Kirjoittaja Aihe: [Multifandom] Saappaat hukassa; Joulukalenteri 2015, S, 19 luukkua  (Luettu 13832 kertaa)

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
Lilla, tuitui. <3 En oikeasti osaa sanoa tuohon mitään järkevää, olen niin käsittämättömän onnellinen, että luukkusi kelpasi. :D Uusi fandom on aina vähän jännittävä muutenkin, niin puhumattakaan sittän lähteä väkertämään joululahjaksi. (Totta kai Fíli tuntee veljensä tuoksusta, duh. <3) Osui muuten luukku sopivasti samalle päivälle kun sun maratonis.  ::)

Frac, nyt on Saappiksen suupielet oikeinpäin! :D <3 Vastaan nyt vähän maltillisesti (ettei venähdä ihan kilometrin mittaiseksi taas alkuhöpinät), mutta siis aivan ihanaa, että pidit. <3 Toivottavasti tosiaan tulet pitämään myös omasta luukustasi. <3 Doraa vähän mietin jo itseksenikin, että aika söppänä toisesta taisi tulla, tarvitsee varmaan kirjoitella pidempi tai lyhyempi pätkä hänestä vielä myöhemmin. :D
Ja kun nyt toit sen esille (kuten irkissä jo kommentoin) saattaapi olla, että sen tähden piti tehdä esiintyminen ficissä vielä, mutta joku vähän unohti. ::) Näitä sattuu. Fílistä ja Kílistä en tosiaan halunnut lähteä tarkentamaan sitä suhdetta, koska nyt jokainen saa sitten tulkita mieleisekseen. (Enkä muuten huomannut tuoneeni perheen tähän mennessä kaikkiin pätkiin. :D No seuraava onkin vähän poikkeuksellista materiaalia.)

DragonHeart58, se on kun Hunajaherttuan puolelta lukee, niin eikös sen kuulu olla Potter. ::) Näitä muita fandomeita on siis vähemmistä, joten ei se ehkä haittaa vaikka mindset Potterien puolela ensisijaisesti olisikin. Koetin tuoda tuonne noita söpöjä yksityiskohtia (ja olen näemmä onnistunut :D) ihan vain siksi, että pätkän idea sinällään oli aika mitätön. Kiva jos tämä(kin) pätkä miellytti ja olen mielelläni hyvän mielen lähettiläänä. :D (Ja siis tosiaankin, tykkään kommenteistasi aivan hirmuisesti, ja olet multa aika paljon kommentoinutkin. <3)

Odo,uskaltaa uskaltaa! :D Et ole katsos ystävä hyvä ainoa, joka osaa olla ovela (he he). Tykkäsin itsekin tästä asettelusta, toinen on juuri saanut hyvän asennon ja sitten tulee huomionkipeä veli kiehnäämään. :p Hyvä, että hölmöt veljesfluffyni ovat iskeneet. :D

Lauchuo, voi apua, mitä sulla pitäis vastata. :D (Jos hoidan tän vastailun vasta myöhemmin, eh eh.) Ensinnäkin, olen hyvin onnellinen, ettei se pätkä ollut susta mitenkään meh tai huuhaata tai mitään, vaan että oikeasti tykkäsit. Yksi teksteistä, joiden julkaisua tulen koko kalenterin aikana jännäämään ehkä eniten. :D Jotenkin todella suloista, että sait tänkin taustalle sopimaan Drarryn. ::) Se on aina kivaa, kun kommentissa nousee sellaiset piirteet tekstistä, jotka on laittamalla laitettu sinne, koska sitten tietää, että ne eivät ole siellä turhaan. Kommenttisi teki minut siis harvinaisen iloiseksi, vaikka lähinnä mietitkin, miten saat tästä Drarryä. :P

*~*~*

A/N: Tämä seuraava pätkä on jokin ihme vinksahdus tuolta aivojeni perukoilta, joka lähti liikkeelle ilman ajatusta ja ajatuksen muodostuessa tekstistä tulikin jotain ihan muuta. :D Aiheena oli enkelit ja/tai demonit, joten päätinpäs tuoda vähän ehkä toisenlaista näkemystä aiheeseen, toivottavasti tämä nyt ei liiaksi riko sitä sokerinkuorrutteista karkkimaata, joissa olen teitä tähän asti kuljettanut!
Oikein ihastuttavaa joulunodotusta Lyra, toivottavasti tämä on edes vähän mieleesi. :D

V - Enkeleistä ja demoneista, S
Genre: drama/humor
Fandom: Originaali

Kerran vuodessa on olemassa hetki, jolloin kaikki ihmistä suuremmat asiat pysähtyvät. Kiireisenä ihmisenä et varmasti tiennyt sitä, sillä ihmisluontoon kuuluu vain omaan napaan tuijottaminen. Joten minäpä kerron sinulle hieman totuuksia.

Silloin kun ihmiset ovat kiireisimmillään, yläkerran ja alakerran olennot tupsahtavat tavallisten kuolevien joukkoon. Te olette niin sokeita, ettette varmaan muutenkaan huomaisi mitään, mutta etenkin silloin kun teillä on kiire, ette tajua jos ympärillänne hyörii kaksi kertaa enemmän ihmisiä. Vaikka emmehän me ole ihmisiä, otamme vain ihmismäisen muodon, jotta te pienet, suloiset lemmikit ette säikähtäisi.

Typerin sääntö, mikä on kirjoitettu, jos minulta kysytään. Mutta niin se vain on, ettei meidän ole lupa tulla maan päälle ilman ihmismuotoa.

Tiesitkö muuten, että yläkerran asukkaat ovat rumia kuin mitkäkin? Enkeleiksi te niitä taidatte kutsua, kuvittelette niiden olevan kuvankauniita, täydellisempiä versioita itsestänne. Pah! Ette tekään silmää hivele, mutta enkelit ne vasta rumia ovat! Puolet teidän ”järkensä menettäneistänne” on vain todellisuudessa nähnyt enkelin. Ha!

Ja mitä meihin alakerran mussukoihin tulee, no, meihin tottuu. Osa teidän kehittelemistänne kauhukuvista kun sattuu sopimaan kuin nenä päähän. Se on jotenkin huvittavaa, miten meillä on monta nimeä; demonit, pirut, riivaajat, paholaiset… Se toimii, koska meitä on monenlaisia, mutta millä logiikalla vain alakerrassa olisi monen näköistä olentoa? Ai sillä ikivanhalla oletuksella, että ”hyvien ihmisten sielut pääsevät taivaaseen ja pahojen joutuu helvettiin”? Muistuta, että palaan tähän aiheeseen, sillä se on täysin naurettava.

Mihin minä jäinkään?

Ainiin! Minun piti kertoa siitä vuoden kohokohdasta. Siis meillä alakerrassa on kovat bileet aika usein muutenkin, mutta kerran vuodessa me istahdamme enkeleiden seuraan ja biletämme yhdessä. Okei, se ei ole lainkaan niin hauskaa, miltä se kuulostaa. Meillä on riittimme, joiden kanssa pidämme tasapainon jälleen yhden vuoden.

Mutta se on ainoa kerta vuodessa, kun enkelin ja demonin voi nähdä ilman, että ne yrittävät tappaa toisiaan. Muutenhan meillä on käynnissä perinteinen ylä- ja alakerran välinen sota. (Kerrankin teidän satunne on osunut nappiin jossain asiassa.)

Takaisin taivaaseen ja helvettiin, koska ei. Ei ole mitään tuonpuoleista, ei ylhäällä, ei alhaalla, vain elämänvoiman virta, joka jatkaa virtaamistaan, teki kuka mitä vain. Eikä ole hyvää ja pahaa, herätkää nyt jo, ääliöt. On vain eri tapoja katsoa asioita, eri ympäristöjä, joissa selviytyä.

