdatessa ensimmäisen kerran. Uusi tilanne ja alkoholi keinahti päässä ja Draco horjahti. Suudelma katkesi, mutta käsivarret kiertyivät tukevammin lantion ympärille.
 
”Teidän Rohkelikkojen piti olla rohkeita.”

”Draco kouluvuosista on ikuisuus.”

”Silti. Ei kovin rohkeaa. Olet halunnut suudella minua ikuisuuden ja silti se olin minä, joka suuteli sinua.”

”Pitäisikö minun sitten sanoa, etteivät Luihuiset selvästi koskaan kasva aikuisiksi.”

”Pah, Luihuiset eivät ole lapsellisia. Olemme ovelia.”

”Kuten sanoin, päästä jo irti kouluajoista. ”

”Suutelisinko sinua, jos en olisi päästänyt?”

Harry pyöräytti silmiään ja veti Dracon uudelleen lähelleen, toinen suudelma sai jatkua pidempään ja oli ensimmäistä rennompi.


« Viimeksi muokattu: 09.06.2017 10:15:40 kirjoittanut Dokumentti »
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Kanssasi tahdon kaiken jakaa, S, Drarry 1/8
« Vastaus #1 : 28.05.2017 19:50:54 »
A/N - Toinen osa ja toinen ensimmäinen kerta tulee tässä! :)



Tänään enemmän kuin eilen

Mustaan lapaseen verhottu käsi pujottautui Harryn paljaaseen käteen. Hieman yllättyneenä hän kääntyi Dracoon päin, joka hymyili lämpimästi. Syksyisen aamun kuuraamat lehdet rahisivat kenkien alla ja hengitys höyrystyi. Harry piilotti sädehtivän hymynsä kaulahuivinsa taakse ja puristi poikaystävänsä kättä.

”Puoli vuotta on pitkä aika”, Draco sanoi heidän kääntyessä lammen rantaan johtavalle polulle.

”Niin on.”

”Pansy oli varma, ettemme kestä kuukauttakaan.”

Harry naurahti ja sipaisi hiukset pois silmiltään.

”Hän ei varmasti ollut yksin mielipiteensä kanssa. Muistan edelleen äitisi ilmeen.”

Draco hymähti huvittuneesti. Narcissa oli hyväksynyt heidän suhteensa ensijärkytyksen jälkeen. Harry muisti hyvin elävästi naisen epäuskoinen ilmeen ja raollaan olevan suun, Dracon esitellessä hänet poikaystävänään.

”Olen onnellisempi kuin koskaan”, Draco sanoi hiljaa, pysäyttäessään Harryn lammen rannalle.

Harry hymyili hellästi nostaen vapaan kätensä Dracon lämpimälle poskelle silittäen peukalollaan kasvojen sivua. Draco irrotti otteensa hänen kädestään ja kumartui suutelemaan, halaten sitten Harryn lähelleen. Vaaleat hiukset kutittelivat Harryn ohimoa, hänen hengittäessä sisäänsä miehen suloisen kirpeää tuoksua.

”Rakastan sinua”, Harry kuiskasi toisen korvaan.

Käsivarret tiukentuivat hetkeksi vetäen aivan liki. Draco irrottautui hieman hymyillen lämpimästi. Harry tulkitsi hellän suudelman Dracon tavaksi sanoa Niin minäkin sinua.
Kylmä syysilma ei päässyt enää pureutumaan ihon alle yhtä hyytävänä kuin hetki sitten. Harrysta tuntui kuin pieni nuotio olisi sytytetty kytemään hänen rintansa alle.


Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
A/N - Kolmatta ekaa kertaa mennään. :)



Luotat minuun hetki hetkeltä enemmän

Harry oli tiennyt, ettei Dracon kanssa seurustelusta välttämättä tulisi helppoa. Hän oli tiennyt miehen olevan temperamenttinen ja jääräpäinen. Mustasukkaisuutta hän ei ollut ajatellut aina niin itsevarman miehen tuntevan. Siksi heidän ensimmäinen riitansa tuntuikin Harrysta aivan naurettavalta. Naurahtaminen kuitenkin lisäsi vain Dracon raivoa.

”Sinä vielä naurat asialle!”

