Ikäraja: S
Tiivistelmä: Kaksi ihmistä arjessa. Pieniä palasia elämän suurista tunteista.
Tyylilaji: draama
Varoitukset: Viittauksia ahdistukseen, mutta yritin olla hyvin lempeä!
A/N: Kirjoitan originaaleja ehkä kerran viiteen vuoteen. Tuppaavat olemaan sen verran intensiivisiä kirjoitettavia, että sietääkin tapahtua aika harvoin.
RakkauspelkoaKavahdan, kun patja allani notkahtaa. Aamu on vasta nuori, jos minulta kysytään, mutta sinä rakastat aikaista aikaa ja olet taas tepastellut viereeni, ujuttanut kätesi vartalolleni ja kuiskaat hyviä huomenia, kerrot rakastavasi, ja minä uinun. Olen tottunut, että herätät, mutta jokin minussa yhä vetäytyy alta pois, kun puhut avoimesti tunteistasi - pitääkö minun aina vastata takaisin? Sitä paitsi peiton alla on lämmin enkä halua nousta. Mitäs siinä herättelet!
Keität kahvin. Siitä on tullut tapasi tasan puolitoista vuotta sitten.
Kun on aika opiskella, sinä tiedät tarkalleen mitä teet. Niin minäkin, mutta suuret ajatukset eivät aina järjestäydy päässäni lempeästi. Jossain vaiheessa liian moni ankara, ahdistava ajatus on päässyt läpi, ja tahkon töitä, yritän pitää pelkoni kurissa. Aikuisuus on ollut vuoristorataa, mutta minun ei tarvitse matkustaa yksin enää. Keskityn usein sinuun, mutta monesti käyn niin ylikierroksilla mieleni sopukoissa, että ahdistun sinustakin.
Se ei ole tarkoitukseni. En halua sinulle pahaa.
Illalla tiedän jo minne haluan mennä. Nostan painot harteilleni ja kyykkään, kunnes polvissa tutisee. Vaikka mieli on mitä on, täällä, tässä paikassa, olen sinut itseni kanssa. Kukaan, mikään, missään, ikinä ei pysty viemään pois sitä tunnetta, kun tajuaa että keho toimii, se tekee mitä haluan ja minä teen sille niin paljon hyvää. Olen euforiassa.
Kotona olet sinä. Oletko käynyt juoksemassa? Muistan, kuinka ajatuksissani olen kohdellut sinua kaltoin, mutta ei se taida mennäkään niin. Totuutta on turha etsiä mielestä, kun se on kaikkialla muualla paitsi siellä. Olo on raukea. Tiedän, että haluat katsoa uutiset ja me puhumme politiikkaa, vaikka se ei kumpaakaan aina ilahduta. Televisio pyörittää kuvaa ja sinun huomiosi on muualla, kunnes yhtäkkiä istun viereesi ja haen lämpöä. Nuuhkaisen, olet suihkunraikas.
Kosketan partaasi. Kuiskaan, että rakastan.
Ilmeesi kertoo, miksi edelleen olen niin onnellinen.