Ja sitten on ääliöitä.

Mutta ollakseni reilu, ääliöitä on myös yläkerrassa, eivätkä kaikki alakerrassa ole ääliöitä. On vain erilaista elämää.


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Tulipa yllätyksenä, että nyt lähdettiin originaalilinjalle, eikä tarjolla ollutkaan sokerikuorrutusta! Mutta se ei ole ollenkaan huono juttu, sillä yllätys oli ihan positiivinen!

Saat nyt lyhyen kommentin monestakin syystä, jotka kuulostavat vahvasti selittelyltä, mutta halusinpa sanoa jotain.

Enkeleistä ja demoneista on kiva lukea, vaikka olenkin lukenut aiheesta aivan luvottaman vähän. Pidin siitä, miten tässä oli tuotu paholaisen näkökulmasta huumorilla mielipiteitä ihmisistä. :D Ja etteivät enkelit olekaan kauniita sopi kanssa aika hyvin erilaisuuteen siihen verrattuna, että heitä todella kuvitellaan aina kauniiksi.

Lopetus oli osuva: erilaisuutta tosiaan on ihmisten, demonien ja enkeleiden elämässä. Se oli musta jees.

Kiitos jälleen luuuksta. <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Pakko sitä on uskaltautua kommentoimaan jos joku on mulle jotain kirjottanut.

Tykkäsin kertojasta tosi paljon. Sillä oli vahvat mielipiteet asioista ja sellaset henkilöt (?) on musta parhaita. Välihuomatuksineen ja unohduksineen kertojasta muovautui aivan oikean henkilön (?) tyyppinen. Aika varma veikkaus olisi, että tämä kertoja oli jotain Demonien suuntaista, koska tekstistä kuulsi niin paljon läpi tämä "Enkeleiden" halveksiminen.

Niin paljon jäi auki, mistä olisi ollut mukava lukea enemmän. Kokonaisuus kuitenkin oli ihana. Komppaan Odo lopetuksen kanssa, erilaisuutta kun on joka paikassa.

Kiitos (:

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Olisitpas vain ollut paikalla, kun mä julkaisin ekaa kertaa Hobittia, koska tuijotin tuota Lähetä-nappia varmaan puoli tuntia ennen kuin uskalsin painaa sitä ja sitten äkkiä Fini kiinni ennen kuin kukaan huomaa, että siellä on jotain uutta. :D (Nyt sitten mun kalenterissani se Odon TSH saa kyllä niin hermoromahduksen aikaan, ettei mitään rajaa!) Hahah, niin osuikin, sulla oli hyvä ajoitus! ;)

Hei, JES, tää on tää mahtavuus! :D Nauran tälle edelleen ihan yhtä paljon kuin aikaisemminkin, koska tuo demoni (tai mikä onkaan) on kertonut asiansa niin ihanan ironisella otteella! :D Saat siis ihan luvan kanssa vinksahdella uudelleenkin, jos sieltä tulee tällaisia vinksahtaessasi. :D

Tämä on kyllä todellakin HIEMAN toisenlainen näkemys enkeleistä ja demoneista, mikä on ihan piristävää vaihtelua noiden kaikkien stereotypioiden keskellä. Muutenkin juuri tuo ihanan ironinen asenne tekee tästä todella mukavaa luettavaa, koska itse en ainakaan ole kovin usein törmännyt vastaavaan tapaan kertoa tarinaa, etenkään näin 'huvikseen kirjoittavien ihmisten maailmassa'. (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Nonniin, minäpäs luin koko kalenterisi tähän päivään saakka ja kommentoin myös!
Hitsi, tyypit on sanonu oikeastaan kaiken sen, mitä meinasinkin sanoa itsekin. :D no mutta, kommentoin luukku kerrallaan!
I: Awww. :3 En oo myös ite lukenut Kingsley/Hermionea oikeestaan ollenkaan enkä pystyis kuvittelemaan näitä yhdessä - eikun siis, en pystynyt ennen tätä päivää, ku luin tän taivaallisuuden. Otsikko on vietävän suloinen ja Hermione leipomassa pipareita samalla ku Kingsley tekee lumitöitä, ah. <3 Totisesti meni sokeriseksi mutta ihanalla tavalla! Sä tosiaan olet fluffaaja. :3
II: Awww, LUNA! :3 Yks lempihahmoistani ja tää luku oli kyl ihana. ;_; Tätäkään paritusta en ollu koskaan ennen lukenu, mut sä sait sen toimimaan :) Oli vähän hämmentävää, ja piti lukea luvun alku ihan kahteen kertaan, kun luulin aluksi tuon lyhtyä pitelevän tytön olevan Luna eikä suinkaan hänen tyttärensä. :D Dora on mitä suloisin nimi nuorimmaiselle, awws. :D Miks mäkään en osaa kommentoida järkevästi? Perheen yhteinen jouluperinne käydä haudalla toi Lauchuomaisen melankolisen tunnelman ja tykkäsin <3 Ja kun luin noi viimeisimmät rivit, mä rupesin itkee täällä ;_; <3 Saaps, voit olla ylpeä itsestäsi, sait mut liikuttumaan. ;_; <3 Ja niin, Dorasta täytyy ehottomasti sun kirjottaa ihan oma tarinansa!!
III: Aaaawww, Harry/Ginnya! Kiitos Saaps, voi kiitos. ;_; <3 Lutuinen luku todellakin, ja perheen jouluperinteet oli just ihana aihe tälle tarinalle ;3 Pisti hymyilyttämään tuo alku varsinkin, kun lapsoset leikki keskenään. James on oikein esimerkillinen isoveli, kun oli heti auttamassa Lilyparkaa :3 (ja nauroin sille kun tyttö otti isänsä lasit :D) En jotenkin osaa kommentoida tässä kaikessa hämmentävyydessä. Oot ihana kirjottaja, ja sait tästä luvusta niin ihanan, että en tiedä mitä sanoa. Nawws, kiitos <3
IV: Vaikka tää fandom on mulle lähes vieras, niin aww. :D Veljesrakkaus on aina söpöä luettavaa näistä, mitä nyt oon muutaman ficin tätä kerinnyt lukea fin-elämäni aikana. Ja vaikka tää olikin lyhyt, olit kerinny silti tuoda tässä kaiken tarvittavan söpöyden esille. ;_; <3 Se, että toinen haluaa vain toisen lukevan välittämättä siitä kiinnostaako se kirja vai ei, oli söpöä. :3 Tarinasta selkeesti huomaa että veljet totisesti välittävät toisistaan!
V: Tää oli originaalia ja tykkään niistä, nissä kirjottajan täytyy keksiä kaikki aivan itse. Ja tää idea oli hauska, ja varsinkin kun tuo paholainen tai mikä lie toi tähän niin ironisen hauskan sävyn! Onnistuit kyllä huvittamaan tekstilläsi.
Kiitos ja kumarrus näistä kaikista, tuun varmasti kommentoimaan jatkossakin (:
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Olen tänään vähän myöhässä liikkeellä, mutta pääsinpäs livahtamaan tänne! :D

Tämäpäs oli erilainen ja oikeastaan kiintoisakin. Poikkeaa paljon edellisistä luukuista, mutta ei sillä - tämä oli loistava! Tapa, jolla tämän luukun "kertoja" puhui, oli niin huvittavan ironista, eikä siinä voinut tyrskähdyksiä pidätellä :D Mielenkiintoista luettavaa tämä oli tosiaan, en osannut lainkaan odottaa mitään tämän kaltaista, mutta ehkä minun pitäisi olla ennakkoluulottomampi tai vaan osata varautua yllätyksiin :D Mutta yllätyksistähän minä pidän, ja varsinkin jos ne ovat yhtä hyviä kuin tämä!

