Kirjoittaja Aihe: Keskustelunavauksia | S | huumori  (Luettu 1753 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Keskustelunavauksia | S | huumori
« : 04.01.2017 00:19:17 »
Ficin nimi: Keskustelunavauksia
Kirjoittaja: Winga
Läpilukija: Ränts
Ikäraja: S
Tyylilaji: huumori
Hahmot: Tuomas & Anton
Yhteenveto: Kun haluaa tutustua uuteen ihmiseen, paras tapa on aloittaa keskustelut ikimuistoisesti.
Kirjoittajalta: Käyn läpi yhtä isoo kansioo täynnä viimevuotisia tekstinpätkiä ja päätin et tää on oikeestaan ihan hauska, mutta halusin vielä mielipiteen niin Ränts-ihanainen lukaisi tämän läpi ja sanoi että kehtaa julkaista. Ja totesi että ihan voi olla tuollainenkin nimi. Tää on kirjoitettu joskus maalis-huhtikuussa että on tää hetken kypsynyt.

Keskustelunavauksia

Tuomas istui omissa oloissaan kun Anton tuli tutustumaan. ”Makkara maistuu anaalisestikin nautittuna”, oli ensimmäinen mitä Anton sanoi, ja se sai Tuomaksen kääntämään päänsä.

”Mitä?” Tuomas kysyi, haluten lisätä perään jonkin kirosanan.

”Niin, kyllä sä kuulit. Että terve mieheen, ja kukas jätkä sä oot?” Anton vastasi ja istui Tuomasta vastapäätä odottamatta tältä edes lupaa.

”Okei, kuka ite oot ja mitä tunget mun seuraan?” Tuomas kysyi hämmentyneenä ja vähän ärsyyntyneenä siitä, että hänen rauhaansa näin häirittiin.

”Oon Anton, päivää vaan. Oon täällä usein töissä, mut tänään oon vapaalla niin aattelin, että tuun viimein selvittämään että kuka sä oot”, Anton vastasi ja viittoi jotain tiskin takana istuvalle naiselle. Tuomas ei saanut selvää mitä merkit tarkoittivat mutta nainen selvästi sai.

”Riittää varmaan, että sanon että oon Tuomas ja että haluisin olla rauhassa”, Tuomas vastasi ja irvisti, kun Anton ojensi kättään.

”Että päivää Tuomas”, Anton sanoi ja kun Tuomas ei kätellyt häntä, kohautti hän olkiaan. ”Jaa. Ehkä joku toinen kerta.”

”Tai sit ei”, Tuomas mutisi, kun Anton nousi ylös ja käveli tiskille hakemaan juomaansa.

**

”Jos sä et huuda niin mä en ammu.”

Tuomas säpsähti tuolillaan ja tuijotti Antonia murhaavasti. ”Mutta mäpä saatan ampua.”

Anton nauroi. ”Ajattelin kyllä lähinnä lehmiä”, hän sanoi ja istui taas Tuomasta vastapäätä. ”Mitä sä luet? Sä aina luet jotain ja aattelin, että tuun selvittään että mitä luet.”

Tuomas, edelliskerrasta oppineena, ajatteli, että riittäisi, jos hän näyttäisi Antonille mitä luki. ”Tää on Raamattu”, hän sanoi kuitenkin.

”Ei vittu ole. Kyllä mä Raamatun tunnistan jos sen nään”, Anton vastasi ja virnisti. ”Tiedätkö sä, oot kyllä jännä tyyppi, istut aina samaan pöytään jonkun opuksen kanssa etkä anna häiritä itseäs ees sillon kun sulta tullaan kysymään, että mitä sais olla. Et varmaan tiiä ees, että mä oon se, kun on sulle lisää kahvia kantanu.”

Tuomas olisi halunnut sanoa, että kyllä hän tiesi, mutta ei hän tiennyt. ”Luen Potteria”, hän sanoi vastaukseksi aiempaan kysymykseen. ”Teen näistä esitelmän jolleen idioottikurssille. Että kipitätkö pois siitä, mun pitää olla lukenu nää ylihuomiseks.”

”Onnee siihen, jos et oo aiemmin lukenu”, Anton vastasi ja lähti kohti ulko-ovea heilauttaen kättään tiskin takana olevalle naiselle. Oliko tämä taas sama kuin viimeksikin?

**

”Oisko se eläimiinsekaantumista jos panis Kutkaa?”

”Kuka vittu on Kutka?” Tuomas kysyi käännyttyään ympäri. Tällä kertaa hän oli tietoinen siitä, että Anton oli tuonut hänelle kahvia, ja hän oli huomannut kun tämän vuoro loppui.

”Etkö sä niitä Pottereita lukenut?”

”Joo, englanniks.”

Anton huokaisi. ”No emmä sen alkuperästä nimee muista. Se rotta”, hän sanoi. Hän seisoi vieläkin, eikä hänellä oikeastaan ollut aikomustakaan istua alas, koska Tuomas ei tuntunut arvostavan hänen seuraansa kovin kauaa.

”Aa, Scabbers. Onhan se rotta, niin eikös se tietenkin oo. Mutta toisaalta se on oikeestaan myös ihminen, mitä on sen paneminen jos se on ihmismuodossaan?” Tuomas näytti mietteliäältä. ”Mitä mieltä sä ite oot?” hän kysyi ja kääntyi katsomaan Antonia. ”Mikset sä istu?”