”Ei Draco! Tämä vain on naurettavaa! Ginny on minulle kuin sisko.”

”Ei siltä näyttänyt.”

”Ginny halasi minua, ei mitään muuta”, Harry puhahti.

”Hän katsoi sinua ihastuneesti!”

”Merlin Draco! Ginny on naimisissa Seamusin kanssa!”

”Te olette seurustelleet!”

”Kuudennella luokalla! Siitä on ikuisuus!”

”Hän on edelleen ihastunut sinuun!”

Harry huokaisi ja painoi kämmenillä silmiään niin lujaa, että näki tähtiä. Tämä tilanne oli absurdein, jossa hän koskaan oli ollut.

”Hän on Seamusin kanssa”, Harry toisti.
 
”Se ei estä tunteita.”

”Olet naurettava! Se oli halaus, emme ole nähneet pitkään aikaan.”

”Sinä et ota tätä vakavasti”, Dracon silmät löivät kipinää ja raivoisa ilme paheni hetki hetkeltä.

”Ei tätä voi ottaa vakavasti. Syytät minua asioista, joita ei edes ole tapahtunut. Kuvittelet omiasi ja minä joudun kärsimään.”

”Kärsit siis kanssani. Juokse sen Weasleyn heitukan luokse! Hänen kanssaan et varmasti kärsi!” Draco huusi ja ennen kuin Harry ehti reagoida mies marssi makuuhuoneeseen ja pamautti oven kiinni mennessään.

Harry tuijotti suljettua ovea ja hänen päässään surisi. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan, miten tilanne oli päätynyt näin. He olivat käyneet Kotikolossa sunnuntaipäivällisellä. Draco oli käyttäytynyt koko vierailun ajan asiallisesti, mutta heidän päästessään Harryn luokse, oli alkanut syyttely ja riita. Luuliko Draco todella, että hän tahtoisi ennemmin Ginnyn? Harry odotti hetken kunnes uskaltautui makuuhuoneeseen lepyttelemään poikaystäväänsä.


Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Unohtumaton

  • Uno
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 710
Kommenttikampanjasta iltaa! Drarrya on aina miellyttävä lukea ja ensimmäiset kerrat on aiheena kutkuttava. Ensiksi täytyy kehua otsikoita, ne ovat ihanan persoonallisia ja sopivat näihin raapaleisiin hyvin. Etenkin tuo Ensimmäisen jälkeen tahdon tuhansia lisää nousi omaksi suosikikseni jo raapaleenakin. Vannon, että voisin lukea ensisuudelmafikkejä loputtomiin!  ;D Sanailu tuntui kaikissa näissä kolmessa luonnolliselta, ja musta se onkin olennainen osa Harry/Draco -suhdetta. Toinen raapale oli jo selkeästi hempeämpi ja ylipäätään se, että rakkaus tunnustetaan, on aina nannaa. Tykkäsin etenkin siitä, että Draco ei vastannut heti takaisin sanoin, vaan osoitti tunteensa mieluummin suutelemalla. Oon aina mieltäny Dracon enemmän ihmiseksi, joka mieluummin osoittaa tunteensa teoin eikä sanoin. Tää osu just siihen sopivasti.

Lainaus
Kylmä syysilma ei päässyt enää pureutumaan ihon alle yhtä hyytävänä kuin hetki sitten. Harrysta tuntui kuin pieni nuotio olisi sytytetty kytemään hänen rintansa alle.

Ihanan tunnelmallista! Ai että.

Kolmannessa osassa tykkään taas erityisesti Dracosta, koska tuollainenhan se on! Hemmetin mustasukkainen siinä vaiheessa, kun Harry on jo tavallaan hänelle "varattu". Musta se sopii mainiosti Dracon luonteeseen, että toisaalta tunteet voi olla hankalia ilmaista sanoin, mutta sitten kun räjähtää, niin se on sitten tulista sanailua ja miestä ei pysäytä mikään. Harry parka!  :D

Mutta hei, näitä oli todella kiva lukea. Onneksi tuli napattua tämä siis tuolta kampanjasta! Kiitos. <3


ja ilo viilsi heitä miekan lailla
ja heidän ajatuksensa liitivät maille joilla tuska ja ilo virtaavat yksiin
ja kyyneleet ovat siunauksen viini.