Kuten Lyra jo sanoikin, tässä jäi aika paljon asioita auki, mutta minusta on hyvä, jos asioita jätetään lukijan pääteltäväksi, koska silloin   saa itse hiukan lisää ajattelemisen aihetta :D

Kiitos todella paljon uudesta luvusta, odotan jo innolla seuraavaa! :3

-DragonHeart58

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
Odo, kiva kun tällainen erilainenkin tekstinpätkä maittoi. :D Ja kommentti on kommentti, jäi se miten lyhyeksi vain. <3

Lyra, ihanaa, että kelpasi, vaikka otinkin ehkä vähän perinteisistä käsityksistä poikkeavan linjan. En tiedä oletko Supernaturalia katsonut, mutta sieltä eräs demoni Crowley saattoi hivenen olla inspiroivana tekijänä tähän kertojaan. :D (Tästähän olisi helposti venähtänyt monen sivun mittainen, jos olisin vain kirjoittanut, joten oli vähän pakko katkaista johonkin, toivottavasti jääneet aukot eivät ole liian suuret.)

Lilla, ihanaa, että on kelvannut toisellakin lukukerralla. <3 Ja on aina kiva saada lupa vinksahdella, koska niitä vinksahteluja välillä tapahtuu. :D Halusin tosiaankin rikkoa vähän perinteisiä käsityksiä (vaikka kuvankauniit enkelit minua kyllä hyvin paljon miellyttävätkin), kiva jos se toimii. :p

Sparks, säkin pääsit tänne asti! :D Tulisi niin mahdottoman pitkä vastaus jos lähtisin puimaan noita luukku kerrallaan, että vastailen vähän yleiseti. :D Kyllä, olen tosiaan pohjimmiltani fluffaaja (pelkkää sokerihattaraa) ja siihen suuntaan taas tälllä luukulla koetan vähän törkkiä (vaikkei sinne asti ihan taideta päästä). IHANAA, että oma luukkusi on kelvannut, sehän on se, millä jotain väliä on. :D Ja aina se on tietenkin kivaa kuulla, että tekstit miellyttää muutenkin. <3

DragonHeart58, hyvä, että olen myös onnistunut huvittamaan. :D En ollut tosiaankaan yhtään varma uppoaako tuollainen huumori muihin, mutta nähtävästi! (Kauheasti kehut taas, hui. <3)

Kiitos yhteisesti kaikille ihnille kommentoinnista, ne tosiaankin piristävät jokaisella lukukerralla. :D <3

*~*~*

A/N: Tällä pätkällä ei tosiaan päästä ihan takaisin sinne fluffyyn asti vielä, mutta toivottavasti, tämä silti on sen ajan arvoinen, jonka tuhlaatte sen lukemiseen. Paritushan on oma OTP:ni ja olin irkissä aivan onnellinen, kun sitä pyydettiin. Herkkuoonelle tämä pätkä siis ja varsin ihanaa joulun odotusta. :-* Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
(OTP10 #3 haasteeseen tämä on nyt pakko lykätä.)

VI - Koiranpäiviä, S
Genre: drama/kevyt humor
Paritus (Fandom): Sirius/Remus (Potter)

Suuri musta koira istui omakotitalon terassilla. Sen häntä heilui hitaasti lakaisten terassin lakattua laudoitusta. Koiran harmaat silmät olivat iskostuneet naapuritalon kulman taakse katoavan tien mutkaan ja selkeästi se odotti. Pyörän kellon kilahdus jostain kauempaa sai eläimen korvat liikahtamaan ja takajalkojen lihakset jännittyivät. Viimein mutkan takaa ilmestyi poika pyörineen, joka aina kellon kilahduksen myötä heitti lehden ohiajamansa talon pihalle.

Koiran häntä pysähtyi ja sen koko keho jännittyi odotuksesta. Se seurasi pyöräilevän pojan kulkua katseellaan odottaen malttamattomana. Kilahdus. Toinen. Kolmas. Koira säntäsi juoksuun, juosten terassilta pihan halki kohti tietä. Poika heitti lehden ja ajoittaen hyppynsä juuri oikein koira nappasi sen hampaisiinsa kesken lennon laskeutuen sitten sulavasti tassuilleen. Temppu sai, kuten aiempinakin aamuina, lehtiä jakavan pojan nauramaan.

Itseensä tyytyväisenä koira lähti jolkottelemaan takaisin terassin suuntaan, hypähti kolme rappusta kerralla ja änkeytyi sisään luukusta, joka oli sen makuun vähän liian pieni.

*~*

Häntä hakkasi keittiön alakaapin ovea ja ruokakupin kanssa puuhaava mies vilkaisi koiraa vähän pahasti. Hän sai vastauksekseen pienessä tilassa turhan kovana kaikuvan haukahduksen ja hyminänsä niellen mies jatkoi aterian laittamista. Hänen kääntyessään täyden kupin kanssa koiraa kohti, eläin istahti kuuliaisesti, lattialle ja kaapinoven sijaan häntä alkoi tömistää lattiaa.

Mies hymyili itsekseen tehdessään kädellään eleen, joka sai suuren koiran nousemaan istumaan vain takajaloilleen, pyytävä katse silmissään. Hän laski kupin lattialle ja suoristauduttuaan koko pituuteensa, hän antoi koiralle luvan syödä. Huvittuneena, itsekseen päätään puistellen mies istahti pöydän ääreen syömään itsekin.

*~*

Mies oli majoittunut sohvalle kirjansa kanssa, kun hellyydenkipeä koira kömpi hänen viereensä koettaen olla hienovarainen. Pian sen kirsu oli hiekanruskeiden hiusten seassa heiluttaen suortuvia jokaisen uloshenkäyksen myötä. Saamatta sen enempää reaktiota miehestä, eläin painoi päänsä hänen olalleen ja huokaisi hiljaa. Viimein vapaa käsi kiertyi koiran ympärille ja alkoi hajamielisesti helliä tämän takkuista turkkia.

Hymy nousi väistämättäkin miehen huulille tuntiessaan karhean kielen lipaisevan poskeaan. Pyyhkäistyään suurimmat kuolat poskeltaan hihaansa mies keskittyi jälleen lukemiseen, hellien kyljessään lämmittävää koiraa. Korahtavan kuorsauksen kajahtaessaan hänen korvaansa mies tipautti koiran surutta sohvalta lattialle.

*~*

Remus makoili sängyllä hymyillen ja katseli, miten takkuturkkinen musta koira muuttui mieheksi, jota hän rakasti täydestä sydämestään. Sirius haroi hiuksensa suurin piirtein selväksi ja kömpi sitten pieni virne huulillaan rakkaansa viereen.

”Minä pidän elämästä täällä jästien keskellä”, Sirius purisi ja hamuili miehensä huulia omillaan. Remus kuitenkin työnsi hänet kauemmas.

”Sirius, sinulla on vielä koiran hengitys.”


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Mä taas taputtelin käsiäni innostuneesti yhteen kun huomasin että uusi luku oli taas tullut <3

Hihih, tää oli söpö <3 Mukavan kevyt pätkä, jossa keskityttiin tällaiseen miellyttävään kotielämään :) Ihana toi Sirius kun se otti sen sanomalehden kiinni ilmasta käsin ja sai lehtiä jakavan pojan nauramaan, taisi olla pojan päivän piristys :3 Ja mua rupes naurattamaan toi kohta, jossa Sirius joutu oikeen änkeytymään siitä koiranluukusta, joka oli hänen makuunsa vähän turhan pieni :D Loistava lisäys, pisteet siitä sinulle!

