Siis mää ymmärrän todella hyvin mitä tarkotat
Ygritte, ja jos en itse olisi tässä onnellisessa asemassa fanitukseni kanssa, niin olisin taatusti ihan samaa mieltä :'D Huvittaa vieläkin, kun ensin otettiin kolme finaalitappiota silloin 13-15 ja silloin muidenkin joukkueiden fanit oli ihan että
"ei perkele, ei tätä toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleen", mutta nyt ei oo aikoihin enää sympatiapisteitä herunut ja porukka on ihan done jos Tappara on finaaleissa mukana. Onhan se ihan varmasti tylsää, ymmärtäähän sen. Ja siis, silläkin riskillä että kuulostan nyt tosi ylimieliseltä, niin eihän esimerkiksi se kolmas mestaruus putkeen tuntunut enää juuri miltään : D Onhan se aina hienoa ja sellanen ylpeyden aihe, muttei siinä sitä samaa fiilistä enää ole. Kannun nostamisen jaksoin paikan päällä katsoa, mutta sen jälkeen lähdin jo kotiin kun ne kinkerit oli jo niin tutut
(kuulostaa kyllä niin etuoikeutetulta paskalta tää, mutta ehkä pointtini välittyy XD).Mutta tietysti kun pudotuspelikokemusta on ja pelejä on pirusti katottu, niin aina on kiva saada vastaan "uusia" joukkueita. Esimerkiksi silloin joskus kymmenisen vuotta sitten tuntu siltä, että Lukkoo vastaan pelattiin jokaikinen kevät jossain vaiheessa, niin alkoihan sekin nyt olla ihan nähty.
Plus ei mua henkilökohtasesti pieni dissaaminenkaan haittaa, sehän vähän niin kuin kuuluu tähän

Muutaman Ilves-fanin kanssa saadaan joka kevät mukavasti pientä vääntöä ilmaan, pääasiassa toki hyväntahtoista mutta on joskus mennyt kyllä huuruunkin :''D
Tanus on kyllä loistava pelaaja ja mun on nyt jo ikävä kun tietää, ettei se ens kaudella meillä enää pelaa :'3