listaus

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Unohtumaton - Drarry on aina hyvää ajanvietettä. ;) Itsekin pidän otsikoista, vaikka välillä meinasin tuskastua niiden kanssa. :D Hyvä, jos ovat onnistuneita! :) Ensisuudelmat ovat ihania, itsekin voisin lukea niitä vaikka kuinka paljon. Hyvä, että dialogi oli luonnollista, se on oikeastaan Drarry ficcien suola, mielestäni. Itse myös miellän Dracon enemmän tekojen kautta tunteensa näyttäväksi kuin isojen puheiden ja tunteiden tunnustajaksi.
Mustasukkainen Draco on suloinen ja sopii mun mielestä myöskin miehen luonteeseen loistavasti! ;D
Kiitos paljon kommentista!<3  Toivottavasti viihdyt loppujenkin rapsujen parissa. :)

A/N - Tämä ja seuraava osa on mun lemppareita näistä. Harry saattaa vaikuttaa seuraavissa kahdessa vähän tossukalta, muttei sitä ole. Ymmärtää vain, että Draco on vähän parempi näissä asioissa. :D



Kaiken tahdon kanssasi

Tyhjässä asunnossa tuoksui puulta ja maalilta. Vastavalmistuneen talon ylimmässä kerroksessa sijaitsevan asunnon tasot kiittelivät puhtauttaan ja jääkaappi hyrisi hiljaa.

”Täältä löytyy suuri lasitettu parveke. Näkymä on kaunis, näin korkealta näkyy lähes puoli Lontoota”, esittelijän ääni kuului olohuoneesta.

Harry suunnisti takaisin asuntoa esittelevän naisen ja Dracon luo. Parveke oli suuri ja näkymä oli todellakin kaunis. Keväinen Lontoo levittäytyi korkean talon alla lähes silmänkantamattomiin.

”Saatte hetken katsella rauhassa”, nainen sanoi hymyillen ja siirtyi sisätiloihin.

Draco asteli kaiteelta alas kurkistelevan Harryn taakse ja kietoi kätensä tämän vyötärölle.

”Mitä mieltä olet?” mies kysyi ja puhalsi kevyesti Harryn korvan taakse.

”Tarvitsemmeko todella näin paljon tilaa?” Harry naurahti.

Draco laski leukansa miehen olkapäälle ja silitteli vatsaa paidan läpi.

”Emme, mutta miksi ostaa pienempi asunto, kun voimme ostaa tämänkin?”

Harry naurahti. Draco ei ollut suostunut edes katsomaan pienempiä asuntoja. Pelkkiä uusia kohteita ja vähintään hyvin suuria kolmioita.

”Olet liian tottunut suuriin kartanoihin”, Harry tuhahti.

”Niin olenkin. Siksi en halua mihinkään pieneen koppiin. Siellähän vain ahdistuisi hengiltä.”

”Väitätkö asuntoani kopiksi? Hyvin olet näyttänyt viihtyvän siellä tähän asti”, Harry sanoi kääntyen toisen käsien välissä ympäri. Hän kohotti kulmaansa kysyvästi.

”Onhan se pieni, et voi väittää vastaan. Mutta en ole joutunut asumaan siellä, joten olen sietänyt sitä.”

Harry tuhahti. Tässä asunnossa oli neljä huonetta, suuri olohuone ja järjettömän kokoinen avokeittiö, hän ei ymmärtänyt mitä he kaksi tekisivät niin suurella asunnolla.

”Täällä olisi tilaa lapsillekin”, Draco totesi ja Harryn hengitys katkesi hetkeksi.

”Mille?”

”Lapsille, hölmö”, Draco sanoi iloisesti ja painoi suudelman Harryn poskelle, ennen kuin kääntyi ympäri ja katosi sisälle.
 
”Me otamme tämän!” Harry kuuli Dracon sanovan asunnonvälittäjälle olohuoneessa. Harry itse seisoi hölmistyneenä edelleen parvekkeen kaiteeseen nojaten.