Myös tuo Remuksen ja Siriuksen kotielämä nauratti, Remusta silminnähden huvitti Siriuksen koiraelämä :D Mut Sirius onki vähän hassu <3 Myös se kohta, missä Remus tiputti Siriuksen surutta lattialle, sai mut nauramaan :D Loppu oli myös huvittava XD Jajaja äääh, tää oli niin ihana, mun on vaikea muodostaa sanoja kun oon taas pökerryksissä tän ihanuuden jäljiltä :3

Ja otsikosta vielä sen verran, että se sopi tähän tekstiin tositositosi hyvin :3

Kiitos taas ihan kauhiasti!  :-*

-DragonHeart58

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Olipas tämä ihanan koiramainen. <3 Just pääsin eilisessä (?) kommentissani sanomaan Lillalle, että koiria on ficeissä aivan liian vähän ellei lasketa Siriuksen koiramuotoa (tarkoitin sitä ettei häntä kuvailla kovin koiramaisena paljoakaan). Tässä oltiin niin koiraa, että huh! Oli hännän heilutukset, kylmä kirsu, kuolaa ja kaikkea. Sirius nauttii koiramuodostaan ja pidin siitä, miten koiramainen tää tosiaan oli. Remus oli ihana, kun on katsellut miestään koko päivän koiran hahmossa, mutta illan tullen Sirius kömpiikin ihmisenä viereen. Nauroin tuolle lopulle. :D Sekin oli oikein koiramainen ja sai naurahtamaan (kuten sohvalta pudottaminenkin).

Oikein ihana Sirius/Remus ja mukavan erilainen fic, kun tässä tosiaan koira oli pääosassa - vaikkakin Sirius, mutta hyvin koiramainen Sirius. Monesti koira-Siriusta kuvataan kuitenkin hyvin ihmismäisenä ja unohdetaan ne koiruuselementit.

Kiitos jälleen luukusta. <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Azure

  • Vampyyrityttö
  • ***
  • Viestejä: 248
Kommentointi vähän venähti. Hupsista. Yritän nyt saada kuitenki edes jotain selkeää ja järkevää kommenttia aikaiseksi kuumehouruissani :D

III
Ihanaa vaihteeksi lukea ihan tavallisesta perheen joulunvietosta, eikä niiltä kommelluksiltakaan vältytty (vähän sama kuin meillä, milloin nuorimmainen rikkoo lasin tai jotain muuta vastaavaa sattuu jouluaattona :D). Musta ainakin tuntuu loogiselta ajatella, että Harry halusi koristella kuusen perinteisesti ilman taikakeinoja, ja onhan se nyt rutkasti hauskeempaakin niin!
James oinkyllä hieno isoveli kun on heti menossa lohduttamaan pikkusiskoa :3
Tämä oli myös tunnelmaltaan aivan mahtavan suloinen perhefluffi.
Ja pakko kait se on myöntää, että kuten Odokin niin ajattelin ensin Harryn ja Ginnyn tekevän jotain muuta kuin lahjojen valmiiksi laittamista. Hyi minua.

IV
Aww. <3 Tämä on liian suloista (eikun siis, eihän koskaan voi mennä liian sokeriseksi :) )
Fíli/Kíli veljesfluffy on aina ihanaa luettavaa ja tämä nyt oli aivan ylisöpö. En osaa oikeesti kommentoida tähän mitään järkevää. :D
Mutta onnistunut ensimmäinen sukellus kyllä Hobittien maailmaan, eikä tekstin pituuskaan ollut mikään kynnyskysymys kun se kaikki tärkeä oltiin saatu tähän mahutettua. <3

V
Tämä oli yllättävää vaihtelua mutta positiivisella tavalla, totta kai. Mielenkiintoinen teksti. Tuo kertoja erityisesti oli jännä ja tuollainen hivenen ironinen sävy hänellä koko ajan mukana. :D Ahaa, inspiraationlähteenä on käytetty Crowleyta sehän selittääkin jotain :))
Sait kyllä hymyilemään mut kuin mikäkin idiootti. Se on kyllä todellakin tervetullutta vaihtelua, ettei enkeleitä kuvattu kuvankauniiksi olennoiksi :D

VI
Sirius/Remusta! Pelkkä paritus sais mut hyppimään innostuneena tasajalkaa, jos vain tosiaan tänhetkinen tilani antais periksi :DD
Ihanaa lukea Siriuksesta välillä koirana ja peräti niin, että siitä oikeasti kirjoitetaan koiramainen! Tää oli kyllä aivan ihana luettavaa. (enkä minä siis toki lukenut tätä muutamaan kertaan  ;D)
Hyi Remusta kun tuolla tavalla Sirre-paran lattialle tiputtaa ku toinen yrittää nukkua.

Lainaus
”Minä pidän elämästä täällä jästien keskellä”, Sirius purisi ja hamuili miehensä huulia omillaan. Remus kuitenkin työnsi hänet kauemmas.

”Sirius, sinulla on vielä koiran hengitys.”
Aww <3 Kuten joku muukin taisi joskus sanoa, niin miksei finissä voi olla sitä sydänsilmäistä hymiötä. Sellainen olis kyllä nyt tarpeellinen! Saanko mä vaan ottaa nämä kaksi ja halata ne tukehtumisen partaalle? Kiitos. :))
Minkälaisen sisäisen fanityttöilykohtauksen saitkaan mussa aikaan kun luin tuossa tuossa vielä ton miehensä. ♥

Minä kiitän ihanista luukuista!
Kulmahampaita
A former lunatic, I'm much healthier now - Peter Hale

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
DragonHeart58, ihanaa kun on tuollainen vähän hölmö kotielämä maittanut. Itse jo vähän tuskailin, että kaipaako se selityksiä tyyliin miten tähän tilanteeseen on päädytty ja niin edelleen. ::)

Odo, kerrankin päätin, että nyt Sirius on niin pirun koira, kun voi olla. :D Hyvä, että se on myös tuollaiselle koiraihmiselle kelvannut. Ja selkeästi mun hölmö huumorintajuni on välittynyt lukijoille, sekin on aina kivaa!

Azure, voi pöh, koetas nyt ensisijaisesti parantua, äläkä huolehdi kommenteista. :< Ihanan kommentin kuitenkin raapustit kipeilystäsi huolimatta. <3 Olen täällä ihan onnellinen, kun fluffit on taas tehnyt kauppansa ja huumorikin uponnut. :D (Arvelinkin, että tuo Crowley saattaisi sinulle aueta. ::)) Koetas nyt tosiaan parantua kunnolla, nyt kun on vielä aikaa ennen joulua. <3

Kiitos kaunis kaikista ihanista kommenteista taas. <3

*~*~*

A/N: Tästä pätkästä haluan antaa erityiskiitoksen Odolle, joka heitti minulle hyvän idean, josta sitten jalostui tämä luukku. Iloista joulunodotusta sinne Latvian puskiin, Ming! :-*
(On muuten Drarry-haasteen arvoinen teksti!!)

VII - Lahjahässäkkää, S
Genre: Fluff/kevyt humor
Paritus (fandom): Harry/Draco (Potter)

Harry oli jo muutaman päivän yrittänyt keksiä tekosyytä, valkoista valhetta, jotta pääsisi salaa jouluostoksille. Mutta koska heidän suhteensa Dracon kanssa oli vielä kuherruskuukausivaiheessa, oli yllättävän vaikea päästä toisesta eroon hetkeksi. Harry saattoi vain ihmetellä missä ihmeen välissä toinenkaan ehtisi hoitaa jouluostoksia.

