Kirjoittaja Aihe: 3 päivää, joina Hermione toivoi olevansa jästi, K-11  (Luettu 3401 kertaa)

LetsPotterHeadFanFic

  • Vieras
Nimi: 3 päivää, joina Hermione toivoi olevansa jästi
Kirjoittaja: LetsPotterHeadFanFic
Ikäraja: K-11
Genre: Angst

Haasteet: Kolme kertaa kun… IV

3 päivää, joina Hermione toivoi olevansa jästi


I
Katselen ikkunasta, kuinka lumi ropisee maahan. Minua pelottaa ja ahdistaa, professori Kalkaros haluaa herättää Tiedät-Kai-Kenet eloon ja vain minä, Harry sekä Ron tiedämme sen. Olen yksin kotona, sillä en halunnut mennä ruokakauppaan, jos Tiedät-Kai-Kenen kannattajat hyökkäävät tänne olen aivan yksin ja joudun aivan yksin heitä vastaan taistelemaan. Miksi en vain voinut syntyä jästinä ja unohtaa kaiken tämän, tehdä matikan läksyjäni ja puhua parhaan kaverini kanssa uusista suklaapatukoista jota Sainsbury'siin on tullut.

II
”Ron! Ron kiltti tule takaisin!” karjun itkukurkussa, mutta jättiläisten askeleet peittävät ääneni. Juoksen pojan perään ja pysäytän hänet: ”Fred kuoli se siinä, tämä on surullista, mutta hän ei olisi ylpeä, jos tapatat itsesi” ”Et tiedä mitä veljeni haluaa”, Ron karjaisee ja lähtee otteestani irti. ”Ron!” lytistyn maahan, miksi en voinut syntyä jästinä ja olla Afrikassa vanhempieni luona, tutkimassa matkakohteita ja nukkumassa turvallisesti hotellin sängyssä. Olla tietämättä kaikesta mitä täällä tapahtuu.

III
Maakaan maassa, en tiedä paljon kello on, en tiedä missä olen. Kuulen ilkeää naurua ja veren poistumista kehossani. Missä Rose ja Hugo ovat, onko Ron turvassa? Kysymykset potkivat aivojani ja minua alkaa heikottaa, saan kuitenkin silmäni auki sen verran, että näen hahmon, Rodolphus Lestrange on viiltelemässä käsiäni tekstillä: kuraverinen. Se on kirjoitettu 5 kertaa putkeen ja hän ei näytä lopettavan, mutta Rodolphusin pitäisi olla Azkabanissa. Potkaisen miestä mahaan ja juoksen ylös, olen ottamassa sauvaa taskustani, mutta sitä ei ole siellä, kun mies pääsee takaisin ylös hän ottaa sauvan esiin ja huutaa: ”Petrificus Totalus!
Tunnen, että kaadun maahan, enkä pysty liikkua. Miksi en voi olla jästi, miksi en voi olla onnellisesti perheeni kanssa jästitalossa, kahden lapseni kanssa ja jästi aviomieheni kanssa pelaamassa Monopolya ja syömässä Kitkateja.