Lapsia? Heille? Harry ei tiennyt mitä ajattelisi, he olivat olleet yhdessä alle vuoden ja he olivat miehiä! Harry ei ollut ajatellutkaan lapsia. Hän ei edes tiennyt, tahtoiko hän lapsia koskaan. 

”Harry! Tule allekirjoittamaan paperit.”
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Sänkyymme sinut kaadan

Huokaisten Harry istuutui yhdelle esillä olevista sohvista, saaden viereensä tuskastuneen Ronin.

”Kuinka vaikeaa yhden sohvan valinta voi olla?”

”Älä muuta sano”, Harry huokaisi.

”Eikö sinun mielipiteelläsi ole väliä?”

”Kysyykö Hermione sinun mielipidettäsi huonekaluihin?” Harry virnisti.

”Kyllä. Joskus…”

”Aivan. Ja odota hetki.”

”Odota mitä?”

Harry pudisti päätään ja he jäivät hiljaisuuteen. Harry tiesi mitä odottaa. Draco oli ollut hyvin toimeen tarttuva koko yhteenmuutto asiassa, Harry oli lähinnä yrittänyt pysyä miehen perässä. Ei häntä haitannut, asunto oli mukava ja Draco osaisi sisustaa.

”Harry! Tule katsomaan”, kuului Dracon huuto kulman takaa.

”Tuota sinun piti odottaa”, Harry sanoi, kun he Ronin kanssa kampesivat ylös sohvalta.

Ron seurasi hämmentyneen näköisenä Harryn perässä Dracon ja Hermionen luokse.

”Kumpi?” Draco viittilöi kahden suuren divaanisohvan välillä.

”Tuo”, Harry osoitti harmaata suurempaa sohvaa. 

”Hmmm… Oletko varma?”

Harry nyökkäsi ja Draco katsoi häneen epävarmana. Harry oli ilmeisesti valinnut väärin, hän kohotti toista kulmaansa ja Draco kääntyi takaisin sohvaan päin.

”Niin. Ehkä vaaleamman harmaana tai valkoisena?”

”Minusta tuo väri on hyvä”, Harry sanoi ja Ron tyrskähteli hänen takanaan.

Harry loi varoittavan katseen ystäväänsä, mutta Draco jätti onneksi tämän huomiotta.

”Todellako?” Harry nyökkäsi painokkaasti. ”Ei, tuo väri ei sovi sisustukseen. Otetaan se vaaleamman harmaana”, Draco päätti lopulta, Harry nyökkäsi jälleen. Ei hän ymmärtänyt väreistä ja niiden yhteensopivuudesta oikeastaan yhtään mitään. Hänen valitsemansa sohva vain näytti paljon mukavammalta kuin toinen vaihtoehto, joka oli liian suoraselkäinen mukavaan oleiluun.

”Se tulee sopimaan kotiimme täydellisesti. Sinä ja minä sylikkäin viinilasit kädessämme. Kyllä, se on täydellinen olohuoneeseen”, Draco tunnelmoi painaen sitten huulensa pikaisesti Harryn leukapieleen ennen kuin veti miehen perässään kassalle. Ron jäi leikkimään yökkäävää Hermionen nuhdellessa aviomiestään huonosta käytöksestä.

”KUUSI VIIKKOA?!” Sohvan toimitusaika ei ollut Dracon mieleen. Draco huokaisi ja nipisti hetkeksi nenänvarttaan peukalon ja etusormen väliin.

”Selvä. Onneksi menemme seuraavaksi katsomaan sänkyä. Sängyssä tuleekin vietettyä enemmän aikaa”, Draco sanoi toivuttuaan ja iski Harrylle silmää.

Kassan nuori naismyyjä punastui heleästi ja Harry yskäisi vaivaantuneesti Dracon läppäistessä häntä takapuolelle. Harryn maksaessa sohvaa hän tajusi, että he olivat juuri ostamassa ensimmäistä yhteistä huonekaluaan, heidän ensimmäiseen yhteiseen kotiinsa. Lämpö lepatti rinnan alla ja hän soi hellän hymyn Dracolle, tämän kiertäessä toisen kätensä Harryn lanteille. Sokerinen hymy takertui molempien kasvoille.
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
KK:sta sunnuntaipäivää!