Draco huokaisi hiljaa päästyään ostoskeskukseen viimeinkin yksin. Oli kestänyt pienen iäisyyden verran keksiä syy lähteä asunnosta ilman Potteria. Harrya! Miten hän vieläkin kutsui miestään välillä Potteriksi? Pudistaen ajatukset mielestään vaalea mies katseli hetken arvioivasti ympärilleen. Ehkä hänen olisi pitänyt sittenkin mennä Viistokujan puolelle. Niellen huokauksensa Draco suuntasi sopivalta tuntuvaan liikkeeseen.

Mitä ostaa joululahjaksi Draco Malfoylle? Kaikessa absurdiudessaan kysymys oli haastava. Onneksi he eivät olleet sopineet tekevänsä toistensa lahjoja. Harry hieraisi silmiään pelkästä ajatuksesta tönäisten lasinsa puoliksi otsalle. Korjattuaan lasiensa asennon mies suuntasi sopivalta näyttävään liikkeeseen. Ehkä jotakin pehmeää ja lämmintä, koska siltä Harrysta tuntui ollessaan Dracon kanssa. Kuin hänet olisi kiedottu johonkin pehmeään ja lämpimään. Vaikka toinen varmasti kiusaisi häntä siitä koko loppuelämänsä.

Suunnilleen samoihin aikoihin Draco katseli mittaillen erilaisia silkkinauhoja, leikkien hetken sillä ajatuksella, että ”laittaisi itsensä pakettiin”. Hymähdys karkasi miehen huulilta. Se oli paitsi hivenen mautonta, he harrastaisivat seksiä joka tapauksessa. Ja olihan tämä täydellinen tilaisuus puuttua viimeinkin maailmanpelastajan vaatekaappiin. Kaikella rakkaudella sanottuna Harry ei ollut ikinä osannut pukeutua. Vihdoin Draco voisi alkaa korjata tilannetta.

Harry oli juuri avaamassa heidän asuntonsa lukkoa Dracon ilmestyessä käytävään. He hymyilivät ja vaihtoivat kevyen suukon ennen kuin Harry päästi toisen kulkemaan edeltä sisälle. Oven sulkeuduttua Draco varasti kunnollisemman suudelman ennen kuin malttoi riisua ulkovaatteensa. Kumpikin puhui päivästään hyvin suurpiirteisesti oikeastaan kuuntelematta toisiaan. Molemmat keskittyivät olemaan paljastamatta mitään kriittistä. Ulkovaatteiden ollessa siististi kaapissa kaksikko käytti, kumpikin tahollaan, hetken lahjansa piilottamiseen.

He olivat poikkeuksellisesti sopineet vaihtavansa lahjansa jo aattoiltana joulupäivän aamun sijaan. Näin he pyhittivät jouluaaton kokonaan toisilleen. Harry ja Draco nauttivat rauhallisesta päivästä kokaten yhdessä kummankin mielestä hyvää ruokaa ja hoitaen asunnon koristelua. Illalla Harry laittoi heille glögiä Dracon sytyttäessä olohuoneeseen paljon kynttilöitä sinne tänne. Sammutettuaan kattovalon mies hymähti hiljaa tyytyväisenä luomalleen pehmeälle valaistukselle.

”Aloitetaanko lahjoista?” Harry kysäisi tuodessaan kummallekin höyryävän mukin kuumaa glögiä. Hän vilkaisi hyväksyvästi ympärilleen saaden Dracon nielemään tyytyväisen virneensä.

”Kyllä, minä ensin!”

Jättäen miehensä laskemaan mukit sohvapöydälle Draco katosi hakemaan lahjansa piilosta. Hän palasi mukanaan nätisti paketoitu laatikko ja huulillaan jo valmiiksi tyytyväinen hymy. Harry pitäisi tästä varmasti! Naurahtaen miehistä tummempi otti paketin ja istui kiltisti sohvalle repien lahjapaperin laatikon päältä. Laatikon, joka näytti epäilyttävän tutulta.

”Sitä ei ollut aivan Rohkelikon punaisena”, Draco kommentoi ennen kuin toinen oli saanut laatikkoa kunnolla auki. Harry virnisti ja avasi laatikon virneen hyytyessä hivenen hänen kasvoilleen. Hän otti käteensä siististi viikatun viininpunaisen neuleen.

”Tämä on”, hän aloitti hivenen epäröiden. Voi luoja…

”Sinä et pidä siitä.” Draco puraisi huultaan nieleskellen pettymystään.

”Pidänpäs! Ihan totta, se on ihana.” Harry varasti sovittelevan suudelman ja hymyili miehelleen noustessaan. Draco ei ollut aivan täysin vakuuttunut, muttei osoittanut mieltään enempää. Hän halusi ensin nähdä mitä Harry oli hänelle ostanut toivoen todellakin että miehen lahja olisi ostettu.

Saadessaan nätisti paketoidun laatikon käteensä Draco viis veisasi siitä, että se oli hyvin saman kokoinen kuin hänen antamansa laatikko oli ollut. Siististi hän irrotti teipit ja taitteli lahjapaperin nätisti ennen kuin kurkisti laatikon sisään. Hetkeksi vaalea mies seisahtui, ja vaikkei hän sitä huomannutkaan, Harry puri huultaan.

”Tämä on”, Draco aloitti hivenen epäuskoisena ja nosti metsänvihreän neuleen laatikosta.

”Täysin sama neule erivärisenä”, Harry lopetti toisen lauseen. Hetken he olivat hiljaa Dracon vain tuijottaessa käsissään olevaa vaatetta. Lopulta miehistä vaaleampi purskahti iloiseen nauruun.

”Sentään erivärisenä!”


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Mun pitäisi keskittyä kiskomaan aamukahvia kaksin käsin, mutta pakko vapauttaa kädet mukista hetkeksi kommentointiin, kun illalla en sitä voi tehdä.

Harry/Draco ei kuulu suosikkeihini, mutta oon viime aikoina lukenut niistä ihan kivoja ficcejä, enkä nytkään kurtistellut sen enempää kulmiani "taas nämä" vaan lähdin ihan uteliaasti kattomaan, mitä täällä oikein on. :D Ja ole hyvä, hienoa, että ideasta oli hyötyä! LillaMyy taisikin sanoa mulle laittammassaan kommentissa (sori, jos muistan väärin henkilön), että Harry/Draco vaatii  hirveästi pohjustusta tai sitten ficit toimivat niin, että pariskunta on ollut jo pitkään yhdessä. Tässä on tämä jälkimmäinen vaihtoehto ja tää toimii. ♥

Aluksi mietin, että tää on vähän sekava, kun ensin Harry ei meinannut päästä eroon Dracosta ja heti seuraavassa pätkässä sen kummempaa erittelemättä Draco olikin jo jossain muualla. Sitten taas Harry oli kaupoilla jne. Joku *-tähti jaottelu olisi voinut toimia ja kertonut siitä, että pätkissä oli ilmeisesti pidempikin aikaväli joissain kohti. Kärryillä kyllä pysyi siitä huolimatta, joten en nillitä siitä sen enempää. Voi Harry ja Draco, kun samat paidat ostivat, mutta sittenhä se on sitä pariskunta-lookia, haha. ;D

Draco oli omaan makuuni ehkä hieman liian kiltti, mutta ei se haitannut, kun tunnelma oli kuitenkin söpö ja siihen sopi paljon paremmin kiva-Draco ja varmasti parisuhde Harryn kanssa muuttaa miestä. Alun Potter, eikun Harry! oli just täydellinen,  johon ihastuin! Ja lopetuksen sentään eriväriset lopetti tämän napakasti ja hauskalla tavalla.