”Häädät mut kuitenkin kohta pois”, Anton vastasi ja virnisti. ”Ei se mua haittaa.”

”Entä jos en häädä?”

”No siinä tapauksessa”, Anton aloitti ja istui alas, ”mä luulen, että koska se lasketaan eläimiinsekaantumiseks, niin kaikenlainen seksi animaagien kanssa pitäis laskea eläimiinsekaantumiseks.”
« Viimeksi muokattu: 04.01.2017 00:21:01 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Kineza7

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Keskustelunavauksia | S | huumori
« Vastaus #1 : 04.01.2017 01:11:34 »
Tää oli oikeastaan tosi kiva! Tykkäsin siitä, miten jouhevasti sain luettuu tän. Parhaita keskustelunaloituksia kyllä. Tulee vaa mielee se, ku en ite koskaan saa sanottuu mitään oikeesti hauskaa ja sit tyylii ne tulee mieleen paljon myöhemmin... Mut hei, täs ne toimi! Hahmotkin kivan erilaisia keskenään ja vuorovaikutus oli kyl mahtavaa katottavaa (eiku siis luettavaa).

"”Oon Anton, päivää vaan. Oon täällä usein töissä, mut tänään oon vapaalla niin aattelin, että tuun viimein selvittämään että kuka sä oot”, Anton vastasi ja viittoi jotain tiskin takana istuvalle naiselle. Tuomas ei saanut selvää mitä merkit tarkoittivat mutta nainen selvästi sai."
 Oo, pidän siitä että tässä ei lähdetty selittelemään tämän enempää. Oletin, että nainen ois lähteny pois ja sehän ois lisänny kyl Antonina hahmona ja Antonin arvovaltaa. (Ehkä nää on vaan niit mun oletuksii), mutta siis ei mul ollu muuta kuin et tää oli tosi hauskaa luettavaa.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Keskustelunavauksia | S | huumori
« Vastaus #2 : 08.01.2017 14:25:12 »
Kineza7: Joo hei sama. Tekstiin keksii kyllä kaikkia kivoja tapoja avata keskustelu mut sit oikeesti? Joo ei ainakaan tuntemattomien kanssa, vaikka niihinkin ois joskus ihan kiva tutustuu joskus.
Tosi kiva, että tykkäsit! Kiitos kauheasti kommentista!

kuuskidi: Eiks oo ihan paras aamun aloitus? Musta ainakin!
Joo siis tiiätkö mietin kans kaks hetkee ku luin tän uusiks et haluaisinko kenties kirjoittaa tästä jotain tollasta, mutta ainakin nyt tää saa olla vaan tällänen. Katotaan ehkä joskus tulevaisuudessa ;)
Kiitti kauheesti!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Vs: Keskustelunavauksia | S | huumori
« Vastaus #3 : 30.01.2017 06:51:05 »
Hui kamala, jouduin jopa etsimään tämän tekstin käsiini! Koska yhtäkkiä päässäni sanoi sellainen pieni ääni, että olen unohtanut kommentoida - ja se olisi tosi harmi, jos tämä jäisikin unohdetuksi. :<

Tykkään tästä ihan kybällä! Koska hei, mitä olisikaan, kun Anton istahtaisi viereen ja paukauttaisi jotain. Tykkänä tästä niiin hirveästi, että voisin vain hehkuttaa. Ja vaikka normaalisti en kyllä naura millekään tekstille (jotenkin.. outoa), niin tälle tyrskähtelin. Aika lähellä naurua siis, joten voit katsoa onnistuneesi tässä enemmän kuin hyvin!

Olen vain ihan dintsdints paritan näitä ja haluan lisää! Tuomas on kyllä sellainen ihmishenkilö että. Ei oikein tiedä, eikö osaa handlata sosiaalisia tilanteita vai onko muuten vain vittuuntunut aina. Tai kumpaakin, koska todennäköisesti kukaan ei halua istua hetkeäkään kauempaa Tuomaksen vieressä, kun vastaukset ovat "haista sinä kuule jotain muuta kuin kukkaa". Antonista tuli muuten sinä mieleen! Sillein hennosti. Sanoo kaikkia juttuja, mitä ei niin välttis kuulla mutta kuulee silti - eikä sitten tiedä, mitä sillä tiedolla pitäisi oikein tehdä. Kaikella rakkaudella, olet ihana. <3

P.S.
Lainaus
Joo siis tiiätkö mietin kans kaks hetkee ku luin tän uusiks et haluaisinko kenties kirjoittaa tästä jotain tollasta, mutta ainakin nyt tää saa olla vaan tällänen.
Öö no siis tiiäkkö, sää haluat kirjottaa näistä jotain romanssia! Vaikka minulle synttärilahjaksi, eikös juupsis? Et voi jättää näiden orastavaa suhdetta tällaiseksi tyngäksi. :( Koska minä haluan enemmän, me haluamme enemmän! Tykkään niin kamlasti kirjoitustyylistäsi muutenkin, koska tämä oli niin keveää ja namnam, oli kevyt pureskella ja nauttia ja hei - tarviitko vielä lisää syitä? Vai pitääkö tähän keksiä joku _todella_ kinkyjuttu, että yllytyt kirjoittamaan? (pahoittelut, mehiläisiä on ehkä vaikea yhdistää Anton/Tuomakseen, vaikka en yllättyisi, jos siinäkin onnistuisit)

Kiitos muruseni tästä. <3

- Syksy