Sopia Drarryraapaleita kerrassaan! En ollutkaan lukenut pitkään aikaan tällä shipillä, koska joskus sain siitä ähkyn.
Mehukkain oli mielestäni mustasukkaisuuskohtaus, jossa Harry ajatteli ennakkokäsityksiään itsevarmasta Dracosta. Myös ajatus lastenhankinnasta oli mielenkiintoinen, itse en ole juuri niihin pohdintoihin törmännyt. Hyvä, etteivät Harry ja Draco sentään kaikesta ole heti aivan samaa mieltä.

Dialogit toimivat soljuvasti ja ne tuntuivat melko aidoilta.

Sitten kritiikkiä väliin: luihuiset ja rohkelikot kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, koska kyse on henkilöistä. Tuvista yleisesti puhuttaessa käytetään isoa alkukirjainta (Rohkelikon tupa jne).

Nämä olivat helppolukuisia ja tunnelmallisia palasia.
- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

sademestari

  • sammakkotietäjä
  • ***
  • Viestejä: 329
  • good soup.
Kommenttikampanjasta terve o/

Harry/Draco ei ole mulle sellainen paritus, jota usein lukisin, mutta vaihtelu virkistää! Nämä raapaleet olivat oikein suloisia ja mukavaa luettavaa ^^

Tykkäsin siitä, että Harryn ja Dracon välillä oli edelleen sitä tuttua piikittelyä, jonka itse miellän aika keskeiseksi osaksi kyseistä parivaljakkoa, mutta silti myös sitä romantiikkaa löytyi heidän väliltään. Oot saanut hahmot aika hyvin kohdalleen, minusta ainakin tuntui luontevalta, että Draco on kahdesta se mustasukkaisempi ja Harry ei ajattele liian pitkälle tulevaisuuteen. Ei ihmekään, jos lapset ja yhteenmuuttaminen saavat raukkaparan kauhusta kankeaksi, jos on suurimman osan elämästään odottanut kuolevansa hetkenä minä hyvänsä...  ::)

Mahtavaa, että olit myös saanut Ronin tungettua mukaan! Usein tuntuu, että Harryn muut ystävät unohtuvat, kun hän iskee silmänsä Dracoon. Ja olihan siellä Draconkin ystäviä mainittu!

Kokonaisuutena siis oikein mukavaa luettavaa, se että raapaleet ovat toisistaan irrallisia ei haittaa yhtään, sillä onhan niillä tuo "eka kerta" kantavana teemana  :)

bannu: crys

But what if that moment's right now?

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Aww, tämä on ihana sarja! Mietin tosin onko tämä taiaton maailma (olen huono lukemaan alkutekstejä, ehkäpä siitä on maininta, hmm), sillä tähän olisi niin helppo samastua, jääkaapin hurinaan ym. Tässä oli kivoja yksityiskohtia ja tuokioita, mikä tavallaan korosti kaikkea mainittua, ja toi perspektiiviä. Oli esim kivempi lukea jälkeenpäin, että lähipiiri suhtautui epäillen (ja sai lopulta pitkän nenän), eikä lukea siitä hetkestä jossa epäily ja epävarmuus tapahtuu. Olisi mukavaa, jos tähän tarinan tulisi lisää lukuja, ja kävisi ilmi, oliko Draco tosissaan niiden lapsien suhteen :)
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 260
Oh mitä löysinkään! Ihanaa kun Elfmaiden on nostellut tämän esiin :)

Ihania ekoja kertoja, toivoisin saavani lukea näitä vielä lisää sillä nämä ovat vain niin suloisia! Eikä H/D:tä voi koskaan olla liikaa ;)

Voihan mustasukkainen Draco joka kiukuttelee Ginnystä! Toivottavasti Harry sai lepyteltyä hänet hyvin. Ja sohvan ostaminen on kyllä aina yhtä haastavaa ;D Onneksi mieluinen asunto löytyi ja lapsista minäkin haluaisin kuullä enemmän. Joten toivottavasti palaat tämän rapsusarjan pariin vielä näin pitkän ajan jälkeen, enää ei puuttuisi kuin muutama? Vaikka toisaalta tämä toimii kyllä näinkin :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!