Kiitos jälleen tästä luukusta. <3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Hihih <3

En hirveästi lue H/D ficcejä, mutta oli hyvä pitkästä aikaa kurkistaa miten tämä paritus toimii! Minusta Harry oli aika omanlainen, vähän hönö ja ei-kovin-muotitietoinen :D Draco puolestaan oli - kuten Odo sanoikin - kiltimpi kuin normaalisti, mutta minua se ei haittaa, koska Draco on minusta söötti kilttinä :3 Mutta tuo Potter eikun Harry - kohta oli kiva pilkahdus tästä Dracon "malfoymaisesta" puolesta, joka oli minusta loistava lisäys!

Ja olihan tämä täydellinen tilaisuus puuttua viimeinkin maailmanpelastajan vaatekaappiin.
Draco :'D Ei Harrylla nyt niin huono vaatemaku voi olla, jos hän kerran valitsi samanlaisen paidankin :D

Tämä luukku oli ihanan kepeä ja söpö, tykkäsin! Minusta toi loppu oli sekä suloinen että hauska :D Ja toi Dracon kommentti "sentään eriväriset" - oli mahtava loppuhuipennus loistavalle luukulle! :3

Kiitos kovasti uudesta ihanuudesta! :3

-DragonHeart58


Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
Odo, itseasiassa mietin tuota jaottelua vähän, kun kappale kerrallaan aina pompittiin näiden kahden välilä, kunnes päästiin kotiovelle. Pahoittelen, jos toi sekavuutta tähän pätkään. :D Mua hymyilyttää suuresti, että mun Potter, eikun Harry -huumorini on maistunut. ::) Kuten jo irkin puolella sanoin, Dracoa en osaa kirjoittaa (ainakaan canonoissa), mutta kiva jos tämä toimi silti edes joten kuten. <3

DragonHeart58, haha, en voi jotenkin olla naureskelematta kommentillesi täällä. :D (Ehkä Harry vain tietää millaisista vaatteista Draco pitää, eihän se tarkoita, että osaa itse pukeutua. ::)) Ihana kun kelpasi taas. :D

Kiitos molemmille kommenteista, lutuja olette. :-* <3

*~*~*

A/N: Palautetaas tätä kalenteria tosiaan sinne fluffympaan suuntaan (vaikka eilen vannoinkin kovasti, ettei se sokerin kirjoittaminen tahdo onnistua). :D Tätä pätkää oli hauska kirjoittaa, kun se idea viimein tuli, vaikka kyllä James taitaa olla vähän turhan tossutettavissa. Oh well, haluan tämän myötä toivottaa hyvää joulunodotusta Angelinalle. :-* (Etpäs varmasti arvannut!)

IIX - Näkyvästi yhdessä, S
Genre: drama/fluff
Paritus (fandom): Sirius/James (Potter)

James pörrötti hiuksiaan hivenen hermostuneella eleellä. Se ärsytti Siriusta, mutta kieltään purren toinen Kelmi nieli sanottavansa. Toinen oli halunnut puhua, eikä nyt meinannut saada sanaa suustaan, joten Sirius saattoi vain olettaa tietävänsä, mistä oli kyse.

”Ehkä meidän pitäisi… Tiedätkös, julkistautua”, James lähinnä mutisi ja puhalsi otsaansa kutittelevia suortuvia pitäen katseensa jossain muualla kuin Siriuksessa.

”Ai noin niin kuin pariskuntana?” Poika nosti kysyvästi kulmaansa. Jamesin käytös oli harvinaisen rasittavaa.

”No, niin. Remus ja Peter tietävät.” Toisen katse harhaili edelleen ihan missä vain paitsi poikaystävässään. Siriuksen suupielet kiristyivät aavistuksen.

”Koska unohdimme, että hekin saattavat vilkaista Kelmien karttaa.”

”Mm”, James äännähti vähän vaivaantuneesti Siriuksen piikikkääseen kommenttiin. Kaksikon välille laskeutui hiljaisuus, joka tuntui venyvän loputtoman kauan. Lopulta Siriuksen oli pakko katkaista se:

”Toki.”

Jamesin katse singahti ensimmäisen kerran Siriuksen kasvoihin. Ruskeissa silmissä loisti hämmennys ja kysymys, johon Sirius tiesi pian joutuvansa vastaamaan.

”Oikeasti?”

”Kyllä, James. Oikeasti. Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?” Jamesin ilme kertoi, ettei tämä halunnut vastata. Sirius tiesi sen itsekin; he olisivat luonnonoikkuja ja kammotuksia, mutta miksi heidän pitäisi välittää siitä? Heidän ystävänsä tiesivät ja pienen totuttelun jälkeen olivat hyväksyneetkin.

”James, mitä ikinä kuka sanookin tai tekeekin, meillä on toisemme.”

”Ja me kiroamme paremmin kuin suurin osa.”

”Sekin.”

*~*

He eivät olleet sopineet ollenkaan miten tekisivät parisuhteestaan julkisen. Tämä tarkoitti myös, etteivät he olleet sopineet mitään, mitä eivät missään nimessä tekisi. He eivät olleet sopineet mistään muusta kuin aikomuksestaan olla julkisesti yhdessä.

Niinpä James päätti keskellä kiireistä käytävää, että hetki olisi sopiva siinä mikä tahansa muukin. Hän kietoi toisen kätensä Siriuksen niskaan ja varasti kevyen suudelman siinä päättäen olla välittämättä mistään muusta. Toinen häkeltyi elettä, mutta siitä toivuttuaan vastasi hänen suudelmaansa yhtä kaikki.

James ei ehtinyt nauttia suudelmasta kauhean pitkään, kun Sirius jo työnsi hänet turhan rajusti vasten kylmää kiviseinää. Hetken James luuli jo tehneensä väärin, ennen kuin huomasi toisen huulilla kaareilevan virnistyksen.

”Luuletko tosiaan, että antaisin kenenkään luulla hetken vertaa, että sinä viet ja minä vikisen?”

Poika ei ehtinyt vastata tuntiessaan jo omistavan suudelman vangitsevan huulensa. James tiesi, että hänen pitäisi näön vuoksi harata vastaan, koettaa olla kuin ei ikimaailmassa suostuisi alistumaan, mutta sillä hetkellä Siriuksen aloittama suudelma tuntui aivan liian hyvältä.

Kevyt rykäisy sai Siriuksen irrottautumaan ja kumpikin käänsi katseensa paheksuvaan McGarmiwaan. Hän loi itselleen ominaisen, tuiman katseen kumpaankin.

”Kaikelle on aikansa ja paikkansa, kuten herrat Musta ja Potter varmasti tietävät.”

Sirius avasi tapansa mukaan suunsa letkauttaakseen jotakin hyvin vitsikästä takaisin, mutta James pukkasi tämän kylkeä hiljentäen poikaystävänsä. Hymynkare käväisi naisen huulilla.

”Kyllä, professori.”

”Menkäähän nyt, ennen kuin myöhästytte seuraavalta tunnilta.”

Hän hoputti kaksikon liikkeelle ja jatkaessaan matkaansa James nappasi Siriuksen käden omaansa.

”Olin varma, että saamme jälki-istuntoa.”

”Me vain vähän kaulailimme, Sarvihaara, kuka on ikinä saanut siitä jälki-istuntoa?”

”Sinä, armas Anturaiseni. Enemmän kuin kerran.”

Leveä virne levisi Siriuksen kasvoille.

”Niillä kerroilla aika ja paikka ovat tainneet olla vielä huonommat.”

James pudisti huvittuneena päätään.

”Ääliö.”

”Idiootti.”
« Viimeksi muokattu: 13.12.2015 11:14:53 kirjoittanut Saappaaton »


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Mums, olen ollut jo luvattoman pitkään kommentoimatta, vaikka olenkin jokaisen luukun lukenut aina ilmestymisensä jälkeen, mutta jotenkin näitä on hirveän haasteellista kommentoida, kun on kommentoinut niitä jo esilukuvaiheessa... etenkin, jos yrittää keksiä jotain sanottavaa, mitä EI ole sanonut jo aiemmin... :D Nyt kuitenkin yritän parantaa tapani ja kommentoida taas ahkerasti! (:

Koiranpäivistä mulla ei oikein ole mitään sanottavaa, mitä en olisi jo yksäreitse sanonut, mutta tykkään tuosta kyllä edelleen. Se on jotenkin hupaisalla tavalla suloinen, etenkin tuo lopetus, koska Sirius ja koiranhengitys! x) Voin vaan kuvitella, miksei Remus halua sellaista suudella, koska yngh, koirat on kivoja, mutta en mä välttämättä haluaisi niitä 24/7 sänkyyni kuitenkaan. x)

Lahjahässäkkä on edelleen ihan yhtä hupaisa kuin ensimmäiselläkin lukukerralla, koska mikä todennäköisyys oikeasti, että molemmat ostavat samanlaisen neuleen (vaikkakin toki erivärisen)! Voin vaan kuvitella, kuinka Harryn naama venähti, kun hän nosti lahjansa ja tajusi ostaneensa ihan samanlaisen lahjan Dracolle. :D Onneksi kaksikko kuitenkin osasi ottaa asian sopivasti huumorin kautta, ettei siitä syntynyt sen suurempaa kahnausta tai mitään. (:

Sitten tämä viimeinen luukku onkin jo uutukainen jopa mun silmilleni, joten tästä saattaa löytyä enemmänkin sanottavaa. Ahahahahh, vaikka olenkin kohtuuvannoutunut James/Lily-fani, niin oli tämä silti erittäin onnistunut luukku! (: Naurahtelin tarinan aikana useammin kuin kerran, koska ”Ja me kiroamme paremmin kuin suurin osa.” ”Sekin.” ja ”Luuletko tosiaan, että antaisin kenenkään luulla hetken vertaa, että sinä viet ja minä vikisen?”! McGarmiwan paikalle poksahtaminen oli kyllä ehkä parasta ikinä, koska mäkin olin ihan varma, että siitä seuraa jotain ihan muutakin, mutta nainenpas ottikin sen yllättävän rennosti, mikä oli piristävä yllätys. Lopetus oli myös varsin suloinen, kun kaksikko palasi takaisin kinailuunsa, jota uskon heidän välillään olevan enemmän kuin laki salliikaan. P.S. Olisi kyllä ollut varsin mielenkiintoista kuulla enemmänkin tuosta, kuinka kaksi muuta Kelmiä ovat saaneet kuulla Siriuksesta ja Jamesista, koska siihen oli vain raivostuttavan kutkuttava viittaus tekstissä! :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Mua rupes kamalasti hymyilyttämään kun olin lukenu tän luukun :D

Mä tykkään lukea Kelmeistä, koska ne pojat on vaan niin ihania <3 Tämä paritus toimi tässä oikein hyvin, vaikka LillaMyyn tavoin olen tykästynyt kovasti James/Lilyyn. Tässä tuli niin kivasti esille Jamesille ja Siriukselle ominainen vitsien viskely ja terävä huumori, eikä siihen voi olla tykästymättä :D Hihhih, että mua rupes naurattamaan toi McGarmiwa, kiva varmaan oli huomata hänen seisovan ihan siinä vieressä ;D Onneksi hän ei nyt ruvennut poikia läksyttämään, olisi tunnelma saattaut muuten lässähtää :> Mua huvitti myös se, kun Sirius ja James ikään kuin kamppailivat siitä, kumpi heistä onkaan se vievä osapuoli :D

Olipa ihana ja hauska luukku, tykkäsin kovasti! :>

Kiitooooooos! :3

-DragonHeart58 

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
James/Sirius on ihana paritus, kun heillä on niin läheiset ja toisiaan ymmärtävät välit muutenkin. Tykkään valtavasti Sirius/Remuksesta, mutta pakko on myöntää, että James/Sirius kyllä pyörii aika lähellä niitä kahta. Ihana yllätys oli siis huomata tämä.

Musta se on ihana, että pojat on päättäneet lopulta julkistaa suhteensa ja nauroin tuolle, miten Remus ja Peter olivat saaneet tietää. :D Ehkä siihen on toisaalta tarvittu muutakin kuin Kelmien kartta, mutta pojat ei sitä vain tajunneet. Ficci kiertyi vahvasti suudelman ympärille, mutta tässä oli kivoja leikitteliviä kohtia kuten Jamesin hermoilu, McGarmiwa (jes!!!) ja se, ettei mistään oltu oikeastaan sovittukaan mitään. Erityisesti toi McGarmiwa oli ihan loistava lisä tähän, jota ilman ficci olisi saattanut jäädä vähän latteaksi. Heidät kyllä hyväksytään, vaikka kaikki ei olekaan ihan sallittua. Se oli myös hauskaa, että Sirius on joskus joutunut jälki-istuntoon turhasta kiehnaamisesta ja voin vaan kuvitella ne paikat ja ajat, joita se on sillon käyttänyt. :D

Kiitos jälleen, hieno luukku oli<3
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Azure

  • Vampyyrityttö
  • ***
  • Viestejä: 248
Olo on jo paljon parempi ja eilen palasin koulunpenkillekin joten eiköhän se tästä :)

VII
Tämä oli kyllä jotenki kamalan koominen. Ensiksi Harry ja Draco miettii mitä ostaa toiselle lahjaksi ja sitten käy niin, että tulee sama lahja. Mutta ainakin ne oli eriväriset neuleet :D
Vaikka jostakin syystä mulla heräs sellainen epäilys ettei näistä tainnu välttämättä kumpikaan ostaa lahjojaam vaan ne olis ollu jonkun muun (vaikkapa sitten Mollyn) tekemiä :P
Tykkäsin tästä kyllä paljon ja muakin huvitti tuo Potteria. Harrya! kohta suunnattomasti. :)

IIX
Vaikka kuulin itsekin siihen joukkoon joka mieluummin mieltää Siriuksen yhteen Remuksen kanssa ja James/Lilyn niin tässä paritus kumminkin toimi.
James on ihanan suloinen kun sillä on vaikeuksia kertoa poikaystävälleen haluavansa tulla niin sanotusti kaapista ulos. :3
Ja mikäs siihen sen parempi vaihtoehto kuin kunnon suuteleminen keskellä koulun käytävää. McGarmiwan paikalle ilmestyminen oli kyllä yllätys ja minäkin ajattelin pojille tulevan muitakin seurauksia tästä hyvästä mutta ehkäpä professori ymmärsi minkälaista rohkeutta poikien suhteen julkistaminen on heiltä vaatinut.

Lainaus
"Luuletko tosiaan, että antaisin kenenkään luulla hetken vertaa, että sinä viet ja minä vikisen?"
Ihana Sirius! :3

Kiitos jälleen kerran ihanista luukuista! :D
Kulmahampaita
A former lunatic, I'm much healthier now - Peter Hale

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 072
  • Sateenvarjounelmia
Lilla enhän mäkään sulle ole ihan joka väliin ehtinyt, joten mitäpä tuosta. ;) Kiva kun nuo pätkän on maistuneet uudelleenluetunakin ja yritän välillä kiusata Wingaakin, että sullekin tulee jotain ylläreitä tässä vielä. ::) (Itsehän siis olen hyvin vannoutunut Sirius/Remus-fani, mutta menihän tämäkin kivasti.) Ehkä minun pitää vielä palata asiaan sen suhteen, miten Remukselle ja Peterille selvisi, että ne kaksi on yhdessä. :P

DragonHeart58, hihi, hymisen täällä taas ihanalle kommentillesi. :D Siis totta kai James ja Sirius kinaavat siitä kumpi vie ja kumpi vikisee! Vaikka Jamesista kirjoitan herkesti tossumman kuin Siriuksesta, niin en silti osaa kuvitella hänen alistuvan noin vain ilman vastarintaa. ::) (Jos ei olisi McGarmiwa ilmestynyt paikalle, tilanteessa olisi vielä käynyt pojille hassusti. ;))

Odo, jep, S/R for life, mutta tämä on kyllä melkein yhtä ihana pari. :P Jätin tosiaan aika paljon lukijan mielikuvituksen varaan, onneksi se ei näytä haitanneen turhan paljon. (Olisin saanut tästä kyllä todella pitkän, jos olisin kaiken lähtenyt selittämään!) :D McGarmiwa nyt piti vain saada mukaan, koska. <3

Azure, hyvä, että oot parantunut. <3 Toit kyllä kivan uuden kulman totohon seiskaluukkuun, en myönnä, en kiellä, sen saa kuvitella kukin niin kuin haluaa. ::) Kiva, että paritus sustakin on toiminut. Ja siis Jamesilla välähtää aina silloin tällöin. Itse ainakin tosiaan kuvittelen, että McGarmiwalla on hieman ymmärrystä, eikä siksi läksytä poikia tässä sen enempää (mutta auta armias sitten, kun se ei olekaa enää uusi juttu). <3 (Sirius on. <3)

Jälleen kommenttinne ovat tehneet minut hyvin iloiseksi, kiitos teille. :-*

*~*~*

A/N: Mitäs tästä pätkästä sanoisikaan muuta, kuin sen että idea tuli mieleen yhtenä pimenevänä iltana, kun olin jo käpertynyt peiton alle ja koska se idea oli mielessä vielä seuraavana aamuna, sen päätin kirjoittaa. Keiju toivoi minulta Kelmejä, joita on aina yhtä ihana kirjoittaa, joten joululahjani on nyt tässä muodossa. Ihanaa joulun odotusta. <3
(Betani oli kovasti sitä mieltä, että tähän tarvii vähän keskittyä normaalia enemmän, näin niin kuin ennakkovaroituksena.)

IX - Sinulle, aina, S
Genre: haikea draama
Paritus (fandom): (Kaikki yksipuolisina) James/Lily, Sirius/James, Remus/Sirius (Potter)

Katsoin hiljaa sylissäni olevan kirjan reunan yli sinun onnellista ilmettäsi, kun James nukahti olkapäätäsi vasten. Silmät ummessa hän avasi suunsa ja jatkoi unista tuhinaansa, etkä sinä koskaan näyttänyt niin tyytyväiseltä kuin sillä hetkellä. Hetken verran sait leikkiä, että maailmassa ei ollut muita kuin te kaksi ja minä pysyin hiljaa, haluamatta särkeä sinun illuusiotasi.

James kuolasi paitasi rinnukselle, maiskutteli ja hieroi poskellaan kuolansa kunnolla paitaasi. Se huvitti sinua, viemättä kuitenkaan kaikkea pehmeyttä katseestasi. Kopautit kevyesti ystäväsi päätä, muttet kuitenkaan niin lujaa, että James olisi herännyt.

”Evansistako unelmoit?” laskettelit hiljaa, itseksesi hymyillen.

”Sirius”, James vastasi unisesti ja kiehnäsi lähemmäs, ja sen pienen hetken silmistäsi paistoi onni ja epäusko. Se kuitenkin loppui aivan liian lyhyeen.

”Evans on niin nätti.” Unissaankin James sai sanansa huokaistua hiljaa ja minä näin, miten paljon ne sinuun sattuivat. Otit hetken vain kooten ne sirpaleet, joita et antaisi Jamesin nähdä ikinä, ja tuuppasit sitten rintaasi vasten kuolanneen pojan hereille.

”Mene nukkumaan, Sarvihaara”, sanoit kaivaen huulillesi sen kiusoittelevan virneen, jolla liian usein piilotit tunteesi. James nousi kiltisti, toivotti hyvät yöt ja katosi pian poikien makuusaliin vieviin portaisiin. Annoit naamiosi valahtaa, mutta vain vähän, et tainnut haluta näyttää sitä kaikkea minullekaan, ja minä kiltisti pysyin vaiti. Annoin sinun leikkiä vahvaa ja kuolematonta, vaikka näkemisesi noin särkyneenä söi minua hitaasti sisältä.

Kun viimein nousit ja toivotit hyvät yöt, minä nousin kanssasi. Kohotit kevyesti kulmaasi, mutta kun levitin käteni, astuit sanaakaan sanomatta halaukseen. Rutistin sinut aivan itseäni vasten. Olisin aina siellä sinua varten, aina. Ja vaikken ikinä olisi ensimmäinen valintasi, olisin silti aina läsnä. Olisin sinun, jos tahtoisit niin.

Ja kuin ajatukseni lukeneena hymyilit minulle pienesti irrottautuessani viimein.

”Tiedän, Kuutamo. Kiitos.”

Sen sanottuasi katosit makuusaleihin ja jätit minut seisomaan siihen, vetämään henkeä. Minä olisin täällä aina sinua varten, vaikka se särkisi minut miten monta kertaa.

Aina, Sirius.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2015 08:27:37 kirjoittanut Saappaaton »


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Beta on edelleen sitä mieltä, että tämä vaatii keskittymistä, vaikka itse olinkin tässä jo enemmän kärryillä koko ajan kuin silloin, kun ensimmäistä kertaa tätä luin. Tämä on kyllä oikeasti jotain niin hienoa, etten ymmärrä, miten sä olet onnistunut tässä ensinkään! Tai siis, kun jos ajattelee, että tarinassa puhutaan vain sinusta ja minusta (ja, no, Jamesista myös, mutta nuo kaksi pysyvät koko ajan nimettöminä), niin siitä VOISI tulla kyllä niin hirveä sekasotku, ettei siitä saisi mitään selvää vaikka lukisi sen sata kertaa, mutta tämä ei ole sellainen. Tämä vaatii lukijaltaan ehkä vähän enemmän kuin se normaali hän-muotoinen kerronta, jossa jokaisesta käytetään nimeäkin, mutta tämän voi silti ymmärtää kohtuuhelpostikin, jos vain jaksaa keskittyä lukemaan. (:

Tämä on kyllä ihan oikeasti ihan älyttömän haikea, kun kaikki kaipaavat jotain, joka kaipaa jotain toista, eikä kukaan varmaan tule ikinä saamaan sitä kaipauksen kohdettaan (no, okei, James saa Lilyn sitten joskus, mutta ei vielä!). Muutenkin täällä kaikki kuolien paitaan pyyhkimiset, naamiot ja muut on vain niin surullisia siinä kontekstissaan, että nyyhkis. ):

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid